Novinky
ryccardo
0
Nemáš úplně pravdu, Pokud bude jen turbo foukat víc vzduchu tak ti to výkon nepřidá. K tomu víc vzduchu potřebuješ taky víc paliva, ale pořád to musí být v ideálním poměru, ne že se ti sypou brikety z vejfuku. Míň to žere proto, že auto má vyšší výkon/ krouťák při stejných otáčkách čili nemusíš tolik šlapat na plyn jako u slabšího auta. Pokud ovšem budeš ten výkon naplno využívat pak auto samozřejmě bude žrát o něco víc než před úpravou.
Přejít do diskuze
Long life je nehorší zlo co můžeš motoru provést. Horší je už snad jen vytáčení za studena.
Přečti si třeba tohle😒br />
[odkaz]
Přečti si třeba tohle😒br />
[odkaz]
Me hlavne prijde amaterske si myslet, ze nekdo dokaze udelat z * bič. Myslim si ze to co dokaze kdejakej kutil doma dokaze i vyrobce, mozna za vetsi prachy, ale urcite dokaze. Takze si myslet ze mi nekdo dokaze zvednouit vykon a snizit spotrebu jen prehranim softu je pro me amaterska predstava.
O naftu se nezajimam, takze mas moznba pravdu. Tady je ale rec o benzinu, kdy sam rikas ze toi neni jednoduche.
Přenese i víc, ale s ohledem na životnost se dává k motorizacím do 250 Nm, což je taky jeden z důvodů proč bych do podobně jednoduchého "chiptuningu" rozhodně nešel...
Zajímalo by mě, jak měřili to co nejlepší pružné zrychlená na pětku, když to nemá klasický manuál.
Zajímalo by mě, jak měřili to co nejlepší pružné zrychlená na pětku, když to nemá klasický manuál.
Je to vykoupeno vyšším opotřebením jiných, pro mnohé podstatně dražších, částí. A taky je tu ohled spolehlivosti. 😉
To je právě ten rozdíl mezi benzínem a naftou. Nafta není tak náchylná na vyvážení poměru paliv👋vzduch. U benzínu je to naopak zásadní. Pokud u benzínu foukneš víc vzduchu turbem a nemáš dostatečně dimenzovanou palivovou soustavu, dostavují se komplikace.
Ten vůz musi mit ale ukrutnou silu >😁
Jestli si dobre pamatuji, tak uz dnes je slyset, ze skodovacky motory jsou delany na 200tis.
V cem Ti vadi ten Longlife. Myslis ze tech 20tis je moc? Taky ho mam doporucovany na 1,8 benzinu s vymenou po 20 tis. Rad si necham poradit, nejsem v tomhle odbornik 😉
Jestli si dobre pamatuji, tak uz dnes je slyset, ze skodovacky motory jsou delany na 200tis.
V cem Ti vadi ten Longlife. Myslis ze tech 20tis je moc? Taky ho mam doporucovany na 1,8 benzinu s vymenou po 20 tis. Rad si necham poradit, nejsem v tomhle odbornik 😉
Jsem se ptal na spotrebu. Proc vyrobce nesnizi aspon spotrebu, kdyz je to tak jednoduche? Ze by byl technologicky pozadu?
No, nevim jak nafta, ale benzín by měl pracovat při přesné stechiometrické směsi paliva, tudíš si myslim že nafoukáním vzduchu asi koně nenaženu bez dofouknutí paliva. Může to snížit kouřivost, když ten bordel naředím čistým vzduchem >😁
Žadný oslík ale bez žrádla asi nepotáhne :-!
Když se upraví motor budiš, se dá čarovat, ale tady byla řeč jen o softu.
Žadný oslík ale bez žrádla asi nepotáhne :-!
Když se upraví motor budiš, se dá čarovat, ale tady byla řeč jen o softu.
Trochu tě opravím. Pokud špatně chipneš naftu, tak ti bude hulit. Ale to se týká amtérů, kteří jsou schopni laborovat pouze s dávkou paliva.
Hulí to především proto, že je tam málo vzduchu. Tedy lépe upravit celé sání a jeho chlazení a pak se žádný dým nedostaví. Nebo chipnout s rozumem.
Mimoto, po chipu se ti opravdu spotřeba sníží, je to logické. Turbo fouká víc vzduchu, protože větší tlak. Že turbína trpí, to už je věc druhá.
Hulí to především proto, že je tam málo vzduchu. Tedy lépe upravit celé sání a jeho chlazení a pak se žádný dým nedostaví. Nebo chipnout s rozumem.
Mimoto, po chipu se ti opravdu spotřeba sníží, je to logické. Turbo fouká víc vzduchu, protože větší tlak. Že turbína trpí, to už je věc druhá.
No půl milionu to asi nenajezdí, ale 200 000 by to snad vydržet mohlo. Ovšem za předpokladu, že tam majitel nebude cpát long life olej, ale bude tam dávat kvalitní olej a měnit ho minimálně po 15000 kilometrech. Musí to bejt ale docela raketka 205 koní a 300 Nm krouták. 😄
😉 Tak proto fízláci dlouho honili se šesti Octávkama jednu Fábií kolem Cajzlí vesnice. >😁 >😁
Nevím proč by to nemělo fungovat.Jistě najdou se firmy které zdaleka nedosahují parametrů jaké naslibují.Je i spousta firem která to zvládne.Vozy jsou z automobilky nastaveny optimálně vzhledem k životnosti..Což neznamená že nemohou mít větší výkon a menší spotřebu.