Čo sa týka predajov Cadillac-u, rozbeh bol všelijaky aj kvoli modelom ale aj kvoli krize a bankrotu GM...ale je po EU kopa CTS-iek lebo vdaka Kroymans-u boli za dobru cenu(skladove zasoby). Teraz ale je tu nový rozbeh. Na diesli sa pracuje čo ja viem,ale dôležité je aby bol tichý a jazdil ako Cadillac. Okrem toho- predajnosť CTS stúpa. Napr. na Slovensku sa predáva Cadillac viac ako Jaguar, a to nie je zle(myslim že to tiež plati aj pre CR). A ked pride naftak do CTS a SRX pojde všetko do pekných čísel. Ano, zástupca STS a DTS chýba a bude taký, možnosť predneho pohonu aleob 4x
4, teda- mieri hlavne na Audi(zejmena A8). Jasne, v USA velmi dolezity segment. ALe aj tak- CTS, cela modelova rada je top. SRX, tiez top, treba rozsirit motorovu ponuku, a ten ATS? cakam, dufamz e to bude dobre...lebo 2 prusery uz v tejto tirede zazili(kto si pamata 1984 CImmaron)
Jo to byla slavná vykopávka TDI-PD, později nahrazená motorem Mercedes 2,2 CRD (pro jeepy patriot a compass a na některých trzích před skončením ještě i v Dodge Caliber)
Nevím nevím jak se Cadillac prosadí v Evropě. BLS - průser, CTS - prodeje nic moc. Pak takový Escalade se na našem kontinentu taky moc neužije. Naftový V6 pořád nikde. DTS se nevyrábí a nástupce nemá ;-\ Cadillacu jsem vždycky fandil, ale tahle automobilka jaksi ustrnula ve svém vývoji...