Bezpečnost
vajda
0
Tiež by som ti mohol odpísať, že nemáš reagovať na môj príspevok, pokiaľ s ním nesúhlasíš. Ale akosi Ti to nedalo a ozval si sa, však? Tak ako sa ozvem aj ja, keď sa mi niečo nepáči. Tomu sa vraví pluralita názorov a je to OK. Posielať ma na slovenské servery je v tomto kontexte detinské, ale aj to niečo vypovedá o autorovi príspevku. Ja som nekritizoval auto.cz preto, že ide o český server, ale z dôvodu nesúhlasu s posunom mnohých článkov a testov od objektívnosti k subjektívnosti.
Přejít do diskuze
6B6
Tak sem nechoď a nemáš problém. O autech se píše vysoce fundovaně třeba zde...a seš v klidu. Pokud se mi něco nelíbí, prostě tam nelezu.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Blue Sun
To se mýlíš, těm rozhodujícím svítí dobře. Moc dobře vědí, že řidič je výborná dojná kráva, ze které se dá neustále ždímat více a více peněz. Co by si tak asi vzali na chodcích?
vajda
Auto.cz skrátka už nie je to čo bývalo. Pamätám si ešte na časy, keď sa tu objavovali nezaujaté, objekltívne články a testy. To už je ale minulosť. Čo sa týka nadpisu tohto konkrétneho článku, chcel by som poradiť autorovi, ako sa dá ešte viac okoreniť. Nech článok premenuje na: "Euro NCAP 2011: Chevrolet Orlando - Pět hvězd letos, asi žádná v roce 2030". :no:
GM.rja
Na tom něco je. Jsou todva úhly pohledu - ochrana řidiče a ochrana chodce. Co si budeme vykládat, každý člověk instinktivně chrání především sám sebe, pak podle povahy pomáhá druhým... Ale dokud se nerozsvítí těm, co o tom rozhodují, my se tady můžeme jen rozčilovat 8-s
GM.rja
Přesně, proč to takto jednoznačně není nadepsáno i nad samostatným článkem k A6? Redakce se to již ani nesnaží zakrývat :no:
augustin
Ja sam so uz o tom viac krat pisal, ze PODLA MNA je dobre, ze sa na chodcov mysli, ale nemalo by sa to ratat do tejto statistiky. Keby tak bolo OSOBITNE hodnotenie chodcov, bolo by to asi najlepsie. Neverim, ze by to bolo pre cloveka s priemernym IQ problematicke pochopit. Dve tabulky hviezdiciek!
peter222
Dajú sa vôbec chodci chrániť ? Jediná ochrana chodca je neprísť s ním do kolízie. Veď každému musí byť jasné ako dopadne stret chodca s autom tj. 80kg vs 1500kg . Výsledok je stále rovnaký chodec zlomeniny,možno aj smrť a auto pár ohnutých plechou. ;-\
cuoresportivo
Proč s podobnými spekulacemi nezačne redakce u jiných značek? Třeba od konce abecedy? Nejsou takhle placeni v žoldu VW?