Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki chce ukončit alianci s Volkswagenem

Mluvčí VW v neděli uvedl, že automobilka nemá v zájmu prodat nebo snížit svůj podíl v Suzuki. Suzuki se však dnes vyjádřilo jasně.
Zpět na článek
12. 9. 2011 09:05
12. 9. 2011 09:50
12. 9. 2011 09:51
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 09:52
12. 9. 2011 10:33
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 19:16
12. 9. 2011 11:11
12. 9. 2011 11:52
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 19:17
13. 9. 2011 09:15
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 09:42
12. 9. 2011 09:49
12. 9. 2011 11:41
12. 9. 2011 16:19
12. 9. 2011 18:39
12. 9. 2011 19:36
12. 9. 2011 21:39
13. 9. 2011 20:08
14. 9. 2011 07:47
14. 9. 2011 14:22
14. 9. 2011 07:47
14. 9. 2011 09:07
14. 9. 2011 09:37
14. 9. 2011 14:23
14. 9. 2011 20:42
14. 9. 2011 20:47
14. 9. 2011 14:23
14. 9. 2011 20:43
14. 9. 2011 21:08
15. 9. 2011 08:31
15. 9. 2011 10:45
15. 9. 2011 18:52
14. 9. 2011 20:41
14. 9. 2011 21:08
15. 9. 2011 08:29
15. 9. 2011 10:46
15. 9. 2011 08:24
15. 9. 2011 10:43
15. 9. 2011 15:17
15. 9. 2011 18:47
15. 9. 2011 18:56
15. 9. 2011 08:28
15. 9. 2011 18:45
15. 9. 2011 19:08
12. 9. 2011 20:40
12. 9. 2011 21:52
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 9. 2011 14:01
12. 9. 2011 18:18
13. 9. 2011 00:22
13. 9. 2011 00:37
13. 9. 2011 01:03
13. 9. 2011 10:44
13. 9. 2011 16:01
13. 9. 2011 01:42
13. 9. 2011 16:06
13. 9. 2011 20:17
12. 9. 2011 09:05
Diesel od VW
Ze si Suzuki objednava dieslove motory radsej od Fiatu ako od VW ma vobec neprekvapuje. Sice som jazdil väcsinou len 2,0 TDI ale prave tento motor ma ani len trochu neoslovil. To sa mi uz naozaj zda moja 1,6 CRdi lepsia. Nikdy sme spolu sice nepretekali, ale ked som siel s 2,0TDI, stale som skusal, ci nemam zatiahnutu rucnu brzdu, lebo to akosi neslo a neslo.
Ma niekto osobne skusenosti tak s dieslom od Fiatu ako i od VW? Rozdiel by mohol popisat.
Rozbalit vlákno
33
12. 9. 2011 09:41
Re: Diesel od VW
Čoeče tady vůbec nepůjde o nějaké kvalitativní důvody, nýbrž ale pouze a jen o ekonomické důvody ;-)
12. 9. 2011 09:50
Re: Diesel od VW
To máš pravdu..., samozřejmě né úplně...

Obecn je známo, že Fiat má narozdíl od VW motorárnu na 1,3 MJTD přímo v Indii, kde je v tomto ohledu vhodnějším partnerem pro Suzuki než VW... Je potřeba vnímat věci v souvislostech
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 09:51
Re: Diesel od VW
VW je drahej společník, když už nic jinýho.
12. 9. 2011 09:52
Re: Diesel od VW
To nepochybne. Cenís e víc, než jeho hodnota skutečně je. Pro partnery. Vlasní vývoj nula, kvalita nula..., jen ten marketing..., ten mu můžou všichni závidět... :yes:
12. 9. 2011 10:29
Re: Diesel od VW
Vlastní vývoj nula ? Nevšiml jsem si, že by kupovali pohoné jednotky od někoho jiného.
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 10:33
Re: Diesel od VW
V diskuzích na serveru auto.cz se koncern VW provinil už tím, že existuje... O tý nulový kvalitě se taky dá s úspěchem pochybovat.
12. 9. 2011 16:15
Re: Diesel od VW
no nevím, mám kamaráda, co dělá ve vw servisu (v zájmu ochrany jeho identity nebudu říkat kde) a ten mi řekl:"ne aby sis někdy kupoval vw a hlavně ne passata!!"
Avatar - white label
12. 9. 2011 16:34
Re: Diesel od VW
Hmm, jeden kamarád/spolužák (s tajnou identitou) ti povídal, co... >:D ...jak je na základce po prázdinách, už ses aklimatizoval, můj syn ještě úplně ne... >:-[]
12. 9. 2011 18:31
Re: Diesel od VW
No, před nějakými 30 ti lety to byl můj spolužák ;-)
12. 9. 2011 18:50
Re: Diesel od VW
Bohužel před 30ti lety >:D
Avatar - white label
12. 9. 2011 19:51
Re: Diesel od VW
A není to jedno..., hlavně, že jsem měl s tím spolužákem pravdu... >:-[]
12. 9. 2011 20:24
Re: Diesel od VW
No mě je to naprosto u zádele:D No, já ještě nedodal, že ten kamarád v době, kdy mi radil, abych si vw nekupoval a radil mi, abych si pořídil audi a při tom ani nevěděl, že audi patří pod vw...rozumíš >:D a já si myslím, že ten vw asi tak špatný nebude, když se prodává v množství pomalu jak šprc gumy.
Avatar - white label
12. 9. 2011 20:35
Re: Diesel od VW
Tak jestli ani nevěděl, že Audi patří pod VW, tak to bych se jeho "odbornýma" radama raději moc neřídil... >:-[]
12. 9. 2011 20:49
Re: Diesel od VW
No právě >:D Já jsem si myslel, že mě budou muset odnést, po té, co mi sdělil tuhle "novinu".
12. 9. 2011 18:45
Re: Diesel od VW
A co tak přestat psát kraviny a věnovat se synkovi, aby se "aklimatizoval" ?
12. 9. 2011 18:46
Re: Diesel od VW
Jako, myšleno v dobrém!!! Já se nechci hádat s někým po internetu ;-)
Avatar - gld
12. 9. 2011 19:16
Re: Diesel od VW
To znie uveriteľne..po všetkých tých horror story s VW v poslednej dobe.
12. 9. 2011 20:27
Re: Diesel od VW
O tom vlastním vývoji se asi bavit nebudeme, že.
12. 9. 2011 20:51
Re: Diesel od VW
Tak jestli někdo sbírá informace z plakátů, to asi vážně nemá cenu se s někým o tom bavit
13. 9. 2011 15:50
Re: Diesel od VW
Tedy znovu. Pokud VW nenakupuje pohoné jednotky u jiného výrobce (což nenakupuje), tak logicky musí probíhat vlastní vývoj. Stejně jako u jakéhokoliv jiného výrobce.
13. 9. 2011 16:34
Re: Diesel od VW
Ty jsi mě špatně pochopil, já jsem se svým názorem zastával tebe.
12. 9. 2011 10:43
Re: Diesel od VW
A co vy si, wolff, predstavujete pod takymto slovom "marketing" ?
12. 9. 2011 11:11
Re: Diesel od VW
V případě VW schopnost propdat i Foxe... >:D
neregistrovaný "Hooonza"
12. 9. 2011 11:52
Re: Diesel od VW
Co je na něm špatnýho? Techniku sdílí s Audi A2 ;-)
Avatar - kari.laz
12. 9. 2011 11:52
Re: Diesel od VW
A co je na foxu tak špatnýho?
Avatar - gld
12. 9. 2011 19:17
Re: Diesel od VW
Je škaredý..?
12. 9. 2011 19:21
Re: Diesel od VW
Tak asi zase tak výborný není, když má tak mizivé prodeje, ne? Nebo chceš říct, že to je blbostí lidí? ;-)
12. 9. 2011 19:24
Re: Diesel od VW
Někdy mizivé prodeje o kvalitě vozu nic nepovídají. Tady bych řekl, že hlavní roli sehrál design, protože je jinak spousta dobrých, bohužel nedoceněných vozů, které se neprodávali
Avatar - abacus
13. 9. 2011 08:30
Re: Diesel od VW
Fox je určený (a vyrábaný) na brazílsky trh. Tak ako napr. Fiat Uno, či VW Gol.
r. 2010 štvrté miesto so 143 000 predanými kusmi. VW Gol 293 000, Uno 229 000.

V mieste svojho určenia žiadny prepadák nie je.
neregistrovaný "Hooonza"
13. 9. 2011 09:15
Re: Diesel od VW
Voni tam prodávaji i Suran, což je kombík od Foxu. Celkem sympatický autíčko.
[odkaz]
12. 9. 2011 20:52
Re: Diesel od VW
Ano, vw jsou předražená auta, ale oni mají tak silný marketing, že si to může dovolit
Avatar - Katikakus
12. 9. 2011 09:42
Rozumny krok
Povazuji rozhodnuti Suzuki za spravne - VW se az prilis silne snazil ovlivnovat fungovani sveho PARTNERA a podridit si ho. S FIATem si Suzuki zachova svou nezavislost a ziska pristup k vybornym dieselovym motorum.

Ocekavam smrst prispevku od VW klubu, nicmene s vyse napsanym sice muzeme nesouhlasit, muzeme o tom vest spory, to je ovsem tak vsechno, co s tim muzeme delat.
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2011 10:06
Re: Rozumny krok
Ja s tebou uplne suhlasim :-) .
12. 9. 2011 11:16
Re: Rozumny krok
V Suzuki az prilis neskoro pochopili, co si VW predstavuje pod "spolupracou":
VW skratka chcel Suzuki pohltit, zaradit do svojho portfolia. Inak povedane, "zozrat aj s chlpami". Mozno nie hned, ale casom by im isto nestacilo tych ~20%. Smerovali by k navyseniu podielu, a postupnemu ovladnutiu...

Na rozdiel od toho FIAT sa uz aj tak dost financne vycerpal kupenim Chrysleru, takze tam je naozaj skor snaha o spolupracu nez kompletne prevzatie...
Avatar - abacus
13. 9. 2011 08:41
Re: Rozumny krok
Vzhľadom na to, že VW vlastní 19,9 % akcií Suzuki má právo "búchať" po stole.
Je percentuálne tak skoro rovnocenným vlastníkom ako Suzuki, či štát. Pred tromi - štyromi rokmi bola akcionárska štruktúra Suzuki Motor Corportion asi takáto: 20% Suzuki, 20% štát a zvyšok verejne obchodovateľné akcie.

Tá "spolupráca" s Fiatom, o ktorej si niekto myslí, že je spoluprácou je nákup dieslových motorov pre SX4. Nákup a spolupráca je niečo iné.

Takže žiadna senzácia pre talianskych tifosi sa nekoná.
12. 9. 2011 09:49
marketing
No...
VW marketing umí..., to ví všichni a nikdo o tom nepochybuje.
S technikou a s tím souvisejícími věcmi je to už daleko složitější... to už chce fištrón... (jak se tady skopové hlavy rozčilovaly... a je to tady).

A já víc nenapíšu..snad jen, je to tak měsíc zpět sem tento scénář pedpovídal a nezbývá než...napsat...OPĚT SEM MĚL PRAVDU. >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
87
12. 9. 2011 11:41
Re: marketing
A co vy si, wolff, predstavujete pod takymto slovom "marketing" ?

(vim, ze se opakuju)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 9. 2011 16:00
Re: marketing
Já vím! Myslí si, že VW marketing není běžný marketing, ale silná magická moc, kterou VW nutí lidi kupovat jejich auta, že wolffe? Jinak si tvá hlavička asi neumí vysvětlit, proč je VW tak neskutečně úspěšné. Poradím ti, podívej se na modelové portfolio VW soudně, přeber si základní fakta a souvislosti a pokud jsi rozumný člověk s mozkem v hlavě, tak ti dojde, proč je na tom VW tak dobře, jako je. Ale to od tebe moc čekat nejde, že?
12. 9. 2011 16:19
Re: marketing
Ala ale, nepoužívej tak drsná slova. Jestli si myslíš, když vlastníš bmw, že tu můžeš někoho urážet, tak to jsi silně na omylu. Jde to napsat i slušně
Avatar - white label
12. 9. 2011 16:31
Re: marketing
Ale, ale... jaké urážky tam vidíš, nebo spíš chceš vidět...
Ohledně urážek si drž na "italské" uzdě raději wolffa a jemu podobné choleriky... ;-)
12. 9. 2011 18:39
Re: marketing
No jak se tak dívu, tak wollf je na tom ještě velice dobře, alespoń se nesnaží pořád dokola někoho urážet malichernými řečmi. Chtělo by to více slušnosti a hlavně aspoň trochu rozumět těm autům ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2011 19:41
Re: marketing
Já taky nepíšu o wolffovi zrovna v téhleté diskusi, dneska má nějaký výjimečně slušný den (zatím)... :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 9. 2011 18:59
Re: marketing
O jaké neslušnosti to mluvíš? Věta-,, Jestli si myslíš, když vlastníš bmw, že tu můžeš někoho urážet" tebe a tvůj způsob myšlení ale vystihla naprosto přesně, takže já ani nemusím nic dodávat... :no: Co všechno se tady člověk nedoví...
12. 9. 2011 19:36
Re: marketing
omg, ked citam tie tvoje prispevky tak to je fakt hruza. Uz predaj ten svoj serbel a kup si nejake super auto, najlepsie z dielne VW< ved to je tvoj mokry sen, teda aspon podla prispevkov.
Avatar - white label
12. 9. 2011 19:45
Re: marketing
Ten "serbel" je (po slovensky?) co?
12. 9. 2011 21:39
Re: marketing
nočníček... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 9. 2011 19:05
Re: marketing
No na tenhle tvůj dětinský příspěvek by se dalo odpovědět příspěvkem přes půl obrazovky, ale jak tak vidím, tak to nemá smysl. Víš co se mi na tobě a tobě podobných (italio) nejvíc líbí? Vy narážíte do mého auta, ale právě takoví nikdy svoje auto neukážou a už vůbec ani nechci vědět jaké jsi třeba ty měl auto ve svých 18 letech. Myslím si, že o autě jako je BMW E36 325TDS se ti ani ten tvůj mokrý sen nezdál, prosťáčku ;-)
13. 9. 2011 20:08
Re: marketing
tak sa rozpravaj so seberovnym mlady. Som si isty ze zoci voci by si mi nic take nepovedal, nemal by si odvahu. A druha vec. Ja mam auto zverejnene ale pod inym nickom, aby som sa vyhol konfliktom. A predstav si ze je to BMW, o to viac sa mi nozik vo vrecku otvara ked vidim ako si taky blb ako ty napise za nick bmw fanda a dviha tu koncern do nebies. Ja ked som mal 18 tak tvoje auto este neexistovalo a bola tu pri moci KSC takze tazko som mohol mat take auto. Ale teraz moj synovec ma 19 a jazdi na E46 takze moc tu nemachruj. Az budes mat skutocne auto a nie zlataninu tak sa vyjadruj. Inac tvoj vek zodpoveda priblizne neskusenosti a nevedomosti tvojich prispevkov.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 9. 2011 21:07
Re: marketing
Proč bych neměl mít odvahu, co si o sobě myslíš? My si nejsme rovni, jsi vůbec normální? ! Nemám problém diskutovat s nikým, ať mu je 6 nebo 60. Argumentovat a používat stupidní oslovení typu "mlady" je vážně ubohé... Pokud máš problém s tím, že na zdejších diskuzích přicházíš do konfrontace s mladými lidmi, kteří s tebou diskutují na rovinu, tak tady nechoď, egoisto.
Co je to za přitroublý přístup mít dva nicky, jeden a autem a druhý bez? To se tak moc bojíš konfliktů, nebo se za své auto stydíš? Rád uhýbáš problémům? Vidíš, já jsem přesný opak tebe, co si ostatní myslí nebo použití faktů o mě v diskuzi mi je fuk a to mi věř, že se to děje často, protože na zdejších diskuzích je spousta troubů, kteří se rádi "inteligentně" naváží do mého auta a věku. Na to já nemám co říct, protože soudný člověk to vidí jasně. A vždy se jich ptám, co měli oni v 18. A představ si každý odpoví alibisticky to, co ty. Tj. velké kulové ;-) Svou postarší E36 nemachruji, není čím, nemohu za to, že je mnohým trnem v oku 16 let staré BMW, ale to mu se já jen směji. Že má tvůj synovec E46 mě vůbec nezajímá, pokud mu ho koupil tatínek či maminka, tak tato informace pro mě nemá žádnou hodnotu, pokud si na ni vydělal sám, tak jako já na svou E36, tak mu gratuluji a ať mu spolehlivě slouží.
Proč moje auto nazýváš slátaninou a mě blbcem? Hulvátské chování je u tebe jak vidím dobrým zvykem a tím si opravdu mě jako starší získáváš ohromný respekt. Očividně jsi velice prostý člověk ;-)
Když už jsi tak pilně studoval mé příspěvky, tak ses snad mohl i ty, člověk nevelkého rozumu, dovtípit, jaká auta a značky upřednostňuji. Už jsi asi přišel na to, že číslo jedna je pro mě BMW (gratuluji) a Mercedes-Benz. Ovšem u běžnějších vozů (rozuměj neprémiových, cenově dostupných) je mým favoritem VW. Za tvůj očividný komplex z této značky ale neviň mě a taky mi nějak nedochází, proč mě hned za to pranýřuješ. Pokud se tady se mnou snažíš rozpoutat žabomyší válku (rozuměj anti VW armáda kontra lidé, jež vyjadřují svůj názor), tak na to mě neužije a svůj komplex si běž léčit jinde.
Ať už ti je kolik chce, tak moc rozumu, inteligence a slušného chování jsi zrovna moc nepobral ;-)
14. 9. 2011 07:47
Re: marketing
ty si vela IQ nepobral co? Preco ta nazivam blbcom? A ty mna preco prostackom?

ze ta nezaujima ze ma moj synovec E46? A mna zaujima ze ty mas E36?

Ze nemachrujes? A kto tu pisal vyssie ze sa mi v 18 nesnivalo o E36?

Uvedom si co pises mlady, mas v tom trochu bordel. Toto mam najradsej tychto fandov co si kupia lager a potom tu vypisuju kraviny.. kup si soctavku a vymaz si to bmw fanda, bude to tak lepsie.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 13:45
Re: marketing
Mé IQ je v pořádku, už jen podle zvolené argumentace. Věkem argumentovat je snad to nejhloupější, co tady lze vidět. styď se.
Já vytáhl to o své E36 ohledně tvých narážek na kvalitu mého auta, ostatně ve svém příspěvku výše to dost jasně vysvětluji, asi ti dělá problém chápat psaný text, že?
Ne, opravdu nemachruji, není čím, že máš ty komplexy z VW a starých BMW, za to já nemůžu. Asi pozůstatky z doby komunistické, kdy všichni kolem tebe měli pionýry a škodovky po rodičích, jen ty jsi stále jezdil leda na oslovi, co ;-) ?
Uvědomuji si až moc dobře, co tady píši. Mé názory jsou jednotné a jasné. Nemám problém tady diskutovat s nikým, i když někdy ostřeji, ale s dotyčnýma si rozumíme. Za to s tak arogantním blbem, jako jsi ty, jsem se tady snad ještě nesetkal a to tady máš velkou konkurenci. Tak se, starý, uklidni a vzpamatuj.
Nezajímá tě co mám, ale věčně na to narážíš, zajímavé. Octavii kupovat neplánuji, to jen pro tvou informaci, když to tak řešíš.
14. 9. 2011 14:22
Re: marketing
ani sa mi nechce citat tie tvoje trapnosti. Mozno z toho vyrasties raz ;)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 20:07
Re: marketing
Došly argumenty, dědulo? :-)
Avatar - white label
13. 9. 2011 22:08
Re: marketing
Když dojdou argumenty, tak se zjevně něčím šermovat musí, ohánění věkem už je tu velmi ohrané, ale ohánět se tu synovcem, nebo dokonce a tím, v čem údajně jezdí, to už je na slušnou diagnózu... >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 9. 2011 22:23
Re: marketing
:yes: ;-) mě nejvíc dostaly ty řeči o sobě rovnosti... To bych nečekal ani od takového plkaře.
14. 9. 2011 07:47
Re: marketing
jj, ty mas tych argumentov plnu * ako vzdy >:D
Avatar - white label
14. 9. 2011 09:06
Re: marketing
Máš pravdu, zvlášť ve srovnání s tím "senem" co tu obvykle píšeš, rozhodně! :*) >:-[]
14. 9. 2011 09:07
Re: marketing
lepsie ako ty co sa sem chodis len hadat ;-)
Avatar - white label
14. 9. 2011 09:13
Re: marketing
Ale nejvíc mě tu stejně baví, dělat si pr.del z tak rádoby důležitých týpků, jako jsi zrovna ty... >:D
14. 9. 2011 09:37
Re: marketing
prave si sa sam priznal k svojej dusevnej poruche. Chodit sa hadat na fora je fakt ubohe chlapce, daj sa liecit.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 13:48
Re: marketing
Zrovna ty bys tady téma duševních poruch neměl vytahovat, ale nechci ti radit, starouši >:D :yes:
14. 9. 2011 14:23
Re: marketing
white mi dokaze aj sam napisat, nemusis ho suplovat. Nemiesaj sa teraz vsade.
Avatar - white label
14. 9. 2011 20:20
Re: marketing
Naopak, jeho praktickým osobním zkušenostem se mu tu (v tomto ohledu!) může přiblížit snad jen náš oblíbený "zdravý rozum"... >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 20:34
Re: marketing
Jo, na něj se mi taky vzpomnělo při čtení bordeauxových plků >:D
14. 9. 2011 20:42
Re: marketing
este si trosku posteklite ego, pomoze vam to, ved vekovo ste na tom rovnako.. >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 22:31
Re: marketing
Ona je to nějaká slovenská tradice posuzovat lidi podle věku? No, jak libo, mi je to šumák, jen ty se jaksi "odtajňuješ/ víc, než bys chtěl. My na tom teda možná jsme, možná nejsme věkově nastejno, ale vím jistě, že vy jste na tom s bordeauxem podobně inteligenčně ;-)
Avatar - white label
14. 9. 2011 20:14
Re: marketing
Já se tu chodím především slušně bavit, a to že tu "někdo" neunese jiný názor, než má on... a nazývá to hádáním, je pouze jeho (duševní) problém, ty náš nervově labilní pacošu... >:-[]
14. 9. 2011 20:47
Re: marketing
tomu ani sam neveris co si tu napisal, ty si tu stary znamy vyvolavac flame-ov, a akurat sem chodis vyryvat do druhych ktori maju iny nazor ako ty. Skor ty nevies uniest argumenty inych a akurat im tu nadavas. Pokial viem tak vacsinou koncis diskusiu so mnou ty, ja sa zasmejem a idem dalej ale tebe to nikdy neda nezareagovat. Neviem kto je tu teda labilny a psychicky na dne ze musi vzdy odpovedat ;-) si tu na smiech uz viacerym ako si tak vsimam diskusie.
Avatar - white label
14. 9. 2011 21:01
Re: marketing
To rozhodně, hlavně všem tvým nickům, kolik jich teda máš, ať vím, na čem jsem... >:D

Ale těší mě, že mě tu tak pečlivě sleduješ a vedeš si k mým příspěvkům i statistiky, to jen dokazuje (podobně jako těch tvých více nicků) tvou údajnou duševní "vyrovnanost"... :*) >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 22:34
Re: marketing
Aha, takže bordeaux nám přišel ukázat, že umí založit více nicků, gratuluji. Vážně, je to trošku přitroublé, ale budiž, nicméně nevím kdo tady vyvolal tento konflikt, napovím, WL to nebyl ;-)
14. 9. 2011 14:23
Re: marketing
este pusu mu daj ;-)
Avatar - white label
14. 9. 2011 20:18
Re: marketing
Nežárli zase a přemýšlej radši o tom, proč tě tu lidi taky nemají tak rááádi... >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 20:22
Re: marketing
Přesně tak, je to o respektu, který si tady lidé získávají/získali. A výhoda je, že každý začíná a stejné startovací čáře. Na internetových diskuzí není důležité nic, ANI VĚK :-)
14. 9. 2011 20:43
Re: marketing
pre teba je dolezita hlavne anonymita, vtedy si frajo, keby si so mnou sedel v krcme tak by si si nic nedovolil sprostacku ;)
Avatar - white label
14. 9. 2011 20:58
Re: marketing
Někdo má rád i tu anonymitu a někdo se zase neobejde bez té krčmy, prosťáčku, to si nevybereš... >:D
14. 9. 2011 21:08
Re: marketing
no hej, taky geek ako ty moze byt macher len na internete, ved sa aj prejavujes >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 22:40
Re: marketing
Anonymita je jaksi součástí celé podstaty internetové diskuze. Pokud se mnou chceš diskutovat diskrétněji, klidně můžeme na facebooku. Pokud se chceš sejít, není problém, chceš mou adresu? Myslíš si, že mi naženeš strach? Jak prosté plky nám tady servíruješ, to se musí jeden zasmát.
15. 9. 2011 08:31
Re: marketing
what the hell? sorry ja na ksichtbooku nie som a ani nebudem len kvoli tebe. Ano chcem tvoju adresu a pridem ta aj pozriet ked pojdem do nemecka. A napisem ti kludne aj adresu kde sa mozme stretnut ked prides do BA. Ukazes mi aky budes husty potom hej? Uz sa tesim.
Avatar - white label
15. 9. 2011 10:23
Re: marketing
A má si sebou vzít zrovna i sanitku, nebo rovnou coronera...? >:D
15. 9. 2011 10:45
Re: marketing
take dve buznicky 18 rocne ako ste vy dvaja nepotrebuju sanitky, stacia im sanitaci.. >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 17:31
Re: marketing
Mládežnická 407, 747 57 Slavkov (u Opavy). Velký červeno broskvový dům, který je vidět z hlavní cesty nad benzinkou. Čekám tě. Já sice chtěl pouze konverzovat (reaguji tím na tvoje silácké řeči, že bych si na tebe v "krčmě" nedovolil), ale pokud se chceš prát, jak mi naznačuješ, tak klidně. Já s tím problém nemám ;-) Mám 110kg, v posilovně bývám často a takových jako ty (to jest velkohubých) jsem už "potkal" mraky. Vyhrožovat si od nějakého mouly s dětinským vyjadřováním, který neumí nic jiného než prostě shazovat podle věku, ale sám je to starý blb, tak to si fakt nenechám.
15. 9. 2011 18:52
Re: marketing
110kg? chlapce to by si mal schudnut a do tej posilky chodit viac, takych tuckov z reklamy na michelin sa nebojim. Dam ti len indiciu: thajsky box ;) Ale o inom som chcel. Nemusis mi tu vypisovat ziadne adresy, aj tebe aj mne je jasne ze sa kvoli tebe do slavkova trepat nebudem ale pisal som ti ze ked budes niekedy v Ba tak napis a hodime stretnutie, som zvedavy ako sa budes tvarit a co budes robit. Tvoje vyjadrovanie je na tvojej urovni, 18 rocny trt so serblom z dediny. To sedi a vobec sa cudujem ze vies pisat na klavesnici >:-[] A uz ma nebavis, reaguj si kolko chces, dalsiu tvoju reakciu uz necitam, vypinam si notifikaciu, nudis ma.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 19:18
Re: marketing
Ty mě bavíš. Jaromír Jágr (pokud tohoto člověka tvůj pidimozeček registruje) měl v době působení u Rangers váhu 112kg a snad mi nechceš tvrdit, že je nebo byl tlustý, ale to jen na okraj. Thaibox? Tak to už se nedivím, že to nechápeš. Nějaké parátka bez svalové hmoty, co si myslí, že kopem někoho skolí už jsem taky viděl (to teď mluvím o amatérech, ne o profících, čili o tobě).
Adresu jsem ti vypsal, abys viděl, že jsi mi naprosto volný. Je mi jasné, že ani ty, člověk prostý duchem zamnou nebude cestovat, i když by to byla zábava.
Do Bratislavy cestu neplánuji bohužel, neb jsem měl v plánu tam jet na Rammstein, ale jaksi už nebyly lístky.
O nějakém vyjadřování bys měl pomlčet. Tvé výhružky o násilí, plky o věku mluví za vše. Já násilí používám pouze v obraně, to ty si tady honíš triko.
Víš co je nejhorší? Že jsi ztracený případ. Blb totiž nikdy nepochopí, že je blb. Což snad na tebe sedí ještě víc, než to, co jsem ti psal v minulé reakci.
Avatar - white label
15. 9. 2011 21:20
Re: marketing
Jak víš, třeba to, kolik měří? Že jsi ty nikdy neviděl 110 kg svalů na pořádně stavěném chlapovi, nebo vrcholovém sportovci, ještě neznamená, že úplně každý chlap, který má 110 kg, musí vypadat jako Bibendum. A pokud máš zrovna ty, třeba jen 165 cm, i s rádivkou a podpatkama, tak chápu, že si těch 110 kg, při takové výšce, neumíš (na sobě) dost dobře představit...
Ale jinak ta tvoje indicie "thajský box", tak ta mě vážně doslova zbořila... >:D :yes:
Ještě si zapoměl připsat zmínku o černém pásku v judu a karate, tím se totiž obvykle "argumentuje" v 1. třídě ZŠ!
A to mi chceš vážně tvrdit, že tyhle "dětinské" hlášky tu píše někdo, kdo má už přes 30 let?!? 8-s
Tak tos teda zamrzl docela brutálně a hodně brzo... :-O >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 22:16
Re: marketing
Přesně tak, souhlas do poslední čárky :yes:
Je nejvíc komické, že pořád naráží na můj věk a u tebe se o to snaží taky (pro mě z nepochopitelných důvodů), snaží se házet rameny poukazujíc na svůj vyšší věk, přitom argumentací a stylem psaní bych mu já osobně tipl čerstvých 15 ve škole propadajícího puberťáka, podivné...
Avatar - white label
15. 9. 2011 22:23
Re: marketing
Přitom pokud bych vycházel z vašich čísel u nicku, tak jsi o 9 let starší, než on... (19)71 vs 1980. >:D
Když někomu chybí skutečné argumenty sáhne po tom, co ho obvykle nejdřív (a velmi jednoduše) napadne, např. nadávky, jeho údajně "zasloužilý" věk, thajský box apod.
>:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 23:08
Re: marketing
Ono je to nejjednodušší a nemusí se u toho moc přemýšlet, takže zvlášť v jeho případě není divu. Každopádně mě tahle diskuze opěr utvrdila v tom, že sem chodí, mimo dobrých lidí, prazvláštní individua.
14. 9. 2011 20:41
Re: marketing
to ze ma ty nemas rad spolu s tym teenagerom vyssie neznamena ze tu so mnou nikto nesuhlasi ;)
Avatar - white label
14. 9. 2011 20:54
Re: marketing
Ty máš víc nicků? Snad ne proto, aby ses mohl sám pochválit... >:D
Ročník 1980, tak to bys podle věku mohl být skoro můj syn, já myslel, že máš minimálně před důchodem, aspoň podle toho, jak si tu svůj věk zatím prezentoval...
>:-[]
A co ten Superb v profilu, psal jsi, že máš 5er (E60), tos tak rychle vyměnil... ;-)
14. 9. 2011 21:08
Re: marketing
chvalit sam seba? evidentne to poznas, ak mas co len podpriemerne IQ tak si vies dohladat starsie prispevky a dokazes najst ci som sam na seba niekde reagoval. Skus nieco take najst dutohlavok. 1980? Ty pises niekde na net svoju identitu kolko mas rokov a svoje meno? Ja teda nie. Mam viac nickov, z jedneho pisem ked som v robote z ineho ked som doma. Je to pohodlnejsie z outlooku ako zo servera tahat, co je na tom nepochopitelneho.
Keby si nebol buran tak by som ti ukazal priamy link na moje auto, ano na E60, ale ty si taka ludra ktora vie len trepat, perly sviniam nehadzem. Ked prides raz do BA tak napis a velmi rad sa s tebou stretnem zoci voci a neber to ako slovo anonyma na nete, rad ti ukazem aj moju E60 aj seba. Nebudem ti tu nic pisat o sebe lebo ty tu dokopy tiez nic nemas.
Avatar - white label
14. 9. 2011 22:37
Re: marketing
Další z mnoha důkazů té tvé psychické vyrovnanosti... >:D
Nejpozději zítra ráno budu v Blavě, už se toho setkání nemůžu dočkat, ještě adresu ústavu a návštěvní hodiny prosím... >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 22:41
Re: marketing
>:D :yes: ... a obrázek té E60 s sebou jako předmět doličný
15. 9. 2011 08:29
Re: marketing
tak vzdy lepsie ako white ktory nema auto. Na kolobezke to moze byt zabava >:D
Avatar - white label
15. 9. 2011 10:13
Re: marketing
Jo, koloběžku, tak tu mám taky, a po městě si ji nemůžu vynachválit, na kratší trasy je mnohem rychlejší, než auto, zvlášť v dopravní spičce... ;-) >:-[]
15. 9. 2011 10:46
Re: marketing
alebo mas este aj bicyklik a listok na autobus co? >:-[]
Avatar - white label
15. 9. 2011 11:38
Re: marketing
Neboj, kolo mám taky. ale busem nejezdím... ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2011 11:39
Re: marketing
Neboj, kolo mám taky, ale busem nejezdím... ;-)
Avatar - white label
14. 9. 2011 22:50
Re: marketing
... a nepsal jsi před chvílí. že tady nadávám já? Tak proč tu špinavou práci teď tak ochotně děláš za mě? :*) >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 23:01
Re: marketing
Už neví, co mluví... Beze slov, bez argumentů, ale s dvěma nicky v záloze >:D
Avatar - white label
14. 9. 2011 23:06
Re: marketing
minimálně se dvěma... ;-)
P.S. Chtěl jsem mu poradit, jak se dá psát i s jedním nickem z více compů, ale nechci mu zbytečně složitě motat hlavu, beru totiž ohled na jeho aktuální stav... >:-[]
15. 9. 2011 08:24
Re: marketing
tak skus mi poradit ty mudrlant ako obist firewall v robote aby som sa dostal na svoj privatny mail. No tu uz treba aj odborne vedomosti, ty vies len placat nezmysly. Vidim ze s si s pardou na rovnakej urovni, predpokladam ze vekovo to bude to iste >:-[] uz sa len oblecte do duhovych farieb obaja a sup na pochod >:D >:-[]
Avatar - white label
15. 9. 2011 10:21
Re: marketing
Já tu chodím pod stejným nickem ze tří různých compů a na žádný svůj privátní mail se k vůli tomu dostávat nepotřebuju. Nediv se, že když tě nějaký zaměstnavatel platí, tak chce abys za jeho peníze něco dělal pro něj a nechodil vykecávat někam na net. Taky to zaměstnancům netrpím a jestli někdy náhodou budeš někoho zaměstnávat, pochopíš to dokonale... ;-) :-)
15. 9. 2011 10:43
Re: marketing
>:D ty ze zamestnavatel >:D Ja robim na seba ale ked robis IT outsourcing tak u zakaznika tazko mozes prejst cez jeho firewall lebo ti zrusi zmluvu. To taka lama ako ty nepochopi. ty mozes zamestnavat akurat tak svojich spoluziakov >:D tam sa chod na piesok hrat s tym mladym co ste si tu hrkutali, sadli ste si paradne >:-[]
Avatar - white label
15. 9. 2011 11:37
Re: marketing
To je najednou smajlíků..., tebe to nějak vzalo, co? Neboj, tebe bych nezaměstnal, zaměstnanec by se totiž měl věnovat zákazníkům naplno a nechodit při práci vykecávat na net... >:-[]
15. 9. 2011 15:17
Re: marketing
>:D ty nemozes byt zamestnavatel lebo u takeho obmedzenca a prostacka ako ty tazko moze niekto vydrzat pracovat. A detto 18 rocny teenager ako ty pochybujem ze ma vobec firmu. Inak zaujimave ze mas tolko casu vykecavat na nete tu so vsetkymi. To makajuci clovek tazko ma cas na to. ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2011 16:20
Re: marketing
Mě tady na webu zná docela dost lidí i osobně (kdybys chodil víc i na MAčko, tak bys to věděl), takže to abych zrovna tebe o něčem (v tomto směru) přesvědčoval, je to poslední, co by mě napadlo.
Kdybych byl zaměstnanec (jako třeba ty), tak tu rozhodně v pracovní době nechodím..., já jsem v podstatě v práci, i když nepracuju, včetně dovolené, v tom mají zaměstnanci velkou výhodu, po práci za sebou "zavřou dveře" a než jdou znovu do práce, tak to, co se tam zrovna děje, je vůbec nemusí zajímat... ;-)
Samozřejmě, že dnes už se tolik "nepředřu", jako např. začátkem 90tých let, když jsem začínal, třeba první dva roky jsme byl v práci od rána do večera doslova 7dní v týdnu, včetně svátků, teda kromě vánoc a velikonočního pondělí..., tehdy ovšem u nás ještě ani nebyl internet... >:-[]
15. 9. 2011 18:47
Re: marketing
hej, pozna ta naprikald GTI a ten teenager zo skoly ze? >:D ty si zamestnavatel akurat vo svojich mokrych snoch. A keby ta poznalo dost ludi, snazil by si sa aspon inteligentnejsie pisat a nenavazat sa tu do vsetkych. Uz netaraj a nepresviedcaj sam seba prosim ta... DUfam ze ty zamestnavatelom nikdy nebudes lebo chudaci tvoji zamestnanci....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 18:54
Re: marketing
Ty jsi vážně ubohý a směšný. Ale beru to z rezervou, že blb jako ty není schopen rozpoznat inteligentního člověka (WL). Zato ty ses zde krásně zařadil mezi mouly jako "zdravý rozum" nebo cosworth. To už ti nikdo neodpáře. Ne nadarmo se říká, že nejhorší je srážka s blbcem, na tebe to pasuje jako hrnec na pr.el ;-)
15. 9. 2011 18:56
Re: marketing
".. inteligentního člověka (WL)" >:D >:D fakt diki za vtip, na dnes uz stacilo nie? >:D >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 19:20
Re: marketing
Blb nikdy inteligenci nepozná, takže logicky nepozná inteligentního člověka, takže padni komu padni, co? Pohybuj se mezi svými (tj. duševně nahými) a normální lidi svými plky neobtěžuj ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2011 21:07
Re: marketing
Už jsem psal, že bys to jako můj zaměstnanec neměl s tím vykecáváním na netu moc jednoduché. GTIho osobně neznám, psal jsem, že kdybys chodil častěji na MACZ, tak bys spíš věděl, kdo mě tu zná osobně, no a tam ani GTI skoro vůbec nechodí...
15. 9. 2011 08:28
Re: marketing
uz si sa asi aj spravil z toho ze si objavil ameriku ze? Uvedomujes si ze keby som nechcel tak doteraz to neviete a ze je mi to suma fuk a smejem sa z vas aki ste prostackovia obaja? >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 17:35
Re: marketing
Nevím co tady motáš s mailem, když při přihlašování potřebuješ jen nick a heslo. Umíš ty vůbec i něco jiného než jen plkat, když se ani na svůj účet přihlásit neumíš? Tvůj zaměstnavatel bych teda být nechtěl. Zaměstnávat hloupého starého vola, který v pracovní době plká nesmysly na internetu je fakt výhra.
15. 9. 2011 18:45
Re: marketing
ty inteligent a kam ti chodia notifikacie? Nie nahodou na mail? Ty pravidelne refreshujes stranku alebo reagujes az ked ti pride mail? Ty naopak si zamestnanie asi nenajdes ked ti nedochadzaju ani zakladne veci. Ty sa k inej ako manualnej praci v zivote nedostanes. Ale uznavam aj smetiarov je treba. >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 19:04
Re: marketing
Mě nic na mail nechodí, ptž jsem to zakázal, to je věc, co? Já počítačům nerozumím, ale pokud se doma přihlašuješ jako bordeaux a v práci ti to nejde, tak jaktože ti to jde v práci jako peet1980? Tomu fakt nerozumím, ale ty mi to jistě osvětlíš, už se těším ;-)
15. 9. 2011 19:08
Re: marketing
ty si totalny neandrtalec. Kedze na teba reagujem na zaklade notifikacii z mailu, prihlasujem sa z domu pod peet a z roboty pod bordeaux. Aby mi chodili notifikacie na mail ked mi ty neandrtalec nieco napises , aby som na teba mohol reagovat a nemusel hladat clanky 2-3 dni stare. Kedze sa z roboty kvoli zablokovanemu mailu nedostanem na sukromny, mam tento nick nastaveny na pracovny mail. Ja neviem co je na tom nepochopitelne, dufam ze si to teraz pochopil, ak nie precitaj si to este raz a este raz, ja uz sa s tebou dnes odmietam bavit, je to pre mna pod moju uroven s takym neandrtalcom sa bavit. Koniec, finito, ende. Nemusis reagovat aj tak to nebudem citat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2011 19:26
Re: marketing
>:D poradím ti, vykašli se na notifikace v mailu a články, ve kterých diskutuješ jednoduše najdeš při rozkliknutí vlastního profilu, to je věda, co? A nemusíš mít dva nicky, troubo. Pokud teda opravdu pracuješ v IT, tak je tvého šéfa upřímně líto, nejen že nepracuješ a místo toho plkáš, ale ani to neumíš >:D Je mi tě líto.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 13:46
Re: marketing
Lepší mnoho věcných argumentů, než plky a argumenty o věku, jaké nám tady stupidně servíruješ ty. A ještě ze sebe děláš většího blba podobnými příspěvky, však pokračuj, stejně jako WL se náramně bavím ;-)
12. 9. 2011 20:40
Re: marketing
Jako takhle mě se auta od vw též nějak srovna nelíbí až na passat combi a cc(bomba), ale říkat o něm, že s technikou je to už složitější...jelikož jej mají lidi rádi, tak to asi nebude špatný auto ne?
Avatar - white label
12. 9. 2011 11:05
Novinářské kachny
Už třetí článek o problémech s aliancí VW/Suzuki a každý vyzněl úplně jinak, ten druhý prakticky negoval ten první, takže bych s unáhlenými závěry místních odborníků na ekonomiku a motory raději ještě počkal. Jinak větším pánem situace je rozhodně VW, pokud vím tak Suzuki podíl ve VW nevlastní, je to přesně naopak...
Rozbalit vlákno
12
12. 9. 2011 11:10
Re: Novinářské kachny
No myslím, že víš špatně...
Aspoň se všude psalo, že šlo o výměnu akcií ve stejné hodnotě, která podpoří a zdůrazní vzájemné partnerství... (podobné to bylo svého času mezi Fiatem a GM).
12. 9. 2011 11:39
Re: Novinářské kachny
V tom případě by bylo zajímavé vědět poměr hodnoty. Jinak řečeno, kolik % podílu si lze za (třeba) 50 mil USD koupit ve VW a kolik v Suzuki.
Avatar - white label
12. 9. 2011 16:39
Re: Novinářské kachny
Ano, 20% Suzuki za 1,5% VW... ;-)
12. 9. 2011 18:28
Re: Novinářské kachny
Zahřálo u srdíčka co? :-)
No já pevně doufám že se z téhle "aliance" Suzuki co nejdřív vyhrabe a půjde k nějakému solidnějšímu partnerovi. Volkswagen si hraje na šéfa tam kde by měl být jen partnerem nemá majoritní podíl tak by se podle toho měl taky chovat.
V tomhle si vážím mnohem víc Renaultu, kde si myslím že aliance s Nissanem funguje a obě automobilky se chovají jako partneři. Obě automobilky si zachovali identitu a rozdělily si trhy podle toho kde má která větší potenciál uspět. Tohle Volkswagen nikdy neuměl postupně by udělal ze Suzuki jen další brand sdílející koncernovou techniku a rozmělňující náklady na vývoj.
Vrcholně se mi příčí myšlenka že by měla Suzuki být jen další značka pod koncernem, nenabízející kromě jiného designu nic svého, nic co by jí dělalo jinou. Když si představím že by měla Grand Vitara sdílet techniku s Yetim tak mi není dobře po těle...
12. 9. 2011 20:31
Re: Novinářské kachny
VW to neuměl/neumí s identitou ? Přes "mrtvou" značku Bugatti stvořil, auto, které si hraje vlastní ligu a v kontextu doby je to zase Bugatti jak v době největší slávy. U Lamborghini drží a budují vlastní identitu vesele dál. Opět, v kontextu doby jsou lamba uplně stejná jako v dříve.
Naopak. VW umí velmi dobře pracovat se značkami a jejich postavení na trhu.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 9. 2011 21:52
Re: Novinářské kachny
Bugatti je znacka, ktora sa predava sama, jedine, co VW potreboval, je postavit auto.

Ale aku identitu dava VW svojim inym znackam? Vylucne marketingovu. Audi je prasa s naruzovanymi ustami a predsa ho mnohi pokladaju za premiovu znacku.

Aku inu identitu ma Seat v kontraste so Skodou?
12. 9. 2011 23:23
Re: Novinářské kachny
No tak to jsou zase argumenty... Bugatti a Lambo. Myslíš že Suzuki bude podobně hýčkaná? Spíš by se zařadila po bok Seatu a Škodovky jako značka bez vlastní techniky a charakteru.
Doteď dělá zajímavé alternativy nechci aby byla jen další v řadě.
13. 9. 2011 15:53
Re: Novinářské kachny
Samozřejmě. Nelze čekat, že by VW tlačil Suzuki do vyšších pater. Lambo a Bugatti jsem použil jen jako příklad, že VW si velmi dobře uvědomuje a umí pracovat se značkami.
13. 9. 2011 09:09
Re: Novinářské kachny
A tos taktne neuvedl, co udelal VW se Skodou, ktera se Suzuki podoba vice, nez Bugatti/Lamborghini. :yes:
13. 9. 2011 15:55
Re: Novinářské kachny
To lambo a Bugatti jsou nejvíce viditelné příklady toho, že si VW velmi dobře uvědomuje image a sílu značek. Také je umí postavit na přesné místo na trhu, kde mohou mít úspěch (viz. třeba právě ta Škoda).
Avatar - abacus
12. 9. 2011 11:44
Re: Novinářské kachny
Suzuki vlastní. Za 19,9% "dostalo" Suzuki 1,5% VW.
Ale už v roku 2009 nebolo tajomstvom, že sa VW pokúsi o navýšenie podielu, čo by znamelo mať v danom akciovom podiely väčšinu.
Áno VW je tu pánom situácie, i keď pre obsadenie indického trhu bolo Suzuki zrejme najlepší partner.
12. 9. 2011 21:40
Re: Novinářské kachny
Ešte treba trochu dopíliť pravopis, a potom ťa už berieme za poradcu ACZ. ;-)
Avatar - R32
12. 9. 2011 14:01
Suzuki...
Suzuki môže tak maximálne žiadať VW no pokiaľ má nejaký akcionár vo firme 20% tak s ním len tak mávať nemôžete. Otázkou ešte ostáva ako je to s ostatnými akciami, či ostatných 80% vlastí jeden subjekt alebo sú rozdrobené medzi viacerých. V každom prípade tento krok späť môže prísť Suzuki na dosť draho.
Rozbalit vlákno
2
12. 9. 2011 18:18
Re: Suzuki...
Hm, ano, tady je nutno počkat na pořádný právnický a ekonomický rozbor. Akcie Suzuki jsou momentálně o dost levnější než v době, kdy je VW zaplatilo. A VW se přes mluvčího jasně vyjádřilo, že nemá nejmenší úmysl se jich teď zbavovat, ani částečně. Já si nepamatuju, proč vlastně Suzuki do toho holportu s VW šlo - co jako váhově daleko lehčí partner očekávalo za "fifty fifty" jednání v době, kdy kdekoho v autoprůmyslu tlačí bota z krize - hlavně děs z její budoucí druhé vlny. Žádné další "third party" akcionáře Suzuki jsem narychlo nenašel, těžko říct, jestli si Suzuki se zbytkem stojí pevně na vlastních nohou. Jak praví Mauglí - netahej tygra za fousy (i když je to "jenom" vlk...).
12. 9. 2011 18:28
Re: Suzuki...
Konečně rozumný názor. Kvituji poslední větu. :yes:
12. 9. 2011 16:30
toyota land cruiser
vobe automobilky vyrabi neskutecky odpadky >:D nechapu jak to vubec nekdo muze koupit >:D TOYOTA RULEZZZZ!!
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2011 17:08
Re: toyota land cruiser
konečně to tady někdo rozseknul :yes:
Avatar - R32
12. 9. 2011 17:18
Re: toyota land cruiser
>:D :yes:
Avatar - white label
12. 9. 2011 17:32
Re: toyota land cruiser
Tak zrovna s tím jeho nickem si snad ani nic jiného (než rozseknutí) čekat nemohl... >:-[]
12. 9. 2011 18:12
tak to jim schvaluju, klukům japonskejm
co taky s VW, že jo? jejich benzínový motory jsou totální tragédie. :no: suzuki má svoje a x-krát lepší. naftový motory má pro změnu daleko lepší fiat než VW :no: a 4x4 umí taky spíš suzuki než VW ... a co jinak? co vlastně může VW nabídnout? nudný design a zoufalou spolehlivost :no:
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2011 18:27
Re: tak to jim schvaluju, klukům japonskejm
Nevím, jestli je to ironie, ale to bys tam pak měl dát nakonec i smajlíka. ;-)
12. 9. 2011 19:30
Re: tak to jim schvaluju, klukům japonskejm
Když má vw tragické motory, tak proč je každý rok spolu s fiatem v čele hodnocení nejlepší motor roku a nutno dodat, že vw group těch kategorií ovládá povícero. Nepočítejme TDI vyráběné tak před 3-5lety, ty srovna za moc nestály. Neměj pocit, že bych byl fanda vw group až na porsche, na které nějak nemám:D ale vw umí nabídnout vozy od pidi třídy až po nákladní vozidla, to umí vw nabídnout
Avatar - Righ
12. 9. 2011 20:35
Re: tak to jim schvaluju, klukům japonskejm
Uprimne prosim, napis jeste neco, at se jeste neco dozvime! ;-)
Avatar - Ada je zase tady
12. 9. 2011 18:16
Uhrovití mládenci ukápli do trenek
ze to konecne nekdo tomu nenavidenemu "koncernu" natrel... Pritom ve skutecnosti jde jen a jen o prachy. Z kratkodobeho hlediska je to pro akcionare Suzuki asi dobre, z dlouhodobeho hlediska to Suzuki zabije. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam... :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2011 19:43
Autor článku zapoměl dopsat
že jádrem probĺému nejsou ani tak motory Fiatu, ale výroční zpráva VW z března, kde je zjednodušeně napsáno, že VW ovládá rozhodovací procesy v Suzuki.
Jinak široko daleko nejzadluženější automobilka v Evropě je VW a to brutálně.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
12. 9. 2011 19:47
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Chybí ti tam otazník..., myslím za tvým nickem. ;-)

P.S. Tak kolik tomu VW ještě tak dáváš času... >:-[]
12. 9. 2011 19:53
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Hoď sem nějaký link o té zadluženosti, ať se můžem pobavit. ;-)

Nejzadluženější v tuto chvíli bude jistojistě SAAB. ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2011 19:55
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Určitě dluží nejvíce peněz dodavatelům, protože splatnost faktur je až 14 dní a víc... >:-[]
12. 9. 2011 20:44
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Ty "woe" co já bych dal, kdyby faktury byly splatné za 14dnů...někteří kadeti to zkouší i s 90ti dny. Kéž by to tak bylo i normálně, zajdeš ke kadeřníkovi, ten na tebe vychrlý, že chce 300,- a já bych mu řekl, že mu pošlu fakturu se splatností 3měsíce :-)
12. 9. 2011 21:46
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Už som počul, že práve to je pravá príčina krízy - nákupy na faktúru, nákupy a predaje za imaginárne, neexistujúce peniaze. Keby bol zákon, že sa podniká len za hotové, možno by sme na tom dnes bol lepšie všetci...
Avatar - white label
12. 9. 2011 22:15
Re: Autor článku zapoměl dopsat
To každopádně...
Avatar - ryman
13. 9. 2011 00:17
Re: Autor článku zapoměl dopsat
>:D částečně :yes: (někteří "podnikatelé" by zřejmě dopodnikali). ale je to hezká utopie :-)
13. 9. 2011 09:24
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Já si myslím taky, že by to mělo být keš. ale tak když je splatnost faktury 30 dnů, to je ještě dobrý, hlavně když zaplatí, jenže mnohokrát ti ani nezaplatí(hlavně naši bratia jsou na to experti, s těma nechci mít už nic společného) a ty s tím ani nic vlastně neuděláš...
13. 9. 2011 14:37
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Život na dluh, to je to příslovečné jádro pudla. Hlavně ta část způsobená monetární politikou. A vedle toho půjčky, ať už firmám, nebo lidem.

Podstata je v tom, že peníze nejsou peníze. Ty skutečně hotové neexistují. I to, co máš v peněžence, jsou imaginární. To je ten skutečný důvod strachu na trzích. Ta krize, kterou tu teď pořád řešíme, byla uměle vyvolaná. Takové malé šplouchnutí v rybníku.
Avatar - white label
13. 9. 2011 15:24
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Je to tak, taky hlavně od té doby, co nejsou peníze skutečně kryté zlatem, cena zlata (diamantů apod.) při podobných krizích logicky stoupá vzhůru...
13. 9. 2011 00:41
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Zkus místo invektiv projít globální investorské stránky VW, je to jejich povinnost tyto údaje zveřejňovat.
13. 9. 2011 00:54
Re: Autor článku zapoměl dopsat
Zkus místo tupých příspěvků, rozlišovat pojem dluh a pojem financování rozvoje.
PS: VW je označován za nej(z)dravější koncern Evropy (ne li světa) co se finanční stability týče.
12. 9. 2011 20:45
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
12. 9. 2011 21:31
Re: spravne rozhodnutie
... a proto se logicky VW stále tak dobře prodávají, že dědo vševědo... ;-)
Avatar - woody-alien
12. 9. 2011 23:23
Re: spravne rozhodnutie
Lidi jsou nepoučitelní, kupujou VW jak o život a ani toho Rencka stále ještě nenechali krachnout. ;-) >:-[]
Avatar - white label
13. 9. 2011 00:39
Re: spravne rozhodnutie
...a jak k tomu ti chudáci, místní antikoncerňáci, přijdou, nebo jak přijde k tomu nekonečně umírajícímu Renckovi třeba Ada...? >:-[]
12. 9. 2011 21:47
Re: spravne rozhodnutie
A ty si z ktorej višne spadol...
Avatar - DRBNUTY
13. 9. 2011 00:13
Re: spravne rozhodnutie
Ja nemam...asi ma v tom VW nemaju radi, ked mi predali neporuchove auto...
13. 9. 2011 00:57
Re: spravne rozhodnutie
Di to reklamovat, bo dežo povedal.... >:D >:-[]
12. 9. 2011 21:25
tady je to samy odbornik jak se divam :D
vsechny nasetrene penize pujdou do fiatu a suzuki >:D >:D >:D >:D jo jeste jsem zapomnel renault by taky v garazi nemel chybet >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2011 23:11
Suzuki vs. VW
Suzuki tak nějak pochopilo, že se jedná o postupný take-over, což Japoncům naštěstí došlo 5 min. před 12. Pochopil bych alianci ve stylu, že Suzuki se dostane k některým platformám VW, zatímco VW získá přístup k maloobjemovým atmosférám, (jako alternativu pro ty, kdo nechtějí TSI), které Suzuki dobře umí. To ale Němci, zdá se, neměli v úmyslu. Pravda, automobilky jako Škoda či Seat vlastnictví VW nepopiratelně technicky a technologicky pozvedlo, to ale Japonci nepotřebují, co se týká motorů, nepotřebují VW už vůbec. Můj názor.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - miromen
12. 9. 2011 23:20
Re: Suzuki vs. VW
Podle mě jsi uplně mimo a už to zde několikrat zaznělo o co němčourum jde. VW jde o zjiskani novych trhu v Asii nic vic v tom podle mě opravdu neni. O atmosfericke motory VW vubec nejde a proč je ti asi jasne.
13. 9. 2011 00:15
Re: Suzuki vs. VW
Jasně, opět jsem ten pomýlený, jen ty víš co je správně. Vzhledem k tomu, že VW vlastní Škodu a Seat ze 100%, není až tak zcestné domnívat se, co by se postupem času stalo se Suzuki, zvlášť vzhledem k propagovaným cílům, které nastínil Wahland. Když chtějí expandovat do Asie, proč nekoupí podíl v Tata Motors? Aha, protože u Suzuki by v podstatě investice nebyly potřeba, zatímco takové Nano je skutečně vhodné jen pro Indii, možná Čínu. Nerad bych se mýlil, ale mám silný pocit, že Suzuki by se stalo jen dalším "rozmělňovačem" nákladů koncernu VW, a to by byla škoda.
13. 9. 2011 01:01
Re: Suzuki vs. VW
Tata motors dělá "trošku" jiné vozítka, než by bylo VW po chuti.

Japonské atmosféry dávají sbohem ve všech objemech. Prostě končí. Nebudou do budoucna schopny držet krok s foukanými motory dle evropských eko norem. A teď jde jen o legislativu. Bohužel, ta je teď určující.
Avatar - woody-alien
12. 9. 2011 23:46
Take it easy
Kousek od Jablonce
ptal jsem se Japonce
maj-li tam holky a jaké

Držel svou Nokii
prej ať mu naliji
do džbánu půllitru saké

Pak složil poklonu
všem dcerám Nipponu
žíjícím pod Fujijamou

Dům daj do pořádku
jenže hned po sňatku
začnou děsně mlátit tlamou

Říkám mu : Suzuki
když nejsi na kluky
Japonsku dej provždy sbohem

Máš štěstí a ne pech
lepší než holky z Čech
nenajdeš za každým rohem.
;-)

Mám Suzuki rád. Ale vyjadřovat se k těm moudrům tady asi nemá smysl. VW pomalu neodjede ani z showroomu a ohrožuje obyvatelstvo smrtí z unudění. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ryman
13. 9. 2011 00:22
Re: Take it easy
>:D talent to se pozná :yes:
Avatar - ryman
13. 9. 2011 00:37
Japonci
suzuki by se mělo tlačit spíš pod křídla některého z velkých japonských "bratrů". rozhodně by to bylo přirozenější než tenhle "kočkopes", který stejně jak vidno nevyjde nebo zůstane na mrtvém bodě. ke srovnání se nabízí spojení renaultu s nissanem, jde však o zcela odlišný případ než vw a suzuki. obě automobilky byly zhruba stejně velké (nissan v r. 1999 vyrobil priblizne o ctvrt milionu vozu vice nez R).
Rozbalit vlákno
12
13. 9. 2011 00:48
Re: Japonci
Logické by to jistě bylo, ale myslím si, že celkem zbytečné a navíc, značka by ztratila cosi ze své svébytnosti, to by byla škoda. Swift a Vitara se prodávají více než dobře, takže ekonomický důvod k tomu není, navíc teď je tu Kizashi, které sice asi u nás vítr v prodejních statistikách neudělá, ale v takovém Španělsku kde jsou sedany daleko víc oblíbené, bude jistě úspěšnější. Špatné auto to není, právě naopak.
13. 9. 2011 01:03
Re: Japonci
Dva modely... Ty to fakt vytrhnou. :*)
13. 9. 2011 01:48
Re: Japonci
Portfolio modelů je měřítkem úspěšnosti automobilky? To je mi novinka. Jak mi pak vysvětlíš, že jsou v Evropě úspěšné automobilky jako Honda nebo Mazda, mající portfolio modelů menší, než VW?
13. 9. 2011 10:44
Re: Japonci
Vidím, že pro tebe pojem úspěšnost znamená naprosto něco jiného než pro mne.
Avatar - white label
13. 9. 2011 15:21
Re: Japonci
Pokud aktuální stav Hondy a Mazdy na evrospkém trhu hodnotíš jako úspěch, jaký termín máš potom (v tomto ohledu) pro VW?
13. 9. 2011 16:01
Re: Japonci
To je přeci to nejhorší. Že se ještě ptáš. >:D >:D
Avatar - white label
13. 9. 2011 16:38
Re: Japonci
Jen jsem v tom chtěl mít úplnou jistotu... >:-[]
Avatar - ryman
13. 9. 2011 01:42
Re: Japonci
jak říkám přišlo by mi to přirozenější než euro-asijský pakt. těžko říct, jak si samotná automobilka v budoucnu povede, ale ta samostatnost jim imho dlouhodobě těžko vydrží.
13. 9. 2011 01:58
Re: Japonci
Pokud chtějí dieselové motory, proč nevyužít Subaru? Jejich boxery diesel jsou vynikající. Jedinou překážkou by mohla být nutnost auta kvůli boxeru upravovat, jiný teoretický problém mně nenapadá.
13. 9. 2011 16:06
Re: Japonci
>:D >:D Benzín vlastní a pro naftové verze upravit konstrukci. Vyloženě moderní trendy.
Kdyby to Subaru nabízelo ten diesel v objemech (třeba) 1.4 nebo 1.6., což je "moderní" objem, který by "slušel" i mensím Suzuki tak s velkou dávkou fantazie ještě budiž, ale pro 1 motor...
Pamatuji si, že v době představení boxer dieslu se už mluvilo o vývoji 6ti válce 3.0. Zatím nic a dle mne je to velká škoda, protože třeba Legacy by se tímto motorem vyšvihlo ještě blíže k prémii.
Avatar - ryman
13. 9. 2011 20:17
Re: Japonci
šestihrnkový boxer diesel s S-AWD v legacy kombíku? to by byla hodně velká pecka :yes:
Avatar - white label
13. 9. 2011 16:41
Re: Japonci
Zásadní změna konstrukce k vůli jediné motroizaci, jen detail! >:D
...a jiný teoretický problém mě nenapadá. >:-[]
13. 9. 2011 20:11
a ako je to naozaj?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
14. 9. 2011 07:43
Re: a ako je to naozaj?
Pastujes sem clanok z auto-bulvaru ktory je mimo temy.
Avatar - white label
14. 9. 2011 09:05
Re: a ako je to naozaj?
Hlavně, že ty jsi sem dal naopak seriózní zdroj z východu... >:D
Fuckt se ti divím, proč vůbec chodíš tady, na takový zahraniční "auto-bulvární" web, když máte doma tak kvalitní zdroj informací... >:-[]
14. 9. 2011 09:06
Re: a ako je to naozaj?
stale si mimo temy, chlapce, pochybujem ze si sam rozumies...
Avatar - white label
14. 9. 2011 09:09
Re: a ako je to naozaj?
Jsem rád, že sis to tu teď sám se sebou vyříkal a má reakce tak nebyla zbytečná... :yes: >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 9. 2011 22:25
Re: a ako je to naozaj?
Tobě asi VW leží hodně v žaludku, že? Komplex z VW je snad na auto.cz nejčastější "choroba" >:D
14. 9. 2011 07:42
Re: a ako je to naozaj?
pocuj mlady, za to ze si sa urazil nemusis teraz vyskakovat na kazdy moj prispevok. Ja proti VW nic nemam , mam nieco iba proti takym tupcom kotri ho tu vychvaluju do nebies.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 9. 2011 13:38
Re: a ako je to naozaj?
Poslouchej, starý, já jsem se neurazil, nemám proč a hlavně mě může urazit jen inteligent, což ty rozhodně nejsi.
Proti VW nic nemáš? Ok. Tak proč do mě jedeš, když jsem si jen dovolil poznamenat fakta a jemně rýpnout do wolffa, což je ale v pořádku, jelikož se "známe" s více diskuzí. S tebou jsem neměl zatím tu "čest", tak nechápu, proč do mě vůbec jedeš tím svým přitroublým arogantním tónem. A opakuji znovu, vysoký věk není zárukou zkušeností, inteligence a vysokého rozumu, konec konců ty jsi toho příkladem.
14. 9. 2011 14:21
Re: a ako je to naozaj?
mam rad tychto diskusnych hustych amaterov >:D

" Proti VW nic nemáš? Ok. Tak proč do mě jedeš" ak si si nevsimol reagujes teraz ty na mna tak klud hochu.