Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2011

Zpět na článek

Škoda MissionL: První frankfurtské dojmy (video)

153 komentářů

Avatar - Righ
Righ
Ta fotka u tituku clanku mluvi za vse, Skoda ma pro tentokrat jednicku s hvezdickou. :yes: Mimochodem super kola.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Důležitý bude interiér. Aby tam nebyly obludné kelímky okolo přístrojů, čísla vzhůru nohama a asijsky rozteklá palubka.
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
Stejsn
i když nic vzrušujícího. Mě to teda nijak neoslovuje, ale ani to nehaním. Působí to na mě stejně fádním dojmem jako všechny dosavadní novodobé octavie a fabie a brzy toho budou plné ulice. Teda je pravda, že první novodobá oktávka na mě působila jako maximální pecka a dokonce jsem měl její plakát na zdi. Pak když zevšedněla, mě už žádná škodovka nezaujala a ani tahle to nezmění.
GS
Kabáň je kabrňák, za mne :yes:
Avatar - Perun
Perun
😄 :yes:
Avatar - Starfighter
Starfighter
:yes: :yes:
jossalito
:yes😒br />
Jen mám obavu, že díky koncernové politice cyklování designérů mezi jednotlivými značkami, u škodovky dlouho nevydrží. Já bych ho tam rád viděl co nejdéle.
Klaudius
Tak nejak ničím neurážajúca klasika. Nič nové alebo iné ako to, čoho sú plné cesty.
Tak ešte zo dva-tri roky drístov, sľubov a obrázkov, a možno z toho bude aj reálne auto.
mikesh
Jsi z toho nejaky rozhozeny...
Klaudius
Tož to ani né... >😁

Len som si spomenul na anabázu VW Up!, kým sa dopracovali k výrobe a ukázali produkčnú podobu.

A na týchto obrázkoch fakt nie je nič také, čo by zvlášť zaujalo...
mikesh
Rekl bych ze tady bude produkce uz celkem blizko.

Nerikam ze se to musi libit kazdemu ale celkem by me zajimalo co konkretne jsi mel na mysli tim ze toho uz jsou tedka plne cesty. Napr.?
Klaudius
Že tomu autu chýba výraz. Je tak nenápadné a priemerné, že ho na ceste prehliadneš, aj keď to bude novinka. Polovica populácie ho nerozozná ani od Octavie.
mikesh
Tak to mi prozrad ktere ze soucasnych aut podle tebe vyraz ma :-!
Klaudius
Väčšina ostatných. 😉
mikesh
Takze zadne 😄
Klaudius
V tom prípade máš riadne medzery, asi poznáš len Škodu a nič viac.
100oktanu
Tohle není Fiat. V květnu příštího roku toho budou plné šourůmy. 😉
Avatar - Emel
Emel
Nejsem si jistý, jestli plné šourůmy jsou to, o co automobilkám jde 😉
100oktanu
To je jasné snad všam. Ale když nemáš na šourůmu, tak ani neprodáš, že... >😒]
Avatar - T613
T613
tohle bych chtěl vidět v kombíku 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Prostě Octavia třikrát jinak...
Avatar - R32
R32
Nemecký managemet "nerobí" chyby, toto tú síce malo byť skôr a využiť vlnu šrotovného ale nevadí, úspešné to určite bude. Koncernová technika, škodovácke mega batožinové priestory a nenásilný dizajn ktorý sa bude páčiť aj teenegerom aj seniorom.... Už len neprestreliť cenu. Inak by mohli kľudne robiť aj tú skrátenú verziu alá Leon. 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
Teenagerem nejsem jen chvilku, ale jsem si jistej, ze tohle se mi nikdy libit nebude 😉 >😁
ryccardo
V bílý barvě, na pěkných kolech a s černýma sklama. Už to vidím v živejch barvách 😄 Jestli do toho dají aspoň 1,4 TSI 90 kW, tak to nebude mít chybu.
Tohle se mi prostě nelíbí. Neoriginální a nicneříkající design bez nápadu. Za mě teda :no:
ryccardo
Podívej se někdy kolem sebe na silnici co leckdy jezdí za hnusný auta. Často přemýšlím jak si to někdo vůbec může koupit. Tohle je fakt líbivej jednoduchej design. Krásný auto. Už vím co si koupím až mi doslouží Oktule. 😉 Jsem zvědavej co tam budou dávat za motory. Doufám, že nezačnou i neskončí s
1,2 TSI a 1,6 TDI.
lukas13
Ryccardo, vtip je v tom, že tohle je pro TEBE "fakt líbivej jednoduchej design". Pro Stillborna zjevně ne a má na to plné právo. To "leckdy hnusný auto" se majiteli zjevně hnusný nezdá, neb si ho pořídil. I Rodius si našel své kupce.

Mimochodem, mě se MissionL také velmi líbí.

Až doslouží Oktule - půjdeš o půl třídy níž?
ryccardo
Dobrá otázka. Dokážeš mi říct čím se bude ta půl třída níž vyznačovat? Já sice poslouchám, že to bude mezi Fabií a Oktávkou, ale zatím jsem nikde neslyšel nic konkétního. Jestli to bude výbavou, bezpečností, motory, prostorem interiéru, kufru nebo čím vlastně. Ale popravdě už jsem jednou takovej přechod udělal (Z Laguny do Oktávky) a dá se na to celkem zvyknout.
lukas13
Upřímně, jsem také trochu zmatený a vzhledem k poměrně častým reakcím na téma OII/MissionL zde rozhodně nejsme sami. Podle fotek mi přijde, že to prostě bude menší auto, na platformě s menším rozvorem a šířkou. Buď prodloužená platforma Pola/FIII nebo hybrid mezi platformou Pola a Golfu (to spíš). Dle fotek to má dost velké převisy, řekl bych, že to bude auto velké zhruba jako OI.

Určitě bude osekaná nabídka motorů a výbavy. Možná nějaké prvky převzaté z OII, mám na mysli napr. páčky pod volantem, různé ovladače apod.?
ryccardo
Počkej rozvor by měl být snad skoro stejný jako O2. Nabídka motorů teda taky čekám, že bude ořezaná, ale na druhou stranu. Pokud tam dají alespoň 1,4 TSI, tak by to asi většině lidí, v rámci dané třídy, mohlo stačit.
lukas13
Jsem se asi ne úplně přesně vyjádřil. Rozvor větší než OI, velikost (délka karoserie) podobná - ty převisy jsou přeci jen menší než u OI. Vzhledem k tomu, že OIII patrně opět mezigeneračně vyroste, tak to docela sedí, ne?

Ohledně motorů - ano, 1,2 a 1,4 Tsi jsou motory, které si tam, zejména s ohledem na privátní kupce, představuji. Hlavně ne tu příšernou atmo 1,4, probůh 😉
Avatar - ferovychlap
ferovychlap
Auto bude stát na podvozku VW Polo Kombi.
Icescent
:yes:
jossalito
Není to korea, co? >😁
Banjo
Korea to není, ale taky to není špatné. >😁
Avatar - ferovychlap
ferovychlap
>😁 :yes:
Avatar - Perun
Perun
Nepamatuji se, kdy mě naposledy od vw něco tak chytlo, jako tenhle koncept z Boleslavi :yes😒br />
Samotná myšlenka cenově dostupného auta není nijak nová, ale obvykle chodí ruku v ruce s laciným designem vykuleného Fluence nebo prvoplánové obludy Logana.

Jestli se Škodě podaří převést tuhle parádu do reálného života, tak nejen naplní svůj slogan, ale především ulice. Tohle bude "value for many" :yes:
Avatar - Emel
Emel
Stavět value for money není pro zavedenou automobilku nic jednoduchého - musíš se pohybovat v mantinelech stávajících modelů. Kupříkladu při koexistenci Octavie II a MissionL je třeba dát pozor na to, aby nový model nebyl lepší a levnější. Tohle bude dost složité vybalancovat, zejména pokud bude MissionL vypadat tak, jak naznačuje studie.

Ještě více zvědavý jsem na novou Octavii. Zdroje z automobilky mluví o tom, že Škoda musela projekt přepracovat, aby "zapadal do koncernové strategie" (=nepůsobil příliš luxusně).
Avatar - jazva
jazva
Môžu to regulovať výbavou ako pri Tour. Jeden-dva slabé motory, obmedzená ponuka príplatkov. Bude to taký chudobný(a menší) príbuzný Octavie. Možno...
Avatar - Emel
Emel
To samozřejmě můžou, jenže co si budeme povídat.. výbava základní Octavie taky není žádná hitparáda, ESP bude od příštího roku povinné... samozřejmě se dá třeba základní Octavie vypustit z nabídky nebo jinak rekonfigurovat.

Pokud by v nabídce nebyly moderní pohonné jednotky, bylo by to citelné omezení.. skoro až moc, osobně tipuju, že se minimálně 1.6TDI a 1.2TSI dočkáme, možná i 1.4TSI 90kW... což pro cílovou skupinu bude dostatečné.

Příchod Octavie III tohle dilema asi vyřeší, ještě lepší design ve spojení třeba s vyšší bezpečností...
GS
No, hlavně aby Boleslavi povolili i jiné barvy , než jen bílou 😉 Jako dole ten civic- zase bílá... :no: Fakt už jsem celkem přbělený a těším se na jiné barvy. aby to nebylo jak u starých Š120- bílá, šedá a hnusně zelená, ostatní barvy jen přes známé Mototechně.
Avatar - Perun
Perun
Důležité je, kam Škodu pustí Volkswagen.. Omezit lze motorovou nabídku (viz příspěvek jazvy), v interiéru nemusí být zrovna alcantara a audio od Bose a sedačky v elektrice..? Leda s elektrickým úhořem v kapse 😄

Mě šlo o proporce a styl, který rozhodně nepůsobí levně už na první pohled. Jsem zvědavý, co s tím Škoda provede, protože je to takové koncernové "enfant terrible"..

Pravdou ale je, že do ruky co tě krmí, se nekouše.
XTad
Auto je nadherne, ale na malych kolech, s bilou strechou, produkcnimi klikami, zrcatky a svetly (v ty LED pasky nikdo nedoufa, ze?) to bude sice porad hezke, ale ne tak honosne auto.
Klaudius
Predstav si vedľa Škody Daciu - a tých možností je zrazu dosť. Technika predchádzajúcej generácie, jednoduchý interiér z lacnejších plastov, chudobnejšia výbava a menšie možnosti je rozšírenia a tak podobne. Nakoniec - môže to byť menší sedan, kdežto Octavia je priestranný lift. Myslím, že zas tak zásadný problém by pre Škodu takýto model nemal znamenať.
Avatar - Perun
Perun
A to ještě nikdo nezmínil jednoduchou zadní nápravu s torzní tyčí... Šetřit se dá i elegantně, třeba s levnější, ale funkční a ověřenou technikou.
Avatar - ryman
ryman
vedlejším efektem může být i zachování kufrovoobjemové dominance >😒] 😄
Avatar - T613
T613
souhlas.. velmi povedený koncept
Pokud to takhle dostanou do výroby, tak neváhám a jsem mezi prvními kteří budou objednávat (ideálně ve variantě RS s 2.0 TFSi)...
Nej škoda, co dodat :yes: :yes: :yes: 😄
Avatar - T613
T613
ehm.. spíš tam čekej 1.4MPI, 1.6MPI a nějaký "postarší" diesel 😄
kyklop
Reinkarnacia 1.9 tdi >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
S 1,9TDI by to ovsem slo na dracku :yes:
jossalito
>😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ono to půjde na dračku i s 1,6 TDI, stačí kouknout na prodeje Octavie 2.
kyklop
:yes:
kyklop
zopar kupcov by sa na ten motor asi naslo a tpotom by nas obstastnovali hlukom a dymom >😒]
Avatar - ryman
ryman
já si pamatuji a moc dávno to není, kdy přišlo nové scirocco >😁 jinak je to dobrá práce. design odpovídá oné myšlence vozu, šikovně ji maskuje - dělá vůz "hodnotnější" (value for money). s použitím přímých a jednoduchých tvarů rozhodně není nějak novátorský, ale to si ani neklade za cíl. onou jednoduchostí a čistotou podle mě navazuje na původní design octávky II a z celého jejího "zaoblujícího a zdobného" faceliftu dělá krok vedle. zkrátka trochu infuluence z toho co se osvědčilo plus "přímočarost a mladistvý charakter" (naprosto trefně vystiženo) roku 2011 dotažené (tvarově) do puntíku. konečné soudy snese až sériové provedení, pokud však horní design má být současně nástin nového směru a jazyku škodovky, pak rozhodně :yes: kudrlinky a líbivost rozhodně nebyla nikdy její parketa.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Mám ti pripomenúť konceptovú podobu Fluencu? [odkaz]
Teraz to aplikuj na MissionL a vyjde ti obyčajná tuctová škodovka.
Mne sa to ako koncept páči, ale budú musieť šetriť kde sa dá aby to nebolo value for money.
Avatar - ryman
ryman
ten koncept má do konvenčního fluence teda daleko předaleko. u škody se tohoto, vzhledem ke tvarové umírněnosti, neobávám. navíc co jsi čekal, že škoda bude dělat designové e😜erimenty a realizovat nějaké vizionářské designové fantasmagorie? >😁 jednoduše, konzervativně, agresivně, harmonicky, v kontinuitě. zatím docela dobrý. jen s tím šetřením nevím co myslíš, vždyť to nemá ani kliky >😒] >😒]
webpaja
😉 Souhlas, že se koncept povedl až na jednu jedinou věc...PR slinty o sportovním výrazu.

Snad i dítě v ZŠ nebude a hlavně nedokáže najít na studii něco sportovního (vyjma velkých kol, ale je kvůli nim Hummer sportovní?).

Jestli se takto bude prezentovat, naprosto lživě a účelně, pak bych PR direttoreho z MB vyrazil. Udělat mi toto člověk na firmě tak si nestačí ani posbírat věci ze stolu.

Jinak auto jako takový...krásný koncept á la VW BORA, kterého mi svou jednoduchostí, přímočarostí a upřímným designem (nesportovním!!!) připomíná. 😉
kyklop
:yes: . Inak ak dohodis poriadne kolesa, par spojlerov od firmy pat a mat, nejake modre neonky, tak dostanes sportovy vyraz >😒]
Avatar - miromen
miromen
Těžka rana nejen pro přiznivce Hondy. 8-s

[odkaz]
nrain
uff 😒
chrudoš
Tyjo, na tom aute je spatne snad vsechno...predek jak od Matsuoky nebo jak se ten silenec jmenuje, zadek, no, to by bylo silene i na nej. Fotka z prostoru pro ridice dela z kabiny neskutecne stisneny prostor a az Ada uvidi ty kelimky, tak to s nim slehne. I ja mam kelimky, ale to jsou stamprle oproti temto kryglum, to je hnus velebnosti teda 😐
mikesh
To je mizerie....
Avatar - R32
R32
Jediná fotka na ktorú sa dá pozerať je tá kde je motor... >😒] Teda, Hondu môžem, roky som mal Accord no toto je úlet alá Aztek :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V minulé generaci odložila toyota uvedení Aurisu a honem ho předělávali. U nynější generace se Mazda, Toyota i Mitsubishi usmívají pod vousy a jsou v těžkém klidu. Od Subaru se takové úlety očekávají, od Hondy ne. Všichni Japonci půjdou s prodeji nahoru díky novému Civiku.
Avatar - Stekli
Stekli
Tak na toto si budem zvykať asi dlho. A to som mal z tej prvej snímky dojem, že by mohlo prísť niečo pohladné. Hlavne škoda tých prehnane vypuklých blatníkov. Tie kolesá potom vyzerajú jak 13" a to sú predpokladám 17-ky. :no: :no: :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Oproti výše uvedené Škodě o třídu lepší...
Avatar - Choochoo
Choochoo
Myslim ze tenhle pohled neni o nic lepsi
[odkaz] takova hranata Fabie ;-\
Tohle vypada dle meho lepe😒br /> [odkaz]
Dnes asi kazde auto ma nejaky pohled trochu divny. Pamatuji si, nedavny pohled na 8G sikmo zezadu a taky mi to neprislo zrovna echt. To kridlo z Type-R to asi bude fakt na tu 8G chtit a zadek bude bomba 😉
Krásné, klidné a uhlazené. Konečně máme designéra světové kvality. Znovu naše cesta jako v dobách dřívějších. Mé blahopřání !
Arese
Ta první tmavá fotka mě moc nepřesvědčila, ale teď už se mi líbí opravdu moc. Podle mého názoru je to asi nejhezčí škodovka od jejího spojení s VW. A asi se bude líbit hodně širokému publiku, protože na ní není vůbec nic kontroverzního (zaplať pánbůh). Jestli tomuhle autu dopřejí slušné motory a nepřestřelí cenu, tak je opravdu "odsouzené" k úspěchu :yes: :yes: :yes: Nezapomínejme totiž, že to není sedan, ale praktický liftback a později pravděpodobně příjde i kombík 😄
Šílený Roomster, disproporční Fabia II i úděsný facelift Octavie II budiž Škodě odpuštěny, toto je opravdu krásné auto!
armanyk
aby mělo auto takto ostré a potencionálně pro chodce nebezpečné hrany. Je to taková opozice proti korejskému fluidnímu designu, který je pro mne přijatelnější a na pohled zajímavější.
Navíc u liftbacku je jasně vidět opět velice krátký rozvor a dlouhý zadní převis, což je škodovácký nešvar už od Oct. I.
Verze hatchback vypadá v tomto ohledu lépe, ale zase bude mít menší využitelný objem kufru.
Pokud ještě škodovka zachová velmi úzký vnitřní prostor, nebude tohle auto pro mě ničím zajímavé, zvláště při dnešní silné konkurenci bohatě vybavených aut nižšší střední třídy do 300 tis. Kč.
Avatar - T613
T613
pro chodce je nebezpečný jakýkoliv kontakt s jedoucím automobilem. A dle norem musí mít hrany automobilu minimální poloměr 2mm (tuším), to aby ses o ně chodec nepořezal.
Icescent
Přední světlomety a zadní světla designově - strohé, nenápadité, až nudné... zbytek standardně ujde... nemohu si pomoci: za 3 - prostě jen dobré... 😉
amadeus
[odkaz]
>😁 :yes😒br />
Ale design MissionL se mi hodně líbí. Jen jsem si vzpomněl, že ten čumák je mi povědomý...
Avatar - T613
T613
marihuana? hašiš? lysohlávky?
amadeus
Nekouřím, nepiju, nefetuju. Užívání si svobody projevu >😁
Avatar - T613
T613
no i s tím je třeba nakládat opatrně, abys nebyl označen za nevidomého nebo blázna 😉
martindr
ak ho oznacis za blazna pretoze sa mu paci nieco ine ako tebe tak toho blazna hladaj v sebe 😉 dizajn je subjektivna zalezitost
Avatar - T613
T613
komentuješ něco o čem není řeč 😉
martindr
vrat sa na zaciatok ako si reagoval 😉
Avatar - T613
T613
já vím přesně na co jsem reagoval >😁
Avatar - ryman
ryman
trošku OT, ale pokud jde o design (z fotek), tak se magentis určitě povedl, jen zřejmě bude potřebovat 19' už v základu >😒]
Avatar - pumpkin
pumpkin
som rád že som to sem nedal ja, ale priznávam že pri tom tvare masky som si tiež spomenul na Optimu. 😄
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
Ta Kia je mnohokrat hezci... 😜 😄
Avatar - Bristol
Bristol
no jo...octávku nafoukli a zdražili a najednou zjistili, že už to není ta lidová octavia z devadesátých let...tak potřebují nový model který octávii defacto nahradí ideologicky...no jo....ale kdo nakonec tu octavii bude kupovat? ti co driv kupovali superba? a superb se muze rovnou zrusit...trochu to nechapu...proc delaj 2 podobne velike a koncepcne stejne resene auta...proč neudělat auto á la focus nebo golf...a ponechat octávii...případně bych se omezil na další karosářskou variantu octávie...liftback, hatch a kombi....vyšlo by to levněji a nebyla by to bratrovražda...
bojler_
Octavia LX 1.4/44kW 336 900Kč - 1x airbag
Octavia Prima 1.2/77kW 334 900Kč - navíc 3x airbag, klimatizace, ABS, el. okna, el. zrcátka a dokonce i centrální zamykání

Lidová Octavia z devadesátých let?

Octavia GLX 1.6/74kW 409 900Kč - 1x airbag, centrální zamykání, el. zrcátka
Octavia Ambiente Plus 1.2/77kW 414900Kč - navíc 5x airbag, ESP, ASR, ABS, el. okna vpředu, dálkové zamykání, tempomat, loketní opěra, kožený paket, klimatizace, rádio...

Lidová Octavia z devadesátých let?
martindr
treba zaratat aj to ako ceny aut sli dole za poslednych 20 rokov a potom este raz porovnat
Avatar - Righ
Righ
Bojler ma pravdu, Oktavka v 90. letech zadnym lidovym autem nebyla, staci zkouknout jeji tehdejsi ceny (podstatne vyssi nez dnes) a porovnat je s tehdejsimi platy (cca tretinovymi oproti dnesku). To, ze z pohledu beznyho obcana byly pekelne drahy i ostatni auta z Oktavky jeste lidovy auto nedela. Tehdy se dala za lidovy vuz povazovat tak akorat Felicie, pripadne akcni Corsa.

Oktavka mimochodem neni "lidovym" autem v pravym vyznamu toho slova ani dneska, byt je nesrovnatlne dostupnejsi a prodavanejsi. Lidovym autem v CR stale zustavaji vozy B segmentu, tj. Fabia a spol.
toomovich
:yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Přihoď porovnání s dalšími značkami a co ti vyjde?
bojler_
Že kecá. Octavií se prodává výrazně víc a oproti devadesátým letům ani náhodou nezdražili. Že stál tehdy Megan a Focus dvakrát víc, to je trochu jiná věc..
swifter
je to pořád jen studie, v sérii až to bude mít 15" plecháče a motor 1.2 TSI 63kW za 330k to už nebude tak lákavý :-!
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉Ono vidět Ryjo 1.1 CRDI na 17 hlínách taky nebude žádný orgáč >😁
martindr
preco oponujes inou automobilkou? toto je clanok o skode nie o riu. To ako bude vypadat o triedu nizsie rio nepomoze skode s 15"...
Avatar - Guttalax
Guttalax
Preto,lebo z korejcov sa dá robiť *. >😁
ericn
Naprosto souhlasím, studie je parádní :yes: :yes: :yes😒br />
Ale serie nejspíš přijde o spoustu pěkných detailů, jako jsou kliky dveří, tam budou určitě standarní VW madla, nádherná litá kola, denní LED pokud budou tak za příplatek u nejvyšší výbavy (za půl míče) . Interiér jsme ještě neviděli, tj není co k němu psát....

Základ vidím podobně 1.2 TSi 63kw, 15" plecháče, klasický světla a švihadla vzadu 😉
xpaja
v cine by to LEDky mit mohlo, tam nic nestoji a trh si na takove veci potrpi.
ericn
Tady by to taky nebylo od věci v základní výbavě 😉
Avatar - HEMI
HEMI
Kabáň zobral ako základ Jettu, trošku sa s ňou pohral, zmenil svetlá, pridal pekné disky (trochu vzdialene pripomínajú tie z RS5 [odkaz] ) a výsledok vidíme na obrázkoch.
No nič nezmení fakt, že auto v takejto podobe, by som si ako mladý človek v prípade prijateľnej cenovky a hlavne schopného motora šiel preklepnúť do predajne... Čo si inak u iných modelov Škodovky nedovolím. Takže, počkajme na sériu, koncept je fajn, aj keď nič extra. :yes:
Gangrel
Po obludkach typu F2 a svarenci z dvou aut - Superbu liftosedan (kombi je fajn) je tu auto od domaci znacky, ktere se mi skutecne libi. Doufam, ze se v serii nebude v zakladnich tvarech vyrazne lisit.

Snad to Dojcaci Kabanovi nezkazi.

:yes:
xpaja
Z techto foto uz to vypada velmi dobre. Takze exterier za 1. Horsi uz je design interieru, kde neni absolutne zadny posun vuci dnesnim skodovkam (i kdyz chvalim za absenci kelimku). Kdy uz je napadne tu kaplicku pristroju rozsirit do strany a pod jeden "ksilt" dat i ten displej radia a navigace nad vydechy klimy , tak aby byl vice na ocich a sirka stredoveho tunelu neomezovala koleno. tim by se odlisili od VW a navic by meli ergonomicky znatelne navrh.
Co je ale zarazejici, zvlast vuci konceptu vision-D je mala sirka auta vuci ostatnim rozmerum ( viz. foto 9: [odkaz] ). :no: To zjevne zustane poznavacim znakem skodovky i do budoucna.

Jsem opravdu zvedavy jak bude vypadat serie na 15" plechacich s normalnima klikama, jinym usporadanim prednich svetel a strechou v barve auta. Doufam, ze aspon zachovaji ty kourova plexi zadnich svetel.
Vzhledem k tomu ze tvar prednich svetel "odkazuje" na favorita, by se to mohlo treba jmenovat favorit 😄
toomovich
Jo, ta malá šířka, to je u Škodovky asi už tradice, které se hned tak nezbaví. Takže pro mě zase showstopper.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Tady ten nepoměr vynikne ještě více [odkaz] ale nepropadám beznaději...snad to bude v reálu lepší.
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Škodovka se drží střízlivých tvarů . A to je dobře. :yes:
Kasprik
No já nevím, působí to na ne jak nějaká automobilka z Číny, když si odmyslím ten znak škody na kapotě. Je to jako bych vzal tři různá auta a nějak to napasoval dohromady. Vidím to hlavně na zadních světlech
GTI
Nač ty plejstejšnové povrchně sebezáchovné odsudky, dívej se na věc realistickejma vočima.

Nová Škoda je auto, jehož příchod snad ani nebylo možné lépe načasovat. Auto, které nebude stloukat na koleně zhulenej turek, auto, které v rámci svého velikostního i kvalitativního segmentu smete jednou vysokou estetickou vlnou všechno kolem.

Tedy jak? No především je (bude) to vizuálně zase po dlouhé době auto. Auto z vizuálních genezí typu C-klasse, BMW 3, AUDI A4, Volvo S40, tedy auto (byť menších rozměrů), které působí suverénně, čistě, krásně a zcela přirozeně. Na tuto těžkou dobu je pak ušito vevnitř. Co nutně nepotřebuješ, to tam nebude, co tam bude, to tě budě těšit. Auto, po kterém touží statisíce lidí - Jednoduché, levné, přesto nepodskočené ve výrazu.

Ano, toto je další tvář Škody, tvář, kterou radostně nevítá jen dokonalý auto-prosťáček s nudlí nízko u... pasu, ošoupanou slevenkou na trasu Cé a s mozolama od tyče. Ti ostatní, a to i ti, kteří jezdí jinou ligu, jistě ocení dokonalou filosofii modelu a vskutku na svůj status dokonalou karoserii.

Já stojím před monitorem v němém úžasu a z oken své kanceláře provolávám slávu - BRAVO - BRAVO - BRAVO :yes:
toomovich
Kolikrát ses při psaní tohodle cancu udělal? To je normálně orgiastický výbuch, ne komentář. >😁 >😁
GTI
No, pokud se domníváš, že orgasmus se projevuje zrovna takto, tak to se máš v životě vskutku na co těšit... >😁
ericn
Koukám, že květnatý jazyk tě stále neopustil. Pokud si tento tvůj přízpěvek někdo přečte pozorně a vybere si jen to podstatné, vznikne z toho tato prostá věta😒br />
Tohle auto se škodovce povedlo 😉 :yes: :yes:
GTI
Jo, je to trefa :yes:
lukas13
Tedy, tobě ten Alfréd musí ležet v žaludku 😉

Osobně se mi MissionL hooodně líbí. Pokud má takto vypadat designové směrování všech modelů, tleskám ve stoje.

Takže držme Škodě palce, ať co nejvíce z této studie zůstane v sériové výrobě zachováno.

Je fakt, že podobně jako jiní v této diskuzi, mám trošku obavu, aby se tento vůz vzájemně "nepožíral" s OIII. LowEndový model automobilky na pomezí LowEndu a mainstreanu, kterou mateřský koncern do toho lowendu neustále uměle sráží - to už je na mokrý hadr na hlavu. Bude zajímavé, jak si s tím v Mladé Boleslavi poradí.
Xylo
Osobně si myslím, že bude spíš "ujídat" fabiím (meganům, korejcům ....) .... prostě Česi (i když všichni brečí) bohatnout a mohou si dovolit lepší auta ....
lukas13
Je fakt že poměrně trefně popisuješ paradoxy ČR trhu. Míchat dohromady Fabii (B segment, jasný lowend), Megane (C segment, jasný mainstream) a korejce (předpokládám, že máš na mysli i30 a Ceed - C segment, lowend s ambicemi na mainstream), to je naše jasné specifikum. Příčinou je zjevně dominantní pozice Škody, coby domácí automobilky, na našem trhu a z toho plynoucí cenová politika této automobilky - tím vzniká dojem prémiovosti. Škoda není jediná značka takto jinak ve střední evropě vnímaná (namátkou H&M, prodávající oblečení). Západoevropan bude rozhodně uvažovat jinak - buď po linii OIII-MissionL-Fabia, nebo po linii MissonL-Fluence-jiný lowendový hybrid mezi B a C.
ryccardo
něco na tom bude. Pokud bych si měl momentálně vybrat OII nebo tohle (hypoteticky pokud by se to už vyrábělo) Jednoznačně volím Mission L :yes:
lukas13
Pokud bych se měl rozhodovat podle designu, tak mám také jasno. Nebo jinak - do OII bych dnes nešel a přesně vím proč (design je tam také - asijská příď). Pokud by byl MissionL za rozumnou cenu, s rozumnou výbavou a motorizacemi, bez marketingových "háčků", je showroom Škody mezi prvními, kam se běžím podívat.
bojler_
Na konci příštího roku jede OIII, takže to nebude zas taková kanibalizace. Ale OIII se taky hodně zvětší, pod Superbem místa dost (tuším 276cm) a prodloužená golfí platforma má rozvor uším 268cm. Pokud má tohle cca 261cm, je to pořád richtig..
XTad
Kdyz se to bude prodavat soubezne s oktavkou II, tak si budou lidi kupovat spis MissionL, tudiz se dobre uchyti a potom prijde prodlouzena treti generace octavie a nejak samo se to usadi.
Avatar - pario
pario
GTI nesklamal. Dúfam, že túto vydarenú Škodu nebudú stĺkať na kolene zhulený Češi.(Chcelo by to trochu pokory pri tej oslave )
eleron
Díky GTI za názor, KÉŽ jsi dobrým prorokem. BTW dokázal by někdo poskládat vedle toho fotky Octavie 2 a Octavie 1 ve správném měřítku, abychom viděli, kam tohle auto patří a jak si ho představit na silnici? Také pro odhad, jak moc se musí zvětšit příští Octavia, aby to už bylo o dost bombastičtější vozidlo. Bude to opravdu zajímavý vnitřní boj ve značce mezi globálem a oktávou. Třeba na to opravdu stačí levné materiály a strohá nabídka pro globál. Počítám že tohle A-entry bude velmi blízko první Octavii, alespoň obytným prostorem, příď bude možná kratší. Bylo by hezké i srovnání se stávající FABIÍ, pro představu nakolik je to auto příbuzné s příští generací Fabie?
Prosím informované lidi, aby zde naznačili jak se bude A-entry skutečně jmenovat. Kdyby mohli alespoň napovědět. Domníval jsem se že Popular, ale náznaky dnes mluví spíš o Rapid. Je fakt že popular je příliš plebejský název a rapid by příjemně provokoval super sedan od aston martina. Tak to jsem fakt zvědavý..
amadeus
Tak jsem to zkusil a takto by to mělo vypadat. Je mezi nimi přibližně 11mm rozdíl.

[odkaz]

MissionL 4,5m x Octavia 4,511.
amadeus
a ještě tady [odkaz]
Klaudius
:yes:
petr.senky
dobře ty 😄
bojler_
Rozvor viz. údajný Roomster RS.
macom82
Dalsi ukazka studeneho designu VW (Nemci obecne) 😒 aneb zahranatime uz tak dost nepovedenou Octavii. Jestli zacne jezdit po nasich silnicich dalsich 500 000 techto sedych mysi, no to potes ;-\ . No a interier at je u studie jaky chce, nakonec bude stejne smutny jako jindy u techto aut.
Ale maly cesky clovek si s tim hlavu nelame, koupi to, pac je to Skoda (pardon VW) a s nasupenym vyrazem na tvari, rukou na klaxonu, nohou na plynu vyrazi na nase zubozene silnice 😉
Avatar - Đawson
Đawson
díky za tyhle šedé myši ! nekaždý preferuje vzhled alá kia
bojler_
Mě zase nechává chladným rozteklý Fluence nebo i40.
Avatar - Typhoon
Typhoon
To je fakt. Němci obecně mají studený design. Zvláště BMW, Mercedes a Porsche!
Nádhera, je to střídmé a žádné zbytečné "flow" a "kinetic" vlnky. Doufám, že to udělají i ve verzi kombi.
jeje
Bohužel to není asi Kabaňova chyba, ale asi měl při zadání hodně svázané ruce koncernovým designem...

Kia je v dnešní době designově daleko před Škodou a s každým novým modelem náskok zvyšuje...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒] >😒] >😁
Avatar - Righ
Righ
A jéje... >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: 😄
petr.senky
Co na to říct, každýmu se líbí něco jiného. Všichni nemůžem nosit stejnou košili 😄
Mě osobně nevoní dilenské zpracování Kie.
illest
Studie, prototyp, všechno pěkné, ale pořád mam strach, že z výrobní linky sjede něco na malém podvozku s velkými převisy a 13" koly aka thalie
6B6
Co máte všichni stále s těmi malými koly? BTW: jaké jsou optimální u auta této kategorie na československé polní cesty? 19"až 21", nebo kolik? A profil. číslo 35? Nebo až 40? :no:
Xawier
...je to nádhera! A o tom, že to bude prodejní trhák, není pochyb! :yes: :yes: :yes: Výplně dveří, volant, palubka, inteligentní detaily... Všechno z toho by stanovilo nová měřítka i ve třídě Octavie, natož pak v segmentu, kam tento model míří.... Nezbývá než doufat, že podobně bude vypadat i ona Octavia III. 😄
mhq
UNBEATABLE Value for Money 😒br />
[odkaz]
Škodovka to zase dokázala. Recyklovala prvú generáciu do M-I clasic 2 😄 . Super ak to pôjde takto ďalej tak sa dočkám aj reinkarnácie felície do fénixu 😄 . Super haluz.
Škodovka máte len dva dobré modely octávia II (drahá), superb II :yes: .
Marockley
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Takhle měla vypadat současná generace Suberbu. Myslím že tyhle tvary by na větší proporční kroserii s menšími převisy působily mnohem lépe než současný vůz.
mne to silne pripomina novy vw jetta
figurka
Jak jsem již napsal u nového Civica, jsem v šoku. Jsem v šoku z toho, jak tato Škoda kontrastuje s ostatními trendy novinkami v podobě DS5, Civicu, Focusu, Ria, nebo i40. Tito jmenovaní totiž vicě či méně jedou na vlně současného trendy "univerzálního" looku, který se vždy při představení toho kterého modelu zdá býti malou revolucí, ale při zpětném prohlížení fotek a hlavně zde, na hlavní stránce při shlédnutí právě DS5 a Civicu se nemohu ubránit dojmu, že všude je všeho nějak hodně. Když se podívám na kohokoliv z výše jmenovaných, všímám si spousty různých detailů, které ale odvádějí pozornost od auta jako celku. Někde něco "kouká" (rozuměj je přehnaně výrazné), někde se něco naopak snaží "schovat". Když se podívám zde na škodovku, vidím prostě auto (jak příznačné, dokonce více než das auto). Žádné odvádění pozornosti. Dnes jsem si teprve uvědomil, že vlastně největší avantgarda a "ufo" zároveň, tedy ta "stále hledaná" jinakost je u .... Škody ! (?, !!)
Jsem až zaskočeně rozpačitý z tohoto zjištění a jsem zároveň potěšen i zklamán. Od toho tady Škoda je ? (!)
GTI
Nemusíš být zklamaný, zažíváme to, co by ještě před pár lety bylo těžko představitelné - Škoda představí nový vůz a celá Evropa si sedne na zadek. Píšeš to samozřejmě správně, Rapid je "prostě" auto...

Samozřejmě, že (ve zdejším diskusním formátu) zde budeme číst ukoptěné historky o nudě a o ničem. Jenomže, kdo má votevřený voko, ten vidí tu dokonalou jistotu designéra, ten vidí ten jistej designérskej tah, řez.

Speciálně pro mne jsou dokonalou nudou právě ty zobleniny a křivky, které mi vyvolávají až hlavotočivé stavy. Zde kloužu vočima, laskám se a dochází mi, že takovýto produkt dokáže stvořit opravdu jen supertalent, talent, který se nemusí vemlouvat cingrlátky.

Tedy - čistá, průzračná, jistotná krása. A to si musíme uvědomit, že Škoda vstupuje s Rapidem do kvalitativního segmentu nižšího, než je Octavia. I v tomto pohledu je to neuvěřitelné.

Rapid je jednou ze zásadních designových událostí letošního Frankfurtu.
figurka
Musím přiznat, že je mi sympatická určitá míra drzosti, nebo chceme-li až arogance jít "proti" proudu. Na to jsou ale třeba velmi pevné základy. V top třídě toto spatřuji u Lamborghini. Ta auta nejsou technicky tak vytříbená jako největší rival a skoro soused, ale vždy, když se ocotnu vedle těchto skvostů, tak ten pocit, to sdělení "tady jsem a jestli se ti to nelíbí tak se sbal a vypadni" je velmi silné a velmi jasné. Nečekal jsem, že tento pocit, samozřejmě na jiné úrovni, budu mít u "škodovky". Z toho mám velkou radost. To zklamání ? Třeba právě z DS5, která překýčovatěla dle mne vyváženou a velmi povedenou DS3. Nebo Civic. Chápu, globální model, ale ta jinakost a svébytnost Hondy ? Tady Škoda vytváří designovou markantu ne z detailu (maska, světla, prolisy), ale z auta jako celku. To je opravdu seběvědomé.
madbrain
celá Evropa si sedne na zadek......?tak to si nemyslím,samozřejmě skalní příznivci MladoBoleslavské automobilky budou zřejmě hromadně před showroomy ejakulovat,ale to není nic nového,naopak je to poměrně běžné a usměvné.osobně mi Mission nepřipadá jako nejaký "přelomový" či dokonce "revoluční" vuz,spíše se jedná o běžný marketingový tah co nejvíce oslovit dosavadní příznivce značky,takže tu máme po X - té to samé,lišící se od ostatních modelu pouze v jemných retuších,aby se "vlk nažral a koza zustala celá".samozřejmě se od Škodovky neočekává šokující kreativní přístup,od toho jsou Italové,Francouzi(poslední dobou i Korejci),ale mám před očima blízkou budoucnost,kdy silnice České republiky budou brázdit tisíce těchto vozu,stejně jako jako je nynější situace u Octavie.prostě tuny stejného plechu a cena zřejmě bude Octavii hodně podobná,v základu kličky,vše ostatní za tučný příplatek.takže na závěr:Mission není žádný zázrak,stejně tak jako Octavia či Superb.hezký den.
toomovich
Ano, opravdu tam nevidím nic, z čeho by si Evropa měla sedat na zadek. Designově zvenku je to vlastně jen drobná retuše současné Octavie - zejména v pohledu zezadu. V poměru výška/šířka se také drží současného hloupého stavu u většiny škodovek. Bude se to prodávat jistě dobře, ale hodně pochybuji o tom, že to z velké části nebude na úkor prodejů Fabie (zejména kombi) a současné Octavie. Jasně, v Česku to možná nějaké to procentíčko na podílu Škody na celkovém trhu osobních automobilů přidá. Čímž netvrdím, že to pro VW group nebude ziskový projekt, jestli to pořádně očešou - zejména pro Čechy a východní trhy, vytlučou na snížení nákladů oproti Octavii slušné peníze 😉
mrak1
již jsme dostali první kusy nápisu na nultou serii. ŠKODA LAURIN
bono.p
Sice som odporca Skodoviek ale toto sa mi paci.. v spojeni s motormi TSI to povazujem za velmi dobre auto, pokial bude cena niekde na urovni 15 tis. za 1.4 TSI.
Osobne mi je ale divne, naco vlastne bude existovat Octavia. Velkost Mission L je podla mna idealna a prave tam to auto patri.. Kufor okolo 450 litrov, pekne proporcie.. Octavia mi pripada uz trochu mimo.. V postsocialistickej dobe plnila vyborne svoju ulohu ale posunula sa niekam kam nepatri.. Trend posunu byvalych majitelov Octavie ku Golfom hovori za vsetko. Predaje su stale velmi velke, ale potreba zmeny je jasna.. Ono existencia Octavky bude mat odvodnenie mozno kvoli prerastenosti Superbu..a snahe stelovat ho do vyssej strednej.
Klaudius
Škoda predviedla presne to, čo sa očakávalo. Na jej tvaroch nie je jediný prvok, ktorý by sa nedal čakať vopred. Čo viem nazvať jediným slovom - nuda. Na ulici sa za týmto autom nikto neotočí, lebo si ho nikto nevšimne. Takto sa robí dokonale nevýrazné auto. :yes: