Testy
Auto, které nadchne designem, potěší motorem a zpřevodováním, ale mírně zklame detaily. Osobně mi přijde bez zmiňovaného koženého interiéru jako úplně obyčejné auto, což je škoda. Dalším méně potěšujícím faktem jsou nestahovatelná okna v zadních dveřích. Ano, tenhle nešvar částečně řeší klimatizace, potom je třeba podotknout, že ventilace vzadu je mírně ochuzená vzhledem k počtu výdechů vpředu.
Zadní dveře jsou malé, ale nastupování do všemi milované O1 stojí za to, takže tohle bude podobné. Další minus tedy.
Prostor na zadních sedadlech lze hájit tím, že je ho zde číselně více než v Golfu 6 😉
Zadní dveře jsou malé, ale nastupování do všemi milované O1 stojí za to, takže tohle bude podobné. Další minus tedy.
Prostor na zadních sedadlech lze hájit tím, že je ho zde číselně více než v Golfu 6 😉
Prvotní filosofie konfigurace modelu je papírově velmi přitažlivá - vyšší vůz v aktuálním módu "crossover", styl povýšen na samozřejmost, praktičnost koncentrovaná do užívání výhradně singlistům či zamilovaným párům. Zadní boční dveře jsou než do počtu a jako aletrnativa pro lepší nastupování, než-li do vozů coupé. Ok. Tomu rozumím.
Za základní konfigurační vadu však považuji přílišnou vizuální podobnost se základním modelem C4. Oba dva modely jdou vlastně po krku samy sobě. Samozřejmě je problém, když jeden z modelů se tváří jako "něco víc", jako pokus o prémiový segment, to je v rovině tvorby hierarchie modelů tak, jak je má a koneckonců i musí vnímat lidská společnost, zcela špatně.
Je však možné vnímat DS4 v ryze národním pohledu, a pak se ovšem realita jeví v trochu příznivějším světle - majitele DS4 vyčleňuje z šedi (národních dnů) tento model dostatečně. Přeshraniční pohled však zůstává neměnný - ani kočka ani pes, ani cross ani coupé, prostě klasika táhnoucí se snad od dob Velké francouzské revoluce - dobrá myšlénka, však časem než rozmělněná v tíživé realitě dní...
Za základní konfigurační vadu však považuji přílišnou vizuální podobnost se základním modelem C4. Oba dva modely jdou vlastně po krku samy sobě. Samozřejmě je problém, když jeden z modelů se tváří jako "něco víc", jako pokus o prémiový segment, to je v rovině tvorby hierarchie modelů tak, jak je má a koneckonců i musí vnímat lidská společnost, zcela špatně.
Je však možné vnímat DS4 v ryze národním pohledu, a pak se ovšem realita jeví v trochu příznivějším světle - majitele DS4 vyčleňuje z šedi (národních dnů) tento model dostatečně. Přeshraniční pohled však zůstává neměnný - ani kočka ani pes, ani cross ani coupé, prostě klasika táhnoucí se snad od dob Velké francouzské revoluce - dobrá myšlénka, však časem než rozmělněná v tíživé realitě dní...
Já si myslím, že si až tak s C4 navzájem nekonkurují. Podívej se na základní cenu obou vozů. DS4 je pro movitější pro svobodného člověka nebo svobodný pár, který chce trochu vybočovat z řady a tyto lidi pouze zajímá, jestli se jim vůz líbí, či ne
Nějak mi na na Citroen (a načančanou C4) přijde cenově dost vysoko ....
Taky bych asi nedal 750tisíc za citroen, za ty peníze už seženeš audi A3 nebo bmw 1, když se budeme bavit v "premiovem" kruhu
Za ty prachy je MB C 200CDI v Avangardu😒br />
Dotări C 200 CDI BlueEFFICIENCY (selecţie)
Vopsea nemetalizată neagră
Tapiţerie: Combinaţie Stofă/ piele artificială gri alpaca
Direcţie AGILITY CONTROL
Interfaţă Bluetooth cu funcţie hands-free
Reglare electrică a înalţimii şi a spătarelor scaunelor faţă
Direcţie parametrică, adaptabilă în funcţie de viteză
Volan şi schimbător de viteze iîmbrăcate în piele
Airbag genunchi pentru sofer
Audio 20 radi👋CD
Climatizare automată (THERMATIC)
Suspensie AGILITY CONTROL
Linie de echipare AVANTGARDE
Volan multifuncţional Luxury
Jante 17" din aliaj uşor, design 5 spiţe duble
Ornamente din aluminiu
Funcţia ECO start-stop
Dotări C 200 CDI BlueEFFICIENCY (selecţie)
Vopsea nemetalizată neagră
Tapiţerie: Combinaţie Stofă/ piele artificială gri alpaca
Direcţie AGILITY CONTROL
Interfaţă Bluetooth cu funcţie hands-free
Reglare electrică a înalţimii şi a spătarelor scaunelor faţă
Direcţie parametrică, adaptabilă în funcţie de viteză
Volan şi schimbător de viteze iîmbrăcate în piele
Airbag genunchi pentru sofer
Audio 20 radi👋CD
Climatizare automată (THERMATIC)
Suspensie AGILITY CONTROL
Linie de echipare AVANTGARDE
Volan multifuncţional Luxury
Jante 17" din aliaj uşor, design 5 spiţe duble
Ornamente din aluminiu
Funcţia ECO start-stop
No to taky, jenže MB B mi připadá jako auto spíše pro důchodce a ne jako auto pro stylového člověka
jo ty jsi psal C, promiň. No to já bych osobnězase šel spíše do toho citroenu, bo C za 750000 vypadá vevnitř tak nějak obyčejně a nudně
Béčko je hrozný mercedes .... blbějším jsem nejel .... Po faceliftu a v Avangardu vypadá cé dost dobře ... a má moc hezkej volant ...
Měl by ses jít posadit do modernizovaného C-klasse a naplácat tu nesmysly - [odkaz] Z nové kabiny C-klasse se musí každému doslova podlomit kolena.
Hm, čára... čára... čára... vodorovná čára... A co? Nic...
😲 Já zapomněl... 206... >😁 No, zkus to, a pak napiš co si o kabině C-klasse myslíš. Takhle tu jen plácáš mouchy na skle.
Už ses naučil řídit, abys tu malou potvůrku aspoň udržel na silnici?
Píšeme o kabině C-klasse, kterou ty považuješ za nepovedenou. Už jenom tohle tě staví role statického pangejtového prosťáčka.
Samozřejmě, pane "jediný správný názore", jak jinak by to mohlo být. U vás se odlišnosti nepřipouští, máte to dobře zapamatované.
Mě se třeba kabina C-klasse nelíbí a stejně tak se nemusí líbit dalším lidem a to snad nedělá z lidí pangejtového prosťáčka. Ty se spíš prober a neurážej zde lidi slabomyslnými urážkami
Ten, komu se nelíbí kabina C-klasse je doslovný zahradní kýčovitý garážový trpaslík... Neboť to, jak vnímáš estetiku Mercedesů, to vypovídá především o tvém vkusu, v tvém případě by se mělo napsat - nevkusu. Nic moc si z toho nedělej, vkus buďto máš nebo nemáš. Nechávej si však radit. Sázím se, že rád nosíš sandály s gumovou podrážkou a do nich nějaký pěkný froté ponožky... >😁 😉
Jediné o čem to vypovídá je, že máme svůj vlastní názor, který tvá totalitní mysl nedokáže zpracovat a proto tu po ní zůstávají podobné příspěvky jako ten, na který zrovna reaguju...
To co máš ty, to není žádný názor, to je plácání prosťáčka, který se domnívá, že nejkrásnější pohled na svět je zpoza volantu dvěstěšestky.
Tos řekl ty, ne já. A děkuji za tvou kritiku, protože od tebe jakákoli urážka je pochvalou...
Nejkrásnější pohled na svět je... a to ti neřeknu.
Nejkrásnější pohled na svět je... a to ti neřeknu.
Ty si nerozumíš, nemám touhu tě přece urážet. Píši pouze, že diskutér, který modernizovanou kabinu MB-C považuje za nepovedenou je automobilový prosťáček politováníhodného kalibru. A to je vše. Samozřejmě jsou lidé, kteří vidí esteticky dále, než je jejich vlastní garáž, bohužel to není tvůj případ.
Já se tedy k zástupu prosťáčků politováníhodného kalibru připojím. Základní mantra sedačka - volant - materiály je samozřejmě z hlediska ergonomie zcela v pořádku, ale po vizuální stránce na mě ostatní prémiové značky (a výjimečně i některé mainstreamové) působí lépe. Hlavní důvody jsou😒br />
- barevná jednotvárnost základních verzí (například šedošedá v tvém blogu)
- neharmonické detaily (například navázání palubní desky na dveře nebo černý klavírní dekor se sklony k poškrábání)
- pro mě ne úplně pěkný střed volantu (i když lepší než u MB-E)
- neharmonické detaily (například navázání palubní desky na dveře nebo černý klavírní dekor se sklony k poškrábání)
- pro mě ne úplně pěkný střed volantu (i když lepší než u MB-E)
Jen proto, že něco vytvoří prémiová nebo lépe vnímaná značka, nebudu okolo toho slepě poskakovat a křičet "sláva". Prémie mě už roky nechává zcela chladným. Prosťáčkem jsi ty, protože nedokážeš unést jiný názor. Ale ty jsi prosťáček duševní...
EDIT: Mimochodem ses opět ukázal jako naprostý mistr přetvářky a lži, neboť původní diskuse vůbec nebyla o povedenosti nebo nepovedenosti, ale o podlamování kolen z interiéru MB-C. Tedy opět jsi překroutil celou diskusi, abys nemusel uznat chybu.
EDIT: Mimochodem ses opět ukázal jako naprostý mistr přetvářky a lži, neboť původní diskuse vůbec nebyla o povedenosti nebo nepovedenosti, ale o podlamování kolen z interiéru MB-C. Tedy opět jsi překroutil celou diskusi, abys nemusel uznat chybu.
😄 Tyhle popěvky o prémiovém chladu by se měly tesat někde na zeď garážových nářků... >😁 Já osobně tenhle kvikot malokrysích garážmistrů diskusně miluju. Málo platné, Sune, malý jsi a malým už navždy zůstaneš... tvá bezbřehá neznalost, postojová tupost a názorová zoufalost jsou věrným obrazem tvé sebezáchovně pěstované umělé tmy.
P.S. Bohorovná větička, že tě prémie nechává už roky chladným... >😒] ta tu musí vejít do dějin garážových prosťáčků, a jistě zaboduje i v letošním Zlatém ventilku 😄
P.S. Bohorovná větička, že tě prémie nechává už roky chladným... >😒] ta tu musí vejít do dějin garážových prosťáčků, a jistě zaboduje i v letošním Zlatém ventilku 😄
DS3 - 80 000 prodaných kusů v Evropě se jeví jako dobrý tah - u nás se prodalo 30 ks, otazka je jestli tohle bude platit i o DS4 - můj odhad je, že ano. V Evropě úspěch v ČR prodeje maximálně v desítkách ks.
DS3 neprolamuje segmentární mantinely, naopak, je tím, čím má být část nabídky v segmentu subkompakt - malé stylové autíčko. Většinu konzumuje národní trh, který v podstatě jinou vhodnou nabídku neměl. Evropa však jede na MINI a na A1. DS4 hraje na jinou strunu. Emočně je to navíc vyčerpané téma.
..na zimných šestnástkach vyzerať hlúpo, žejo? ;-\
Nic jiného se mi na jazyk snad ani nemůže vnutit.
Ok. Beru, že i automobilka, která měla v celkem nedávné minulosti problémy s kvalitou (a nesnažte se mi tu namluvit, že minulá c4 je spolehlivé auto😊 ) se snaží vydělat i něco v prémiovém segmentu a asi to skončí opět tak, že auto plné elektroniky bude posílat majitel(ka) do servisu více, než by chtěl(a).
Chápu, že tento prémiový přesah vyjde automobilku levněji, když přebouchá svůj (neříkám, že špatný, ale prostě) tuctový produkt.
Nechápu ale tu drzost chtít za to 715 000.
To ovoce je tepané zlatem, nebo platinou?
Už výše zaznělo pro Citroen hodně nemilé cenové srovnání s MB C classe.
Co si budem nalhávat, minimálně prvních pár let má majitel MB jistotu, že
i provoz a servis vyjde levněji, než u DS4.
Takže😒br /> Cena pro MB.
Styl pro MB.
Kvalita rozhodně pro MB.
A kdyby už někdo měl nějaké (pro mě nepochopitelné) předsudky vůči MB, je stále z čeho vybírat v opravdovém a ne pseudopremiovém segmentu.
Ok. Beru, že i automobilka, která měla v celkem nedávné minulosti problémy s kvalitou (a nesnažte se mi tu namluvit, že minulá c4 je spolehlivé auto😊 ) se snaží vydělat i něco v prémiovém segmentu a asi to skončí opět tak, že auto plné elektroniky bude posílat majitel(ka) do servisu více, než by chtěl(a).
Chápu, že tento prémiový přesah vyjde automobilku levněji, když přebouchá svůj (neříkám, že špatný, ale prostě) tuctový produkt.
Nechápu ale tu drzost chtít za to 715 000.
To ovoce je tepané zlatem, nebo platinou?
Už výše zaznělo pro Citroen hodně nemilé cenové srovnání s MB C classe.
Co si budem nalhávat, minimálně prvních pár let má majitel MB jistotu, že
i provoz a servis vyjde levněji, než u DS4.
Takže😒br /> Cena pro MB.
Styl pro MB.
Kvalita rozhodně pro MB.
A kdyby už někdo měl nějaké (pro mě nepochopitelné) předsudky vůči MB, je stále z čeho vybírat v opravdovém a ne pseudopremiovém segmentu.
Zajímalo by mne, co je u plně vybaveného auta špatného na ceně sedmi set tisíc. Jestli za stejnou cenu seženete stejně dobře vybavený Mercedes-Benz řady C, rád se nechám poučit, jak je to možné. Neboť po letmé kontrole ceníku této řady se dostávám s obdobnými výkony a výbavou na částku blížící se milionu korun...
Ostatně, kolik stojí obdobné vozy v obdobných konfiguracích?
VW Golf GTI rovněž přes sedm set tisíc, například...
Ostatně, kolik stojí obdobné vozy v obdobných konfiguracích?
VW Golf GTI rovněž přes sedm set tisíc, například...
Jde o akční nabídku C 200 CDI BlueEFFICIENCY,za 24.990 € + DPH (cca 735 tis.Kč) 😒br />
Auto je poměrně dobře vybavené a 200 si myslím bohatě stačí. Pokud máte problémy s rumunštinou, rád pomohu s překladem 😉 ...
Podobnou paketovou nabídku máme i pro BMW 520d - ta je za 30.000,- , takže vychází na cca 882 tis Kč.
Podobnou paketovou nabídku máme i pro BMW 520d - ta je za 30.000,- , takže vychází na cca 882 tis Kč.
Aha... Takže na českém trhu budeme argumentovat rumunskými akčními nabídkami. No dobře, proč ne...
Pak stejně dobře lze vytáhnout jiné ceny DS4, kde naopak vyjde zase o dost levněji a bude vše naprosto neporovnatelné...
Pak stejně dobře lze vytáhnout jiné ceny DS4, kde naopak vyjde zase o dost levněji a bude vše naprosto neporovnatelné...
Tahle akční nabídka je tady už aspoň rok 😄 ..... asi se možná i shodneme na tom, že pokud chci koupit auto okolo 700 tis nepůjdu do prvního autosalonu a nevysázím jim plnou ceníkovou cenu 😄 .... Ostatně Citroen je známý slevňovač, takže reálná cena zřejmě bude u testovaného auta někde okolo 500 tis ....
Nejde o akci... jde o Rumunsko. Beru ceny z českého trhu a prostě porovnávám to, co je v ČR. To je jediné relevantní porovnání, které lze udělat. Celosvětově si lepší nabídku dovedu najít u všeho, ale pak to prostě není porovnatelné.
jestli chceš relevantní srovnání, hledej všude jenom ne na českém trhu. Český trh je obecně velmi málo výhodný což je patrně dáno jeho velikostí. Dnes není problém hledat nové vozy v rámci celé Evropy. Proč tedy neporovnávat ceny v Evropě místo omezení se pouze na lokální trh. Já to tak udělal a velmi se mi to vyplatilo
I Mercedes měl v nedávné době problémy s kvalitou. A pokud si myslíš, že tě servis u Mercedesu vyjde levně, tak jsi zřejmě ještě z žádným Mercedesem na garanční prohlídce nebyl (a to ještě nemluvíme o pojištění atd). Ale to jen tak na okraj, srovnání s MB-C je úplně mimo.
Pokud chceme srovnávat, pakt je tady Giulietta, BMW 1, A3, Golf GTI nebo Scirocco, 308, možná Lexus CT200... a na první pohled se opravdu zdá cena za DS4 docela vysoká. Ale MB-C do toho netahej 😉
Pokud chceme srovnávat, pakt je tady Giulietta, BMW 1, A3, Golf GTI nebo Scirocco, 308, možná Lexus CT200... a na první pohled se opravdu zdá cena za DS4 docela vysoká. Ale MB-C do toho netahej 😉
urazet diskutery ohledne jineho nazoru zcela bez souvislosti s clankem, to je na normalnich servrech na banana
aneb elegantní kráska o šoklivý, nfouklý ocumlaný bombon s cingrlátky.
To by si měl GTI udělat jako porovnání.
To samé se základní C4 a i C3.
To by si měl GTI udělat jako porovnání.
To samé se základní C4 a i C3.
nehovoriac o tom ze tie male uzke zadne dvere su nevhodne co i len na prenos deti a autosedacky, Chcem vidiet toho stastlivca ako to tam bude pchat na zadne sedacky a este vacsia sranduamusi byt pozerat na dospelaka, ktory sa pokusa do DS4ky nastupovat cez zadne dvere.
To auto malo byt jednoznacne bud 3 dverove alebo 5 dverove s vacsimi dverami ael urobit 5 dverak s malymi zadnymi dverami kde nemozu nastupit ani deti, ktorych okna sa nedaju ani spustit je na co dobre?
zhodou okonosti som pred par dnami konecne videl v realnej premavke novu DS4ku a skutocne ak si odmyslim zadne dvere bol by to nadherny trojdverak, takto to z toho spravili prakticko neprakticke 5dverove imidozve cudo.
auto vyzera fajn, jazdi fajn, motory ma fajn, znacka je fajn, imidz je fajn - ale mne vadia male zadne dvere, ked uz tak zoberiem lepsie vybavenu C4ku kde sa vzadu isto nebudem tlacit a navyse aj financne usetrim a auto mam fakticky rovnake.
deti sa daju dostat na zadne sedacky aj v trojdverovych autach, nevidim dovod, preco by to mal byt problem v patdverovom aute...
neviem jak ty, ale ja si vyberam auto podla toho, ako sa mi sedi vpredu, nie ako sa sedi vzadu. zadne sedacky povazujem viac-menej za nudzove resp, prave pre deti, ktorym bude miesto v DS4 bohate postacovat...
Prostě DS 4 vypadá jako stylové auto pro stylovou mamču, ale absolutně se k tomu účelu nehodí.
P.S. C4 bohužel s tímto motorem nekoupíš...a je to škoda ;-\
Osobne mi vadi na tomto aute velmi maly vstupny otvor na zadne sedadla a velmi stiesneny priestor na nich. Ale inak je to pekne auto zvnutra i zvonku, pre dvoch a batozinu. Vstup a celkovo zadne sedadla su skor "nudzove".