Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Frankfurt živě: Autosalonová fotogalerie (2. díl)

Do fotogalerie z druhého dne se vešly hvězdy jako Fisker Karma S, Jaguar XJ, Rolls-Royce Ghost, ale i modernizovaný Lexus LS 600h, Volvo C30 nebo Mazda CX-7. Záplavu elektromobilů budeme zpracovávat ještě několik dní, proto jsou zde nyní alespoň obrazem.
Zpět na článek
16. 9. 2009 22:46
16. 9. 2009 23:05
17. 9. 2009 08:56
17. 9. 2009 11:05
17. 9. 2009 14:54
16. 9. 2009 23:11
17. 9. 2009 11:05
17. 9. 2009 11:02
17. 9. 2009 13:19
17. 9. 2009 20:30
17. 9. 2009 22:14
17. 9. 2009 23:50
18. 9. 2009 00:01
18. 9. 2009 00:25
18. 9. 2009 11:10
Avatar - PlumJelinek
16. 9. 2009 22:37
Lancia Ypsilon
Netrpělivě vyčkávám fotky Lancie Ypsilon, je vůbec ve Frankfurtu? Nezajímá mě C-Max, nezajímá mě žádná Kia, mám rád špagetožroutský auta a chci vidět Ypsilonku, dočkám se jí? Je tam vůbec? Ani jinde na internetu jsem ji neviděl, že by byla ve Frankfurtu.....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PlumJelinek
21. 9. 2009 15:05
Re: Lancia Ypsilon
To je hezký, ale to jsou jen počítačové návrhy, zajímá mě, jak vypadá Ypsilonka ve skutečnosti, či zda -li je vůbec ve Frankfurtu vystavená jak slibovali?!?!
16. 9. 2009 22:46
McLaren
Chystám se v sobotu do Frankfurtu a rád bych věděl, jestli tam narazím na McLaren MP4-12C, Pagani popřípadě na britského Morgana?

Před dvěma roky jsem ve Frankfurtu zahlédl i Ladu. Má někdo potuchy, jestli tam Rusáci letos budou? Stejně tak Santana..

Díky
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2009 23:05
Nesmysly
Polovina aut, co sou tam jako koncepty, mají totálně nesmyslné tvary.. Jak karosářsky tak interiérově. Jsou to prostě hnusy. Auta které vypadají jako z sci-fi filmů, tam taky patří, ale ať to nikdo nepouští na cesty. Auto má mít klasický tvar sedanum, kombiku, ,,hatšbeku" nebo něco normálního, ale jakési světla přes celé auto, dveře tak velké, že na parkingu s nima poškrábete auta i metr od vás (a to se některé vyklápí nahoru(LSD dveře patří pouze na supersporty))
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2009 00:11
Re: Nesmysly
turbíne, turbíne, stojíš v pěkné róvině...
17. 9. 2009 08:56
Re: Nesmysly
Škoda že u Fordu pořád nebouchaj T čko. To by byla asi ta správná klasika pro tebe. :no:
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2009 18:14
Re: Nesmysly
ma pravdu, ty koncepty jsou hnusy, ne budoucnost...
Avatar - white label
17. 9. 2009 09:51
Re: Nesmysly
turbíne, s tím "LSD" už raděj trochu brzdi, ať si neodvaříš turbínu u svého hot "hatšbeku"... ;-) >:-[]

P.S: A já to celou dobu psal foneticky "nepřesně" jako "hečbek"...
:-O
17. 9. 2009 14:54
Re: Nesmysly
Když si člověk nemůže vybavit jak se to píše :-)
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2009 18:16
Re: Nesmysly
naprosto souhlasim...vypadaji naprosto priserne, toto vazne nechapu - proc nemuzou vypadat aspon trochu normalne...
Avatar - PlumJelinek
17. 9. 2009 22:28
Re: Nesmysly
Já bych to bral obráceně - koncepty mi připadají jako zajímavá vize blízké budoucnosti a naoopak mě mrzí, že sériové vozy pak vypadají někdy až příliš nezajímavě jsou ochuzeny o různé "šperky", které koncepty mají.
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2009 23:57
Re: Nesmysly
jo, treba takovej koncept kizashi, nebo treba fluence Z.E. concept vypadaji zajimave, presne jak rikas...ale ja mluvim o konceptech typu renault twizy Z.E.,zoe Z.E., nebo hyundai IX-metro, takovy koncepty vetsinou vypadaji hrozne, pochybuju ze nam ukazuji budoucnost, a je moc dobre ze zustanou jen konceptem...
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2009 23:11
Překvapení
Faceliftovanému Cédéčku to opravdu sluší. Kia ukazuje, že normální design zřejmě lze považovat za standard této značky (na rozdíl od zběsilého Hyundaie ix35...). Světe div se, Jaguar vypadá víc než skvěle (oficiální fotky působily dost hrůzostrašně, vůz zřejmě nebude fotogenický...).
Co ale podle mě stojí za samostatnou zmínku, je Grand C-Max. Už je mi jasné, proč vybrali takové jméno - aby bylo hned na první pohled patrné, že to je přešlap. Ford se svým Kýčnetic design podle mě dospěl do limitu a cokoliv dál bude buď vřed (viz. Peugeot), nebo obehraná písnička (C-Max 5 personen). Nutně musí přijít posunutí designu někam jinam nebo nová vlna. Jinak vláček vykolejí :-!
Rozbalit vlákno
8
17. 9. 2009 07:00
Re: Překvapení
Ja by som povedal, že nie je nutné za každú cenu hľadať novú formu či dizajnérsky smer pre všetky modely značky. Najprv to bol New Edge, teraz Kinetic, oboje vydržalo krátko a vpodstate stálo za houno. Kde sú tie časy, keď bol Escort svojbytný model, Sierra tiež držala vlastnú líniu a ostatné modely tak podobne. A mal niekto problém identifikovať značku Ford? Túto unifikáciu tvarov nech nechajú Mercedesu, Audi alebo BMW, tam zapadne dokonale, v bežnom mainstreame podobné excesy nerobia dobrotu.
17. 9. 2009 11:05
Re: Překvapení
New Edge byl sice nuceně agresivní, ale aspoň nebyl tak překombinovaný. Když člověk potkal Fiestu, Focus, Mondeo, C-Max nebo S-Max, hned se pozná že patří k sobě, ale přesto byly výrazně odlišné. Teď to zavání absurditou jak u Seatu (Leon,Altea,Toledo)
Avatar - white label
17. 9. 2009 11:20
Re: Překvapení
Výstižné-bohužel...(včetně tvé předchozí reakce)... ;-\
Avatar - Ronault.
17. 9. 2009 11:32
Re: Překvapení
Koukám, že v tom názoru nejsem sám, jak by si jistý spadlý výtah přál ;-)
18. 9. 2009 06:43
Re: Překvapení
Dajme tomu, že pri New Edge boli jednotlivé modely ešte pomerne svojbytné, ale prvý Focus už motoristickú verejnosť dosť polarizoval, po Sierre, ktorá bola na svoju dobu tiež mimoriadne odvážna, to bol ďalší model, ktorý prekračoval konvencie, ale opustil uhladenú formu Sierry a pustil sa cestou nezvyklých hrán, ktoré málokoho na prvý pohľad priťahovali, po usadnutí za volant bolo rozčarovanie ešte väčšie, aj keď, kupodivu, ergonómia bola príkladná. Napriek tomu všetkému ale tie autá nevyzerali ako z čínskeho obchodu, jak tieto dva posledné výtvory. Už sa začínam báť, ako bude vyzerať ďalšia generácia Focusu...
17. 9. 2009 11:02
Re: Překvapení
Kia jde na jistotu, jede na vlně líbívého i když ne příliš originálního designu. Tak nějak se nemohu ubránit dojmu, že je to skládačka z dílů konkurenčních aut.

C-Max je vyloženě prů5er, krátká verze je 100% Fiesta přifouklá pumpičkou, Grand C-Max to snad ani nelze komentovat :-( ;-\
17. 9. 2009 11:05
Re: Překvapení
:yes: :yes: :yes:
18. 9. 2009 06:38
Re: Překvapení
Účel svätí prostriedky a KIA podľa mňa pozorne skúma konkurenciu a preberá a napodobňuje, čo sa dá. Je to najrýchlejšia cesta, ako byť dobrý - učiť sa od najlepších. Bohapusté kopírovanie tvarov, aké predvádza Čína, ako vidno, nevedie nikam. Len aby raz neprišlo ešte k tomu, že nejaký európsky výrobca preberie niečo od Kórejcov... >:D
Na nové Fordy som zvedavý naživo, ale menšia tragédia ako na fotkách to nebude. Nový forďácky dizajn som kritizoval už keď prišla Fiesta, samozrejme, vtedy to bol osamelý hlas v záplave obdivu.
Tieto dve nové MPV vyzerajú vedľa starého C-maxa ako Quasimodovia...
17. 9. 2009 13:19
Saab
9-5, velmi pekne auto zvonka, aj ked sa mi viacej paci mensia 9-3. Ale co ten interier a hlavne palubova doska okolo sofera?Tak to je hnus ktory som necakal. Tie ventilatory tam pod tou strechou. Vyzera ako pristrojovka z druhej polky osemdesiatych rokov. Skoda takto sprasit paradne auto. ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2009 20:30
Re: Saab
jo to neni uplne nejpovedenejsi, ale jinak se mi libi, asi i vic nez 9-3
17. 9. 2009 22:14
XJ
Musím přiznat, že se mi některý pohledy zepředu i líbí, ale o tom zadku se bude hodně diskutovat. No a ten středovej panel přičítám ke špatný fotce, jinak je to, jak vylitej sprchovej gelíček. Držím ti palce, tatane!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2009 23:47
Re: XJ
Tak já mám za to, že zepředu je to právě nejjistějxy c\
17. 9. 2009 23:50
Re: XJ
No je, ale zezadu je to Mase s Chuang Zou
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2009 23:54
Re: XJ
Mělo tam být - Tak já mám za to, že zepředu je to právě nejjistější. A pokud se osvobodíš od myšlenky "starého" XJ, že se bude líbit i tobě. Ta fotka palubky je evidentně nepříliš povedená, takhle lesklý to naživo působit 100% nebude. No ono jiná věc, když to člověk vnímá v prostoru, zrovna ten kufr by snesl nadhled z výšky očí.
18. 9. 2009 00:01
Re: XJ
Je nová doba a chápu to. Líbí se mi to, ale dnes mě můj advokát vezl na schůzku v XJ a tam to smrdělo cohibou a skotskou... Já jen přeju skalním, aby to vstřebali, ten skok pro ně bude asi velmi násilnej, ale na druhou stranu umocněnej tím, že to nedopadlo stejně, jako s Roverem. Jag si zaslouží žít a kdyby takový kulisy autosvěta měly umřít, tak je to v prd.e.li.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 9. 2009 00:11
Re: XJ
Dneska seš nějak na měkko... Čím to? ;-) No důležitý je, aby se to prodávalo. Já tam vidím snahu dostat se na zoubek S-klasse. A to zejména u těch zákazníků, co objednávají Long verze a spíš než na vnější vzhled, koukají na to co je uvnitř. Problémem je, že XJ se dostává mimo sportovně orientované limuzíny a balancuje na hraně řidičského a pasažérského auta. A faktem je, že vzhledově je to tak 50:50, z čehož mám trochu obavu.
18. 9. 2009 00:25
Re: XJ
Nejsem na měkkkko... >:D S Skládou bych to vůbec nesrovnával, to je jinej svět. Myslim z pohledu Jagu. Podívej se na tu fotku na zadní sedadla... už teď to vypadá, jako ošuntělá sedačka v paneláku a to bez urážky. Jako kdyby tam roky někdo seděl a kydlyl svýho retrívra. Já mám jen obavu, že se potentní klienti k tomu budou stavět, jako k XF vs. zbytku a to nebudou žádný velký cifry.
Avatar - rohYpnol
18. 9. 2009 11:10
Re: XJ
Mě se naopak velmi líbí, což je u mě otočení o 180st. oproti tomu, jaký jsem měl dojem z ofic. foto. Možná to je i tmavým lakem, nevím. Každopádně na mě Jag působí jako russian styl. Myslím, že u ruských oligarchů bude mít úspěch. Alespoň já bych do něj šel hned (nejsem ruský oligarcha), tedy pokud bude technika na úrovni. Což myslím bude. Každopádně pro mě jednoznačně :yes: :yes: :yes: