Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PlumJelinek
0
Netrpělivě vyčkávám fotky Lancie Ypsilon, je vůbec ve Frankfurtu? Nezajímá mě C-Max, nezajímá mě žádná Kia, mám rád špagetožroutský auta a chci vidět Ypsilonku, dočkám se jí? Je tam vůbec? Ani jinde na internetu jsem ji neviděl, že by byla ve Frankfurtu.....
Plautus
0
[odkaz]
PlumJelinek
0
To je hezký, ale to jsou jen počítačové návrhy, zajímá mě, jak vypadá Ypsilonka ve skutečnosti, či zda -li je vůbec ve Frankfurtu vystavená jak slibovali?!?!
Pragovka
Chystám se v sobotu do Frankfurtu a rád bych věděl, jestli tam narazím na McLaren MP4-12C, Pagani popřípadě na britského Morgana?
Před dvěma roky jsem ve Frankfurtu zahlédl i Ladu. Má někdo potuchy, jestli tam Rusáci letos budou? Stejně tak Santana..
Díky
Před dvěma roky jsem ve Frankfurtu zahlédl i Ladu. Má někdo potuchy, jestli tam Rusáci letos budou? Stejně tak Santana..
Díky
turbosh
Polovina aut, co sou tam jako koncepty, mají totálně nesmyslné tvary.. Jak karosářsky tak interiérově. Jsou to prostě hnusy. Auta které vypadají jako z sci-fi filmů, tam taky patří, ale ať to nikdo nepouští na cesty. Auto má mít klasický tvar sedanum, kombiku, ,,hatšbeku" nebo něco normálního, ale jakési světla přes celé auto, dveře tak velké, že na parkingu s nima poškrábete auta i metr od vás (a to se některé vyklápí nahoru(LSD dveře patří pouze na supersporty))
Škoda že u Fordu pořád nebouchaj T čko. To by byla asi ta správná klasika pro tebe. :no:
turbíne, s tím "LSD" už raděj trochu brzdi, ať si neodvaříš turbínu u svého hot "hatšbeku"... 😉 >😒]
P.S: A já to celou dobu psal foneticky "nepřesně" jako "hečbek"...
😲
P.S: A já to celou dobu psal foneticky "nepřesně" jako "hečbek"...
😲
naprosto souhlasim...vypadaji naprosto priserne, toto vazne nechapu - proc nemuzou vypadat aspon trochu normalne...
Já bych to bral obráceně - koncepty mi připadají jako zajímavá vize blízké budoucnosti a naoopak mě mrzí, že sériové vozy pak vypadají někdy až příliš nezajímavě jsou ochuzeny o různé "šperky", které koncepty mají.
jo, treba takovej koncept kizashi, nebo treba fluence Z.E. concept vypadaji zajimave, presne jak rikas...ale ja mluvim o konceptech typu renault twizy Z.E.,zoe Z.E., nebo hyundai IX-metro, takovy koncepty vetsinou vypadaji hrozne, pochybuju ze nam ukazuji budoucnost, a je moc dobre ze zustanou jen konceptem...
rohYpnol
Faceliftovanému Cédéčku to opravdu sluší. Kia ukazuje, že normální design zřejmě lze považovat za standard této značky (na rozdíl od zběsilého Hyundaie ix35...). Světe div se, Jaguar vypadá víc než skvěle (oficiální fotky působily dost hrůzostrašně, vůz zřejmě nebude fotogenický...).
Co ale podle mě stojí za samostatnou zmínku, je Grand C-Max. Už je mi jasné, proč vybrali takové jméno - aby bylo hned na první pohled patrné, že to je přešlap. Ford se svým Kýčnetic design podle mě dospěl do limitu a cokoliv dál bude buď vřed (viz. Peugeot), nebo obehraná písnička (C-Max 5 personen). Nutně musí přijít posunutí designu někam jinam nebo nová vlna. Jinak vláček vykolejí :-!
Co ale podle mě stojí za samostatnou zmínku, je Grand C-Max. Už je mi jasné, proč vybrali takové jméno - aby bylo hned na první pohled patrné, že to je přešlap. Ford se svým Kýčnetic design podle mě dospěl do limitu a cokoliv dál bude buď vřed (viz. Peugeot), nebo obehraná písnička (C-Max 5 personen). Nutně musí přijít posunutí designu někam jinam nebo nová vlna. Jinak vláček vykolejí :-!
Ja by som povedal, že nie je nutné za každú cenu hľadať novú formu či dizajnérsky smer pre všetky modely značky. Najprv to bol New Edge, teraz Kinetic, oboje vydržalo krátko a vpodstate stálo za houno. Kde sú tie časy, keď bol Escort svojbytný model, Sierra tiež držala vlastnú líniu a ostatné modely tak podobne. A mal niekto problém identifikovať značku Ford? Túto unifikáciu tvarov nech nechajú Mercedesu, Audi alebo BMW, tam zapadne dokonale, v bežnom mainstreame podobné excesy nerobia dobrotu.
New Edge byl sice nuceně agresivní, ale aspoň nebyl tak překombinovaný. Když člověk potkal Fiestu, Focus, Mondeo, C-Max nebo S-Max, hned se pozná že patří k sobě, ale přesto byly výrazně odlišné. Teď to zavání absurditou jak u Seatu (Leon,Altea,Toledo)
Dajme tomu, že pri New Edge boli jednotlivé modely ešte pomerne svojbytné, ale prvý Focus už motoristickú verejnosť dosť polarizoval, po Sierre, ktorá bola na svoju dobu tiež mimoriadne odvážna, to bol ďalší model, ktorý prekračoval konvencie, ale opustil uhladenú formu Sierry a pustil sa cestou nezvyklých hrán, ktoré málokoho na prvý pohľad priťahovali, po usadnutí za volant bolo rozčarovanie ešte väčšie, aj keď, kupodivu, ergonómia bola príkladná. Napriek tomu všetkému ale tie autá nevyzerali ako z čínskeho obchodu, jak tieto dva posledné výtvory. Už sa začínam báť, ako bude vyzerať ďalšia generácia Focusu...
Kia jde na jistotu, jede na vlně líbívého i když ne příliš originálního designu. Tak nějak se nemohu ubránit dojmu, že je to skládačka z dílů konkurenčních aut.
C-Max je vyloženě prů5er, krátká verze je 100% Fiesta přifouklá pumpičkou, Grand C-Max to snad ani nelze komentovat 😒 ;-\
C-Max je vyloženě prů5er, krátká verze je 100% Fiesta přifouklá pumpičkou, Grand C-Max to snad ani nelze komentovat 😒 ;-\
Účel svätí prostriedky a KIA podľa mňa pozorne skúma konkurenciu a preberá a napodobňuje, čo sa dá. Je to najrýchlejšia cesta, ako byť dobrý - učiť sa od najlepších. Bohapusté kopírovanie tvarov, aké predvádza Čína, ako vidno, nevedie nikam. Len aby raz neprišlo ešte k tomu, že nejaký európsky výrobca preberie niečo od Kórejcov... >😁
Na nové Fordy som zvedavý naživo, ale menšia tragédia ako na fotkách to nebude. Nový forďácky dizajn som kritizoval už keď prišla Fiesta, samozrejme, vtedy to bol osamelý hlas v záplave obdivu.
Tieto dve nové MPV vyzerajú vedľa starého C-maxa ako Quasimodovia...
Na nové Fordy som zvedavý naživo, ale menšia tragédia ako na fotkách to nebude. Nový forďácky dizajn som kritizoval už keď prišla Fiesta, samozrejme, vtedy to bol osamelý hlas v záplave obdivu.
Tieto dve nové MPV vyzerajú vedľa starého C-maxa ako Quasimodovia...
puko
9-5, velmi pekne auto zvonka, aj ked sa mi viacej paci mensia 9-3. Ale co ten interier a hlavne palubova doska okolo sofera?Tak to je hnus ktory som necakal. Tie ventilatory tam pod tou strechou. Vyzera ako pristrojovka z druhej polky osemdesiatych rokov. Skoda takto sprasit paradne auto. ;-\ ;-\
Navtech
Musím přiznat, že se mi některý pohledy zepředu i líbí, ale o tom zadku se bude hodně diskutovat. No a ten středovej panel přičítám ke špatný fotce, jinak je to, jak vylitej sprchovej gelíček. Držím ti palce, tatane!
Tak já mám za to, že zepředu je to právě nejjistějxy c\
No je, ale zezadu je to Mase s Chuang Zou
Mělo tam být - Tak já mám za to, že zepředu je to právě nejjistější. A pokud se osvobodíš od myšlenky "starého" XJ, že se bude líbit i tobě. Ta fotka palubky je evidentně nepříliš povedená, takhle lesklý to naživo působit 100% nebude. No ono jiná věc, když to člověk vnímá v prostoru, zrovna ten kufr by snesl nadhled z výšky očí.
Je nová doba a chápu to. Líbí se mi to, ale dnes mě můj advokát vezl na schůzku v XJ a tam to smrdělo cohibou a skotskou... Já jen přeju skalním, aby to vstřebali, ten skok pro ně bude asi velmi násilnej, ale na druhou stranu umocněnej tím, že to nedopadlo stejně, jako s Roverem. Jag si zaslouží žít a kdyby takový kulisy autosvěta měly umřít, tak je to v prd.e.li.
Dneska seš nějak na měkko... Čím to? 😉 No důležitý je, aby se to prodávalo. Já tam vidím snahu dostat se na zoubek S-klasse. A to zejména u těch zákazníků, co objednávají Long verze a spíš než na vnější vzhled, koukají na to co je uvnitř. Problémem je, že XJ se dostává mimo sportovně orientované limuzíny a balancuje na hraně řidičského a pasažérského auta. A faktem je, že vzhledově je to tak 50:50, z čehož mám trochu obavu.
Nejsem na měkkkko... >😁 S Skládou bych to vůbec nesrovnával, to je jinej svět. Myslim z pohledu Jagu. Podívej se na tu fotku na zadní sedadla... už teď to vypadá, jako ošuntělá sedačka v paneláku a to bez urážky. Jako kdyby tam roky někdo seděl a kydlyl svýho retrívra. Já mám jen obavu, že se potentní klienti k tomu budou stavět, jako k XF vs. zbytku a to nebudou žádný velký cifry.
Mě se naopak velmi líbí, což je u mě otočení o 180st. oproti tomu, jaký jsem měl dojem z ofic. foto. Možná to je i tmavým lakem, nevím. Každopádně na mě Jag působí jako russian styl. Myslím, že u ruských oligarchů bude mít úspěch. Alespoň já bych do něj šel hned (nejsem ruský oligarcha), tedy pokud bude technika na úrovni. Což myslím bude. Každopádně pro mě jednoznačně :yes: :yes: :yes: