pokud Tě to zajímá - mrkni do ceníku současné generace XV a pak na vývoj dolaru a jenu v posledních třech letech. Když Tě to bude hodně zajímat, koukni se na ceny subaru na US trhu a v Německu. Co je velká neznámá je cenová politika při startu u oficiálního dovozce.
A to, že bych do nové generace šel - proč ne? Kdyby mně to auto oslovilo při testu.....
Mně subaru baví
[odkaz]
Já bych jim taky věřil, technické tabulky vypadají finálně a auto na fotkách vcelku vysoce, takže proč ne. Jsou z extrému do extrému. Minulá generace 15 cm a další 22. Jestli to takhle půjde dál >:D
Pokud se potvrdí, co jsem psal v předchozím příspěvku, tak by 2,0 l měl stát do 500 tis. Když se podívám na ceny nižší střední kolem 150 koní u konkurence, tak se pohybují kolem 430 tis. Těch 70 tis. jako příplatek za pohon, značku atd. by byl přijatelnej :-)
jj .. díky .. nevšiml jsem si ;-) .. teď už to je všude na netu .. teď už je jen otázka, zda tahle světlá výška bude realita i pro reálné verze uvedené na evropský trh .. ale tak snad jo .. já jim věřím ;-)
zajímalo by mě, z čeho tvoříš ty své "cenové hranice" za kterých bys do daných modelů šel - a když jsme u toho ... je otázka, zda by si do toho opravdu šel, nebo jen tlučeš slámu :-!
no kéž bys měl pravdu, ale obávám se, že cena dvoulitrové verze s automatem bude někde okolo 620000. Tím pádem dvoulitr manuelo tak 570-590 a 1,6 kolem 520.
Ceny, za kterou bych do toho auta reálně "šel" - 1,6 - 480, 2,0 - 530 - automat 570 max........ Tak jsem zvědav, jak jsem se "trefil"..........
Potenciál uspět i v Evropě má, ale rozhodne jako vždy cena. Jestli je pravda, že už by z obyčejné Imprezy jako základ neměly vycházet ostré verze, tak by díky ušetřeným nákladům mohli jít s cenou dolů oproti odcházející generaci.
designu značky. Po době tápání s předchozími generacemi Imprez, kdy to bylo jak ode zdi ke zdi a vypadalo to jako bloudění orientačního běžce na fotbalovém hřišti, se zablesklo na lepší časy a nabralo to pořádný směr. Znovu a znova nutno podotknouti, že evropský trh není tím, kde by Subaru vedlo statistiky a pro něž by jeho designové vyznění bylo dominantní - ani náhodou - zde zůstává americký trh tou hlavní destinací, ale nynější design je mnohem povedenější a "líbivější". Navíc tedy pokud bude světlá výška 22cm, tak klobouk dolů před tím, že hoši od FHI neabdikovali na ambice směřující k lehkému terénu.
Nová "patnáctka" bude vítaným oživením trhu. Byl bych naivní, kdybych trvdil, že bude lídrem - od toho jsou tu jiné značky, ale bude vítanou změnou a alternativou - a to se na první pohled soudruhům z Japonska povedlo........ :yes:
vypadá perfektně, a myslím, že na živo bude ještě trochu lepší (takhle je to u Subaru vždycky), trochu mě zneklidnil "standartně" systém Start/Stop, snad to půjde vypnout a snad už bude konečně 6-ti ° i k benzínu, jsem zvědavý na světlou výšku, a suprově vypadá i interiér, takže :yes:
Vypadá mnohem lépe, než na tich předchozích fotkách, hlavně jsem se bál tich zadních světel, tady už vypadají lépe..Ta oranžová barva taky sluší. Jsem zvědavej na parametry a hlavně na ceny. Ale zatím jednoznačně :yes::yes::yes: