Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru XV: První dojmy

13. 9. 2011 • 07:12
13
20
Zobrazit náhledy (13)
Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza
Ostře oranžová barva a sebevědomé terénní oplastování láká na prvního zástupce nové generace Subaru Impreza.

Zvýšený allroad-hatchback Subaru XV (tentokrát už bez slova Impreza v obchodním názvu) je prvním zástupcem čtvrté generace Subaru Impreza na evropském kontinentu. Karoserie rozvíjí tvary předchůdce, obohacené o prvky z nového Legacy. Kompaktnímu hatchbacku tento designový styl sluší mnohem víc než většímu sourozenci.

V kontrastu s výrazným vnějším designem interiér nezkouší žádné experimenty. I přes velký pokrok ve srovnání s předchůdcem se jedná stále o strohý japonský design.

Nejspíš definitivně ta tam je éra bezrámových dveří. Řidič nového XV z toho bude ale těžit v podobě vynikajícího výhledu vpřed. Sloupky čelního okna jsou tenké a rovné jako přímka – zorné pole řidiče omezují co nejméně. Pomáhají samozřejmě i zpětná zrcátka s velkou plochou.

Na zadních sedadlech je omezením svažující se střecha. Výsledkem je 91 centimetrů nad sedákem, a to navzdory nízké poloze zadních sedadel (jen 31 cm nad podlahou). Jednoduše v segmentu nižší střední třídy existují prostornější modely.

Zavazadlový prostor potěší délkou u dna rovnou 80 centimetrům. Horší je to už s jednoduchou roletou a především malou hloubkou – ta je daní za vyspělý pohon všech kol.

Karoserie s rozměry 4450 x 1780 x 1570 mm bude ukrývat jeden z trojice motorů boxer. Zážehová šestnáctistovka je úplnou novinkou, dvoulitr se 110 kW se od jara prodává ve Foresteru. Posledním do trojice bude dvoulitrový Boxer Diesel.

O snížení kombinované spotřeby se má postarat nová generace volitelně dodávané bezestupňové převodovky Lineartronic CVT a v případě zážehových motorizací standardně instalovaná funkce Auto Start Stop, která zatím v produkci Subaru chyběla.

Témata
14. 9. 2011 21:14
Re: Po čase zase oživení
pokud Tě to zajímá - mrkni do ceníku současné generace XV a pak na vývoj dolaru a jenu v posledních třech letech. Když Tě to bude hodně zajímat, koukni se na ceny subaru na US trhu a v Německu. Co je velká neznámá je cenová politika při startu u oficiálního dovozce.
A to, že bych do nové generace šel - proč ne? Kdyby mně to auto oslovilo při testu.....
Mně subaru baví
[odkaz]

Co Tebe?
14. 9. 2011 20:28
Re: Hezké
Já bych jim taky věřil, technické tabulky vypadají finálně a auto na fotkách vcelku vysoce, takže proč ne. Jsou z extrému do extrému. Minulá generace 15 cm a další 22. Jestli to takhle půjde dál >:D
14. 9. 2011 18:10
Re: Po čase zase oživení
Pokud se potvrdí, co jsem psal v předchozím příspěvku, tak by 2,0 l měl stát do 500 tis. Když se podívám na ceny nižší střední kolem 150 koní u konkurence, tak se pohybují kolem 430 tis. Těch 70 tis. jako příplatek za pohon, značku atd. by byl přijatelnej :-)
14. 9. 2011 17:30
Re: Po čase zase oživení
no kéž bys měl pravdu, ale obávám se, že cena dvoulitrové verze s automatem bude někde okolo 620000. Tím pádem dvoulitr manuelo tak 570-590 a 1,6 kolem 520.
Ceny, za kterou bych do toho auta reálně "šel" - 1,6 - 480, 2,0 - 530 - automat 570 max........ Tak jsem zvědav, jak jsem se "trefil"..........
14. 9. 2011 16:14
Re: Po čase zase oživení
Potenciál uspět i v Evropě má, ale rozhodne jako vždy cena. Jestli je pravda, že už by z obyčejné Imprezy jako základ neměly vycházet ostré verze, tak by díky ušetřeným nákladům mohli jít s cenou dolů oproti odcházející generaci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku