Šéf kanadské společnosti Magna International, která pravděpodobně kapitálově vstoupí do německé automobilky Opel, uvedl, že by mohlo po vstupu Magny přijít o práci až 10 500 pracovníků Opelu.
...hlavně, že nechtěli Opel prodat Fiatu, protože by propustil 2500 zaměstnanců. Teď ho budou mít částečně sověti a s prácí se rozloučí 10 500 lidí. Nehledě na to, že na prodávání jakýchkoliv západních firem do rukou bolševiků mám svůj názor... :no::-!
SSSR neexistuje už 18let, tedy zanikl v době když jsi prochcával plenky. Ale můžeme být rádi, že po reformě školství umíš aspoň číst a psát (děkuji za ty slova Sire Humphrey)
Pro mě neni rozhodující to, že změnili oficiální název, nebo přišli o část uzemí. Dokud tu zemi budou řídit lidi, jako je Putin, budu jí mít na stejný úrovni jako KLDR nebo Írán... :-! A od dětství mám alergii na všechno, co jen trochu "smrdí" po Rusku, nebo rusech... Proto nemůžu překousnout, že jim už patří značky, jako LDV, TVR a teď i částečně Opel :no: o značkách z jinýho, než automobilovýho odvětví ani nemluvě... 8-s
to je pravda, rusko je jak usa, prostě ty menší berou jako kolonie, já udělal pro opel co jsem mohl, máme ve firmě dvě insignie, německý standart za solidní cenu, vectra b má 10 let a jenom se mění tlumiče, kdyby to neskřípalo klidně bych tam vydržel ....
ale uvidíme co bude, k koncernovému autu nejdu, to radši bmw, ale na 5 podle mých představ nemám holt 3 když opel zkrachuje nebo to půjde někam do pryč, jinak Insignie super, sice se ty 16 V motory musí točit ale to ovládání světel + pohodlné sedačky jsem ještě neviděl, komfort za přijatelnou cenu
Ale tak ono se s propouštěním počítalo už před prodejem Magně (i když v Německu o nějaká ta místa míň), tak bych z toho nedělal zase takovou kovbojku. Lidí je mi líto, ale jinak to prostě nejde, na platech se dá ušetřit balík.