Ekonomika
alambert
prosím tě, co je "správné" na tom, pojmenovat sedan ComfortCoupe?
zkus příště vymyslet odpověď, co dává smysl >😁
patent na to pravděpodobně nemají...a vlastně pokud není zkratka CC nějak chráněna, svědčí to právě o tom, že ji většina výrobců (mám na mysli těch, kteří ji použili) prostě přijala jako kategorii aut, nebo typ karoserie chceš-li...
jenže pak přišel VW... >😁
zkus příště vymyslet odpověď, co dává smysl >😁
patent na to pravděpodobně nemají...a vlastně pokud není zkratka CC nějak chráněna, svědčí to právě o tom, že ji většina výrobců (mám na mysli těch, kteří ji použili) prostě přijala jako kategorii aut, nebo typ karoserie chceš-li...
jenže pak přišel VW... >😁
Nepochybuji o tom, že široká veřejnost nerozlišuje mezi výrazy "přímo řazená" a "manuální" převodovka.
Pointa je v tom, že označení DSG (Direct Shift Gear) nepopisuje vlastní způsob změny rychlostního stupně (manuální-automatický), ale samotnou podstatu funkce převodovky (přenos výkonu). Tedy, že se jedná o přímé přepojení dvou "paralelních převodovek", výhod to má mnoho a nebudu je zde popisovat. To jak bylo samotného řadicího pohybu dosaženo je z funkce převodovky už druhořadé (u DSG je akční člen mechatronický, impuls z počitače nebo od řidiče páčkou pod volentem).
Zkuste se na převodovky dívat z vnitřku (tam jsou nejdůležitější věci) a né od řadicí páky 😉 .
Pointa je v tom, že označení DSG (Direct Shift Gear) nepopisuje vlastní způsob změny rychlostního stupně (manuální-automatický), ale samotnou podstatu funkce převodovky (přenos výkonu). Tedy, že se jedná o přímé přepojení dvou "paralelních převodovek", výhod to má mnoho a nebudu je zde popisovat. To jak bylo samotného řadicího pohybu dosaženo je z funkce převodovky už druhořadé (u DSG je akční člen mechatronický, impuls z počitače nebo od řidiče páčkou pod volentem).
Zkuste se na převodovky dívat z vnitřku (tam jsou nejdůležitější věci) a né od řadicí páky 😉 .
Treba proto, ze zkratka CC je ve spojeni s coupe-cabrii natolik rozsirena, ze se z toho stal vseobecne prijimany uzus a nikoho by nenapadlo videt pod ni neco jinyho. Za druhy Passat CC je mozna "comfort", ale rozhodne ne "coupe", je to zkratka sportovni sedan.
Mne kazdopadne oznaceni Passat CC nijak neirituje, byt to oznaceni skutecne postrada logiku. Za daleko dulezitejsi ale povazuju, ze je to vyborny a pekny auto.
Mne kazdopadne oznaceni Passat CC nijak neirituje, byt to oznaceni skutecne postrada logiku. Za daleko dulezitejsi ale povazuju, ze je to vyborny a pekny auto.
petrumr
no každopádně je to nepřímé řazení,každý nemusí být odborník,ale nechejme se překvapit,možná tam počítač nebude a budou tam lanovody. 😐
Mas samozrejme pravdu, primo razena = manualni prevodovka. Tenhle otrocky preklad slov zkryvajicich se za zkratkou DSG ovsem nejde na vrub redakci ACZ, nybrz CTK.
A proč by zkratka CC nemohla znamenat ComfortCoupe? Copak má někdo na CC "patent" že to musí být nutně CoupeCabrio?
alambert
co znamená DSG jsem nikdy nezkoumal to je pravda. už aspoň vím jak tomu autor došel...
co já vím, tak se "přímo řazenou" převodovkou vždycky myslela převodovka manuální...
ale tak co vlastně, když může VW označit zkratkou CC sedan, když tím všichni ostatní označují kupé-kabria, tak proč by nemohl pomotat i tohle, že jo... >😁
co já vím, tak se "přímo řazenou" převodovkou vždycky myslela převodovka manuální...
ale tak co vlastně, když může VW označit zkratkou CC sedan, když tím všichni ostatní označují kupé-kabria, tak proč by nemohl pomotat i tohle, že jo... >😁
Nevím čemu se smějete? Asi vám převodovky typu DSG nic neříkají. Tady je odkaz😒br />
[odkaz]
(malá nápověda přeložte si zkratku DSG 😉 )
(malá nápověda přeložte si zkratku DSG 😉 )
ale jde o to, že používat překlad zkratky DSG, který v českých luzích a hájích běžně znamená něco jiného, je podle mě matoucí...
(nevím jestli se v jiných zemích používá nějaká obdoba českého "přímo řazená", nebo jestli všude používají jen výraz manualní a čau...)