Novinky
gld
0
yu no go to rehab?
Přejít do diskuze
Pravda, v minulosti sa nemožno plácať furt. Dve posledné generácie v tomto štýle vyzerali výborne ale naozaj je asi čas pohnúť sa ďalej.
PtCruiserů se prodalo po celém světě tolik, že rozhodně nejde říct že to byl neúspěch.
Asi takhle - Chrysler na něm neprodělal. To zdaleka ne.
Sou tu jiné vozy, jejihž výroba se ani nezaplatila, ale to je potřeba se podívat na evropské značky, že 😄
Asi takhle - Chrysler na něm neprodělal. To zdaleka ne.
Sou tu jiné vozy, jejihž výroba se ani nezaplatila, ale to je potřeba se podívat na evropské značky, že 😄
Už s tím Evosem "neser"... Ale když už ho tu někdo zmínil - Capri by z něj bylo pěkný. Ach sorry, to patřilo o větev níž...
Mas pravdu, ono se take neda delat retro z jiz retra po kazdych cca 7 letech ....a je pravda, ze at mnozi sni o V8 tak si myslim ze je cas na V6 a uspornejsi motory popkud chce Ford konkurovat v Evrope jako stylovkou....treba misto Frodu Capri jez byl pecka.
No však já taky nepíšu, že retro je univerzální recept na vše. S retrem by se mělo nakládat velmi opatrně a užívat ho jako šafránu, ale fakt je, že u těhle masclecars prostě funguje a jejich současné generace jsou úspěšné především díky němu. Jestli se Ford vrátí k tomu, jak dělal Mustanga v 90tých letech, tak to nevidím moc optimisticky.
Oni ani nemuzou poradne udelat neco v retro stylu. Na povedene retro se neda jen tak lehce navazat, aby to zase vypadalo zajimave. Takze se musi udelat trochu pauza, vzit Mustanga tak nejak jinak, aby se zas po nekolika letech (tak dvou trech generacich) mohli opet vratit k retru. Ted je jen otazkou, jak vyresi tu "pauzu". Doufejme, ze se to povede.
No, ale zase Chrysler PT cruiser nebo Chevy SSR jsou příkladem špatného retra a úspěšné nejsou.
Tak zrovna v 80.letech si nemají automobilky co vyčítat. 😄 To i Rolls-Royce vypadal jako Lada. 😲 Mám důvodné podezření, že v 80.letech si vzali všichni automobilový designéři dovolenou. >😒]
Ne na každou generaci může být Ford hrdý. V 80. letech se také vyrábělo něco, co bylo spíš podobné favoritu říznutému nějakým japoncem a Ford to vyráběl pod názvem Mustang. V 90. letech zas Mustang vypadal korejsky. Viz třeba tady: [odkaz] To že současné reto má zase ten švih a styl původního originálu je pěkné, ale pokud vedení Fordu zase jebne a postaví zase nějaký průměrný paskvil, nebude to nic překvapivého. ;-\
No zrovna poslední generace Challangeru, Camara a Mustangu jsou dobrým příkladem povedeného retra a podle mě jsou i díky retro designu úspěšné.
Já si myslím, že je řas se posunout dál.....opět z něho udělat ikonu.....minimálně vzít předek z nového koncpetu Evos....a pak to doladit zadní částí trošku do retra..ale s optikou Evosu.....a věřím, že bude mít úspěch. Každopádně pokud se jim povede a doufám, že ještě v této geenraci přežije 5,0 V8, tak ho uvítám ve své garáži....doufám.l..
Presne, uz jen proto, ze Camaro se prodava diky retrostylu jak housky na krame. Podle me by Ford mel jit cestou Chevroletu - Corvette jako porad novy model ve vyvoji a Camaro jako retro, tzn Mustang zachovat a pridat novy supersport...GT 40 asi neni to prave