Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
stanno
s tým zohrievaním sa kufra to nemyslia vážne? 😒 Takáto vec by sa snáď nemala vôbec stávať v dnešnej dobe.
Auto je nádherné a zdá sa, že bude príjemné, avšak niektoré detaily (ako aj to slabé čalúnenie) ma veľmi sklamali.
Som zvedavý na tú 1.2jku, či dokáže jazdiť za tých 5l/100km, ako píše výrobca.
Avšak je otázne, či za tú cenu nedostanem hyundai i30, čo je už iná kategória auta.
Inač základná výbava Ria (na Slovensku) nemá predné okná v elektrike.. to je snáď vtip.
Auto je nádherné a zdá sa, že bude príjemné, avšak niektoré detaily (ako aj to slabé čalúnenie) ma veľmi sklamali.
Som zvedavý na tú 1.2jku, či dokáže jazdiť za tých 5l/100km, ako píše výrobca.
Avšak je otázne, či za tú cenu nedostanem hyundai i30, čo je už iná kategória auta.
Inač základná výbava Ria (na Slovensku) nemá predné okná v elektrike.. to je snáď vtip.
V segmentu B (malé vozy) elektrické stahování předních oken rozhodně nepatří mezi obvyklé součásti základní výbavy. Nakonec v ČR se to u Ria v základní výbavě Active má zrovna tak, elektrická okna jsou až v druhé Comfort, resp. v akčním modelu Edition 1. To, že je jen o 10 tisíc dražší než základní model, je zase jiná věc.
asi máte pravdu.. nepozeral som si to podrobne, ale clovek to uz tak nejako podvedome ocakava.
Zaujimave by bolo porovnat toto auticko v nejakom porovnavacom teste ..
mna by hlavne zaujimalo porovnanie s Cliom.. 😄
Zaujimave by bolo porovnat toto auticko v nejakom porovnavacom teste ..
mna by hlavne zaujimalo porovnanie s Cliom.. 😄
GTI
No, to nám ten pofrankfurtský čas pěkně začíná. Ještě než tu prosťáčkové diskusí začnou prskat, že testér je uplacený korejskou vládou, napišme si, že vlastně všichni tak nějak podvědomě čekáme od testéra slova, která jsme právě přečetli. Ano, potvrzuje se, že při výrobě aut je nejlepší nestávkovat, nekonzumovat euroouzo, případně neprotahovat polední pauzu gurmánským konzumováním dobře uleželého plísňového sýru. Nejlepší je zadat práci světovému designérovi, nastavit si vysokou laťku, no a pak už je to hračka. Pro některé. Třeba právě pro Kia.
Testér nám realitu naservíroval s elegancí stylu a ovšem rovněž s elegancí znalce aut, znalce techniky. Není důvod pochybovat o logickém závěru, že jak italská, tak francouzská produkce asi jen mátožně lape po dechu, a nebýt především modelů VOLKSWAGEN POLO a ŠKODA FABIA, mohla by jít pomalu vlajka těch nejlepších eurosubkompaktů na půl žerdi.
Co je důležité, Rio má dnes reálné ambice mít na své straně nejen tradiční jezdce za skupiny lowendových lidí, nové RIO bude strhávat na svou stranu i jezdce, jimž zatím technika a styl karoserií vytvářely automatickou nákupní brzdu. Tedy již nejen lowendový člověk, nýbrž i zcela regulerní mainstreamový subkompaktní středovevropan, zejména z východoevropských kotců, bude Rio velmi vážně zvažovat. Skutečnost, že mu současně z možné volby nepochybně vypadnou i někteří klasičtí evropští hráči nepřičítejme prosím k tíži Kia.
Nemít Evropa POLO a FABII skřípem tu nyní zubama... Přesto... klid, klid, klid. Motoricky to zatím není na tuhle dvojku, kvalitu materiálů musí prověřit čas, a image lowendového produktu pro lowendové lidí transformovaná na image evropského klasického mainstreamu se nezískává jedním (byť hodně dobrým) mávnutím schreyerova proutku, nýbrž poctivou, roky trvající dřinou. Cesta je však úspěšně nastoupena, a mezigeneračně nové Rio doslova vyráží dech...
Vnitřní poměry jsou na horní hraně třídy. To není nutno nutně vnímat jako absolutní klad, neboť růst tříd není jevem, nad kterým se má paušálně jásat. Ten, kdo jezdí subkompakt, ho snad jezdí proto, že nechce jezdit kompakt, nebo, že by to bylo jinak?
No... cuká se mi, zvednout ho musím - bravo... :yes:
Testér nám realitu naservíroval s elegancí stylu a ovšem rovněž s elegancí znalce aut, znalce techniky. Není důvod pochybovat o logickém závěru, že jak italská, tak francouzská produkce asi jen mátožně lape po dechu, a nebýt především modelů VOLKSWAGEN POLO a ŠKODA FABIA, mohla by jít pomalu vlajka těch nejlepších eurosubkompaktů na půl žerdi.
Co je důležité, Rio má dnes reálné ambice mít na své straně nejen tradiční jezdce za skupiny lowendových lidí, nové RIO bude strhávat na svou stranu i jezdce, jimž zatím technika a styl karoserií vytvářely automatickou nákupní brzdu. Tedy již nejen lowendový člověk, nýbrž i zcela regulerní mainstreamový subkompaktní středovevropan, zejména z východoevropských kotců, bude Rio velmi vážně zvažovat. Skutečnost, že mu současně z možné volby nepochybně vypadnou i někteří klasičtí evropští hráči nepřičítejme prosím k tíži Kia.
Nemít Evropa POLO a FABII skřípem tu nyní zubama... Přesto... klid, klid, klid. Motoricky to zatím není na tuhle dvojku, kvalitu materiálů musí prověřit čas, a image lowendového produktu pro lowendové lidí transformovaná na image evropského klasického mainstreamu se nezískává jedním (byť hodně dobrým) mávnutím schreyerova proutku, nýbrž poctivou, roky trvající dřinou. Cesta je však úspěšně nastoupena, a mezigeneračně nové Rio doslova vyráží dech...
Vnitřní poměry jsou na horní hraně třídy. To není nutno nutně vnímat jako absolutní klad, neboť růst tříd není jevem, nad kterým se má paušálně jásat. Ten, kdo jezdí subkompakt, ho snad jezdí proto, že nechce jezdit kompakt, nebo, že by to bylo jinak?
No... cuká se mi, zvednout ho musím - bravo... :yes:
dneska ti tleskám :yes: Docela jsem zvědavej na novej CEDNÍK!
Jde už jenom o to, jestli začnou kasírovat hned (viz. Venga a ostatně i Rio) a nebo budou tlačit na pilu ještě nějakou dobu. Už to není obvyklá *** a nenáročné by mohli začít přesvědčovat i něčím jiným než tupým akcentem na cenu.
Nenáročné? Autor testu píše o jednom z nejlepších aut ve třídě...
Podívej se na zadní stranu předních sedadel. Přijde ti to jako špička? Mně teda ne. Zadní sedadla nekomentuju, protože je to (snad) chyba předseriového provedení. Není to *** co bejvala, to určitě ne, ale zároveň to taky není žádný etalon.
A já bych si přál, aby se posunuli právě od toho dohánění a kopírování k něčemu, co bude přinášet nové věci a bude udávat směr. Vyřezat se cenově kvůli onanii ceníkových slintalů nepřinese nikomu nic dobrého.
A já bych si přál, aby se posunuli právě od toho dohánění a kopírování k něčemu, co bude přinášet nové věci a bude udávat směr. Vyřezat se cenově kvůli onanii ceníkových slintalů nepřinese nikomu nic dobrého.
Takže ještě jsi v tom neseděl, ale už předem Jirko víš, že to je sra*ka, ačkoliv to autor testu vidí zcela opačně. Inu, je nám jasné - není to Roomster že. >😒]
Ne *** to není a pro jistotu to píšu ještě jednou. Je to obyčejný lowcost stejně jako třeba Fabia. Fabia je v několika ohledech na špici, ale celkově ju za vrchol nebere asi nikdo. Volba z rozumu, nic víc. To neznamená, že z Ria nemůže být spousta lidí unesených.
Vidíš a Rio je zase na špici v jiných věcech. Ale je jasné, když už nic jiného, tak musíš hledat blbosti typu plast na sedačce že. >😒]
Tak právě přední sedadla jsou ze zadní strany bomba. Uvažujte lidi. Otec si ho okupil před 14 dny a hned vezl našeho 1,5 letého prcka v sedačce. No a co dělaj děti v sedačkách-kopou do opěradla. Tak jsem vzal hadr a bahno umil. Tohle auto má poměrně namířeno na lidi s malejma dětma a čalounění opěradel ze zadu by bylo jen pro zlost. Ostatně takle to má řešení i poslední generace mazdy 626( možná se i shodnem, že 626 neni socka auto)
Toto je zaujímavý uhol pohľadu: nebyť dvoch-troch najlepších Európanov, Kórea to v triede prevalcuje. Potešujúce/alarmujúce (podľa uhla pohľadu konkrétneho súdruha) je najmä konštatovanie, že jazdne sa Rio zaradilo medzi doterajšiu jazdnú elitu Fiestu a Polo (doplnené ľahkonohou Mazdou). Teda Kórea už neboduje len akcentom na value for money, výbavu atď., ale agresívne šliape na päty najlepším aj v jej doteraz nedostižnej kategórii jazda. Bude nový Ceed konkurovať (ó Bože) Focusu a Golfu?
Tvoj pohľad teda (správne) upriamil pozornosť na to, že Európa mimo špičky sa už kórejskému vozíku díva na chrbát. Sakra, čo sa to deje? Opel, Renault, Fiat... budíček! Dolce farniente skončilo! Pracovať, makať, vyvíjať, andiamo! Aby sa o pár rokov nehovorilo o doterajšom európskom mainstreame ako o lowende, ktorý nestíha na kórejský mainstream. 8-s :-!
Tvoj pohľad teda (správne) upriamil pozornosť na to, že Európa mimo špičky sa už kórejskému vozíku díva na chrbát. Sakra, čo sa to deje? Opel, Renault, Fiat... budíček! Dolce farniente skončilo! Pracovať, makať, vyvíjať, andiamo! Aby sa o pár rokov nehovorilo o doterajšom európskom mainstreame ako o lowende, ktorý nestíha na kórejský mainstream. 8-s :-!
Na Autoe😜resu naopak jízdní vlastnosti Ria nechválí a dle jejich hodnocení je to jeho největší slabina. Tak si vyber. Vzhledem k četnosti článku o Riu na Auto.cz, jsem si už vybral.
For : Attractive pricing, spacious cabin, strong aftersales package
Against : Rivals are more fun to drive, lifeless steering, some flimsy interior plastics
For : Attractive pricing, spacious cabin, strong aftersales package
Against : Rivals are more fun to drive, lifeless steering, some flimsy interior plastics
No tak třeba zase na WhatCar hodnotí VW Polo mimo jiné takto"nepřesné řazení, nevyvážené řízení" bla bla. Asi záleží na tom, jak kdo zaplatí...
Na autocar.uk zase k jazde písali: "there aren’t many cars between the Rio and the Ford at the top end of the class." Asi na tom to Rio nebude tak zle, keď ho už aj Briti (a akí sú oni na Ford hákliví) prirovnávajú k Fieste. 😉
Třeba 5th Gear auto také nechválí pro jízdní vlastnosti, prý na to není stavěné. Ovladatelnost popisují jako dostatečnou, což je za 4. Celkově je hodnocené hodně dobře, stejně jako Polo, ale když se do hodnocení člověk zabere, tak (vzhledem k mým prioritám) je pořád daleko. Rozhodně, i přes vyšší cenu, je poměr cena/ užitná hodnota ještě lepší než u předchůdce. Pro někoho dobrý mix, pro někoho horší, záleží na preferencích.
Myslím, že aj medzi testermi a redaktormi stále vládnu predsudky. Ako som už niekde písal, fakt je rozdiel, či ide niekto hodnotiť auto, ktoré nepozná, alebo proste len nejakého kórejca...
Přesně. :yes: Já bych to shrnul jako poctivá práce bez zbytečných keců kolem. Kia, ale i Hyundai si jednoznačně zaslouží :yes: a titul skokan desetiletí.
Zhrnul si to pomerne presne. Na Rio som sa už bol u predajcu pozrieť, a mal som skoro samé pozitívne dojmy.
Najväčším (aj keď nie najdôležitejším) prekvapením boli malé okienka pred zrkadlami - je cez ne vidieť! Skutočne, z miesta vodiča je vidno skrz obe, teda sa nestane, že by sa v tých miestach schovalo do mŕtveho uhla napríklad dieťa. Sympaticky štíhle stĺpiky a subtílny obklad zvnútra. Dobre urobené. :yes😒br />
Výbava - 8 airbagov, rádio s CD, AUX a USB-vstup, to naozaj poteší. U mnohých konkurentov si treba priplatiť. :yes😒br />
Priestor v kabíne je na úrovni - pocit vzdušnosti je výrazný, a ramenatejší ocenia šírku interiéru. V tomto prípade ťahá elita Európy za kratší koniec. Pozdĺžne plne porovnateľné s najlepšími. Čo ešte v autách značky Kia poteší, to sú vylisované otvory v plastových obkladoch po stranách - vkladá sa do nich spona bezpečnostného pásu - tým pádom sa pás nedostane do dverí, a po nasadnutí nie je nutné šmátrať rukou, kde ten pás je - veľmi šikovné. :yes😒br />
Kufor - vpohode, v rámci tiedy. vysoký prah zamrzí, podobne schod po sklopení zadných operadiel. Ale v žiadnom prípade to nie je primárne užitkáč, takže tieto chybičky krásy možno Riu (aj niekoľkým jeho konkurentom) vkľude odpustiť. Poteší prítomnosť aspoň dojazdovej rezervy. Mne osobne príde nutnosť priplácať si za rezervné koleso ako nemiestny žart.
A tá zohriata podlaha? Neverím, že sa tomuto problému konštruktéri nevenovali - svedčí o tom izolácia v mieste, kde sa podlaha zohrieva. Dá sa predpokladať, že to bude naďalej kritizované, a úprava príde čoskoro.
Výhľady - ten predný som už popísal. Smerom dozadu je to poslabšie. Okná sa stále zmenšujú, zo svetlosti dnes často uberá zbytočné centimetre navyše aj masívne obloženie interiéru. Autorom článku spomínaný klaustrofobický pocit som však nezaznamenal až tak výrazný. Vo Fieste to bolo horšie a v Mazde 2 ešte o kúsok. Ďaleko najhorší je v tomto o triedu menší Spark - deti, ktoré sa v ňom vzadu vozia úprimne ľutujem. V Riu to nie je až tak zlé.
Celkový dojem - výborný. Muchy sa iste nájdu, napríklad v najzákladnejšej výbave je na strope len jedno svetlo - v strede strechy, čiže vpredu sediaci sa musí otáčať čiastočne dozadu, aby ho mohol zapnúť, no tých príjemností je podstatne viac.
Myslím si, že nie len strednopoliari sa v Európe klepú. Rio môže siahnuť na zúbok aj tej elite, a to je už čo povedať.
Najväčším (aj keď nie najdôležitejším) prekvapením boli malé okienka pred zrkadlami - je cez ne vidieť! Skutočne, z miesta vodiča je vidno skrz obe, teda sa nestane, že by sa v tých miestach schovalo do mŕtveho uhla napríklad dieťa. Sympaticky štíhle stĺpiky a subtílny obklad zvnútra. Dobre urobené. :yes😒br />
Výbava - 8 airbagov, rádio s CD, AUX a USB-vstup, to naozaj poteší. U mnohých konkurentov si treba priplatiť. :yes😒br />
Priestor v kabíne je na úrovni - pocit vzdušnosti je výrazný, a ramenatejší ocenia šírku interiéru. V tomto prípade ťahá elita Európy za kratší koniec. Pozdĺžne plne porovnateľné s najlepšími. Čo ešte v autách značky Kia poteší, to sú vylisované otvory v plastových obkladoch po stranách - vkladá sa do nich spona bezpečnostného pásu - tým pádom sa pás nedostane do dverí, a po nasadnutí nie je nutné šmátrať rukou, kde ten pás je - veľmi šikovné. :yes😒br />
Kufor - vpohode, v rámci tiedy. vysoký prah zamrzí, podobne schod po sklopení zadných operadiel. Ale v žiadnom prípade to nie je primárne užitkáč, takže tieto chybičky krásy možno Riu (aj niekoľkým jeho konkurentom) vkľude odpustiť. Poteší prítomnosť aspoň dojazdovej rezervy. Mne osobne príde nutnosť priplácať si za rezervné koleso ako nemiestny žart.
A tá zohriata podlaha? Neverím, že sa tomuto problému konštruktéri nevenovali - svedčí o tom izolácia v mieste, kde sa podlaha zohrieva. Dá sa predpokladať, že to bude naďalej kritizované, a úprava príde čoskoro.
Výhľady - ten predný som už popísal. Smerom dozadu je to poslabšie. Okná sa stále zmenšujú, zo svetlosti dnes často uberá zbytočné centimetre navyše aj masívne obloženie interiéru. Autorom článku spomínaný klaustrofobický pocit som však nezaznamenal až tak výrazný. Vo Fieste to bolo horšie a v Mazde 2 ešte o kúsok. Ďaleko najhorší je v tomto o triedu menší Spark - deti, ktoré sa v ňom vzadu vozia úprimne ľutujem. V Riu to nie je až tak zlé.
Celkový dojem - výborný. Muchy sa iste nájdu, napríklad v najzákladnejšej výbave je na strope len jedno svetlo - v strede strechy, čiže vpredu sediaci sa musí otáčať čiastočne dozadu, aby ho mohol zapnúť, no tých príjemností je podstatne viac.
Myslím si, že nie len strednopoliari sa v Európe klepú. Rio môže siahnuť na zúbok aj tej elite, a to je už čo povedať.
Za plnohodnotnu rezervu si pytaju peniaze viaceri vyrobcovia a namiesto aspon dojazdovej nam cpu lepiacu sadu :no: , takze panboh zaplat aspon za tu dojazdovku. Inak zaujimave informacie :yes:
Těch evropských konkurentů je více... krom již uvedené Fiesty je potřeba zmínit Clio, kde je nová generace za dveřmi a Renault již chřestí zbraněmi v podobě nové 1.2TCe a 1.6dCi. Počítám, že třetí titul auto roku pro Clio je nevyhnutelný 😉.
K té Fabii... facelift spolu s novými motory Fabii hodně prospěl a cenová politika se také přizpůsobila tržní realitě. Přesto mám pocit, že právě (a jedině) u Fabie se koncernu podařilo konfigurovat Fabii jako chudou příbuznou Pola - Polo lépe vypadá (zejména v základních verzích), má o generaci novější podvozek i prostornější a hodnotnější kabinu. V případném dilema mezi Fabií a Polem tedy nelze na českou misku vah položit nic jiného, než vlastenectví a cenu.
K té Fabii... facelift spolu s novými motory Fabii hodně prospěl a cenová politika se také přizpůsobila tržní realitě. Přesto mám pocit, že právě (a jedině) u Fabie se koncernu podařilo konfigurovat Fabii jako chudou příbuznou Pola - Polo lépe vypadá (zejména v základních verzích), má o generaci novější podvozek i prostornější a hodnotnější kabinu. V případném dilema mezi Fabií a Polem tedy nelze na českou misku vah položit nic jiného, než vlastenectví a cenu.
Nahoře ti to testér napsal, já zapoměl na Fiestu, ale Clio si asi neškrtne... Což je tedy problém. S Fabií souhlas, je na svém generačním vrcholu, ztrácí však oproti polu.
Budoucnost Škody v menších třídách vidím však velmi nadějně, Rapid přiveze nový rozměr - Fabia pravděpodobně bude i nadále tou jistou (proti Polu) popelkou, a na druhou stranu koncernovým esem v dané subtřídě bude RAPID. Fabia půjde trochu i prodejně do pozadí, a žezlo krále pod Octavií převezme Rapid.
Budoucnost Škody v menších třídách vidím však velmi nadějně, Rapid přiveze nový rozměr - Fabia pravděpodobně bude i nadále tou jistou (proti Polu) popelkou, a na druhou stranu koncernovým esem v dané subtřídě bude RAPID. Fabia půjde trochu i prodejně do pozadí, a žezlo krále pod Octavií převezme Rapid.
Nové Rio nestačí na Polo a Fiestu. Může soupeřit jen s končícími modely a to je na novinku málo. Může zvednout prodeje stávajícího modelu, ale na postup do TOP5 to bude málo. pro Kiu to bude i tak úspěch, jen se nebude konat deklasování zavedných značek v této třídě, jak by se dle masívního mediálního ataku mohlo zdát. Po počátečním nadšení podporovaného mediální masáží zapadne Rio do šedi. I ten design Riu nevydrží déle než rok.
Nie že by Rio bolo zhmotnením ideálneho auta, ale prinajmenšom druhú vetu si uplietol - neviem z čoho. Niekto by povedal, že je to dosť odvážne tvrdenie, ja napíšem rovno, že hlúpe. Keby to napísal strýček BOB, ešte by som to bral. Ale z toho čo si napísal ty, priam kričí, ako Kiu nemáš rád.
Kia mně opravdu nic neříká a nijak se tím netajím. Nejsem tady od toho, abych byl objektivní a své názory balil do asertivních kudrdlinek. Ostatní rozhodne čas. Za rok se můžeme pobavit, kam se Rio dostalo.
Nemusíš mať Kiu rád, ale trochu objektivity by nezaškodilo. Potom sa tu vyškieraš, keď niekto podobne píše o autách, ktoré zase berieš ty - a pritom nie si o nič lepší.
Současné Clio samozřejmě ztrácí, třeba provedením interiéru... ale nová generace je za dveřmi a dá se čekat, že s ním se Clio na špičku bez problémů vrátí.
Rapid bude těžko esem, esem bude snad doufejme nová Octavia. Rapid bude rozměrově běžný kompakt a technicky konkurent Fluence apod. Tedy hráč na pomezí mainstreamu a lowendu, pravděpodobně s relativně vyšší cenou.
Rapid bude těžko esem, esem bude snad doufejme nová Octavia. Rapid bude rozměrově běžný kompakt a technicky konkurent Fluence apod. Tedy hráč na pomezí mainstreamu a lowendu, pravděpodobně s relativně vyšší cenou.
Souhlasim, dobre praci patri uznani :yes: Frantici se (mozna)zacinaji klepat strachy. Schreyer se cini, no snad ho neprejede na ulici cerna audina.
Myslím, že u nás (t.j. v Čechách a na Slovensku) sa môžu klepať nie iba tí Frantíci. Malé autá sa v našich končinách nakupujú hlavne z pragmatických dôvodov, značka, hoci zvučná, nemá až takú váhu ako o triedu alebo dve vyššie. Pozitívne výsledky testov, lepšia výbava za danú cenu, väčší priestor v kabíne - to sú dosť silné argumenty na to, aby značka a image spadli v rebríčku hodnôt o nejaké to miesto nižšie. Ak si to Kia nepokazí nejakou banalitou, a vyjde dobre tiež z crash-testov (posledné rio má tuším 4😉, potom bude hodne silná v kramlekoch. Konkurencia bude mať čo robiť. Čas spánku končil, Kórejci neponechávajú nič na náhodu, nemali by ani tí naši domáci (európski).
Obzvlášť za ten analytický postřeh ve třetím odstavci :yes: - to sedí. Zdá se, že Kia jako první z HKAG dorazila k bodu zlomu. Můj pocit je, že kritickým zrnkem na vážkách se nakonec staly jízdní vlastnosti, které připravovaly všechny dosavadní modely/generace téhle skupiny o řidičsky vysloveně podstatné body. Jistě, milujeme pořádné interiéry z fajnových materiálů a vykoumaný exteriér, ale dokud to na silnici plave nebo skáče, nepomůže nic a image zvadne jako, no ... Ve vzduchu samozřejmě hned visí otázka: dokážete tohle ladění, hoši, zopakovat v nižší střední, abyste potvrdili, že Vám ta maturita patří? Je docela možné, že nám na to HKAG odpoví napřed v nové i30, podle své oblíbeného systému jednou já, jednou ty - ohlášené změny v konstrukci náprav, plus výběr voleb jízdních režimů, naznačují, že snaha by byla.
Na druhú stranu to čo my chválime, robí európskym výrobcom na čelách nové vrásky. Kórejci doháňajú stratu - a čo teraz? Budú pokračovať v nastolenom tempe, alebo uberú plyn a povezú sa s ostatnými na rovnakých vlnách? V to druhé sa môže dúfať - s tým prvým je nutné počítať. Ešteže konkurenčný boj hrá v prospech zákazníkov - teda nás.
Vladdo
velmi dlho (v podstate od Zenevy) som cakal na poriadny test noveho Ria.
Som rad ze test a jeho vysledky podporil moje rozhodnutie pricom vysledne ohodnotenie na 8,2.. bodu je vynikajuce.
Naozaj som zvedavy na prichod preplnovaneho motoru,ci bude zaradeny ako v pripade koncernu ako nahrada za stavajuce agregaty alebo bude dany do polohy vrcholnej verzie!
dakujem za takto napisany test,zda sa mi velmi vyvazeny a triezvy! :yes:
Som rad ze test a jeho vysledky podporil moje rozhodnutie pricom vysledne ohodnotenie na 8,2.. bodu je vynikajuce.
Naozaj som zvedavy na prichod preplnovaneho motoru,ci bude zaradeny ako v pripade koncernu ako nahrada za stavajuce agregaty alebo bude dany do polohy vrcholnej verzie!
dakujem za takto napisany test,zda sa mi velmi vyvazeny a triezvy! :yes:
jorbl2
Souhlas, tenhle styl aut je hrůza.
Toto auto je strasne? Asi sa pozerame na ine auta 😉 . Ak je nieco strasne, musima sa pozriet na Nissan Juke....ktore sa mimochodom velmi dobre predava. Takze nakoniec nam ukaze samotne predaje, ake hnusne >😒] to Rio je.
toomovich
Zepředu je to auto prostě hnusné. A to ohřívání zavazadel v zavazadelníku, kde udělali korejští inženýři chybu? No, co se dá dělat...
Neposudzuj iba podľa fotiek. Na fotkách vyzerá hnusne mnoho áut, v reáli už zďaleka tak nie.
Tak to je pravda, nové Rio jsem samozřejmě ještě neviděl, ale Picanto ano a lepší než na fotkách rozhodně nebylo, spíš horší. ;-\
Picanto som si všimol prv v reáli ako na fotkách - na bratislavskom autosalóne. Ako som ho v tlači prehliadol, tak ma naživo zaujalo. Záleží na tom, čo od auta čakáš, a tiež na tom, či ideš "omrknúť iba Kórejca", alebo obzrieť si nové auto. V tom je dosť veľký rozdiel a ľudia sú proste plní predsudkov.
Takto som si neobzrel nové Polo, keď bolo novinkou. Až s odstupom času, a poviem pravdu, že som z neho nebol sklamaný ako som očakával. nejaký ten centimeter priestoru navyše by som privítal, ale to bolo tak všetko, čo sa mu dalo z praktického pohľadu vytknúť. A ešte strohý a nudný dizajn interiéru, ale zas interiér nejazdí. 😉
Takto som si neobzrel nové Polo, keď bolo novinkou. Až s odstupom času, a poviem pravdu, že som z neho nebol sklamaný ako som očakával. nejaký ten centimeter priestoru navyše by som privítal, ale to bolo tak všetko, čo sa mu dalo z praktického pohľadu vytknúť. A ešte strohý a nudný dizajn interiéru, ale zas interiér nejazdí. 😉
Já nejsem proti Kie nějak apriorně zaujatý. Docela se mi líbí Venga a Sportage. Ale ty nejnovější modely prostě ne.
Každému podľa chuti. Nakoniec, keď to vezmeš z praktickej stránky, dôležitejších je plno iných vecí ako kukuč. Z pohľadu priestoru, vlastností a rôznych prevádzkových atribútov by nakoniec aj odporcovi VW mohol najlepšie vyhovovať niektorý model tejto značky, a naopak, Tebe by najviac mohla vyhovieť hoci Kia Rio. Ale sme ľudia, a tým pádom sa z výberu auta stáva vysoko subjektívna záležitosť.
bojler_
To na té zadní straně předního sedadla je plastová deska?
Na zadni strane sedadel je ochranny plast. Kvuli detem v autosedackach, ktere s radosti okopavaji zadni stranu sedadel. Dobry krok od KIA, je to velice prakticke - staci utrit vlhkym hadrem.
No, potah ale vypereš, ale okopaný plast ti tam už zůstane. Navíc z hlediska bezpečnosti a útulnosti není ten plast to pravé.
Mne teda potahy sedadel v aute sundat nejdou, alespon jsem na to doted neprisel. Takze plati, co jsem napsal vyse.
Stejně jako nejde jednoduše vyměňovat poškrabaný plast..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Peto, ty radsi dal mackej brzdovy pedal levou nohou a mezi dospele se nepoustej. Ano, ve Fabii si dite v sedacce nohy nenatahne, ta je prilis mala, takze je musi mit porad pokrcene. Proto chapu, ze nevis o cem mluvim.
Kto nevozí deti, tak sa diví. Dočkaj času, možno raz zistíš sám. 😉
nic lepsie ako krmenie deti v aute neexistuje >😒]
Keď som mal Scénic, využívali sme (keď sme cestovali) aj sklopné predné operadlo spolujazdca. Vznikol akýsi stolík. Náramne sa hodil jak prebaľovací pult. >😁
prebalujem v kufri, ked je relativne prazdny >😁 . Nech si nezvyka na luxus
No a teď si představ přebalování třeba v Pandě. Tam leda venku, na kapotě.
Dvihni kapotu a poloz na motor, aspon sa zohreje....
Ps: nespominaj pandu, o chvilu tu mas wolfa >😁
Ps: nespominaj pandu, o chvilu tu mas wolfa >😁
No, pokiaľ by Panda mala skladacie operadlo ako Scenic, Kangoo, a tiež niektoré modely iných značiek (aby som nekrivdil, viem, že to nerobí len Renault), tak by to šlo aj v tej Pande. Neviem, výbavy Pandy nepoznám, možno takým prvkom disponuje. 😉 >😒]
vzhladom k faktu, ze dnesne detske autosedacky su dost velke a robustne, nie je problem, aby ti okopavali sedadla pred sebou vo vacsine aut na nasich cestam. Mozno mondea, passata, pripadne sharana, alebo galaxyho sa tento problem netyka 😉
Černé nelakované nárazníky jsou taky praktické, protože se z nich neodře lak. Tohle je nechutné..
Tobe to pripada mozna nechutne, az budes starsi a budes mit rodinu, mozna zmenis nazor.
Primer s naraznikama je mimo misu, to jiste uznas sam.
Primer s naraznikama je mimo misu, to jiste uznas sam.
A možná ho nezměním, protože pak bych musel mít plastový celý interier včetně sedadel. :no:
No, az budes mit deti, rekneme si to. Ten nesmysl o celoplastovem interieru nehodlam komentovat - deti za jizdy pochopitelne sedi v sadacce a nebehaji po "celem interieru" to bys mel vedet.
Hlavně, až bude mít děti, tak zjistí, že Rio je na rodinu opravdu hodně malé >😁 :yes:
No, jelikoz tady v CR je za rodinne auto povazovana Fabie...bohuzel.
A to RIO je skutecnymi rozmery o tridu vetsi...
A to RIO je skutecnymi rozmery o tridu vetsi...
Tak to už dávno neni pravda, řekl bych že to je pořád jen téma médií. Spousta lidí kupuje větší auta pro rodinu než je Fabie 😉 Stačí se mrknout na silnice kolik Octávek, Cee´dů, Focusů, Golfů, Meganů ale i aut o třídu výš tu jezdí... 😉
Hm, a hned vedle jak ta jedle... Nedávno tu proběhl článek o procentuálních podílech prodejů u Škody ve smyslu rezident/korporát kvůli podpoře prodejů právě běžným zákazníkům...Četl jsi to, nebo jsi byl na dovo ??? Poměr byl myslím ( abych nelhal ) děsivých 20% rezidenti / 80% firemní. A teď mi prosím vystřihni stejné procentuální vyjádření u ostatních tebou jmenovaných typů a výrobců.
Fabie co by rodinné auto v Čechách jednoznačně kupováno je ( pokud samozřejmě firmy nezohledňují svými nákupy aut téměř individuální rodinné poměry zaměstnanců >😒] ... ), nehledě na tvá přání, představy a počet vozů na silnicích. Mrknutím poznáš dopravní zatížení komunikace, ne formu vlastnictví vozů...
Fabie co by rodinné auto v Čechách jednoznačně kupováno je ( pokud samozřejmě firmy nezohledňují svými nákupy aut téměř individuální rodinné poměry zaměstnanců >😒] ... ), nehledě na tvá přání, představy a počet vozů na silnicích. Mrknutím poznáš dopravní zatížení komunikace, ne formu vlastnictví vozů...
Jak souvisí prodej firemním a soukromým zákazníkům s poměrem Fabia x Octavia? Octavií se už hodně dlouho prodává výrazně víc jak Fabií...
A komu se ty Octavie tedy ve velké většině prodávají mysliteli? Nehledě na to, že šlo o celkový poměr prodejů u jedné automobilky, nota bene domácí, česky řečeno nejrozšířenější...Pokud neřešíš rozdíl mezi typem zákazníků ( rezident/firma ) , je debata zbytečná ...
Mýliš sa, tak ako píše Andromeda. Fabia je, čo sa súkromného parku týka, najčastejšie práve rodinným autom. O triedu vyššie je rodinných áut tiež už docela dosť, ale zďaleka nie väčšina.
Ano, přibývají, a přibývají především díky akčním edicím s akční cenou 😉 ... Jména známe...
Spíš jsem soudil dle mého okolí, vetšina mých známých jezdí v OI nebo II, Focus, Cee´d, s Fabii Combi snad jen jeden... 😉 Pravdou je, že většina nových Fabií skončí v nějakým Car Poolu...
Souhlasím. Co platilo pro Fabii I - tedy že je typickým rodinným autem v Česku, myslím už zdaleka tolik neplatí pro Fabii II. Může za to samozřejmě agresivní cenová politika jiných výrobců v posledních letech. Rodina (pokud se myslí ta s dětmi), vždycky (až na výjimky) raději sáhne po autu s větším vnitřním prostorem, pokud je pro ní cenově dostupné.
Fabie neustále vede a větší početní zastoupení vozů nižší střední mají na svědomí především ony edice za zvýhodněnou cenu. Velmi důležitý je totiž pro residenta ( ne presidenta :-! ) fakt, zda je to pro ně cenově dostupné...
Když už tedy vyslovíš A, zkus si ověřit B a C , tzn. že máš i přehled o formě vlastnictví ( firemní/osobní ).
Nejen Fabií, ale především Octavií skončí většina ve flotilách...Tady jde o ten děsivý nepoměr prodejů,bez jehož znalosti a respektu nemají zmínky o typickém českém rodinném voze naprosto žádnou cenu. Jiný diskutér kupříkladu z "bonitního" satelitu by mohl například prohlásit, že nejvíce aut pro rodinu se kupuje u D3 - stačí mrknout na silnice >😒]
Nejen Fabií, ale především Octavií skončí většina ve flotilách...Tady jde o ten děsivý nepoměr prodejů,bez jehož znalosti a respektu nemají zmínky o typickém českém rodinném voze naprosto žádnou cenu. Jiný diskutér kupříkladu z "bonitního" satelitu by mohl například prohlásit, že nejvíce aut pro rodinu se kupuje u D3 - stačí mrknout na silnice >😒]
Co delaji deti v interieru duverne znam, proto se kecum o potrebe plastove desky smeju.
Takze deti zadni stranu prednich sedacek neokopavaji. Ver mi, ze pokud maji nozicky, tak okopavaji. Vsechny.
Nikde nepisu o potrebe, jenom o prakticnosti. Pokud ti nevadi spinava operadla, je to tvuj boj.
Nikde nepisu o potrebe, jenom o prakticnosti. Pokud ti nevadi spinava operadla, je to tvuj boj.
Pokud na to opěradlo nedosáhnou, nemůžou ani nic okopávat.. a pokud už chceme praktičnost, určitě by byla hezčí když už ne kůže, tak aspoň koženka.
V kterem beznem aute nedosahnou na operadlo predni sedacky? V aute stredni tridy dosahnou. S-class, ci A8 long nepovazuji za bezne auto.
Passat, Superb a konec konců i ten Roomster - nesáhnou si. Ne kvůli tomu, že by byly vychované, ale protože nedosáhnou.
Lzes, trilete dite bez problemu jak v Passatu tak v Superbu, pokud teda nemluvime o predni sedacce posunute uplne dopredu. To potom samozrejme neni problem ani v jinych autech. Ja ovsem mluvim o normalni konfiguraci, kdy na predni sedacce se da sedet, nebo o autosedacce za ridicem.
Pokud máš hybrida s půlmetrovýma nohama, tak možná. Já těmi auty narozdíl od tebe jezdím, pro představu ti pošlu aspoň u jednoho pár fotek.
Superb vpředu...
[odkaz]
... a vzadu. Dítě si nemá nárok sáhnout.
[odkaz]
Superb vpředu...
[odkaz]
... a vzadu. Dítě si nemá nárok sáhnout.
[odkaz]
Bojlere - cely cas pisu o diteti v autosedacce. Videl jsi nekdy autosedacku pro 3lete dite?
Takže v Riu nemá co dělat plast na sedačkách zezadu, protože v Passatu na ně ne nedosáhnout? Zajímavá logika. >😁
superb a passat ok, ale u roomster-a tazko. V rodine jeden bol, pokial nesedis ako vodic, resp. spolujazdec uplne vpredu, deti dosiahnu nohami vzdy na predne sedacky.
Kolega ma Passata a vim jak predni sedacky v jeho aute zezadu vypadaji - dve deti 5 a 3 roky. Roomster je malinky. Obavam se, ale, ze bojler bude porad dokola presvedcovat vsechny, ze cerna je bila. 😉
Dítě v sedačce vs. pětileté dítě schopné elementárně rozumného uvažování..
Autosedačky jsou povinné až do poměrně vysokého věku dětí, tedy i pětileté je pořád v sedačce. Na zadní sedačku nedokopne tak možná mimino ve vajíčku, pak už jsou to fotbalové radovánky....
A jestli myslíš, že pětileté dítě způsobně sedí a kouká se ven, tak nekouká a kope taky.
A jestli myslíš, že pětileté dítě způsobně sedí a kouká se ven, tak nekouká a kope taky.
To víš, on pětileté dítě, které mu kopne do sedačky, seřeže do fialova. >😁 >😁
Sklop, tie nohy.......tresk, plesk
>😒] >😁
Ale tak mě napadlo, že nejen děcka. V neděli jsme jeli ze závodu, kamarádka se roztahovala v oktávce vzadu napříč a taky ty sedačky dost okopávala. A já taky, protože jsem se tam nemohl vejít >😁
Ale tak mě napadlo, že nejen děcka. V neděli jsme jeli ze závodu, kamarádka se roztahovala v oktávce vzadu napříč a taky ty sedačky dost okopávala. A já taky, protože jsem se tam nemohl vejít >😁
Ach jo-ty už mlč. Mám i space wagona-3 řady sedaček(máme 4 děti) a i když jedu jen s manželkou, nejmenšim prckem, odsunutou sedačkou v prostřední řadě nadoraz dozadu-tedy odhadem tak 40 cm opěradlo-hrana sedačky, tak díky masivní dětské sedačce do opěradla kope. A to co jsi psal výše, že je jako rodiné auto je fajn golf >😒] měl jsem na týden služebního a protože mám cca 190cm, tak už se dceři v sedačce za mnou nevešly nohy mezi sedačky a měla nohy mě na ramenou-fakt * ;-\
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sucasne sedacky pre deti su hodne robustne a sedia daleko od operadla,lenze akurat tak zadneho a nohy maju vystrete- mam na mysli deti od 1,5 roka
Evidentne nevieš o čom píšeš. Ja vozím malé deti v aute 8 rokov, a odkedy samé sedia, tak dočiahnu prakticky všade a proste operadlá okopávajú.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Raz možno dospeješ a zapne ti, o čom píšeme.
strýček BOB
Jo, jo, vyrobit pořádnou káru není nic jednoduchého.Ale vyrobit automobil s vyhříváním zavazadel umí opravdu jenom korejští odborníci. Jo, nezapomeňte se pokochat designem. [odkaz]
Dobrá práce, Kia >😁 :yes:
Dobrá práce, Kia >😁 :yes:
BOB by nebol BOB, keby sa pod každým článkom o kórejskom aute ešte viac netrápnil. :-!
ALe má to, chudák, stále ťažšie. Pri Velosteri si ešte mohol zgustnúť na jazdných vlastnostiach; tu mu to eso zobrali z ruky a zostal mu len ten výfuk. 😉 >😁
andre3d
Nevím jestli je něco špatně ale v motoru chybí e😜anzní nádoba na chladící kapalinu. Na tomhle zrovna šetřit mi připadá divné. :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak jestli tam je tak jak si můžu zkontrolovat hladinu?
swifter
vidět nějaký nedostatek! Zavazadla se prý budou přehřívat, na zadní straně sedadel jsou plasty, 1.2 TSI je ve sprintu prý rychlejší (ale až ta 77kW, ta 63KW je naopak línější, když jsme tedy u těch desetinek), špatně se s ní parkuje a vůbec se nepodobá Fabce na kterou jsme tak zvyklí (ta se nepřehřívá, s krabicí se i dobře parkuje a rozvody /turbo vydrží prý až 15000km!!) .
Přiznejme si: je to nový etalon v B segmentu. Tečka :yes:
Přiznejme si: je to nový etalon v B segmentu. Tečka :yes:
Nerez
Konečně Korea vyrobila auto, o kterém můžu říct, že je opravdu pěkné a to jak zvenku tak zevnitř. Rio se mi opravdu líbí a určitě bych se nebál si ho pořídit.
Kia pochopila, jak má vypadat auto pro Evropu, Hyundai se svýma šílenýma vlnitýma tvarama cestu ještě hledá. Pro Kiu a pro Rio :yes: :yes: :yes:
Kia pochopila, jak má vypadat auto pro Evropu, Hyundai se svýma šílenýma vlnitýma tvarama cestu ještě hledá. Pro Kiu a pro Rio :yes: :yes: :yes:
Ferfi
Pekné auto a navyše fakt dobré na rozvoz pizze. Stačí ju dať do kufra, o zachovanie teploty sa už postará výfuk >😁 Inak :yes:
😉 Ale na té foce ze předu to už tak atraktivně nevypadá . Ten předek vypadá jak rozplizlý.Taková modrá oplesgura. >😁 >😁 >😁
Guttalax
😉 Klasická tuctovka.V této třídě je tlačenice. :-![odkaz] Ale toto je asi první auto,kde lze za jízdy dělat v kufru volská oka >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ak každý svoj príspevok zahalíš do Tvojho typicky slabotupého hávu, celkom tým "xindlvagenovskym dementom" nahrávaš na smeč. 😉
úžasná argumentace, gratuluji >😁 Předpokládám, že si ani jedno z pohaněných aut nezkusil. Za OII bych Rio opravdu nevyměnil, to je jako nebe a dudy. U Fábie bych se už rozmýšlel, ale asi ne dlouho, 1.2TSi by určitě převážilo misku vah v její prospěch.
Až dorazí kvalitní turbo benzin do Kie, tak to bude důvod k zamyšlní, jinak ne.
Jenže v tu dobu hádám bude na cestě nová Fabia (nynější od 2007) 😉
Až dorazí kvalitní turbo benzin do Kie, tak to bude důvod k zamyšlní, jinak ne.
Jenže v tu dobu hádám bude na cestě nová Fabia (nynější od 2007) 😉
V jednom s tebou souhlasim - ze kdybych nove Rio mel, tak bych ho za OII taky nevymenil. Za Fabii uz vubec ne, ta se s novym Riem muze jen opravdu tezko merit. No a specialne 1.2TSI s preskakujicim rozvodovym retezem by me navic spolehlive odradilo i kdyby se mi Fabia jakkoli libila.
Otec o OII 2.0TDI přišel na dálnici a koupil si právě rio 1.4 s tím, že takovej nespolehlivej a udrncanej krám jako byla octa už nechce >😁
Guttalax
😉 Kolik těchto pleček jsou schopní dotáhnout do republiky? Dyt z té Koree toho tahají dost. a né jen Ryja. Bude to podpultovka >😁 >😁 >😁 >😁
Well-being
Můžeme si zde přečíst mnoho výlevů, od přezíravých, kdy "odborník nazývá ostatní diskutující prosťáčky až po slaboduché urážky, ostatně jako vždy, jedná-li se o korejská auta. Doporučoval bych počkat do jara a podívat se na statistiku prodejů malých aut. Zákazníci nejsou tak hloupí, jak si zde několik samozvaných "odborníků" myslí ...
Ano, tam se pravda ukáže. Stejně jako u Ceeda. Zákazníci opravdu nejsou tak hloupí, jak si koreafans myslí. >😒]
>😒]
Ceed neni špatný auto, ale kvality Golfu/OII prostě nedosahuje... 😉
Na druhú stranu jej zase veľa nechýba. Aký asi bude nový cee´d, ak poskočí voči tomu súčasnému podobne ako nové Rio voči starému?
Som veľmi zvedavý na nového Golfa a novú Octaviu, aj na ich odstup od kórejskej konkurencie.
Som veľmi zvedavý na nového Golfa a novú Octaviu, aj na ich odstup od kórejskej konkurencie.
Tou druhou vetou si degradoval sám seba na proťajšok zmienených "koreafans".
Čiže nie si o nič lepší, len z druhej strany zrkadla.
Čiže nie si o nič lepší, len z druhej strany zrkadla.
len si ukazal svoju slaboduchost. Well-being nikoho neurazil no ty asi inak reagovat nedokazes. Dokazom tvojej slaboduchosti je ze ta v dalsom prispevku podporil miestny klaun..
ale ano...zakaznici hloupi jsou. stejne jako napriklad ve volbach se rozhoduji na zaklade primitivnich stereotypu.
skodov-kar
Po precitani som zistil,ze najlepsie auto je Skoda fabia.Velmi zaujimave,ze vsetko sa prirovnava k Fabii a pritom sa uz davno vie,ze to nie je velmi podarene auto.
Pomaly sa menia uz aj recenzie na korejcov,teda uz nie su fuj,ale su ako nepodarok od Skody...
Pomaly sa menia uz aj recenzie na korejcov,teda uz nie su fuj,ale su ako nepodarok od Skody...
Arese
Že je nové Rio obrovským skokem vpřed, o tom vůbec není pochyb. Jenom bych doplnil seznam elity segmentu B. Zazněly tady jména jako VW Polo, Ford Fiesta či Mazda 2 a Renault Clio. Všechnto to jsou pořád dobrá auta, ale pokud řekneme Clio či Fabii II, nesmíme zapomenout ani na Seat Ibiza IV, Peugeot 207 či nejnovější generaci Punta (po druhém faceliftu) a Opel Corsa (také nedávno modernizovaný). Posledně jmenovaná dvojice jsou také výborné vozy. Že se na českém trhu moc nechytají (na rozdíl od západnějších zemí) je druhá věc...
Jinak souhlasím s tím, že střízlivě jednoduchý design Kie se sportovním nádechem je pro většinu Evropanů nesrovnatelně atraktivnější, než vlnobití a metr dlouhé světlomety na nových Hyundaích - to je opravdu křečovitá nevkusnost.
Jinak souhlasím s tím, že střízlivě jednoduchý design Kie se sportovním nádechem je pro většinu Evropanů nesrovnatelně atraktivnější, než vlnobití a metr dlouhé světlomety na nových Hyundaích - to je opravdu křečovitá nevkusnost.
Auta už jsou dneska na takové úrovni, že v podstatě NELZE koupit špatné auto. Takže si vybíráme podle toho. kolik jsme ochotni za auto zaplatit a pak podle sympatií. Což je velmi subjektivní (emotivní) záležitost. Každý preferuje něco jiného a také něco jiného se mu líbí. Nedovedu si představit, že by tu jezdily jenom (třeba) Pola, to by bylo strašný. Ať žije pestrost a konkurence.
A-a-a o t-tom to je!
(A komu se to nelíbí, ať si blatník políbí...)
A-a-a o t-tom to je!
(A komu se to nelíbí, ať si blatník políbí...)
ljube
sice to není úplně můj šálek, ale na Riu, zrovna tak jako na i30 oceňuju originální design předku auta. v tomhle si konečně Kia/Hyu našla svou cestu. ale v obou případech jakoby se při návrhu zadní poloviny auta lekli a udělali to ve stylu pár let staré evropské konkurence. zvlášť tady mi odvážná příď k tomu tvarově odbytýmu zadku nesedí.
v interiéru mě překvapil konzervativně pojatý středový panel palubky - s ohledem třeba k nové i30.
v interiéru mě překvapil konzervativně pojatý středový panel palubky - s ohledem třeba k nové i30.
superkutil
Kolik točí motor na 6ku ve 130km/h? Mám totiž nepříjemnou zkušenost, že je 6ka zpřevodovaná tak, aby při maximální uvedené rychlosti točil motor otáčky maximálního výkonu. A pak se motor ve 130km/h zbytečně moc točí.
A v akom aute je 6 nastavená tak ako píšeš? Ja mám skúsenosť skôr s tým, že 6 je vlastne rýchlobeh a tlačí otáčky motora dolu.
U Pola 1,2TSI točí 2.800ot./min.
superkutil
V dnešní době, kdy všichni začínají montovat benziny s turbem je atmosférický motor historie. Alespoň, že mají CVVT, ale ani to turbo nenahradí. Ford teď má u benzínového tříválce ve 2000ot nějakých 170Nm.
To je otazkou, nekdo holt preferuje atmosferu. No a kdyz pak ctes o zkusenostech majitelu TSI, preskocenych !retezech!, odpalenych turbech, ucpanych regulacnich ventilech...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dochlazování na autě mám a že by mi to cucalo baterku nepozoruji. To už si více cucne ventilátor. V jednoduchosti je síla - vyhoď kimu, elek. stahování oken, centrál, posilovač, abs-esp, atd. Prostě turbo za to stojí kdo nevěří ať se sveze.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Guttalax
😉 Kdoví ,zda to bude nabízet i AAA. Ti prodávali korejské nové auta. :-!
Nie, v AAA ryžujú zásadne na "takmer nových", "nikdy nehavarovaných" Passatoch TDI, po 1. majiteľovi - dôchodcovi, s najazdenými 5000 km za rok; tak prečo by niekto bral nejaké trápne nové kórejské auto. 😉
pekna veta a navyse myslim ze pravdiva, kia je sleha
kia :yes: