Novinky
clanok s nulovou vypovednou hodnotou vhodny len na vyvolanie sarvatok, stejne bude golf vyzerat ako vzdy uplne inak ako na retusovanych fotkach.
byl stejně nejhezčím golfem...
současné golfy od V vejš vypadají dobře jen ve vyšších výbavách...ovšem, to už postrádají cenově smysl bohužel...protože za ty prachy se dají nakoupit auto o třídu vejš...
současné golfy od V vejš vypadají dobře jen ve vyšších výbavách...ovšem, to už postrádají cenově smysl bohužel...protože za ty prachy se dají nakoupit auto o třídu vejš...
Golf IV, byl spíš nejlíbivějším Golfem s relativně velmi kvalitním interiérem, vzhledem k technice a prostornosti, která byla na svou dobu už spíš na hraně, to byla (svým způsobem) i jeho "záchrana"...
tak interier se od dob čtyřky změnil koncepčně jen minimálně...vubec koncepce celého golfu se od III téměř nezměnila...a VII je jen nafouklejší a ošklivější než předchůdce...
"...a VII je jen nafouklejší a ošklivější než předchůdce..."???
Už vím pro koho tu ten "bulvár" servírujou, třeba ty jim to evidentně "žereš" i s navijákem a máš dokonce pocit, že podle této galerie už přesně víš, jak bude G VII vypadat! >😁
Už vím pro koho tu ten "bulvár" servírujou, třeba ty jim to evidentně "žereš" i s navijákem a máš dokonce pocit, že podle této galerie už přesně víš, jak bude G VII vypadat! >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
😉 Golfy jsou to nej.... v dané třídě . At se to někomu líbí nebo né!.Vyrábět to v Žilině místo korců ,tak by moh stát i míň než Ceed. Koncern nemá takové pobídky a mizerné platy jako oni. To co bere jeden ve VW -to bere 6 korcootroků. 😉
Milé preháňadlo, skús si zistiť, kde všade sa tie Tvoje milované Volkswageny vyrábajú. Možno zistíš, že dosť tých Tvojich modiel montujú muchachos v Mexiku, ktorí teda tisíce eur nezarábajú a VW na mzdových výdavkoch v Mexiku dosť šetrí. A podľa posledných testov šetrí VW už aj na kvalite týchto mexických wagenov, viď Jetta. 😉
Platy dělníků nejsou až tak zásadní složkou ceny auta.
Pobídky VW bych nepodceňoval, Sasko vlastní asi 20% akcií a o ochranu VW se zasazuje poměrně razantně.
Pobídky VW bych nepodceňoval, Sasko vlastní asi 20% akcií a o ochranu VW se zasazuje poměrně razantně.
Bratislava, ako jediný závod na svete vyrába luxusné SUV Volkswagen Touareg, Audi Q7 a nemám pocit, že by boli lacnejšie 😄
Golf je pojem a etalon... 😉 ale že by byl uplně nejlepší to se říct nedá...
je asi nejpoužitelnější, s kvalitním interiérem, nemá žádné větší slabiny a to ho činí neporazitelným
ovšem pravdou je, že krom převodovky ničím nevynika...a to je holý fakt...
řidiči jdou do focusu, imagemakeři do alfy nebo lancie, blázni do civiku
a masa do golfu...
je asi nejpoužitelnější, s kvalitním interiérem, nemá žádné větší slabiny a to ho činí neporazitelným
ovšem pravdou je, že krom převodovky ničím nevynika...a to je holý fakt...
řidiči jdou do focusu, imagemakeři do alfy nebo lancie, blázni do civiku
a masa do golfu...
Toto milujem.
Oblubene, osvedcene, overene/preverene, spolahlive.... namiesto toho, aby redaktorskej napisal, ze ide o postarsi motor, ktory uz ma co-to za sebou a rozhodne nepatri medzi novinky a ide skor o priemernu pohonnu jednotku.
Netyka sa to len VW, objavuje sa to pri motoroch, podvozkoch atd. vsetkych znaciek, ktore prispievaju do inzertnej pokladnicky....
Inak toto auto? Nuda po kazdej stranke. Nikoho neurazajuci stredny prud. Rick Astley automobiloveho sveta.
Oblubene, osvedcene, overene/preverene, spolahlive.... namiesto toho, aby redaktorskej napisal, ze ide o postarsi motor, ktory uz ma co-to za sebou a rozhodne nepatri medzi novinky a ide skor o priemernu pohonnu jednotku.
Netyka sa to len VW, objavuje sa to pri motoroch, podvozkoch atd. vsetkych znaciek, ktore prispievaju do inzertnej pokladnicky....
Inak toto auto? Nuda po kazdej stranke. Nikoho neurazajuci stredny prud. Rick Astley automobiloveho sveta.
Finální podobu ještě neznáme, ale již víme jistě, že G VII bude určitě fešák. A ruku na srdce, kdo z vás by koupil toto [odkaz] namísto tohoto [odkaz]
Pro pacienty s první volbou platí cosi o morkých hadrech za vrátnicí vlevo :yes:
Pro pacienty s první volbou platí cosi o morkých hadrech za vrátnicí vlevo :yes:
A na BOBa už ani tie mokré handry neplatia, tomu nepomôžu, ani keby boli namočené v svätenej vode. 😉
Když jsem před měsícem listoval ceníky, vyšlo mi jako nejzajímavější auto v nižší střední kolem 300 tisíc právě Hyundai i30 cw Trikolor. Patriot navíc může s uspokojením kvitovat, že jeho peníze se ještě několikrát otočí v české ekonomice.
Ceník nové i30 jsem ještě neviděl, ale doufám, že se Hyundai bude držet spíše agresivní cenové politiky současné i30 než sebevědomých cen i40.
Ceník nové i30 jsem ještě neviděl, ale doufám, že se Hyundai bude držet spíše agresivní cenové politiky současné i30 než sebevědomých cen i40.
Myslíš především celkově nejzajímavější, nebo spíš cenově nejzajímavější?
Podle toho co píšeš o novém i30, byla pro tebe cena vozu (při fiktivním výběru) až na prvním místě...
Třeba pro mě může být mezi opravdu zajímavým vozem (v dané třídě!) a mezi cenově zajímavým vozem (ve stejné třídě) i docela zásadní rozdíl...
Podle toho co píšeš o novém i30, byla pro tebe cena vozu (při fiktivním výběru) až na prvním místě...
Třeba pro mě může být mezi opravdu zajímavým vozem (v dané třídě!) a mezi cenově zajímavým vozem (ve stejné třídě) i docela zásadní rozdíl...
Nejzajímavější v dané cenové hladině. Vezmi cca. 300 tisíc, nakonfiguruj si Ceed, Octavii, Golf, Megane - z pohledu rodiny. Vezmi v potaz kvality modelu jako takové, přidej k tomu ale motorizaci a výbavu dle cenového limitu. Vyjde ti něco jako Octavia Prima 1.4MPI vs. Megane 1.6 Generations vs. i30 1.6 CVVT. U Hyundaie dosáhneš na ESP a šestikvalt, u Octavie ne... a to v mých očích převáží (převážilo) jazýček vah ve prospěch i30 (a to i přesto, že jsem stavěl proti sobě liftback Octavie a kombi u i30 jakožto pro rodinu rovnocenné vozy).
Samozřejmě... přihoď dalších 100.000 a situace se změní, u Octavie dosáhneš na 1.4TSI s paketem TSI drive, do hledáčku se ti začne ale dostávat třeba i Laguna.
Co jsem tím chtěl říct je to, že současnou i30 považuju za rozumnou volbu.
Samozřejmě... přihoď dalších 100.000 a situace se změní, u Octavie dosáhneš na 1.4TSI s paketem TSI drive, do hledáčku se ti začne ale dostávat třeba i Laguna.
Co jsem tím chtěl říct je to, že současnou i30 považuju za rozumnou volbu.
Ten druhej verk na tech nechutnych kolech vypada jako nejaka cina 😉
Náhodou ta kola na té i30 jsou ještě v pohodě, hlavně ve srovnání s tou kreaturou v podobě přední masky, taková "singletlame" po korejsku, naštěstí pro Evropu, při tom kopírování designu pravidleně přidají i svou invenci a hlavně "cit" pro míru a detaily... 😉
Na druhú stranu stále to vyzerá lepšie ako DS.
Ano, proti takové DS5 je to vrchol designové zdrženlivosti... >😒]
Nová i30 určitě nevypadá špatně, ale aspoň ty zrcadlově opakované a zdvojené oblouky v přední masce, si odpustit mohli...
Nová i30 určitě nevypadá špatně, ale aspoň ty zrcadlově opakované a zdvojené oblouky v přední masce, si odpustit mohli...
Tade je soupeř(em) spíše designově zdrženlivý DS4 😉
PS: 4kolka s HYBRIDními 217ti kW 😄
PS: 4kolka s HYBRIDními 217ti kW 😄
u mna je to jasne
i30 :yes😒br />
medzi malymi nove RIO, ale pockam na ceeda este a uvidi sa ako obstoji dizajnovo vedla i30tky :yes: ale predpokladam ze bude krajsi tak ako je sporatge je krajsi ako ix35 alebo terajsi ceed je krajsi oproti terajsej i30tke
kia :yes😒br />
hyundai :yes:
i30 :yes😒br />
medzi malymi nove RIO, ale pockam na ceeda este a uvidi sa ako obstoji dizajnovo vedla i30tky :yes: ale predpokladam ze bude krajsi tak ako je sporatge je krajsi ako ix35 alebo terajsi ceed je krajsi oproti terajsej i30tke
kia :yes😒br />
hyundai :yes:
Koukam, ze si pacient jako ja >😁 H/K :yes😒br />
Z tohohle vyberu nemuzu jinak, ale jinak je jasna volba
[odkaz]
[odkaz]
Problém je v tom, že topper (na rozdíl od tebe) zatím vůbec, že je taky ten "pacient"... >😒]
Ještěže si lze v dané třídě vybrat z mnoha dalších aut...
Z fotky je jasně vidět, že VII krade fluidní / kinetický design.
ale tych paradnych aut je dnes v nizsej strednej triede nastasie viac ako kedysi 😉
kia :yes: hyundai :yes: chevrolet :yes😒br />
japonci :yes:
kia :yes: hyundai :yes: chevrolet :yes😒br />
japonci :yes:
Také vnímáš ty tenze, to napětí panující takřka v každé mainstreamové kompaktní garáži? Je oprávněné a zcela důvodné. Zanedlouho totiž přijede Golf sedmý, plodný, vůz, který opět trhne třídními poměry. Bude to opět Golf, který na dalších deset let předefinuje výbavový, technický, materiálový a v komplexu kvalitativní vrchol třídy.
Avšak co dnes, co koupit? Nebo snad vyčkat ten rok a půl? Vyplatí se to? No, pokud nečekáš na MERCEDES-BENZ A-klasse, pak se čekání na Golfa vyplatí určitě.
Vydrž, mít v garáži zlomovou generaci evropské legendy, to snad za těch pár měsíců stojí.
Avšak co dnes, co koupit? Nebo snad vyčkat ten rok a půl? Vyplatí se to? No, pokud nečekáš na MERCEDES-BENZ A-klasse, pak se čekání na Golfa vyplatí určitě.
Vydrž, mít v garáži zlomovou generaci evropské legendy, to snad za těch pár měsíců stojí.
Jestli ale bude postrádat zavazadlový prostor jako poslední verze, tak mi nesmí ani projet okolo garáže.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Golf, že by postrádal zrovna v "poslední verzi" zavazadlový prostor?
Že o tom nic nevím. A v které předchozí verzi ho teda naopak nepostrádal?
P.S. Pro "kufromaniaky" vyrábí Golfy Škodovka a říká se jim Octavie...
Že o tom nic nevím. A v které předchozí verzi ho teda naopak nepostrádal?
P.S. Pro "kufromaniaky" vyrábí Golfy Škodovka a říká se jim Octavie...
Golf nikdy neměl zavazadlový prostor. Takové nudné všední auto pro nákupy do Kauflandu. Octávie? Tu prakticky neznám, je pro mě moc drahá.
Proč si teda napsal, že neměl kufr zrovna v poslední verzi, když ho podle tebe vlastně neměl nikdy?
U vás je Octávka nějak výrazně dražší, než srovnatelně vybavený Golf?
U vás je Octávka nějak výrazně dražší, než srovnatelně vybavený Golf?
Já ty dva cenově nesrovnávám. Golf pro mě nepřipadá v úvahu z důvodu velikosti a Octávie zase je pro mě finančně nedostupná. Naštěstí tu máme ale i jiné výrobce, že?
Takže kdyby měl Golf větší kufr, byl by pro tebe cenově dostupný?
Jiné výrobce máme, tebe bych viděl třeba na Megane combi... slušný kufr, nízká cena, co?
Jiné výrobce máme, tebe bych viděl třeba na Megane combi... slušný kufr, nízká cena, co?
Netahej mě za fusakli. Já jedině tu Fábii - levné českoárijské auto.
Myslíš Fabii Combi...?
Trefa do černého. Nic lepšího nebylo nikdy prodáváno.
Tak to si docela skromný, což tě svým způsobem šlechtí... 😉
Skromnost je když si někdo bez problémů vystačí s tím, co nejlepší není. Takže v tomto případě se nejedná o skromnost, ale o bludy. 😉
Prosím tě, v té slavné Fábii jsem nadrandil mnoho desítek tisíc tisíců metrů. A že to auto jede jako dráha!
Však už mlčím a směřuji k nejbližšímu prodejci... 😉
Bohužel se zrovna tato cenná informace dostala k tobě až příliš pozdě... >😒]
Já hlava dubová, co teď budu dělat. Dal jsem přednost čočce před kaviárem a do smrti (nebo aspoň tak čtyři roky) s tím budu muset žít... 8-s >😁
PS: Coming Soon. Možná ještě stihnu uzávěrku soutěže.
PS: Coming Soon. Možná ještě stihnu uzávěrku soutěže.
8-s tak tomuto nerozumiem ani ja...
Z toho si nic nedělej, tohle je trochu mimósní 😉
... ale to je jen a jen dobře. Golf je ikona nižší střední, která se bude jen cizelovat k dokonalosti 😉 :yes:
Být designérem u VW nebo Porsche musí být snem každého - za jistě nemalý plat celý rok nic nedělat. >😒]
U vw je to docela mozne... 8-s
Nějak mi uniklo, kdy měl být ten první (nebo druhý?) facelift Golfu V, když by Golf VII měl být už jeho třetím faceliftem?
Současná "šestka"...
Současná šestka je první "facelift" Golfu V, ale když má být Golf VII už třetí "facelift", tak kde je ten druhý údajný "facelift"? 😉
Jestli to nevztahoval už ke G IV...
Tak opticky by to mohl vztahovat klidně už ke třetí generaci, ovšem technicky je to nesmysl. Mez G IV a G V, totiž proběhla taková menší mezigenerační "technická revoluce", minimálně srovnatelná k přechodu z G II na G III.
Navíc jsem přechod z G IV na G V nazvaný někým jako facelift nikdy neviděl/neslyšel, naopak u přechodu z G V na G IV je to poměrně běžné...
Navíc jsem přechod z G IV na G V nazvaný někým jako facelift nikdy neviděl/neslyšel, naopak u přechodu z G V na G IV je to poměrně běžné...
Ze předu mi to připomíná zobák od tučňáka ;-\ , i když aerodynamiku je to asi good...zadek ok
Chapem, ze redakcia chce zasa trochu rozvirit vasne, aby sa rozprudila diskusia a zvysila sledvanost, ale namiesto takychto nic nehovoriacich clankov by som privital napr. informacie o zverejnenych cenach Lancie Thema v Nemecku aj s popisom vybavy.
A zabava bude znova zarucena 😉
A zabava bude znova zarucena 😉
Na novém Golfu nic přelomového nebude. Je potřeba si uvědomit, že modulární platforma podvozku není cestou k zázračným jízdním vlastnostem, ale pouze ke snížení nákladů. Přinese zřejmě pár centimetrů místa navíc, což odpovídá soudobým trendům růstu všech kategorií. Motorářské změny u VW nejsou nutně vázané na novou generaci. Design bude zřejmě modernější, největší změny ale čekám v provedení kabiny a příplatkových asistenčních systémech.
Jestli si na nový Golf počkat? Ale no tak, více než rok se na běžný spotřební produkt nečeká, tohle není Ferrari... zejména pokud chceš typicky konfigurované auto bez přílišných cerepetiček... pak je potřeba říct, že vlastně ani nic moc nového vymyslet nelze.
Jestli si na nový Golf počkat? Ale no tak, více než rok se na běžný spotřební produkt nečeká, tohle není Ferrari... zejména pokud chceš typicky konfigurované auto bez přílišných cerepetiček... pak je potřeba říct, že vlastně ani nic moc nového vymyslet nelze.
Modulární platforma sama o sobě (obecně) nedává nějaké zásadnější předpoklady ohledně nad/pod/průměrnosti jízdních vlastností.
Pokud vezmeme především aspekt jízdního komfortu (při velmi slušné agilitě), tak ten zatím konkurence Golfu spíš dobíhá (nemluvě o 4x4),a to i vzhledem k současné generaci Golfu. Právě tady můžeme čekat nějaké další mírné zlepšení podpořené vyšší prostorností nové generace, při zachování stále kompaktních rozměrů (zejména délky!), ve srovnání s naprostou většinou přímé konkurence Golfu. Další hledisko, ve kterém Golf (VII) meinstreamovým hb uteče ještě o kousešk dál, bude paleta vzpomínané příplatkové výbavy a s tím spojené možnosti individualizace...
Pokud vezmeme především aspekt jízdního komfortu (při velmi slušné agilitě), tak ten zatím konkurence Golfu spíš dobíhá (nemluvě o 4x4),a to i vzhledem k současné generaci Golfu. Právě tady můžeme čekat nějaké další mírné zlepšení podpořené vyšší prostorností nové generace, při zachování stále kompaktních rozměrů (zejména délky!), ve srovnání s naprostou většinou přímé konkurence Golfu. Další hledisko, ve kterém Golf (VII) meinstreamovým hb uteče ještě o kousešk dál, bude paleta vzpomínané příplatkové výbavy a s tím spojené možnosti individualizace...
Přesně tak... já jen že jsem se už setkal s názory, že nový Golf bude zejména podvozková revoluce, protože přece má tu novou skvělou platformu. Nebojím se, že by se s ní Golf neudržel nad průměrem třídy, ale nečekám ani nějaké dramatické zlepšení.
S příplatkovou výbavou celkem souhlasím, taky tam čekám nejvíce změn... nicméně musím říct, že ta mě příliš nedojímá. Různé lane assisty, front assisty a side assisty si klidně odpustím, zajímavý může být možná park assist a systém dynamického osvětlení.
S příplatkovou výbavou celkem souhlasím, taky tam čekám nejvíce změn... nicméně musím říct, že ta mě příliš nedojímá. Různé lane assisty, front assisty a side assisty si klidně odpustím, zajímavý může být možná park assist a systém dynamického osvětlení.
Parkovací aistent znám v praxi už z Golfu VI GTI, ale tam je verze pouze na podélné stání (která funguje překvapivě hodně přesně), přičemž VW jinde (už nějakou dobu) nabízí verzi i pro příčné parkování.
Na parkovacím asistentu má u nás postavenu reklamní kampaň současný Focus, přičemý se Ford tváří, jako by tuto vymoženost přinesl mezi kompakty právě on. i když tomu tak rozhodně není...
Na parkovacím asistentu má u nás postavenu reklamní kampaň současný Focus, přičemý se Ford tváří, jako by tuto vymoženost přinesl mezi kompakty právě on. i když tomu tak rozhodně není...
Focus má reklamy na všechny možné asistenční systémy, od parkovacího asistentu po naklápěcí lišty v přední masce. Myslím, že už je docela problém přijít v této oblasti s něčím smysluplným... ale nechme se překvapit.
Ostatně i smysluplnost parkovacího asistentu u těchto relativně krátkých a přehledných aut je otázkou. Já to zkoušel u VW i Forda a mít bych to nemusel. U takové S-Klasse Long to bude jiná káva, tam bych to jako součást luxusu a bezstarostnosti spolu s délkou auta bral jako přínos.
Mimochodem, u VW i Forda funguje automatické parkování asi nastejno, tj. celkem dobře, ale taky se s tím člověk musí trochu naučit. Zajímavější je autmatické zastavení z malé rychlosti před překážkou, jak ho nabízí Focus (nevím jestli Golf taky).
Mimochodem, u VW i Forda funguje automatické parkování asi nastejno, tj. celkem dobře, ale taky se s tím člověk musí trochu naučit. Zajímavější je autmatické zastavení z malé rychlosti před překážkou, jak ho nabízí Focus (nevím jestli Golf taky).
Kdyby pánům ve výzkumu a vývoji došla invence, jeden námět bych pro ně měl. Mohlo by se to jmenovat třeba Patriot Assist. Pokud by z dvojmontáže protijedoucího náklaďáku vylítl šutr a směřoval ti rovnou na čelní sklo, systém by vyslal obrannou raketku a šutr sestřelil. >😒]
Docela by se to hodilo.
Docela by se to hodilo.
ááááááá opět je zde přetřásán vuz,co vypadá již 10 - 15let stále stejně......stále stejně hnusně.soused jej má(o jakou "generaci" jde netuším,všechny se mi slévají do jedné beztvaré patlaniny) a kdykoli se podívám z okna a zahlédnu ten německý "zázrak" >😁 >😁 >😁 (šmarjá já už nemužu...dost!!!) chce se mi zvracet...... >😁 >😁 >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Všetko čo urobili z dizajom je že natiahly svetlomety ... Je to hnus a ešte tam dali na miesto VI Dali VII ... A ešte tu nejaký VWágenista napíše "Bude to fešák" no nič aspoň ma niekto dneska rozosmial >😒] >😒] >😒]
Senzační nadpis + nulový obsah = autobulvár.
Predek bych rekl ze se bude hodne blizit skutecnosti, pac treba prolis na kapote tam rovnez je videt. Predni maska a dira na chladic je klasika nemenici se vw a svetla tak trochu poladena 6G.
Ani se nedivim ze se evropsti vyrobci zacinaji bat korejcu 😉
Nejsou ty dvere z 6G kdyz se dnes tlaci na cenu a ani je nejak nekamuflujou, asi vi proc 😉
Pridávam sa, tieto články sú úplne o ničom. :no:
Kdes přišel na nějaké rozčilování, že by podle, sebe soudím tebe.., ŠuŠu. 😉
Porad to nedosahuje kvalit tohohle
[odkaz]
Když se baví dospělí a svéprávní, máš šoupat nohama... >😒]