Namísto chrlení nových a nových, čím dál tím ohavnějších křapek by se chlapci měli naučit dělat auta se střední dobou mezi poruchami delší, než 10 tisíc km :no::no::no:
Pravda, že ta zadní světla si mohli odpustit, z druhé strany trocha ta ulítlé hravosti na mini autě není až takový kolapsový stav. Z druhé strany pokud se bude měnit maska v novém stylu Renaultu, který vypadá podle mě nápaditě, tak by to mohlo být fajn. Jak jsem koukal na ty koncepty, tak Renault našel styl, kdy není jen nafouklá bublina, zároveň není díra v nárazníku jak by to autě chtělo sníst půl zeměkoule, žádné falešné výdechy a la Focus a Kuga a žádná rozteklá kostka másla a la Elantra... Pokud se to chytne, tak by příští Laguna třeba mohla být velmi pěkný kus auta, hlavně tedy Clio
Mě se líbí i ta současná Laguna kombi po FL :-) Jen by mohli něco udělat s tím znakem, ten mě opravdu irituje. Na zažátku 90 let vypadal dobře (měl jsem ho na Cliu 1), ale teď opravdu vypadá jak pí** :no:
Fajn, o nových motorech se pomalu dozvídáme docela dost info, mně by ale zajímalo i to B - převodovky. Plánují nabízet současnou EDC s novými benzinovými motory, nebo se případně chystá její nová generace?
Jelikož jsem na straně minulé generace modelu, z principu nevnímám tu současnou. Pominu-li vcelku zdařilé tvary interiéru a pohledné Coupé a CC, jde o tuctový hatchback, za kterým se prakticky neotáčím... za ten pohyb mi nějak nestojí :-)
Stary vypadal zajimave zvenku. Ale byla to uplna plecka a interier jak ze zacatku 90 let. Novy model 5-dverovy neni zadne terno ale rozhodne lepsi nez stary model.
Tak přísný bych nebyl. V testech porážel Golf IV, je pravda, že při počátcích Meganu II Golf IV už končil, ale na nevíceprvkovou přední nápravu to nebyl špatný výsledek. Taktéž interiér ve vyšších výbavových verzích vypadal o dost lépe, totéž po faceliftu.