Ekonomika
V tom klbku vztahov je pre cloveka zvonku velmi tazke sa zorientovat. Kto je vlastne kto a "kto za koho kope". Holandsky vlastnik, za ktorym stoji rusky kapital, svedske vladne zaruky, cinania, pri ktorych si nie sme uplne isti, o co im ide. Tazko povedat, ci je to planovany a riadeny proces, ktoreho cielom je zbavit sa dlhov, alebo vysledok nekompetentnosti a s prepacenim bordelu.
Tak ci tak dufam, ze to nakoniec dobre dopadne, SAAB sa posilni a pouci a ponukne nieco zaujimave pre tych, ktorych bavi soferovat, nemecka trojka im nevonia a japonska kultura im je predsa len trochu vzdialena.
Tak ci tak dufam, ze to nakoniec dobre dopadne, SAAB sa posilni a pouci a ponukne nieco zaujimave pre tych, ktorych bavi soferovat, nemecka trojka im nevonia a japonska kultura im je predsa len trochu vzdialena.
neměl by se shlédnout v politice lexusu která prodává CT za skoro 700 klacků v základu...měl by být dál svébytnou automobilkou a je jen dobře že se osamostatnil od spárů GM, stejně jako to prospělo jaguaru a volvu že dostalo padáka od fordu...sdílení ovladačů a platforem těmto automobilkám neslušelo a ubíralo jim to na image