Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Švédský soud schválil Saabu žádost o ochranu před věřiteli

V režimu ochrany musí firma vypracovat plán restrukturalizace a sehnat nový kapitál.
Zpět na článek
21. 9. 2011 15:18
maji ted trochu casu
dle vyjadreni SAABu ted maji min. 3 mesice cas, aby probehlo schvaleni cinskou vladou o investici, dostali od nich dalsich 245min. EUR, ktere maji podepsane penize a rozbehli vyrobu. cinani jsou ochotni investovat celkem 870mil.EUR do SAABu a jeho rozvoje.
Rozbalit vlákno
3
21. 9. 2011 15:33
Re: maji ted trochu casu
V tom klbku vztahov je pre cloveka zvonku velmi tazke sa zorientovat. Kto je vlastne kto a "kto za koho kope". Holandsky vlastnik, za ktorym stoji rusky kapital, svedske vladne zaruky, cinania, pri ktorych si nie sme uplne isti, o co im ide. Tazko povedat, ci je to planovany a riadeny proces, ktoreho cielom je zbavit sa dlhov, alebo vysledok nekompetentnosti a s prepacenim bordelu.

Tak ci tak dufam, ze to nakoniec dobre dopadne, SAAB sa posilni a pouci a ponukne nieco zaujimave pre tych, ktorych bavi soferovat, nemecka trojka im nevonia a japonska kultura im je predsa len trochu vzdialena.
Avatar - petrumr
21. 9. 2011 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
21. 9. 2011 22:42
Re: maji ted trochu casu
nevím jestli SAAB postaví něco do 400 tisíc...možná jejich avizovaný hatch nižší střední 9-1 ten by mohl bejt v základu pod 400 pokud teda chce konkurovat alespon trochu focusům astrám a hlavně golfu...a pořád to bude stylová alternativa prodávaná v evropě sotva po tisících...saab nikdy nebyl masovka a ani na to nemá ambice...nová 9-5 je fakt nádherná...ale dealer by měl plošně snížit ceny tak o 100 hadrů...protože takhle zasahuje do vod německé prémie na kterou s prominutim nemá...chtělo by to něco mezi premií a subpremií...potom by to mělo šanci na solidní odbyt jako zajimavá alternativa k oběma typům zákazníků...

neměl by se shlédnout v politice lexusu která prodává CT za skoro 700 klacků v základu...měl by být dál svébytnou automobilkou a je jen dobře že se osamostatnil od spárů GM, stejně jako to prospělo jaguaru a volvu že dostalo padáka od fordu...sdílení ovladačů a platforem těmto automobilkám neslušelo a ubíralo jim to na image