Ale jo, jako dobrý, takový načinčaný, já ovšem automobilovou krásu vnímám jinak, vnímám ji jako vlnobití, jako když člověk stojí v příboji a proti němu oceán valí vlnu za vlnou, v každé se mu dostává pocitu jisté neodvratnosti, hutnosti, jedinečnosti. Auto musí být trochu drsné, vždyť je to stroj, musí v sobě mít jen malou stopu nějaké historické ikonické kotvy, avšak v celku musí, prostě musí tak trochu nahánět i strach. A musí iniciovat dravčí instinkty, žádnej metrosexuálek s vyholenou nadějí na hezkej večer při bílý dvojce. Auto, to je fatální, osudová soulož, auto je stigmatem všeho, co dělá chlapa chlapem.
Neboť jinak zbývá než jako půlnoční můra narážet do majáku své vlastní... slepoty.
Nejhorší je snad ta nudle, co se táhne od bočních okének dopředu, a pak to dělení A sloupku, to je dobrý možná do musea, ale nikoliv na silnici. Jako designové cvičení výborné, v garáži chci však i přes zavřený dveře slyšet hluboké ržání, odfrkávání všech těch... bullittovskejch mustangů, žádný krysopsí kastrátní pištce.
nabuduce napis nieco k veci a skus kratsie, nie kazdy basnik zvlada romany a takisto nie kazdy bezec zabehne maraton, tie dlhe keci ti nejdu, su unavne a clovek sa v nich nic nedozvie.
nastastie dnes je aut dost a mame moznost vyberu takze sa s tym musis zmierit ;-)
Ak chceš poraziť GTI-ho v jeho slovnej hre, napíš tu duchaplný a zmysluplný príspevok TY. Zatiaľ si tu predviedol, len suchý opis predajných tabuliek. :-(
Prej bullitovskej mustang. U mainstreamu z vlkhohradu, že by nová isnpirace??
VW je v designu teda osudová, ale nuda. Šedá unylost, otesanej kvádr, kterej soudruh designer jednou za pětiletku přitesne a vydá za to nový styl, nuda, šed fádnost, nulové emoce, auto pro ušlapnutého kravatáka co se bojí vybočit z davu aby mu nezáviděl soused.
Proti tomu jsou designy citroenu naprostá špička, něco elegantního za čím se člověk ohlédné. výrazné, vzbudí emoce a přitom to není nic přeplácaného ani nevkusného.
Prostě stačí srovnat takovou C3 a Fobii II (lidově řečenou Hurvínek) a není o čem.
Francouzská kráska a ocumlavej nudnej bombon.
SOUHLASím - přesto v česku "ocumlaný bonbon" v ceně "francouzské krásky" docela frčí, aneb "ocumlaný bonbon" je JASNÁ první volba (které se v česku prodá NÁSOBNĚ víc ;-)
PS: NEvím jak "celkově" - minulé C3 (+ C2, která se v česku skoro NEprodávala, ale někde se jí prodalo dokonce VÍCe než C3) bylo celkově vyrobeno 2 miliony kusů (kolik Fabií NEtuším..
... jako když si koupíš lux - pokoj v hotelu v Paříži pro dva + 2 děti ve slevě a zaplatíš stejně, jako za apartmán... Nakonec zjistíš, že ty děti musí spát ve vaně a ty ve stoje na balkóně.
Dáte mi na ten LUXUSní hotel odkaz? ;-)
PS: Myslím že "minimum" LUXUSu v Paris je někde tady (žádný zázrak ale "jde to" :-)
[odkaz]
PPS: Citroën DS5 bude cenově někde kousíček nad vw Touran (i nejvyšší HYbrid(ní)4kolková verze je/bude o nějakých 100 t.? levnější než C5 V6 HDi.
Prostě "malé", 4 a půl metru dlouhé LUXUSNí auto SVÉ ("velikostní" i "cenové") kategorie.. ;-)
.. aneb něco co zatím na trhu NENí (včetně diesel-hybrid(ního) pohonu :-)