Když se chce, všechno jde. Těm, kterým dosud ležely v žaludku velkoobjemové motory V8 a V10 ve sportovním kupé R8, dává Audi jasný signál. Tesla nemusí zůstat jediným výrobcem sportovních elektromobilů.
Mastodontni automobilka zvana "naskok diky technice" nedokazala ani s konceptem prekonat seriove auto malicke Tesly. Pomalu je cas zmenit heslo na "ztrata diky technice".
Protože jsi řepa blijící nad každým článkem s počinem koncernu, je jasné, co se tu od tebe dočtem. A navíc by stačilo, aby na podobném autě byl znáček libovolného samuraje a dočítali bychom se výkřiky typu, kde je Evropa? Japonci už mají sporťáky na elektriku. Každého ideologa, drápalíku, živí především jeho zášť. Žádný benzín nebo elektrika, zášť, to je to, na co lidé tvého typu jezdí. :no:
Co to je? Ideologe, zast. Schazi uz jen tridni nenavist. Sahl jsem ti na nedotknutelne? Takze to, ze automobilka prsici se heslem "naskok diky technice" bude mit podobne progresivni techniku az 5 let po Tesle se nesmi rikat? Zni tato pravda prilis nenavistne? Zatimco manipulativni, evidentne lziva marketingova hesla, ktera maji u zakazniku vzbudit dojem, ze kupuji neco uzasne progresivniho, co ostatni jeste nemaji, prestoze ve skutecnosti za ostatnimi zaostavaji o nekolik let, jsou v poradku? Opravdu zvlastni uvazovani.
Jenže ta tvoje "pravda" je dosti silně zkreslena a neříkáš ji celou. ;-)
Ono marketingové heslo jde pochopit a použít více způsoby, ty v tom vidíš jen zášť.
Ne to, že si prakticky každý model můžeš dovybavit takovou technikou, o které se konkurenci ani nesnilo. A rozhodně toto heslo nelze vztahovat jen a pouze na sporadické hybridy, jako to děláš ty. ;-)
Náskok díky technice znamená,že používáš něco co jiní nemají,nebo užívají až po tobě.V tom není žádná zášť.Ovšem tento slogan naráží v okamžiku,když přebíráš technologii,kterou už využívá někdo jiný,takže vlastně náskok neexistuje a slogan je poněkud nepravdivý.
Jinak na co zášť,proč,ale tyto rozlobené reakce i tvého kolegy jen dokládají starou pořekadlo"pro pravdu se člověk zlobí".Tak jen houšť.
Je někde psané, nebo pěvně vymezené, co znamená, že používáš něco co jiní nemají? Tohle jde vyložit desetkrát jinak. Nehledě na to, že jde o marketing, který si většinou dělá to, co uzná za vhodné, aby zvýšil prodej (a Audi se každým rokem daří růst).
A je jim úplně jedno, že na auto.cz štěká nějakej jouda, kterej údajně přesně ví, co je to náskok díky technice... >:D
No pokud vím tak slovo "náskok"má jasný význam.Když řeknu,že oblíbený tým má bodový náskok,tak víš,že není na konci(někdo se ho snaží dohnat).
Když mám náskok v běhu,tak mě ostatní dobíhají,když má náskok pilot v F1,tak někdo se ho snaží dojet.Když mám náskok v technice,tak se mně snaží také někdo technikou alespoň přiblížit.V tom nic jiného není a ani být nemůže,to prostě neokecáš.Ještě jsem neslyšel tvrzení,že má někdo náskok a byl přitom poslední. :-!
Když řekneš, že tým má náskok nemusí to znamenat prakticky nic (třeba po tréninku vypijí více piva). Pokud přidáš přídavné jméno bodový, přesně tím vymezíš onen rozdíl.
Obávám se, že nechápeš úplně význam slov a spojení.
A malá rada zdarma. Pokud si i teď trváš na svém, zažaluj je za úmyslné klamání. Pokud máš pravdu, určitě to vyhraješ. >:D
No a on snad ve sloganu náskok specifikovaný není?Je,ale pokud to nevnímáš,tak nejseš zřejmě schopen číst krátkou větu (kterou tento slogan je) souvisle. >:-[]:-!
Nemlž, je to trapné, každý, kdo tě tu čte chápe, že nejde o audi a elektromobil nebo vůbec téma, kdo má dnes sporťák na elektriku, ale jen a pouze o téma drápalík nesnáší koncern VW, další díl. A chceš-li rozebírat téma marketingových hesel automobilek větami typu, "manipulativní, evidentně lživá", pak o.k., ale radil bych ti nějaký jiný server, třeba Spy.cz, tady jsi jen směšný, sem chodí lidé s jistým přehledem o tom, jak funguje marketing. ;-)
Aha. Tak jo. Chlape s prehledem, kteremuzto ja nedosahuji ani po kotniky, necham te ted aby jsi tu mohl v pohode a nevyrusovan podradnymi myslenkami lidi bez prehledu, diskutovat s jinymi dusevnimi giganty, kteri ti konecne budou rovnocennym diskuterem. Obavam se ovsem, ze nekdo jiny tve urovne tady proste neni.
Zeby boli predstavovane hned 2 rozne pojate typy tohto modelu? Jeden s nasavanim vzduchu pred zadnymi kolesami po bokoch a druhy s nasavanim na vrchu strechy?