pride ale tabulka predaja SUV a zase budu nadavky na sportage aky je to srot na dennom poriadku >:D uz sa tesim
nechapem jednu vec, na korejcov kazdy nadava ale ich auta sa stale viac a viac predavaju a koncern hyundai kia je uz teraz medzi 5 najvacsimi na svete, kua bud su ludia blbi alebo tie auta maju daco do oseba. Asi skor to druhe ;-)
je to smutne
nejenze tam nejsou korejci (byt maji co nabidnout a nemyslim, ze by se ciselne ztratili), ale oni tam nejsou ani japonci a ani americani
jenze trh je trh - a ten cesky je nezajimavy
Absence Lexusu a Infinity mne trochu překvapuje. Jinak z japonců už alternativu nevidím. US produkce ? Přiznám se, že vůbec nemám představu, co bych do této společnosti dosadil a přiznám, že to je ne tak detailní znalostí US produkce. Troufnu si tvrdit, že uplně stejnou neznalostí "trpí" 99% klientely této třídy a to je také odpověď.
Priemerné výrobky, ktoré sa doslova ničím nevymykajú, má zrovna v tejto triede Audi - A6 aj v tejto poslednej generácii je synonymom absolútnej sterility, aj keď sa nás motoristickí novinári snažia presvedčiť o opaku, je to stále tá istá ťažkopádna krava, ako minulá generácia, akurát v ružovom...
Mňa skôr zaujal pomer diesel-benzín v predaných autách, 90 a viac percent v prospech dechtu už začína byť skoro fatálne číslo... To je taký krásny príklad "možnosti výberu" pre vylízané mozgy a ako bude táto ľudská stupidita postupne ovplyvňovať život nás všetkých, paradoxne sú to vždy tí prví, ktorí nadávajú na socializmus a velebia dnešnú "možnosť výberu" :-) zavádzaním iného socializmu... Vyše 90% je už na zváženie pre kohokoľvek, či je vôbec ekonomicky efektívne ponúkať ďalej benzínové motory, ak by to bolo iné odvetvie alebo oblasť spoločnosti, kde je 90% a viac prakticky jednohlasný súhlas, tak obávam sa, že benzín by už dávno "pochovala história"... A zas by bol ten svet o niečo "pestrejší" vďaka "slobodnej voľbe" :-( . Mimochodom, dnes som musel v rýchlosti ísť na krátku služobku a pre rôzne nepredvídateľné okolnosti som musel siahnuť po Škode Fabia s trojvalcovým turbodieselom >:-[] >:-[] a opäť sa raz presvedčil, že ľudská hlúposť je skutočne bezbrehá... Našťastie na zvuk kosačky som zvyknutý a pred x rokmi som zodral aj niekoľko škodoviek 120tok >:D , proste pokrok nezastavíš!
souhlas s tebou.... :yes: není co dodat a lépe to napsat taky nedá... ;-)
a stěma dieselema...tak musíš brát v potaz jakej typ klientely střední a vyšší střední nakupuje...pak se to dá krásně odůvodnit...navíc je to jen pár stovek vozu...v malých vozech je to pul napul a spíš maj turbobenzíny navrch...ale u těchto aut je to škoda...hlavně mercedes má tak supr benzíny a nikdo to zřejmě moc nekupuje...i když ty diesely ma taky good...
8-s Když ti je A6 sterilní, tak co ti brání v nákupu 5er? Jestli máš rád benzín, 50i je skvělý motor. Co takhle udělat něco pro to, aby ta statistika vypadala jinak?
Na základě čeho usuzuješ na sterilitu A6? Vzhledem k tomu jak se pod vyšší střední rozepisuješ o Fabii usuzuji, že jde jen o tvé domněnky, jinak by jsi samozřejmě přihodil pár řádků.
Věř, že proti minulé generaci udělalo Audi obrovský skok v ovladatelnosti a zlepšil se i komfort jízdy, oproti M-B navíc vyniká krásnou kabinou, tedy prostorem kde trávíš čas.
No tak já teda s moc věcma v jeho příspěvku nesouhlasím, ale s tím, že je A6 sterilní souhlasím naprosto! Prostě tohle slovo ji vystihuje velice přesně. Co se týče zážitků z jízdy a celkových pocitů z auta, tak jenom a pouze nuda,nuda-šeď,šeď-nuda,nuda. Jak by řekl Míra Bosák o výkonu našich fotbalových reprezentantů... Je to jen můj soukromej názor,nikomu ho nevnucuji!!! Ale prostě přesně taková u mě A6 je...
Fráze typu sterilní, nuda apod. dovede napsat/opsat každý, i automobilový analfabet (nemluvě o žbryndě co tu vypotil vursum), ale pokud chceš napsat něco, co má nějakou výpovědní hodnotu, rozepiš o svých osobních zkušenostech s novou A6, jaké motorizace už si vyzkoušel, co konkrétně tě zklamalo, nebo naopak přijemně překvapilo apod.
Nejlepší je, jak se tu vždycky řepy tvého typu nakonec odkopou. Tu spoustu blábolení ukazující na nulovou zkušenost s danou třídou nakonec podepíše nějaká ta věta typu "jel jsem teď dýzlovou fabíí", která vše objasní. Tak raději více těch "služobok" ať něco "zarobíš", za pět šest let budou aktuální ášestky už coby ojetiny dosažitelné, třeba se pak svezeš. ;-)
Chlape, nebudu ti vymlouvat sterilitu Audi A6, jelikož je to tvůj názor. Ale tvrdit, že naftové motory jsou pro vylízané mozky, to už je blábol týdne. Prosím, zkus se zamyslet a spočítat, rozdíl mezi REÁLNOU spotřebou stejně výkonného benzínového a naftového motoru. Rozdíl bude i 50% ve prospěch nafty. Pokud najedu 30 a víc tisíc km ročně, určitě sáhnu pro naftu, i když benzín je tišší, kultivovanější atd.... Dám 2 příklady (není to sice vyšší střední, protože tam mé finance nesahají...): Mercedes Benz Sprinter 216 CDI (115 kW) - spotřeba 8 - 10 l, 216 (1.8 turbo benzín, 115 kW) - 13 - 16 l. To samé bude platit i u velkých a těžkých limuzín... :-!
>:D až začne to této tabulky promlouvat Lancia Thema, hned budou ty diskuse veselejší ;-) Jinak to co tady ten fanatik přes korejce předvádí je katastrofa.... :'-(
V této třídě a společnosti to bude mít velmi těžké. V "užitkovějších" třídách je současný trend přeznačkování akceptovatelný a věřím, že jsou zákazníci (viz. Freemont v Itálii), kteří hledají "jen" železo. Zde, v této třídě jsem zvědav, jak moc bude Thema unikátní a na kolik bude přítomna amerika. V konkurenci značek a image MB, BMW, Jaguaru, ale i Audi (byť může být v této rodině za juniora) to bude mít hodně těžké.
Ale jsou, jen o tom málo kdo ví. A hlavně se jedná o individuální dovoz z USA, jako v případě tohohle Genesise 4,6 V8 (v dubnu byl po po dvou letech bez jakéhokoliv provozního problému prodán do Prahy, často k vidění na pumpě v Argentinské)