Ekonomika
jenik1
0
Tak si zkus zajezdit v Pandě 1,2 51KW....Fakt zábava 😄
Přejít do diskuze
Kdyz uz je rec o fiatich kW. Vzdycky, kdyz jsem nejaky Fiat ridil, jsem se pak sel podivat do technicaku, ze to prece nemuze mit tak malo kW. Treba Seicento 40kW jelo jako blazen 😄
Je, 51 kW je
-- cca 68.4 HP, Wattuv HP je 550 lb ft / s
-- 69.4 nemeckych PS (definovanych jako 735.5W)
-- cca 68.4 HP, Wattuv HP je 550 lb ft / s
-- 69.4 nemeckych PS (definovanych jako 735.5W)
V podstate mas pravdu - neni kun jako kun.
U nas, kdyz se pise ohledne vykonu o konich nebo konskych silach, muze se jednat o prepocet z kW na HP, nebo PS (v Italii CV), pricemz kazda tato jednotka ma prepocet z kW jinak.
Je tedy lepsi se orientovat podle kW, i kdyz je jich "mene".
U nas, kdyz se pise ohledne vykonu o konich nebo konskych silach, muze se jednat o prepocet z kW na HP, nebo PS (v Italii CV), pricemz kazda tato jednotka ma prepocet z kW jinak.
Je tedy lepsi se orientovat podle kW, i kdyz je jich "mene".
No nevim chlapi, radeji bych tam videl foukanej 4hrnek vykonostne kolem 100-110 koni, jako tovarni top verzi. 2hrnek 0.9l/63kw jako slusny zaklad.
Na divoceni je tu tovarni tuning Abarth 😄
Na divoceni je tu tovarni tuning Abarth 😄
já jsem taky jel s oběma motory (1.4 a Twin-air) a bez debat bych bral dvouválec.... :yes:
Sice trošku drnčí a v nízkých otáčkách mi přišel mrtvý (byl to syrový motor, 500km najeto), ale jede jak pila a je zábavný :yes:
Úplně jsem čuměl, jak rychle to auto na okreskách atakuje rychlosti 130kmh a klidně i vyšší.... (bez nějakého adrenalinu....)
Sice trošku drnčí a v nízkých otáčkách mi přišel mrtvý (byl to syrový motor, 500km najeto), ale jede jak pila a je zábavný :yes:
Úplně jsem čuměl, jak rychle to auto na okreskách atakuje rychlosti 130kmh a klidně i vyšší.... (bez nějakého adrenalinu....)
Souhlasim, ze TwinAir je pro 500ku jednoznacne lepsi a logictejsi volba nez odchazejici 1.4ka a dokazu si jen tezko predstavit, ze by nekdo pri vyberu z techto dvou agregatu zvolil atmosferu. Turbo je zivejsi a uspornejsi, charakterove navic k 500ce pasuje jak usity - 1.4ka byl solidni motor, ale celkove vzato byl jen jednim z mnoha takovych motoru na trhu a konkurenci nijak zvlast (pokud vubec) neprevysoval.
Jinak clanek m pripada dost neprehledny a chybi mi v nem nektery podstany informace jako napriklad zda je klima soucasti standardu uz od zakladni vybavy (ci od ktery jiny) nebo jakej je rozdil mezi vybavou TwinAir a TwinAir+ - cenovej rozdil 45 tisic totiz rozhodne neodpovida jenom jinymu volantu a kolum.
Kazdopadne Fiatu patri za 500 jako takovou i za jeji soucasny naceneni palec. :yes:
Jinak clanek m pripada dost neprehledny a chybi mi v nem nektery podstany informace jako napriklad zda je klima soucasti standardu uz od zakladni vybavy (ci od ktery jiny) nebo jakej je rozdil mezi vybavou TwinAir a TwinAir+ - cenovej rozdil 45 tisic totiz rozhodne neodpovida jenom jinymu volantu a kolum.
Kazdopadne Fiatu patri za 500 jako takovou i za jeji soucasny naceneni palec. :yes:
Má cenu ti něco psát?
Hele, já 1,4 doma mám, je to dobrý motor, ale už bych stejně volil 2válcový multiair.
Tehdy ještě nebyl, tak se koupila 1,4. Dvouválec i svým nezaměnitelným projevem k tomu autu pasne... To, že se to tobě nelíbí, ještě nic neznamená. (asi si s tím ani nejel).
Mám pocit, že multiair trošku polevnil (býval za stejnou cenu jako 1,4), takže úprava ceníku nejspíš odpovídá tomu, co se tady a jak skutečně prodávalo.
I tak je ten multiair nejvýkonější motor v nabídce minitřídy (nikdo nic silnějšího nenabízí- nebavím se o Abarthu a Mini).
Hele, já 1,4 doma mám, je to dobrý motor, ale už bych stejně volil 2válcový multiair.
Tehdy ještě nebyl, tak se koupila 1,4. Dvouválec i svým nezaměnitelným projevem k tomu autu pasne... To, že se to tobě nelíbí, ještě nic neznamená. (asi si s tím ani nejel).
Mám pocit, že multiair trošku polevnil (býval za stejnou cenu jako 1,4), takže úprava ceníku nejspíš odpovídá tomu, co se tady a jak skutečně prodávalo.
I tak je ten multiair nejvýkonější motor v nabídce minitřídy (nikdo nic silnějšího nenabízí- nebavím se o Abarthu a Mini).
Spíš mi vysvětli, proč vyřadili podle mne nejlepší motor, co měli v nabídce?
Nikdo ho tu nekupoval?
Nechat tam drnčící dvouválec bez kultury chodu (což byl i 1.3 JTD) a stavět atmosféricky na staré 1.2? Nevím...
Nikdo ho tu nekupoval?
Nechat tam drnčící dvouválec bez kultury chodu (což byl i 1.3 JTD) a stavět atmosféricky na staré 1.2? Nevím...
Joo... pokud se jim zrovna chce makat... >😁 , pak těch žlutejch kobylek může být třeba i 100... :yes:
ale to neva, 60 italskej plnokrevníků vypráská 70 korejskejch pohublejch mul, s prstem v nose >😁
Ne nemají v tom chybu.
V případě německých a nebo korejských koní, by to skutečně bylo cca 69,34 (zaokrouhleno 70), v případě italských koní se skutečně jedná o pouhých 61. >😒] >😒]
Italští koně mají cca 10% úmrtnost...(a nechce se jim pracovat a dodržují siestu)
V případě německých a nebo korejských koní, by to skutečně bylo cca 69,34 (zaokrouhleno 70), v případě italských koní se skutečně jedná o pouhých 61. >😒] >😒]
Italští koně mají cca 10% úmrtnost...(a nechce se jim pracovat a dodržují siestu)