Ekonomika
Ne nemají v tom chybu.
V případě německých a nebo korejských koní, by to skutečně bylo cca 69,34 (zaokrouhleno 70), v případě italských koní se skutečně jedná o pouhých 61. >😒] >😒]
Italští koně mají cca 10% úmrtnost...(a nechce se jim pracovat a dodržují siestu)
V případě německých a nebo korejských koní, by to skutečně bylo cca 69,34 (zaokrouhleno 70), v případě italských koní se skutečně jedná o pouhých 61. >😒] >😒]
Italští koně mají cca 10% úmrtnost...(a nechce se jim pracovat a dodržují siestu)
ale to neva, 60 italskej plnokrevníků vypráská 70 korejskejch pohublejch mul, s prstem v nose >😁
Spíš mi vysvětli, proč vyřadili podle mne nejlepší motor, co měli v nabídce?
Nikdo ho tu nekupoval?
Nechat tam drnčící dvouválec bez kultury chodu (což byl i 1.3 JTD) a stavět atmosféricky na staré 1.2? Nevím...
Nikdo ho tu nekupoval?
Nechat tam drnčící dvouválec bez kultury chodu (což byl i 1.3 JTD) a stavět atmosféricky na staré 1.2? Nevím...
Má cenu ti něco psát?
Hele, já 1,4 doma mám, je to dobrý motor, ale už bych stejně volil 2válcový multiair.
Tehdy ještě nebyl, tak se koupila 1,4. Dvouválec i svým nezaměnitelným projevem k tomu autu pasne... To, že se to tobě nelíbí, ještě nic neznamená. (asi si s tím ani nejel).
Mám pocit, že multiair trošku polevnil (býval za stejnou cenu jako 1,4), takže úprava ceníku nejspíš odpovídá tomu, co se tady a jak skutečně prodávalo.
I tak je ten multiair nejvýkonější motor v nabídce minitřídy (nikdo nic silnějšího nenabízí- nebavím se o Abarthu a Mini).
Hele, já 1,4 doma mám, je to dobrý motor, ale už bych stejně volil 2válcový multiair.
Tehdy ještě nebyl, tak se koupila 1,4. Dvouválec i svým nezaměnitelným projevem k tomu autu pasne... To, že se to tobě nelíbí, ještě nic neznamená. (asi si s tím ani nejel).
Mám pocit, že multiair trošku polevnil (býval za stejnou cenu jako 1,4), takže úprava ceníku nejspíš odpovídá tomu, co se tady a jak skutečně prodávalo.
I tak je ten multiair nejvýkonější motor v nabídce minitřídy (nikdo nic silnějšího nenabízí- nebavím se o Abarthu a Mini).
Souhlasim, ze TwinAir je pro 500ku jednoznacne lepsi a logictejsi volba nez odchazejici 1.4ka a dokazu si jen tezko predstavit, ze by nekdo pri vyberu z techto dvou agregatu zvolil atmosferu. Turbo je zivejsi a uspornejsi, charakterove navic k 500ce pasuje jak usity - 1.4ka byl solidni motor, ale celkove vzato byl jen jednim z mnoha takovych motoru na trhu a konkurenci nijak zvlast (pokud vubec) neprevysoval.
Jinak clanek m pripada dost neprehledny a chybi mi v nem nektery podstany informace jako napriklad zda je klima soucasti standardu uz od zakladni vybavy (ci od ktery jiny) nebo jakej je rozdil mezi vybavou TwinAir a TwinAir+ - cenovej rozdil 45 tisic totiz rozhodne neodpovida jenom jinymu volantu a kolum.
Kazdopadne Fiatu patri za 500 jako takovou i za jeji soucasny naceneni palec. :yes:
Jinak clanek m pripada dost neprehledny a chybi mi v nem nektery podstany informace jako napriklad zda je klima soucasti standardu uz od zakladni vybavy (ci od ktery jiny) nebo jakej je rozdil mezi vybavou TwinAir a TwinAir+ - cenovej rozdil 45 tisic totiz rozhodne neodpovida jenom jinymu volantu a kolum.
Kazdopadne Fiatu patri za 500 jako takovou i za jeji soucasny naceneni palec. :yes:
já jsem taky jel s oběma motory (1.4 a Twin-air) a bez debat bych bral dvouválec.... :yes:
Sice trošku drnčí a v nízkých otáčkách mi přišel mrtvý (byl to syrový motor, 500km najeto), ale jede jak pila a je zábavný :yes:
Úplně jsem čuměl, jak rychle to auto na okreskách atakuje rychlosti 130kmh a klidně i vyšší.... (bez nějakého adrenalinu....)
Sice trošku drnčí a v nízkých otáčkách mi přišel mrtvý (byl to syrový motor, 500km najeto), ale jede jak pila a je zábavný :yes:
Úplně jsem čuměl, jak rychle to auto na okreskách atakuje rychlosti 130kmh a klidně i vyšší.... (bez nějakého adrenalinu....)
-- cca 68.4 HP, Wattuv HP je 550 lb ft / s
-- 69.4 nemeckych PS (definovanych jako 735.5W)