Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bristol
Swedish Automobile
Bristol
| 29. 9. 2011 15:12
neměl SAAB vůbec získat.... :no: takhle dost možná krachne nejen SAAB ale i Swedish...ono kočírovat malosériovou automobilku je něco trochu jiného než vést téměř krachlou klasickou automobilku...

navíc, jestli SAAB přežije kdo mu bude dodávat motory? :-) je měl většinu identické s opelem včetně toho z aera který bije i v insignii opc
Swedish Automobile
supergutik
| 30. 9. 2011 11:40
Anis, bez urazky, ale Ty se moc v autech nevyznas, ze? motor 2,8T, ktery ma Insignia i SAAB 9-5 je vyvojem v Australii-Holden-GM (né Opel). Motor 2,0T 220PS delali svedsti-SAAB inzenyri (pouziva ho i Insignia). turbo motory v SAABu 9-3 jsou naprosto ciste svedske, dokonce je pouzivaly i Vectry. Motor 1,9TiD 150PS je zase puvodem z Italie, to mely taky i v Opelu. ale napriklad biturbo v 9-3 1,9TTiD 180PS a biturbo v 9-5 2,0TTiD 190PS je zase jen a opet v SAABu. jediny ciste Opelacky motor (ten uz SAAB stahnul z vyroby v roce 2009) byl Z18X tedy 1,8i 122PS bez turba, ktery byl v 9-3. a ted jeste vlastne 1,6Turbo 180PS, ktery je i v 9-5.
delam v SAABu a delame tu i Opely, takze muzu porovnavat, zatimco motor 2,8turbo 260PS a OPC325PS v insignii ma problemy, tak u nas v SAABu ne a to prodavam 2,8Turbo v 9-5 asi v 80% pripadu. SAAB si kazdy spolecny motor samozrejme dotvari a ladi podle sebe, takze i kdyz zaklad je stejny, tak poruchovost je mensi.