Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!

Mezi plody nové koncernové spolupráce panují výraznější rozdíly, než se původně čekalo.
Zpět na článek
28. 12. 2011 23:08
Re: ZASTAVENÍ
No, zapomněl jsi asi, že JiRi může jezdit na nákupy s taškou na kolečkách, nakonec dle úrovně jeho příspěvků tady a prokazoaných "znalostí" a "mouder", co tady pouští to bude dost pravděpodobné.... :-)
28. 12. 2011 23:04
Re: Žlutá realita
No, ačkoliv je mi Škoda jako značka velmi sympatická, Citigo se mi nelíbí a popravdě řečeno, prodejní rekordy lámat nebude dokonce ani u nás.

Čteme tady, jak Vw škodovku dusí a utiskuje a já mám naopak takový dojem, že tady škodovka teží z něčeho, na čem se ani tak moc nepodílela.

Je otázka, jestli ta snaha odlišit se od Upu byla požadavkem VW nebo snahou škodovky, obojí asi bude pravda. Nicméně snaha po odlišení vede k designu, který nenadchne a navíc není tak zcela zvládnutý - snaha uplacírovat typický "gril" tvořící škodovácký designový markant je chybná, na Upu taky nemáme za každou cenu ony vodorvné lamely a ostře řezaná světla.

Up bude pro VW důležité auto, pro škodovku podstatně méně. A tak si myslím, že Citigo je tady pouze z jednoho jediného důvodu - je to daň plnoformátovosti značky. Má-li škodovka dělat 1,5 miliónu aut do pár let, je zřejmé, že nemůže být bez miniauta. No a VW tohle řešení zvolil proto, že korigovat poměry v produkci mezi Upem, Citigem a Miiem (či jak se jmenuje ten maličký SEAT) je jednodušší, neý třeba omezit produkci Fabie a vyrábět víc Pol. Může nastat situace ( a ta ptavděpodobně nastane), že na jedno Citigo bude v bratilavském závodě připadat 10 Upů. A myslím, že nikoho to mrzet nebude....

Nakonec vedení VW dělá byznys a neřeší ptákoviny s německým či českým původem aut, na rozdíl od některých zdějších diskutérů - pozoruhodné je, že nejvíc problémů s "němci" a "útlakem" mají fanatičtí odpůrci škodovky, potažmo někteří Slováci, kteří se nějak neumějí srovnat s tím, že škodovka je česká plnoformátová automobilka, která má centrálu s veškerými řídícími činnostmi v Mladé Boleslavi, zatímco KIA má na Slovensku pouze výrobní závod, zatímco centrum pro Evropu má v Porýní a centrálu v Soulu či kde.

No a to je asi důvod, proč je tady možná , ale skutečně jenom možná trochu víc článků o škodovkách. Nakonec ona ta část kosmopolitních pisálků s obou stran řeky Moravy svými "výstupy" tady dokazuje, že jejich rozhled je opravdu hodně široků, občas dosahuje i ke směrové tabuli jejich rodného hnízda......
28. 12. 2011 22:44
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Mohl bys napsat něco o fenomenálním úspěchu 500ky? Pokud je mi známo, v USA propad a v Evropě už letos (po třech letech 20% propad.....
28. 12. 2011 22:38
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
No a teď už můžeš od toho zrdcadla, do kterého zíráš, zase odejít.... :-)
28. 12. 2011 22:36
Re: Trochu sebareflexie, prosím
A Čechoslovák je jako co? Zase jeden z těch typickejch čecháčků, co permanentně musí lízt do zadku komukoliv, kdo se namane. Mně by nikdy ani nenapadlo jet do Tater, když mám na výběr Alpy hned v šesti zemích, kam dojedu daleko pohodlněji a hlavně kde jsou služby na úrovni, o které si ti v Tatrách mohou leda tak nechat znát. A podle čeho to usuzuju, když tam nejezdím. Inu dle zkušeností svých slovenských kamarádů (většinou Blava), kteří zkusili, zakusili a teď jezdí....hádej kam, ty Čechoslováku. No taky do Alp....
28. 12. 2011 22:27
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Ty se cítíš jako idiot? Tak to mi je tě líto. Už jenom proto, že jsou ty Vánoce.... :-)
28. 12. 2011 22:22
Re: Tohle není normální!
Třeba je to cikorka z Kanady....
Avatar - JDM
28. 12. 2011 18:57
Duel století
Ano tohle jsme všichni potřebovali, teď už všichni víme že citi se od upu liší předním nárazníkem dokonce i maska chladiče je téměř jiná i v interiéru najdeme kupu změn jako je volant nebo řadící páka s nápisem UP, nebo odlišnost v sedadlech i ve volbách zbarvení interiéru a jeho doplňků a konečně ta největší a nejdůležitější rozdílnost těchto dvojčat , každé z těchto dvou skvostných a naprosto designérsky povedených aut má víčko nádrže na jiné straně, Ano dámy a pánové je to tak . takže rozhodujícím faktorem bude zda je řidič levák nebo pravák protože na všechny se dostane ale věřím že i spousta leváku si koupí citigo protože škoda předvedla něco úžasného. Dokázala totiž ob-šlehnout UP s minimálními rozdíly. BRAWO škoda gratulace je na místě a můžu už jen popřát do budoucna aby se ti další skvělý model podařilo vyrobit co nejpřesněji jeho předloze , věřím že to dokážeš !
Avatar - avatas
28. 12. 2011 18:43
Re: :D :D :D :D :D Články!
....cígoun x Bentley.......co koupit......................jsem na váškách :-! :yes: ;-)
27. 12. 2011 23:03
NAVRH NA DESIGNOVY DUEL
Designovy duel automobilu technicky stejnych, odlisujici se maskou a rohy oken je, dle meho, uplne zbytecny. Zde spis jde o vzhledovy duel (neplet si vzhled a design).
Navrhl bych designovy duel dvou novinek teto tridy. Duel opravdovych tridnich konkurentu. VW Up vs. Fiat Panda.
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 14:50
foooooor roka
ze dizajnovy duel :-) vtip roka :yes:

dve krabice, jedna krajsia ako druha :yes:

picanto alebo f500 vyzeraju pri tych dvoch ako z dalekej buducnosti ;-)
Avatar - Ji/Ri
3. 10. 2011 19:32
Re: ZASTAVENÍ
už jsi někdy slyšel např. o x5, q7, laguně, pasatu, atd. atd., že je bráno jako nákupní taška? Nevím co kdo neumí uchopit, ale v tomto případě tvá demagogie liská tebe po pyščisku. Už té křeče nech, to ti nesluší.... 8-s :-!
3. 10. 2011 11:55
Re: ZASTAVENÍ
Jen jemnou korekci tvé hlavy - Nákupní taškou je takřka každý vůz, jde jenom o to, kdo si může dovolit koní třicet či koní tři sta. To je ale rovina, kterou ty zatím nejsi schopen uchopit.
3. 10. 2011 08:16
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Tak mě např. neurazil, protože:1) jeho články jsou tak dlouhý a jednobrdý, že jsem ještě ani jeden nedočetl do konce, a tak čtu jen jeho reakce, ty jsou kratší a stejně "smysluplný" a rádoby provokativní. To se mu celkem úspěšně daří, protože spoustu z diskutujících vyprovokoval k nějakým rakcím, a o to mu asi jde nejvíc, což znamená, že si zde kompenzuje nějaký nedostatek, tak mu tu radost nekažme. 2) Mě urazí jen člověk, který je evidentně ineligentnější než já, a to on tedy není. Nakonec je dobře, že tady takto působí, diskuse se tím vždy zpestří a není to taková nuda. Hezký den :-)
Avatar - Ji/Ri
3. 10. 2011 06:30
Re: ZASTAVENÍ
A opravdu si myslíš, ze budou fronty na Takumoidní Cígo? Sám tu frontu nevytvoříš... >:D
Avatar - Ji/Ri
3. 10. 2011 06:26
Re: ZASTAVENÍ
Twígo je v této třídě pojem, tak vystup ze stínu a nepis tu zase takové ... Jinak budeš za toho prosťáčka, o kterých tu vykřikuješ. Twingo má, oproti Cígu a Apu, šmrnc a šarm... Bohužel, sám jsem se těšil na nového drobečka hlavně u Skody.
Avatar - Ji/Ri
3. 10. 2011 06:17
Re: ZASTAVENÍ
Výborně! Tohleto si vytiskni a nalep na čelo jako připomínku slušného, ne arogantního přístupu. Jinak pokud ty vnímáš mini jako nebo více, tak je to tvůj poněkud zkreslený výkřik do tmy. Tyhle auta jsou právě těmi nákupními taškami a městskými přibližovadly. A lidi, o kterych pises, si tohle nelízujou na 3 roky, ale buď platí cash nebo 6-8roku leas.
Ale chválím tě, konečně tu u tebe došlo k sebereflexi a uštědřil sis morální políček. Konečně ! Jen tak dál GTI, páč doteď jsi byl takový miniGTI bez ohledu nad rozsahem tvých slohovwych cvwiceni.
Dneska velmi výrazně BRAVO GTI! ;-) :yes:
Avatar - Katikakus
3. 10. 2011 02:39
Re: ZASTAVENÍ
Opravdu verim, ze cesky narod neprisel o posledni zbytky citu pro krasu a tudiz, ze se mylis...
2. 10. 2011 20:56
Re: ZASTAVENÍ
Jak nevědomky, vím přesně co a proč jsem napsal, ano majitel si to bude velmi velmi rozmýšlet. Například v Česku bude zcela přirozená cesta směřovat právě k CITImu. Nebo se snad domníváš, že tu budou fronty na bárboidní Twingo? >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2011 20:22
Re: ZASTAVENÍ
Bravo. Uplne nevedomky se ti povedlo trefit ten povestny hrebik - majitel teto tridy si musi svou volbu sakra rozmyslet, aby se mu z jeho vlastniho auta po dvou mesicich nezvedl kufr. Pri dnesni nabidce v teto tride to bude ShityGo mit opravdu tezke... :yes:
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 10. 2011 19:41
Re: Žlutá realita
V tom odkazu má být co? Další z ukázky slepých uliček? :no:
2. 10. 2011 17:55
ZASTAVENÍ
Ctěné publikum bych si dovolit jemně zbrzdit v nadmyšleném a neurvalém pohledu na třídu mini. Lehce arogantní slova nad tím, že tu někteří z nás zapasovávají nové vozy do třídní struktury, jsou než křeče životních neználků.

Vozy v předmětné třídě se nekupují jako "nákupní taška", jako nějaký póvl, nad kterým je nejlepší ohronovat nos. Tyto vozy kupují většinou lidé, kteří si z majetkových důvodů nemohou větší vůz dovolit. O to větší akcent je pak nutno věnovat výběru vozu. Neboť diamantový kovboj, poflakující se za volantěm pětkového báva, tomu je jedno, jestli se mu auto přestane po doběhnutí leasingu líbit, pořídí se prostě auto jiné. Zato majitel auta z minitřídy, ten si musí svojí volbu setsakra rozmyslet.

P.S. Z těch arogantních a ironických poznámek na adresu paušálně všech aut mini by se normálnímu jedinci zvednul kotel. Uvažujte při psaní trochu o životě. Trochu hodně. Máte-li tedy o čem...
2. 10. 2011 15:43
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
To môže byť realita, VW nerobí zlé autá, len v tejto triede si dáva minimálne na čas. Faktom je, že tiredu definuje a určite ešte nejaký čas bude definovať niekto celkom iný.
Avatar - Perun
2. 10. 2011 13:45
Žlutá realita
Kdybych vybíral v této třídě... tedy kdybych z nějakého důvodu musel, nebo chtěl městské mini a volil mezi vw a škodou, pak bych měl jasno hned - Citigo na renderu je na první pohled dospělejší (nejsem žena, nevybírám si usměvavého broučínka) a v zelené metalíze na hliníkových kolech atraktivnější volbou.. Tam se mi opravdu líbí :yes:
Ovšem snímek ze silniční praxe (viz žloutenka na plechu a bez mlhových světel) mě vrací do reality pod čtvrt milionu..

Takže Cigo nebo Up?

[odkaz] ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:38
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
...bohužel to tak někdy je. 8-s
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:37
Re: Citigo vs. Vision D
Ty se mezi nás taky počítáš? ;-) >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:35
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
stejně tak kaškaj byl odsouzen..... aby to pak vw obšlehl.... joooo NostraGTIdamus je odborník na slovo vzatý.... >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:32
Re: up n´ go
....ale lepší jak origo ;-) 8-s :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:32
maršruta neboli shrnutí
Přečíst si polovinu "diskuze" je o žaludek.
A přitom se tu pořád bavíme o pidi autech, které nejsou a nebudou ničím jiným než obyčejnou nákupní taškou. To, že tyto "výkvěty techniky a designu" tady někdo adoruje a někdo zaslepeně přisprostle obhajuje neznamená, že se bavíme o něčem důležitém. Prostě jen nákupní tašky. Není to ani elektro, ani extra bezpečné, NENÍ TO NIC. Jen místní vwanda a jeho slouha osmahnito nám tu cpou pohádky. Ale budiž, každému nám bije srdce pro něco jiného, každý máme v garáži jiné plakáty, ale proč tolik hnusu kolem...?
Shrnovačka:
na trhu je x jiných pidi aut, které narozdíl od těchto mají šmrnc a výraz. Tyhle dva, ap and cígo nemají nic. Jen další koncernová auta. osobně jsem od škodovky čekal něco ve stylu škoda - nenápadné, líbivé, jednoduché, prostě naše....a ne tohle, model pro model.
Za mě tentokrát :no:
Avatar - pario
2. 10. 2011 10:06
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
GTI myslíš, že schopnosť formulovať text priamo súvisí s výškou IQ? Tak potom každý spisovatel, alebo novinár musí mať vyššie IQ, ako napríklad jadrový fyzik, ktorý kokce. A nepáči sa mi, že tu delíš ľudí na tých menej schopných, lebo každý má právo napísať svoj názor.
Avatar - pario
2. 10. 2011 09:30
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Jossalito. Odpoveď GTI-ho sa Ti zdala adekvátna? My ostatní "prosťáčci" a Slováci už nemusíme prispievať, to by si chcel? Úprimne Ťa ľutujem s Tvojimi názormi.
Avatar - white label
2. 10. 2011 08:15
Re: Citigo vs. Vision D
Nestraš nás, heterosexuály... :-O >:-[]
Avatar - white label
2. 10. 2011 08:14
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Co se týká obsazení trhu, tak je zatím samozřejmě velmi předčasné to jakkoli hodnotit, ale co se týká samotných schopností UP!u, tak tam je (už podle prvních testů) celkem jasné, že ten údajný "vlak" minimálně doběhl...
2. 10. 2011 07:49
Re: up n´ go
[odkaz] [odkaz] Už aj rusáci kopčia... >:-[]
2. 10. 2011 07:45
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Áno - vlak odchádza. Do novej stanice. Seat nedobehol ešte ani do tejto, Škoda a VW si budú musieť kúpiť lístky vo vlaku. Ak ho dobehnú. ;-)
Avatar - Ronault.
2. 10. 2011 00:56
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Já to vidím podobně.
A tvému odhadu ještě přidej fakt, že náš nostradamus na úspěšnost malých aut (GTI) věští úspěch v řádů statisíců, Fiatu 500 věštil neúspěch a vyplnil se opak, takžei věštba je nakloněna. >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 10. 2011 00:52
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Jo, chválím, jako vtipálek jsi dobrý, jako nostradamus už moc ne ;-)
Avatar - Ronault.
2. 10. 2011 00:51
Re: up n´ go
Cena je důležitá ve všech zemích. Viděl jsi někdy nějakého němce, Francouze, Dána..., který by tak chodil po ulici a rozdával stoeurovky a měl z toho radost a přitom do práce jezdil Lupem?
Elektrika? Konkurence, třeba ta od Kolína, už elektriku prodává, dokonce v pěti dveřích.
Twingo jako samostatný model se prodává pomalu 200 tis. kusů ročně, to je 3. nejprodávanější auto své třídy v Evropě. Na takovou hodnotu by VW se všemi třemi modely dohromady rád vystoupal, na více ani nejsou kapacity.

Také vidím budoucnost v malých autech, ale vzhledem k tomu, že objektivně zdaleka ten trh tolik neroste, tak bych až tak optimistický nebyl.

Jo, ten tah je dokonalý, už to dělají ti, co provozují u Kolína TPCA a ti už to rozjeli v elektrice a další generace také určitě klepe na dveře. O tom, že konkurence malá auta umí úspěšně prodávat, není pochyb, koukni na posledních 20 let. O tom, že tohle VW neumí, dosvědčuje těch podledních 20 let taky. Problém je, že VW se i v tomto případě jaksi za těch 20 let nepoučilo a přicházi opět s tím, co už jednou, minimálně designově, neprošlo.
Avatar - Katikakus
2. 10. 2011 00:50
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Ja ale nikde netvrdim, ze jsi tupy jako Cosworth. Vrat se zpatky na zacatek a precti si muj prvni prispevek. Tam je receno vse. Hledas zbytecne slozitosti v necem, co je velice proste a kazdemu jasne.. teda krome tebe. Navic trpis akutnim nedostatkem sebereflexe.
Doufam, ze tentokrat to uz konecne pochopis, protoze jinak budu muset prvni vetu tohoto prispevku prehodnotit.
2. 10. 2011 00:35
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Proč jsi tak popuzený, proč hledáš neustále chyby u těch druhých? Píši snad já, že sis přihnul? Nikoliv, jen konstatuji to, co jistě už o sobě dávno víš, že jestli s něčím, pak s hlavou se vytahovat nemůžeš. Nikdo se ti tu za to nevysmívá, každý tvůj jistý diskusní hendikep toleruje, avšak, když sis tu o to řekl, a já ti to připomenu, to je voheň na střeše, viď.

O běžeckém výkonu píši logicky proto, že je to obdoba - já jsem proti tobě pomalejší v běhu, ty jsi proti mě pomalejší v hlavě. Já na tebe za ten běh neplivu, naopak tě chválím, za to ty... no jen si přečti ke komu už se tu v samém zoufání uchyluješ. K nejhoršímu diskusnímu odpadu, který tu kdy byl. To je tvůj rozměr, to je pravda o tvém rozhledu.

Nejen mne, nikoho a nikdo tu nemůže kohokoliv z nás přirovnávat ke cosworthovi, neb to je tak výjimečně negativní exemplář, že vybočuje ze všech možných diskusních realit. Nikdo mimo něho, ani ty, ani já, ani nikdo z našich kolegů není tak tupý jako on. Ovšem pokud to nevíš, je to s tebou ještě horší než se domnívám.
Avatar - Katikakus
2. 10. 2011 00:17
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Dnes sis zrejme prihnul vic nez bylo zdravo. My zde nemluvime o mne, rec je o tobe, chlapce. Navic to michas s nejakou paralympiadou, ci co.
Takze zpatky k tematu - cemu na pouhem konstatovani faktu, ze jsi stejny primitiv jako Cosworth jsi neporozumel?
2. 10. 2011 00:03
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
:-) To je přesně ta reakce, kterou užívají lidé tvého druhu. Jakmile dojde na to, že by se měla konstatovat jejich (tvá) intelektuální schopnost, tvůj rozhled, vědomosti, schopnost sdělovat myšlenku, je voheň na střeše. Rozumíš, ty jsi okamžitě v extrému, nazíváš kolegu diskutéra primitivem a podobně. Proč? Zlob se sám na sebe, že na víc nemáš. Případně (a to je v tvém případě realističtější) se s tím smiř. I o tom je život, že se musíš naučit smířit sám se sebou.

No představ si, že bych zase já začal psát, že jsi nějaký běžecký grázl, protože jsi mě předběhl na dvě stě metrů, a že jsi vyhoněnej na steroidech atd. Proč bych to dělal, když vím, že jsem v běhu pomalejší. No a ty jsi zase pomalejší v hlavě. Tak se uklidni, nenazívej tu kolegy, kteří jsou v tvých problémech nevinně nějakými primitivy a snaž se tu alespoň jednou za rok napsat něco, co by se dalo s upřímnou pochvalou přečíst.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 23:54
Re: Rozdíl světů
Ale pozor, u Daewoo to není jen ta část s vějířem, masku spolutvoří ještě postranní mřížky.
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 23:42
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Jeste jednou, zjevne mas problemy s chapanim: Svym vystupovanim vuci lidem, o kterych nic nevis, jsi uplne stejny primitiv jako Cosworth. To, ze to napises kulantneji nez on, na veci nic nemeni. Primitiv jako primitiv...

Nastesti zde tve invektivy bere vazne uz jenom malokdo, zbytku jsi pro smich.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 23:40
Re: Rozdíl světů
Ale hraje, funkční, výrazově minimalistický. Nicméně to auto je výrazově staré už v momentě představení, není na něm nic, co by zaujalo, co by ti utkvělo v paměti,...Prostě projede něco, na čem se od pohledu šetřilo. Interiér nechám být. Tomuto produktu se nápad, design a charakteristický detail vyhnuly, nebo chyběly.
Ano, jde o výrobek domácí automobilky, ale to neznamená automatický flek na piedestalu.
1. 10. 2011 23:37
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
No vzhledem k tomu, že horní auta považuješ za odjíždějící vlak, tak ses netrefil ani trochu. Budeme to tu sledovat.
1. 10. 2011 23:35
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
No dobře no, ten slogan ale přece usiluje o to být vtipným, to mi nemusí Ronault snad psát... ;-) Teď mi dochází, že on mě asi chtěl pochválit...
1. 10. 2011 23:32
Re: Citigo vs. Vision D
Sedím na konári a je mi dobre. >:-[]
1. 10. 2011 23:31
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Kde je Tvoj dôvtip, kámo? Také ľahké nevieš. Ten vtip predsa... ;-)
1. 10. 2011 23:30
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Mýlíte se, vašnosti. ;-)

Esteticky Up! je na európskej úrovni. Konečne aj mini od VW vyzerá k svetu. Po predraženom Lupe a nechutnom Foxe konečne niečo pohľadné. AJ keď k dokonalosti mu ešte čo-to chýba. V triede mini je VW momentálne asi tam, kam v nižšej strednej vyšplhal napríklad cee´d.
Citigo (bože...) je, žiaľ, na úrovni Foxa. Snáď interiér je o nejaké to percentíčko lepší, ale plech v kabíne osobného auta dnes už nesvedčí žiadnemu modelu.

Direkt? Zatiaľ dvojjediný, ešte treba počkať na tretieho do partie. A potom sledovať, ako si budú dávať údery navzájom. Súperom sa ich príliš veľa neujde. Tí, na rozdiel od tria z VW Group, nie sú žiadni nováčikovia.

A práve preto ani jedno z týchto mini nič nedefinuje. Naopak, snažia sa dobehnúť odchádzajúci vlak. Otázka je, či naskočia. Úvaha, či sa dostanú do jeho čela je predčasná.

Isteže, Škoda ťahá za kratší koniec. Presne o ten povestný fúz - žiaľ, ten fúz je hrubý jak klokaní chvost.

Týmto modelom sa žiadny zo súčasných produktov kvalitou nerovná, jednoducho preto, že sa ani nemôže. Oba modely sú totiž pod súčasnou európskou úrovňou. Konkurencia si musí čupnúť, aby im videla do očí.

Nová dizajnová epocha Škody? Preboha, dúfam že nie. Slogan "kde iní končia, my začíname", sa v tomto prípade pre Škodu nehodí. Rozhodne.

Inváziu stotisícových sérii rozhodne možno očakávať. VW už robí nábor na obsadenie 2000 novovytvorených pracovných pozícií skladníkov a utieračov prachu. Pri avizovanej cene ich určite bude treba.

Toľko môj pohľad. Ktorý bude reálnejší? Čo myslíte, vážení?
1. 10. 2011 23:30
Re: DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Teď nerozumím, kdo byl dobrý?
1. 10. 2011 23:29
Re: up n´ go
Cena bude velmi rozhodná zejména v postkom (zkratka >:D krajích, ale nezapomínej, že "projekt" trojčat není jek kolínskou odvozeninou, ty přece víš co se valí za rohem, to čtyřdvířko, elektrika, a bůh ví co ještě. Současně je nutno vidět tenhle projekt ve světle marketingových schopností VW. Takže pokud se liftingované Twingo krčí nekde v rohu v kůlně, pak VW (koncern) udělá hodně pro to, aby si pod pojmem městské auto každý za tří roky představil právě tuhle novou trojici.

Konečně nezapomínej, do jaké doby tyhle modely vstupují. Za pár let budou chodit průvody nuzáků po ulicích a nahánět každého kdo pojede v autě nad čtyři metry, přesně tak, jako se to dělo (děj) u napadání smetánky v kožichách z pravých kožešin. Tohle všechno se bude nějak marketingově využívat, takže o osud malých aut (obecně) nemám vůbec starost. A speciálně o trojku z Koncernu se nemusíme bát vůbec.

Víš jakej je to dokonalej tah, když na tebe v každém velkém evropském městě budou vykukovat tu VW, tu Škoda tu takřka totožný SEAT? I v tom odsledovávej tu sílu těchto prcků.
1. 10. 2011 23:20
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Od tebe mě tvé bláboly nepřekvapují, jen potvrzuješ svou dokonalou vjemovou mlhu. Cosworth je zde absolutním a nepřekonatelným primitivem. Od všech, kteří zde příspíváme dělí Coswortha asi tak deset pater narůstajícího IQ a nekonečný prostor uvahových schopností. Tak velmi zřetelně ti píši, že bych si nedovolil tu nikoho (nikoho) a to ani vzdáleně přirovnávat ke Cosworthovi jako nyní ty mně.

Nikdy nikoho tu neurážím, a to že o tobě napíši, že neumíš formulovat myšlénky, že na můj vkus nevíš, neznáš a neumíš, to není přece nějaké urážení, to je pouhá konstatace panujícího stavu. Nebo ty se snad domníváš, že jsme tu všichni stejně formulačně schpní? Nejsme, a ty například patříš k tém méněschopným. Nechceš nyní doufám tohle popírat, že ne?

Tohle je zcela přirozené nejen v intelktuálních schopnostech, ale ve schopnostech jaksi fyzických, a platí to po celém světě. Já jsem například přesvědčený, že bys mě natřel na dve stě metrech v běhu. No a co, to jako mám na tebe začít vyskakovat? Proč? Ty jsi méně inteligentní než já, já zase méně rychlý v běhu než ty. A co jako, tebe to uráží, mně ne. Čímpak to asi je, viď?... Nauč se znát především své limity, to ti v životě dost pomůže.
Avatar - Ronault.
1. 10. 2011 23:18
Re: Citigo vs. Vision D
Logo, nezapomeň na logo, někteří už teď jsou z něj na větvi >:-[]
Avatar - Ronault.
1. 10. 2011 23:17
Re: up n´ go
A ty víš proč budou mít úspěch?
Ono to není vždy tak snadné, jak by se mohlo zdát. V něterých třídách nestačí říct "folksvágn" a lidi jsou na větvi.
Svou filosofií, dovolím si tvrdit, že i vlastnostmi, mi CI-GO (zkratka >:-[] ) připomíná Foxe. Taky sterilní auto se třemi dveřmi s koncernovou technikou... No uvidíme, co cena.
1. 10. 2011 23:10
up n´ go
Povim Vam, jaky pocity z obou aut ja mam. Skodovka rika: Vezmu dovnitr i 4 lidi, bude-li to nutny. VW: Ja jsem jenom pro jednoho, dva uz ve me vypadaj ponekud nepatricne.
Interiery maji pekny, vw ma lepsi volant a zapnuty parkovacky. Z predku i zadku obou aut jsem trochu rozpacitej, ale pujde o zvyk. Nekterej design potrebuje cas, aby vam ukazal, co se vam ma libit. Kdyz se to dozvite hned, ztratite v nejlepsim zajem a je po radosti.
Jsou to jen dalsi dve prditka na trhu, ale koncernova. To tu mnoha lidem hyba zluci a proto tolik povyku a prispevku v diskusich. Protoze vedi, ze budou mit uspech i pres tu hromadu spatnych vlastnosti s designovou sterilitou dohromady. Nevedi ale, proc.
1. 10. 2011 23:08
DESIGNOVÝ ZÁVĚR
Flešově shrnuji první den design-duelu:

- Oba modely jsou svojí estetikou na vrcholné evropské úrovni.
- Třída mini zažívá dvojjediný direkt.
- Obě auta definují nový městský garážový styl.
- CITI je většinově (o fous) vnímán (zatím) jako ten druhý
- Kvalitou designu se k oběma modelům nemůže rovnat žádný třídní produkt.
- V Česku registrujeme s příjezdem CITIho novou designovou epochu Škody.
- Lze důvodně očekávat rozsáhlou evropskou invazi ve statisícových sériích.
- Avízovaná cena CITIho ve výši cca 180 tisíc korun je předčasným vánočním dárkem škodovky nám motoristům.

SLOGAN - S malou Škodou dosáhnete velikých cílů.

BRAVO UP! BRAVO CITIGO :yes:
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 23:03
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Ty sice urazis s jistou noblesou, ale jinak jsi uplne stejna stoka, takze klid... :-!
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 22:57
Re: Tohle není normální!
Ja nepotrebuji, aby psali podle me. Vysvetlovat to tobe je ovsem ztratou casu... 8-s
1. 10. 2011 22:44
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
:yes:
1. 10. 2011 22:43
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Neuhodil ses? Ty nevíš co je Cosworth?! Abys mě tu přirovnával k dokonalé primitivní stoce, to si tedy nech honem rychle zajít! :no: :-!
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 21:28
Re: Citigo vs. Vision D
Viem čo myslíš, ale obávam sa že Citigo cenou neoslní. Potom už ozaj neviem čím by mohol...
1. 10. 2011 21:12
Re: Citigo vs. Vision D
Tohle neni o prostoru. Dej mi citigo, kulnu a izolepu a preboucham ti to mnohem lip.
1. 10. 2011 21:03
Re: Rozdíl světů
Myslim, ze tady se na ten minimalisticky design jeste moc nehraje, hlavne predni svetla jsou podobna spis octavii po fl. Male auto muze byt hezke jak s minimalistickym, tak s extravagantnim designem.
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 21:03
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Bratislava? >:D
1. 10. 2011 20:38
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Námestovo ;-)
Avatar - Bristol
1. 10. 2011 20:18
Re: DUELANTI
podle toho jak tady nekriticky zbožnuješ každej paskvil s nálepkou VW nebo Škody tvůj rozhled krásně vykresluje :yes: ty jsi přesně ten typ čecháčka co by si koupil od VW i jezdíci hnojivo jen kdyby to mělo jejich nálepku a psal bys o tom jak to má dospělý funkční design, jak si tyto auta kupují racionalně uvažující lidé s rozhledem a inteligencí...od člověka jako ty to opravdu sedí...tvoje příspěvky čtu už dost dlouho a v 99% je pod moji úroveň na to reagovat...ted už jsem se neudržel...znám spoustu lidí s rozhledem...(já mezi ně vzhledem k svému věku neřadím, i tak si myslím, že se ve světě aut vyznám docela slušně) a nemůžu říct že by tak nekriticky zbožnovali tento koncern...naopak...většina lidí co se vokolo aut trochu víc motá nevlastní VW...ani nic od jejich přicmrndávačů...

je mi upřímně líto lidí co jezdí celej život škodou a jejich životním snem je VW Passat 2.0TDi...jak moc jsou ochuzeni...

a reagovat na tvoje rejpavé příspěvky ohledně mejch snů snad ani nebudu...troufnu si jen poznamenat že asi jezdíš nějakou koncernovou obludou v turbodieselu...jinak by ses nemohl tlemit skvostu jako ford escort cosworth což je jeden z nejlepších hot hatchů v historii...ale to člověk "s nadhledem" jako ty samozřejmě vědět nemůže....
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 20:14
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Made in Slovakia ;-)
Avatar - white label
1. 10. 2011 20:09
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
:yes:
Avatar - white label
1. 10. 2011 20:03
Re: Rozdíl světů
Nejde přece jen o O1, i O2 (před face) ty lamely rovnoběžně měla, stejně jako třeba studie Yeti. Já bych se vzhledem ke konzervativnímu stylu designu Škodovek té "ztuhlé statiky" tolik nebál (pořád lepší, než ta částečná asociace s Daewoo), spíš mám trochu podezření, že šlo o jedno z mnoha odlišení koncernového meinstreamu od prémiového Audi, které má takové rovnoběžné vertikální lamely přední masky (i když podstatně delší) u některých modelů dodnes. ;-)
1. 10. 2011 19:49
Re: Tohle není normální!
>:D som rad ze si konecne nevypisoval svoje hluposti ale sustredil si ich vsetky do prvych troch slov, len tak dalej jelitko, ide ti to :yes:
1. 10. 2011 19:42
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Mená sa v zásade neprekladajú a neupravujú. Je to viac-menej česká špecialita.
1. 10. 2011 19:39
Re: Trochu sebareflexie, prosím
No nevím, jistá blbost se nám opět vrátila (z Kanady). >:-[]

Dost o tom. ;-)
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:37
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
>:D
1. 10. 2011 19:36
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Přesněji jde o: masku s kouskem kapoty, přední a zadní nárazník, bok kvůli oknu, dekl kufru, světla + lampy a vevniř volant a řadička. ;-)
1. 10. 2011 19:36
Re: Trochu sebareflexie, prosím
>:D >:D :yes: každý zboží má svého kupce když bude poptávka tak není problém >:D
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:33
Re: Tohle není normální!
Ale já tě nikam nenominuju, ani sebe, jen jsem si řekl co a proč si myslím - petice psát nehodlám. Pokud tady bude přecitováno, prostě kliknu jinam...
1. 10. 2011 19:31
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Jen doufám, že neexportujeme onu blbost. :-)
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:30
Re: Rozdíl světů
Už to tady padlo mnohokráte - on ten oslavovaný minimalistický design je maximálně citlivý na detail. Na prckovi jim to nějak nevyšlo, v reálu v budoucnu uvidíme, jak si povedou některé nynější studie prosazené do výroby...
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 19:26
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Jo >:D
1. 10. 2011 19:24
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Náš stát žije z exportu tak je to v pořádku ne? >:D
1. 10. 2011 19:22
Re: Tohle není normální!
Zkus to beze mne, já jsem z toho otrávený a unavený...
1. 10. 2011 19:22
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Tak mu tam koukni a dej vědět :-)
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 19:21
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Pravidla nepravidla, důležitý je, co má v občance >:D
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:20
Re: Tohle není normální!
Napravovat něco nenapravitelného ? NÉÉÉÉ !!! Jen jim to až tak neulehčujme...
1. 10. 2011 19:19
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Exportují je ti výše uvedení.
Já se je o to neprosím.
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 19:19
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Teď se mi sem nevende to "f". Budeš si to museť památovat >:D
1. 10. 2011 19:18
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Kurnik tak to je oříšek... pravidla českého pravopisu to dovolují, ale jak je tomu po stránce etické nebo morální netuším. Citigo je pro tebe české nebo slovenské auto?
Je to Pepa a hotovo. >:D
1. 10. 2011 19:18
Re: Tohle není normální!
Na počítači je pořád tlačítko power, které můžu kdykoli stisknout a jít dělat něco užitečnějšího. O nápravě nějakého zdejšího klimatu jsem dávno ztratil iluze.
1. 10. 2011 19:15
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Chtěl si říct import ne? Vyexportovat si jej chtěl ty :-)
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:13
Re: Tohle není normální!
To já vím, nicméně nemíním jen kvůli tomu, že jsou de facto profesně prodejní stejně jako salám a kvůli penězům schopní ledačehos, baštit naprosto všechno. Čím víc pasivity, tím hůř ...Pravdu pak má ten kdo tvrdí: Můžete si za to sami...
Nehodlám napravovat všechny křivdy světa, ale houpat se nechám taky jen do určité míry ;-).
Navíc - tohle není díky bohu politický, nýbrž automobilový, techniky se alespoň zhruba týkající webový magazín, tak alespoň trochu štábní kultury, pánové ;-) ...
1. 10. 2011 19:13
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Ale Kabaň je Slovák. ;-)
1. 10. 2011 19:11
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
V češtně jsou obě verze Jozef/Josef přípustné stejně jako prezident/president.
1. 10. 2011 19:11
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Já nesnáším export blbosti a hulvátství.
1. 10. 2011 19:09
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
>:D :yes:
1. 10. 2011 19:09
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Se podívej na Citigo a Up! jde to tam vidět, ne? ;-)
1. 10. 2011 19:08
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Ano a já bych je mohl klidně jmenovat. Jeden takový samozvaný alfasamec, brouk pytlík, který si myslí, že snědl všechnu moudrost světa zde pravidelně uráží všechny kteří mají opačný názor. A teď asi i on sám tuší o kom je řeč.
Vursuma neobhajuji to že se neumí chovat nemění nic na tom, že ho posíláš diskutovat na Slovenský web kam podle tebe patří. Což nemusí být pravda. Znám spoustu čech kteří luví slovensky. Na tom není nic špatného. Není to zase tak dlouho kdy jsme byly jeden národ.

P.S. Studium jsem úspěšně dokončil.
1. 10. 2011 19:07
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Nekrúť nám jeho meno, ešte stále Jozef, nie Josef... >:D ;-)
1. 10. 2011 19:06
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Sklapni už - čo príspevok, to nadávka. Pohľad do zrkadla - ako obvykle - chýba. AK nevieš napísať nič k veci a slušné, tak sa radšej zdrž, tvoje hulvátske výlevy tu nikomu nebudú chýbať.
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 19:03
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Díky :yes: Jaký byl rozsah jeho práce se asi nedozvíme? :-)
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 18:59
Re: Užje to tu!!!
A co jako? Před nedávnem tady byla titulní stránka plná korejců. To když byl první test Ria, Elantry, do toho i40. To bylo podle tebe v pořádku, ale jakmile se objeví novinka od Škody, a je jí věnována pozornost, tak je zle.
Taky můžu říct, že nás PR Hyundai zásobuje pí* o tom, jak rezignoval jeden ze tří generálních ředitelů [odkaz] No, celej Kerskej les z toho onemocní >:-[] To ber jen jako napsanou tichou myšlenku.
1. 10. 2011 18:59
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
No moc prostoru pro jeho tvůrčí schopnosti neměl. Takže to že vypadá Citigo tak jak vypadá nelze vyčítat J.K.
1. 10. 2011 18:56
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
A ty jsi se snížil na jeho úroveň... bohužel :-( Lidi vzpamatujte se a přestaňte s těma urážkama.
1. 10. 2011 18:54
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Josef Kabaň na projektu Citigo pracoval.
1. 10. 2011 18:53
Re: Citigo vs. Vision D
A nic. Jen můžeme suše konstatovat, že Škodovka neměla moc prostoru na povedené přebouchání UP!-u. Ale to nemusí být nutně na škodu u kolíňat to funguje bez problémů. Bohužel s úpadkem zájmu o mini vozy a přehuštěné nabídce konkurenčních vozů to budou mít těžký.
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 18:49
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Jakube, někde jsem tady psal informaci, že autorem Citigo (jak se to vůbec skloňuje?) není Jozef Kabaň. To je věc, která se ke mně donesla, nic víc. Můžeš to potvrdit, vyvrátit nebo doplnit? :-)
1. 10. 2011 18:48
Re: Citigo vs. Vision D
Tak sis to zdůvodnil a co?
1. 10. 2011 18:48
Re: Citigo vs. Vision D
Kolínská trojka slaví úspěch tak proč ne koncernová trojka? Osobně myslí že NSF bude propadák... v tét třídě se hraje na cenu a styl který Citigo postrádá. Ne že bych jim to nepřál ale Spark a Picanto na tom budou asi lépe a pravděpodobně i Panda.
1. 10. 2011 18:47
Re: Citigo vs. Vision D
Ostatní modely se osvědčily a zaplatily. Vzpomeň na Superb I. Ten byl taky lehce upravený Passat a jaká je dvojka? Naprosto jiná.
1. 10. 2011 18:46
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Ještě jednou, až budeš (jestli vůbec) někde studovat, tak zjistíš, že za všechno si my Češi zaplatíme. A až ti nějakej slovenskej studentík, zdarma studující na české univerzitě, donese diplomku napsanou ve slovenštině a to na české univerzitě, tak to asi s takovým klidem rozdýchávat nebudeš.

Slovák může diskutovat na českém webu a mnoho jich tu také diskutuje a nic proti nim nemám. Ale důležitá je zde míra slušnosti. Ty asi taky nebudeš nikomu na návštěvě nadávat, tak, jak to tady běžně činí vursum a pár dalších individuí.
1. 10. 2011 18:44
Re: Citigo vs. Vision D
Kdepak rozpočet je takový jaké se očekávají prodeje. Kategorie SUV slaví úspěch tak si můžou troufnout více investovat. Kategorie MINI je v evropě na ústupu a vzhledem k tomu že koncern bude dělat celkem tři utace jednoho modelu tak si částečně polezou do zelí proto by byla větší investice neuváženým krokem.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 10. 2011 18:42
Re: Citigo vs. Vision D
Proč? Ostatní modely to tak nemají. Otázka pak spíš zní, proč neudělat jen Up!, v různých cenových relacích, proč nutně hnát jeden minimodel na tři značky...?
1. 10. 2011 18:40
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Začni studovat základy asertivního chování. Jsme v EU a máš stejné možnosti jako studenti ze Slovenska. Můžeš studovat kdekoliv pokud ti to tvoje míra inteligence dovolí. Ještě jednou.... z jakého důvodu by nemohl slovák diskutovat na českém webu?
1. 10. 2011 18:39
Re: Citigo vs. Vision D
Jenže se taky musíš podívat, kolik stojí ASX a kolik má stát Citigo. Tady máš na úpravy (obecně) nepoměrně nižší rozpočet.
1. 10. 2011 18:37
Re: Citigo vs. Vision D
Jeden myslel, až zapomněl, kde je škodovka...
Dokud si na víc nevydělá, tak bude muset jen upravovat čumáky.
1. 10. 2011 18:36
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Pěkně si se zhodnotil, tvé sebereflexi tleskám. :yes:
1. 10. 2011 18:35
Re: Citigo vs. Vision D
To si taky myslím. MissionL je jedním slovem nádherný. Jákekoliv roubování a facelifty jsou nasilným narušením původního úmyslu designera. Například facelift Clia... totální zníčení původně hezkého vozu. UP! je také hezký, ale CITIGO je nepovedený. :no:
1. 10. 2011 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2011 18:32
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Chlapče, že se nechovám pokrytecky a nelezu kdekomu, v tomto případě vulgárnímu, do zádele, neznamená, že jsem stejnej jako on. Já tu na "návštěvě" nejsem.

Nechci se tady rozepisovat o tom, jak ze svých daní vydržuji na českých univerzitách slovenské občany, kteří zde studují zdarma(!) a zabírají místo našim studentům. Myslíš, že my takové možnosti máme? Ne.
1. 10. 2011 18:31
Re: Citigo vs. Vision D
Thalie nemá s Loganem (krom několika podvozkových dílů) nic společného. Nemluvě o rozdílech ve velikosti karoserie. Jsi vedle. I tak proč sem tahat jiná auta? Diskutujeme o CITIGO. A toto roubování se opravdu nepovedlo. Příkladem kde se to povedlo je například Peugeotí variace ASX.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 10. 2011 18:30
Re: Citigo vs. Vision D
Netvrdím, že CiGo je nejhnusnější auto na světě, na těch fotkách od RS se mi z profilu a zezadu na rozdíl od renderu vcelku líbí. Jen jsem přesvědčen, že kdyby to měl celé pod palcem Kabaň a byl limitován pouze podvozkem a několika rozměry, vypadalo by to asi úplně jinak.
1. 10. 2011 18:28
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Vyčítáš někomu jeho chování a sám se chováš jako.... doplň si. Napiš jediný důvod proč by zde nemohl diskutovat slovák? Proč?
1. 10. 2011 18:26
Re: Citigo vs. Vision D
A jak se ti líbí plechy naroubované na Thalii (Logan)?
Jasná ukázka toho, že to jde udělat i podstatně hůř.
1. 10. 2011 18:24
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Do Tater nejezdím, nenechám se okrádat. Levnější a po všech stránkách kvalitnější dovolenou seženu i v rakouských Alpách.
Zajímá mě, jestli to vulgární individuum píše to samé třeba na rakouské, maďarské či německé weby. Pochybuji. Tam by s ním byli hotoví raz dva.
1. 10. 2011 18:17
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Naprostý souhlas! Kurážkám se sníží jen ten komu dojdou argumenty. :yes:
1. 10. 2011 18:14
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Ty jsi opravdu nechutnej! Tvoje narážky mě jako Čechoslováka uráží! Až budeš brblat na dovolené v Tatrách, že se ti něco nelíbí tak si vzpomeň na to co si zde napsal, protože bys pak měl poslat sám sebe do Krkonoš. Nemluvě o tom, že víš prd o tom jakou má státní příslušnost! Je mě z tebe zle, styď se. :-(
1. 10. 2011 18:05
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Slovák, že?
Proč nejdeš třeba na vaše stránky, nebo na maďarské, či já nevím jaké... Nikdo ti přece nedrží pistoli u hlavy s požadavkem vepsání do adresního řádku "auto.cz". :-!
1. 10. 2011 17:58
Re: Tohle není normální!
O nějaké nestrannosti médií nemůže být ani řeč. Bez výjimky. Má smysl se o tom dohadovat? Stejně to nikam nepovede.
1. 10. 2011 17:57
Re: Tohle není normální!
Samozřejmě. Jenže to nevysvětlíš někomu, co sem chodí každej den akorát tak blbě kafrat.
1. 10. 2011 17:56
Re: Tohle není normální!
Zaplať jim, budou psát podle tebe. :-!
1. 10. 2011 17:55
Re: Tohle není normální!
Bla bla bla ty ubohá multinicková existence. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 10. 2011 17:49
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Pocuvaj, chlape.

Sudis na tomto fore ludi, ktorych si v zivote nestretol. Nevies, co maju v garazi, kolko maju rokov. Je na tomto fore niekto, koho si neurazil?

Ci si za tieto zvasty plateny alebo ti to len robi dobre... neviem. To prve by som chapal.

Lenze tie tvoje posty nie su o autach. Vykrik "Bravo VW" na konci nie je analyzou, ba ani len nazorom.

Urazanie a znevazovanie ludi len pre to, lebo maju iny nazor ako ty, v takej miere a takym sposobom ako to predvadzas ty, je pripad pre psychiatra. Jeho diagnoza by sa asi nevyhla slovu "patologicky".

V kazdom pripade, vo svojej podstate si zrejme uboziak.

A nie, diskutovat nevies.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 10. 2011 17:48
Re: Citigo vs. Vision D
Protože se jedná o násilné roubování na imho povedený UP!, ne o svébytný model Škody!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 10. 2011 17:47
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Snad jedině mřížka, jinak mě už nic dalšího nenapadá....
1. 10. 2011 17:41
Re: Rozdíl světů
To je jasne, ale zrovna MissionL ma mit, dle vyjadreni automobilky, k serii dost blizko. A hlavni duvod vzniku studii je prave ukazka budouciho smeru automobilky+umeleckych schopnosti designeru.
1. 10. 2011 17:39
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Vision D je průkopníkem nového tvarového směru Škody obecně, avšak z hlediska sériové výroby jsou prvky zmíněného směru poprvé k vidění právě na vozidle Citigo (ač vychází z modelu up!).
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 10. 2011 17:36
Re: Užje to tu!!!
jsem řikal :-)

Vcera 30.9. 20:26

...takze po clanku o CityGo z Bratislavy, tajomstve novej prevodovky a fotografiach z ceskych silnic je este dost casu na:

CityGo na slovenskych cestach
Up! vs CityGo... najdi rozdiely a podobnosti
Up! vs CityGo - dizajnovy duel .. X
Up! vs CityGo - co koupit.....

Este tri kriziky, podme, pani redaktori!
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 17:28
Re: Rozdíl světů
Studie je jedna věc, realita druhá. Utěšovat by se měli především nekritičtí adoranti nejen tohoto kousku...
1. 10. 2011 17:23
Re: Citigo vs. Vision D
Mozna dostane novy xicht az se bude prodavat produkcni verze MissionL.
1. 10. 2011 17:23
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
No já myslím, že všichni doufáme, že novým tvarovým průkopníkem Škody je Vision D a ne Citigo. ;-)
1. 10. 2011 17:21
Re: Tohle není normální!
A proč jsi tedy zde, to víš?
1. 10. 2011 17:15
Citigo vs. Vision D
To je podle mě taky velmi zajímavé srovnání. Jestliže má Vision D představovat nový směr Škody, který se snad musí líbit každému, tak si kladu otázku, proč Citigo dostala ten strašný kukuč. To jsou 2 naprosto diametrálně odlišné přístupy k designu. Docela by mě zajímalo, jak by Citigo vypadala s předkem ala Vision D, ale jsem přesvědčenej, že skvěle. Protože ikdyž předek Citigo je ve stylu ocucaný bonbon, tak zbytek autíčka má celkem ostře řezané rysy (hlavně záď) a se stylem Vision D by se skvěle doplňoval..
1. 10. 2011 17:13
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Tak ten první odkaz, to je tedy síla 8-s 8-s Pak se člověk nemůže divit,když ho nějakej obdobnej vypatlanec bere přes dvě plné...
1. 10. 2011 17:10
Re: DUELANTI
Do mně se můžeš těžko trefit, na to nemáš dostatek rozhledu. Popravdě mi tak nějak nedochází proč mi píšeš, že by jsi v této třídě chtěl Picanto? Zajímá tě snad, co bych chtěl já? Nahoře je článek o designu a k němu se vyjadřujeme, co by sis koupil či nekoupil tu nezajímaá snad ani toho posledního zoufalce.

Nakonec, podle toho, že máš v autu snů Ford Escort, víš že ti toho Picanta možná i věřím... >:D
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 17:01
Re: Rozdíl světů
Popravdě - nejsem kdovíjaký znalec poměrů v design centru Škody a VW, tudíž nejen že nevím, ale ani netuším ;-) . Pro mne je tento kousek hrůzný ;-\ ...
1. 10. 2011 16:57
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Malej velkej problém je ovšem v tom, že přes víkend píšou hlavně plakáti, a ti jak známo mají velmi specifické garážové požadavky. Intelekutální úroveň kritických příspěvků dnes dosahuje pověstného krysopsího dna. Ti kluci nemají ánung, jsou totálně zpitomělí filmem, doslovnou informační smrští například z AUTO.CZ :yes: a nedokáží se v té záplavě informací orientovat. Je to známý syndrom ztraceného prosťáčka ve velkém světě dospělých. Je nezajímá detail nové Škody, nového Volkswagenu, je zajímá jen to, jestli si přečtou, že nissan GTR to natřel nebo nenatřel jejich dřevěné tatrovce.

Dospělí lidé naopak velmi natěšeně vítají každou zprávičku, vždyť co už je sakra větší událostí, než nová, navíc krásná škodovka? My, jejichž IQ nekončí číslovkou stupnice venkovního teploměru naopak čekáme nejen na designový duel :yes: čekáme na vaše první dojmy, na informaci o cenách, o barvách o výbavách, prostě o novém modelu Škody není žádný počet článků nadnormou.

AUTO.CZ náleží veřejná a zřetelná pochvala od nás všech, co to tu čteme, pochvala za to, že se velmi soustředěně snaží nám přiblížit každý šroubek CITIho.

BRAVO AUTO.CZ :yes: :yes: :yes:
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 10. 2011 16:52
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
1) Důvodům rozumím, ale duel se měl nechat na dobu, kdy se budou porovnávat reálné snímky a ne snímek (Up!) s renderem (CiGo).

2) Nemyslím si, že goučko startuje nový směr, zde se jedná o napasování jako škodováckého ksichtu na jinde vyvinutý model. A podle toho to aspoň na renderech vypadá (reálné snímky v odkazu uživatele "RS" v jiné diskuzi vypadají imho mnohem lépe, ale není tam vidět čumák). Kdyby design vznikal od počátku v Kabaňově režii, věřím, že by auto vypadalo podstatně jinak.
Avatar - Righ
1. 10. 2011 16:48
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Ano, nesneses nic od VW, to jsme tu uz od tebe v ruznych obmenach cetli nekolikrat. Ze jsi zaroven agresivni magor, to jsi pro zmenu dokazal napriklad zde - [odkaz] . Doporucuju ti jit diskutovat o Citigo treba sem - [odkaz] , tam najdes diskuzi odpovidajici tvoji mentalni urovni.
Avatar - Bristol
1. 10. 2011 16:48
Re: Tohle není normální!
nejsem ani čech a ani v nejmenším mě nezajímá další mainstream od škody, a už vůbec ne nějaký citigo... >:D >:D
Avatar - Bristol
1. 10. 2011 16:45
Re: DUELANTI
nezlob se, teď se do tebe trochu strefim...když už bych si měl vybírat ve třídě miniaut...(jinak tato třída jde kolem mě hodně širokým obloukem) tak jasně beru novou kiu picanto...ta je designově i zpracovaním na uplnmě jiném levelu než jakýkoli jiný model této kategorie včetně kolínskej nebo tutěch mutantů z bratislavy...toť můj názor...

sice chápu, že ve této třídě s těmito rozměry se nedá vytvořit nic světaborného...ale ten zadek Upu! je totálně katastrofální...a citigo je tragická celá...a pokud to nebudou dávat téměř zadarmo, tak by mě zajímalo kdo mu dá přednost před neméně ošklivou fábkou...
1. 10. 2011 16:28
Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Hezký den,

dovolím si reagovat na poměrně frekventovanou kritiku výběru vozidel pro tento duel. Duelanti byli vybrání z několika zásadních důvodů. Jedním z nich je aktuálnost samotného tématu, jež spočívá ve sledování odlišností dvou modelů, které stotí na společných základech. O to smysluplnější je tento duel v případě, jsou-li rozdíly mezi oběma vozidly výraznější, než mnozí z nás čekali (prosím, ruku na srdce).

Neméně důležitým faktorem je, že Škodu Citigo lze považovat za průkopníka nového tvarového směru Škody v rámci sériové výroby. Proto je přinejmenším vhodné věnovat jeho designu prostor.
1. 10. 2011 16:14
Re: Trochu sebareflexie, prosím
Tvému permanentnímu životnímu pocitu v podstatě rozumím. Postačí si přečíst tvůj zdejší žalm prosťáčka zahryznutého do mříží svých garážových snů. Chyba ovšem je výhradně na straně tvého příjímača... To doufám víš.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 16:05
Re: Rozdíl světů
Podle mě hledali způsob, jak zdynamizovat vzhled. Přeci jen, jak mám O I rád, tak ruku na srdce, dnes už by ta rovná žebra a tomu odpovídající rámeček působily ztuhle, staticky. Mě to nevadí, záleží na provedení a u žádné dosavadní Škodovky mi to nevadilo. Uvidíme, jak to bude vypadat u Citiho, ale tam je ten problém jinde.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 16:01
Re: Rozdíl světů
^no to bude kolektivní vina. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 15:59
Engineer
Proč ty paka neudělali jen jednu verzi dílu nárazníku a u modelu bez mlhovek tam nedali nějakou decentní záslepku nebo i (falešný) vstup vzduchu?
Avatar - white label
1. 10. 2011 15:38
Re: Rozdíl světů
Neptám se jak a kdy, ale hlavně kdo? ;-)
1. 10. 2011 15:13
Re: Rozdíl světů
Z oválu se časem stal lichoběžník a lamely se sklonily ke stranám. Začalo to asijským designem Škodovek - Superb, Octavia po FL, Fabii před FL se mi hledat nechce.
1. 10. 2011 15:09
Trochu sebareflexie, prosím
Vážená redakcia,
mali by ste sa trochu nad sebou zamyslieť. Mne je to v podstate jedno, ale všimol som si, že na túto stránku chodievajú aj ľudia hľadajúci napríklad radu pri kúpe auta a podobne a nakoľko tu nie sú jasne umiestnené upozornenia, že sa jedná o reklamné stránky "koncernu", chodia sem v domnienke, že je to nezávislý portál (teda aspoň v možnostiach dnešnej doby) a informácie, ktoré tu získajú, sú aspoň trochu relevantné... Tento "designový duel" je zlý vtip, ktorý už ale trošku prekračuje zaužívané rámce a tá masírka už začína pôsobiť trochu kontraproduktívne. Je mi jasné, že tu máte svoje "koncernové stádečko", ktoré sa ukája aj nad týmto "designovým súbojom", ale aj to vymývanie mozgov by malo mať nejakú "štábnu kultúru" (hoci dnes sa už dá "ľuďom" namlieť do hláv prakticky všetko). Takže Vás poprosím, myslite na to, že sú aj normálni ľudia, ktorým imponujú automobily a raz za deň si kliknú na túto stránku zo zvedavosti, čo je nové v tomto svete. Nech sa nemusia cítiť aj oni ako idioti... Ďakujem.
1. 10. 2011 15:06
Re: Rozdíl světů
Smer, ktery si skoda vybrala ukazala studie VisionD, resp. MissionL. To jsou krasna auta. Doufam, ze skoda s citigo necha doznit soucasny designovy smer a po nastupu rapidu, nebo treti octavie dostane citi dustojny facelift v novem stylu. I kdyz i momentalni (doufejme) docasne reseni lze udelat mnohem, mnohem lepe.
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 14:56
Škoda Junior
Dizajn tejto koncernovej trojky by sa dal nazvať čisto účelový. Jednoduché línie, auto postavené okolo kabíny a nie opačne ako býva zvykom.
Je to minimálne 25 rokov stará myšlienka, s ktorou prišli poľskí inžinieri. jednoducho postaviť malé, praktické auto určené širokým vrstvám za prijateľnú cenu. Perspektívny projekt však zapadol prachom, poľský FSM Beskid ostal v múzeu. Stal sa však akýmsi praotcom legendárneho Renaultu Twingo, ktorý šokoval verejnosť začiatkom 90. rokov. Bol to obrovský krok vpred. Twingo bolo tak podarené, že jeho dizajn ostal aktuálny viac ako 20 rokov. O niečo podobné sa v tom čase pokúšal aj VW so štýlovým konceptom Chico, no ten sa do sériovej výroby nedostal. Až v 98. prišlo Lupo a Arosa. Medzitým sa trh mini áut rozšíril o minimálne tri ďalšie značky. Teraz konečne (po 13. rokoch) prichádza ich dôstojný nástupca v podobe koncernového tria.
Lenže čím nadchnú potencionálneho majiteľa? Dizajnom? Technikou? Cenou?
Všetko tu už je v lepšom. VW prichádza opäť neskoro.
Citigo budeme zrejme stretávať hlavne v základnej výbave, tak už len dúfať že neoživia Juniora...
Avatar - white label
1. 10. 2011 14:55
Re: Rozdíl světů
Mě by zajímalo, kdo už dříve vymyslel tu tragickou změnu lamel škodovácké masky, kdy se vertikálně rovnoběžné uspořádání lamel masky, změnilo na vějířovité, které tím pádem (mimochodem) tvarově evokuje někdejší masky Daewoo.
8-s
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:44
Re: Rozdíl světů
Tak ti nevím, ale pokud si "kvalitu a styl" odlišení Škoda vybrala sama a v podobném duchu hodlá pokračovat - máme se opravdu na co těšit ;-\ ...
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 14:39
Re: Tohle není normální!
Jossalito, ze zrovna ty pises o chapani souvislosti vyzniva opravdu nanejvys komicky...

Chtelo by to alepson trosku soudnosti, to plati pro tebe i pro redakci.
1. 10. 2011 14:35
Re: Rozdíl světů
Na skodovce je videt, jak se ji zoufale snazili co nejvice odlisit od VW. Napriklad to "zaskleni" useklych vnitrnich rohu svetlometu design pride katapultovalo tak o 10 let dozadu. Na fotkach je jasne videt, ze vnitri rohy svetlometu neplni zadnou funkci, proto by bylo mnohem lepsi je nechat urizle, jako u UPu a vznikly prostor mezi maskou a svetly vyplnit mlhovkami. Byl by to vtipny odkaz na yetiho a zaroven by to autu jednoznacne prospelo. Nadruhou stranu UP na me zboku, diky urizlemu oknu, pusobi, jako detsky kocarek, zatimco skoda vypada "stabilneji. Zezadu je to 50:50.
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 14:34
Re: Užje to tu!!!
>:D >:D >:D :yes: Ted nas bude redakce krmit - kazdy den clanek az do zahajeni prodeje...
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:22
Re: Tohle není normální!
Je zde na místě otázka, zda pak ve finále nejde o lokajství, pro něž je tzv. novinařina pouze zástěrkou. Jakékoliv litanie na nestrannost jsou pak jenom účelové kecy...
1. 10. 2011 14:20
Rozdíl světů
To je zajímavé, jak 2 skoro identická auta dělají tak různý dojem. Zatímco Up je elegantní a designově dotažené miniautíčko, nebál bych se označení stylovka. Tak Citigo je ošklivka s korejským kukučem, kterou zachraňují jen vydařené proporce které sdílí s krásnějším bratříčkem.
1. 10. 2011 14:12
Re: Tohle není normální!
zase premudrely jelito musi nastupit do diskusie co? Chalan ma pravdu a screenshot to len potvrdzuje. Svoju hlupost nemusis dokazovat pod kazdym clankom v diskusii. To ze si pacient uz vsetci vieme davno.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:05
Re: Koncernový úklid
Tak švihák lázeňský sedlal zajímavé kousky ( změnil nick ) ;-) , občas ještě písne, nicméně jsem zvědavý, co by k tomuto podoktnul...
1. 10. 2011 13:50
Tyhle dvě auta dopadnou stejně jako audi A1
Bude to propadák. Prostě jen prot ,že lidi u vw nedokážou odhadnout kdo ,že to chce kupovat malá auta. Lidé bez peněz ,lidé co se chtějí odlišit a bydlí ve velkoměstech a nebo ženy. Ani jeden z těchto lidí si to nekoupí ,protože to bude stát více než hezčí a originálnější konkurence a bude to zase jedno uniformní konzervativní vozítko ... Ve střední třídě taková koncepce (unifromnost ,konzervativnost apod.) má smysl ,ale v segmentu malých aut nikoliv.
Avatar - Righ
1. 10. 2011 12:30
Re: Tohle není normální!
Souhlas, ani ja nechapu tu hysterii nad poctem clanku o novy Skode. V ceskym motoristickym prostredi se jedna o jasne nejvyznamnejsi a nejsledovanejsi novinku roku, ostatne jako kazdy jiny produkt domaci automobilky. Vsadim se, ze umerne tomu odpovida i ctenost, ktera nepochybne prevysuje 90% ostatnich novinek. Je proto logicky, ze se Citigo (jezismarja, to je nazev, lze to vubec nejak sklonovat?) venuje takova pozornost, vzdyt se jedna zatim pouze o jeden tyden.

A davat vse do jednoho clanku je nesmysl, do aktualizovanych clanku se vraci malokdo, naopak uvadeni stale novych clanku pozornost jednoznacne pritahuje. A jak pise jossalito, tenhle server zije prave z "pozornosti" (rozumej ctenosti) a ne z nejakych nasich prispevku.
1. 10. 2011 12:19
Re: Špionážnímfoto odhalilo krutou pravdu
Tak krutý bych asi nebyl. Jde prostě jen o další auto v tomto segmentu které si v mnohém bere za vzor první Twingo ale tak nějak bez invence, to Twingo nepostrádalo jistou "hravost". Nevím jak bych to lépe vyjádřil.Určitě to nebude špatné auto za "pár" kaček,ale důvody k jásotu neřkuli sabráži či snad sabrage zde dány nejsou.
1. 10. 2011 12:14
Re: Tohle není normální!
Jde třeba o vyhledávače a ranking.
Vše souvisí se vším...
1. 10. 2011 12:12
Re: Tohle není normální!
Na tento web snad chodí převážně "motorheadi"... pro ostatní to zítra opíšou novinky.cz >:D ;-)
1. 10. 2011 12:09
Re: Tohle není normální!
Seš tu štamgast, tak se v tom snad vyznáš dřív, než někdo nový, který sem třeba ani kvůli ničemu jinému (než jecitigo) neleze. Prostě z toho nedělej kovbojku. Buď(me) rádi, že je to zde zadarmo.
1. 10. 2011 12:05
Re: Tohle není normální!
Ano peníze to sype to nepopírám, ale trochu to kazí přehlednost. Těch článků je tolik, že chvilku přemýšlím pod kterým jsem včera diskutoval.
1. 10. 2011 12:04
Re: Tohle není normální!
Nepoužívej slova kterým nerozumíš. Kvitovat - vzít na vědomi. Takže jsi měl spíš napsat znovu opakuji, zvlášť když to doplníš slovem uvažuj. Takže i tebe se týká: uvažuj. ;-)
1. 10. 2011 12:00
Re: Tohle není normální!
Vzhledem k tomu, žes napsal poslední větu, se podivuji nad tím, že nejsi schopen pochopit, že když na titulce nebude jen jeden článek, ale třeba ty tři, tak to těch peněz přinese víc. Znovu - uvažuj.
1. 10. 2011 11:56
Re: Tohle není normální!
Nediktuji nikomu nic, pouze sem vyjádřil názor že by bylo lepší udělat jednu velkou přílohu o CITIGO která by byla aktualizovaná. Bylo by to přehlednější. Jestli mě ale na tomto webu něco vadí pak to jsou osobní narážky a urážky. Napíšu názor a hned se tu dozvím, že jsem povrchní a podobné bláboly. Mimochodem zadarmo tu není nic. Každá tvá či má přítomnost na tomto webu a každé kliknutí na reklamu vynáší majitelům webu peníze.
1. 10. 2011 11:54
Re: DUELANTI
S tou méně sympatickou přídí bych si dovolil nesouhlasit, vidím tu výhodu na straně VW. Charakteristickej znak škodovky v podobě tý mřížky (možná jsem zaujatej, mě se ta mřížka nelíbí), na mě působí na takovýmhle prckovi krapet násilně a přebytečně...myslím že by si zasloužila jen nějakou decentní citaci, např. prolomenou horní linii se znakem. Co mě ale na přídi škodovky štve hlavně je hluchý místo v rozích světlometů, tady tomu opravdu moc nerozumím...když už odlišuju tvarem i vnitřním uspořádáním, proč je tam takový tupý místo, jak kdyby si to nějakej Lojza přelepil karbonovou folií. Co se nárazníků týče, tady jsem velmi zvědavej na to jak budou vypadat verze bez mlhovek...v tomhle stavu je pro mě opět VW favoritem s originálnějsím řešením. Co se okýnka týče, za tenhle detail jsem rád, u obou má něco do sebe, ke škodovce se prostě hodí. Na zádi mě u škodováckýho prcka mrzí absence jednolitý plochy...je mi jasný že je potřeba se nějak odlišit od tatínka, ale zas tohle byla jedna z věcí, která se mi na UPu fakt líbí. No a na závěr nezbývá než si plivnout na škodováckej volant :-)
1. 10. 2011 11:49
Špionážnímfoto odhalilo krutou pravdu
Ten počítačový render Škodovky v zelené barvě je fakt pěkný, ale špionážní fotky žlutého Citigo publikované včera ukazují jen nehezkou krabici bez jediného designového nápadu.
Ale to je stejné jako třeba rozdíl mezi Fabií Monte Carlo na reklamní fotce a nějakou tmavě modrou "krasavicí" na čtrnáctipalcových kolech na parkovišti. Jak to jen ti marketingoví čarodějové dělají ;-\
Ještě k textu článku: "barevný soulad nečalouněné části dveří s hlavním dílem přístrojové desky" u VW Up! myslím není zcela přesný. Spíše se jedná o soulad barvy hlavního dílu přístrojové desky s lakem karoserie.
1. 10. 2011 11:47
Re: Tohle není normální!
Ani si to neuvědomuješ, ale přesně tohle píšeš.

Za nic tu neplatíš, ale nutně potřebuješ diktovat redakci, co má být na titulní straně. Uvažuj.
1. 10. 2011 11:37
Re: Tohle není normální!
Nechápu... píšu snad někde že chci něco hned a zadarmo? >:D
1. 10. 2011 11:33
Re: Tohle není normální!
Chci to nejlepší, chci to hned a zadarmo!

Prostě čecháčci...
1. 10. 2011 11:30
Re: Tohle není normální!
Co je na kritice povrchního? Je to tu přeplácané "Cígem" a nejsem z toho nadšený... to znamená, že jsem povrchní? Neuvěřitelný co ty dokážeš zjistit z jednoho příspěvku. Čísla do sportky nemáš? Já jen že ty snad dokážeš i diagnostikovat od monitoru vřed na dvanácterníku. Dovedu pochopit, že nesouhlasíš s tím co píšu, ale ty plky okolo jsou myslím zbytečný.
1. 10. 2011 11:25
Re: Tohle není normální!
Jak pravíš synku, my šlonzaci jestešmy taci chachaři razovití tož na ty věci čučíme jaksi jinač. ;-) Mimochodem poetiku nohavici jsem ocenil už v před 27 lety když jsem ho slyšel poprvé zpívat na moravském folkovém létě píseň Darmoděj a od té doby ho mám moc rád. A abych se vrátil k autům, líbí se mi tvé nadšeni a entuziasmus k novému vozu Škoda. Za mně to řeknu asi takhle v roce kdy jsem se narodil koupil můj děda Škodu 110 de Luxe za bratru 47tisíc Kčs, k přihlédnutím k této skutečnosti mně příjde Citigo jako levné lidové vozidlo které splňuje totéž co kdysi ta stodesítka má to volant tři pedály,čtyři kola, fofr klacek a uvnitř lakované plechy.Z ohledem k tehdejším a současným mzdám byla ta Škoda luxus, i přesto že severomoravský kraj (dnes Moravskoslezský) nepatří ke krajům kde by se běžně dosahovala průměrná mzda v republice, ale i tak je možné si to auto koupit za cca deset výplat (průměrných zdejších) není to špatný počin.Ovšem nevidím důvod kolem toho dělat nějaký hype.

Možná by název Škoda 100 a nebo 1000BA (když to není z Mladé Boleslavi ale z Bratislavy byl lepší než Citigo. ;-)
1. 10. 2011 11:20
Re: Tohle není normální!
Je to jejich špatným vztahem k životu obecně. Jsou to dokonale mělcí lidé, bez hloubky duše, bez hloubky vědomí. Povrchní, zoufalí plakáti...
1. 10. 2011 11:18
Re: Tohle není normální!
Ano, přesně tohle auto myslím. Koukám, že máš region Ostrava. Ty asi nebudeš ten týpek co ocení poetiku Nohavici, opakovaně se noří do skvostných vět Jana Balabána :yes: ... a na břehu Ostravice se mu ve vočích lesknou dva plamínky, viď?
Avatar - Rojin
1. 10. 2011 11:06
Re: Tohle není normální!
Naprosto s tebou souhlasím. Každé ráno se těším, až si kliknu na auto.cz a přečtu si něco o citigu a dalších nových českých peckách... Nerozumím borcům co to nechápou. Nejspíš to bude špatný vztah k autům, pak tomu nerozumím ještě víc, co tady dělají?? ;-\
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2011 10:51
Re: Koncernový úklid
Zničili... zašlápli... jako cígo... >:D
1. 10. 2011 10:39
Re: :D :D :D :D :D Články!
>:D >:D >:D :yes:
1. 10. 2011 10:38
Re: Tohle není normální!
V tom případě se to dá aplikovat i na jiné české vozy. Ty nemáš radost z nového českého Hyundaie? >:D
1. 10. 2011 10:35
Re: Tohle není normální!
Tohleto sem nepatří. Diskuze na toto téma proběhla pod dotyčným článkem, realizovat se můžeš právě tam.
1. 10. 2011 10:34
Re: Tohle není normální!
Působí to zcela normálně, pro lidi, kteří jsou schopni vidět souvislosti. Ty si hold budeš muset namáhat prst, abys sjel o půl stránky níže, kde máš zprávy o ostatních značkách.

Netvrď, že auto.cz je jenom pro vás (štamgasty), a jakýkoli jiný návštěvník, který na tyto stránky v tomto období může s vysokou pravděpodobností zavítat, se musí namáhat s orientací na tomto webu a hledat info o novém českém autě někde jinde, naž na první stránce nahoře.
1. 10. 2011 10:32
Re: Tohle není normální!
Myslíš auto české značky patřící německému koncernu a vyrobené na Slovensku? ;-)
1. 10. 2011 10:30
Re: Tohle není normální!
Zato ty chápeš vše! To jsi nám předvedl v diskusi pod článkem o Pandě a diskusi o neúspěchu Fiatu. :-)

Jasně také bych chtěl vyrejžovat co nejvíce peněz, ale zároveň bych se snažil aby to tady nevypadalo jako na fan clubu Škoda. Působí to až směšně. Určitě by bylo lepší udělat speciální přílohu CITIGO která by se pravidelně aktualizovala. Tohle je na úrovni bulváru. Naposled bylo něco podobného k vidění v době kdy pilot ruského Jaku plácnul letadlem jak řezník s játrama o pult. To bylo taky každých deset minut senzační titulek a člověk nevěděl pod kterým včera diskutoval.
1. 10. 2011 10:18
Re: Tohle není normální!
Připadáš mi, že nechápeš podstatu fungování internetového magazínu.

Je to tady zadarmo? Je. Tak se nediv tomu, že články, které v tomto období opravdu vydělávají, jsou o novém českém autě. Kdybys seděl na židli šéfa, tak se budeš chovat naprosto stejně. Dáš prostor tomu, co vydělává.

PS: toto neplatí jen pro tebe, ale i pro ty hejhuly nahoře. Ti taky moc nepochopili.
1. 10. 2011 10:07
Re: Tohle není normální!
No a nešlo by to všechno shrnout do jednoho pravidelně aktualizovaného článku aby to tady nevypadalo jako na stránkách koncesionáře Škoda auto?
Ne nemám radost z nové škody a ne necítím potřebu sednout do auta a razit směr MB. Co nevidět toho bude plná republika o nic nepřicházím..
1. 10. 2011 10:02
Re: Tohle není normální!
Ještě chybí "garáž ACZ co vás zajimá" a "co koupit" a máme to kompletní na pozadí stránky reklamu na citigo, informaci že na moje.auto je první recenze na citigo.... atd >:D
1. 10. 2011 10:01
Re: Tohle není normální!
Co myslíš, že není normální? Že se tu píše článek za článkem o novém vozu Škody? A co považuješ za razantnější informační novinku motorismu v Česku v roce 2011, novou barvu protonu na trzích v malajsii? My nyní musíme přece právě a garážovým právem vyžadovat na redaci doslovnou informační smršť o citim, my musíme tlačit na redakci směrem k prvním pohledovým, jízdním dojmům, chceme vědomí cen, paletu barev, počty předpokládané výroby, prostě chceme komplexní informace o tom dnes hlavním, to jest o nástupu zcela nového modelu, o vstupu Škody do dalšího segmentu. Ty snad jako čech nemáš upřímnou radost z nové Škody, ty se snad nechceš zajet podívat na silnice v okolí Mladé Boleslavi, abys spatřil jako jeden z prvních tento nový model? Tebe nezajímají auta? Co tu potom děláš?

Vedle toho si všimni, že spektrum článků na AUTO.CZ informačně nestrádá, i nadále tu máme co každé ráno celý vějíř informací, samozřejmě s početně dominantním tématem, kterým je CITI. A je to tak správné.
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 09:56
Re: Tohle není normální!
>:D tiež som na to ráno pozeral... dizajnové duely mám rád ale v tomto prípade mohli počkať na tretiu krabicu od Seatu. ;-\
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 09:48
Re: Nie je o com sa bavit
to sa predsa dalo čakať.
1. 10. 2011 09:43
Re: skoda u mna jasne vedie
Navim jak skoda, ale UPa sem viděl naživo ve Frankfurtu a je to pěknej hnus, mnohem hezčí bylo LUPO. :no:
1. 10. 2011 09:43
DUELANTI
Tohle je vořech pouze zdánlivý. Co je však na dnešním zadání přitažlivé? No především to, že na důsledně identickém dvojmodelu můžeme přehledně odečítat jemné genetické nuance, které každé z aut věrně usazují do portfolia své značky.

Prvotní pohled napoví, že vlastně není možné si... vybrat, ovšem v trochu jiné rovině, než by ji tu rádi viděli plakáti. Každý model je totiž nečekaně osobitý, každý model má rysy originality, přičemž ani jeden z modelů nepostrádá styl.

Souhrnně si napišme, že oba dva posouvají třídní kulturu do vskutku nečekaných designových výšin. Čisté, uchopitelné, logické, přirozené a funkční, esteticky až občerstvující tvary, tvary, které dosavadní konkurenční cirkusové kreace posílají přímou cestou do historického propadliště dějin.

Up! - na CITIm ztrácí v méně sympatické přídi, body naopak získává za šmrncovní, avšak méně praktické (dobrý postřeh kolegy Emela) zadní boční okénko, v komplexu však nekritizovatelný model, auto definuje třídní vizáž pro inteligentní lidi, pro lidi se vkusem, pro lidi pro něž jsou legíny, šampíčko, bebe k snídani a kombucha k večeři v podstatě nepřijatelné produkty.

CITI - otřesný název, co se týká designu, pak trefou jsou velké "voči", které zejména s červenou barvou karoserie auto fantasticky rozzařují, celková, dokonale parcelovaná příď (mlhovky nutné) citiho vjemově posouvá až někam o třídu výše, ano, v pozitivním slova smyslu je to "dospělý vůz". Cením, velmi cením boční lini skel, zejména odpověď zadním bočním oknem na jistou vizuální rozevlátost Upu, linie skel je přesvědčivá, vskutku jedinečná a (konfrontačně) samozřejmě praktičtější. Problematičtější natravování zádi zatím padá na margo pouze fotokontaktu.

Závěr - jedinečný, dvojjediný vstup do třídy, vstup charakteru malého třídního (vizuálního) zemětřesení. V delším časovém horizontu pasuj do estetiky ostře taktéž střiženého Rapida, Octavii III a Golfa VII a tedy dohromady máme na vočích už dnes výraz těch nejlepších v tomto desetiletí. Do čtyř pěti let můžeš čekat plagiáty ze všech světových výrobních stran.

BRAVWO :yes:
1. 10. 2011 09:31
Re: :D :D :D :D :D Články!
jo taky jsem se nasmál >:D :yes:
1. 10. 2011 09:29
Re: Užje to tu!!!
:yes: >:D >:D >:D včerejší předpověď vyšla :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 09:26
skoda u mna jasne vedie
a to pri pohlade z kazdej strany ;-) , zozadu je to ale o tri triedy lepsie ako Up , tie sklenene zadne dvere u vw posobia katastrofalne.

spredu ma skoda tiez normalnu masku na rozdiel od hrackarskeho vw.

u mna jasne vitazi skoda :yes:

skoda ze nedali uz rovno trojsuboj a nehodili sem aj fotky seatu Mii ktory vyzera tiez lepsie ako vw.
1. 10. 2011 09:20
:D :D :D :D :D Články!
Včera jeden človek napísal [odkaz] a dnes som otvoril net a fakt som sa naplno zasmial... >:D Tak čo, kedy vyjde článok "Up!, Citigo, Picanto - co koupit?"

>:D >:D >:D
Avatar - Sosa
1. 10. 2011 09:11
designovy duel
a co vlastne chcu na dvojcatach porovnavat? ci up! ma krajsie svetla nez skoda? alebo naopak? alebo ze jeden ma krajsie kolesa nez druhy?

VAG postavil normalne male auto s malym motorom neviem co to tu stale propagujete ako nieco revolucne :-! >:D
1. 10. 2011 09:06
zase dalsi clanok o up?
existuju pre redakciu aj ine auta ako svata trojica? Ci na tomto si ziskavate navstevnost ked mate 300 prispevkove diskusie plne flames?
Avatar - Ji/Ri
1. 10. 2011 09:05
Re: Koncernový úklid
Je to tak. Cígo prostě zničili. Ale vlčáci by byli hodně překvapeni, kdyby se z cíga zrodilo ošklivé káčátko...no ale to je pohádka. Osobně bych v tomto segmentu dal přednost suzuki, nebo twígu. Ale tahle tacuma .... no nevím nevím, jetíka jsme taky přijali s rozpaky a hele jaký je to švihák lázeňský ;-)
Avatar - Ji/Ri
1. 10. 2011 09:02
Re: Užje to tu!!!
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D zítra bude dizajnový duel Ap vs. Cytygou.... >:D >:D >:D a pak porovnání šaltrpák >:D >:D >:D
1. 10. 2011 09:00
Koncernový úklid
Co k tomu porovnání vlastně říct? Snad jen to, že už asi šéfům ve Vlkohradě pozice Škody zajídá a hodlají ji uklidit tam, kam podle nich patří. Ono to je logické, proč by se měly dvě koncernové značky prát navzájem, že. A tak tu nejpíš bude lidová Škoda a trochu výše lidový vozík. Jinak je mi až trochu líto, co to s Cígem udělali, absolutně bezvýrazná bedýnka s otřesným čumákem.
Jinak porovnání Pola s Fabií není na místě, Polo je o celou generaci novější.
Avatar - pario
1. 10. 2011 08:50
Re: Nie je o com sa bavit
Klaudius mal pravdu, keď ešte len predstavili Up, že budeme zo Škodovky nemilo prekvapený.
Avatar - pario
1. 10. 2011 08:39
Designový duel
Rozdiel je presne taký, ako medzi Polom a Fábiou. A to rozdiel na živo bude ešte väčší než na fotkách.
1. 10. 2011 08:35
Nie je o com sa bavit
Pre mna je vitaz tak jednoznacny, ze sa ani nemam o com bavit. UP :yes: Horsie vyzerat ako Citigo sa uz snad ani neda.