No, zapomněl jsi asi, že JiRi může jezdit na nákupy s taškou na kolečkách, nakonec dle úrovně jeho příspěvků tady a prokazoaných "znalostí" a "mouder", co tady pouští to bude dost pravděpodobné.... :-)
No, ačkoliv je mi Škoda jako značka velmi sympatická, Citigo se mi nelíbí a popravdě řečeno, prodejní rekordy lámat nebude dokonce ani u nás.
Čteme tady, jak Vw škodovku dusí a utiskuje a já mám naopak takový dojem, že tady škodovka teží z něčeho, na čem se ani tak moc nepodílela.
Je otázka, jestli ta snaha odlišit se od Upu byla požadavkem VW nebo snahou škodovky, obojí asi bude pravda. Nicméně snaha po odlišení vede k designu, který nenadchne a navíc není tak zcela zvládnutý - snaha uplacírovat typický "gril" tvořící škodovácký designový markant je chybná, na Upu taky nemáme za každou cenu ony vodorvné lamely a ostře řezaná světla.
Up bude pro VW důležité auto, pro škodovku podstatně méně. A tak si myslím, že Citigo je tady pouze z jednoho jediného důvodu - je to daň plnoformátovosti značky. Má-li škodovka dělat 1,5 miliónu aut do pár let, je zřejmé, že nemůže být bez miniauta. No a VW tohle řešení zvolil proto, že korigovat poměry v produkci mezi Upem, Citigem a Miiem (či jak se jmenuje ten maličký SEAT) je jednodušší, neý třeba omezit produkci Fabie a vyrábět víc Pol. Může nastat situace ( a ta ptavděpodobně nastane), že na jedno Citigo bude v bratilavském závodě připadat 10 Upů. A myslím, že nikoho to mrzet nebude....
Nakonec vedení VW dělá byznys a neřeší ptákoviny s německým či českým původem aut, na rozdíl od některých zdějších diskutérů - pozoruhodné je, že nejvíc problémů s "němci" a "útlakem" mají fanatičtí odpůrci škodovky, potažmo někteří Slováci, kteří se nějak neumějí srovnat s tím, že škodovka je česká plnoformátová automobilka, která má centrálu s veškerými řídícími činnostmi v Mladé Boleslavi, zatímco KIA má na Slovensku pouze výrobní závod, zatímco centrum pro Evropu má v Porýní a centrálu v Soulu či kde.
No a to je asi důvod, proč je tady možná , ale skutečně jenom možná trochu víc článků o škodovkách. Nakonec ona ta část kosmopolitních pisálků s obou stran řeky Moravy svými "výstupy" tady dokazuje, že jejich rozhled je opravdu hodně široků, občas dosahuje i ke směrové tabuli jejich rodného hnízda......
A Čechoslovák je jako co? Zase jeden z těch typickejch čecháčků, co permanentně musí lízt do zadku komukoliv, kdo se namane. Mně by nikdy ani nenapadlo jet do Tater, když mám na výběr Alpy hned v šesti zemích, kam dojedu daleko pohodlněji a hlavně kde jsou služby na úrovni, o které si ti v Tatrách mohou leda tak nechat znát. A podle čeho to usuzuju, když tam nejezdím. Inu dle zkušeností svých slovenských kamarádů (většinou Blava), kteří zkusili, zakusili a teď jezdí....hádej kam, ty Čechoslováku. No taky do Alp....
Ano tohle jsme všichni potřebovali, teď už všichni víme že citi se od upu liší předním nárazníkem dokonce i maska chladiče je téměř jiná i v interiéru najdeme kupu změn jako je volant nebo řadící páka s nápisem UP, nebo odlišnost v sedadlech i ve volbách zbarvení interiéru a jeho doplňků a konečně ta největší a nejdůležitější rozdílnost těchto dvojčat , každé z těchto dvou skvostných a naprosto designérsky povedených aut má víčko nádrže na jiné straně, Ano dámy a pánové je to tak . takže rozhodujícím faktorem bude zda je řidič levák nebo pravák protože na všechny se dostane ale věřím že i spousta leváku si koupí citigo protože škoda předvedla něco úžasného. Dokázala totiž ob-šlehnout UP s minimálními rozdíly. BRAWO škoda gratulace je na místě a můžu už jen popřát do budoucna aby se ti další skvělý model podařilo vyrobit co nejpřesněji jeho předloze , věřím že to dokážeš !
Designovy duel automobilu technicky stejnych, odlisujici se maskou a rohy oken je, dle meho, uplne zbytecny. Zde spis jde o vzhledovy duel (neplet si vzhled a design).
Navrhl bych designovy duel dvou novinek teto tridy. Duel opravdovych tridnich konkurentu. VW Up vs. Fiat Panda.
už jsi někdy slyšel např. o x5, q7, laguně, pasatu, atd. atd., že je bráno jako nákupní taška? Nevím co kdo neumí uchopit, ale v tomto případě tvá demagogie liská tebe po pyščisku. Už té křeče nech, to ti nesluší.... 8-s:-!
Jen jemnou korekci tvé hlavy - Nákupní taškou je takřka každý vůz, jde jenom o to, kdo si může dovolit koní třicet či koní tři sta. To je ale rovina, kterou ty zatím nejsi schopen uchopit.
Tak mě např. neurazil, protože:1) jeho články jsou tak dlouhý a jednobrdý, že jsem ještě ani jeden nedočetl do konce, a tak čtu jen jeho reakce, ty jsou kratší a stejně "smysluplný" a rádoby provokativní. To se mu celkem úspěšně daří, protože spoustu z diskutujících vyprovokoval k nějakým rakcím, a o to mu asi jde nejvíc, což znamená, že si zde kompenzuje nějaký nedostatek, tak mu tu radost nekažme. 2) Mě urazí jen člověk, který je evidentně ineligentnější než já, a to on tedy není. Nakonec je dobře, že tady takto působí, diskuse se tím vždy zpestří a není to taková nuda. Hezký den :-)
Twígo je v této třídě pojem, tak vystup ze stínu a nepis tu zase takové ... Jinak budeš za toho prosťáčka, o kterých tu vykřikuješ. Twingo má, oproti Cígu a Apu, šmrnc a šarm... Bohužel, sám jsem se těšil na nového drobečka hlavně u Skody.
Výborně! Tohleto si vytiskni a nalep na čelo jako připomínku slušného, ne arogantního přístupu. Jinak pokud ty vnímáš mini jako nebo více, tak je to tvůj poněkud zkreslený výkřik do tmy. Tyhle auta jsou právě těmi nákupními taškami a městskými přibližovadly. A lidi, o kterych pises, si tohle nelízujou na 3 roky, ale buď platí cash nebo 6-8roku leas.
Ale chválím tě, konečně tu u tebe došlo k sebereflexi a uštědřil sis morální políček. Konečně ! Jen tak dál GTI, páč doteď jsi byl takový miniGTI bez ohledu nad rozsahem tvých slohovwych cvwiceni.
Dneska velmi výrazně BRAVO GTI! ;-):yes:
Jak nevědomky, vím přesně co a proč jsem napsal, ano majitel si to bude velmi velmi rozmýšlet. Například v Česku bude zcela přirozená cesta směřovat právě k CITImu. Nebo se snad domníváš, že tu budou fronty na bárboidní Twingo? >:D
Bravo. Uplne nevedomky se ti povedlo trefit ten povestny hrebik - majitel teto tridy si musi svou volbu sakra rozmyslet, aby se mu z jeho vlastniho auta po dvou mesicich nezvedl kufr. Pri dnesni nabidce v teto tride to bude ShityGo mit opravdu tezke... :yes:
Ctěné publikum bych si dovolit jemně zbrzdit v nadmyšleném a neurvalém pohledu na třídu mini. Lehce arogantní slova nad tím, že tu někteří z nás zapasovávají nové vozy do třídní struktury, jsou než křeče životních neználků.
Vozy v předmětné třídě se nekupují jako "nákupní taška", jako nějaký póvl, nad kterým je nejlepší ohronovat nos. Tyto vozy kupují většinou lidé, kteří si z majetkových důvodů nemohou větší vůz dovolit. O to větší akcent je pak nutno věnovat výběru vozu. Neboť diamantový kovboj, poflakující se za volantěm pětkového báva, tomu je jedno, jestli se mu auto přestane po doběhnutí leasingu líbit, pořídí se prostě auto jiné. Zato majitel auta z minitřídy, ten si musí svojí volbu setsakra rozmyslet.
P.S. Z těch arogantních a ironických poznámek na adresu paušálně všech aut mini by se normálnímu jedinci zvednul kotel. Uvažujte při psaní trochu o životě. Trochu hodně. Máte-li tedy o čem...
To môže byť realita, VW nerobí zlé autá, len v tejto triede si dáva minimálne na čas. Faktom je, že tiredu definuje a určite ešte nejaký čas bude definovať niekto celkom iný.
Kdybych vybíral v této třídě... tedy kdybych z nějakého důvodu musel, nebo chtěl městské mini a volil mezi vw a škodou, pak bych měl jasno hned - Citigo na renderu je na první pohled dospělejší (nejsem žena, nevybírám si usměvavého broučínka) a v zelené metalíze na hliníkových kolech atraktivnější volbou.. Tam se mi opravdu líbí :yes:
Ovšem snímek ze silniční praxe (viz žloutenka na plechu a bez mlhových světel) mě vrací do reality pod čtvrt milionu..
Přečíst si polovinu "diskuze" je o žaludek.
A přitom se tu pořád bavíme o pidi autech, které nejsou a nebudou ničím jiným než obyčejnou nákupní taškou. To, že tyto "výkvěty techniky a designu" tady někdo adoruje a někdo zaslepeně přisprostle obhajuje neznamená, že se bavíme o něčem důležitém. Prostě jen nákupní tašky. Není to ani elektro, ani extra bezpečné, NENÍ TO NIC. Jen místní vwanda a jeho slouha osmahnito nám tu cpou pohádky. Ale budiž, každému nám bije srdce pro něco jiného, každý máme v garáži jiné plakáty, ale proč tolik hnusu kolem...?
Shrnovačka:
na trhu je x jiných pidi aut, které narozdíl od těchto mají šmrnc a výraz. Tyhle dva, ap and cígo nemají nic. Jen další koncernová auta. osobně jsem od škodovky čekal něco ve stylu škoda - nenápadné, líbivé, jednoduché, prostě naše....a ne tohle, model pro model.
Za mě tentokrát :no:
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
GTI myslíš, že schopnosť formulovať text priamo súvisí s výškou IQ? Tak potom každý spisovatel, alebo novinár musí mať vyššie IQ, ako napríklad jadrový fyzik, ktorý kokce. A nepáči sa mi, že tu delíš ľudí na tých menej schopných, lebo každý má právo napísať svoj názor.
Jossalito. Odpoveď GTI-ho sa Ti zdala adekvátna? My ostatní "prosťáčci" a Slováci už nemusíme prispievať, to by si chcel? Úprimne Ťa ľutujem s Tvojimi názormi.
Co se týká obsazení trhu, tak je zatím samozřejmě velmi předčasné to jakkoli hodnotit, ale co se týká samotných schopností UP!u, tak tam je (už podle prvních testů) celkem jasné, že ten údajný "vlak" minimálně doběhl...
Já to vidím podobně.
A tvému odhadu ještě přidej fakt, že náš nostradamus na úspěšnost malých aut (GTI) věští úspěch v řádů statisíců, Fiatu 500 věštil neúspěch a vyplnil se opak, takžei věštba je nakloněna. >:-[]
Cena je důležitá ve všech zemích. Viděl jsi někdy nějakého němce, Francouze, Dána..., který by tak chodil po ulici a rozdával stoeurovky a měl z toho radost a přitom do práce jezdil Lupem?
Elektrika? Konkurence, třeba ta od Kolína, už elektriku prodává, dokonce v pěti dveřích.
Twingo jako samostatný model se prodává pomalu 200 tis. kusů ročně, to je 3. nejprodávanější auto své třídy v Evropě. Na takovou hodnotu by VW se všemi třemi modely dohromady rád vystoupal, na více ani nejsou kapacity.
Také vidím budoucnost v malých autech, ale vzhledem k tomu, že objektivně zdaleka ten trh tolik neroste, tak bych až tak optimistický nebyl.
Jo, ten tah je dokonalý, už to dělají ti, co provozují u Kolína TPCA a ti už to rozjeli v elektrice a další generace také určitě klepe na dveře. O tom, že konkurence malá auta umí úspěšně prodávat, není pochyb, koukni na posledních 20 let. O tom, že tohle VW neumí, dosvědčuje těch podledních 20 let taky. Problém je, že VW se i v tomto případě jaksi za těch 20 let nepoučilo a přicházi opět s tím, co už jednou, minimálně designově, neprošlo.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Ja ale nikde netvrdim, ze jsi tupy jako Cosworth. Vrat se zpatky na zacatek a precti si muj prvni prispevek. Tam je receno vse. Hledas zbytecne slozitosti v necem, co je velice proste a kazdemu jasne.. teda krome tebe. Navic trpis akutnim nedostatkem sebereflexe.
Doufam, ze tentokrat to uz konecne pochopis, protoze jinak budu muset prvni vetu tohoto prispevku prehodnotit.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Proč jsi tak popuzený, proč hledáš neustále chyby u těch druhých? Píši snad já, že sis přihnul? Nikoliv, jen konstatuji to, co jistě už o sobě dávno víš, že jestli s něčím, pak s hlavou se vytahovat nemůžeš. Nikdo se ti tu za to nevysmívá, každý tvůj jistý diskusní hendikep toleruje, avšak, když sis tu o to řekl, a já ti to připomenu, to je voheň na střeše, viď.
O běžeckém výkonu píši logicky proto, že je to obdoba - já jsem proti tobě pomalejší v běhu, ty jsi proti mě pomalejší v hlavě. Já na tebe za ten běh neplivu, naopak tě chválím, za to ty... no jen si přečti ke komu už se tu v samém zoufání uchyluješ. K nejhoršímu diskusnímu odpadu, který tu kdy byl. To je tvůj rozměr, to je pravda o tvém rozhledu.
Nejen mne, nikoho a nikdo tu nemůže kohokoliv z nás přirovnávat ke cosworthovi, neb to je tak výjimečně negativní exemplář, že vybočuje ze všech možných diskusních realit. Nikdo mimo něho, ani ty, ani já, ani nikdo z našich kolegů není tak tupý jako on. Ovšem pokud to nevíš, je to s tebou ještě horší než se domnívám.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Dnes sis zrejme prihnul vic nez bylo zdravo. My zde nemluvime o mne, rec je o tobe, chlapce. Navic to michas s nejakou paralympiadou, ci co.
Takze zpatky k tematu - cemu na pouhem konstatovani faktu, ze jsi stejny primitiv jako Cosworth jsi neporozumel?
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
:-) To je přesně ta reakce, kterou užívají lidé tvého druhu. Jakmile dojde na to, že by se měla konstatovat jejich (tvá) intelektuální schopnost, tvůj rozhled, vědomosti, schopnost sdělovat myšlenku, je voheň na střeše. Rozumíš, ty jsi okamžitě v extrému, nazíváš kolegu diskutéra primitivem a podobně. Proč? Zlob se sám na sebe, že na víc nemáš. Případně (a to je v tvém případě realističtější) se s tím smiř. I o tom je život, že se musíš naučit smířit sám se sebou.
No představ si, že bych zase já začal psát, že jsi nějaký běžecký grázl, protože jsi mě předběhl na dvě stě metrů, a že jsi vyhoněnej na steroidech atd. Proč bych to dělal, když vím, že jsem v běhu pomalejší. No a ty jsi zase pomalejší v hlavě. Tak se uklidni, nenazívej tu kolegy, kteří jsou v tvých problémech nevinně nějakými primitivy a snaž se tu alespoň jednou za rok napsat něco, co by se dalo s upřímnou pochvalou přečíst.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Jeste jednou, zjevne mas problemy s chapanim: Svym vystupovanim vuci lidem, o kterych nic nevis, jsi uplne stejny primitiv jako Cosworth. To, ze to napises kulantneji nez on, na veci nic nemeni. Primitiv jako primitiv...
Nastesti zde tve invektivy bere vazne uz jenom malokdo, zbytku jsi pro smich.
Ale hraje, funkční, výrazově minimalistický. Nicméně to auto je výrazově staré už v momentě představení, není na něm nic, co by zaujalo, co by ti utkvělo v paměti,...Prostě projede něco, na čem se od pohledu šetřilo. Interiér nechám být. Tomuto produktu se nápad, design a charakteristický detail vyhnuly, nebo chyběly.
Ano, jde o výrobek domácí automobilky, ale to neznamená automatický flek na piedestalu.
Esteticky Up! je na európskej úrovni. Konečne aj mini od VW vyzerá k svetu. Po predraženom Lupe a nechutnom Foxe konečne niečo pohľadné. AJ keď k dokonalosti mu ešte čo-to chýba. V triede mini je VW momentálne asi tam, kam v nižšej strednej vyšplhal napríklad cee´d.
Citigo (bože...) je, žiaľ, na úrovni Foxa. Snáď interiér je o nejaké to percentíčko lepší, ale plech v kabíne osobného auta dnes už nesvedčí žiadnemu modelu.
Direkt? Zatiaľ dvojjediný, ešte treba počkať na tretieho do partie. A potom sledovať, ako si budú dávať údery navzájom. Súperom sa ich príliš veľa neujde. Tí, na rozdiel od tria z VW Group, nie sú žiadni nováčikovia.
A práve preto ani jedno z týchto mini nič nedefinuje. Naopak, snažia sa dobehnúť odchádzajúci vlak. Otázka je, či naskočia. Úvaha, či sa dostanú do jeho čela je predčasná.
Isteže, Škoda ťahá za kratší koniec. Presne o ten povestný fúz - žiaľ, ten fúz je hrubý jak klokaní chvost.
Týmto modelom sa žiadny zo súčasných produktov kvalitou nerovná, jednoducho preto, že sa ani nemôže. Oba modely sú totiž pod súčasnou európskou úrovňou. Konkurencia si musí čupnúť, aby im videla do očí.
Nová dizajnová epocha Škody? Preboha, dúfam že nie. Slogan "kde iní končia, my začíname", sa v tomto prípade pre Škodu nehodí. Rozhodne.
Inváziu stotisícových sérii rozhodne možno očakávať. VW už robí nábor na obsadenie 2000 novovytvorených pracovných pozícií skladníkov a utieračov prachu. Pri avizovanej cene ich určite bude treba.
Toľko môj pohľad. Ktorý bude reálnejší? Čo myslíte, vážení?
Cena bude velmi rozhodná zejména v postkom (zkratka >:D krajích, ale nezapomínej, že "projekt" trojčat není jek kolínskou odvozeninou, ty přece víš co se valí za rohem, to čtyřdvířko, elektrika, a bůh ví co ještě. Současně je nutno vidět tenhle projekt ve světle marketingových schopností VW. Takže pokud se liftingované Twingo krčí nekde v rohu v kůlně, pak VW (koncern) udělá hodně pro to, aby si pod pojmem městské auto každý za tří roky představil právě tuhle novou trojici.
Konečně nezapomínej, do jaké doby tyhle modely vstupují. Za pár let budou chodit průvody nuzáků po ulicích a nahánět každého kdo pojede v autě nad čtyři metry, přesně tak, jako se to dělo (děj) u napadání smetánky v kožichách z pravých kožešin. Tohle všechno se bude nějak marketingově využívat, takže o osud malých aut (obecně) nemám vůbec starost. A speciálně o trojku z Koncernu se nemusíme bát vůbec.
Víš jakej je to dokonalej tah, když na tebe v každém velkém evropském městě budou vykukovat tu VW, tu Škoda tu takřka totožný SEAT? I v tom odsledovávej tu sílu těchto prcků.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Od tebe mě tvé bláboly nepřekvapují, jen potvrzuješ svou dokonalou vjemovou mlhu. Cosworth je zde absolutním a nepřekonatelným primitivem. Od všech, kteří zde příspíváme dělí Coswortha asi tak deset pater narůstajícího IQ a nekonečný prostor uvahových schopností. Tak velmi zřetelně ti píši, že bych si nedovolil tu nikoho (nikoho) a to ani vzdáleně přirovnávat ke Cosworthovi jako nyní ty mně.
Nikdy nikoho tu neurážím, a to že o tobě napíši, že neumíš formulovat myšlénky, že na můj vkus nevíš, neznáš a neumíš, to není přece nějaké urážení, to je pouhá konstatace panujícího stavu. Nebo ty se snad domníváš, že jsme tu všichni stejně formulačně schpní? Nejsme, a ty například patříš k tém méněschopným. Nechceš nyní doufám tohle popírat, že ne?
Tohle je zcela přirozené nejen v intelktuálních schopnostech, ale ve schopnostech jaksi fyzických, a platí to po celém světě. Já jsem například přesvědčený, že bys mě natřel na dve stě metrech v běhu. No a co, to jako mám na tebe začít vyskakovat? Proč? Ty jsi méně inteligentní než já, já zase méně rychlý v běhu než ty. A co jako, tebe to uráží, mně ne. Čímpak to asi je, viď?... Nauč se znát především své limity, to ti v životě dost pomůže.
A ty víš proč budou mít úspěch?
Ono to není vždy tak snadné, jak by se mohlo zdát. V něterých třídách nestačí říct "folksvágn" a lidi jsou na větvi.
Svou filosofií, dovolím si tvrdit, že i vlastnostmi, mi CI-GO (zkratka >:-[] ) připomíná Foxe. Taky sterilní auto se třemi dveřmi s koncernovou technikou... No uvidíme, co cena.
Povim Vam, jaky pocity z obou aut ja mam. Skodovka rika: Vezmu dovnitr i 4 lidi, bude-li to nutny. VW: Ja jsem jenom pro jednoho, dva uz ve me vypadaj ponekud nepatricne.
Interiery maji pekny, vw ma lepsi volant a zapnuty parkovacky. Z predku i zadku obou aut jsem trochu rozpacitej, ale pujde o zvyk. Nekterej design potrebuje cas, aby vam ukazal, co se vam ma libit. Kdyz se to dozvite hned, ztratite v nejlepsim zajem a je po radosti.
Jsou to jen dalsi dve prditka na trhu, ale koncernova. To tu mnoha lidem hyba zluci a proto tolik povyku a prispevku v diskusich. Protoze vedi, ze budou mit uspech i pres tu hromadu spatnych vlastnosti s designovou sterilitou dohromady. Nevedi ale, proc.
- Oba modely jsou svojí estetikou na vrcholné evropské úrovni.
- Třída mini zažívá dvojjediný direkt.
- Obě auta definují nový městský garážový styl.
- CITI je většinově (o fous) vnímán (zatím) jako ten druhý
- Kvalitou designu se k oběma modelům nemůže rovnat žádný třídní produkt.
- V Česku registrujeme s příjezdem CITIho novou designovou epochu Škody.
- Lze důvodně očekávat rozsáhlou evropskou invazi ve statisícových sériích.
- Avízovaná cena CITIho ve výši cca 180 tisíc korun je předčasným vánočním dárkem škodovky nám motoristům.
Myslim, ze tady se na ten minimalisticky design jeste moc nehraje, hlavne predni svetla jsou podobna spis octavii po fl. Male auto muze byt hezke jak s minimalistickym, tak s extravagantnim designem.
podle toho jak tady nekriticky zbožnuješ každej paskvil s nálepkou VW nebo Škody tvůj rozhled krásně vykresluje :yes: ty jsi přesně ten typ čecháčka co by si koupil od VW i jezdíci hnojivo jen kdyby to mělo jejich nálepku a psal bys o tom jak to má dospělý funkční design, jak si tyto auta kupují racionalně uvažující lidé s rozhledem a inteligencí...od člověka jako ty to opravdu sedí...tvoje příspěvky čtu už dost dlouho a v 99% je pod moji úroveň na to reagovat...ted už jsem se neudržel...znám spoustu lidí s rozhledem...(já mezi ně vzhledem k svému věku neřadím, i tak si myslím, že se ve světě aut vyznám docela slušně) a nemůžu říct že by tak nekriticky zbožnovali tento koncern...naopak...většina lidí co se vokolo aut trochu víc motá nevlastní VW...ani nic od jejich přicmrndávačů...
je mi upřímně líto lidí co jezdí celej život škodou a jejich životním snem je VW Passat 2.0TDi...jak moc jsou ochuzeni...
a reagovat na tvoje rejpavé příspěvky ohledně mejch snů snad ani nebudu...troufnu si jen poznamenat že asi jezdíš nějakou koncernovou obludou v turbodieselu...jinak by ses nemohl tlemit skvostu jako ford escort cosworth což je jeden z nejlepších hot hatchů v historii...ale to člověk "s nadhledem" jako ty samozřejmě vědět nemůže....
Nejde přece jen o O1, i O2 (před face) ty lamely rovnoběžně měla, stejně jako třeba studie Yeti. Já bych se vzhledem ke konzervativnímu stylu designu Škodovek té "ztuhlé statiky" tolik nebál (pořád lepší, než ta částečná asociace s Daewoo), spíš mám trochu podezření, že šlo o jedno z mnoha odlišení koncernového meinstreamu od prémiového Audi, které má takové rovnoběžné vertikální lamely přední masky (i když podstatně delší) u některých modelů dodnes. ;-)
Už to tady padlo mnohokráte - on ten oslavovaný minimalistický design je maximálně citlivý na detail. Na prckovi jim to nějak nevyšlo, v reálu v budoucnu uvidíme, jak si povedou některé nynější studie prosazené do výroby...
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Kurnik tak to je oříšek... pravidla českého pravopisu to dovolují, ale jak je tomu po stránce etické nebo morální netuším. Citigo je pro tebe české nebo slovenské auto?
Je to Pepa a hotovo. >:D
Na počítači je pořád tlačítko power, které můžu kdykoli stisknout a jít dělat něco užitečnějšího. O nápravě nějakého zdejšího klimatu jsem dávno ztratil iluze.
To já vím, nicméně nemíním jen kvůli tomu, že jsou de facto profesně prodejní stejně jako salám a kvůli penězům schopní ledačehos, baštit naprosto všechno. Čím víc pasivity, tím hůř ...Pravdu pak má ten kdo tvrdí: Můžete si za to sami...
Nehodlám napravovat všechny křivdy světa, ale houpat se nechám taky jen do určité míry ;-).
Navíc - tohle není díky bohu politický, nýbrž automobilový, techniky se alespoň zhruba týkající webový magazín, tak alespoň trochu štábní kultury, pánové ;-) ...
Ano a já bych je mohl klidně jmenovat. Jeden takový samozvaný alfasamec, brouk pytlík, který si myslí, že snědl všechnu moudrost světa zde pravidelně uráží všechny kteří mají opačný názor. A teď asi i on sám tuší o kom je řeč.
Vursuma neobhajuji to že se neumí chovat nemění nic na tom, že ho posíláš diskutovat na Slovenský web kam podle tebe patří. Což nemusí být pravda. Znám spoustu čech kteří luví slovensky. Na tom není nic špatného. Není to zase tak dlouho kdy jsme byly jeden národ.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Sklapni už - čo príspevok, to nadávka. Pohľad do zrkadla - ako obvykle - chýba. AK nevieš napísať nič k veci a slušné, tak sa radšej zdrž, tvoje hulvátske výlevy tu nikomu nebudú chýbať.
A co jako? Před nedávnem tady byla titulní stránka plná korejců. To když byl první test Ria, Elantry, do toho i40. To bylo podle tebe v pořádku, ale jakmile se objeví novinka od Škody, a je jí věnována pozornost, tak je zle.
Taky můžu říct, že nás PR Hyundai zásobuje pí* o tom, jak rezignoval jeden ze tří generálních ředitelů [odkaz] No, celej Kerskej les z toho onemocní >:-[] To ber jen jako napsanou tichou myšlenku.
A nic. Jen můžeme suše konstatovat, že Škodovka neměla moc prostoru na povedené přebouchání UP!-u. Ale to nemusí být nutně na škodu u kolíňat to funguje bez problémů. Bohužel s úpadkem zájmu o mini vozy a přehuštěné nabídce konkurenčních vozů to budou mít těžký.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Jakube, někde jsem tady psal informaci, že autorem Citigo (jak se to vůbec skloňuje?) není Jozef Kabaň. To je věc, která se ke mně donesla, nic víc. Můžeš to potvrdit, vyvrátit nebo doplnit? :-)
Kolínská trojka slaví úspěch tak proč ne koncernová trojka? Osobně myslí že NSF bude propadák... v tét třídě se hraje na cenu a styl který Citigo postrádá. Ne že bych jim to nepřál ale Spark a Picanto na tom budou asi lépe a pravděpodobně i Panda.
Ještě jednou, až budeš (jestli vůbec) někde studovat, tak zjistíš, že za všechno si my Češi zaplatíme. A až ti nějakej slovenskej studentík, zdarma studující na české univerzitě, donese diplomku napsanou ve slovenštině a to na české univerzitě, tak to asi s takovým klidem rozdýchávat nebudeš.
Slovák může diskutovat na českém webu a mnoho jich tu také diskutuje a nic proti nim nemám. Ale důležitá je zde míra slušnosti. Ty asi taky nebudeš nikomu na návštěvě nadávat, tak, jak to tady běžně činí vursum a pár dalších individuí.
Kdepak rozpočet je takový jaké se očekávají prodeje. Kategorie SUV slaví úspěch tak si můžou troufnout více investovat. Kategorie MINI je v evropě na ústupu a vzhledem k tomu že koncern bude dělat celkem tři utace jednoho modelu tak si částečně polezou do zelí proto by byla větší investice neuváženým krokem.
Proč? Ostatní modely to tak nemají. Otázka pak spíš zní, proč neudělat jen Up!, v různých cenových relacích, proč nutně hnát jeden minimodel na tři značky...?
Začni studovat základy asertivního chování. Jsme v EU a máš stejné možnosti jako studenti ze Slovenska. Můžeš studovat kdekoliv pokud ti to tvoje míra inteligence dovolí. Ještě jednou.... z jakého důvodu by nemohl slovák diskutovat na českém webu?
To si taky myslím. MissionL je jedním slovem nádherný. Jákekoliv roubování a facelifty jsou nasilným narušením původního úmyslu designera. Například facelift Clia... totální zníčení původně hezkého vozu. UP! je také hezký, ale CITIGO je nepovedený. :no:
Chlapče, že se nechovám pokrytecky a nelezu kdekomu, v tomto případě vulgárnímu, do zádele, neznamená, že jsem stejnej jako on. Já tu na "návštěvě" nejsem.
Nechci se tady rozepisovat o tom, jak ze svých daní vydržuji na českých univerzitách slovenské občany, kteří zde studují zdarma(!) a zabírají místo našim studentům. Myslíš, že my takové možnosti máme? Ne.
Thalie nemá s Loganem (krom několika podvozkových dílů) nic společného. Nemluvě o rozdílech ve velikosti karoserie. Jsi vedle. I tak proč sem tahat jiná auta? Diskutujeme o CITIGO. A toto roubování se opravdu nepovedlo. Příkladem kde se to povedlo je například Peugeotí variace ASX.
Netvrdím, že CiGo je nejhnusnější auto na světě, na těch fotkách od RS se mi z profilu a zezadu na rozdíl od renderu vcelku líbí. Jen jsem přesvědčen, že kdyby to měl celé pod palcem Kabaň a byl limitován pouze podvozkem a několika rozměry, vypadalo by to asi úplně jinak.
Do Tater nejezdím, nenechám se okrádat. Levnější a po všech stránkách kvalitnější dovolenou seženu i v rakouských Alpách.
Zajímá mě, jestli to vulgární individuum píše to samé třeba na rakouské, maďarské či německé weby. Pochybuji. Tam by s ním byli hotoví raz dva.
Ty jsi opravdu nechutnej! Tvoje narážky mě jako Čechoslováka uráží! Až budeš brblat na dovolené v Tatrách, že se ti něco nelíbí tak si vzpomeň na to co si zde napsal, protože bys pak měl poslat sám sebe do Krkonoš. Nemluvě o tom, že víš prd o tom jakou má státní příslušnost! Je mě z tebe zle, styď se. :-(
Slovák, že?
Proč nejdeš třeba na vaše stránky, nebo na maďarské, či já nevím jaké... Nikdo ti přece nedrží pistoli u hlavy s požadavkem vepsání do adresního řádku "auto.cz". :-!
Sudis na tomto fore ludi, ktorych si v zivote nestretol. Nevies, co maju v garazi, kolko maju rokov. Je na tomto fore niekto, koho si neurazil?
Ci si za tieto zvasty plateny alebo ti to len robi dobre... neviem. To prve by som chapal.
Lenze tie tvoje posty nie su o autach. Vykrik "Bravo VW" na konci nie je analyzou, ba ani len nazorom.
Urazanie a znevazovanie ludi len pre to, lebo maju iny nazor ako ty, v takej miere a takym sposobom ako to predvadzas ty, je pripad pre psychiatra. Jeho diagnoza by sa asi nevyhla slovu "patologicky".
V kazdom pripade, vo svojej podstate si zrejme uboziak.
To je jasne, ale zrovna MissionL ma mit, dle vyjadreni automobilky, k serii dost blizko. A hlavni duvod vzniku studii je prave ukazka budouciho smeru automobilky+umeleckych schopnosti designeru.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Vision D je průkopníkem nového tvarového směru Škody obecně, avšak z hlediska sériové výroby jsou prvky zmíněného směru poprvé k vidění právě na vozidle Citigo (ač vychází z modelu up!).
To je podle mě taky velmi zajímavé srovnání. Jestliže má Vision D představovat nový směr Škody, který se snad musí líbit každému, tak si kladu otázku, proč Citigo dostala ten strašný kukuč. To jsou 2 naprosto diametrálně odlišné přístupy k designu. Docela by mě zajímalo, jak by Citigo vypadala s předkem ala Vision D, ale jsem přesvědčenej, že skvěle. Protože ikdyž předek Citigo je ve stylu ocucaný bonbon, tak zbytek autíčka má celkem ostře řezané rysy (hlavně záď) a se stylem Vision D by se skvěle doplňoval..
Do mně se můžeš těžko trefit, na to nemáš dostatek rozhledu. Popravdě mi tak nějak nedochází proč mi píšeš, že by jsi v této třídě chtěl Picanto? Zajímá tě snad, co bych chtěl já? Nahoře je článek o designu a k němu se vyjadřujeme, co by sis koupil či nekoupil tu nezajímaá snad ani toho posledního zoufalce.
Nakonec, podle toho, že máš v autu snů Ford Escort, víš že ti toho Picanta možná i věřím... >:D
Popravdě - nejsem kdovíjaký znalec poměrů v design centru Škody a VW, tudíž nejen že nevím, ale ani netuším ;-) . Pro mne je tento kousek hrůzný ;-\ ...
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
Malej velkej problém je ovšem v tom, že přes víkend píšou hlavně plakáti, a ti jak známo mají velmi specifické garážové požadavky. Intelekutální úroveň kritických příspěvků dnes dosahuje pověstného krysopsího dna. Ti kluci nemají ánung, jsou totálně zpitomělí filmem, doslovnou informační smrští například z AUTO.CZ:yes: a nedokáží se v té záplavě informací orientovat. Je to známý syndrom ztraceného prosťáčka ve velkém světě dospělých. Je nezajímá detail nové Škody, nového Volkswagenu, je zajímá jen to, jestli si přečtou, že nissan GTR to natřel nebo nenatřel jejich dřevěné tatrovce.
Dospělí lidé naopak velmi natěšeně vítají každou zprávičku, vždyť co už je sakra větší událostí, než nová, navíc krásná škodovka? My, jejichž IQ nekončí číslovkou stupnice venkovního teploměru naopak čekáme nejen na designový duel :yes: čekáme na vaše první dojmy, na informaci o cenách, o barvách o výbavách, prostě o novém modelu Škody není žádný počet článků nadnormou.
AUTO.CZ náleží veřejná a zřetelná pochvala od nás všech, co to tu čteme, pochvala za to, že se velmi soustředěně snaží nám přiblížit každý šroubek CITIho.
Re: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!
1) Důvodům rozumím, ale duel se měl nechat na dobu, kdy se budou porovnávat reálné snímky a ne snímek (Up!) s renderem (CiGo).
2) Nemyslím si, že goučko startuje nový směr, zde se jedná o napasování jako škodováckého ksichtu na jinde vyvinutý model. A podle toho to aspoň na renderech vypadá (reálné snímky v odkazu uživatele "RS" v jiné diskuzi vypadají imho mnohem lépe, ale není tam vidět čumák). Kdyby design vznikal od počátku v Kabaňově režii, věřím, že by auto vypadalo podstatně jinak.
Ano, nesneses nic od VW, to jsme tu uz od tebe v ruznych obmenach cetli nekolikrat. Ze jsi zaroven agresivni magor, to jsi pro zmenu dokazal napriklad zde - [odkaz] . Doporucuju ti jit diskutovat o Citigo treba sem - [odkaz] , tam najdes diskuzi odpovidajici tvoji mentalni urovni.
nezlob se, teď se do tebe trochu strefim...když už bych si měl vybírat ve třídě miniaut...(jinak tato třída jde kolem mě hodně širokým obloukem) tak jasně beru novou kiu picanto...ta je designově i zpracovaním na uplnmě jiném levelu než jakýkoli jiný model této kategorie včetně kolínskej nebo tutěch mutantů z bratislavy...toť můj názor...
sice chápu, že ve této třídě s těmito rozměry se nedá vytvořit nic světaborného...ale ten zadek Upu! je totálně katastrofální...a citigo je tragická celá...a pokud to nebudou dávat téměř zadarmo, tak by mě zajímalo kdo mu dá přednost před neméně ošklivou fábkou...
dovolím si reagovat na poměrně frekventovanou kritiku výběru vozidel pro tento duel. Duelanti byli vybrání z několika zásadních důvodů. Jedním z nich je aktuálnost samotného tématu, jež spočívá ve sledování odlišností dvou modelů, které stotí na společných základech. O to smysluplnější je tento duel v případě, jsou-li rozdíly mezi oběma vozidly výraznější, než mnozí z nás čekali (prosím, ruku na srdce).
Neméně důležitým faktorem je, že Škodu Citigo lze považovat za průkopníka nového tvarového směru Škody v rámci sériové výroby. Proto je přinejmenším vhodné věnovat jeho designu prostor.
Tvému permanentnímu životnímu pocitu v podstatě rozumím. Postačí si přečíst tvůj zdejší žalm prosťáčka zahryznutého do mříží svých garážových snů. Chyba ovšem je výhradně na straně tvého příjímača... To doufám víš.
Podle mě hledali způsob, jak zdynamizovat vzhled. Přeci jen, jak mám O I rád, tak ruku na srdce, dnes už by ta rovná žebra a tomu odpovídající rámeček působily ztuhle, staticky. Mě to nevadí, záleží na provedení a u žádné dosavadní Škodovky mi to nevadilo. Uvidíme, jak to bude vypadat u Citiho, ale tam je ten problém jinde.
Z oválu se časem stal lichoběžník a lamely se sklonily ke stranám. Začalo to asijským designem Škodovek - Superb, Octavia po FL, Fabii před FL se mi hledat nechce.
Vážená redakcia,
mali by ste sa trochu nad sebou zamyslieť. Mne je to v podstate jedno, ale všimol som si, že na túto stránku chodievajú aj ľudia hľadajúci napríklad radu pri kúpe auta a podobne a nakoľko tu nie sú jasne umiestnené upozornenia, že sa jedná o reklamné stránky "koncernu", chodia sem v domnienke, že je to nezávislý portál (teda aspoň v možnostiach dnešnej doby) a informácie, ktoré tu získajú, sú aspoň trochu relevantné... Tento "designový duel" je zlý vtip, ktorý už ale trošku prekračuje zaužívané rámce a tá masírka už začína pôsobiť trochu kontraproduktívne. Je mi jasné, že tu máte svoje "koncernové stádečko", ktoré sa ukája aj nad týmto "designovým súbojom", ale aj to vymývanie mozgov by malo mať nejakú "štábnu kultúru" (hoci dnes sa už dá "ľuďom" namlieť do hláv prakticky všetko). Takže Vás poprosím, myslite na to, že sú aj normálni ľudia, ktorým imponujú automobily a raz za deň si kliknú na túto stránku zo zvedavosti, čo je nové v tomto svete. Nech sa nemusia cítiť aj oni ako idioti... Ďakujem.
Smer, ktery si skoda vybrala ukazala studie VisionD, resp. MissionL. To jsou krasna auta. Doufam, ze skoda s citigo necha doznit soucasny designovy smer a po nastupu rapidu, nebo treti octavie dostane citi dustojny facelift v novem stylu. I kdyz i momentalni (doufejme) docasne reseni lze udelat mnohem, mnohem lepe.
Dizajn tejto koncernovej trojky by sa dal nazvať čisto účelový. Jednoduché línie, auto postavené okolo kabíny a nie opačne ako býva zvykom.
Je to minimálne 25 rokov stará myšlienka, s ktorou prišli poľskí inžinieri. jednoducho postaviť malé, praktické auto určené širokým vrstvám za prijateľnú cenu. Perspektívny projekt však zapadol prachom, poľský FSM Beskid ostal v múzeu. Stal sa však akýmsi praotcom legendárneho Renaultu Twingo, ktorý šokoval verejnosť začiatkom 90. rokov. Bol to obrovský krok vpred. Twingo bolo tak podarené, že jeho dizajn ostal aktuálny viac ako 20 rokov. O niečo podobné sa v tom čase pokúšal aj VW so štýlovým konceptom Chico, no ten sa do sériovej výroby nedostal. Až v 98. prišlo Lupo a Arosa. Medzitým sa trh mini áut rozšíril o minimálne tri ďalšie značky. Teraz konečne (po 13. rokoch) prichádza ich dôstojný nástupca v podobe koncernového tria.
Lenže čím nadchnú potencionálneho majiteľa? Dizajnom? Technikou? Cenou?
Všetko tu už je v lepšom. VW prichádza opäť neskoro.
Citigo budeme zrejme stretávať hlavne v základnej výbave, tak už len dúfať že neoživia Juniora...
Mě by zajímalo, kdo už dříve vymyslel tu tragickou změnu lamel škodovácké masky, kdy se vertikálně rovnoběžné uspořádání lamel masky, změnilo na vějířovité, které tím pádem (mimochodem) tvarově evokuje někdejší masky Daewoo. 8-s
Na skodovce je videt, jak se ji zoufale snazili co nejvice odlisit od VW. Napriklad to "zaskleni" useklych vnitrnich rohu svetlometu design pride katapultovalo tak o 10 let dozadu. Na fotkach je jasne videt, ze vnitri rohy svetlometu neplni zadnou funkci, proto by bylo mnohem lepsi je nechat urizle, jako u UPu a vznikly prostor mezi maskou a svetly vyplnit mlhovkami. Byl by to vtipny odkaz na yetiho a zaroven by to autu jednoznacne prospelo. Nadruhou stranu UP na me zboku, diky urizlemu oknu, pusobi, jako detsky kocarek, zatimco skoda vypada "stabilneji. Zezadu je to 50:50.
Je zde na místě otázka, zda pak ve finále nejde o lokajství, pro něž je tzv. novinařina pouze zástěrkou. Jakékoliv litanie na nestrannost jsou pak jenom účelové kecy...
To je zajímavé, jak 2 skoro identická auta dělají tak různý dojem. Zatímco Up je elegantní a designově dotažené miniautíčko, nebál bych se označení stylovka. Tak Citigo je ošklivka s korejským kukučem, kterou zachraňují jen vydařené proporce které sdílí s krásnějším bratříčkem.
zase premudrely jelito musi nastupit do diskusie co? Chalan ma pravdu a screenshot to len potvrdzuje. Svoju hlupost nemusis dokazovat pod kazdym clankom v diskusii. To ze si pacient uz vsetci vieme davno.
Bude to propadák. Prostě jen prot ,že lidi u vw nedokážou odhadnout kdo ,že to chce kupovat malá auta. Lidé bez peněz ,lidé co se chtějí odlišit a bydlí ve velkoměstech a nebo ženy. Ani jeden z těchto lidí si to nekoupí ,protože to bude stát více než hezčí a originálnější konkurence a bude to zase jedno uniformní konzervativní vozítko ... Ve střední třídě taková koncepce (unifromnost ,konzervativnost apod.) má smysl ,ale v segmentu malých aut nikoliv.
Souhlas, ani ja nechapu tu hysterii nad poctem clanku o novy Skode. V ceskym motoristickym prostredi se jedna o jasne nejvyznamnejsi a nejsledovanejsi novinku roku, ostatne jako kazdy jiny produkt domaci automobilky. Vsadim se, ze umerne tomu odpovida i ctenost, ktera nepochybne prevysuje 90% ostatnich novinek. Je proto logicky, ze se Citigo (jezismarja, to je nazev, lze to vubec nejak sklonovat?) venuje takova pozornost, vzdyt se jedna zatim pouze o jeden tyden.
A davat vse do jednoho clanku je nesmysl, do aktualizovanych clanku se vraci malokdo, naopak uvadeni stale novych clanku pozornost jednoznacne pritahuje. A jak pise jossalito, tenhle server zije prave z "pozornosti" (rozumej ctenosti) a ne z nejakych nasich prispevku.
Tak krutý bych asi nebyl. Jde prostě jen o další auto v tomto segmentu které si v mnohém bere za vzor první Twingo ale tak nějak bez invence, to Twingo nepostrádalo jistou "hravost". Nevím jak bych to lépe vyjádřil.Určitě to nebude špatné auto za "pár" kaček,ale důvody k jásotu neřkuli sabráži či snad sabrage zde dány nejsou.
Seš tu štamgast, tak se v tom snad vyznáš dřív, než někdo nový, který sem třeba ani kvůli ničemu jinému (než jecitigo) neleze. Prostě z toho nedělej kovbojku. Buď(me) rádi, že je to zde zadarmo.
Nepoužívej slova kterým nerozumíš. Kvitovat - vzít na vědomi. Takže jsi měl spíš napsat znovu opakuji, zvlášť když to doplníš slovem uvažuj. Takže i tebe se týká: uvažuj. ;-)
Vzhledem k tomu, žes napsal poslední větu, se podivuji nad tím, že nejsi schopen pochopit, že když na titulce nebude jen jeden článek, ale třeba ty tři, tak to těch peněz přinese víc. Znovu - uvažuj.
Nediktuji nikomu nic, pouze sem vyjádřil názor že by bylo lepší udělat jednu velkou přílohu o CITIGO která by byla aktualizovaná. Bylo by to přehlednější. Jestli mě ale na tomto webu něco vadí pak to jsou osobní narážky a urážky. Napíšu názor a hned se tu dozvím, že jsem povrchní a podobné bláboly. Mimochodem zadarmo tu není nic. Každá tvá či má přítomnost na tomto webu a každé kliknutí na reklamu vynáší majitelům webu peníze.
S tou méně sympatickou přídí bych si dovolil nesouhlasit, vidím tu výhodu na straně VW. Charakteristickej znak škodovky v podobě tý mřížky (možná jsem zaujatej, mě se ta mřížka nelíbí), na mě působí na takovýmhle prckovi krapet násilně a přebytečně...myslím že by si zasloužila jen nějakou decentní citaci, např. prolomenou horní linii se znakem. Co mě ale na přídi škodovky štve hlavně je hluchý místo v rozích světlometů, tady tomu opravdu moc nerozumím...když už odlišuju tvarem i vnitřním uspořádáním, proč je tam takový tupý místo, jak kdyby si to nějakej Lojza přelepil karbonovou folií. Co se nárazníků týče, tady jsem velmi zvědavej na to jak budou vypadat verze bez mlhovek...v tomhle stavu je pro mě opět VW favoritem s originálnějsím řešením. Co se okýnka týče, za tenhle detail jsem rád, u obou má něco do sebe, ke škodovce se prostě hodí. Na zádi mě u škodováckýho prcka mrzí absence jednolitý plochy...je mi jasný že je potřeba se nějak odlišit od tatínka, ale zas tohle byla jedna z věcí, která se mi na UPu fakt líbí. No a na závěr nezbývá než si plivnout na škodováckej volant :-)
Ten počítačový render Škodovky v zelené barvě je fakt pěkný, ale špionážní fotky žlutého Citigo publikované včera ukazují jen nehezkou krabici bez jediného designového nápadu.
Ale to je stejné jako třeba rozdíl mezi Fabií Monte Carlo na reklamní fotce a nějakou tmavě modrou "krasavicí" na čtrnáctipalcových kolech na parkovišti. Jak to jen ti marketingoví čarodějové dělají ;-\
Ještě k textu článku: "barevný soulad nečalouněné části dveří s hlavním dílem přístrojové desky" u VW Up! myslím není zcela přesný. Spíše se jedná o soulad barvy hlavního dílu přístrojové desky s lakem karoserie.
Co je na kritice povrchního? Je to tu přeplácané "Cígem" a nejsem z toho nadšený... to znamená, že jsem povrchní? Neuvěřitelný co ty dokážeš zjistit z jednoho příspěvku. Čísla do sportky nemáš? Já jen že ty snad dokážeš i diagnostikovat od monitoru vřed na dvanácterníku. Dovedu pochopit, že nesouhlasíš s tím co píšu, ale ty plky okolo jsou myslím zbytečný.
Jak pravíš synku, my šlonzaci jestešmy taci chachaři razovití tož na ty věci čučíme jaksi jinač. ;-) Mimochodem poetiku nohavici jsem ocenil už v před 27 lety když jsem ho slyšel poprvé zpívat na moravském folkovém létě píseň Darmoděj a od té doby ho mám moc rád. A abych se vrátil k autům, líbí se mi tvé nadšeni a entuziasmus k novému vozu Škoda. Za mně to řeknu asi takhle v roce kdy jsem se narodil koupil můj děda Škodu 110 de Luxe za bratru 47tisíc Kčs, k přihlédnutím k této skutečnosti mně příjde Citigo jako levné lidové vozidlo které splňuje totéž co kdysi ta stodesítka má to volant tři pedály,čtyři kola, fofr klacek a uvnitř lakované plechy.Z ohledem k tehdejším a současným mzdám byla ta Škoda luxus, i přesto že severomoravský kraj (dnes Moravskoslezský) nepatří ke krajům kde by se běžně dosahovala průměrná mzda v republice, ale i tak je možné si to auto koupit za cca deset výplat (průměrných zdejších) není to špatný počin.Ovšem nevidím důvod kolem toho dělat nějaký hype.
Možná by název Škoda 100 a nebo 1000BA (když to není z Mladé Boleslavi ale z Bratislavy byl lepší než Citigo. ;-)
Ano, přesně tohle auto myslím. Koukám, že máš region Ostrava. Ty asi nebudeš ten týpek co ocení poetiku Nohavici, opakovaně se noří do skvostných vět Jana Balabána :yes: ... a na břehu Ostravice se mu ve vočích lesknou dva plamínky, viď?
Naprosto s tebou souhlasím. Každé ráno se těším, až si kliknu na auto.cz a přečtu si něco o citigu a dalších nových českých peckách... Nerozumím borcům co to nechápou. Nejspíš to bude špatný vztah k autům, pak tomu nerozumím ještě víc, co tady dělají?? ;-\
Působí to zcela normálně, pro lidi, kteří jsou schopni vidět souvislosti. Ty si hold budeš muset namáhat prst, abys sjel o půl stránky níže, kde máš zprávy o ostatních značkách.
Netvrď, že auto.cz je jenom pro vás (štamgasty), a jakýkoli jiný návštěvník, který na tyto stránky v tomto období může s vysokou pravděpodobností zavítat, se musí namáhat s orientací na tomto webu a hledat info o novém českém autě někde jinde, naž na první stránce nahoře.
Zato ty chápeš vše! To jsi nám předvedl v diskusi pod článkem o Pandě a diskusi o neúspěchu Fiatu. :-)
Jasně také bych chtěl vyrejžovat co nejvíce peněz, ale zároveň bych se snažil aby to tady nevypadalo jako na fan clubu Škoda. Působí to až směšně. Určitě by bylo lepší udělat speciální přílohu CITIGO která by se pravidelně aktualizovala. Tohle je na úrovni bulváru. Naposled bylo něco podobného k vidění v době kdy pilot ruského Jaku plácnul letadlem jak řezník s játrama o pult. To bylo taky každých deset minut senzační titulek a člověk nevěděl pod kterým včera diskutoval.
Připadáš mi, že nechápeš podstatu fungování internetového magazínu.
Je to tady zadarmo? Je. Tak se nediv tomu, že články, které v tomto období opravdu vydělávají, jsou o novém českém autě. Kdybys seděl na židli šéfa, tak se budeš chovat naprosto stejně. Dáš prostor tomu, co vydělává.
PS: toto neplatí jen pro tebe, ale i pro ty hejhuly nahoře. Ti taky moc nepochopili.
No a nešlo by to všechno shrnout do jednoho pravidelně aktualizovaného článku aby to tady nevypadalo jako na stránkách koncesionáře Škoda auto?
Ne nemám radost z nové škody a ne necítím potřebu sednout do auta a razit směr MB. Co nevidět toho bude plná republika o nic nepřicházím..
Ještě chybí "garáž ACZ co vás zajimá" a "co koupit" a máme to kompletní na pozadí stránky reklamu na citigo, informaci že na moje.auto je první recenze na citigo.... atd >:D
Co myslíš, že není normální? Že se tu píše článek za článkem o novém vozu Škody? A co považuješ za razantnější informační novinku motorismu v Česku v roce 2011, novou barvu protonu na trzích v malajsii? My nyní musíme přece právě a garážovým právem vyžadovat na redaci doslovnou informační smršť o citim, my musíme tlačit na redakci směrem k prvním pohledovým, jízdním dojmům, chceme vědomí cen, paletu barev, počty předpokládané výroby, prostě chceme komplexní informace o tom dnes hlavním, to jest o nástupu zcela nového modelu, o vstupu Škody do dalšího segmentu. Ty snad jako čech nemáš upřímnou radost z nové Škody, ty se snad nechceš zajet podívat na silnice v okolí Mladé Boleslavi, abys spatřil jako jeden z prvních tento nový model? Tebe nezajímají auta? Co tu potom děláš?
Vedle toho si všimni, že spektrum článků na AUTO.CZ informačně nestrádá, i nadále tu máme co každé ráno celý vějíř informací, samozřejmě s početně dominantním tématem, kterým je CITI. A je to tak správné.
Tohle je vořech pouze zdánlivý. Co je však na dnešním zadání přitažlivé? No především to, že na důsledně identickém dvojmodelu můžeme přehledně odečítat jemné genetické nuance, které každé z aut věrně usazují do portfolia své značky.
Prvotní pohled napoví, že vlastně není možné si... vybrat, ovšem v trochu jiné rovině, než by ji tu rádi viděli plakáti. Každý model je totiž nečekaně osobitý, každý model má rysy originality, přičemž ani jeden z modelů nepostrádá styl.
Souhrnně si napišme, že oba dva posouvají třídní kulturu do vskutku nečekaných designových výšin. Čisté, uchopitelné, logické, přirozené a funkční, esteticky až občerstvující tvary, tvary, které dosavadní konkurenční cirkusové kreace posílají přímou cestou do historického propadliště dějin.
Up! - na CITIm ztrácí v méně sympatické přídi, body naopak získává za šmrncovní, avšak méně praktické (dobrý postřeh kolegy Emela) zadní boční okénko, v komplexu však nekritizovatelný model, auto definuje třídní vizáž pro inteligentní lidi, pro lidi se vkusem, pro lidi pro něž jsou legíny, šampíčko, bebe k snídani a kombucha k večeři v podstatě nepřijatelné produkty.
CITI - otřesný název, co se týká designu, pak trefou jsou velké "voči", které zejména s červenou barvou karoserie auto fantasticky rozzařují, celková, dokonale parcelovaná příď (mlhovky nutné) citiho vjemově posouvá až někam o třídu výše, ano, v pozitivním slova smyslu je to "dospělý vůz". Cením, velmi cením boční lini skel, zejména odpověď zadním bočním oknem na jistou vizuální rozevlátost Upu, linie skel je přesvědčivá, vskutku jedinečná a (konfrontačně) samozřejmě praktičtější. Problematičtější natravování zádi zatím padá na margo pouze fotokontaktu.
Závěr - jedinečný, dvojjediný vstup do třídy, vstup charakteru malého třídního (vizuálního) zemětřesení. V delším časovém horizontu pasuj do estetiky ostře taktéž střiženého Rapida, Octavii III a Golfa VII a tedy dohromady máme na vočích už dnes výraz těch nejlepších v tomto desetiletí. Do čtyř pěti let můžeš čekat plagiáty ze všech světových výrobních stran.
Včera jeden človek napísal [odkaz] a dnes som otvoril net a fakt som sa naplno zasmial... >:D Tak čo, kedy vyjde článok "Up!, Citigo, Picanto - co koupit?"
Je to tak. Cígo prostě zničili. Ale vlčáci by byli hodně překvapeni, kdyby se z cíga zrodilo ošklivé káčátko...no ale to je pohádka. Osobně bych v tomto segmentu dal přednost suzuki, nebo twígu. Ale tahle tacuma .... no nevím nevím, jetíka jsme taky přijali s rozpaky a hele jaký je to švihák lázeňský ;-)
Co k tomu porovnání vlastně říct? Snad jen to, že už asi šéfům ve Vlkohradě pozice Škody zajídá a hodlají ji uklidit tam, kam podle nich patří. Ono to je logické, proč by se měly dvě koncernové značky prát navzájem, že. A tak tu nejpíš bude lidová Škoda a trochu výše lidový vozík. Jinak je mi až trochu líto, co to s Cígem udělali, absolutně bezvýrazná bedýnka s otřesným čumákem.
Jinak porovnání Pola s Fabií není na místě, Polo je o celou generaci novější.