Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Škoda Citigo vs. Volkswagen Up!

Mezi plody nové koncernové spolupráce panují výraznější rozdíly, než se původně čekalo.
Zpět na článek
1. 10. 2011 17:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 10. 2011 08:39
1. 10. 2011 09:11
1. 10. 2011 09:43
1. 10. 2011 11:54
1. 10. 2011 16:28
1. 10. 2011 16:45
1. 10. 2011 17:10
1. 10. 2011 20:18
1. 10. 2011 22:09
1. 10. 2011 14:56
1. 10. 2011 17:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 10. 2011 23:08
1. 10. 2011 23:10
1. 10. 2011 23:17
1. 10. 2011 23:29
2. 10. 2011 00:51
2. 10. 2011 07:49
2. 10. 2011 13:32
2. 10. 2011 13:45
2. 10. 2011 17:55
2. 10. 2011 20:56
3. 10. 2011 06:26
3. 10. 2011 06:30
3. 10. 2011 06:17
3. 10. 2011 11:55
3. 10. 2011 19:32
9. 12. 2011 21:13
28. 12. 2011 23:08
27. 12. 2011 14:50
28. 12. 2011 18:57
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 10. 2011 08:26
Užje to tu!!!
Jupííí! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
1. 10. 2011 09:02
Re: Užje to tu!!!
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D zítra bude dizajnový duel Ap vs. Cytygou.... >:D >:D >:D a pak porovnání šaltrpák >:D >:D >:D
1. 10. 2011 09:29
Re: Užje to tu!!!
:yes: >:D >:D >:D včerejší předpověď vyšla :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 10. 2011 17:36
Re: Užje to tu!!!
jsem řikal :-)

Vcera 30.9. 20:26

...takze po clanku o CityGo z Bratislavy, tajomstve novej prevodovky a fotografiach z ceskych silnic je este dost casu na:

CityGo na slovenskych cestach
Up! vs CityGo... najdi rozdiely a podobnosti
Up! vs CityGo - dizajnovy duel .. X
Up! vs CityGo - co koupit.....

Este tri kriziky, podme, pani redaktori!
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 14:34
Re: Užje to tu!!!
>:D >:D >:D :yes: Ted nas bude redakce krmit - kazdy den clanek az do zahajeni prodeje...
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 18:59
Re: Užje to tu!!!
A co jako? Před nedávnem tady byla titulní stránka plná korejců. To když byl první test Ria, Elantry, do toho i40. To bylo podle tebe v pořádku, ale jakmile se objeví novinka od Škody, a je jí věnována pozornost, tak je zle.
Taky můžu říct, že nás PR Hyundai zásobuje pí* o tom, jak rezignoval jeden ze tří generálních ředitelů [odkaz] No, celej Kerskej les z toho onemocní >:-[] To ber jen jako napsanou tichou myšlenku.
1. 10. 2011 08:35
Nie je o com sa bavit
Pre mna je vitaz tak jednoznacny, ze sa ani nemam o com bavit. UP :yes: Horsie vyzerat ako Citigo sa uz snad ani neda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pario
1. 10. 2011 08:50
Re: Nie je o com sa bavit
Klaudius mal pravdu, keď ešte len predstavili Up, že budeme zo Škodovky nemilo prekvapený.
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 09:48
Re: Nie je o com sa bavit
to sa predsa dalo čakať.
Avatar - pario
1. 10. 2011 08:39
Designový duel
Rozdiel je presne taký, ako medzi Polom a Fábiou. A to rozdiel na živo bude ešte väčší než na fotkách.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 09:00
Koncernový úklid
Co k tomu porovnání vlastně říct? Snad jen to, že už asi šéfům ve Vlkohradě pozice Škody zajídá a hodlají ji uklidit tam, kam podle nich patří. Ono to je logické, proč by se měly dvě koncernové značky prát navzájem, že. A tak tu nejpíš bude lidová Škoda a trochu výše lidový vozík. Jinak je mi až trochu líto, co to s Cígem udělali, absolutně bezvýrazná bedýnka s otřesným čumákem.
Jinak porovnání Pola s Fabií není na místě, Polo je o celou generaci novější.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
1. 10. 2011 09:05
Re: Koncernový úklid
Je to tak. Cígo prostě zničili. Ale vlčáci by byli hodně překvapeni, kdyby se z cíga zrodilo ošklivé káčátko...no ale to je pohádka. Osobně bych v tomto segmentu dal přednost suzuki, nebo twígu. Ale tahle tacuma .... no nevím nevím, jetíka jsme taky přijali s rozpaky a hele jaký je to švihák lázeňský ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2011 10:51
Re: Koncernový úklid
Zničili... zašlápli... jako cígo... >:D
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:05
Re: Koncernový úklid
Tak švihák lázeňský sedlal zajímavé kousky ( změnil nick ) ;-) , občas ještě písne, nicméně jsem zvědavý, co by k tomuto podoktnul...
1. 10. 2011 09:06
zase dalsi clanok o up?
existuju pre redakciu aj ine auta ako svata trojica? Ci na tomto si ziskavate navstevnost ked mate 300 prispevkove diskusie plne flames?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sosa
1. 10. 2011 09:11
designovy duel
a co vlastne chcu na dvojcatach porovnavat? ci up! ma krajsie svetla nez skoda? alebo naopak? alebo ze jeden ma krajsie kolesa nez druhy?

VAG postavil normalne male auto s malym motorom neviem co to tu stale propagujete ako nieco revolucne :-! >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 09:20
:D :D :D :D :D Články!
Včera jeden človek napísal [odkaz] a dnes som otvoril net a fakt som sa naplno zasmial... >:D Tak čo, kedy vyjde článok "Up!, Citigo, Picanto - co koupit?"

>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
1. 10. 2011 09:31
Re: :D :D :D :D :D Články!
jo taky jsem se nasmál >:D :yes:
1. 10. 2011 10:39
Re: :D :D :D :D :D Články!
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:05
Re: :D :D :D :D :D Články!
Trefa ;-)
Avatar - avatas
28. 12. 2011 18:43
Re: :D :D :D :D :D Články!
....cígoun x Bentley.......co koupit......................jsem na váškách :-! :yes: ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 09:26
skoda u mna jasne vedie
a to pri pohlade z kazdej strany ;-) , zozadu je to ale o tri triedy lepsie ako Up , tie sklenene zadne dvere u vw posobia katastrofalne.

spredu ma skoda tiez normalnu masku na rozdiel od hrackarskeho vw.

u mna jasne vitazi skoda :yes:

skoda ze nedali uz rovno trojsuboj a nehodili sem aj fotky seatu Mii ktory vyzera tiez lepsie ako vw.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2011 09:43
Re: skoda u mna jasne vedie
Navim jak skoda, ale UPa sem viděl naživo ve Frankfurtu a je to pěknej hnus, mnohem hezčí bylo LUPO. :no:
1. 10. 2011 09:43
DUELANTI
Tohle je vořech pouze zdánlivý. Co je však na dnešním zadání přitažlivé? No především to, že na důsledně identickém dvojmodelu můžeme přehledně odečítat jemné genetické nuance, které každé z aut věrně usazují do portfolia své značky.

Prvotní pohled napoví, že vlastně není možné si... vybrat, ovšem v trochu jiné rovině, než by ji tu rádi viděli plakáti. Každý model je totiž nečekaně osobitý, každý model má rysy originality, přičemž ani jeden z modelů nepostrádá styl.

Souhrnně si napišme, že oba dva posouvají třídní kulturu do vskutku nečekaných designových výšin. Čisté, uchopitelné, logické, přirozené a funkční, esteticky až občerstvující tvary, tvary, které dosavadní konkurenční cirkusové kreace posílají přímou cestou do historického propadliště dějin.

Up! - na CITIm ztrácí v méně sympatické přídi, body naopak získává za šmrncovní, avšak méně praktické (dobrý postřeh kolegy Emela) zadní boční okénko, v komplexu však nekritizovatelný model, auto definuje třídní vizáž pro inteligentní lidi, pro lidi se vkusem, pro lidi pro něž jsou legíny, šampíčko, bebe k snídani a kombucha k večeři v podstatě nepřijatelné produkty.

CITI - otřesný název, co se týká designu, pak trefou jsou velké "voči", které zejména s červenou barvou karoserie auto fantasticky rozzařují, celková, dokonale parcelovaná příď (mlhovky nutné) citiho vjemově posouvá až někam o třídu výše, ano, v pozitivním slova smyslu je to "dospělý vůz". Cením, velmi cením boční lini skel, zejména odpověď zadním bočním oknem na jistou vizuální rozevlátost Upu, linie skel je přesvědčivá, vskutku jedinečná a (konfrontačně) samozřejmě praktičtější. Problematičtější natravování zádi zatím padá na margo pouze fotokontaktu.

Závěr - jedinečný, dvojjediný vstup do třídy, vstup charakteru malého třídního (vizuálního) zemětřesení. V delším časovém horizontu pasuj do estetiky ostře taktéž střiženého Rapida, Octavii III a Golfa VII a tedy dohromady máme na vočích už dnes výraz těch nejlepších v tomto desetiletí. Do čtyř pěti let můžeš čekat plagiáty ze všech světových výrobních stran.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
7
1. 10. 2011 11:54
Re: DUELANTI
S tou méně sympatickou přídí bych si dovolil nesouhlasit, vidím tu výhodu na straně VW. Charakteristickej znak škodovky v podobě tý mřížky (možná jsem zaujatej, mě se ta mřížka nelíbí), na mě působí na takovýmhle prckovi krapet násilně a přebytečně...myslím že by si zasloužila jen nějakou decentní citaci, např. prolomenou horní linii se znakem. Co mě ale na přídi škodovky štve hlavně je hluchý místo v rozích světlometů, tady tomu opravdu moc nerozumím...když už odlišuju tvarem i vnitřním uspořádáním, proč je tam takový tupý místo, jak kdyby si to nějakej Lojza přelepil karbonovou folií. Co se nárazníků týče, tady jsem velmi zvědavej na to jak budou vypadat verze bez mlhovek...v tomhle stavu je pro mě opět VW favoritem s originálnějsím řešením. Co se okýnka týče, za tenhle detail jsem rád, u obou má něco do sebe, ke škodovce se prostě hodí. Na zádi mě u škodováckýho prcka mrzí absence jednolitý plochy...je mi jasný že je potřeba se nějak odlišit od tatínka, ale zas tohle byla jedna z věcí, která se mi na UPu fakt líbí. No a na závěr nezbývá než si plivnout na škodováckej volant :-)
Avatar - Bristol
1. 10. 2011 16:45
Re: DUELANTI
nezlob se, teď se do tebe trochu strefim...když už bych si měl vybírat ve třídě miniaut...(jinak tato třída jde kolem mě hodně širokým obloukem) tak jasně beru novou kiu picanto...ta je designově i zpracovaním na uplnmě jiném levelu než jakýkoli jiný model této kategorie včetně kolínskej nebo tutěch mutantů z bratislavy...toť můj názor...

sice chápu, že ve této třídě s těmito rozměry se nedá vytvořit nic světaborného...ale ten zadek Upu! je totálně katastrofální...a citigo je tragická celá...a pokud to nebudou dávat téměř zadarmo, tak by mě zajímalo kdo mu dá přednost před neméně ošklivou fábkou...
1. 10. 2011 17:10
Re: DUELANTI
Do mně se můžeš těžko trefit, na to nemáš dostatek rozhledu. Popravdě mi tak nějak nedochází proč mi píšeš, že by jsi v této třídě chtěl Picanto? Zajímá tě snad, co bych chtěl já? Nahoře je článek o designu a k němu se vyjadřujeme, co by sis koupil či nekoupil tu nezajímaá snad ani toho posledního zoufalce.

Nakonec, podle toho, že máš v autu snů Ford Escort, víš že ti toho Picanta možná i věřím... >:D
Avatar - Bristol
1. 10. 2011 20:18
Re: DUELANTI
podle toho jak tady nekriticky zbožnuješ každej paskvil s nálepkou VW nebo Škody tvůj rozhled krásně vykresluje :yes: ty jsi přesně ten typ čecháčka co by si koupil od VW i jezdíci hnojivo jen kdyby to mělo jejich nálepku a psal bys o tom jak to má dospělý funkční design, jak si tyto auta kupují racionalně uvažující lidé s rozhledem a inteligencí...od člověka jako ty to opravdu sedí...tvoje příspěvky čtu už dost dlouho a v 99% je pod moji úroveň na to reagovat...ted už jsem se neudržel...znám spoustu lidí s rozhledem...(já mezi ně vzhledem k svému věku neřadím, i tak si myslím, že se ve světě aut vyznám docela slušně) a nemůžu říct že by tak nekriticky zbožnovali tento koncern...naopak...většina lidí co se vokolo aut trochu víc motá nevlastní VW...ani nic od jejich přicmrndávačů...

je mi upřímně líto lidí co jezdí celej život škodou a jejich životním snem je VW Passat 2.0TDi...jak moc jsou ochuzeni...

a reagovat na tvoje rejpavé příspěvky ohledně mejch snů snad ani nebudu...troufnu si jen poznamenat že asi jezdíš nějakou koncernovou obludou v turbodieselu...jinak by ses nemohl tlemit skvostu jako ford escort cosworth což je jeden z nejlepších hot hatchů v historii...ale to člověk "s nadhledem" jako ty samozřejmě vědět nemůže....
1. 10. 2011 09:47
Tohle není normální!
>:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
45
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 09:56
Re: Tohle není normální!
>:D tiež som na to ráno pozeral... dizajnové duely mám rád ale v tomto prípade mohli počkať na tretiu krabicu od Seatu. ;-\
1. 10. 2011 10:02
Re: Tohle není normální!
Ještě chybí "garáž ACZ co vás zajimá" a "co koupit" a máme to kompletní na pozadí stránky reklamu na citigo, informaci že na moje.auto je první recenze na citigo.... atd >:D
1. 10. 2011 10:01
Re: Tohle není normální!
Co myslíš, že není normální? Že se tu píše článek za článkem o novém vozu Škody? A co považuješ za razantnější informační novinku motorismu v Česku v roce 2011, novou barvu protonu na trzích v malajsii? My nyní musíme přece právě a garážovým právem vyžadovat na redaci doslovnou informační smršť o citim, my musíme tlačit na redakci směrem k prvním pohledovým, jízdním dojmům, chceme vědomí cen, paletu barev, počty předpokládané výroby, prostě chceme komplexní informace o tom dnes hlavním, to jest o nástupu zcela nového modelu, o vstupu Škody do dalšího segmentu. Ty snad jako čech nemáš upřímnou radost z nové Škody, ty se snad nechceš zajet podívat na silnice v okolí Mladé Boleslavi, abys spatřil jako jeden z prvních tento nový model? Tebe nezajímají auta? Co tu potom děláš?

Vedle toho si všimni, že spektrum článků na AUTO.CZ informačně nestrádá, i nadále tu máme co každé ráno celý vějíř informací, samozřejmě s početně dominantním tématem, kterým je CITI. A je to tak správné.
1. 10. 2011 10:07
Re: Tohle není normální!
No a nešlo by to všechno shrnout do jednoho pravidelně aktualizovaného článku aby to tady nevypadalo jako na stránkách koncesionáře Škoda auto?
Ne nemám radost z nové škody a ne necítím potřebu sednout do auta a razit směr MB. Co nevidět toho bude plná republika o nic nepřicházím..
1. 10. 2011 10:18
Re: Tohle není normální!
Připadáš mi, že nechápeš podstatu fungování internetového magazínu.

Je to tady zadarmo? Je. Tak se nediv tomu, že články, které v tomto období opravdu vydělávají, jsou o novém českém autě. Kdybys seděl na židli šéfa, tak se budeš chovat naprosto stejně. Dáš prostor tomu, co vydělává.

PS: toto neplatí jen pro tebe, ale i pro ty hejhuly nahoře. Ti taky moc nepochopili.
1. 10. 2011 10:30
Re: Tohle není normální!
Zato ty chápeš vše! To jsi nám předvedl v diskusi pod článkem o Pandě a diskusi o neúspěchu Fiatu. :-)

Jasně také bych chtěl vyrejžovat co nejvíce peněz, ale zároveň bych se snažil aby to tady nevypadalo jako na fan clubu Škoda. Působí to až směšně. Určitě by bylo lepší udělat speciální přílohu CITIGO která by se pravidelně aktualizovala. Tohle je na úrovni bulváru. Naposled bylo něco podobného k vidění v době kdy pilot ruského Jaku plácnul letadlem jak řezník s játrama o pult. To bylo taky každých deset minut senzační titulek a člověk nevěděl pod kterým včera diskutoval.
1. 10. 2011 10:34
Re: Tohle není normální!
Působí to zcela normálně, pro lidi, kteří jsou schopni vidět souvislosti. Ty si hold budeš muset namáhat prst, abys sjel o půl stránky níže, kde máš zprávy o ostatních značkách.

Netvrď, že auto.cz je jenom pro vás (štamgasty), a jakýkoli jiný návštěvník, který na tyto stránky v tomto období může s vysokou pravděpodobností zavítat, se musí namáhat s orientací na tomto webu a hledat info o novém českém autě někde jinde, naž na první stránce nahoře.
1. 10. 2011 14:12
Re: Tohle není normální!
zase premudrely jelito musi nastupit do diskusie co? Chalan ma pravdu a screenshot to len potvrdzuje. Svoju hlupost nemusis dokazovat pod kazdym clankom v diskusii. To ze si pacient uz vsetci vieme davno.
1. 10. 2011 17:55
Re: Tohle není normální!
Bla bla bla ty ubohá multinicková existence. :-!
1. 10. 2011 19:49
Re: Tohle není normální!
>:D som rad ze si konecne nevypisoval svoje hluposti ale sustredil si ich vsetky do prvych troch slov, len tak dalej jelitko, ide ti to :yes:
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 14:39
Re: Tohle není normální!
Jossalito, ze zrovna ty pises o chapani souvislosti vyzniva opravdu nanejvys komicky...

Chtelo by to alepson trosku soudnosti, to plati pro tebe i pro redakci.
1. 10. 2011 17:56
Re: Tohle není normální!
Zaplať jim, budou psát podle tebe. :-!
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 22:57
Re: Tohle není normální!
Ja nepotrebuji, aby psali podle me. Vysvetlovat to tobe je ovsem ztratou casu... 8-s
Avatar - Righ
1. 10. 2011 12:30
Re: Tohle není normální!
Souhlas, ani ja nechapu tu hysterii nad poctem clanku o novy Skode. V ceskym motoristickym prostredi se jedna o jasne nejvyznamnejsi a nejsledovanejsi novinku roku, ostatne jako kazdy jiny produkt domaci automobilky. Vsadim se, ze umerne tomu odpovida i ctenost, ktera nepochybne prevysuje 90% ostatnich novinek. Je proto logicky, ze se Citigo (jezismarja, to je nazev, lze to vubec nejak sklonovat?) venuje takova pozornost, vzdyt se jedna zatim pouze o jeden tyden.

A davat vse do jednoho clanku je nesmysl, do aktualizovanych clanku se vraci malokdo, naopak uvadeni stale novych clanku pozornost jednoznacne pritahuje. A jak pise jossalito, tenhle server zije prave z "pozornosti" (rozumej ctenosti) a ne z nejakych nasich prispevku.
1. 10. 2011 17:57
Re: Tohle není normální!
Samozřejmě. Jenže to nevysvětlíš někomu, co sem chodí každej den akorát tak blbě kafrat.
1. 10. 2011 10:32
Re: Tohle není normální!
Myslíš auto české značky patřící německému koncernu a vyrobené na Slovensku? ;-)
1. 10. 2011 10:35
Re: Tohle není normální!
Tohleto sem nepatří. Diskuze na toto téma proběhla pod dotyčným článkem, realizovat se můžeš právě tam.
1. 10. 2011 10:38
Re: Tohle není normální!
V tom případě se to dá aplikovat i na jiné české vozy. Ty nemáš radost z nového českého Hyundaie? >:D
1. 10. 2011 11:18
Re: Tohle není normální!
Ano, přesně tohle auto myslím. Koukám, že máš region Ostrava. Ty asi nebudeš ten týpek co ocení poetiku Nohavici, opakovaně se noří do skvostných vět Jana Balabána :yes: ... a na břehu Ostravice se mu ve vočích lesknou dva plamínky, viď?
1. 10. 2011 11:25
Re: Tohle není normální!
Jak pravíš synku, my šlonzaci jestešmy taci chachaři razovití tož na ty věci čučíme jaksi jinač. ;-) Mimochodem poetiku nohavici jsem ocenil už v před 27 lety když jsem ho slyšel poprvé zpívat na moravském folkovém létě píseň Darmoděj a od té doby ho mám moc rád. A abych se vrátil k autům, líbí se mi tvé nadšeni a entuziasmus k novému vozu Škoda. Za mně to řeknu asi takhle v roce kdy jsem se narodil koupil můj děda Škodu 110 de Luxe za bratru 47tisíc Kčs, k přihlédnutím k této skutečnosti mně příjde Citigo jako levné lidové vozidlo které splňuje totéž co kdysi ta stodesítka má to volant tři pedály,čtyři kola, fofr klacek a uvnitř lakované plechy.Z ohledem k tehdejším a současným mzdám byla ta Škoda luxus, i přesto že severomoravský kraj (dnes Moravskoslezský) nepatří ke krajům kde by se běžně dosahovala průměrná mzda v republice, ale i tak je možné si to auto koupit za cca deset výplat (průměrných zdejších) není to špatný počin.Ovšem nevidím důvod kolem toho dělat nějaký hype.

Možná by název Škoda 100 a nebo 1000BA (když to není z Mladé Boleslavi ale z Bratislavy byl lepší než Citigo. ;-)
Avatar - Rojin
1. 10. 2011 11:06
Re: Tohle není normální!
Naprosto s tebou souhlasím. Každé ráno se těším, až si kliknu na auto.cz a přečtu si něco o citigu a dalších nových českých peckách... Nerozumím borcům co to nechápou. Nejspíš to bude špatný vztah k autům, pak tomu nerozumím ještě víc, co tady dělají?? ;-\
1. 10. 2011 11:20
Re: Tohle není normální!
Je to jejich špatným vztahem k životu obecně. Jsou to dokonale mělcí lidé, bez hloubky duše, bez hloubky vědomí. Povrchní, zoufalí plakáti...
1. 10. 2011 11:30
Re: Tohle není normální!
Co je na kritice povrchního? Je to tu přeplácané "Cígem" a nejsem z toho nadšený... to znamená, že jsem povrchní? Neuvěřitelný co ty dokážeš zjistit z jednoho příspěvku. Čísla do sportky nemáš? Já jen že ty snad dokážeš i diagnostikovat od monitoru vřed na dvanácterníku. Dovedu pochopit, že nesouhlasíš s tím co píšu, ale ty plky okolo jsou myslím zbytečný.
1. 10. 2011 11:33
Re: Tohle není normální!
Chci to nejlepší, chci to hned a zadarmo!

Prostě čecháčci...
1. 10. 2011 11:37
Re: Tohle není normální!
Nechápu... píšu snad někde že chci něco hned a zadarmo? >:D
1. 10. 2011 11:47
Re: Tohle není normální!
Ani si to neuvědomuješ, ale přesně tohle píšeš.

Za nic tu neplatíš, ale nutně potřebuješ diktovat redakci, co má být na titulní straně. Uvažuj.
1. 10. 2011 11:56
Re: Tohle není normální!
Nediktuji nikomu nic, pouze sem vyjádřil názor že by bylo lepší udělat jednu velkou přílohu o CITIGO která by byla aktualizovaná. Bylo by to přehlednější. Jestli mě ale na tomto webu něco vadí pak to jsou osobní narážky a urážky. Napíšu názor a hned se tu dozvím, že jsem povrchní a podobné bláboly. Mimochodem zadarmo tu není nic. Každá tvá či má přítomnost na tomto webu a každé kliknutí na reklamu vynáší majitelům webu peníze.
1. 10. 2011 12:00
Re: Tohle není normální!
Vzhledem k tomu, žes napsal poslední větu, se podivuji nad tím, že nejsi schopen pochopit, že když na titulce nebude jen jeden článek, ale třeba ty tři, tak to těch peněz přinese víc. Znovu - uvažuj.
1. 10. 2011 12:04
Re: Tohle není normální!
Nepoužívej slova kterým nerozumíš. Kvitovat - vzít na vědomi. Takže jsi měl spíš napsat znovu opakuji, zvlášť když to doplníš slovem uvažuj. Takže i tebe se týká: uvažuj. ;-)
1. 10. 2011 12:05
Re: Tohle není normální!
Ano peníze to sype to nepopírám, ale trochu to kazí přehlednost. Těch článků je tolik, že chvilku přemýšlím pod kterým jsem včera diskutoval.
1. 10. 2011 12:09
Re: Tohle není normální!
Seš tu štamgast, tak se v tom snad vyznáš dřív, než někdo nový, který sem třeba ani kvůli ničemu jinému (než jecitigo) neleze. Prostě z toho nedělej kovbojku. Buď(me) rádi, že je to zde zadarmo.
1. 10. 2011 12:12
Re: Tohle není normální!
Na tento web snad chodí převážně "motorheadi"... pro ostatní to zítra opíšou novinky.cz >:D ;-)
1. 10. 2011 12:14
Re: Tohle není normální!
Jde třeba o vyhledávače a ranking.
Vše souvisí se vším...
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:22
Re: Tohle není normální!
Je zde na místě otázka, zda pak ve finále nejde o lokajství, pro něž je tzv. novinařina pouze zástěrkou. Jakékoliv litanie na nestrannost jsou pak jenom účelové kecy...
1. 10. 2011 17:58
Re: Tohle není normální!
O nějaké nestrannosti médií nemůže být ani řeč. Bez výjimky. Má smysl se o tom dohadovat? Stejně to nikam nepovede.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:13
Re: Tohle není normální!
To já vím, nicméně nemíním jen kvůli tomu, že jsou de facto profesně prodejní stejně jako salám a kvůli penězům schopní ledačehos, baštit naprosto všechno. Čím víc pasivity, tím hůř ...Pravdu pak má ten kdo tvrdí: Můžete si za to sami...
Nehodlám napravovat všechny křivdy světa, ale houpat se nechám taky jen do určité míry ;-).
Navíc - tohle není díky bohu politický, nýbrž automobilový, techniky se alespoň zhruba týkající webový magazín, tak alespoň trochu štábní kultury, pánové ;-) ...
1. 10. 2011 19:18
Re: Tohle není normální!
Na počítači je pořád tlačítko power, které můžu kdykoli stisknout a jít dělat něco užitečnějšího. O nápravě nějakého zdejšího klimatu jsem dávno ztratil iluze.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:20
Re: Tohle není normální!
Napravovat něco nenapravitelného ? NÉÉÉÉ !!! Jen jim to až tak neulehčujme...
1. 10. 2011 19:22
Re: Tohle není normální!
Zkus to beze mne, já jsem z toho otrávený a unavený...
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:33
Re: Tohle není normální!
Ale já tě nikam nenominuju, ani sebe, jen jsem si řekl co a proč si myslím - petice psát nehodlám. Pokud tady bude přecitováno, prostě kliknu jinam...
1. 10. 2011 19:37
Re: Tohle není normální!
Tak. :yes:
Avatar - Bristol
1. 10. 2011 16:48
Re: Tohle není normální!
nejsem ani čech a ani v nejmenším mě nezajímá další mainstream od škody, a už vůbec ne nějaký citigo... >:D >:D
1. 10. 2011 17:21
Re: Tohle není normální!
A proč jsi tedy zde, to víš?
1. 10. 2011 17:59
Re: Tohle není normální!
Bóhajeho. 8-s
28. 12. 2011 22:22
Re: Tohle není normální!
Třeba je to cikorka z Kanady....
1. 10. 2011 11:49
Špionážnímfoto odhalilo krutou pravdu
Ten počítačový render Škodovky v zelené barvě je fakt pěkný, ale špionážní fotky žlutého Citigo publikované včera ukazují jen nehezkou krabici bez jediného designového nápadu.
Ale to je stejné jako třeba rozdíl mezi Fabií Monte Carlo na reklamní fotce a nějakou tmavě modrou "krasavicí" na čtrnáctipalcových kolech na parkovišti. Jak to jen ti marketingoví čarodějové dělají ;-\
Ještě k textu článku: "barevný soulad nečalouněné části dveří s hlavním dílem přístrojové desky" u VW Up! myslím není zcela přesný. Spíše se jedná o soulad barvy hlavního dílu přístrojové desky s lakem karoserie.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2011 12:19
Re: Špionážnímfoto odhalilo krutou pravdu
Tak krutý bych asi nebyl. Jde prostě jen o další auto v tomto segmentu které si v mnohém bere za vzor první Twingo ale tak nějak bez invence, to Twingo nepostrádalo jistou "hravost". Nevím jak bych to lépe vyjádřil.Určitě to nebude špatné auto za "pár" kaček,ale důvody k jásotu neřkuli sabráži či snad sabrage zde dány nejsou.
1. 10. 2011 13:50
Tyhle dvě auta dopadnou stejně jako audi A1
Bude to propadák. Prostě jen prot ,že lidi u vw nedokážou odhadnout kdo ,že to chce kupovat malá auta. Lidé bez peněz ,lidé co se chtějí odlišit a bydlí ve velkoměstech a nebo ženy. Ani jeden z těchto lidí si to nekoupí ,protože to bude stát více než hezčí a originálnější konkurence a bude to zase jedno uniformní konzervativní vozítko ... Ve střední třídě taková koncepce (unifromnost ,konzervativnost apod.) má smysl ,ale v segmentu malých aut nikoliv.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 14:20
Rozdíl světů
To je zajímavé, jak 2 skoro identická auta dělají tak různý dojem. Zatímco Up je elegantní a designově dotažené miniautíčko, nebál bych se označení stylovka. Tak Citigo je ošklivka s korejským kukučem, kterou zachraňují jen vydařené proporce které sdílí s krásnějším bratříčkem.
Rozbalit vlákno
16
1. 10. 2011 14:35
Re: Rozdíl světů
Na skodovce je videt, jak se ji zoufale snazili co nejvice odlisit od VW. Napriklad to "zaskleni" useklych vnitrnich rohu svetlometu design pride katapultovalo tak o 10 let dozadu. Na fotkach je jasne videt, ze vnitri rohy svetlometu neplni zadnou funkci, proto by bylo mnohem lepsi je nechat urizle, jako u UPu a vznikly prostor mezi maskou a svetly vyplnit mlhovkami. Byl by to vtipny odkaz na yetiho a zaroven by to autu jednoznacne prospelo. Nadruhou stranu UP na me zboku, diky urizlemu oknu, pusobi, jako detsky kocarek, zatimco skoda vypada "stabilneji. Zezadu je to 50:50.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 14:44
Re: Rozdíl světů
Tak ti nevím, ale pokud si "kvalitu a styl" odlišení Škoda vybrala sama a v podobném duchu hodlá pokračovat - máme se opravdu na co těšit ;-\ ...
Avatar - white label
1. 10. 2011 14:55
Re: Rozdíl světů
Mě by zajímalo, kdo už dříve vymyslel tu tragickou změnu lamel škodovácké masky, kdy se vertikálně rovnoběžné uspořádání lamel masky, změnilo na vějířovité, které tím pádem (mimochodem) tvarově evokuje někdejší masky Daewoo.
8-s
1. 10. 2011 15:13
Re: Rozdíl světů
Z oválu se časem stal lichoběžník a lamely se sklonily ke stranám. Začalo to asijským designem Škodovek - Superb, Octavia po FL, Fabii před FL se mi hledat nechce.
Avatar - white label
1. 10. 2011 15:38
Re: Rozdíl světů
Neptám se jak a kdy, ale hlavně kdo? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 16:01
Re: Rozdíl světů
^no to bude kolektivní vina. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 16:05
Re: Rozdíl světů
Podle mě hledali způsob, jak zdynamizovat vzhled. Přeci jen, jak mám O I rád, tak ruku na srdce, dnes už by ta rovná žebra a tomu odpovídající rámeček působily ztuhle, staticky. Mě to nevadí, záleží na provedení a u žádné dosavadní Škodovky mi to nevadilo. Uvidíme, jak to bude vypadat u Citiho, ale tam je ten problém jinde.
Avatar - white label
1. 10. 2011 20:03
Re: Rozdíl světů
Nejde přece jen o O1, i O2 (před face) ty lamely rovnoběžně měla, stejně jako třeba studie Yeti. Já bych se vzhledem ke konzervativnímu stylu designu Škodovek té "ztuhlé statiky" tolik nebál (pořád lepší, než ta částečná asociace s Daewoo), spíš mám trochu podezření, že šlo o jedno z mnoha odlišení koncernového meinstreamu od prémiového Audi, které má takové rovnoběžné vertikální lamely přední masky (i když podstatně delší) u některých modelů dodnes. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 23:54
Re: Rozdíl světů
Ale pozor, u Daewoo to není jen ta část s vějířem, masku spolutvoří ještě postranní mřížky.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 17:01
Re: Rozdíl světů
Popravdě - nejsem kdovíjaký znalec poměrů v design centru Škody a VW, tudíž nejen že nevím, ale ani netuším ;-) . Pro mne je tento kousek hrůzný ;-\ ...
1. 10. 2011 15:06
Re: Rozdíl světů
Smer, ktery si skoda vybrala ukazala studie VisionD, resp. MissionL. To jsou krasna auta. Doufam, ze skoda s citigo necha doznit soucasny designovy smer a po nastupu rapidu, nebo treti octavie dostane citi dustojny facelift v novem stylu. I kdyz i momentalni (doufejme) docasne reseni lze udelat mnohem, mnohem lepe.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 17:28
Re: Rozdíl světů
Studie je jedna věc, realita druhá. Utěšovat by se měli především nekritičtí adoranti nejen tohoto kousku...
1. 10. 2011 17:41
Re: Rozdíl světů
To je jasne, ale zrovna MissionL ma mit, dle vyjadreni automobilky, k serii dost blizko. A hlavni duvod vzniku studii je prave ukazka budouciho smeru automobilky+umeleckych schopnosti designeru.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 19:30
Re: Rozdíl světů
Už to tady padlo mnohokráte - on ten oslavovaný minimalistický design je maximálně citlivý na detail. Na prckovi jim to nějak nevyšlo, v reálu v budoucnu uvidíme, jak si povedou některé nynější studie prosazené do výroby...
1. 10. 2011 21:03
Re: Rozdíl světů
Myslim, ze tady se na ten minimalisticky design jeste moc nehraje, hlavne predni svetla jsou podobna spis octavii po fl. Male auto muze byt hezke jak s minimalistickym, tak s extravagantnim designem.
Avatar - Andromeda
1. 10. 2011 23:40
Re: Rozdíl světů
Ale hraje, funkční, výrazově minimalistický. Nicméně to auto je výrazově staré už v momentě představení, není na něm nic, co by zaujalo, co by ti utkvělo v paměti,...Prostě projede něco, na čem se od pohledu šetřilo. Interiér nechám být. Tomuto produktu se nápad, design a charakteristický detail vyhnuly, nebo chyběly.
Ano, jde o výrobek domácí automobilky, ale to neznamená automatický flek na piedestalu.
Avatar - pumpkin
1. 10. 2011 14:56
Škoda Junior
Dizajn tejto koncernovej trojky by sa dal nazvať čisto účelový. Jednoduché línie, auto postavené okolo kabíny a nie opačne ako býva zvykom.
Je to minimálne 25 rokov stará myšlienka, s ktorou prišli poľskí inžinieri. jednoducho postaviť malé, praktické auto určené širokým vrstvám za prijateľnú cenu. Perspektívny projekt však zapadol prachom, poľský FSM Beskid ostal v múzeu. Stal sa však akýmsi praotcom legendárneho Renaultu Twingo, ktorý šokoval verejnosť začiatkom 90. rokov. Bol to obrovský krok vpred. Twingo bolo tak podarené, že jeho dizajn ostal aktuálny viac ako 20 rokov. O niečo podobné sa v tom čase pokúšal aj VW so štýlovým konceptom Chico, no ten sa do sériovej výroby nedostal. Až v 98. prišlo Lupo a Arosa. Medzitým sa trh mini áut rozšíril o minimálne tri ďalšie značky. Teraz konečne (po 13. rokoch) prichádza ich dôstojný nástupca v podobe koncernového tria.
Lenže čím nadchnú potencionálneho majiteľa? Dizajnom? Technikou? Cenou?
Všetko tu už je v lepšom. VW prichádza opäť neskoro.
Citigo budeme zrejme stretávať hlavne v základnej výbave, tak už len dúfať že neoživia Juniora...
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 15:09
Trochu sebareflexie, prosím
Vážená redakcia,
mali by ste sa trochu nad sebou zamyslieť. Mne je to v podstate jedno, ale všimol som si, že na túto stránku chodievajú aj ľudia hľadajúci napríklad radu pri kúpe auta a podobne a nakoľko tu nie sú jasne umiestnené upozornenia, že sa jedná o reklamné stránky "koncernu", chodia sem v domnienke, že je to nezávislý portál (teda aspoň v možnostiach dnešnej doby) a informácie, ktoré tu získajú, sú aspoň trochu relevantné... Tento "designový duel" je zlý vtip, ktorý už ale trošku prekračuje zaužívané rámce a tá masírka už začína pôsobiť trochu kontraproduktívne. Je mi jasné, že tu máte svoje "koncernové stádečko", ktoré sa ukája aj nad týmto "designovým súbojom", ale aj to vymývanie mozgov by malo mať nejakú "štábnu kultúru" (hoci dnes sa už dá "ľuďom" namlieť do hláv prakticky všetko). Takže Vás poprosím, myslite na to, že sú aj normálni ľudia, ktorým imponujú automobily a raz za deň si kliknú na túto stránku zo zvedavosti, čo je nové v tomto svete. Nech sa nemusia cítiť aj oni ako idioti... Ďakujem.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Katikakus
1. 10. 2011 15:35