Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2011: Nejprodávanější luxusní automobily

V srpnu měly v luxusní třídě navrch čtyři kruhy. V první pětce skončily všechny bodující modely, kterých bylo celkem sedm.
Zpět na článek
1. 10. 2011 12:30
1. 10. 2011 13:15
1. 10. 2011 14:12
1. 10. 2011 14:16
1. 10. 2011 15:54
1. 10. 2011 14:51
1. 10. 2011 17:44
1. 10. 2011 18:04
1. 10. 2011 18:05
1. 10. 2011 18:17
1. 10. 2011 18:51
1. 10. 2011 21:45
1. 10. 2011 22:28
2. 10. 2011 01:37
2. 10. 2011 06:04
2. 10. 2011 08:47
2. 10. 2011 09:43
2. 10. 2011 09:56
2. 10. 2011 16:44
3. 10. 2011 02:29
3. 10. 2011 02:26
3. 10. 2011 17:17
2. 10. 2011 05:59
1. 10. 2011 18:56
1. 10. 2011 19:27
1. 10. 2011 22:24
1. 10. 2011 20:49
1. 10. 2011 21:40
1. 10. 2011 22:02
2. 10. 2011 09:46
2. 10. 2011 00:11
2. 10. 2011 06:08
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 08:52
radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
ale stejne je 100 krat lepsi ako vw phaeton :-)

kto tie nepodarene vw kupuje tazko povedat, mozno zberatelia :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - "Brňák"
1. 10. 2011 10:14
Re: radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
Tys v té nové A8 nejel , že? BMW 5 - kvalita jistá. Ale A8? To je ten luxus. :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 10:34
Re: radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
nepisem o audi ak si si nevsimol ;-)
1. 10. 2011 11:03
Re: radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
Stejně píšeš opět nesmysly. :no:
Avatar - white label
1. 10. 2011 14:10
Re: radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
To je jako kdybys pod 5er napsal, že si raději koupíš A4ku, nebo C-klasu..., výpovědní hodnota - nula, a to neřeším, jestli vůbec na tu 5er máš, nebo "aspoň" na (novou) 3er...
Avatar - kosmonaut
1. 10. 2011 18:45
Re: radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
no jasně a tvoje sierra je tisíckrát lepší jak pětkový bavorák, takže nemusíš kupovat vůbec nic :-!
1. 10. 2011 19:41
Re: radsej kupim bavorak 5 ktory je o triedu mensi
Aspoň se nestydí za to čím jezdí ;-)
1. 10. 2011 12:30
JAG
Gratulace všem majitelům nových XJ určitě nesplynou s davem. :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - white label
1. 10. 2011 13:15
Re: JAG
Myslíš třeba ty davy nových A8 na našich cestách... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 14:12
Re: JAG
niekedy byt za kazdu cenu vtipny posobi dost smiesne a uboho ;-)

ale pokus o vtip to bol slusny :yes:
Avatar - white label
1. 10. 2011 14:16
Re: JAG
Tak zrovna od tebe, s vyhlášenou úrovní "akademických" příspěvků, ta kritika fakt sedí (viz tvůj úvodní "filosofický" příspěvek i reakce na něj) ... >:D
1. 10. 2011 15:54
Re: JAG
Takto sem to nemyslel. Všechny vozy v tabulce se v davu neztratí.... snad jen Phaeton který pro svoji designovou čstotu zaujme nejprve svoji velikostí narozdíl od Panamery která práskne do očí svojí odporností, která je svým způsobem krásná. Myšleno to bylo tak že v záplavě masovek tenhle anglán zaujme tím, že je jiný a to platí i pro Panameru. Ostatní jsou tak trochu uniformní. Tím nechci říct nudné nebo škaredé... to rozhodně ne! Jsou to elegáni! Ale XJ je tak trochu jiný :-) :yes:
1. 10. 2011 14:51
Re: JAG
Už jsi snad zažil, že by nějaké auto z horní třídy splývalo s nějakým davem? >:D Tohle nejsou auta o splývání čí nesplývání, tohle je velkosériový světový vrchol. Možná, ale, že to splývání na místě je, avšak asociačně a ne zrovna v oslavném významu, protože pokud jsi už v provozu zaregistroval XJ, potom sis jistě všiml té nečekaně překvapivé unylosti, to auto je ospalé, nemá jiskru... splývá. Ne s davem, ale tak nějak ani nezapadá do téhle exklusivní třídy.

Z pohledu čistoty designu, z pohledu jakéhosi vizuálního třídního sdělení je nejharmoničtějším (klasickým) vozem VOLKSWAGEN PHAETON, tomu nemůžeme na pohled v podstatě vytknout vůbec nic. S-klasse je reprezentant třídy ve všem, co má tato třída poskytovat, a jeho vizáž tenhle status bezvýhradně naplňuje. BMW7, tam už se může i dostavovat jistý pohledový problémek, zejména z některých úhlů, mám-li sdělit osobní pohled, pak do mne esteticky sedma dodnes nezapadla, zejména zezadu. A8 je klasik, avšak boduje překvapivě nejen v dobře známém módu, nýbrž právě ve svých vizuálních dílčích překvapeních, je to auto, které má po eSku nejjiskřivější design. Je tu Panamera, kterou ne každý zkousne na první vizuální hostinu, ale ať je to jak je to, za posledních padesát let nikdo s koupí Porsche zatím neudělal chybu...

Závěr - král je tu jenom jeden... S-Klasse. Gratulovat ixjéčkařům a nestát v pozoru u "S", tomu se říká syndrom vystřelené malorážky.

[odkaz] 8-s

[odkaz] :yes: :-!
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 17:44
Re: JAG
skus hodit foto jaguara zozadu rovno, nie z hora zo sikma ako ti vyhovuje ;-)

skus pohlad na jaguar rovno zozadu ako na phaeton
1. 10. 2011 18:04
Re: JAG
Klasika ala GTI snímek pořízený nějakým kompaktem vs. studiové foto >:D
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 18:05
Re: JAG
presne tak a este k tomu je kazda fotka z ineho uhla fotena, ja chcem studiove foto jaguaru zozadu priamo ;-) ale toho sa nedockame
1. 10. 2011 18:17
Re: JAG
[odkaz] :yes: :-!

[odkaz] 8-s
Avatar - 4hill
1. 10. 2011 18:51
Re: JAG
Ačkoliv bych si přál opak tak tady fotek netřeba.Každý kdo ví jak oba soupeři vypadají musí uznat že Jaguár je v porovnání s Phaetonem zklamáním.Ten interiér působí opravdu obludně..Je to škoda protože jinak Jaguaru fandím.Jenže tohle mi v hodně detailech jak z venku tak uvnitř připomíná asii...Což je určitě v pořádku u Kii a jiných..ale u angličana?
Avatar - positivemind
1. 10. 2011 21:45
Re: JAG
Ptám se: seděl jsi v Jaguaru i v Phaetonu? Já v obou. Jakkoliv se může interiér Jaguaru na fotkách zdát špatný, opak je pravdou. Na Phaetonu je znát jeho stáří, Jaguar je svěží, moderní a luxusnější.
1. 10. 2011 22:28
Re: JAG
Ano, na Phaetonu je znát čas, což ovšem zrovna v této třídě hraje zanedbatelnou roli. Nazíráme na věc svejma vočima, no, jakkoli se jaguar asi snaží zaujmout částečně sportovní kabinou, viz. ty kulaté výstupy vzduchu, v komplexu to na deset z deseti rozhodně není. Srovnej si to taktéž s letitou S-klasse. Pokud byl záměr opravdu tam vtělit ten sportovní šmrnc, pak ten výsledek zůstal někde na pověstné půli cesty. Osobně mě ale víc než kabina zklamává design karoserie. Taková ta jiskrnnost menšího modelu se zde tak nějak podivně rozmazává do příliš velkých ploch bez hran. Záď je pak přesmutná.
Avatar - positivemind
2. 10. 2011 01:37
Re: JAG
Jsem rád, že si rozumíme. 10 z 10 to určitě není, svou kvalitu mohou modernizované Jaguary dokázat až během několika příštích let. Hodnot S-class určitě nedosahuje, není to ale jen o použitých materiálech či designu. Silnou nevýhodu vidím třeba i v absenci pohonu 4x4.

Jaguar nabízí příjemnou alternativu k německým limuzínám, své kupce si rozhodně najde. Mohou to být třeba ti, kteří nevidí limuzínu jako limuzínu, ale jako velký sedan, a zde mi mohl hrát prim právě design.
2. 10. 2011 06:04
Re: JAG
Dnes se dá srovnávat kabina XJ jedině s A8 nebo BMW 7. Koncept M-B už má nastřádaná léta a je to na něm znát.
Obecně od papíru řešit rozdíly je nesmysl. Naživo pak XJ funguje pro mě lépe než v této generaci detailově nechutná A8 (zejména přední část) nebo Panamera. Tu zmiňuju ze zištného důvodu.
XJ stojí tvarově mezi limuzínou a velkým sportovním sedanem. A postupem dní a měsíců mi přijde její tvar a vůbec to jak jezdí nadčasovější než první masové po dlouhé době povedené auto od Jagu...XF.
Mezi nimi není rozdíl třídy, ale i jedné generace.
Avatar - white label
2. 10. 2011 08:47
Re: JAG
"A postupem dní a měsíců mi přijde její tvar a vůbec to jak jezdí nadčasovější než první masové po dlouhé době povedené auto od Jagu...XF."
To je docela zásadní tvrzení (k tomu. jak jezdí), kolik km si najel se současnými XF a XJ?
2. 10. 2011 09:43
Re: JAG
S XF kolem 4tkm, s XJ 1x 800km. Tvarové řešení je svázáno s časem (proto první je design), to jak jezdí na základě pocitů. Jaguar XF není žádný supersport a XJ prostě jezdí příjemněji a plavněji při překvapivý ovladatelnosti.
V po budu moci porovnat s faceliftovaným XF.
Avatar - white label
2. 10. 2011 09:56
Re: JAG
4tkm s XJ, to je docela dost, jak ses k tomu dostal?
2. 10. 2011 16:44
Re: JAG
Tesco, oddělení hraček - modely aut. Vozí ho ve Fabii v odkládací přihrádce... >:D

P.S. Paja, ten mi dá, až to tu přečte... >:D
3. 10. 2011 02:29
Re: JAG
Fabku bysem nechtěl, je pěkně hnusná! Fuuuj, sem hrozně spokojenej s fáčkem a až budu chtít koupim si Imprezu nebo A8. Moch bych si je koupit hned, ale fáčko mi stačí. :yes:
3. 10. 2011 02:26
Re: JAG
Ty máš dnes čtení 4tkm s XF. Nějak tak laškuju s myšlenkou.... ;-)
Avatar - white label
3. 10. 2011 17:17
Re: JAG
Sorry, 4tkm s XF...
S myšlenkou na XJ?
2. 10. 2011 05:59
Re: JAG
4hille, tak tento příspěvek je na výstavku. Zase na druhou stranu sto lidí, sto chutí. Ale hlouposti typu "každý ví" bych nechal v Děčíně na nádraží...
Avatar - Guttalax
1. 10. 2011 18:56
Jiná liga
;-) Škoda ,že corea si tady ani nevzrzne. Mohlo by to tu být zajímavé.Managament H/K jezdí v A 8 >:D
Rozbalit vlákno
11
1. 10. 2011 19:27
Re: Jiná liga
Tak v čem? Kia Opirus? :-)
1. 10. 2011 20:07
Re: Jiná liga
Vždy mají největší sedan ze svého portfolia a vždy černý. V korejcích se nevyznám, takže nevím co to je, ale v cizích autech nejezdí.
1. 10. 2011 22:24
Re: Jiná liga
Minuly ctvrtek jsem tohle auto videl a priznam se, ze jsem byl trochu zmaten - predek stare ecko a zadek ala buick ..... musel jsem se jit kouknout, co je na tom napsane :-)
Avatar - saldy
1. 10. 2011 20:49
Re: Jiná liga
Ne, ne, to budou až si VW koupí. >:-[]
Avatar - white label
1. 10. 2011 21:07
Re: Jiná liga
Mezi tím "si" a "VW" ti chybí: "je", soudruhu Leonide Iljiči... >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
1. 10. 2011 21:16
Re: Jiná liga
Co je, sis představil, že si ten Honecker...? >:D
Někdy to byla i docela pr.del (nebo spíš vlezdo***), ten reálný socialismus...
8-s
Avatar - saldy
1. 10. 2011 22:02
Re: Jiná liga
Aspoň byla sranda [odkaz] >:D
2. 10. 2011 09:46
Re: Jiná liga
Jezdí v Hyundai Equus a vypadá moc pěkně, u nás se nechytí, ale jinak zajímavý.
2. 10. 2011 00:11
Phaeton
Co proti tomu autu pořád všichni máte? Je luxusní? Ano. Má dobré a silné motory? Ano. Jde designově s dobou? Ano. Tak co do pr... pořád máte. Nikdo tady nikomu necpe, že S-klasse není špička, že BMW7 má z nich nejlepší jízdní vlastnosti. Já bych si třeba staršího Phaetona koupil hned (kdybych na něj měl), protože jsem v něm seděl a je to krásný kus auta.
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2011 06:08
Re: Phaeton
Zvnějšku je Phaeton jednou z nejvyváženějších limuzín desetiletí. Zevnitř pompézně zastaral a pokud řešíš cenu ani do něj nelez. Můj příbuzný neodolal a věř, že dnes již běžné věci v kdysi premiérovém Phaetonu skomírají i přes od počátku tovární servis ;-)