Ekonomika
Nevím, zda ve stejném žebříčku může být např. CX-7 a Q5 spolu se Škodou Yeti nebo Mis. ASX. Trochu rozdíl ve velikostech...
ale na velikosti přece nezáleží 😉 . Tedy alespoň to říká moje žena........Nevíte někdo proč?
Jelikoz zenam nejde o velikost ale o vykon >😁
Výkon nějak souvisí s rychlostí? Hlavně aby to bylo co nejrychleji. Tak to říká ta moje.
Záleží na tom, jak "velké" má v tomto ohledu zkušenosti, pokud "velké", tak se tomu (možná) dá i věřit... >😒]
spravny postreh
tato tabulka je vcelku o nicom, som zvedavy kde zaradia nove audi Q3 - do mini SUV triedy? leb oked Q5 je male tak ja som papez.
je trosku nezmysel porovnavat XC60tku, audi Q5 alebo novu X3ku s dusterom yetim tiguanom, ani rozmerovo si nie su moc podobni a cenou uz vobec
😉
presne tak ako pises, velkostny rozdiel je medzi niektorymi akoze malymi SUV tak velky ze nechapem ako je to mozne vsetko zhrnut do jednej triedy. Porovnavat medak GLK s yetim ani rozmerovo snad ani nie je mozne, su to dve rozne triedy aj razvorom vobec celkovo je ta tabulka o nicom.
kategoria SUV malych SUV ma vyzerat uplne inak, neradil by som do nej niektore modely a znacky ktore jednoznacne presahuju ramec triedy malych SUV.
ked uz tak treba vytvorit kategoriu malych strednych a velkych SUV a pekne to podelit, takato tabulka je proste chaos, nic moc
tato tabulka je vcelku o nicom, som zvedavy kde zaradia nove audi Q3 - do mini SUV triedy? leb oked Q5 je male tak ja som papez.
je trosku nezmysel porovnavat XC60tku, audi Q5 alebo novu X3ku s dusterom yetim tiguanom, ani rozmerovo si nie su moc podobni a cenou uz vobec
😉
presne tak ako pises, velkostny rozdiel je medzi niektorymi akoze malymi SUV tak velky ze nechapem ako je to mozne vsetko zhrnut do jednej triedy. Porovnavat medak GLK s yetim ani rozmerovo snad ani nie je mozne, su to dve rozne triedy aj razvorom vobec celkovo je ta tabulka o nicom.
kategoria SUV malych SUV ma vyzerat uplne inak, neradil by som do nej niektore modely a znacky ktore jednoznacne presahuju ramec triedy malych SUV.
ked uz tak treba vytvorit kategoriu malych strednych a velkych SUV a pekne to podelit, takato tabulka je proste chaos, nic moc
SUV,terénní vozy a crosovery jsou rozděleny do tří kategorií dle auto cz, zatímco SDA má jedinou...Stačí nahlédnout do statistik na www.sda-cia-cz. A to ještě nepočítám pickupy, které řadíme samostatně, zatímco SDA je má v LUV (do 3,0 t a 3,5 t). Pátou třídu v tuto chvíli zavést neplánuji a pokud někdy vznikne, bude se rozhodně týkat pouze rozměrů a nikoli ceny.
To je číslo na zamyšlení. Zná někdo důvod, proč se SUV kupuje jako dvoukolka? Pro mě osobně má smysl SUV jen s 4x4. Tam bych kvůli tomu obětoval i menší vnitřní prostor v poměru s celkovou velikostí. jediný důvod asi budou peníze. Hlavní asi je, aby to vypadalo jako SUV a stálo to co nejméně. U Dacie to ale nefunguje. Tu si opravdu nikdo kvůli sousedovi nekoupí.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
....a nepotřebuje na rovině 4x4?? Tak proč si kupuje SUV, které v ničem jiném nemá výhodu? Proč si nekoupí nějaké MPV či kombi, které mu dá mnohem víc?
No a Dacie je kapitola sama pro sebe... Ta se kupuje buď pracovně jako velmi levná pracovní síla, anebo jako nejlevnější SUV 4x4, aby mohli "machrovat", že mají na SUVéčko. Kupodivu, ano, tito lidé jsou schopní si to koupit kvůli sousedovi.
No a Dacie je kapitola sama pro sebe... Ta se kupuje buď pracovně jako velmi levná pracovní síla, anebo jako nejlevnější SUV 4x4, aby mohli "machrovat", že mají na SUVéčko. Kupodivu, ano, tito lidé jsou schopní si to koupit kvůli sousedovi.
ja ti poviem preco si kupuju SUVcka aj ked nepotrebuj 4x4 a snad to poviem jasne aby si to pochopil ty aj dalsi ktori su tu nechapavi a slepi.
takmer kazde SUV ma aj vo verzii len s pohonom jednej napravy rovnako velku svetlu vysku a rovnake vyhody zvyseneho podvozka ako stvrokolkova verzia preto ti ktori do terenu nepojdu ale nechcu nabrat obrubniky a spadnut do mestskej jamy a znicit si auto na nekvalitnych cestach volia SUV. MPV ti nepomoze ked mas zvyseny obrubnik - poskodis si auto. Uz vidis ten rozdiel?
Quasqai je toho jasnym dlhorocnym prikladom ze SUV je dnes to o co ludia maju zaujem, ja SUVeckam fandim.
podstatnym rozdielom oproti mpv je teda zvysena svetla vyska , dufam ze uz mas jasnejsie
takmer kazde SUV ma aj vo verzii len s pohonom jednej napravy rovnako velku svetlu vysku a rovnake vyhody zvyseneho podvozka ako stvrokolkova verzia preto ti ktori do terenu nepojdu ale nechcu nabrat obrubniky a spadnut do mestskej jamy a znicit si auto na nekvalitnych cestach volia SUV. MPV ti nepomoze ked mas zvyseny obrubnik - poskodis si auto. Uz vidis ten rozdiel?
Quasqai je toho jasnym dlhorocnym prikladom ze SUV je dnes to o co ludia maju zaujem, ja SUVeckam fandim.
podstatnym rozdielom oproti mpv je teda zvysena svetla vyska , dufam ze uz mas jasnejsie
Kdo nepotřebuje 4x4 a koupí si jakékoliv terénní auto není normální, za vyšší stavbu karosérie platíš daň ve formě spotřeby a bezpečnější tyhle auta taky nejsou. Navíc porovnej jak je pohodlná jízda sedanem a těmihle obludami, kymácí se to ze strany na stranu a moc příjemné to není.
Nejsou vsechna SUV takova, vazne. Protoze jsi takovym zjevne nikdy nejel, neznamena, ze neexistuje. :-!
To je pravda, ale zatím jsem fakt neměl příležitost poznat SUV, které by se mohlo rovnat sedanům...ono to prostě ani dost dobře nejde. Sedan bude vždy lépe odpružený tišší etc...
Díky za odpověď. Až zase něco nebudu vědět, tak se zase zeptám. Proto sem taky chodím.
Dcera jezdí s Kaškajem 4x2 1,5 dCi. Vysoká stavba = těsně po udělání řidičáku přejíždí obrubníky beze škod, nemá problém s parkováním a už vjela při vyhýbání do škarpy, oplechovaný spodek o tom adni nevěděl. Takže nějaké důvody tady mohou být. Jo, Kaškaj je městu a světu odolný. 6 stupňů nakrátko, lehounká spojka, pro ženský paráda.
na zamysleni si ty >😁 a tvoja logika
nikto ta nenuti kupovat dvojkolku alebo stvorkolku, kupis si co potrebuejs alebo na co mas a co sa ti paci, co si kupi iny je do toho teba ***.
dovod preco sa SUV kupuje ako dvojkolka je presne ten isty ako stvorkolka len s tym rozdielom ze usestris pretoze maloktory majitel SUV dnes pojde s nalestenym krasnym SUV do terenu to si nevedel? Myslis ze ti ktori maju stvorkolu povinne vsetc jazdia v terene? Myslim ze tak mozno 5 percent SUVeciek raz dvakrat za zivot okusi lahky teren to je vsetko.
SUV sa prioritne kupuju kvoli lepsiemu vyhladu, nastupovaniu, vacsej bezpecnosti, vacsej variabilite a kufru, vacsiemu imidzu ale urcite si ich nikto nekupuje do terenu na to su offroady
dufam ze som ti to vysvetlil a uz v tom mas jasnejsie
keby niec okludne sa opytaj myslim ze ma mdost vedeomosti aby som vedel poradit
>😁
nikto ta nenuti kupovat dvojkolku alebo stvorkolku, kupis si co potrebuejs alebo na co mas a co sa ti paci, co si kupi iny je do toho teba ***.
dovod preco sa SUV kupuje ako dvojkolka je presne ten isty ako stvorkolka len s tym rozdielom ze usestris pretoze maloktory majitel SUV dnes pojde s nalestenym krasnym SUV do terenu to si nevedel? Myslis ze ti ktori maju stvorkolu povinne vsetc jazdia v terene? Myslim ze tak mozno 5 percent SUVeciek raz dvakrat za zivot okusi lahky teren to je vsetko.
SUV sa prioritne kupuju kvoli lepsiemu vyhladu, nastupovaniu, vacsej bezpecnosti, vacsej variabilite a kufru, vacsiemu imidzu ale urcite si ich nikto nekupuje do terenu na to su offroady
dufam ze som ti to vysvetlil a uz v tom mas jasnejsie
keby niec okludne sa opytaj myslim ze ma mdost vedeomosti aby som vedel poradit
>😁
SUV se prioritně nekupují kvůli vyšší ceně, vyšším provozním nákladům, malému vnitřnímu prostoru a kufru, mizerným jízdním vlastnostem, problémům s parkováním, atp. Skutečně inteligentní člověk, se zdravým sebevědomím si SUV nekoupí (pokud nežije na samotě u lesa, o 4x2 nemluvě).
Máš pravdu, inteligentní lidé kupují Alfu Romeo a žádné velké SUV. Velké SUV kupují jen blbci, kteří se chrání před těmi inteligenty v Alfách, kteří rádi předjíždí v nepřehledných úsecích >😁
to topper: světlá výška u dvoukolky? Kontraproduktivní... Ještě se nám nestalo, že bychom s naší "nákupní taškou" Coltem někde odřeli nebo zničili cokoliv na tom autě. A to patří silnice okolo Prahy k těm nejhorším v republice.
Jinak bez 4x4 bychom se nedostali v zimě ani do Prahy a jako ostatní dvoukolky a rádoby SUV bychom skončili někde podél silnice. Bez 4x4 bychom se v zimě nedostali ani v baráku a v létě pravidelně jezdíme přes brody a v bahně. Ano, jsme vyjimka. Ano, ostatní SUVéčka se do terénu příliš často nedostanou. Ne, kupovat SUV když nejezdíš za náročných podmínek nemá smysl. Obzvlášť ne do Prahy 8-s
btw. lepší výhled, nastupování, bezpečnost, variabilitu a KUFR (!) mají i MPVéčka.
Jinak bez 4x4 bychom se nedostali v zimě ani do Prahy a jako ostatní dvoukolky a rádoby SUV bychom skončili někde podél silnice. Bez 4x4 bychom se v zimě nedostali ani v baráku a v létě pravidelně jezdíme přes brody a v bahně. Ano, jsme vyjimka. Ano, ostatní SUVéčka se do terénu příliš často nedostanou. Ne, kupovat SUV když nejezdíš za náročných podmínek nemá smysl. Obzvlášť ne do Prahy 8-s
btw. lepší výhled, nastupování, bezpečnost, variabilitu a KUFR (!) mají i MPVéčka.
"dovod preco sa SUV kupuje ako dvojkolka je presne ten isty ako stvorkolka len s tym rozdielom ze usestris"
Tos nám to tedy vysvětlil >😁 A já bláhovej si myslel, že SUV 4x4 se kupuje hlavně kvůli zimě, aby jsi nezůstal trčet v každým neprohrnutým kopečku 😄
Tos nám to tedy vysvětlil >😁 A já bláhovej si myslel, že SUV 4x4 se kupuje hlavně kvůli zimě, aby jsi nezůstal trčet v každým neprohrnutým kopečku 😄
SUV si lide kupuji z mnoha duvodu, ale temer kazdy ti asi rekne, ze na svem SUV ocenuje zejmena vyssi posaz, vetsi bezpecnost a v zime vetsi jistou, ze dojede, kam potrebuje.
Jo znam i jednoho, co ma Tiguana 2x4 a ten na svem SUV ocenuje i to, ze to neni poznat, takze soused si mysli, ze ma 4x4.
A nekdo si to koupi jen proto, ze se mu to libi a takovehle pitominy vubec neresi 😄
Jo znam i jednoho, co ma Tiguana 2x4 a ten na svem SUV ocenuje i to, ze to neni poznat, takze soused si mysli, ze ma 4x4.
A nekdo si to koupi jen proto, ze se mu to libi a takovehle pitominy vubec neresi 😄
SUV se prioritně kupují kvůli sousedům/kolegům, atp. Zkrátka, aby bylo vidět, že na to máš. A i když na to nemáš (rozuměj 4x2), stejně ti to zvedne ego.
Koukám, že zatím žiješ v dokonalém zajetí komunistického manifestu. Ani tě nenapadlo, že tahle auta si lidé kupují proto, že jim přináší zásadně vyšší komfort života - špičkovou bezpečnost (podívej se vedle), vynikající jízdu danou vyšším posazem a uměrně lepším výhledem kolem vozu.
Proč by se měla tvá bezduchá úvaha vztahovat jen na SUV, proč to neplatí o coupé, o MPV například?
Píšeš o pohonech. A ty máš na svém voze 4x4, nebo na to nemáš?
Proč by se měla tvá bezduchá úvaha vztahovat jen na SUV, proč to neplatí o coupé, o MPV například?
Píšeš o pohonech. A ty máš na svém voze 4x4, nebo na to nemáš?
Tvá špičková pasívní bezpečnost je vykoupena tou mizernou aktivní, tvá vynikající jízda daná vyšším posazem a lepším výhledem je věcí vyloženě subjektivní. Vyšší posaz potřebují ti "řidiči", co si nejsou jistí, nemají odhad a potřebují vidět na kapotu. A ti za to, a proto, radši nemají lézt, když na to nestačí. Vyšší posaz objektivně využije jen nějaký behinderte.
Podobný je to u MPV, ale to má alespoň prostor a kufr, i když leckeré kombi se tomu vyrovná.
4x4 nemám, nepotřebuji. Jak jsem psal o kousek vedle, 4x4 má smysl pro toho, kdo bydlí na samotě u lesa, a navíc k němu nejezdí pluh.SUV 4x2 je z důvodů prázdný kapsy a honění si ega.
Podobný je to u MPV, ale to má alespoň prostor a kufr, i když leckeré kombi se tomu vyrovná.
4x4 nemám, nepotřebuji. Jak jsem psal o kousek vedle, 4x4 má smysl pro toho, kdo bydlí na samotě u lesa, a navíc k němu nejezdí pluh.SUV 4x2 je z důvodů prázdný kapsy a honění si ega.
Je to přesně naopak, řídit velké SUV je náročnější a těžší úkol, než řídit nejakou sportovní skákačku. Řídit SUV vyžaduje již velké řidičské zkušenosti. Pokud jsou někde za volanty dobří řidiči, jsou to právě řidiči SUV. Nyní mě nechytej za péro argumentem o dravčích jezdcích v 911... O tom nepíšeme, píšeme o o tom, jak se jezdí většinově, to jest nějaká ta herka od Alfy romeo, v konfrotnaci s velkými SUV.
Ještě jsi zapomněl napsat jak je to s tou masírkou, proč to neplatí u sportovních aut, dejme tomu u nějaké Alfy Romeo, že by se s ní jako majitel vytahoval před sousedem, a proč to platí jen například v případě (očekávaného) Maserati kubang. Díky za odpověď.
Ještě jsi zapomněl napsat jak je to s tou masírkou, proč to neplatí u sportovních aut, dejme tomu u nějaké Alfy Romeo, že by se s ní jako majitel vytahoval před sousedem, a proč to platí jen například v případě (očekávaného) Maserati kubang. Díky za odpověď.
Tabulky doznaly logického věcně obsahového posunu :yes: a i když nadále zůstává v tabulkách jemně matoucí směs kvalitativních tříd, velmi chválím redakci. Je vidět, že tam nahoře jde opravdu a upřímně o věc :yes: Tu dílčí kvalitativní parcelaci si provedeme zde.
Tak především čísla Dusteru dokládají, že touha po robustním autě opravdu nezná hranic... Nechme však lowendové kovboje ve slepé víře, že to nejlepší, co může člověk ve vztahu k autům udělat je, kupovat si zásadně ty nejlevnější majstrštyky a věnujme se přepočtené tabulce😒br />
"Malá" mainstreamová SUV😒br /> 1 - YETI (zcela logická národní nuance, opodstatněná však technickou i designovou kvalitou
2 - TIGI - nabrání postliftingového dechu nese garážové ovoce. Jasný lídr.
3. - KUGA - sice dýchavičně, přesto hrdě.
"Malá" SUV - prémie
1. - BMW X3 - jasný mistrovský kousek, na BMW neuvěřitelná pohledová jiskra.
2. - AUDI Q5 - vůz, který se líbí každému, což se však ne každému musí líbit...
3. - BMW X1 - vizuální protipól X3..
4. - VOLVO XC60 - měl by být na místě druhém...
Lowend a mainstream - asijská invaze😒br /> 1. - ix 35 bez komentára...
2. - ASX - komentára netřeba, osobitý vůz.
3. - KAŠKAJ - pro jistý evropský estetický druh přitažlivý vůz...
Za zmínku stojí především: Pravděpodobný fleetový nákup Jedličkova ústavu (freemont) , a zcela nedůvodné a nedůstojné místo GLK :yes😒br />
Číslem měsíce (absolutně) je číslo - 40. BMW X3. Já popravdě nevím, kde se u BMW bere ta designová úroveň, ale pomineme-li nebetyčný design Mercedesu (chápáno v obecné rovině) pak to co dokázali u BMW s ixtrojkou bere snad po dvaceti letech doslova i prémiový dech.
BRAVO X3 :yes😒br />
Tak nyní tedy ti crossoverové: Psát nebudu nic, nemám co...
Tak především čísla Dusteru dokládají, že touha po robustním autě opravdu nezná hranic... Nechme však lowendové kovboje ve slepé víře, že to nejlepší, co může člověk ve vztahu k autům udělat je, kupovat si zásadně ty nejlevnější majstrštyky a věnujme se přepočtené tabulce😒br />
"Malá" mainstreamová SUV😒br /> 1 - YETI (zcela logická národní nuance, opodstatněná však technickou i designovou kvalitou
2 - TIGI - nabrání postliftingového dechu nese garážové ovoce. Jasný lídr.
3. - KUGA - sice dýchavičně, přesto hrdě.
"Malá" SUV - prémie
1. - BMW X3 - jasný mistrovský kousek, na BMW neuvěřitelná pohledová jiskra.
2. - AUDI Q5 - vůz, který se líbí každému, což se však ne každému musí líbit...
3. - BMW X1 - vizuální protipól X3..
4. - VOLVO XC60 - měl by být na místě druhém...
Lowend a mainstream - asijská invaze😒br /> 1. - ix 35 bez komentára...
2. - ASX - komentára netřeba, osobitý vůz.
3. - KAŠKAJ - pro jistý evropský estetický druh přitažlivý vůz...
Za zmínku stojí především: Pravděpodobný fleetový nákup Jedličkova ústavu (freemont) , a zcela nedůvodné a nedůstojné místo GLK :yes😒br />
Číslem měsíce (absolutně) je číslo - 40. BMW X3. Já popravdě nevím, kde se u BMW bere ta designová úroveň, ale pomineme-li nebetyčný design Mercedesu (chápáno v obecné rovině) pak to co dokázali u BMW s ixtrojkou bere snad po dvaceti letech doslova i prémiový dech.
BRAVO X3 :yes😒br />
Tak nyní tedy ti crossoverové: Psát nebudu nic, nemám co...
Já bych udělal jiné rozparcelování.
Duster - třída sama pro sebe resp. pro lidi, kteří opravdu potřebují něco, co si poradí i s terénem (viz. podíl čtyřkolek na prodejích)
Zbytek aut - pro lidi, kteří se potřebují předvést na parkovišti před panelákem (podíl čtyřkolek a "prémií" daný jen tím, kolik je kdo ochotný/schopný za to utrácet)
Duster - třída sama pro sebe resp. pro lidi, kteří opravdu potřebují něco, co si poradí i s terénem (viz. podíl čtyřkolek na prodejích)
Zbytek aut - pro lidi, kteří se potřebují předvést na parkovišti před panelákem (podíl čtyřkolek a "prémií" daný jen tím, kolik je kdo ochotný/schopný za to utrácet)
Tomuhle nějak nerozumím. Přece, jak ti v Dusterech, tak ti v.. třeba... VOLVO XC60 se "potřebují" předvádět úplně stejně, proč by v tom měl být nějaký rozdíl? Rozdíl je jenom v tom, že ten v tom Dusteru i kdyby nakrásně chtěl si to Volvo prostě pořídit nemůže, kdežto ten ve Volvu by si sice mohl pořídit Dustera, ale pořídil si vůz jiný.
Nežij v bludu, že čím dražší vůz, tím více se s ním lidé chtějí předvádět. Obecně přece platí, že nejen auta, ale vše čím se lidé obklopují - oblečení, nábytek, jídelní servis, knihy... to věrně odráží jejich majetkové, hmotné postavení. Jestliže budeš mít zisky v rovině miliónů měsíčně, přece tě ani nenapadne si koupit lowendové auto a koupíš si zcela přirozeně třeba Range Rover. Ostatně zažil jsi rozdíl v jízdě těchto aut? Pokud ano, nenapadla by tě povrchní a nesmyslná myšlenka, že jezdci Range roverů jsou prostí vejtahové a dusteři ti praví jezdci.
Duster není třída sama pro sebe, Duster je třída pro nejméně majetné lidi, kterým Dacia, resp. tedy Renault poskytuje možnost (nějak) jezdit i mimo zpevněné silnice. Je to úplný začátek celého segmentu, završeného zmíněným Range Rpoverm, MB-G a podobně. Ale že by v Mercedesu G jezdili panáci? Probuď se.
Nežij v bludu, že čím dražší vůz, tím více se s ním lidé chtějí předvádět. Obecně přece platí, že nejen auta, ale vše čím se lidé obklopují - oblečení, nábytek, jídelní servis, knihy... to věrně odráží jejich majetkové, hmotné postavení. Jestliže budeš mít zisky v rovině miliónů měsíčně, přece tě ani nenapadne si koupit lowendové auto a koupíš si zcela přirozeně třeba Range Rover. Ostatně zažil jsi rozdíl v jízdě těchto aut? Pokud ano, nenapadla by tě povrchní a nesmyslná myšlenka, že jezdci Range roverů jsou prostí vejtahové a dusteři ti praví jezdci.
Duster není třída sama pro sebe, Duster je třída pro nejméně majetné lidi, kterým Dacia, resp. tedy Renault poskytuje možnost (nějak) jezdit i mimo zpevněné silnice. Je to úplný začátek celého segmentu, završeného zmíněným Range Rpoverm, MB-G a podobně. Ale že by v Mercedesu G jezdili panáci? Probuď se.
Správne, v Mercedesoch G vidím najčastejšie panákov. Vyholení svalnatí chlapci s nadutými bundami, a sem tam nejaký bezkrký so zlatou reťazou namiesto obojku. Skutočne človeka, ktorého od pohľadu zhodnotíš za solídneho, stretneš u nás za volantom Géčka zriedkavo. U nás je to najmä demonštrácia sily a peňazí. Výnimky potvrdzujú pravidlo.
Nechce se mi věřit, že na Slovensku máte takto podivnou siciální strukturu. Jenom jestli to není tak, že to ilustrativní géčko osedlá zcela přirozeně i ten pověstný mafián (Duster ho prostě nebere), a ty nyní na tom jednom mafiánovi generalizuješ na celou géčkovou vrstvu. Nebo snad je na Slovensku každý mafián?
Tady v Česku je to tedy zásadně jinak, 99% šoférů, kteří jezdí auta (všechna) jsou slušní lidé, kteří si na svá auta vydělávají tu jako zaměstnanci, tu jako podnikatelé či rentiéři. Někdo kupuje auta za statisíce, někdo za pár miliónů a někdo za hodně miliónů. Sem tam se najde nějaký zlodějíček či mafián s řidičákem ale to je dokonalý okraj společnosti, a takhle to snad je po celé Evropě. Nebo ne?
Tady v Česku je to tedy zásadně jinak, 99% šoférů, kteří jezdí auta (všechna) jsou slušní lidé, kteří si na svá auta vydělávají tu jako zaměstnanci, tu jako podnikatelé či rentiéři. Někdo kupuje auta za statisíce, někdo za pár miliónů a někdo za hodně miliónů. Sem tam se najde nějaký zlodějíček či mafián s řidičákem ale to je dokonalý okraj společnosti, a takhle to snad je po celé Evropě. Nebo ne?
Ano, tato socialna struktura ma velmi rada M-G. Ci je to specifikum iba Bratislavy alebo tym mozno ovzorkovat cely stat nie je ani tak zaujimave, ako je zaujimavy fakt, ze Ta tak ani nenapadne, ze vnutri sedi zivnostnik, slusny zivnostnik. Komentujem konkretny model auta... a sakra dobreho auta...
S tebou je to těžký. Jednou spojuješ kloboučkáře v tesilkách s Fluencem, pak zase moralizuješ proti generalizaci. Jednou odsuzuješ MPV, které dle tebe není pro normálního chlapa. Jindy zase začneš hájit majitele SUV 4x2. Někomu by se mohlo zdát, že ti jde jen o to rozproudit diskusi. Ta pak po pár stovkách příspěvků končí často tím, že stejně pořád meleš to svoje.
Se mou to těžké není, těžké je vědět, jaký je život, ale že bych nebyl schopen pochopit SUV na 4x2, toho se tedy neobávám. Já proti racionální generalizaci nic nemám, jak bych také mohl, ale je rozdíl generalizovat realisticky (na hřbitov, Alfréde) a generalizovat zcela mimo realitu (v G jezdí špína), to se pak logicky musím ozvat, to jistě chápeš. Asi nejzrůdněji to nahoře vyjadřuje sportovec, který tvrdí, že čím větší auto než je jeho dřevená tatrovka, tím větší moula. No tak, pokud tu necháme upadnout diskusi do těchto hlubin, nemusíme sem psát už vůbec nic.
U nás jazdí tých Géčiek tak okolo jedného percenta asi...plus mínus...
Ono to často není demostrace peněz. Často to jsou švorcáci, co to sehnali za pár šlupek jako čórku a pochybným způsobem se jim to podařilo dostat na papíry. A ta demonstrace síly je obvykle vyhnaná bobulema (steroidy).
>😁 Člověče, ty se musíš pohybovat v zajímavých komunitách >😒] Já otevřeně přiznávám, že znám mnoho lidí ve velkých autech, a všichni je úžívají proto, že to tak nějak zcela přirozeně k nim pasuje, jsou to daňoví poradci, exekutoři, advokáti, soukromí lékaři, obecně podnikatelé, prostě takřka běžní lidé ovšem s neběžnými přijmy, ale nikdy jsem u nich nezažil ty projevy, které znáš ty. Hele, nemáš ty tohle z nějakejch americkejch béčkovejch akčňáků? Píšem nyní oba o poměrech v Česku, doufám? >😁
P.S. Steriody >😒] Jestli tebe nevojel nějakej steroidista ve fiťáku a ty máš nyní nějaký moc velký voči... Sestup na zem, sportovče a tyhle pohádky nechej zasuté ve své třinácté charakterové komnatě...
P.S. Steriody >😒] Jestli tebe nevojel nějakej steroidista ve fiťáku a ty máš nyní nějaký moc velký voči... Sestup na zem, sportovče a tyhle pohádky nechej zasuté ve své třinácté charakterové komnatě...
Asi nechápeme ten pohled "odspodu". "Teď všem ukážu v Dusteru, jakej jsem borec a až bude víc vaty, ukážu jim to ještě víc v něčem jiném". Možná odtud pramení ta představa o čím dál tím větším předvádění s růstem cifry na cenovce. Ještě že ve skutečnosti, čím vyšší ta cifra je, tím nižší je tato potřeba. A když už se někdo dostane až do nepředstavitelných pater, tak jen klidně rozdává úsměvy a miliónové "almužny" (více či méně potřebným) "žebrákům".
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takoví jako ty tady pořád vyládají o tom, že škodovka není česká....co je teda na zmiňovaných autech slovenského....
😉 Tyto auta se neprodávají v nějakých horentních cifrách. Jen potěší ,že corejské Godzily zůstaly pod stupni vítězů. Toť vše. :-!
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Negeneralizuj chlapce. Projimadlo je omezenec, ktereho tady nikdo nebere vazne...
Fiat Freemont je malé SUV? Hm, tož dobře to tam někdo napasoval - 5metrové 7místné auto mi do této kategorie fakt nepasuje.
sportage :yes:
ix35 :yes😒br />
taketo poradie sa mi paci , na yetiho nemame to je jasne ale je to aj tak stale tesnejsie 😉
Klid, kluci šikmooký, zatím nejste ani na bedně, tak vyděržaj pianěr... >😒]
inak kto by to povedal pred par rokmi ze? asi ani nostradamus by to nepredpokladal
inak skvele sa rozbieha ASX aj u nas na slovensku , tiez musim pochvalit 😉
Co se týče Hyukii, tak Kie už tak nějak dlouhodobě umírněně "fandím", dělají pěkná auta za normální cenu a dokonce už nepoužívají až tolik "lowcost" řešení, takže se i jakž-takž dá mluvit o kvalitě.
A Hyundai si mě zatím příliš nezískal. Poněkud zrůdičkoidní tvary a nedávná projížďka s i20 ve mě zanechali podobné vzpomínky jako z Dacie.
Když pominu usedlé stálice českého trhu - Yeti + Tiguan, tak bych rád vyzdvihl tři plnohodnotná kvalitní auta, které si moje sympatie získávají nejvíce - Mit. ASX, F. Kuga, N. Qashqai. Není na nich ani extrémně šetřeno, ani nepatří mezi "ždímače" peněz ze zákazníků a zároveň patří mezi to nejkvalitnější na trhu.