Novinky
Tou spolehlivostí jen potvrzuješ co jsem napsal 😄 4 havárie v kariéře s WRC je úctihodné, jen nesmíš zapomínat, že všechny sezony jezdil jako dvojka a kryl záda Loebovi. Jako na jedničku týmu Mini na něj bude vyvíjen daleko větší tlak. Tak uvidíme jak se s tím popasuje.
No dobře,tak když není arogantní,tak má minimálně výraz na facku...
PS😜rostě jen nemám rád ve sportu,když se nehraje fair play a určovat týmovou jedničku,když jsou od sebe borci tři body je sportovní dekadence...
PS😜rostě jen nemám rád ve sportu,když se nehraje fair play a určovat týmovou jedničku,když jsou od sebe borci tři body je sportovní dekadence...
Sordo se na šotolině rozhodně neztratí, viz [odkaz] . Jeho obrovskou devizou je spolehlivost (jen 4 havárie za 7 sezón v MS, což je neuvěřitelné!) a rychlost na asfaltu. Moc se těším, až bude Mini vyladěné a Dani se bude moci ukázat (a konečně ho nikdo nebude brzdit) naplno.
Meeke je taky rychlík, jenže často bourá.
Meeke je taky rychlík, jenže často bourá.
Seb Loeb "arogantní"?!?! To jste se tedy FAKT NEtrefil 😄
PS: Ten občas skoro přes míru "přidrzlý" je když už tak Ogier 😉
PPS: Mini vypadá docela "nadějně" :yes: 😄
PS: Ten občas skoro přes míru "přidrzlý" je když už tak Ogier 😉
PPS: Mini vypadá docela "nadějně" :yes: 😄
Loeb arogantní není 😄 To spíš jeho kolega má prořízlá ústa. Kdo bude týmovou jedničkou nebo dvojkou určuje šéf týmu, v tomto případě O. Quesnell. Situace v Citroen Sport je už zdá se uklidněná a oba jezdci vědí, kdo koho bude podporovat v cestě za titulem. Ale doby Guy Fréquelina jsou (bohužel) pryč.
titul Ogierovi...Loeb sice moc konkurentů nemá,ale vadí mi jeho arogance a to jak si je jistý svou neotřesitelnou pozicí týmové jedničky...například teď být citroenem bych se vykašlal na týmovou režii a nechal bych je závodit...Jen tak přitáhnou oči diváků mnohem většího množství diváků....
To, že je Sordo na šotolině pomalejší dokázal už v minulosti, kdy s rychlejší C4 se díval na šotolině na záda nejen Loebovi, ale i Focusům. Koneckonců se podívej jaký umístění zajel na šotolině letos..narozdíl teď od Francie. Meeke přišel z IRC, kde je většina soutěží alfaltová, takže velká neznámá, ale moc bych od něj neočekával.
Klidně se vsadím, že při současném rozložení sil může Sordo na šotolině doufat v bednu jen při zaváhání (odpadnutí) tří z pětice Loeb, Ogier, Hirvonen, Latvala, Solberg...
S poslední větou souhlas, další rok přijde VW a bude rally zase zajímavější. Ještě by se mohlo vrátit Subaru a bylo by plno 😄
Klidně se vsadím, že při současném rozložení sil může Sordo na šotolině doufat v bednu jen při zaváhání (odpadnutí) tří z pětice Loeb, Ogier, Hirvonen, Latvala, Solberg...
S poslední větou souhlas, další rok přijde VW a bude rally zase zajímavější. Ještě by se mohlo vrátit Subaru a bylo by plno 😄
Sordo- Meeke není na šotolině o nic horší, než současné posádky Citroenu a Fordu. Uvidíme, co udělá už skoro jistý příchod mladého Estonce Tänaka k Fordu (pokud bude Ford, resp. M-Sport pokračovat dál...). Jestli bude jezdit tak jako v SWRC, tak se máme na co těšit. Za Mini jsem strašně rád, Prodrive dokázal, že pořád umí a mít tři téměř vyrovnaná auta v MS zní po letech útlumu jako sen :yes: :yes:
No, pokud Mini nebude mít lepší auto než Ford a Citroen (tomu moc ale nevěřím), tak se současnou jezdeckou sestavou na šotolině, která tvoří většinu rally, moc šancí na bednu mít nebude. Naopak na asfaltu by se zadařit mohlo...
Mně se taky týmová režie a určování jedniček nelíbí, ale je to součást hry. Jenže někdy to je dvousečná zbraň. Malý Seb stejně po titulu půjde, bez ohledu na vyjádření pro noviny. To by nebyl on 😄