krasne sa karty otocili, kedysi bol lancer v tieni imprezy a dnes je impreza v tieni lancera, v jednom novom lanceri mam moznost ako spolujazdec sem tam jazdit a je to skutocne podarene auto ;-)
Lancer mohl být ve stínu Imprezy leda tak co do jízdních vlastností.
Ale vždycky byl Lancer pohlednější a Subaru nikdy hezké nebylo.
Ovšem je fakt, že teď od pohledu nejvíc připomíná "Daewoolet", řekněme Nubiru :-)
ze dizajneri pridu o pracu. takto poskodit pojem akym "impreza" po dlhe roky je si zasluzi vazenie... toto je skarede nielen na imprezu ale aj na najskaredsie auta na trhu... no ak vyjde novy lancer uz bude jedno ako bude vyzerat urcite bude krajsi (aj ked zalezi aj na tom co je vnutri :-) ale prvy dojem je o dizajne a toto je jeden z najvacsich failov na urovni pontiacu aztec
souhlas, je to hnus, včera Koleos, dnes Impreza před tím Hyundai i30. Začínám pomalu, ale jistě souhlasit s GTI ho názory. Čistota a jednoduchost VW se mi začíná líbit.
Subaru bylo vždy svoje, tudíž od něj nečekám křivky "plechové sexbomby" . Není to můj šálek kávy, ale rozhodně mne neuráží, uvidíme naživo.
Ač jiná třída, je to pořád krasavice proti poslednímu výtvoru domácí automobilky...
Subaru bylo vzdy svoje, to mas recht. Kazdopadne mam takovou teorii, ze Subaru si kupuji prevazne lide, kteri moc dobre vedi, ze kupuji TO Subaru. Kdyby nevedeli, co za techniku je pod plechy, nebo je jim technika ukradena, kupovali by jinde. Takhle kupuji aktualne a dlouhodobe technicky soliter, ktery teoreticky nema konkurenci a co se tyka designu a vzhledu, tak to tise pretrpi. Mozna by mi to mohl nejaky zdejsi majitel Subaru potvrdit/vyvratit. Kazdopadne si jen tezko dovedu predstavit, ze si nekdou koupi Imprezu, aniz by vedel, co pouziva za techniku - jen proto, ze semu LIBI jeji vzhled.
Je to přesně ve stylu Subaru Impreza. Nikdy se nejednalo o "krasavici". Mám spíš pocit, jak kdyby si u Subaru dělali základním modelem prostor pro oplastování a okřídlování STi.
5st manual no to je katastrofa, to tam nevedia dat nejaky 6st manual?
a to 4x4 pri manuale, to preco musi byt 50:50? nemozu to dat 40:60?
uz aj audi to pochopilo, ze je to tak lepsie
mne to pride, ze technika sa vobec nezmenila s touto novou verziu
a ziadne info ohladom dieslovej verzie? uz vyriesili tie problemy s paliacou sa spojkou? co som cital diskusie tak tam trebalo dat novu spojku a nie tie ich el. obmedzovace a skolenia pre vodicov :-)
cakal som na novu imprezu, ze daju nejaky pekny atmosferak s novou 6st. manualom resp. keby vyriesili ten spojkovy problem u dizlov, tak by som este nad dieslom uvazoval
ale vyzera to tak, ze som asi zbytocne cakal...
no, já myslím, že ta 5st. převodovka je dána tím, že má Impreza v 1,5l-2,5l redukci. To vlastně znamená "malou a velkou řadu". Měl jsem to u Outbacku a jelikož můžeš plynule řadit i ty "půlky", tak pokud to umíš, využiješ výkonu naplno. A ta pětka -velká je dost dlouhá, Já bych v tom problém neviděl.