Ekonomika
jako i40 muze byt velmi dobre auto, ale rozdil 10 taliru mezi sedan a kombi je na hlavu. standardem je tak 30. kdyby to byl alespon liftback, ale sedan 8-s
pokud bylo kombi o neco drazsi nez byl predpoklad tak sedan uz je vyslovene predrazeny.
pokud bylo kombi o neco drazsi nez byl predpoklad tak sedan uz je vyslovene predrazeny.
nechci tady vyvolavat kachnu a mozna se pletu, ale zda se mi ze kombi v max vybave Premium s max dieslem stalo 749.000. ted se divam na jejich web a vida...misto zlevneni, která vsichni ocekavali je nove cena 764.990.
to je fakt bomba. auto mi bylo sympaticke, byt vlastnostmi prumerne, ale za tu cenu to nelze koupit. bohuzel :no:
to je fakt bomba. auto mi bylo sympaticke, byt vlastnostmi prumerne, ale za tu cenu to nelze koupit. bohuzel :no:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Proč s tím všude tapetuješ, starý frajtře?
Jen 2x 😉 A myslím, že si to Citigo zaslouží. Na fotkách vypadá o dost líp než na renderech :yes:
Máš pravdu, je to pod článkom o sedane strednej triedy dosť off topic. Ale keď si to už dal: výrazná pekná farba spolu s nadštandardne veľkými alu diskami spravia polovicu dojmu. I tak ale vyzerá (najmä zozadu, kde nevidíš kolesá) dosť utilitaristicky. Ale fotky ako také sú fajn.
Fuj, to je hnus. A to jsem si myslel, že Roomster jen tak něco nepřekoná.. :no:
tak roomster je fakt hrůza...hlavně ta boční linie oken... :no: :no: :no: se nedivim že se to neprodává...hold jen pro poštu no...a ve scoutu to taky není taková tragedie
Dobrý, mnohem lepší než na renderech a samozřejmě než ta zošklivená žlutoba z dálnice. Uvidíme naživo a na cenu, třeba CiGo nakonec vezmu na milost...
v tej škodovácké zelené nevypadá špatně...hodně dělaj i vkusná kola a světly interiér...až to bude ale klasika 13ky poklice, černý kliky a zrcátka a místo interioru podivná šeď tak to už nebude nic moc...a ten předek je prostě ošklivý... :no: i kdyby měl ty kola třeba chrom 20
No kdybych chtěl tedy nějakého kombíka ve střední tak asi šáhnu po nějakém dvoulitru v naftě tak s cca 120-140 kw. Což Hyundai zřejmě nenabízí. Tím jejich motůrkem to asi nevytrhnou.
Motory jsou teda zklamani i pro me. A to ja radsi benzin. Jde mi o to, ze dvoulitr se 130KW se sotva dostane zrychlenim pod 10s ! Kristepane, vzdyt takove vykony podavaji v dnesni dobe i 1.6ky ! kW tam sice maji ale dynamika je silena...
Tak tak, 1,7 nafťák je pro auto této třídy nedostatečné. Tedy přesněji řečeno nabídka pouze tohoto dieselu, až za rok přijde dvoulitr, pak je to v pořádku - každý ať si vybere..
tato i40 v tom sedanu vypadá pěkně...osobně jsem však čekal o něco méně sebevědomou cenu...tak 450 tisíc za základ bych dal, evropská konkurence začíná obvykle někde kolem půl mega
každopadně počkáme si na kio optimu, ta vypadala fakt super to bylo moc hezké auto a pokud by bylo za stejnej peníz jako tuta i40 tak favorita mám, jinak pro mě v této třídě mondeo, isni, accord :yes:
každopadně počkáme si na kio optimu, ta vypadala fakt super to bylo moc hezké auto a pokud by bylo za stejnej peníz jako tuta i40 tak favorita mám, jinak pro mě v této třídě mondeo, isni, accord :yes:
optima tady mela byt uz pul roku, ale v americe je po ni obrovska poptavka a na evropu nezbyva v tovarnach zadna kapacita. takze se bude cekat dal. na druhou stranu ale zacne vyroba s jiz vychytanymi mouchami, protoze to auto se vyrabi uz temer rok pro jiny trh.
ceny poněkud sebevědomé. Asi takový pokusný balonek, co to udělá ... Jsem si jistý, že se bude muset Hyundai trochu "polepšit" 😉
😉 Za ty prachy bych se určo podíval po něčem jiném. Toto může koupit jen opravdový fanda nebo člen M.A.S.H Klinger clubu. >😒] Za 499 900,- Příjdete o rádio >😁 Hurá k Vietnamcům pro značkové. >😁
Korejské vozidlo v tesilu, na plecháčích a se sporákem toto vše za kulantních půl milionu korun, to je celkem odvaha :yes: Vůbec nechápu komu to chtějí prodávat. Firmám, těžko, ty obslouží Passat, Mondeo a Superb. Soukromníkům, těžko, ti budou do důchodu splácet i30 trikolor. Prodeje i40 to bude vořech. Tak snad jenom popřát korejcům hodně štěstí s novou, pohlednou a špičkovou technikou nabušenou i40 [odkaz]
:yes:
:yes:
Nenechte se vysmat!
Kde je u toho Hjundaje osvedceny motor TDI 125kW, verze 4 motion, dvouspojkova prevodovka, zvyseny podvozek, rovna lozna plocha po slozeni sedadel, palubka s rovnymi liniemi a elegantni vzhled pristroju?
Je to pokus srovnavat neco, co je naprosto nesrovnatelne! :no:
Kde je u toho Hjundaje osvedceny motor TDI 125kW, verze 4 motion, dvouspojkova prevodovka, zvyseny podvozek, rovna lozna plocha po slozeni sedadel, palubka s rovnymi liniemi a elegantni vzhled pristroju?
Je to pokus srovnavat neco, co je naprosto nesrovnatelne! :no:
AUTO-IDNES: "Čtyřicítka vypadá KRÁSNĚ, tady má navrch nad spoustou konkurentů... Má šmrnc, jezdí o moc lépe než předchůdci a zaujme bohatou výbavou... Hodně zajímavý je i fakt, že renomovaný německý magazín Auto Bild přisoudil automobilce Hyundai titul NEJKVALITNĚJŠÍ značka roku 2010, čímž poprvé korejský výrobce předehnal tradiční vítěze Toyotu a Mazdu, Hondu, ale i všechny další značky, včetně prémiových. Auto Bild přitom sbírá data od majitelů aut, servisů, stanic technické kontroly; nejvíce jich je ve stáří tři až sedm let... i40 je prostě současným LUXUSEM nabité auto. Když motor vypnete, sedadlo poodjede, aby se vám líp vystupovalo. Milá frajeřinka, ale docela praktická... VŠECHNY materiály uvnitř působí kvalitně, a přestože jsme jezdili vozy úplně první série, nikde jsme nezaznamenali vrzání ani jiné pazvuky, slícování dílů i jejich povrchová úprava je na vysoké úrovni..." ... [odkaz]
Pak taky vůbec nechápu, co se divit uváděné ceně... zaslouží si to! 😉
Pak taky vůbec nechápu, co se divit uváděné ceně... zaslouží si to! 😉
[odkaz] >😒]
Zůstaňme nyní u evropských zákazníků: "renomovaný německý magazín Auto Bild přisoudil automobilce Hyundai titul NEJKVALITNĚJŠÍ značka roku 2010, čímž poprvé korejský výrobce předehnal tradiční vítěze Toyotu a Mazdu, Hondu, ale i všechny další značky, včetně prémiových. Auto Bild přitom sbírá data od majitelů aut, servisů, stanic technické kontroly; nejvíce jich je ve stáří tři až sedm let..." >😒]
Pár citací z předmětného článku na Mladé Frontě idnes😒br />
...ale díry nebo příčné spáry v rozbité cestě doprovodí citelným rázem
...jsou slyšet kola, jak se valí po silnici, pokud je jen trochu hrubší asfalt
...Auto se přitom v zatáčkách poměrně naklání a pohupuje
Jo, jo, takto si představuji korejský vozík, který zadupe konkurenci z Evropy do země. :yes:
...ale díry nebo příčné spáry v rozbité cestě doprovodí citelným rázem
...jsou slyšet kola, jak se valí po silnici, pokud je jen trochu hrubší asfalt
...Auto se přitom v zatáčkách poměrně naklání a pohupuje
Jo, jo, takto si představuji korejský vozík, který zadupe konkurenci z Evropy do země. :yes:
Jistě, je dobře hovořit i o případných slabinách, ale kdosi asi zapomíná na CELKOVÝ DOJEM - přece každý ví, že vozidlo vnímáme jako celek; a o to jde! AUTO-IDNES: "A co celkový dojem z hyundaie? Líbí se mi. Klidně bych do něj kvůli vzhledu šel, protože takhle brutální jízdu budu provozovat málokdy..." 😉 >😁
Žasnu, pokud ty laufy na každé straně patří motoru 1,7 CRDI, to fakt jde mimo mé myšlení... >😒]
Co takhle dva laufy na Fabii s HTPéčkem?? >😁 >😁 Bych si pak přidal jak king, ne?
Co takhle dva laufy na Fabii s HTPéčkem?? >😁 >😁 Bych si pak přidal jak king, ne?
Kupovat si auto střední třídy s atmosférickou 1,6 chce hodně odvahy. Očekávám argumenty, že ne každej je závodník. Ale absovovat delší trasy, na které jsou tyto auta mimojiné stavěna, a dolovat na silnicích při zrychlení každej koník, není moc přijemný. A je úplně jedno, jestli se jedná o i40 nebo Mondeo, ale dát za to ještě 500 tis. jako Hyundaie? Mimochodem, o Mondea s tímto motorem není žádnej zájem a skladovku seženete pod 400 tis..
Přeplňovaná verze bude příští rok, takže výběr bude. Je to to samé, jako když Škoda pro novou Felicii nabízí základní motor 1.2 HTP, pokud si to někdo koupí jako rodinné auto, tak mu skutečně nezávidím.Stejně lze předpokládat, že se nejvíc budou prodávat diesely. 500.000 za Hyundai? No a co. Pryč jsou doby smradlavých, vrzajících interiérů za 200t, a to je více než dobře. Komu se to nelíbí, ať si víte co.... Nová i40 se co do kvality interiéru rovná Passatu, nová i30 Golfu, a to je VELKÁ pochvala. Navíc máme na výběr, takže si i40 kupovat nemusíte.
Mě ale nezajímá co bude příští rok, to už bude třeba konec světa...
Jde o to, že tu tvoji "Felicii" 1,2 HTP si může někdo koupit pro jízdu po městě. Ale střední třídu s 1,6 do města asi těžko budeš kupovat a za městem je ten motor "nepoužitelnej" 😉
Bohužel tu tvoji i40 můžeš s Passatem srovnat jen co se týče interiéru, co dál?
Jde o to, že tu tvoji "Felicii" 1,2 HTP si může někdo koupit pro jízdu po městě. Ale střední třídu s 1,6 do města asi těžko budeš kupovat a za městem je ten motor "nepoužitelnej" 😉
Bohužel tu tvoji i40 můžeš s Passatem srovnat jen co se týče interiéru, co dál?
Kde proti Passatu i40 ztrácí, kromě toho, že nemá image německého uberstroje? Možná v tom, že nenabízí 4motion, (který stejně tvoří zlomek prodejů). Že nenabízí dvouspojkovou převodovku? Podle testů je 6 aut. naprosto v pohodě. Výkonnější diesel se připravuje, to je teď jediná objektivní nevýhoda i40. Že je na i 40 1.6 GDI nedostačující motorizace? Samozřejmě že je, ale to je 1.4 TSI u Passatu taky. Jinými slovy, zákl. motory nestojí za moc snad u všech značek, takže Tvůj argument, že se i40 může Passatu rovnat jen interiérem je "mimo mísu." Komfort jízdy je podle všeho OK, s Passatem plně srovnatelný, takže KDE i40 ztrácí? Pro někoho možná design, ale to je individuální věc. Takže?
Mě se neptej, já jsem Passat s i40 nesrovnával, to jsi začal ty, když jsi začal psát o srovnatelným interiéru, tak jsem se jen zeptal co máš dál ke srovnání. Myslel jsem totiž, že máš obě auta projetý, ale zatím máš jen přečtený Icescentovi odkazy...
Moje min. požadavky na střední třídu by byly: 2,0 T benzín (min. 200 koní), 4x4 (pokud by plnilo funkci jediného auta), takže i40 by vypadla z kola jako první. A to ikdyby se mi líbila 😄
Moje min. požadavky na střední třídu by byly: 2,0 T benzín (min. 200 koní), 4x4 (pokud by plnilo funkci jediného auta), takže i40 by vypadla z kola jako první. A to ikdyby se mi líbila 😄
[odkaz]
Také isté reči tu boli pri Sportage/iX35, resp. ix20/Venga a predaje dokazujú, že učiť o trhu sa musia učiť "e😜erti" čo tu o tom píšu a nie koncern Hyunadi/Kia ....
Také isté reči tu boli pri Sportage/iX35, resp. ix20/Venga a predaje dokazujú, že učiť o trhu sa musia učiť "e😜erti" čo tu o tom píšu a nie koncern Hyunadi/Kia ....
Přesně tak, kdo si dělá z Korejců legraci, tak je trochu mimo mísu. Už dávno nedělají ta levná nekvalitní auta a zájem třeba o ix35 to jen dokazuje. Jediné co Korejcům chybí je image, ale i ta už se pomalu tvoří. Dobře postavená auta, za dobrou cenu. Jediný model, který z nově uváděných modelů na trh na konkurenci ztrácí, je Elantra.
Mě třeba zájem i iX35 opravdu překvapuje, moc hezký auto to fakt neni... 😉
No nic, je jasné, že korejci to prostě vzali za správný konec, např výše zmiňovaná iX20 je fakt pěkný mini MPV a za novou i30 bych se taky nestyděl.
i40 jsem viděl a několikrát i potkal na silnici a opravdu z ní nadšen moc nejsem, nicméně netvrdím, že to neni kvalitní auto. Pokud by tyhle velmi ambiciozní ceny byly za kvalitnější motorizace, tj 1.6 T-GDI a 2.0 T-GDI a nějaký slušný 2.0 CRDi kolem 120-130kw, pak bych s tím asi problém neměl, ale za atmosféry a "vytuněný" 1.7CRDi bych to nedal... ;-\
No nic, je jasné, že korejci to prostě vzali za správný konec, např výše zmiňovaná iX20 je fakt pěkný mini MPV a za novou i30 bych se taky nestyděl.
i40 jsem viděl a několikrát i potkal na silnici a opravdu z ní nadšen moc nejsem, nicméně netvrdím, že to neni kvalitní auto. Pokud by tyhle velmi ambiciozní ceny byly za kvalitnější motorizace, tj 1.6 T-GDI a 2.0 T-GDI a nějaký slušný 2.0 CRDi kolem 120-130kw, pak bych s tím asi problém neměl, ale za atmosféry a "vytuněný" 1.7CRDi bych to nedal... ;-\
Co se týká ix 35, tak mně se líbí daleko víc, než sesterská Sportage, ale o to nejde. 100 lidí, 100 chutí. Základní atmo 1.6 je na auto samozřejmě slabá, ale KTERÁ značka má zákl. motorizaci, se kterou by byl majitel 100% spokojený? Pro mně by to byla snad jen 2.4 CVVT, kterou nabízí Suzuki v Kizashi, ale nejsem si jistý, že to auto se dá s i40 srovnávat. Ta nemožnost výběru silnějšího dieselu, je podle mně jedinou objektivní nevýhodou. Ceny někomu mohou připadat sebevědomé, ale H/K už není tím levným šmejdem z Východu, co býval, už je srovnatelný s konkurencí. To jen někteří, (Tebe nemyslím), to odmítají vidět, případně si to připustit.
No ja radsi tu Sportage 😄 Btw ta zakladni 1.6GDI je tam kvuli cene, to je asi kazdymu jasny, blby ale je, ze nemas jinak moc na vyber....
Kdo je na benzin, tak si nevybere - chybi male turbo 1.6T-GDI, mimojine urcite lepsi nez 2.0GDI, vetsi vykon i kroutak 😄 a pak tresnicka na dortu kolem 200koni...
Kdo je na naftu (fleet), ten u stredni tridy bere objem 2.0 s vykonem 140 - 170k...
Pak ty ceny dostanou vetsi smysl 😄
Kdo je na benzin, tak si nevybere - chybi male turbo 1.6T-GDI, mimojine urcite lepsi nez 2.0GDI, vetsi vykon i kroutak 😄 a pak tresnicka na dortu kolem 200koni...
Kdo je na naftu (fleet), ten u stredni tridy bere objem 2.0 s vykonem 140 - 170k...
Pak ty ceny dostanou vetsi smysl 😄
Já Tvým námitkám moc dobře rozumím, jsou i logické, nicméně já jsem na atmosféry, i když i přeplňování má nepopiratelné výhody. Já bych jako vrchol nabídky dal benzin 3.0 V6, s možností vypínání válců, (po stisku tlačítka by motor do rychlosti 55 km/h jel na 4 válce, to mi pro město přijde ideální a z hlediska spolehlivosti lepší než "chytré" alternátory, systémy stop - start, atd.).
😉 V září moc korci nepřesvědčili. Po ryčných oslavách v srpnu a úspěchu Ceeda opět padli tam kam patří. :-!
Treba to je taktika = zlikvidovat rendlika. Ten zrudny design a zauzlovane linie oslovuje asi jen fanousky tehle znacky... Bude stacit cenu podrazit na uroven Fluence a budes tady mit spoustu nadsenim se zalykajicich uhrovitych mladencu, kteri tu plecku vychvali do nebe.
Trochu jsem popátral a našel jsem výsledky prodeje značky Hyundai za září 2011 a taky srovnání se zářím 2010. Výsledek: + 17,4 %!!! U 4. největšího výrobce aut na světě holt musíš posuzovat globální čísla a ne český rybníček nebo z čeho jsi vlastně usuzoval na tu bídu...
Uvedené údaje se týkají prodeje vozů Hyundai ve světě (mimo území Korejské republiky) a jsou řazeny v pořadí září 2011, meziroční růst v %, září 2010😒br />
E😜ort z Koreje: 94.563; + 17,1%; 80.750
Výroba mimo Koreu: 208.744; + 17,6%; 177.554
Celkem: 303.307; + 17,4%; 258.304
Uvedené údaje se týkají prodeje vozů Hyundai ve světě (mimo území Korejské republiky) a jsou řazeny v pořadí září 2011, meziroční růst v %, září 2010😒br />
E😜ort z Koreje: 94.563; + 17,1%; 80.750
Výroba mimo Koreu: 208.744; + 17,6%; 177.554
Celkem: 303.307; + 17,4%; 258.304
tak jak čtu tuhle diskuzi, tak vidím jak Hyundai dostává pěkně nafrak >😁 měli zůstat s cenami dole, tohle je smrtelná kombinace, ale jo já to Hyundai přeju, není to má oblíbená značka(osobní zkušenost, pořád jsem byl v servise) tak nevím proč bych za něj měl platit nadstandart, to fakt přepískli.........
Kdyby se světové prodeje řídily debatou na českém serveru, mohl byste mít třeba i pravdu.
Zatím mají H/K docela problém, to je fakt. Musejí zvyšovat výrobní kapacity, aby stíhali vyrobit, co mají objednané.
No a co se týká ceny, ta takhle vysoko nezůstane moc dlouho, když konkurence je níž. Ostatně skoro každá automobilka na nový model dá vyšší cenu, kterou pak v průběhu let pozvolna snižuje (pokud stíhá vyrábět, jinak ji jen drží).
Zatím mají H/K docela problém, to je fakt. Musejí zvyšovat výrobní kapacity, aby stíhali vyrobit, co mají objednané.
No a co se týká ceny, ta takhle vysoko nezůstane moc dlouho, když konkurence je níž. Ostatně skoro každá automobilka na nový model dá vyšší cenu, kterou pak v průběhu let pozvolna snižuje (pokud stíhá vyrábět, jinak ji jen drží).
Usmívám se nad těmi porovnáními cen... Dejte vedle sebe srovnatelnou motorizaci a výbavu a zjistíte, že Hyundai je cca na 95% ceny konkurence...
Ad Comprs: "...není to má oblíbená značka(osobní zkušenost, pořád jsem byl v servise)" - tak to jedině, že jste pálil za fešnou obsluhou u přepážky, protože jinak s autem Hyundai jezdíte jenom na garančky. Jo, abych nezapomněl - cca 1 x za 2 roky mi prdla některá žárovka! (osobní zkušenost)
Ad Comprs: "...není to má oblíbená značka(osobní zkušenost, pořád jsem byl v servise)" - tak to jedině, že jste pálil za fešnou obsluhou u přepážky, protože jinak s autem Hyundai jezdíte jenom na garančky. Jo, abych nezapomněl - cca 1 x za 2 roky mi prdla některá žárovka! (osobní zkušenost)
Ad výbava i40: no auto strednej triedy bez rádia, na plecháčoch s gumami so 60% profilom atˇˇd., to nie je žiadne terno. >😒]
Ad dizajn: vídavam i40 pravidelne a už sa mi ten dizajn vyslovene objedol. 8-s