Novinky
Vôbec by mi nevadilo ak by ste dali aj viac fotiek... Určite to má sexi zadoček >😒]
No nevím u škodovky jsem sexy tvary už hodně dlouho neviděl >😁
já ještě nikdy asi...poslední celkem stylová škodovka byla octávia první generace v kabriu a červené barvě... :yes: :yes: ale to už je tak půl století
Superb combi na 18", jakozto nejhezci produkcni auto na trhu, dokazuje, ze ani sexy tvary nejsou skodovce cizi.
Docela dost mě překvapilo, že škoda použila pojmenování vozu Rapid což by mělo být označení spíš pro sportovní vůz a místo něho použít př. Felicia, Favorit což bylo označení pro lidové, rodíné vozidlo.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je všeobecně známo, že to bude vypadat nějak takhle
[odkaz]
[odkaz]
Žádné oficiální fotky asi zatím nejsou, ale pro představu asi takhle😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo jo ze škodovky se pomalu ale jistě stává globální značka. Až na to, že jí vlastní němci.
Živý odkaz zakladatele Adolfa Hitlera ovládnul svět i bez zbraní >😁 Určitě by byl pyšnej.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jseš ale kus pořádnyho dementa! >😁
A není to snad pravda? >😁
Co má Hitler společnyho s Volkswagenem prosímtě??? Uvědom si, že v dobách kdy VW vznikl byl ten kníratej ocas spojován se vším, co v té době vznikalo... Jeho ideologie ale nemá s automobilismem vůbec nic společného a nějakej Volkswagen ho tehdy zajímal asi stejně, jako Topolánka blaho českého národa...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No těžko říct. Taky se říká že Renault to táhl s fašistama a byl dokonce na "audienci" u Adolfa. Šlo tehdy o spolupráci při výrobě aut. Nakonec taková 4CV nemá do brouka zase tak daleko. Tohle "přátelství" nakonec stálo Renaulta život i když přesné okolnosti úmrtí se neví dá se čekat že ho někdo po válce trefil pantoflem za krk jak zajíce.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak Renault své vlastenectví prokázal třeba i výrobou tanků v 1. světové válce. Dále se také trafuje, že Hitler Renaultovi řekl, že buď bude jeho firma vyrábět pro Německé vojsko (vzhledem k tomu jak byla na tom ve 2. světové válce to ani asi jinak nemohlo vypadat), nebo budou vyrábět pro německé vojsko, ale on továrnu bude "řídit" z koncetráku... těžko si pak vybrat, že jo...
No daleko od pravdy to nebude.
Kdo popírá spojitost vzniku VW s nacistickým německem je stejný, s dovolením, pitomec, který si VW nekoupí, protože bylo založeno de facto Hitlerem
Kdo popírá spojitost vzniku VW s nacistickým německem je stejný, s dovolením, pitomec, který si VW nekoupí, protože bylo založeno de facto Hitlerem
Tak tak :yes: Pár židů proletělo komínem, zaklepalo se roštem a zlato šlo na financování automobilek letectví a prakticky všeho průmyslu. Zní to teda strašně, ale prakticky je to tak a i přez všechnu tu hrůzu jsou války přínosem při technickém pokroku. Například za dob studené války byla ta rivalita mezi západem a východem prospěšná. Nebo Jeep... který si vybudoval jméno jako vojenský vůz a dnes je to výrobce osobních aut.
Ale nekoupit si kvůli tomu VW? To je blbost. Auta za lidskou hloupost nemůžou.
Ale nekoupit si kvůli tomu VW? To je blbost. Auta za lidskou hloupost nemůžou.
Tak to si kámo úplne mimo. Volkswagen je jeho dieťa, fabriku ako aj mestečko okolo (pôvodne nazvané Stadt des KdF-Wagens) naplánovali a postavili nacisti. Ešte počas vojny Hitler zaviedol sporenie na nový ľudový automobil. Že jeho pravým zámerom bolo zaviesť vývoj vojenských vozidiel a peniaze "sporiteľov" minul na niečo iné, je druhá vec.
Volkswagen ako automobilka za svoj pôvod a históriu, samozrejme, nemôže, ale zatvárať nad tým oči a tvrdiť niečo iné považujem zas ja za dementné. Po vojne mal VW veľký problém, Nemci, ktorí prišli o svoje úspory, pýtali za svoje peniaze autá, ktoré im Hitler sľúbil - nakoniec sa to vyriešilo tak, že títo ľudia dostali na Chrobáka zľavu.
Sami Nemci históriu vzniku dobre poznajú, aj keď rozprávajú o tom neradi, predsa len, je to tieň na histórii národa.
Volkswagen by bez Hitlera nevznikol.
Volkswagen ako automobilka za svoj pôvod a históriu, samozrejme, nemôže, ale zatvárať nad tým oči a tvrdiť niečo iné považujem zas ja za dementné. Po vojne mal VW veľký problém, Nemci, ktorí prišli o svoje úspory, pýtali za svoje peniaze autá, ktoré im Hitler sľúbil - nakoniec sa to vyriešilo tak, že títo ľudia dostali na Chrobáka zľavu.
Sami Nemci históriu vzniku dobre poznajú, aj keď rozprávajú o tom neradi, predsa len, je to tieň na histórii národa.
Volkswagen by bez Hitlera nevznikol.
Je vrchol naivity myslet si,že by se na trhu udržela sama! Kterej stát má na světě automobilku vlastněnou soukromým subjektem ze své vlastní země??? Německo, Francie, Itálie, Japonsko, USA a to je všechno!!!! (Rusko a Indii nepočítám) Trochu rozumu kuci 😉
Nemluvě o tom že ty všechny dnešní auta jsou vyrobený z velké části z dílů od subdodavatelů po celém světě. Já osobně nějak neřeším to jestli jde o korejské auto nebo německé protože s trochou nadsázky je to korejské víc německé než něměcké které je víc korejské. >😁
Když se tohle Polo sedan s namontovaným předkem Fabie jmenuje Rapid, tak jak se asi bude jmenovat evropský MissionL? Snad ne stejně, vždyť to má být globální vozidlo! Kromě toho si porovnejte, jak to dělá s globálními auty konkurence - ford bude mít ekonomického focuse s tříválcem, ale pořád to bude focus. I když starou fiestu taky v rozvojové Americe prodává pod stejným názvem jako novou a přitom je na ní jen facelift alá nový model. Dalšími globály jsou Renault-Dacia, kde pro stejný segment jako je Logan má v evropě Thalii, ale všude jinde je Logan Renaultem a teď dokonce už i Duster z Maroka. To snad alespoň dává trochu smysl, ale to co teď předvádí VW s kombinací modelů a názvů v Indii je docela nevysvětlitelné. Přeci nebude Škoda prodávat menší polo Rapid sedan v Indii a vedle v Číně větší mission Rapid liftback? Nebude to indickým zákazníkům vadit? Nebo jsou opravdu tak tupí? Dřív nebo později stejně přijdou na to, že liftback může být ještě praktičtější než sedan. Nebo jde o to je v té nevědomosti a naivnosti udržet, pěstovat tradici a prodat jim levnější auto s větší marží než dražší a větší liftback.
NAKONEC bych se ale nedivil, kdyby se menší oktávka jmenovala Popular a tohle jméno se použilo i všude jinde ve světě. Dacie už možná chce předběhnout a tak svůj nový MPV nazvala Popster - že by asociace k Popular a Roomster?
NAKONEC bych se ale nedivil, kdyby se menší oktávka jmenovala Popular a tohle jméno se použilo i všude jinde ve světě. Dacie už možná chce předběhnout a tak svůj nový MPV nazvala Popster - že by asociace k Popular a Roomster?
Hmmm, jak se tak koukám, tak to vypadá, že rapid nemá pravé zrcátko. V indii se jezdí vlevo, tak jsem předpokládal, že když už bude chybět, tak na druhý straně. Ale i tak je to po 25 letech první auto, u kterého není jedno zrcátko - že by legislativa v Indii?
Nemudruj a lepšie sa pozri. 😉
No já nevím, ale to zrcátko tam prostě nevidím. Na spy fotkách je, ale u toho auta s lidma jedno zrcátko není.
Ze zákulisí reklamací Škoda v Indii: Majitelé vozů Śkoda Fabia si stěžovali na to, že na zadních sedadlech je klimatizace málo účinná a vozidlo se ochlazuje pomalu. Na to většinou majitel Fabie nepřijde, protože řídí. Jenže v Indii kdo má Fabii má téměř vždy osobního řidiče. Bez legrace. Lidská síla v Indii nestojí téměř nic.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A na základe toho je Fabia obľúbenejšia ako Focus? :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
uklidni se ... . Pod Supa jsem to dal omylem. Nedávám to sem abych kritizoval fabii. Prostě to je příběh ze života.
Jenom mi vysvětli tu chlazenou nádrž, co si tím myslel?
Jenom mi vysvětli tu chlazenou nádrž, co si tím myslel?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No mluvil si o Fábii a teď tady vytáhneš Oktávku v dieslu. Přiznám se že o chlazení "vracečky do nádrže" nic nevím. Alespoň jsem si drobet rozšířil obzory. Jenom k principu - proč se to chladí? To má takový vliv na teplotu v interiéru? Nebo je to jen kvůli bezpečnosti? Jinak tvoje doporučení beru jako vtip 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
parta pracujicich cikanu na montazni lince ma uprimnou radost z vyroby levne skodofky s velkym kufrem pro mne, voe
Zdravím. Vím, že je to trochu OT... Ale nevím už kde se zeptat, protože předpokládám, že starší diskuse se už moc nečtou.
Nevíte prosím někdo jak to bude s novou citigo a novým logem? Na renderech je všude nové logo na autě, na špionážních fotkách z minulého týdne z boleslavy je už s logem starým. A myslím, že jsem někde četl, že tam asi nové logo nebude kvůli nárazovým testům, kde se na volantu ( prováděných se starým logem) po nich už nesmí nic měnit. Nevíte někdo víc?
Nevíte prosím někdo jak to bude s novou citigo a novým logem? Na renderech je všude nové logo na autě, na špionážních fotkách z minulého týdne z boleslavy je už s logem starým. A myslím, že jsem někde četl, že tam asi nové logo nebude kvůli nárazovým testům, kde se na volantu ( prováděných se starým logem) po nich už nesmí nic měnit. Nevíte někdo víc?
tady je video se skodou rapid, zacina to zhruba 13:45
[odkaz]
[odkaz]
Motto: Pre každý trh zlepíme ideálne auto!
Ok, nech, ale urcite je Rapid krajsi a vyvazenejsi, teda aspon podla mna 😉
Dokonca si myslim, ze ak by sa predaval na cesko-slovenskom trhu, mal by percentualne vyssie predaje ako svojho casu Fabia I sedan...a paT(h)alia by mala cisla podstatne nizsie...