Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault představí v Indii nový model

Chystaný kompaktní hatchback bude v Indii konkurovat VW Polo a Maruti Suzuki Swift.
Zpět na článek
8. 10. 2011 10:36
8. 10. 2011 12:15
8. 10. 2011 12:33
9. 10. 2011 09:39
9. 10. 2011 20:08
8. 10. 2011 09:47
Vypadá moc pěkně
Jenom do Renaultu nedám pravou nohu. Místo mezi volantem a předním panelem je zaplněné a pro nohu tam není místo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
8. 10. 2011 18:31
Re: Vypadá moc pěkně
[odkaz]
9. 10. 2011 10:52
Re: Vypadá moc pěkně
Jedine ak tak. >:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
8. 10. 2011 10:36
zruda
ci jineho od rendliku cekat? spolehlivost jiste ne :no:
Rozbalit vlákno
7
8. 10. 2011 12:15
Re: zruda
Toto som uz tu niekedy pocul. A teraz tu rozpravku o spolahlivosti 2.0TDI - PD. Vsimol si si ze uz Mitsubishi nema pri Outlanderi v ponuke motorizaciu od VW ale od PSA a stale viac sa zblizuje s Nissanom? Suzuki o techniku VW nema zaujem, len o ich peniaze.
8. 10. 2011 12:33
Re: zruda
A spolupráce s Nissanem nepřinesla žádné zvýšení kvality?
Re: zruda
S ádikem to máte tak: Je to marný, je to marný....je to marný.
Avatar - Ada je zase tady
9. 10. 2011 08:55
Re: zruda
Vsak se take podivej, jak spadly prodeje Outlanderu potom, co opustili motory TDI. Zakaznici dobre vedi, proc nekupovat francouzske motory :no:
Avatar - Blue Sun
9. 10. 2011 09:39
Re: zruda
Jen jestli to nebude tím, že Outlander je prehistorický kousek, o který už nikdo nestojí, zejména ne po "úžasném" faceliftu (při kterém také dostal lepší motory).
9. 10. 2011 20:08
Re: zruda
Dnes som bol u znameho menit rozvody na A4 2.0 tdi a mozem kvalitu VW popisat jednym slovom - sklamanie. Po otvoreni vicka na dolievanie oleja pri nastartovanom motore vicko vyleti a z motora stupa dym. Opotrebeny motor pri 120tis. km to by som na Audi nikdy nepovedal. Z Mégane 1.5dci 100k / 231tis km/ ziaden dym nejde a vicko drzi na mieste. Schvalne vyskusaj si na Outlanderi som zvedavy na vysledok.
Avatar - Ada je zase tady
9. 10. 2011 20:23
Re: zruda
Kdyz nejake pako s dieselem jezdi jako s motorem na lihobenzin a toci ho stale mezi 3000 az 4000RPM, nemuze se divit, ze je motor opotrebeny. Pokud se s tim motorem jezdi normalne, vydrzi pul milionu km.
Stejny problem muze nastat, pokud nekdo koupi Audinu se stocenym tachometrem o par stovek tisic km...
Faktem ovsem je, ze kazdy motor se muze pokazit, u 2.0TDI okolo 150tis odchazeji turba, ktera nejsou nemeckym vyrobkem, ale piskani turba kazdy zkuseny ridic slysi dostatecne dlouho, aby ho nechal zrepasovat drive, nez se poskodi. U prvnich serii 2.0TDI PD praskaly hlavy, ale pocinaje rokem 2006 je tenhle problem uz odstraneny. Obecne jsou tyhle motory mnohem spolehlivejsi, nez rehtacky od rendliku a Fiatu a nepraskaji mu vacky, jako u motoru HDI od PSA, ci neodchazeji vstriky jako u TDCi...
Ale samozrejme vzdy se da najit jednotlivy pripad, ktery je vyjimkou z pravidla. Podobne jako u operatoru mobilnich telefonu - vzdy najdes misto, kde ta konkretni sit, kterou nemas rad, nefunguje... :-!

BTW: ten rendlik je opravdu zruda!