Vrcholem několik měsíců trvajícího odhalování a řady národních prezentací je uvedení Range Roveru Evoque na trh. Nyní se dočkali i čeští zájemci o toto kompaktní SUV.
cierny trojdverovy s rakuskou SPZtkou a musim povedat ze je to krasne auto, nazivo vyzera este lepsie ako na tych fantastickych fotkach :yes:
z toho auta srsi charizma a styl a nie je to nasilne ako obludy X5 a X6 ale skutocne elegantne a stylove auto ;-)
podla mna dizajnovo najpodarenejsi a najstylovejsi range rover, to auto je skutocna lahodka, ktovie ako by vynikalo bordove alebo biele to by uz bola riadna supa :yes:
Já ho viděl taky naživo a s českou RZ, héééč... :-) No ale vážně...tohle autíčko je takový krásný předražený hajzlík a srovnání s X5 nebo X6 je ale úplně mimo mísu.
já ti ho taky neberu, jen tvrdím, že na menším celku se design tvoří snadněji...proto je srovnání (především s X5) zcela mimo mísu...neber si to osobně ;-)
X6 i X5 jsou obecně nesmírně podařená auta a diskutovat o jejich špatném designu může snad jen zhýralec, přesto nebo právě proto řadím Evoque na jejich úroveň a srovnání s ostatní drobotinou prémiových SUV vyznívá jednoznačně pro tento matchbox.
Ano i mě se Evoque hodně libi ale pokud mam brat v potaz vzhled celkově tedy i interier tak pak u mě pravě vede hlavně X6. Navic pokud si člověk uvědomi že X6 je na trhu už 4 rokem tak musi jen smeknout.
X6 je fantastický koncept a výborný příklad toho, že BMW s relativně malými náklady umí nabídnout něco navíc. Baby RR pak vypadá i v základu jako vybavenější verze Q3 a X1, za to má u mě :yes: A navíc, koncept skoro beze změn prošel účetním oddělením.
Neverim, ze Rover je lepsi alebo i rovny s BMW. Navyse, vzdy ked sa pozeram na spokojnost zakaznikov s jednotlivymi autami, Rover je skoro u vsetkych testov!!! na poslednych prieckach. Preco to tak asi je???
Prosimte ty korejsky maniaku, kdybys videl Evoq nazivo, tak bys slintama delal stopu od vas z navsi az k prasecaku a dalsi tyden bys prozil s polucema...
Tohle auto na mě pusobi jako tank. Ano na prvni pohled paradni design libi se mi ale co to tankisticke proskleni 8-s Prostě z tohodle auta dobry vyhled nebude ani nahodou a navic v interieru očekavam ponurou atmosferu. No a interier ten se mi z fotek vubec nelibi. Při pohledu na zevnějšek jako by interier byl z jineho auta.
Touhle fotkou jsi mi opět připoměl jak je interier nepěkny a už vubec nic neřikajici o celkovem vyhledu z auta. No a ja si troufam tvrdit že vyhled bude až tragicky.
Zkoušel jsem to (nasucho na výstavě, ne při jízdě) a výhled se mi nezdál o nic horší než u konkurentů. Výška okna tě při couvání nezachrání a široké zadní sloupky má dnes bohužel skoro každý...
Dobra ale opravdovy vyhled poznaš až na ostro a i par ne cm ale mm se vždy hodi zvlašť v dnešni dopravě. Je mi jasne že z fotek posuzovat neni to prave ale zde je to docela evidentni.
Výhled v před je OK, sloupky bych řekl užší, než u Freelanderu, dozadu nebude problém žádný - obrovská skvělá zrcátka všechno jistí spolu s PDC v základu.
S tím nepočítám, jen mám s F2 něco naježděno, tak si myslím, že dovedu podobný model posoudit, když jsem v něm seděl. Ovšem na hluboké závěry počkám, až se s ním budu moct svést... ;-)
Na tento angličák se příjemně dívá, ale do sbírky bych ho nechtěl. :-) Je na svou velikost docela drahý a taky bych měl strach, že se časem ošoupá barva a upadnou mu kolečka. Kámošovi jeden pravý angličák spadnul do slané polévky a barva se loupala jako cibule. Je sice pravda, že když ti vydrží (=nebudeš ho moc rajtovat, spíš bude za sklem na koukání), tak bude zajímavej, protože jich moc nebude, ale přeci jen ty německý modýlky jsou nejkvalitnější a snadno najdeš někoho, kdo ho s tebou za dobrou cenu vymění až si budeš chtít koupit novej. Ještě nejsou špatný ty ocelový švédský autíčka, ale dneska jeden neví...skoro všechny hračky se prý dělaj v Číně...to bych neriskoval. ;-)
Musím souhlasit, auto nádherné (pro mě jasně nejhezčí menší / střední SUV na trhu, a to s velkým náskokem před druhým GLK), ale cena nasazená jako na hodně luxusní zboží.
A ta spolehlivost u nových Land / Range Roverů by mě taky zajímala. Zaslechl jsem, že od prodeje Indům se to výrazně zlepšilo (!), ale to je nepotvrzená informace...
Do výbavy bych chtěl: vyhřívané sedačky, tmavší prosklení, když už je to Evoque, tak i odlišné lakování střechy, parkovací asistent, střešní nosič, možná metalízu, aspoň 18" kola, černé čalounění stropu, nějaké koberce a kolejnice do kufru, BT HF, zimní paket. A uvítal bych 5 dveří.
Teda ty si navymýšlíš. ;-) Jsem na to lehce hodil oko a pokud bys vydržel s dvoukolkou, tak by ses s výjimkou černého stropu do toho mega vešel, sice těsně ale jo. Pokud bys moc trval i na stropu, tak to bys musel na jednu z těch vyšších výbav, i když možná že později to začnou dodávat i do Pure...
P.S: Že tys ten článek nečetl ? 5D je levnější než 3D... :yes:
Tak vždyť se taky jmenuje GLK a ne MLK :-) ... Jinak, mně osobně taktéž exterier GLKáčka vůbec nesedne - zvlášť mezi dnešními módními SUV působí jako pěst na oko...
Nedavno jsem byl na veletrhu clunu, lodi a plachetnic v anglickem Southamptonu. Byla tam predvadecka Evoque jako doprovodni program. Mel jsem moznost si sednout, projet se a musim uznat, ze je vuz pekny, hlavne v tridverove verzi. Mista v interieru moc neni, ale vse je relativni. Prekvapive mu slusi vinove-cervena barva. Snad bude i spolehlivost na urovni.
je sexi, to zrejme malokto z nas spochybni, len som trochu nemilo prekvapeny z papierovych parametrov silnejsieho diesla.. 10s z 0-100km/h je oproti povedzme takemu bmw x1 xdrive23d o takmer 3 sekundy viac..., to podla mna hranici so skandalom!! a to je x1tka len o nieco lahsia a ma len o nejakych 14 koni viac, pri deklarovanej kombinovanej spotrebe 6 litrov.. ;-\
Tak ona je to především stylovka, motory i podvozek jsou hodně podobné Freelanderu a to je auto spíš do terénu než na lámání rekordů na silnici a jak základní nafta tak ta vyšší nejsou ve srovnání s konkurencí na silnici žádné zázraky nicméně hodnota 10,0 v článku je divná protože Freelander se stejným motorem to má dávat za 8,7 a Evoque bude asi o něco málo lehčí a s lepším Cx i menší čelní plochou. Takže na úplnej škandál bych to neviděl.
Tam jde o zpřevodování a především o rozdíl mezi manuálem a automatem (u obou výkonových verzí, protože mají stejnou převodovku). Zřejmě ta manuální má delší převody, protože má vyšší Vmax ale delší akceleraci. Manuál umí 10,8 a 10, ale automat to zvládá za 9,5 a 8,5 sekundy, což už není tak špatné.
Taky jsem na to čučel, ale zřejmě zatím stojí histerie kolem CO2 a podobně, ty manuální verze jsou zřejmě obětním beránkem ekoteroristům... ;-\