tie styri kruhy na volante su asi jediny dokaz ze sedia v audi , keby tam dali volant z fordu tak sedia vo forde ;-)
A1 je technicky skvele auto a je faj nze pride 5dverovy sporback ale podla mojho nazoru je interier daleko za stylom a krasou vacsich audin, skutocne interier je na audinu slaby aj ked isto kvalitny ale az moc nudny a jednoduchy, ale samozrejme bral by som A1 ;-) je t oskvele auto
ocakavam ze niektore modely poju na dalsi rok hore a ine padnu cize tento rok to podla predpokladov opat uhraje fabka druhy bude fusion a tretia i20, az na prekvapeni skonci polo az 4te a fiesta neuveritelne klesa. Myslel som ze straze sa vymenili a ze fiesta nahradi v skvelych predajoch fusion ale nestalo sa a fusion si nadalej hraje vlastnu ligu a predava neuveritelne dobre. Japonci su v tejto triede poslabsi a ani predaj punta uz nie je taky ako kedysi :no:
ocakavam ze priichodom noveho clia a 208micky moze prist do triedy certvy francuzsky vietor na dalsi rok aj ked predaje citroenu su podla mna velkym sklamanim zatial. Kazdopadne peugeot a renault bol a je v tejto triede vzdy silnejsi predajom ako citroen takze uvidime ako francuzi este prehovoria.
Polo ma tendenciu stale rast a t oje fajn lebo je to skvele auto ktore podla mna nebude rychlo starnut a dizajn ma vskutku nadherny, uz pominana fiesta akosi necakane klesa a obavam sa ze po prichode noviniek ako rio a francuzi c oprisu bude fiesta este viac v uzadi. Co sa tyka ria tak to sa este len v septembr zacalo rozbiehat cize nejake tie vyssie a ustalenejsie pocty ocakavm az o rok a teoreticky by malo a mohlo byt v prvej desiatke ak uvidime, je t opekne a sympaticke auto a verim ze bude predajne ovela na tom lepsie ale ako vravim predaj sa este len rozbieha. Aveo je na tom podobne tam predaj tiez este len nabera na obratkach a tak sa ukaze az na dalsi rok sila ria a avea.
Corsa podla mojho nazoru je dost nedocenena a tiez by si zasluzila vacsi predaj podobne ako spominane punto, ich pocty su skutocne slabe na to ake tie auta maju meno v tejto triede a historiu ;-)
Velmi pekne predava ibiza z coho mam radost a zrejme aj verzia kombi sa zapricinila o to ze sa tieto pekne kusky zo spanielska na cestach objavuju coraz castejsie :yes:
japonci su tradicne poslabsi ale yaris ma na to byt medzi najelpsimi takze sa opat uvidi na dalsi rok ako samu podari etablovat a prisposobit trhu.
karty s urozdane jasne: fabia a ti druhi :-) ktori bojuju o priazen zakaznika :yes:
Tak tak. Fabia a ti druzí.
Když se podíváme dále do tabulky, vidíme pár zajímavých čísel.
Výborná Fiesta na druhém místě, ale i tak obrovská ztráta na vedoucí pozici Fabie.
Polo až na pátém místě, při dnešních cenách Pola je to pro mě dost překvapení.
Pěkný výsledek Ibizy, vzhledem k tomu, jak je na tom Seat s prodeji v poslední době.
Audi A1 a jejích 72 registrací je pěkné číslo. I když podle mě si to jen blázen koupí.
Corsa na desátém místě je opravdu nedoceněné auto, ale budiž, Opelu se u nás už dlouhodobě nic moc nedaří.
Naopak krásně se nastartovalo Rio, jen tak dál.
A nový Chevrolet Aveo také začal pěkně.
tak ano polo je v tabulke piate ale celkovo za 9 mesiacov je 4te za fabkou fusionom a i20tkou a ma pekny naskok pred fiestou ktora aj ked este preda viacej do konca roka zrejme polo nedostihne. Polo s novym TSI 66kw na dalsi rok moze opat posilnit predaj, ma na to.
rio a aveo sa skutocne este len rozbiehaju a mozu slubne prehovorit do prvej desiatky v dalsom roku kedze p208 a nove clio kym prid tak zbehne polovica buduceho roka.
Corsa je nedocenena a aj na slovensku je jej predaj poslabsi a pomaly sa z nej stava kusovka a imidzovka az je to k neuvereniu, punto je uz zase postarsie tam sa az ak nie je co cudovat ale aj tak jejho predaj tiez slabucky. Kde su tie casy ked sa punto bilo s felicou thaliou polom a dalsimi konkurentami o popredne priecky v tabulke. Teda s feldou sa az tak nebilo a bola vtedy tiez ako fabka prva s prehladom :-)
audi A1 je pekne solidne kvalitne auto len mam pocit ze je pridrahe na to co ponuka, skutocne s audinami ma spolocne len styri kruhy a volant a napis audi ale samozrejme priaznivcov si najde auto je to kvalitne a imidzove ;-). Mini je tiez imidzovka a predava sa uz nejaky ten piatok velmi dobre.
Mna sklamal aj predaj noveho swiftu podobne ako aj predaj novej C3 - z bestsellerov sa stali kusovky a auta ktore na cestach nestretnes , ako sa im to podarilo je mi zahadou
polo je 5te ano mas pravdu, prehliadol som thaliu ;-) na chvoste tabulky
takze suhlas, ale 5te miesto na konci roka nebude zle naopak je to dobra vychodiskova pozicia nakolko thalia uz nebude tolko predavat a klesne a polo zbroji nadalej s novym motorom TSI66kw ma na to aby potvrdilo ze patri k lidrom segmentu samozrejme az za fabkou ;-)
takze zase diskuse o *, na co nam takove statistiky jsou, kdyz nic kloudneho nezobrazuji?
timto se omlouvam premiovym lidem, ze jsem zapochyboval o jejich volbe
" Alfa Mito v zari nebodovala", tak to je na uterak ale ani sa nedivim. Ak bude cenova politika Alfy taka aka je....a k tomu este ich povest "preciznej prace", tak sa neda co cudovat. A Lancia? 1 ks! To stoji na zamyslenie, ci je i ten manazment na spravnom mieste a ci by to radsej nemali prenechat niekomu sikovnejsiemu. A Fiat sa tiez nema cim pochvalit! Kde ste Taliani? Budicek!
No, je tam nějaká akční nabídka, ale jen jestli Fiat nezareagoval pozdě. A Freemont to nezachrání - 08/2011 26 volných montérek, 09/2011 3 volné montérky.....
Podla mna straca Polo v interiere. Vo svojej triede snad ani nie je tak nudny interier ako prave v Polo. Skoda, ze nenadviazali na exterier, ktory sa mi velmi paci.
U thalie, tazko povedat, ale to auto vypada ako by ho zacali vyrabat pred 10 rokmi bez zmeny na dizajnu.
Mě se naopak interiér Pola líbí, pokud srovnáme třeba s Cliem, je tam cítit generační posun.
Tak to jsi neviděl minulou Thalii, kde byl ten zadek ještě násilněji naroubován na kulaté Clio. Ale čert vem design, bavíme se o autě se základní cenou 160.000 za hotové nebo 125.000 na leasing...
Tak tak, interiér Pola mi příjde super, kvalita, přehlednost a jednoduchost, tak to má být. Žádné výstřelky typu Ford.
Pokud srovnáme obě generace Thalie tak je jasné, že současná Thalia je o 100% pohlednější než minulá. Není to jen Clio s kufrem jak minulá generace ;-)
Fakt sa vam interier Pola paci??? Hm...tak to maju ludia naozaj roznorody vkus ;-) . Ale tie nizke cisla ma tiez trochu prekvapuju. Na jednej strane povedzme si pravdu, VW uz nie je to, co byvalo. [odkaz]
Dokonca sami nemci, s ktorymi som kazdy den tvrdia, ze "made in DE" uz vobec nic neznamena. To by si este tak pred par rokmi nepovedal.
to je sranda no...ale vem si kolikrát takové věci dělala v minulosti taková toyota...a to je zvučnější jméno než VW... ;-) hold některé serie se nepovedou...souhlasím však...je to velmi nepříjemné...
Interierem to podle mně není - na designovou nudu (v interieru) sází VW defakto ve všech segmentech... Mnohem více podle mně zákazníci ocení jeho kvalitu, ergonomii a přehlednost než nějaké designové superkreace (které v této třídě nedopadají vždy dobře)... Problém Pola (oproti Fiestě) bych spíš viděl v dlouhodobější silnější pozici Fordu v tomto segmentu (což dokazují i stále vysoká čísla Fusionu)... Jinak ohledně Thalie: zde skutečně nevím příčinu takového propadu - nabídka Renaultu je v tomto případě stále bezkonkurenční - v Top5 by Thalia být měla...
;-) A kdy zatopí Ryjo? kdoví kolik se jich prodalo . Myslím nových. Ještě nějaký čas se bude prodávat současně se starým.Ale 11 místo je tak odpovídající pro korce. :-!
rio sa este len rozbieha nechci aby za mesiac dva od zaciatku predaja malo hned 120 kusov mesacny predaj, casom pride aj turbo verzia, rio to ma nasliapnute dobre tak ziadne strachy :yes:
i20tke sa pekne dari z coho mam radost a myslim ze aj aveo pojde v slapajach ria a pekne stupne na dalsi rok ;-) kedze sa tiez este len rozbieha
i20tka zrejme skonci celkovo v malej triede na konci roka 3tia a to je po fabii a fusione riadna pecka :yes: ktoru zrejme malokto cakal takze o korejcov nemaj strach su uz inde ako polo ibiza clio a pod ;-)
Tak zase tabulka dodávající na silnici už ststus jakéhos takéhos garážového respektu, současně tabulka, která už těžce zatíná do vlastní garážové pravdy. Ano, ano, můžeš patřit k elitě silnic, (super)mainstreamu, ale též k silničním vocasům... Je jen na tobě, co pořídíš.
Causa Fabia. Postupně se začíná naplňovat teze, že designová progresivnost škodovky byla u tohoto modelu a této generace natolik výrazná, že i dnes (a právě dnes) Fabia nabývá charakteru jednoho z nejlépě konfigurovaných vozů třídy. Šikmý pohled ze zadního nadhledu je dokonce natolik úchvatný, že zrovna v tomhle nemůže Fabii konkurovat dnes ve třídě nikdo. Modernizace srovnala příď, a ta je dnes dokonce přídí s nejmilejším pohledem ve třídě. Fabia je zaslouženě prodejní jedničkou. Již se těším na diskuse, až tu s náběhem Fabie III budou plakáti vzpomínat na dokonalou F II... Jo, někdo holt má estetické vjemy zpožděné o sedm let...
Causa Fiesta. Fordovská trefa, dokázal fiestu, její design, dokonale zacílit na ženy, je to auto, které ve své třídě znamená výraznou předmětnou profilaci, za což je potřeba Forda pochválit. Fiesta, ideální dámský subkompakt :yes:
Zabrousíme-li do nepočetné subtřídy, do v kvalitativního segmentu PREMIUM, pak AUDI A1, a to bez ohledu na absenci konkurence, potvrzuje že umí. Prodejní čísla omračují. Čas prostě potvrdil, že AUDI jedničku střihnul do třídy přesně v tom správném stylu. Taktéž vůz orientovaný prioritně na (movitější) ženy, dívky. Jednoznačná trefa, vždyť je mezi námi řada žen, které zaslouží obdiv nejen na chodníku, nýbrž i za volantem subkompaktu.
Lancii ypsilon dopřejme prosím čas. Nemyslím si, že pětadvacáté místo s jedním kouskem je odpovídající potenci tohoto modelu. Klidně bych to viděl někde kolem místa dvacet... čtyři, takové dva tři kousky by se tu měsíčně udávat mohly, co?
Číslem měsíce je číslo... 72. AUDI A1, prémiový výsledek :yes:
P.S. Kdybych mohl mávnout čarovným proutkem, zařídil bych, aby všem klukům, kteří tu na diskusích ohrnují nad ájedničkou nosy, tak aby každému z nich nadělil ježíšek od AUDI po jedné ájedničce. Představoval bych si to tak, že jako by naši diskusní plakátoví arogantní kolegové přišli dvacátého čtvrtého prosince v cca 19 hodin ke stromečku, a tam vedle obligátních svetrů, knih a empétrojek by byl nenápadný malý balíček. Maminka by řekla - Jiříčku, tohle přišlo poštou s přáním abys to dostal pod stromek. A ten náš Jiříček by rozbalil dárek, a v něm by na dně malé krabičky nahmátl jeden krásný klíček s logem AUDI. Zbytek je dole, pronesl by otec. No, myslím, že následující diskusní orgie bysme tu asi nepřežili ani jeden...
Příhoda se stromečkem už je trošku ohraná, chtělo by to vymyslet něco nového.
U Fiesty platí klišé, že je to řidičské auto... nic vyloženě dámského na něm nevidím. Dámské auto sedí lépe na C3 nebo nakonec i Clio, ale pokud bych měl rozhodnout o Fiestě, pak ji vidím spíše jako auto pro chlapa.
Co se Fabie týče, zásadní výtky směřují k variantě kombi, která byla v první generaci dokonale harmonická a tvořila značnou část rodinného vozového parku u nás. Fabia II kombi ale porušuje pravidlo, že kombík od Škodovky je nejhezčí variantou. Jinak je pravda, že facelift dokázal s unylým předkem zázraky, optické rozšíření (maska + světla) částečně eliminovalo pocit úzkého a vysokého auta.
Já jsem se u té části se stromečkem náhodou bavil :yes::yes:
Jinak souhlasím s tebou v názoru, že Fiesta je spíše než ryze holčičí auto autem pro řidiče, kteří si ji koupí kvůli tomu, jak dobře jezdí :yes:
souhlas...jen moc nechápu kdo si zrovna tu A1 kupuje...zrovna za ty peníze by člověk mohl mít subpremiové auto i ze stejného koncernu minimálně o třídu vejš...někdo hold asi potřebuje audi za každou cenu...jinak si to vysvětlit moc neumím...
To se mi líbí! :-) Jen aby už i ta Fabka dostala řádně za uši! >:D Zajímavý test pod názvem "Hyundai i20 – fabia dostává za uši" naleznete zde: [odkaz]
"Pokud vás tedy zajímá, které z obou dnes srovnávaných aut bychom vybrali do své garáže, byl by to Hyundai i20. Jeho kombinace pětileté záruky, vynikajícího motoru a velmi dobrých cen ho vysunují DALEKO PŘED FABII... pro běžný život se právě HYUNDAI zdá jako MNOHEM LEPŠÍ VOLBA." :yes:
Paradoxní na tom je, že já Fabii měl... a rozsypal se mi motor 1.2 HTP - jezdil jsem jen na dva válce... a to nepopisuji jaké další problémy jsem s ní měl... ale jinak jsem ji měl rád! >:D ... Jinak i v tomto testu Auto.cz i20 o chlup zvítězila (1.2 motory): [odkaz]
Ne ne - pozor, žádná indučka! To se zjistilo hned... poškozená hlava válce; nutná výměna... a pozor za druhé: na ty dva válce jsem jezdil pouze cca 24 hodin jízdy celkem... pro detailnější vysvětlení... ;-)
Jsem zkoukl prodeje asi 15 největších trhů v Evropě (kromě Belgie). Naposledy tady byla statistika do července, kdy o pár stovek byla na tom líp Fiesta, v srpnu se muselo Polo dostat před Fiestu, ale v září Fiesta zabrala a zase vede. Do září jsem se dostal k těmto číslům:
Fiesta: 249 377
Polo: 245 331
Fiesta vítězí jenom v Anglii 77 tis. : 36 tis. (jenom v září se Fiest prodalo o 7 tis. víc než Pol) a Itálii 52 tis : 34 tis. Ještě v Irsku, ale tam je to jen o 1 tis.
Polo boduje samozřejmě v Německu 70 tis. : 40 tis ( v září Pol o 2 tis. více ), potom překvapivě v Holandsku 20 tis. : 10 tis., dále Rakousko + 5 tis., Francie + 4 tis., Švýcarsko + 2,5 tis., Španělsko + 2 tis.
Ještě perlička ze Švýcarskýho trhu. WRX STI se průměru prodá 110 ks za měsíc >:D
fiesta je líbivějším a zřejmě i řidičsky záživnějším autem...takže se to dá pochopit...ovšm polo je etalonem třídy v evropském měřítku a že je fiesta na tom tak dobře jen ukazuje jak dobrá je...
bojovat takto rovnocenně a se ctí s polem...perfektní výsledek....
Trochu tě poupravím. Fiesta už je několik měsíců nejprodávanějším malým autem v Evropě (včetně minulého roku), takže je spíš ctí pro Polo, že může bojovat s Fiestou. Taky vzhledem k historii, kdy má Fiesta větší jméno i tradici ;-) Polo nikdy etalonem v této třídě nebylo :-)