Novinky
Každý tady řeší výše prodeje . Proč se zajímat o výši prodeje ,když je auto vyjmečné , povedené , pohodlné a za dobrou cenu. V dnešním globálním průmyslu je to myslím úplně jedno jestli je to ta či ona značka ,stejně se na kažém autě podílí celý svět -světla se dělají támhle brzdy támhle, el. kabely zase tady atd..
C4 není uniformní auto a má duši.A je malá pravděpodobnost ,že ho budou mít moji sousedé a nebo ,že si ho spletu na parkovišti.
C4 není uniformní auto a má duši.A je malá pravděpodobnost ,že ho budou mít moji sousedé a nebo ,že si ho spletu na parkovišti.
Predaje mi davaju za pravdu a teda ason u nas a v cechach sa nova C3 aj nova C4 predava podstatne slabsie ako ich starsi bracekovia pred par rokmi ked prisli na trh.
Peugeot 308 (207) dokaze predajom porazat novsiu C4 (C3) a to je uz co povedat, ked pride nova 308 aj nova 208micka tak ani nechcem vediet aky naskok budu mat pred citroenom 😉 ci uz v technike alebo aj v predajnosti.
Ja by som si citrona tiez nevybral takze chapem preco tie slabsie predaje, jednoducho su mi tie auta nesympaticke aj ked peugeotu nesmierne fandim a celemu koncernu PSA tiez, bohuzial citroen nerobi koncernu PSA velku radost a jeho nove modely mi nepripadaju ze maju nabehnute na bestsellery. Starsie citroeny sa mi viacej pacili, nuz ale aspon peugeot mi robi radost lebo zacina skutocne produkovat opat pekne auta a 508 aj nova 4008 vychadzajuca z ASX su nadherne.
Koncernu PSA fandim preto ma mrzia predaje C4 aj C3 u nas lebo auta su to kvalitne bohuzial mne sa tiez nepacia a preto mam pochopenie pre ich slaby predaj
Verim ze peugeot to potiahne a ze dalsie nove citroeny budu uz lepsie krajsie a menej bublinkove lebo su ako vajce a ich celkovy tvar sa mi vobec nepaci
ale ako pisem auta su to kvalitne a posluzia k spokojnosti zakaznikovi
😉
ja som viac zatazeny na dizajn ale kazdy mame nejake uchylky 😉
ale ako vravim auta ma citroen solidne len mne osobne sa tie nove modely vobec nepacia takze chapem ze nie kazdemu sedi ich dizajn 😄
v miniautach tiez 107 poraza C1tku, proste peugeot to ma lepsie nasliapnute na vsetkych frontoch 😉 co sa tyka predajnosti
preco je citroen s novymi autami az za starsimi peugeotmi nechapem, vlastne ano dizajn je jednym z faktorov ktore to mohli ovplyvnit ale zeby len dizajn sposoboval slabsie predaje citrona? neverim
PS: Třeba hned "vedle" v Rakousku jsou prodeje obou značek cca STEJNÉ a docela často bývají i v tabulkách prodejů "hned po sobě" (s rozdíly třeba pár desítek kusů - s tím že měsíční prodeje jsou v Rakousku, nebo ještě lépe v Německu v hodnotách ROČNÍCH českých, tedy v "tisících" 😄
Skutočne skvelé POLOpravdy.
Peugeot 508 .......1076 ks
Citroen C5............680 ks
No, že by to bolo tak tesné, to by som nepovedal. 😄 rozdiel tak hrubých 30%
Keď sme u tých percentách, tak v Rakúsku Peugeot ako značka nárast 9,65 %, Citroen diplomaticky povedané stagnuje -0,68 %
Vyjadrené číslami 12 885 : 10537. Medzi nich sa vkliesnil ešte Seat a Fiat. Ale čo je pre PSA horšie uteká im vlak v podobe kórejskeho Hyundai.
Osobne dodnes neviem pochopiť, čo ľudia na tej Kórei vidia, ale môj skromný názor je, že podstatou všetkého sú PENIAZE. Predsa i30 od 10tis euro je menej ako 12,5 tis. eur u Citroena (ceny na Slovensku)
PS: Ono skoro VŠEM "uteče" Hyundai/Kia (NEmusí se nám to líbit, ale TAK to prostě JE 😉
A naspäť k H/Kia - ich postup v Európe. Ja to prirovnávam k tréningu bežcov. Ono celkom ľahko sa dobiehajú súperi na bežeckú stovku z časom 10,00 sec., keď som doteraz behával za 12,5 sekundy. No dostať sa pod desať, to už chce veľký kumšt. ... a tam najlepšie behajú tí, ktorých už minulé generácie behávali stovky km po krčah vody po vyprahnutej savane.
Francúzsko kumulativ 09/2011
C4 počet 35 233
DS4 počet 6953
spolu 42186
P308 počet 48 854 kusov !!!
Ak chceme zaratávať k C4 i verziu DS4, popravde by sme mali k 308-ičke prirátať asi i 3008, ktorej sa predalo vo Francúzsku 40359 ks k 09/2011
Druhou věcí je, že i když C4 není nijak drahá, tak 308 je přecejen levnější. Třeba teď běží akce na 308, kdy za cenu 1,6 VTi máš 1,6 HDI a to je myslím dosti dobrá nabídka.
A do třetice to je verze kombi. Neříkám, že 308 SW je nějak krásné auto, s zádí trochu bojuju, ale pořád je to snad nejprostornější kombi ve třídě s perfektním interiérem, takže se není co divit. Ono obecně až tak obrovský rozdíl třeba mezi 308 a C4 není jako třeba je rozdíl mezi Leonem a Golfem. To tak pro srovnání.