Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki obvinila VW z porušování dohody o partnerství

Spory mezi automobilkami Volkswagen a Suzuki Motor ohledně partnerství se stupňují.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 00:08
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
as PS: Ano VŠUDE se najdou, ale "celkově" to stále ještě "jde" (budu KONKRÉTNí, my třeba docela DOST obchodujeme s Ruskem a popravdě ŽÁDNÝ problém ;-)
Avatar - white label
17. 10. 2011 20:05
Re: Kde nic není,
Nebýt Porsche a VW/Audi, nebyla doteď žádná sériová výroba dvouspojek, zvlášť v meinstreamu. Podívej se jak dlouho nabízí dvojspojku VW a jak dlouho Ford, doufejme, že se ji Ford časem taky naučí dělat pořádně... ;-) >:-[]
Avatar - white label
17. 10. 2011 19:59
Re: Kde nic není,
Používání techniky CR od Fiatu???
Tradiční argument funšpaget z parmazán klubu.
Prototyp systému CR vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber, v jehož vývoji pokračovala (1976-1992) Spolková vysoká technická škola v Curychu, dále Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
Magneti Marelli, výzkumné centrum Fiat a Elasis do r. 1994 spolupracovaly na vývoji.
Ve výzkumu a vývoji, až do konečného uvedení do sériové! výroby, dále pokračovala německá firma Robert Bosch!
Avatar - Andromeda
17. 10. 2011 17:56
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
V Bohemii normal.
K tomu PS: Jak kde a jak s kým ... ;-)
17. 10. 2011 17:49
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
to mě pobavilo >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2011 16:55
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Jestli TOMUHLE říkáte "byznys"..
.. tak to o něm nic vědět ani nechci ;-)
PS: Věřte nevěřte, podnikat se dá (a celkem slušně) i BEZ takovýhle praktik :-)
Avatar - abacus
17. 10. 2011 15:43
Re: Skutečný důvod oběru motoru od konkurence
Ak by si pozorne čítal auto.cz, nemusel si sa strápňovať touto otázkou o motoroch do 1600 cm2.
Suzuki chcelo práve dieselmotor o objeme 1,6 a aj ho bude nakupovať pre svoj nový model u konkurencie.
[odkaz]
17. 10. 2011 15:36
Re: Kde nic není,
Ospevovane prevodovky maji VW od BorgWarner coz je americka firma, sidlo Michigan USA, ktera nedavno koupila treba Haldex ;-)
Avatar - kari.laz
17. 10. 2011 15:30
Re: Skutečný důvod oběru motoru od konkurence
Tak spekulovat můžeme očelicvšem. Pravda je, že VW má v tuto chvíli 1,2 TDI a 1,6 TDI. A aby jsem pravdu řekl, tak ani na 1,2 TDi nevidím nic špatného. Ale co se děje mezi VW a Suzuki vědí asi jen oni.
17. 10. 2011 15:27
Skutecny duvod u VW je pomaly vyvoj hybridnich technologii
VW by moc radi sdileli hybridni technologie se Suzuki, ale podle internich zprav je u VW vyvoj hybridu pro mensi vozy teprve na zacatku nebo jeste nezacal vubec. Tak ze VW hraje o cas... ;-)

Rozcarovani podvedene Suzuki je jasne. VW nabizelo neco co nema pripravene pro vyrobu nebo nema vubec. Naftove motory od Fiatu jsou jen zastupnym problemem.

[odkaz]

Volkswagen udajne uvede sve hybridni Up! a Golf ne drive nez za tri roky v Asii. Tak dlouho urcite Suzuki cekat nebude.
Avatar - N6600
17. 10. 2011 15:06
Re: Kde nic není,
Nemam sice brutalny prehlad o autach, no nie su nahodou ich ospevovane prevodovky od ZF? S LED tiez neprisli ako prvi. A dalo by sa pokracovat...
Avatar - Ada je zase tady
17. 10. 2011 14:35
Re: Suzuki
Aha. A jake motory v tom asi jsou? Kolik jsi s tim najezdil? Kolik vozu Suzuki jsi mel ve firme? :-!
Avatar - Ada je zase tady
17. 10. 2011 14:34
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Vidim, ze mozna neco malo vite o autech (zejmena tech francouzskych), ale u businessu prakticky nic. ;-\
Napovim - proc asi stavi VW montovny v Indii a Cine? Preji hezky den!
17. 10. 2011 14:07
Re: Skutečný důvod oběru motoru od konkurence
...což je dobrý motor, ale:
1) Nevíme jestli ho VW skutečně Suzuki nabídl
2) Pokud ano, nevíme za kolik peněz / za jakou protislužbu
3) Jestli se ten motor do malých modelů Suzuki hodí, 1.3 od Fiatu je pravděpodobně lehčí a menší
Avatar - R32
17. 10. 2011 14:02
Re: Skutečný důvod oběru motoru od konkurence
:yes: >:D dokonca hneď v niekoľkých výkonových prevedeniach...
Avatar - Bristol
17. 10. 2011 13:50
Re: Suzuki
suzuki mi nepřijde moc jako lowend automobilka... :-) swift, vitara nebo kizashi jsou naopak velmi povedená a konkurenceschopná auta...

a když VW není schopno podle všeho dodržet pravdila hry tak by je měla buď začít dodržovat a nebo nechat japonce bejt...oni si vw VW myslí, že když jsou superkoncern tak si mohou dělat co chtějí...já naopak suzuki fandím...pan piech a jeho banda potřebují trochu srazit hřebínek...
17. 10. 2011 13:49
Re: Kde nic není,
Asi prodejce lastminute >:D
Avatar - kari.laz
17. 10. 2011 13:36
Re: Skutečný důvod oběru motoru od konkurence
1,6 TDI CR, 1598 cm3
17. 10. 2011 13:28
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Souhlas, presne takovy dojem z toho mam taky (ano vim, dojem...) ;-\
17. 10. 2011 13:20
Skutečný důvod oběru motoru od konkurence
Tady tak nějak nejde o to, proč Suzuki neodebírá (diesel)motory od VW, ale spíš o to, že VW neměl k tomu odebírání co nabídnout.

Tříválce nechtějí a VW nic jiného (no hádej)..nemá.
Co tak může VW nabízet v kubatůře do 1600ccm?

1.2TDI? >:D >:D
Avatar - saldy
17. 10. 2011 13:10
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Jak že to tenkrát Hitler Göringovi řekl, když přijela velká japonská delegace na průzkum?: "Proveďte je kde chtějí, ale postarejte se o to, ať toho moc nevidí". Asi tak nějak to bude i dnes s VW.
17. 10. 2011 13:10
Re: Kde nic není,
...zkušenost v cestovní kanceláři..... >:D >:D >:D
Jen tak na okraj. Kdo těm němcům udíli ty rozkazy ?
17. 10. 2011 13:01
Re: Kde nic není,
Vidím, jak v MB skupují pozemky na rošíření Česany. Vím, jak Němci třeba před časem čučeli na lití hliníkových bloků motorů, vím, že když mají v mateřském VW nějaký problém s kterým si neví rady, tak s tím hned do té MB letí...
A ze zkušenosti v cestovní kanceláři vím, že Němci jsou trotlové, nejsou schopni samostatného uvažování, jen poslouchání rozkazů.
17. 10. 2011 12:44
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Souhlasim ze informace z verejnych zdroju asi nebudou to pravy orechovy. Kazdopadne "na kazdym sprochu pravdy trochu" taky plati a kdyz si prictes ostatni vnitrofiremni informace (viz napr. Kylie vyse), nijak to moje mineni o praktikach VW managementu vylepsit nemuze..

EDIT: slovo "praktiky" po Kylie neopakuju zamerne, v prubehu psani jsem mel hovor :-)
Avatar - R32
17. 10. 2011 12:35
Re: Kde nic není,
Vlastná zaujatosť ti nedovolí racionálne rozmýšlať... Daj si dole tie talianske imidžové okuliare a rozhliadni sa okolo seba. Ja VW nefandím ale zato na nich nebudem kydať - ešte k tomu blbosti že "nemajú vlastný vývoj"... :no: tomu hádam ani sám neveríš...
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2011 12:31
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Na téma "praktiky pana PIËCHa" vyšlo tak 1000 článků (a to možná NEbude ani nadsázka ;-) ) a ... možná někde nějaký "vyvracející" vyšel, ale já na něj opravdu NE"narazila" :-)
17. 10. 2011 12:25
Kde nic není,
ani smrt nebere. Vždyť ti chudáci z VW nejsou schopni vlastního vývoje, viz neustálého rozšiřování vývoje v MB, nebo používání techniky Common railu od FIATu.
Avatar - white label
17. 10. 2011 12:11
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Tady jde hlavně o to, jak se kdo staví k podobně zaručeným info v takových článcích. Není to tak dlouho, co tu na tohle téma vyšel článek a za pár dní na stejné téma další, který info v prvním článku vyvracel... ;-)
17. 10. 2011 11:33
Re: Suzuki
odstran otaznik a dostanes odpoved >:D
17. 10. 2011 11:32
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
To jak se stavis k jejich bussines stylu bys mohl trosku rozvest... ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2011 11:17
Re: Suzuki
Dohoda je dohoda, nebo? :-)
Nebo ppatříte k těm, co si myslí že "ten silnější" dohody NEmusí dodržovat? NE že by to i v "běžném" životě nebylo "běžné" ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2011 11:15
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Když ono (možná) OPRAVDU lze říci, že "obžalovaný" je (v tomto směru, tak trochu) "recidivista" = doplňte si (každý) sám ;-)
17. 10. 2011 11:13
Suzuki
jakozto lowend japonska automobilka by si nemela moc vyskakovat :-!
Avatar - white label
17. 10. 2011 11:09
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Nic nového pod sluncem, stačí napsat/opsat nějaký článeček a lidi v tom mají hned absolutně jasno (tím pochopitelně zdaleka nemyslím jen tebe ani se tady jednostranně nezastávám VW)... ;-)
17. 10. 2011 10:44
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Já VW rád mám, ale to že se tu snaží se Suzuki vyj*bat je naprosto jasné! A dávám za tohle VW :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2011 10:27
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Ono ve firmě vw PROBĚHLO "povstání slušných", bohužel oknem vyhozený F. Piëch se dveřmi vrátil ... (a on se svým "přístupem" k lidem/firmám vpodstatě ani NEtají.. :-|
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2011 10:23
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
1) >:D :-)
2) vy jste asi NEpochopil "o co jde", nebo? ;-)
3) vw je PROTI dohodě, právě NEnechával moc "participovat" :-)
17. 10. 2011 10:06
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Vidim to podobne. Prave pro tyhle nefer metody nemam VW jako firmu rad. Proc se nechovaji korektne jako treba BMW ve spolupraci s frantíkama? :no:
17. 10. 2011 09:54
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Mě přijde, že VW vyčkává. Potřebuje srazit cenu Suzuki, pak ji pohltí celou.
Avatar - R32
17. 10. 2011 09:39
Re: Suzuki ted pujde od deseti k peti
Netvrdil by som to nakoľko Suzuki doteraz šlapalo aj bez VW celkom slušne. Veď VW nekupovalo akcie zdochnutého psa ale zdatného hráča v triede malých vozidiel no hlavne kvôli Indii kde vraj momentálne trh stagnuje tak možno preto sa VW správa takto odmerane. Tak či onak bude z toho ešte pekne horúco... ;-\
Avatar - Ada je zase tady
17. 10. 2011 09:23
Suzuki ted pujde od deseti k peti
Rozhodnutim kupovat levnejsi, ale mene spolehlive a hlavne zravejsi diesely od Fiatu se sikmooci chlapci zbavili moznosti participovat na uspechu koncernu VW :no: