Nebýt Porsche a VW/Audi, nebyla doteď žádná sériová výroba dvouspojek, zvlášť v meinstreamu. Podívej se jak dlouho nabízí dvojspojku VW a jak dlouho Ford, doufejme, že se ji Ford časem taky naučí dělat pořádně... ;-) >:-[]
Používání techniky CR od Fiatu???
Tradiční argument funšpaget z parmazán klubu.
Prototyp systému CR vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber, v jehož vývoji pokračovala (1976-1992) Spolková vysoká technická škola v Curychu, dále Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
Magneti Marelli, výzkumné centrum Fiat a Elasis do r. 1994 spolupracovaly na vývoji.
Ve výzkumu a vývoji, až do konečného uvedení do sériové! výroby, dále pokračovala německá firma Robert Bosch!
Jestli TOMUHLE říkáte "byznys"..
.. tak to o něm nic vědět ani nechci ;-)
PS: Věřte nevěřte, podnikat se dá (a celkem slušně) i BEZ takovýhle praktik :-)
Ak by si pozorne čítal auto.cz, nemusel si sa strápňovať touto otázkou o motoroch do 1600 cm2.
Suzuki chcelo práve dieselmotor o objeme 1,6 a aj ho bude nakupovať pre svoj nový model u konkurencie.
[odkaz]
Tak spekulovat můžeme očelicvšem. Pravda je, že VW má v tuto chvíli 1,2 TDI a 1,6 TDI. A aby jsem pravdu řekl, tak ani na 1,2 TDi nevidím nic špatného. Ale co se děje mezi VW a Suzuki vědí asi jen oni.
Skutecny duvod u VW je pomaly vyvoj hybridnich technologii
VW by moc radi sdileli hybridni technologie se Suzuki, ale podle internich zprav je u VW vyvoj hybridu pro mensi vozy teprve na zacatku nebo jeste nezacal vubec. Tak ze VW hraje o cas... ;-)
Rozcarovani podvedene Suzuki je jasne. VW nabizelo neco co nema pripravene pro vyrobu nebo nema vubec. Naftove motory od Fiatu jsou jen zastupnym problemem.
[odkaz]
Volkswagen udajne uvede sve hybridni Up! a Golf ne drive nez za tri roky v Asii. Tak dlouho urcite Suzuki cekat nebude.
Vidim, ze mozna neco malo vite o autech (zejmena tech francouzskych), ale u businessu prakticky nic. ;-\
Napovim - proc asi stavi VW montovny v Indii a Cine? Preji hezky den!
...což je dobrý motor, ale:
1) Nevíme jestli ho VW skutečně Suzuki nabídl
2) Pokud ano, nevíme za kolik peněz / za jakou protislužbu
3) Jestli se ten motor do malých modelů Suzuki hodí, 1.3 od Fiatu je pravděpodobně lehčí a menší
suzuki mi nepřijde moc jako lowend automobilka... :-) swift, vitara nebo kizashi jsou naopak velmi povedená a konkurenceschopná auta...
a když VW není schopno podle všeho dodržet pravdila hry tak by je měla buď začít dodržovat a nebo nechat japonce bejt...oni si vw VW myslí, že když jsou superkoncern tak si mohou dělat co chtějí...já naopak suzuki fandím...pan piech a jeho banda potřebují trochu srazit hřebínek...
Jak že to tenkrát Hitler Göringovi řekl, když přijela velká japonská delegace na průzkum?: "Proveďte je kde chtějí, ale postarejte se o to, ať toho moc nevidí". Asi tak nějak to bude i dnes s VW.
Vidím, jak v MB skupují pozemky na rošíření Česany. Vím, jak Němci třeba před časem čučeli na lití hliníkových bloků motorů, vím, že když mají v mateřském VW nějaký problém s kterým si neví rady, tak s tím hned do té MB letí...
A ze zkušenosti v cestovní kanceláři vím, že Němci jsou trotlové, nejsou schopni samostatného uvažování, jen poslouchání rozkazů.
Souhlasim ze informace z verejnych zdroju asi nebudou to pravy orechovy. Kazdopadne "na kazdym sprochu pravdy trochu" taky plati a kdyz si prictes ostatni vnitrofiremni informace (viz napr. Kylie vyse), nijak to moje mineni o praktikach VW managementu vylepsit nemuze..
EDIT: slovo "praktiky" po Kylie neopakuju zamerne, v prubehu psani jsem mel hovor :-)
Vlastná zaujatosť ti nedovolí racionálne rozmýšlať... Daj si dole tie talianske imidžové okuliare a rozhliadni sa okolo seba. Ja VW nefandím ale zato na nich nebudem kydať - ešte k tomu blbosti že "nemajú vlastný vývoj"... :no: tomu hádam ani sám neveríš...
Na téma "praktiky pana PIËCHa" vyšlo tak 1000 článků (a to možná NEbude ani nadsázka ;-) ) a ... možná někde nějaký "vyvracející" vyšel, ale já na něj opravdu NE"narazila" :-)
ani smrt nebere. Vždyť ti chudáci z VW nejsou schopni vlastního vývoje, viz neustálého rozšiřování vývoje v MB, nebo používání techniky Common railu od FIATu.
Tady jde hlavně o to, jak se kdo staví k podobně zaručeným info v takových článcích. Není to tak dlouho, co tu na tohle téma vyšel článek a za pár dní na stejné téma další, který info v prvním článku vyvracel... ;-)
Dohoda je dohoda, nebo? :-)
Nebo ppatříte k těm, co si myslí že "ten silnější" dohody NEmusí dodržovat? NE že by to i v "běžném" životě nebylo "běžné" ;-)
Nic nového pod sluncem, stačí napsat/opsat nějaký článeček a lidi v tom mají hned absolutně jasno (tím pochopitelně zdaleka nemyslím jen tebe ani se tady jednostranně nezastávám VW)... ;-)
Ono ve firmě vw PROBĚHLO "povstání slušných", bohužel oknem vyhozený F. Piëch se dveřmi vrátil ... (a on se svým "přístupem" k lidem/firmám vpodstatě ani NEtají.. :-|
Netvrdil by som to nakoľko Suzuki doteraz šlapalo aj bez VW celkom slušne. Veď VW nekupovalo akcie zdochnutého psa ale zdatného hráča v triede malých vozidiel no hlavne kvôli Indii kde vraj momentálne trh stagnuje tak možno preto sa VW správa takto odmerane. Tak či onak bude z toho ešte pekne horúco... ;-\
Rozhodnutim kupovat levnejsi, ale mene spolehlive a hlavne zravejsi diesely od Fiatu se sikmooci chlapci zbavili moznosti participovat na uspechu koncernu VW :no: