Ekonomika
jakozto lowend japonska automobilka by si nemela moc vyskakovat :-!
Dohoda je dohoda, nebo? 😄
Nebo ppatříte k těm, co si myslí že "ten silnější" dohody NEmusí dodržovat? NE že by to i v "běžném" životě nebylo "běžné" 😉
Nebo ppatříte k těm, co si myslí že "ten silnější" dohody NEmusí dodržovat? NE že by to i v "běžném" životě nebylo "běžné" 😉
suzuki mi nepřijde moc jako lowend automobilka... 😄 swift, vitara nebo kizashi jsou naopak velmi povedená a konkurenceschopná auta...
a když VW není schopno podle všeho dodržet pravdila hry tak by je měla buď začít dodržovat a nebo nechat japonce bejt...oni si vw VW myslí, že když jsou superkoncern tak si mohou dělat co chtějí...já naopak suzuki fandím...pan piech a jeho banda potřebují trochu srazit hřebínek...
a když VW není schopno podle všeho dodržet pravdila hry tak by je měla buď začít dodržovat a nebo nechat japonce bejt...oni si vw VW myslí, že když jsou superkoncern tak si mohou dělat co chtějí...já naopak suzuki fandím...pan piech a jeho banda potřebují trochu srazit hřebínek...
ani smrt nebere. Vždyť ti chudáci z VW nejsou schopni vlastního vývoje, viz neustálého rozšiřování vývoje v MB, nebo používání techniky Common railu od FIATu.
Vlastná zaujatosť ti nedovolí racionálne rozmýšlať... Daj si dole tie talianske imidžové okuliare a rozhliadni sa okolo seba. Ja VW nefandím ale zato na nich nebudem kydať - ešte k tomu blbosti že "nemajú vlastný vývoj"... :no: tomu hádam ani sám neveríš...
Vidím, jak v MB skupují pozemky na rošíření Česany. Vím, jak Němci třeba před časem čučeli na lití hliníkových bloků motorů, vím, že když mají v mateřském VW nějaký problém s kterým si neví rady, tak s tím hned do té MB letí...
A ze zkušenosti v cestovní kanceláři vím, že Němci jsou trotlové, nejsou schopni samostatného uvažování, jen poslouchání rozkazů.
A ze zkušenosti v cestovní kanceláři vím, že Němci jsou trotlové, nejsou schopni samostatného uvažování, jen poslouchání rozkazů.
Nemam sice brutalny prehlad o autach, no nie su nahodou ich ospevovane prevodovky od ZF? S LED tiez neprisli ako prvi. A dalo by sa pokracovat...
Ospevovane prevodovky maji VW od BorgWarner coz je americka firma, sidlo Michigan USA, ktera nedavno koupila treba Haldex 😉
Používání techniky CR od Fiatu???
Tradiční argument funšpaget z parmazán klubu.
Prototyp systému CR vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber, v jehož vývoji pokračovala (1976-1992) Spolková vysoká technická škola v Curychu, dále Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
Magneti Marelli, výzkumné centrum Fiat a Elasis do r. 1994 spolupracovaly na vývoji.
Ve výzkumu a vývoji, až do konečného uvedení do sériové! výroby, dále pokračovala německá firma Robert Bosch!
Tradiční argument funšpaget z parmazán klubu.
Prototyp systému CR vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber, v jehož vývoji pokračovala (1976-1992) Spolková vysoká technická škola v Curychu, dále Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
Magneti Marelli, výzkumné centrum Fiat a Elasis do r. 1994 spolupracovaly na vývoji.
Ve výzkumu a vývoji, až do konečného uvedení do sériové! výroby, dále pokračovala německá firma Robert Bosch!
Tady tak nějak nejde o to, proč Suzuki neodebírá (diesel)motory od VW, ale spíš o to, že VW neměl k tomu odebírání co nabídnout.
Tříválce nechtějí a VW nic jiného (no hádej)..nemá.
Co tak může VW nabízet v kubatůře do 1600ccm?
1.2TDI? >😁 >😁
Tříválce nechtějí a VW nic jiného (no hádej)..nemá.
Co tak může VW nabízet v kubatůře do 1600ccm?
1.2TDI? >😁 >😁
1,6 TDI CR, 1598 cm3
...což je dobrý motor, ale😒br />
1) Nevíme jestli ho VW skutečně Suzuki nabídl
2) Pokud ano, nevíme za kolik peněz / za jakou protislužbu
3) Jestli se ten motor do malých modelů Suzuki hodí, 1.3 od Fiatu je pravděpodobně lehčí a menší
2) Pokud ano, nevíme za kolik peněz / za jakou protislužbu
3) Jestli se ten motor do malých modelů Suzuki hodí, 1.3 od Fiatu je pravděpodobně lehčí a menší
Ak by si pozorne čítal auto.cz, nemusel si sa strápňovať touto otázkou o motoroch do 1600 cm2.
Suzuki chcelo práve dieselmotor o objeme 1,6 a aj ho bude nakupovať pre svoj nový model u konkurencie.
[odkaz]
Suzuki chcelo práve dieselmotor o objeme 1,6 a aj ho bude nakupovať pre svoj nový model u konkurencie.
[odkaz]
VW by moc radi sdileli hybridni technologie se Suzuki, ale podle internich zprav je u VW vyvoj hybridu pro mensi vozy teprve na zacatku nebo jeste nezacal vubec. Tak ze VW hraje o cas... 😉
Rozcarovani podvedene Suzuki je jasne. VW nabizelo neco co nema pripravene pro vyrobu nebo nema vubec. Naftove motory od Fiatu jsou jen zastupnym problemem.
[odkaz]
Volkswagen udajne uvede sve hybridni Up! a Golf ne drive nez za tri roky v Asii. Tak dlouho urcite Suzuki cekat nebude.
Rozcarovani podvedene Suzuki je jasne. VW nabizelo neco co nema pripravene pro vyrobu nebo nema vubec. Naftove motory od Fiatu jsou jen zastupnym problemem.
[odkaz]
Volkswagen udajne uvede sve hybridni Up! a Golf ne drive nez za tri roky v Asii. Tak dlouho urcite Suzuki cekat nebude.
EDIT: slovo "praktiky" po Kylie neopakuju zamerne, v prubehu psani jsem mel hovor 😄
2) vy jste asi NEpochopil "o co jde", nebo? 😉
3) vw je PROTI dohodě, právě NEnechával moc "participovat" 😄
Napovim - proc asi stavi VW montovny v Indii a Cine? Preji hezky den!
.. tak to o něm nic vědět ani nechci 😉
PS: Věřte nevěřte, podnikat se dá (a celkem slušně) i BEZ takovýhle praktik 😄
K tomu PS: Jak kde a jak s kým ... 😉