No já bych chtěl zase jen konstatovat, že většinou ti největší, z důvodů neuříditelnosti, velice často také zanikají, nebo se alespoň dostávají do problémů. Enron, PanAm, GM (měl namále), problémy Toyoty, Lehman Brothers, atp... Nic víc, nic míň...
jossalito
0
Chlapče, Německo má nejvýkonnější a nejstabilnější ekonomiku v Evropě. Němci nemívají problémy s řízením, to je mnohokráte potvrzená a historická ověřená pravda. Zbytečně se tu ztrapňuješ.
Zbysek01
0
Historicky to tak proste je. Kolobeh.... z malych firem se fuzuji velke, ktere jsou pak neohrabane a zanikaji a porad dokola.... 😉 Cena akcii proste nemuze rust donekonecna to neni technicky mozny 😄.
Tim neutocim na VW, BMW, GM a jakekoliv jine firmy..
jets_cz
0
no třeba druhou válku moc neuřídili 😄 naštěstí...
_MT_
0
Třetí říše nebyla akciová společnost. Jinak by Hitler dostal dávno padáka.
abacus
0
No vzhľadom na to aký vplyv má Nemecko na (ne)stabilitu európskej ekonomiky, by sme mohli konštatovať, že to tu stále ovláda. 😄
Dylan McKay
0
Vsak mas na tom i svuj podil, alespon za CR a SK... 😉 :yes:
Hammunasakra
0
A prý bude "ještě hůř" 😄
Choochoo
0
Snad ne 😉 Sazim na korcomentalitu, ti nepolevi 😉
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
figurka
0
A co by jsi chtěl dodat k výrobci, který je schopen dosáhnout tohoto výsledku. Neúspěch ?
honysek
0
Není v článku chyba? Tvrdí, že koncern VW prodal za zaří 2011 cca 750 tis aut a bez Scanice cca 660 tis aut. Doopravdy Scania dělá 90 tis. aut měsíčně? Je to vůbec možný???
No já bych chtěl zase jen konstatovat, že většinou ti největší, z důvodů neuříditelnosti, velice často také zanikají, nebo se alespoň dostávají do problémů. Enron, PanAm, GM (měl namále), problémy Toyoty, Lehman Brothers, atp... Nic víc, nic míň...
Tim neutocim na VW, BMW, GM a jakekoliv jine firmy..