Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge Charger 3,6 VVT – Velká Amerika

Krize nekrize, za Atlantikem se pořád vyrábějí silná, ale dostupná auta s pohonem zadní nápravy. Jak jezdí moderní třísetkoňová Amerika za půl milionu?
Zpět na článek
18. 10. 2011 22:32
Re: Mal som ho požičané
Mustang je katastrofa, v žádném případě nekupovat! Před lety jsem si ho dovezl jako lehce ojetého s V6 a pokud bych ho měl k něčemu přirovnat, tak je to na úrovni Audi 80 z 90 let. Tuhá zadní, pomalý automat a motor těžká historie. Auto je sice moc hezké (já měl kabrio na 20"), ale to je asi tak všechno. Co mě pokaždé rozesmálo, že mi na dálnici každý uhýbal. Ono to ale nejelo a pokud přišla táhlá zatáčka, tak jsem se rychle přesouval do pravého pruhu. >:D Asi jsem vůči Mustangu moc kritický, ale mám 300c SRT8 a to je auto, na které Mustang ani nedosáhne. A to nemám na mysli motor. Porovnávám podvozek, interier a hlavně jeho zpracování. Je to prostě auto někam k moři, kde to bude jezdit 50 po městě a lovit děvčata >:D
Avatar - Bristol
18. 10. 2011 21:16
Re: Dodge
já mám právě zkušenost jen s výše uvedeným buickem...no co si budeme povídat...na okresky raději vyrazíš na kole než v tomhle...ale...tohle auto má v sobě takový...no jak to říct...prostě majestát...který nenabízí ani mercedes S předminulé generace...prostě obrovitá dlouhatánska kapota na kterou si z místa řidiče vidíš...a i to že ti místo mrzké 1.2ky brumlá před nohama 8válec je trochu jinej pocit...i když živit bych to nechtěl...minimálně tady v ČR ne...
Avatar - Ondore
18. 10. 2011 21:07
Re: DODGE LOGAN
GTI naopak, je pre mňa cťou, že nie som myšlienkovo naladený rovnako ako Ty :-)
18. 10. 2011 20:45
Zbytecne vylevy
Jestli je v USA touha po BMW nebo neni, je uplne jedno, toto je jina trida aut. Charger neni konkurenci BMW ani si na to nehraje, toto je proste bezna stredni trida nicmene pro jiny trh a pokud je 3,6 V6 se zadnim nahonem pro nekoho Logan, lze sam sobe.
Ja osobne jsem taky amerky nemohl ani citit, ale kdyz jsem se okolo nich par mesicu motal, pochopil jsem. Oni techniku auta neresi, neresi(li) ani spotrebu, ani plasty, ani priplatkovou vybavu. Auto musi mit automat, klimatizaci na -13 sutpnu a drzak na kolu, vzdyt to na cestu z prace a do prace staci. Ja to pochopil a yhle auta jsem si taky zamiloval. Kdo nezazil, nechape a jeho hodnoceni vypada pouze smesne. Nebo se smejete i Indum, ze jezdi v Nano popr Vitenamcum na motorkach? Odpovida to mistnim zvykum a potrebam, ber nebo nech byt, ale ponizovat toto auto je mimo misu
18. 10. 2011 17:23
Re: slusne auto
USA maju iny standart pocitania oktanov. 93AKI ~ 98RON

[odkaz]
18. 10. 2011 16:54
Malost lidí z ČR
Stačí se rozhlédnout. Cílová skupina tohoto modelu v americe je stejná jako cílová skupina miniaut v čr . A já radši budu jezdit nádhernou 5 metrů dlouhou lodí poháněnou 300 koňmi v atmosferickém motoru ,než abych jezdil v nějakém mini hatchbacku. A co je mi po tom ,že za 5 let to auto už nebude provozu schopné a bude hnít všude kde to jen jde ,když za pět let toto auto už dávno nebudu mít.

Americká auta jsou krásná , majestátní a klasická ( motor,převodovka atd.) je dělaná co nejjednodušeji ,protože američani mývají díky svým dálnicím velký nájezd km. za 5 let najede 300 000 km i babička. A tak je nutné ,aby motor a převodovka vydržely minimálně tuto dobu ... dost často přežijí kastli. Bohužel po ropné krizi v usa už američani nevyrábějí to co kdysi ,ale kdo se měl tu čest svézt v klasické americe ten byl ohromen jak to auto ač po 40 letech vypadalo a jezdilo (mluvíme o původním stavu - jen californie a garáž ) . To by nezvládl ani MB a snad ani rolls royce ... Až si uvědomíte tyto věci a mnohem dalších skutečností ,pak tepre hodnoťte tohle auto a všechna z USA obecně.
Avatar - gld
18. 10. 2011 16:39
Re: Pochvala autorovi
Áno, autorom rozhodne patrí pochvala za zaujímavý test zo "služobnej cesty" >:D

Ináč charger je mi veľmi sympatický. Veľké robustné auto s klasickou koncepciou, silný motor a k tomu nízka cena? Ak by som mal ešte nejaké pochyby, pozriem sa na dizajn. Však to auto je nádherné aj v bielej farbe autopožičovne. V bočnej siluete vidím celkom slušné retro.

Spotreba 7-9 litrov je tiež výborná. V európskych podmienkach (kde predsalen jazdíme rýchlejšie) by to bolo asi o liter-dva viac, no aj tak.

No a nakoniec asi najdôležitejšia položka- spoľahlivosť pohonného reťazca. Podobne koncipované autá majú predpoklad slúžiť stotisíce kilometrov bez fatálnejších porúch. Čo eurodrzci vnímajú ako závažné nedostatky (absencia turba, 4x4, 8 stupňovej viacspojkovej prevodovky, sofistikovaný podvozok) sa veľmi pozitívne prejaví na spoľahlivosti a prevádzkových nákladoch.
18. 10. 2011 16:01
Re: DODGE LOGAN
Mne se novy Charger libi jak zvenku, tak zevnitr. 300 koni pri takovehle spotrebe je taky super.

BRAVO DODGE :yes:
Avatar - Bristol
18. 10. 2011 11:39
Dodge
na některé přispěvatele tu reagovat raději nebudu, protože to vůbec nemá smysl, ale u některých je vidět že jezdili max. tak tou octávkou...a ještě v 1.2 TSi

tím nechci říct že já jsem jel v tomhle konkrétním chargeru, ovšem měl jsem tu možnost projet se amerikou(dokonce velmi klasickou: buick park evenue 1988 4.6 V8) je to velmi zvláštní typ auta...evropskej zákazník se při pohledu do interieru bud zasměje nebo zděsí...mě se líbil...kůži to mělo...automat také, jen ta palubka byla prapodivná, neříkám nic...tehdejší mercedesy a BMW na tom byli o dost lépe

ale tyto auta mají smysl...pokud tedy pomineme hrůzostrašnou spotřebu toho konkrétního buicka, tak to bylo perfektní, bytelné a neuvěřitelně pohodlné auto...a stoprocentně spolehlivé a nenáročné na údržbu!!!

jak tady čtu spotřeba tohoto šestiválce už není tak katastrofální a nemusela by se zdát ani spoustě evropanům...pokud k tomu přidáme opravdu konkurenceschopnou cenu a silný motor, který vydrží na věky, tak je tu spoustu argumentů pro, proti je podivný interiér a levně působící sedačky, v zatáčkách na evropana mít asi nebude...ale dnes stejně drtivá většina lidí co jezdí s auty této kategorie tak tráví život na dálnicích nebo ve městě

je to o určení priorit: mít 300 koňové auto za cenu menší než superb 1.4tsi...?? nebudeme se bavít které auto je na tom technologicky vejš nebo níž...to je snad každému jasné...jistě by se však našlo dost lidí co by mu před superbem dali přednost

i já se k nim hlásím :yes: :yes:
18. 10. 2011 11:35
Spotřeba
Spotřeba téhle klasiky mi připadá jako fantastická. Porovnejte s testem Superba 1.4TSI, Dodge má 215 KW, 347 NM, hmotnost 1630, Superb 92 KW, 200 NM, váží teoreticky asi o 150 kg méně. Spotřeba Superbu se supermoderním downsizovaným motorem je asi o litr nižší. V Superbu je navíc manuální šestikvalt oproti americkému pětirychlostnímu automatu. Už tam bude tak možná půl litru až litr rozdíl.
Také se Vám občas stýská po pořádných motorech? Jasně, Superb má mnohem hodnotněji působící plasty ...
18. 10. 2011 10:51
No nevim
Dle me je to opodstatnene. Je to takova novodoba 120ka. Tohle auto bude jezdit 50 let bez problemu. A cokoliv se tam pokazi tak clovek bude schopny si to s nejakou zakladni znalosti opravit, protoze to bude vse mechanika a ne elektronika. Ty auta jsou delane proste co nejjednoduseji aby byla co nejspolehlivejsi. Ochcavka 1.2TSi bude za 150 tisic kam tak na generalku. Tohle auto bude za 150 MIL lehce zajete.
Avatar - cerrbion
18. 10. 2011 09:39
Re: Sotek
plkáš nesmysly, ani v článku se nepíše o tom, že by auto bylo nekvalitní, jen že namá "trendy plasty" a že je auto celkově nastaveno na amerického řidiče. A ano s oktávíí to vážně srovnávat nelze. Za prvé je to jiná třída, segment, cílová skupina, potřeby trhu. Amrická auto jsou všechno jen ne nekvalitní. Oktavia, na které najedeš 300k můžeš hodit ze skály, toho dodge bude bez problému používat ještě tvoje vnučka.
18. 10. 2011 15:27
DODGE LOGAN
Spontánní křečí klasického garážového europrosťáčka je, zahájit po zjištění, že auto měří přes pět metrů a stojí v (prostém nicneřikajícím) přepočtu šest set tyček, dokonalé diskusní oslavné USorgie, jakož i zatracování zdejší produkce. Píšeme o klasickém severoamerickém (v našem pojetí takřka lowendovém) produktu, nahoře máme skutečně ojedinělou možnost obohatit se o poznatky mistra testéra, dávkujme tedy adekvátně slova.

Tak především na věc nutno nahlížet optikou eurodrzka, zhýčkaného doslovnými světovými klenoty silnic, vyráběné v kolébce motorismu těmi, kdo to umí nejlépe (Mercedes-Benz, BMW, například). Tuhle věc vyřiďme rychle a krátkou větou - potřebuje-li US jezdec superauto, chce-li káru s tím nejlepším, co svět umí, a rozumí-li autům, koupí si v Americe (v obdobné konfiguraci)... Mercedes-Benz nebo BMW.

Nahoře ovšem není test konkurenta těchto evropských majstrštyků, jak by se z některých diskusních žalmů mohlo snad i zdát, nahoře je test tamního (v historicky mlžných reminiscencích) ikonozního vozu přetaveného aktuálně do jakž takž (tam) přijatelného kabátu. Auto, které ovšem v eurovočích jede na neharmonizujících reáliích, na nekaceptovatelném designu a nepřitažlivém celku. Nás může jen těšit, že obdobná evropská řešení (5m, 300 koní) jsou konfrontačně na takové výši, že když jedou kolem, jezdci z chargerů skáčou strachy bočním okénkem do polí...

Tedy nazírejmě na tento americký produkt z pozice těch, kteří skoro pod každým evropským kopcem bouchají auta, nad kterými se znalým lidem v Americe sbíhají sliny. Ostatně i tam je to auto za pár kaček, a podle toho také vypadá jak zvenku tak (bože) zevnitř.

Skutečnost, že v Evropě utrácíme za auta o trochu více peněz však neznamená, že bys měl zítra požádat v USA o motoristicky azyl, neboť kdyby ti ho udělili, první, co bys tam udělal je to, že by sis šel koupit jednoho... pětkovýho bavoráka. A to, jestli na toho bavoráka máš, nemáš, nebo nikdy ani mít nebudeš, to tu samozřejmě nezajímá nikoho, to doufám chápeš...

P.S. Velká pochvala za velký test :yes:

BRAVO AUTO-EVROPA :yes:
17. 4. 2012 01:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr164
4. 12. 2011 17:13
Otřesně vypadající a solidně finkční nástroj
Charger má otřesný vzhled. Ukazuje na úroveň US designu a stylingu a současně na stejně otřesnou kulturní úroveň Američanů, kteří si něco takového kupují (mohu potvrdit z osobních kontaktů). Na druhé straně kdyby Chrysler 300C / Lancia Thema zhubly o jedenapůl metráku a stály půl melounu jako tento Dodge, pak by šlo o bargain (super výhodnou koupi). Postavit s Pentastarem kvalitní a zbytečnostmi nepředražený a nepřetížený vůz pro řidiče je úkolem Evropanů ve Fiatu.
4. 11. 2011 11:00
Dodge Charger 2010 SXT 3,5SOHC praxe
Dobry den, neda mi to, abych neprispel: Minule leto jsem stravil v USA a mel jsem tu cest s tehdejsi zakladni verzi Dodge Charger. Taky z pujcovny. Tehdy to ovsem bylo pred faceliftem. Takze nejvyznamnejsi - byl motor. Konkretne stary 3,5l V6 SOHC s nejakymi 180KW. To se muze zdat hodne ale predfaceliftova verze ma dobrych 1900kg i v zakladni motorizaci. K tomu 4 stupnovy automat. Ted prakticke postrehy: Zvenku se mi vuz opravdu LIBI, ale to muze celkove tim, ze jsem zatizeny na nektere ameriky. Interier byl klasicky unifikovany. Nic moc ale neurazil. Aůe dodge si nikdy nehral na luxusni tridu. Naoprak mi jejich filozofie pripada jako trochu neotesana a sebevedoma. A v tomto duchu to nema chybu. Ted z5 k autu: V interieru bylo vse potrebne: okna i zrcatka v elektrice, manualni klima (velmi vykonna a to clovek v nevadske pousti oceni), zakladni palubni pocitac, slusne hrajici satelitni radio...velmi pohodlne a velke sedadla a rozsahlou moznosti nastaveni a skvela vychytavka: moznost nastaveni vzdalenosti pedalu. takze si clovek muze udelat velmi pohodlny a nizky cruising posaz a nebo sedet jako v nakladaku. V obou pripadech je vsude az neuveritelne hodne mista. Jizda: nejslabsi clanek byl bezpochyby motor v kombinaci se 4 stupnovym automatem. Jizda byla opravdu velmi komfortni, ale taky subjektivne velmi nedynamicka. To bylo dano lenosti automatu, ktery dokonale zahlazoval jakekoliv pokusy motou o akceleraci a taky velka hmotnost a odtlumeni. A k tomu vsemu jeste vlezle esp. Ale kdyz se stabilizace deaktivovala, zdychlily se reakce prevodovky a hlavne se dalo dritovat:D Brzdy byly velmi ucinne a sebevedome. Verze SRT a mozna i R/T maji bremba a ty pry skoro nejsou unavit. Podvozek byl naladeny komfortne. Az moc. Ale podotykam, ze se jedna o zakladni verzi. Naopak V8 verze jsou o hodne "sportovnejsi" a tvrdsi i pri zachovani komfortu. Tyhle auta si nehrajou na sportaky, ale umi ukazat poradne zuby. Mel jsem i kratkou cest s verzi R/T a je to UPLNE neco JINEHO!! Nejen 2,2l objemu navic, ale hlavne V8 charakteristika. Hemi je neco sileneho a to nejen zvukove. Taky automat, podvozek a brzdy jsou tam naladene jinak. Skoda ze si tyhle vyssi stupne nemohli vyzkouset i pani redaktori... A jeste 1 zajimavost: Spotreba. S Chargerem SXT jsem najezdil skoro 1000mil a to prevazne po meste a taky 1 dalkovou trasu pres Sierra Nevada do Yosemitte parku (skoro 2000m prevyseni). A verditk? po meste spotreba 8,8l 87 oktanoveho benzinu!!! A dalkova trasa po horskych serpentynach se starou dychavicnou atmosferou ve vysce 3300mnm? Rovnych 8. Nekecam, mam to vyfocene... Tohle neni spatne na 87 oktanovy benzin 2Tunove auto s automatem a 3,5L motorem, ne? V8 bude mit urcite vetsi spotrebu ve meste, ale na dalkovych trasach bude asi stejna ale za uplne jine svezeni. Tam uz se tomu nemusi tak slapat na krk. Takze celkove: pokud se nekdo sveze amerikou v ZAKLADNI verzi se ZAKLADNIM V6 motorem a hodnoti plasty, torzni tuhost a naladeni podvozku, tak je to smesne. Ukazte mi evropske auto za podobne penize na tehle platforme. A nebo alespon stejny pomer vykon/hmotnost. Svezte se i s V8 a uvidite. Tam uz je i vybava o necem jinem. Jo, neni to mozna dokonale zpracovane, ale rozhodne to nerazi. A urcite se nestane, ze z toho vylezete rozlamani. A ten zvuk..... Omlouvam se, jestli je text kostrbaty a rozmazany. Pisu to jen tak narychlo...
neregistrovaný "Jana.Hruskova"
25. 10. 2011 19:09
Placení parkování po telefonu (studentský projekt)
Ahoj motoristi :-) ,
děláme průzkum trhu pro jednu parkovací aplikaci. Tímto bych vás všechny chtěla poprosit o 3 minuty času které zabere vyplnění našeho krátkého dotazníku [odkaz] .. Předem moc děkuji všem co se zůčastní. Zdar :-)
20. 10. 2011 17:36
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
Ano, 300C ma odvetravane sedacky, ale to byl jen detail, o nic nejde :-)

Je pravdou, ze vetsima komentaru (ale v jiste mire i hlavni clanek) je tendencnich. Ale nevadi, az se diskutujici skutecne seznami s nejakym US car, zmeni nazor. Proste k tomu empiricky dospeje.

M. Horak, Caliber Cars
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 15:04
Re: Sotek
[odkaz]

Není interiér jako interiér. To víš, autopůjčovna musí vydělat, ta zakazníkovi moc nekofrtu nedá, ta chce aby kára stála co nejméně, no výrobce jí vyhoví, proč by nevyhověl. Normální člověk si ale koupí něco jinýho.

A ted můžeš srovnávat s evropu. I další aprametry jako zrychlení, výkon, spotřebu, prostornost, výbavu a nezapomen pak na cenu.
To se zas zasměju já >:D Superbe >:D
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 13:34
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
No 300C je má, měl sem za to že sou i u Chargeru. No koukám že ne, no neva.
Nicméně u 300 jsou k mání u vyšších verzích výbavy.

To je tady běžné, prostě jsou tu v oblibě jen německé zančky, vše ostatní je špatné nebo aspon ne tak dobré a to prosím včetně Jaguaru. Víc netřeba asi dodávat, obrázek jste si udělal sám.
20. 10. 2011 13:26
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
Vybava je u vyssich verzi skutecne pomerne rozsahla, ale sedacky s ventilaci nenabizel Charger nikdy a nenabizi je ani v modelovem roce 2011, nelze je objednat - jen pro upresneni.

Jinak skutecne nuzete mit kompletni vybavu. Dodge se zameril spis na bezpecnostni prvky, kde najdete vsechny airbagy, stabilizaci podvozku, brzdovy asistent, system sledovani "mrtveho uhlu" ve zpetnych zrcatcich, adaptivni tempomat atd.

Obecne:
je skoda, ze diskuze je zaplnena zlobnymi prispevky nepodlozenymi zadnymi vlastnimi zkusenostmi nebo prozitky, malokdo si tento vuz nekdy "osahal", ale presto tito prispevatele vedi vsechno (povetsinou negativni). Takhle diskuze neplni svuj ucel...

Mejte se,
M. Horak, Caliber Cars, s.r.o.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:22
Re: NA CESKE SILNICE...
Charger není midsize, to je Avenger, neplette si třídy.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:21
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
protože demagogie, polopravdy, lži a nesmysly, které kolují po evropě už řadu let a dávno neplatí.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:20
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
1) položky výbavy chybí JEN u testované socka verze v základu, lepší výbavy je mají vč. vhyřívaného volantu, sedadel s vnetilací atd.

2) volant můžeš mít ve vyšších verzí v kůži a dřevu

3) sedačky můžeš mít čalouněné kůží nappa v černé, červené a dalších barvách

4) Zkus někdy srovnávat srovantelné věci, třídy, výbavy, výkony.

Když už se mermomocí snažíš dávat za příklad Chargeru BMW, zkus proti BMW nasadit Charger R/T nebo RallySport v plné výbavě.
Pak ti a tobě podobným posměváčkům ztuhne úsměv.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:15
Re: NA CESKE SILNICE...
Dodge umí nabídnout stejný, možná větší testosteron jak BMW. jednou to možná poznáš.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:13
Re: NA CESKE SILNICE...
No za to tebe bych typoval tak na 12 >:D
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:08
Re: Zadní náhon
Všechny ne, DTS je předohrab. >:D
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:05
Re: Zbytecne vylevy
Ne tohle fakt není midsize, to je Avenger/200. Tohle je Large cars.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:04
Re: Dodge Charger 3.6 VVT
Už přišel. V USA už jdou tyto vozy s 8st. automatem normálně koupit. Charger SXT a 300 Limited a 300S.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:02
Re: Malost lidí z ČR
Nevím co by po 5ti letech na americe hnilo. Mě ta nic nehnije a ani nehnilo, navíc půlka plechů je hliníková slitina >:-[]

A ty auta vydrží najet přes půl milionu km v pohodě.

Jinak máš pravdu.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 12:00
Re: Mal som ho požičané
Njn, ale 2005 Mustang V6 a 2011 Mustang V6 je nebe a dudy. Hlavně on ten 4,0 V6 byla historická vykopávka, což ale věděl každý kdo se o to trochu zajímal a bud to byl schopen akceptovat, nebo do Mustangu nešel, popř. šel do V8ky...

Taky důvod, proč sem Mustanga nekoupil, bys stál stejný prachy jako 300C, jenže to bylo jen šidítko, jak říkáš. Ale časy se mění.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 11:57
Re: DODGE LOGAN
On tam nikdo nešílí. BMW ani MB první príčky neobsazují, dokonce ani mezi "luxusní auty". Asi by to chtělo nový brejle, popř. čteš ty tabulyk prodejů odpsodu >:-[]
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 11:56
Re: DODGE LOGAN
Lepší soud rnacavé nízkoprofilávky a vzít to s nima 140kou po hradecký dálnici od prahy. Podzravuj záda, amigo :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 11:51
Re: argument: cena
Sít nebyl moc dobrá, ale byla lepšínež je za fiatu ted. ovšem co blyo tragický byla nulová reklama, propagaci děalis píš fanoušci než prodejci a ceny byly dost pepálené.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 11:46
Re: No nevim
Elektriky je tam dost, i když tahle výbava je zrovna totální socka. Halt kára z půjčovny...
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 11:44
Re: auto za pol melona a vacsie ako mercedes S
rozdíl robí výbava. A logo na kapotě za který paltíš. Tohle není konkurence Mercedesu.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 11:42
Re: Sotek
Změnilo. Charger SXT 2012, který už je v prodeji má standartně 8st. převodovku ZF. Můžeš si koupit. Ovšem jaksi to půjčovna nenabízí, tam sou vždy auta v základní výbavě, se základním motrem a převodovkou.

Asi překvapivý, že?
Ovšem pouze pro neznalé, jinak kdo ví, tak ví že to tam je takhle xy let.
20. 10. 2011 01:01
Re: co na to redakce?
Dobry den,

vozu s phonem zadni napravy je v USA skutecne stale do sytosti - Cadillac STS, vsechny Cadillac CTS, Cadillac CTS-V, Cadillac Escalade, Chevy Suburban, Ford Mustang, Chevy Camaro, Chevy Corvette, Lincoln Town Car, Lincoln Navigator, Chrysler 300, Ford Expedition, Dodge Charger, Dodge Durango, Dodge Nitro atd. - jen co me napada ted hned.

V clanku se zminuje spatne audio bez RDS - ve vsech vyssich vybavach je audio Boston s RDS a satelitnim XM radiem, ktere je uzivatelsky maximalne komfortni (bohuzel vsak v Evrope nema podporu). Pripada mi neseriozni se v clanku vysmivat audiu bez RDS, kdyz testuji zamerne nejlevnejsi variantu vozu se zakladnim audiem a je snadno k dohledani, ze vsechny vyssi urovne Chargeru maji plnou podporu systemu RDS.

Posledni poznamka - verte prosim, ze jsme nemel a nemam v umyslu delat zde nasi firme jakoukoli reklamu, je mi nad slunce jasnejsi, ze z tohoto fora nikdy zadny skutecny zakaznik nevzejde. Jen jsem chtel ukazat vyssi vybavu a lepsi motorizaci identickeho automobilu a snad se pokusit presvedcit ostatni o tom, ze "test" je snad ponekud tendencni a bez znalosti skutecneho vozu Dodge Charger (tedy nikoli nejlevnejsi verze).

M. Horak, Caliber cars, s.r.o.
19. 10. 2011 22:13
Re: NA CESKE SILNICE...
Tohle opravdu chápu. Ale ty nevidíš ten rozdíl ? I ten US produkt Volkswagenu je pořád stavěn z pohledu Volkswagenu, tedy opět z toho evropského, je stavěn na evropském základě.
Třeba japonci mají modely opravdu americké. Podívej se třeba na Toyotu Tundra.
19. 10. 2011 20:16
Re: NA CESKE SILNICE...
Dukaz, marianku, dukaz - to je oc tu bezi.

Mas? Sem s nim!

Nemas? Tluchubo!

Zmen si nick na lhar, nebo kecal, nebo tluchuba, dokud neprineses jasny dukaz.

Jdes do toho?

>:D
19. 10. 2011 19:34
Re: NA CESKE SILNICE...
To rikej sam sobe, preventivne, kazde rano.
19. 10. 2011 19:31
Re: NA CESKE SILNICE...
Obe znacky vyrabejici automobily tridy midsize sedan, vyrobeny na tom samem kontinente prodavajici na stejnem trhu.... Uz chapes?
19. 10. 2011 19:28
Re: NA CESKE SILNICE...
Sebelitost, ta ti sedi Navtechu.
19. 10. 2011 19:22
Re: NA CESKE SILNICE...
V pohode, ja se bavim.

Jen je mi lito toho Navtecha...
Avatar - Andromeda
19. 10. 2011 17:15
Re: co na to redakce?
Jeje, pardon -> povedlo se mi dvakráte umístit moje dílo >:-[]
19. 10. 2011 17:00
Re: NA CESKE SILNICE...
V tom případě nechápu, proč považuješ Volkswagen za přímého konkurenta pro Dodge.
19. 10. 2011 16:57
Re: co na to redakce?
Tak o tom, že výkřiky do tmy bez zamyšlení jsou k ničemu se opravdu přít nehodlám a naprosto souhlasím.
19. 10. 2011 16:55
Re: NA CESKE SILNICE...
Začíná ti to ujíždět, mariánku, brzdi :no:
Avatar - Andromeda
19. 10. 2011 16:27
Re: co na to redakce?
Vtip je v tom, že místo racionálních pohledů, vlastních zkušeností, uvědomnění si mnoha odlišností, zvyklostí a z toho plynoucích řešení, jde ve většině o výkřiky do tmy a nesmysly. K věci mluví např. Ondore , o zbytku si nejsem jist. Ty tebou oslavované evropské pohledy alá - je to šrot co žere i trávu u příkopu, je to velký, určitě nespolehlivý, zastaralý, navoněná bída, 5m logan, a podobné slinty rozhodně netvoří nějaký vyjímečný "evropský" pohled - to můžeš jít do každý IV. cenový - rozdíl bude minimální.
Proč se sem nedováží US produkce je na delší, ovšem seriozní debatu, které se tady stejně nedočkáš. Pokud je pro tebe měřítkem kvality diskuze něco ve smyslu "Tesilového testosteronu", tak nemá cenu dál cokoli pitvat - vw ten moment je vwše vwyřešeno jednoznačně a navwěky a je jen otázkou omyvwatelnosti jednotlivwce, kolikráte za den bude číst obsáhlou obdobu Zdrávwas Maria vw jiném balení a může místo ovweček po vwečerech před spaním počítat eurodrzky...
19. 10. 2011 16:26
Re: NA CESKE SILNICE...
Proto se ani nesnazim najit evropskou konkurenci. Jde o automobil vyrobeny a prodavany na US trhu. Stejne jako napr. VW vyrabi, nabizi a prodava (snazi se prodavat) svuj Passat.
19. 10. 2011 16:00
Re: NA CESKE SILNICE...
Přímá konkurence v evropě není. Ideově by se dal zmínit Superb, nebo Latitude.
Jak už jsem psal, rozdílý přístup, požadavky a preference trhu plodí i automobily s důrazem na rozdílné hodnoty. Pokud chceš mermomocí stavět přímé konkurenty a Dodge bereš jako klasický mainstream, 5m jako US normu pro rodinný sedan a V6 pentastar jako minimální slušnou motorizaci dle US standartu, tak mi dej US alternativu ke Golfu 1.4 TSI, nebo Focusu 1.6 Ecoboost. Případně k diesel verzím. Samozřejmě můžeš zkusit i Megane, 308, Octavii... Nebo to zkus u Mondea, Passatu, P508, Laguny, Insignie...
19. 10. 2011 15:50
Re: co na to redakce?
To je právě ten vtip. Právě ten kdo v USA nebyl a s US automobilovou produkcí má minimum zkušeností ti tady ukáže evropský úhel pohledu i třeba se všemi neoprávněnými předsudky a naznačí důvody, proč má US produkce v evropě takový "úspěch" jaký má, případně proč se sem spousty modelů oficiálně nedovážejí.
Pokud by měl každý z nás zde US pohled, tak by se jednalo o nejexotičtější autoweb a u tohoto testu by neštěkl ani pes.
19. 10. 2011 15:23
Re: ...Re: Nádhera!
super , vážne sa teším :yes:
Avatar - Andromeda
19. 10. 2011 15:09
Re: co na to redakce?
Ironií je především fakt, že se k tématu vozů z USA tady jako machr vyjadřuje kde kdo, jako kdyby byl ve Státech odjakživa, denně korzoval na Time Square, absolvoval nejednu zácpu na Park ave, často se nechal vozit na JFK Airport a sám ve svém Cadillacu měl Státy projeté křížem krážem...
Avatar - Andromeda
19. 10. 2011 15:00
Re: co na to redakce?
Co to zas vyvádíš ? Dneska máš koukám silný den, že ?
Za a): Pokud zapřu, že mám k dispizici základ
b): Přesto kritiku zevšeobecňuji na celou výrobní řadu
c): Evidentně lžu v otázce pohonu
tak jde o mystifikaci nebo též o nefér, neobjektivní tvrzení, článek.
Je to POCHOPITELNÉ ???
Další vývody nekomentuji...
19. 10. 2011 14:21
Re: NA CESKE SILNICE...
O Peugeotu ani Citroenu zde nebylo ani slovo. Ani Peugeot, ani Citroen nejsou primymi konkurentu Chargeru. To, ze primy konkurent Volkswagen nedokaze proti Chargeru nic postavit je faktem a tim nic nenadelas. To nahore neni stret aut z ruznych konkurentu. VW vyrabi auta na stejnem kontinentu jako Chrysler. Ano uznavam, jde o stret mainstreamu (Dodge) a lowendu
(Volkswagen).
Rozvin ale trosku tvoji radobymyslenku o nekvalitnim designu. Copak na Chargeru vidis pod pojmem "nekvalitni design"? Neboj se to rozvest, obnaz svuj designovy myslenkovy proces trochu.
19. 10. 2011 14:15
Re: NA CESKE SILNICE...
Co mam dokazat? To, ze se schovavas za nekolik nicku? To dokazovat prece nemusim. To tady vidi kazdy. Takoveho burana jen tak nepotkas.
Jednoducha otazka: Pouzivas i nick Navtech? Promysli si odpoved. Chces byt pouze ubozakem, ktery se schovava za vicere nicky, nebo chces byt prolhanym ubozakem, ktery se schovava za vicere nicky?
Avatar - Ondore
19. 10. 2011 13:57
Re: DODGE LOGAN
Súhlas s Tvojim pohľadom, dokonca aj konkurenciu by som akceptoval, podané samozrejme optikou eurojazdca.

Malý dodatok pre olizovačov plastov - hrdý majiteľ Superba si za porovnateľne silné auto (lebo výkon motora je to, čo predovšetkým určuje cenu auta) patrične priplatí a v konečnom zúčtovaní tak majiteľ Chargera dostáva ešte jednu Octaviu ako darček. Alebo palivo na cestu okolo zemegule minimálne 3x a trpieť pri tom rozhodne nebude :-)
19. 10. 2011 13:20
Re: co na to redakce?
Kdyz neco takoveho napises, marianku, musis to taky dokazat.

Takze cekam na dukazy o tom, ze pouzivam jiny nick, nez "mariachi".

Pokud s nim neprijdes, jsi jen ubreceny tluchuba.
19. 10. 2011 12:45
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
pro Evropana je to nezajímavé, protože v tom není nafta a to se dnes nenosí. Druhý pohled mluví jasně, auto s takovým výkonem a cenou pod 500tis? To je nářez!!! Pak už to smysl dává, ale opět jen pro úzkou skupinu lidí. Přitom je to americká variace na BMW, (ano kvalitativně je to o několik levelů horší) ale vzhledem k tomu, že Dodge nemá image BMW, tak by stejně paběrkoval. Nehledě na vrozený strach Evropanů kupovat typicky americké značky...
Avatar - dicky
19. 10. 2011 12:40
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
Na gti komentare nema cenu reagovat neni to uz samo sebou ty jeho seminarni prace na VW produkty a skutecne to velmi velmi vypada ze tuto praci asi nedela zadarmo a je to placena gerila marketing.
Jinak k Dodge jsou tu nove k mani uz za 19 000 dolaru coz je vasich 350000 kc asi?
Co u vas je v teto cenove relaci? no nechme preni.
Je jasne co clovek ocekava za tuto cenovku?
A spis bych polozil otazku co je lepsi pro obyc cloveka ktery otaci kazdou vasi korunu nebo dolar v ruce?
Ja myslim ze auto ktere nejezdi 200 000 mil a vice bez zvlastnich potizi asi nebude ta nejhorsi investice.
Je asi kazdemu jasne z ktereho kontinentu to auto bude...
Jinak k evropske produkci.Co rikate na to ze se jako korejcum jako jedinnym vraci 55% cla z kazdeho auta co k vam dovezou do EU?
Zavedte toto k obchodnimu vztahu vuci automobilum usa a myslim ze napr dodge charger by patrilo k vasim oblibenym vozum misto fabie nebo octavie..
Ale to se nikdy nestane protoze evropska automobilova produkce by splakala nad ziskem ktery je v evrope na jednom voze primo strasny.
Americke vozy by cenove evropske uslapali i s tim vasim dph..
19. 10. 2011 12:33
Re: NA CESKE SILNICE...
Nejen Volkswagen, ale ani Peugeot a Citroen a další evropští výrobci nemají ambice cokoliv tu proti chargeru nabídnout, mají svoje evropské výrobní řešení. Ajak vidíš, jde to. Je to to samé, jako bys tu umanutě hledal odpověď co citroejn nabízí proti těm japonským městským žabičkám. Tradičně svým dětským rozhledem hledáš konfrontace, kde k nim nedochází. To nahoře není text o střetu aut z různých kontinentů, nýbrž text o tom, jaká auta (také) jezdí v USA, a speciálně na diskusi pak jde o to, že jsou tu jedinci, kterým velíš, a kteří v tom voze spatřují testosteronový zázrak. A o tom se diskutuje, tedy z pohledu evropana žádný testosteron, žádný kvalitní design a kvalitní kabina, jde o zcela pro evropana nezajímavé auto. Přitažlivé možná pro některé amíky. Pro tebe má však plakátovou potenci sto, s tím souhlas.
19. 10. 2011 12:24
Re: NA CESKE SILNICE...
O hruzo >:D

Tak ty mne ve sve detske naivnosti srovnavas s mistrem upilovane klavesnice, diskusnim ostrostrelcem, znemoznovacem plakatovcu a uzaviracem diskusi - Navtechem? :-O

No - vsadim petku, ze jestli tohle Navtech cte, tak smichy prave spadl na...mys >:D

(tedy - doufam, ze se moc neurazil, to nebyl muj napad)

Dokaz to!

Osobne vazne pochybuju o tve mentalni dospelosti. Fakt, ze me - od ruky psane - texty prirovnavas k Navtechovym perlam svedci o tom, ze ani za ta leta, co tu vystupujes, ses jeste nenaucil cist.
19. 10. 2011 12:14
Re: NA CESKE SILNICE...
GTI, ja nikde nepisu, ze z BMW necisi testosteron. Na rozdil od tebe vsak dokazu rozeznat mainstream a premii. Vidim take, jak je to pro tebe slozite.
Zkusime to teda znovu a specielne pro tee pomalu:
Pokus se rozvinout tvou radobymyslenku a srovnej k nejakemu vyrobku typickeho mainstreamu, tudiz Volkswagenu. Co takovy Volkswagen dokaze proti Chargeru nebidnout?
19. 10. 2011 12:09
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
A nestaci napsat, ze te americke auta nezajimaji? O to tu celou dobu jde. Kdo ty auta nikdy v americe nejel, nepochopi, kdo ani, vi se a jen se vam muze smat. Tohle je zbytecna diskuze o jinych autosvetech a kazdy by chtel zit bud v tom nebo v tom, kombinace neni mozna.

Nicmene v necem jsi opravdu ale opravdu vedle. Jak pise pan Horak, toto je verze pro pujcovny a ty v ramci nejnizsi ceny nabizi nejnizsi vybavy, je to jasne. V USA slouzi auto z pujcovny opravdu jen k doprave mezi dvema body a co auto obsahuje proste neresis, protoze se tesis az na danem miste budes, a ne, kolik cudliku si muzes pomackat a jake plasty olizat. Tato verze je proste dopravni prosteredek, ktery plni ucel vyborne.

Znovu pisu, ze tohle clovek, ktery ty auta nezazil a neridil, nepochopi nikdy,
19. 10. 2011 12:06
Re: NA CESKE SILNICE...
Nadavat? Zamindrakovym ubozakum, kteri se schovavaji za mnoho nicku ja ani nadavat nemusim. Zde jsi se znemoznil uplne sam.
Navtechu, ja strilet jeste ani nezacal.
19. 10. 2011 12:03
Re: co na to redakce?
On neni "popudlivej". Je to jen mistni buran, ktereho otec nenaucil se ve spolecnosti chovat. Je to jen takovy mistni krikloun, ktery zde vystupuje pod mnoha nickama, ale k tematu malokdy co prida. Jeho nejhlubsi myslenkou bylo, ze nejdulezitejsi je to, co si o jeho aute mysli jeho soused.
19. 10. 2011 11:59
Re: NA CESKE SILNICE...
Ty snad nečteš reakce. To ty jsi tu psal o testosteronu a macho a chlapech ve vztahu k hornímu modelu. Tak proto tě směruji do prodejny BMW, abys tam jako odsledoval ten testosteron.

Kladeš ši špatné otázky, zde přece nejde o to, porovnávat Vokswagen, Renault či Škodu, co jako má nabídnout proti hornímu vozu, jde jen a jen o to, že tu máme ojedinělou možnost číst odborný pohled na předmětný vůz. A právě proto, že například u tebe (úsměvně) tohle auto vyvolává testosteronové závratě, je nutno se na věc podívat reálně. Ten eurotestosteron ti samozřejmě rozbouří u BMW, jak se vyrábí mainstream (máme-li nějak kostrbatě hledat paralelu mezi US a euro výrobou) na to přece dávají velmi přesvědčivou odpověď právě u Renuaultu, citroenu či Peugeotu. Tedy nestav tupě třeba Peugeot 508 nebo latitudu proti chargeru, spíše hledej ta evropská pozitiva, tedy jaké krásné a technicky vyspělé vozy se vyrábí pro potřeby jezdců, jako je třeba tvůj tatínek. A to, že v dané velikostní třídě se tu po silnicích běžně prohání nebetyčné modly v podobě BMW, AUDI a Mercedesu, to chápej jako klad, nikoliv negativum evropské produkce.
19. 10. 2011 11:56
Re: NA CESKE SILNICE...
Dochazej ti naboje, tak zacinas nadavat, co? Jak typicky detske :-)

Takze znovu:

Mas nejakej tip?
19. 10. 2011 11:54
Re: co na to redakce?
Fakt, ze je auto z pujcovny ma vliv na co?
Jine motory i vybavy byly v textu rovnez zmineny.
Obecny zaver je napsan na zaklade logickych uvah.
Hledate chyby, kde nejsou...
19. 10. 2011 11:50
Re: NA CESKE SILNICE...
Takovych ubozaku, kteri meni nicky jako na bezicim pase je tady vic. Jen si se tim zaradil do skupiny spolecne s DanielDesignem, Zdravymrozumem a podobnym exotum.
19. 10. 2011 11:47
Re: NA CESKE SILNICE...
Srovnavej se srovnatelnymi GTI. Stejne jsem te pred lety upozornil, aby jsi nesrovnaval Volkswagen k premiovym znackam, nesrovnavej Dodge k BMW. Pokus se rozvinout tvou radobymyslenku a srovnej k nejakemu vyrobku typickeho mainstreamu, tudiz Volkswagenu. Co takovy Volkswagen dokaze proti Chargeru nebidnout?
Avatar - gld
19. 10. 2011 11:45
Re: Dodge
Ako si v emerike vedú "priemerné európske autá" môžeš odpozorovať veľmi jednoducho. Predáva tam VW, smart, mini a prémiová trojka.
19. 10. 2011 11:41
Re: co na to redakce?
Jste nejakej popudlivej. Ja proste rikam, ze testovat auto z pujcovny a zobecnit zaver na cely model je neseriozni. Zbytek jste si pridal.
19. 10. 2011 11:31
Re: NA CESKE SILNICE...
Nepise. Tedy dalsi Navtechuv blabol. Kde v te diskuzi figurujes ty? Ze by dalsi zmena nicku?
19. 10. 2011 11:29
Re: NA CESKE SILNICE...
>:D >:D >:D Sestnact je moc... Sestnact je fakt moc >:D
19. 10. 2011 11:28
Re: NA CESKE SILNICE...
Pise se tam snad neco o shazovani vozu do zatopeneho lomu?
19. 10. 2011 11:27
Re: NA CESKE SILNICE...
Já přece nesrovnávám horní vůz s BMW, naopak, ty v něm vidíš emisara testosteronových driftů. Proto jsem ti psal, abys s tatínkem navštívil testosteronový ráj, nějakou prodejnu BMW.
19. 10. 2011 11:20
Re: NA CESKE SILNICE...
No problem:

[odkaz]

Koment cislo 25.

Enjoy...

P.S.

Pro zicher te ocituju (kdyby te nahodou prepadl stud a dopustil by ses blogoveho kamikaze v podobe smazani vlastniho komentu):

Bohuzel i ja jsem se nechal zlakat libivym kabatem i technickymi daty. Nakonec jsem byl rad, ze jsem se ho zbavil.

>:D :yes:
19. 10. 2011 11:17
Re: NA CESKE SILNICE...
Tak to bych si i ja rad precetl. Link prosim.
Nejdulezitejsi je to, co si o automobilu mysli soused, vid Navtechu?
19. 10. 2011 11:15
Re: NA CESKE SILNICE...
GTI, vnimej automobilky tak, jak se vnimat na danem trhu maji. Tudiz jen absolutne technicky bezduchy ignorant tveho druhu srovnava Dodge a BMW. Jelikoz na US trhu dodge nabizi cenove vyhodnejsi vyrobky v koncernu Chrysler Fiat, je timto blizsi lowendovym znackam daneho trhu. Srovnavej tedy s Volkswagenem nebo jeho primym, ac mnohem uspesnejsim konkurentem na US trhu, Hyundaiem. Co takovy Volkwagen muze nabidnout proti Chargerovi? Maximalne tak petivalec 2.5 s 5-ti stupnovym manualem (!!!).
P.S. na zbytek snad ani netreba reagovat. Typicka reakce zamindrakovaneho radoby advokata :-) [odkaz]
19. 10. 2011 11:09
Re: co na to redakce?
To je docela zajimava ironie, co?
Americti vyrobci rezignovali na tradicni pohon zadnich kol a prevalcovala je konkurence z Asie a castecne i z Evropy, ktera prave tohle nabizi.
A tak se ted pomalu amici ke klasice vraceji...
19. 10. 2011 10:58
Re: NA CESKE SILNICE...
Indulona Rolls - pamatujes? :yes: >:D
19. 10. 2011 10:57
Re: co na to redakce?
Aha - a ty jako mas opacnej nazor?
Tedy ze rohatej s V6 je pro EU idealni auto?

Tak to utikej vysvetlit managerum do statu, tam to zatim nejak nechapou a nechavaj tu jen individualne dotahnout par kousku prave po tech pujcovnach se stocenym tachacem...

A vubec - precti si ten zaver cely komplet aspon 3x, ono ti to docvakne.
19. 10. 2011 10:56
Re: NA CESKE SILNICE...
Na restart pamatuji, na něho ne, asi psal jen smajlíky... >:D
19. 10. 2011 10:54
Re: NA CESKE SILNICE...
>:D Ano, to si vybavuji též :-)
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 10:52
Re: NA CESKE SILNICE...
vážně: byl tu ještě před restartem 2006, jak dlouho, to si už nevybavím, dokonce mám pocit, že se řešilo i nějaké převlékání kabátů...
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 10:48
Re: NA CESKE SILNICE...
a ty si myslíš, že v tomto dospělém věku se nechá vodit tatíkem? já všemu rozuměl nejlíp ve třinácti a u tebe tipuju předčasnou vyzrálost po nadýchání nadměrného množství výfukových zplodin...
19. 10. 2011 10:47
Re: NA CESKE SILNICE...
Co vykladas?!
Ja si jeste davnejc pamatuju jak shazoval Range do zatopenyho lomu a byl nakonec rad, ze se ho zbavil >:D
19. 10. 2011 10:44
Re: co na to redakce?
To ze je auto z pujcovny sice zminili (a testovat takova auta je samo o sobe zcestne), jenomze zavery pak udelali obecne, Charger pro nas neni, atd. Pokud delam takove obecne zavery a zduvodnuju to napriklad nizkou, ci nevyrovnanou vybavou, musim prece zminit, ze to auto se da koupit i s vybavou vyssi.
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 10:44
Re: TESILOVÝ TESTOSTERON
já si snad vybílím stěnu v garáži a pořídím plakát krasavce v životní velikosti. kterého? no přece lidového sedanu cadillac... >:D (a pak zavřu vrata a budu zkoušet, jak působí ten těstosterón)
19. 10. 2011 10:39
Re: NA CESKE SILNICE...
Já ho tupiju tak dnes kolem 16, začínal někde před dvěma roky větou, abych tu nekafral, že Golf není prémiový segment... a myslel to opravdu vážně. Tehdy jsme mu za to všichni poděkovali, přeci jenom, když ti někdo v životě votevře voči, je to fajn... :-) Neumím si vůbec představit, že po té, co jsme si tu přečetli ty další nesmysly (viz. že navigace je jen módní výstřelek >:D nevěřím, že to může být dospělý člověk. Maximálně šestnáct.
19. 10. 2011 10:36
Re: co na to redakce?
To je to, cos mel napsat hned...
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 10:34
Re: co na to redakce?
o kousek níže to máš černé na bílém i s vysvětlujícím komentářem.
19. 10. 2011 10:33
Re: ...Re: Nádhera!
>:D Dobře, tak já to napíšu... ;-)
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 10:32
Re: NA CESKE SILNICE...
no že ti to ale trvalo ;-)
19. 10. 2011 10:29
Re: co na to redakce?
Jake fakticke chyby mas na mysli?

Snad jedina, ktera muze z textu vyznit je ta poznamka o dostupnosti zadniho pohonu jako o vzacnosti.
Uvedli znacky Cadillac, Lincoln a Buick - tak honem, uved vsechny modely, ktere tyto znacky dnes vyrabi a prodavaji s pohonem zadnich kol.

Fakt, ze je auto v zakladu a z pujcovny je v textu uveden (hledej smudlo), stejne jako nizka cena ve spojeni s chudou vybavou a lacinymi materialy.

Pan Horak ma pravdu jedine v tom, ze si potreboval udelat reklamu zdarma a tady ma k tomu akoratni casoprostor.
19. 10. 2011 10:28
Re: super test
jednoducho.. pretoze si auto za pol mega teraz nemozem dovolit. Resp peniaze co zarobim, investujem inam. Ak sa Accent vyjazdi, pojdem prave do niecoho takehoto

no a salina - pretoze svoj cas chcem a viem vyuzit aj lepsie ako postavanim v kolonach. To bohuzial ale vela ludi nedokaze pochopit. Ich skoda :-)
19. 10. 2011 10:26
TESILOVÝ TESTOSTERON
No, koukám, že dnešní snídaně bude výživná. Tak jsme se to na diskusi zase všechno pěkně dozvěděli. Bez ohledu na to, co odsledoval dokonale testér, bez ohledu na to, že se tu i od velmi objektivních kolegů line jemná píseň o klidu, o vědomí, že tu nyní nepíšeme o bestii silnic z filmu Kmotr, bez ohledu na to, že zde ti, co mají už i cestovní pas a za sebou i pár premiérových dílů televizní Cestománie, tak bez ohledu na to je tu ústředním tématem testosteron, macho, a s odkazem na ta balonová kola též jakýsi blíže nedefinovaný odér světa nafouklého opravdovým chlapstvím k prasknutí...

Já uznávám, že plakátová potence tohoto modelu je v rovině absolutna. Na tenhle plakát nelze k jeho přilepení použít vyžvejkaný Pedro, tohle žádá minimálně dvousložkovej tmel.

Ve vztahu ke garáži, vezmeme-li to reálně, pak nezbývá, než se soustředit na věcná zjištění pana testéra, tedy cituji:

- Lidových sedanů s klasickým uspořádáním už po světě mnoho nekoupíte a těch pětimetrových je jako šafránu (pozn. dsikutéra - zde registruuj především slovo "lidový")
- ...interiér vypadá místy hodně jednoduše (navzdory loňské modernizaci) a ve standardu výbavy chybí položky, které u tak velkého auta Evropan očekává. Potkáte zde řešení, která jsou v pořádku v nižší střední, ale ne o dvě kategorie výše!
- Volant má velký průměr (380 mm)... ...ale jen plastový a ne zrovna luxusně působící věnec, který dvakrát k dotyku nesvádí.
- Přístrojová deska se tváří jako by byla z tolik populárního měkčeného plastu, ale skutečnost je trochu jiná, palec do materiálu zaboříte až při hodně velkém tlaku. Vizuální dojem z převažujícího černého plastu není vyloženě špatný a podporuje jej i antracitové čalounění stropu, ale pouťovost tomuto interiéru dodává stříbrně vykládaná část přístrojové desky před řidičem. (pozn. diskutéra - registruj slovo - pouťová)
- ...středová loketní opěrka. Není zrovna pohodlná na dlouhodobé opření lokte (je tvrdá).

Tedy vezměmě to realisticky - z pohledu evropana zcela průměrný vůz s podprůměrnými jednotlivostmi, s až hračkoidním designem, s velkými rozměry a s vysokým výkonem, jehož využití je limitováno konfigurací podvozku především k přímým dálničním akcím.

Zbývá tedy poslední věc, a tou jsou zdejší potenciální prodejní úspěchy. V plakátech to vidím na hranu ikon, měsíčně možná i sto dvě stě kousků. Jako mistrovský kousek lze pak brát plakáty prémiové, ve 3D. S touto supervýbavou, bych to viděl někde kolem padesáti kousků měsíčně (i se Slovenskem). Garážově, no to je vořech, tam to spontánní navázání na plakátový svět zatím v Evropě nevypadá.

P.S. Hele ale jako... vem si to prémiový plakátový třidéčko v černý metle, vytmelenej podklad na zdi, v rozích desítky hřebíky zatloukaný chlapským bejčím čelem, jasně, ... jo, macho je prostě macho...

BRAVO EVROPA :yes:
19. 10. 2011 10:23
Re: ...Re: Nádhera!
To auto je pecka, základ a štandard nemusí byť to isté. Ale to ty určite vieš.
Niekto si môže auto kupovať aj z iných dôvodov ako olizovanie prístrojovky. To auto má motor, silu a zvuk (a aj cenu), ktoré stoja za nejaké ústupky.

Čo by si povedal kupcovi Mercedesu S, ktorý si to kúpi v základnej výbave a s najslabším motorom? Tiež terč na smiech? Alebo, aby si ma neobvinil, že tu porovnávam Mercedes a Camaro (čo by si určite spravil) - BMW 3 v základnej výbave.

Ten blog napíš, rád by som videl pokrivený názor človeka, ktorý sa evidentne v silnom americkom aute ešte neviezol.
19. 10. 2011 10:19
Re: NA CESKE SILNICE...
Tu nejde o nazor ale o tu srandu
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 10:09
Re: NA CESKE SILNICE...
on dědoušek gti už nevnímá, jak plyne čas. vysmívaný marianek tu bloudí déle nežli on a za tu dobu zajisté odrostl školním škamnám...
19. 10. 2011 10:05
Re: NA CESKE SILNICE...
tvoje tolerance k názorům ostatních je příkladná :-)
19. 10. 2011 09:42
Re: NA CESKE SILNICE...
Mariánku, u tebe je zatím logický mentálně-biologický problém, nemůžeš vědět, co je neokoukaný vzhled, a už vůbec nemůžeš zatím vědět, jak působí testosteron, a jak vypadá opravdovej chlap...

Pokud bys měl však i přes to všechno upřímný zájem o garážovou evropskou macho-realitu, dohodni se s tatínkem, ať tě vezme na sobotní výlet k návštěvě nějaké prodejny BMW. Nezapomeň deštník, aby ti tam tím testosteronem okolní eurodrzci nepocákali ježka...
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 09:34
Re: co na to redakce?
cts, sts, escalade. nemít tohle uspořádání hnacího ústrojí, nejspíš by žádný caddy už nebyl. vždyť veškerá přímá konkurence v usa jsou zadokolky - bmw, mercedes, velcí asiati... (lincoln trpí právě absencí zadního pohonu ve srovnatelných kategoriích, což ho posouvá na roveň buicku)
19. 10. 2011 09:28
Re: ...Re: Nádhera!
Máš recht, jakejpak transformers, základ je základ.

P.S. Koukám, že budu muset na blog napsat story Jak (ne)kupovat chargera... [odkaz] >:-[]
19. 10. 2011 09:25
Re: co na to redakce?
tak nevím, ohledně toho zadního pohonu jsi žádné příklady od Cadillacu ani Lincolnu nedal. Tím netvrdím, že nemáš pravdu, jen bych si to rád ujasnil a nechce se mi to googlovat
19. 10. 2011 08:52
Re: Malost lidí z ČR
Proč bych se měl snažit vcítit do kůže američana, abych mohl tohle auto hodnotit ? Žijeme v evropě a koukáme na svět evropským "vokem".
19. 10. 2011 08:46
Re: Mal som ho požičané
Základní V6 v Mustangu (ne model 2011) byla opravdu nedůstojná. Naopak model 2011 je velký posun a verze GT vypadá dle testů jízdně velmi vysoko.
Ty japonci, co jsi vyjmenoval jsou komplikovanější, starší. Mustang je sehnatelnější.
Avatar - prekladys
19. 10. 2011 08:40
Re: co na to redakce?
nejde o to, jestli to vypadá jako nebo je reklama. jde o výtku faktických chyb v článku a zde by se měla vyjádřit redakce potažmo o.láník
pokud má m.horák pravdu, měla by zaujmout pozici čelem a ne dělat mrtvého brouka nebo v tichosti dotyčné pasáže odstranit

takže?
19. 10. 2011 08:31
Re: DODGE LOGAN
To ne, ale to srovnání není tak jednoduché, jako třeba i40 vs. zbytek. Lze na to nahlížet několika pohledy. Třeba čistě z pohledu člověka, který neřeší image, jméno, dokonalosti interiéru, má omezený rozpočet a chce pouze výkon a macho motor. K tomu lze přičíst i např. potřebu nezapadnout. Tam je Charger, ale obecně jakákoliv amerika téměř jasnou volbou. Nebo naopak pohled člověka, který potřebuje velký sedan a prestiž, kterou s sebou tato třída nese, potřebuje klasiku se jménem a potrpí si na atributy, které jsou s tím spojeny (z evropského pohledu). V ten moment je Charger nepřijatelný.
To, co jsem zmínil, mohu být 2 extrémy a potencionální klientela se může pohybovat kdekoliv mezi tím. Ty 2 pohledy ale ukazují obtížnost přímého srovnání s evropskou konkurencí. Prioroty a požadavky jsou zde trochu jiné a i ta auta jsou stavěna s jiným přístupem.
Pokud někdo přemýšlí o Chargeru jako o prostředku k jízdě (z pohledu zábavy), lze mu odpovědět Sciroccem, Genesisem coupe. Pokud někdo přemýšlí o Chargeru jako o levném velkém autě, lze odpovědět Superbem, nebo Renaultem Latitude.
Avatar - GM.rja
19. 10. 2011 08:14
Re: ...Re: Nádhera!
Je mi líto, ale nemůžu být tady na webu 15 hodin denně. Ty hodiny pracuji, abych si na své sny vydělal, moc rád si je plním.
A k té poznámce: nedám za auto polovinu peněz na účtu, jsou i jiné věci a zážitky, za které se dá utrácet a má rodina má před mým snem přednost.

Verzi Transformers si nekoupím, jdu do standardní verze s manuálem.
19. 10. 2011 08:14
NA CESKE SILNICE...
...jako delane. Pohodlny vuz, pneu s vyssim profilem, vykonny a usporny motor a automobil za vybornou cenu. Oproti evropske konkurenci nabizi navic neokoukany vzhled, velky prostor pro posadku a kopec macho testosteronu. Na ten se pri vyvoji v Evropske produkci ponekud zapomina. Vuz, ze kterym se kazdy opravdovy chlap otoci.
19. 10. 2011 07:22
Re: Jiny pohled
Samozrejme, ze to, co nechcete aby vypadalo jako reklama, vubec nevypada jako reklama >:D
19. 10. 2011 02:33
Re: Jiny pohled
Díky za cenné informace. :yes:
Ten černý Charger je krásný, ale který blázen na to hodil ty kola? >:D
19. 10. 2011 01:11
Jiny pohled
Dobry den vsem,
omlouvam se autorum clanku, ale test je velmi amatersky. Mimo Dodge Charger je treba zminit, ze nemalo automobilek v USA (napriklad i zminovany Cadillac nebo Lincoln) vyrabi automobily s pohonem zadni napravy a neni pravdou, ze by je tyto automobilky nemely v nabidce, jak tvrdi autor. Namatkou me napadaji napriklad Chrysler 300, Dodge Challenger, Camaro, Mustang atd...
Ale k veci - Dodge Charger 2011. Autori nas seznamili se svymi dojmy s nejlevnejsi a nejmene vybavenou verzi vozu z autopujcovny. Nelze se divit, ze se jim nektere prvky vybavy nezdaji a nelibi, protoze si pujcili to nejlevnejsi, co Charger nabizi. Motorizace 3.6 Pentastar je jakysi temer "globalni" zakladni motor pro Chrysler/Jeep/Dodge, najdeme jej ve vsech modelech (dokonce i v Dodge Ram 1500 RWD). Vsechny ostatni motorizace jsou vyssi a poji se s vyssi vybavou.
Mame zkusenosti jak se starsi verzi Chargeru, tak i s novou, ktera se nabizi od modeloveho roku 2011. Vuz ma ve vyssi vybave i tolik zboznovane mekcene plasty, ale nabizi i velkou dotykovou obrazovku pocitace, navi a DVD, ctecku SD karet, Bluetooth, USB port a velkou spoustu dalsi vybavy, kterou neni treba zde rozepisovat.
Hlavne ale nabizi usporny motor 3.6 Pentastar, ktery je FlexFuel (muze jezdit na E85) a ve verzi R/T kultovni motor 5.7 V8 HEMI o vykonu 370 koni a systemem MDS, ktery umi vypnout polovinu valcu kvulu nizsi spotrebe. Od modeloveho roku 2012 se bude nabizet i nejlepsi motor 6.4 V8 HEMI, ktery je zatim k dostani pouze u vrcholneho modelu Dodge Challenger SRT-8.
Dulezita informace: Dodge nabizi pro Charger 2011 zaruku 5 let / 160 tis kilometru.

Vzhledem k tomu, ze mame s Dodge Charger osobni a zatim vzdy pouze pozitivni zkusenosti, povazoval jsem za vhodne se prihlasit poprve do diskuze a uvest podle meho soudu spatny test na pravou miru. Neporovnavejme neporovnatelne, Charger je vuz pro jine spotrebitele, nez jsou povetsinou stadni zastanci koncernovych modelu z EU.

Charger je pro indidualisty. Ma totiz neco, co je pro vozy, ktere kupujeme srdcem velmi dulezite: krome silneho motoru a dobreho podvozku ma CHARISMA. Ale tohle je parametr, ktery se nikde nedoctete, ten si musite sami vyzkouset...

Tento vuz mame v nabidce - v zadnem pripade nechci, aby to vypadalo jako reklama, to nemame zapotrebi. Ale uvidite alespon lepsi model stejneho vozu, nez je zakladni bily Charger, o kterem zde psal autor recenze.
Odkaz: [odkaz]

Pekny vecer, M. Horak, Caliber Cars, s.r.o.
19. 10. 2011 01:03
Re: Panic (čti panik!)
>:-[] >:D :yes: máš bludišťáka
18. 10. 2011 23:25
Re: ...Re: Nádhera!
A co se ti na tom nelibi? Prijde mi daleko ubozejsi rozplyvat se nad beznym autem, ktere se tu pouziva jako sluzebak, nez nad autem s gulema, ktere uz tak nejak tomu snu odpovida. Uprimne, tebe zadne Ferarri/Lambo/Aston nezajima? Ty bys chtel opravdu jen VW/Audi? Uff, trosku se rozlet s temi sny, sen je od toho, ze jej nikdy nedosahnes, je to to top, se kterym se mozna sice setkas, ale zatim neni realny dohled, vzdyt je to normalni.
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 23:24