Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Camaro: České ceny osmiválců

Ceny amerického muscle-caru v Česku začínají na částce 1.033.000,- Kč.
Zpět na článek
18. 10. 2011 11:43
18. 10. 2011 11:08
18. 10. 2011 23:40
18. 10. 2011 11:33
18. 10. 2011 11:47
18. 10. 2011 12:12
18. 10. 2011 13:24
18. 10. 2011 23:42
18. 10. 2011 12:22
18. 10. 2011 16:19
20. 10. 2011 10:19
18. 10. 2011 12:59
18. 10. 2011 13:03
18. 10. 2011 23:45
18. 10. 2011 14:56
18. 10. 2011 23:06
anonym
18. 10. 2011 19:31
18. 10. 2011 23:14
18. 10. 2011 23:30
19. 10. 2011 19:11
20. 10. 2011 10:30
21. 10. 2011 21:41
20. 10. 2011 07:19
30. 11. 2011 00:06
18. 10. 2011 10:54
Karl und Egon
To jsem netušil,že jsou v rajchu tak divoký scenérie >:D A kde mají Karla s Egonem?A sádrovýho trpaslíka?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 10:58
Re: Karl und Egon
Sádroví trpaslíci bydlí na hraničních přechodech (tedy z české strany - bývá jich tam dost a dost ;-)
PS: Jinak ale PĚKNÉ auto, že? Za MÁLO peněz HÓÓÓÓÓÓÓDNĚ muziky :yes: :-)
18. 10. 2011 11:11
Re: Karl und Egon
Pěkné to je,ale když to stojí vedle Challengeru,vypadá Camaro jako...víc pro holky :-) Já ho osobně řadím až za Challenger a Mustang.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 11:25
Re: Karl und Egon
No to je ale NAPROSTO V POŘÁDKU (neb já JSEM "holka" :-)
PS: I tak mi to příjde jako "pěkné" oživení (trochu) "nudného" českého trhu :yes: ;-)
PPS: A jestli se z tohohle stane nový hit mezi "auty pro holky", já nic PROTi mít NEbudu.. :-)
18. 10. 2011 11:43
Re: Karl und Egon
Tak já to mám teda přesně naopak... :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 10:56
Za stejnou cenu ..
.. (v česku asi nejprodávanější "velký" motor) Škoda Superb 3.6 nebo Camaro V8 6.2? Nu, JÁ mám ve výběru JASNO :yes: :-)
Rozbalit vlákno
50
18. 10. 2011 11:00
Re: Za stejnou cenu ..
...jenže Camaro nemá twindoor,díru na lyže a paraple...
18. 10. 2011 11:10
Re: Za stejnou cenu ..
No to nema no >:D Jj nejdulezitejsi veci pro ceskeho zakaznika >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 11:28
Re: Za stejnou cenu ..
Twindoor dává smysl hlavně v BMW 5 GT (pro které ho Chris Bange VYMYSLEL), v SUPERBu je to jen ...
Lyže vyřeší Thule box na střechu..
Možná to paraple - TAM je Superb (skoro - až na RR odkud si "půjčil" zas tuhle "vymoženost" ;-) ) skoro BEZkonkurenční.. :-)
18. 10. 2011 11:41
Re: Za stejnou cenu ..
Tak Superb měl samozřejmě Twindoor jako první a až teprve od něj ho "vymysleli" konstruktéři, nikoli designéři od BMW :-) ;-) No a stejní konstruktéři od BMW "vymysleli" od Škody i ten deštník pro RR ve dveřích... Do té doby ho dávali jinam ;-) To jen aby jsme se tu nemystifikovali svým fanouškovstvím k té či oné značce ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 12:12
Re: Za stejnou cenu ..
Samozřejmě CHYBKA! ;-)
Tedy v prodeji nakonec byl dříve Superb, ale PŘEDSTAVENí BANGLEovy vize vozu 5GT (pro který toto "dvojité" otvírání dveří BYLO VYMYŠLENO, neb tam to MÁ/DÁVÁ smysl :-) ) bylo dááávno předtím (jak my co autíčka "dlouhodoběji" sledujeme víme ;-)
PS: Jak že je to s tím Rolls Royce(m)? :-)
18. 10. 2011 12:50
Re: Za stejnou cenu ..
Samozřejmě chybka, ovšem na vaší straně. Systém Twindoor škoda publikovala už v roce 2007 (viz [odkaz] ), zatímco koncept 5GT byl představen až v roce 2009 (viz [odkaz] ). Pokud máte na mysli koncept BMW CS, který se považuje za předchůdce 5 GT, tak ten byl představen v roce 2007, ovšem nikde není ani zmínka o tom, že by měl dvojitě výklopné víko kufru. I když samozřejmě ani tahle myšlenka není nová, hráli si s ní už ve 40. letech američtí konstruktéři od Kaiser Motors.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 13:27
Re: Za stejnou cenu ..
JAK že to bylo s tím (parapletem a) ROLLS ROYCE? ;-)
Asi snad by to šlo dohledat a z hlavy samozřejmě nevím kdy přesně to bylo. Přiznám že o pokusech ve 40tých letech nevím (ale ono se ne nadarmo říká že "vše už tu bylo" :-) ). Nicméně s nápadem aplikovat "dvojité otvírání" zavazadelníku přišel Chris Bangle (nebo někdo z jeho týmu) právě při návrhu vozu typu 5GT, kde tato aplikace "dává (přece jen větší) smysl" (v autě typu Superb je to spíš taková "zajímavůstka").
Je fakt že trvalo docela (až nečekaně) dlouho, než se BANGLEova myšlenka na "nový typ" vozu dostala do produkční výroby (a tu "zajímavůstku" s dvojitým otvíráním zavazadelníku v reálu stačil vw vyzkoušet/do prodeje dát v Superb 2. generace .. vy působíte jako "znalec" Škoda Auto - nemělo by se spíš říkat "3tí generace"? ;-)
Zrovna tak nevím od kdy přesně do SUPERBu "dorazila" aplikace deštníku (která mi v Rolls Royce opět dává "větší smysl", rsp. tam něco takového "patří", v technicky "standardním" /a to mluvím o téhle generaci - nevím jistě jestli ten deštník byl i v minulé?/ voze střední třídy je NE- a NAD-standardní prvek z Rolls Royce opravdu spíš "zajímavůstka" ... nicméně PŘESNĚ takovéhle "bubosti" často rozhodují/MAJí vliv na prodeje :-)
18. 10. 2011 13:42
Re: Za stejnou cenu ..
O deštníku jsem nemluvil, to je desítky let stará, notoricky známá záležitost a nikdo snad netvrdí, že to vymysleli v Boleslavi. Nebo ano? Ale právě jsem vám napsal a odkazy zdokumentoval, že twindoor určitě nepoužil první Bangle a vy opět melete svou, že je to Bangleova myšlenka. Inu co, na každý může být bystrý a chápavý. Jinak znalec Škody nejsem a nemám k té značce žádný citový vztah. To jen na okraj.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 14:09
Re: Za stejnou cenu ..
Ano, VY jste o něm NEmluvil - jen ÚVODem diskuze (na kterou jste "navázal" - přesněji "o jeden příspěvek PŘED vámi") to připojit Xawier (že "stejní" konstruktéři "vymysleli" deštník pro RR i ten deštník ... třeba to měla být nějaká IRONIE, kterou jsem NEpochopila ;-)
Sloveso "melete" je myslím DOST mimo :no: ;-\
Já si to celkem "no problem" P-A-M-A-T-U-J-I!!! Ono na tohle téma ve své doby bylo i DOST diskuzí. IDEA byla samozřejmě dříve na straně CHRISe BANGLEa (to ON ten "trochu jinak" pojatý vůz VYMYSLEL a do NĚJ "pasující"/jemu "odpovídající" dvojité zavírání) - a ANO (neb realizace "nového typu auta" šla poněkud "pomaleji"), v reálu se tento prvek v prodeji objevil DŘÍVE u Škody Superb (ale je to trochu jako s tím deštníkem - JE tam, ale v k tomu Rolls Royce jaksi "pasuje" poněku lépe ... prostě TAM patří. Tedy do RR deštník, do 5GT dvojité dveře :-)
18. 10. 2011 23:08
Re: Za stejnou cenu ..
Koukám, že některé jedince nestačí ani trknout.
18. 10. 2011 13:44
Re: Za stejnou cenu ..
Dámo, Vy si asi sedíte na svém vedení (nevím, jestli do Něměc, nebo až do Francouz), ale možná by Vám mohlo dojít, že když někdo začne v jednom roce něco vyrábět sériově a někdo jiný udělá předkoncept a až o další dva roky teprve koncept auta, které to používá také, tak že to těžko mohl vymyslet - respektive mohl, ale v takovém případě promrhal šanci. Škodovka si totiž Twindoor nechala i patentovat, což by jistě nemohla, kdyby tu myšlenku BMW mělo dřív.

A ten deštník ve dveřích měly už superby na přelomu tisíciletí, současné RR s tím přišly o 5 let později.

Tak hodně spokojených kilometrů v C5 a hlavně BEZ INTERNETU!
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 14:23
Re: Za stejnou cenu ..
Dámo? No budiž ;-)
Sedíme se mi docela DOBŘE, děkuji za optání :-)
Vaše auto snů NEní špatné, ale (dnes již) zkuste (MÉ "oblíbené" Ferrari) FF ;-)
Tak PĚKNĚ a (jako)LOGICKY jste (mi) to "vysvětlil", že se mi skoro NEchce vaše "sny" (představy? fandovství ke Škoda Auto?) BOURAT! :-)
Myšlenka, koncept na "něco" jako je 5GT je DALEKO starší, tým CHRISe BAGLEa si s tím hrál roky (ono to je opravdu "jiné") a i "zarputilec" jako vy (tedy soudím dle "stylu/stylizace" textu ;-) ) si možná připustí, že ve voze typu 5GT dává dvojité otevírání dveří jaksi "větší" smysl, než u "standardního" vozu střední třídy ;-)
NEvím kdy konkrétně si dala škoda patentovat svůj "twindoor", ale dle VAŠí formulace by člověk mohl málem usuzovat, že jim BMW platí licenční poplatky :-)
PS: PERLA s deštníkem v SUPERBu je skoro DOKONALÁ :yes: :-)
(vy jste nějak "spřízněn" s XAWIERem - ze začátku diskuze? ;-)
Děkuji za přání (spok. km) a NÁPODOBNĚ :-)
(tedy přiznávám že ve voze internet NEmám - díky bohu za ASUS Lamborghini a T-Mobile a (víceméně) "trvalé" připojení" ;-)
18. 10. 2011 14:43
Re: Za stejnou cenu ..
Kylie, netoč to na smysl použití. Výše jsou odkazy o původu vozů. To, co měl, nebo neměl Chris v hlavě asi nezjistíme. Jde o to, co se kdy kde ukázalo. Resp. jinak. Tvé tvrzení tady má váhu, jako tvrzení kohokoliv jiného. Rozdíl je, že tvůj, dle mne blábol, který pramení spíše z toho dokázat/ukázat, že Škoda nemůže vymyslet "nikdy nic" (vlastně jako celé VW), nebyl podložen ničím. Tím chci jen říct, ten, kdo tady tahá za kratší konec jsi ty a můžeš tady dupat nožičkou jak chceš.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 15:36
Re: Za stejnou cenu ..
Myslím že "smysl použití" jde přece HLAVNĚ! ;-) TO byl přece ten důvod PROČ byl vůz z kterého je nakonec GT5 navhrnován tak jak byl!!!
To je třeba jako "dole zploštělý" volant - v SUPERSPORTu to MÁ smysl - dnes to najdete v GOLFech, nebo třeba v Citroën DS (abych měřila "všem stejně" ;-) ) a tam je to "designové lákadlo" BEZ většího smyslu/významu - myslím že "o SMYSL použítí", tedy o PODSTATU ... možná maličko JDE :-)
A nejde o to "co měl v hlavě" - o tom že "něco takového" vzniká se psalo ROKY předtím.. (tak jak se DNES v běžném německém automagazínu dočtete co připravuje - třeba vw/audi/škoda - na "příští 5tiletku" :-)
Já samozřejmě NEvím kdy jak koho a proč ve vw či škodě napadlo použít "dvojité otvírání zavazadelníku", ale stejně jako ten deštník (který byl "lákadlem" snad už v první generaci) je to hlavně "věc pro zaujmutí zákazníka" - neb přesně takéhle věci lidi zajímají VÍC než .. zavěšení kol, uložení motoru atd.
U 5GT je dvojité otvírání důsledkem "celého pojetí vozu" (a na tom voze se - a je jedno jestli to nutně chcete nazvývat "dupání nožičkou" nebo dokonce "tvůj blábol" - pracovalo dřív než na druhé generaci SUPERBu ... (možná by byla zajímavé "prohrabat" nějaké dobové NĚMECKÉ automagazíny - tam, úplně vážně, se o takovýhle projektech píše dlouhodobě dopředu, a v případě nakonec "výsledného" 5GT to bylo opravdu DLOUHO dopředu.. - ono to pojetím je takové "NE-BMW", tak možná proto TAK dlouho "váhali", odkládali...)
Třeba je to napadlo opravdu NEzávisle (to se opravdu zjistit NEdá), nicméně u Superbu je to "hračka navíc" (uvidíme jestli bude v dalších generacích), u vozu "pojatého" jako 5GT to "k němu patří" = dá se myslím celkem logicky předpokládat že toto/nějaké podobné řešení tam bude "vždy"
PS: Myslím že dost lidí v česku si to asi ani nepřipouští, ale vnímání autosvěta skrze ŠKODU (bez urážky dnes jen "podznačku" koncernu vw) je NEuvěřitelný.
HEZKÝM příkladem jsou zde v diskuzi Xawier hned na začátku, který vlastně "natvrdo" píše, že jak v tom dvojitém otvírání tak v deštníku pro cestující vzadu ve voze BMW a Rolls Royce "opisují" od automobilky nedávno s 1 docela zoufalým modelem v nabídce de facto krachující, pravda dnes 100% vlastníkem marketingově VELMI dobře vedené/směrující..
PPS: KDO ve škodě (bylo-li to tam) nápad na "twindoor" dostal a JAK "k němu došel" - to nám jistě NEprozradí ;-)
NEní to přece VŮBEC o tom že by žádný inženýr ve škoda auto nemohl vymyslet "nikdy nic" (to je PITOMOST nehodná diskuze), ale s nápady ve škodě je to DOST jinak, než si asi představujete! Nápad vzniklý např. v hlavě španělského inženýra SEATu - když "se to bude hodit" - bude použit v audi (a do seat dorazí "za roky", nebo také nikdy).
Prostě JAK a PROČ vznikl vůz (typu) BMW 5GT je "celkem jasno", KDO "vymyslel" deštník pro cestující vzadu ála RR a kdo dvojité otevírání - a že bude zrovna v SUPERBu - to je "velká NEznámá"
18. 10. 2011 15:54
Re: Za stejnou cenu ..
Kylie opět. Jestli něco u BMW vznikalo už roky předem, tak sem hoď nějaký odkaz, nebo cokoliv, co to tvrzení podpoří, jako to udělal vecernicek2. Něco konkrétního. Do té doby si tu vykřikuj co chceš.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 16:04
Re: Za stejnou cenu ..
1) NE"vykřikuji"
2) tady by "řešením" asi opravdu bylo "prohrabat" staré Auto, Motor und Sport (a další), někde z poloviny 90tých let (tehdy stále ještě "nový" ŠÉFdesigner BMW doslova "sršel" nápady a invencí) a najít první texty, náčtrky "budoucího" vozu.
3) a nebo "zmáčknout" někoho ve vw (škodě), jak došli k tomu "twindoor" oni - jestli to byl prostě "original nápad", vytvořený "jen" aby se něčím "odlišili/zaujali", stejně jako tím deštníkem v první generaci ..
4) NEměla jsem a NEmám pocit, že by Chris Bangle měl někdy v životě potřebu "opisovat", BYL vždy docela HODNĚ "svůj" - a i když ho část lidí NE"musí" (a dokonce kritizuje), je to člověk (hodně) MIMOŘÁDNÉHO talentu..
PS: Abych řekla něco "kladného" o škodě - MIMOŘÁDNÝ talent (i když uvidíme jak zvládne skloubit svůj talent s "požadavky" na přece jen jaksi "unifikovwaný" desig škodovek) je stále ještě "mladý" Josef Kabaň (NEmám ho tak "vysoko" jako CHRISe, ale "silný NADprůměr" to JISTĚ je ;-)
18. 10. 2011 16:58
Re: Za stejnou cenu ..
To, co se Chrisovi honilo hlavou opravdu nezjistíme. Faktem je, jak zmiňuje vecernicek2, že u předchůdce 5GT, tedy konceptu CS nebylo o systému dvojitého otevírání zadní části ani zmínka, kdežto ve stejné době Škoda twindoor oficiálně zveřejnila. Jak dlouho kdo o čem přemýšlel v MB také asi nezjistíme.
V žádném případě netvrdím, že by Chris v MB opisoval. To opravdu zapotřebí nemá a naopak, on je ten, který je schopen jít proti, resp. minimálně oklikou od klasického proudu, což vlastně i potvrdil revolucí u BMW. Mimochodem, mne absolutně uchvátil koncept Gina. Nové trendy, nápady, materiály. Tomu říkám vize, která nevypadá nesmyslně.
A ano. U Škody je Josef Kabaň velkým příslibem, jen je otázkou, jak moc volnou ruku má, či bude mít.
18. 10. 2011 15:37
Re: Za stejnou cenu ..
jj, jak jsem psal už včera, a tahle diskuse to potvrzuzje, Němec skorem nikdy nic nevymyslí... :'-(
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 15:40
Re: Za stejnou cenu ..
Že by PROTO u BMW najali AMERIČANa CHRISe BANGLEa :-)
18. 10. 2011 16:11
Re: Za stejnou cenu ..
Němec nebo Američan... A že se ti Američani můžou podělat z evropských aut? Je to vidět jak v těch jejich přiblblých filmech/seriálech, tak to tvrdí i kámoš, co tam nějaký čas žil. A americký auta až na nějaké výjimky jsou v Evropě nebo Japonsku neprodejné. Maximálně na nějakých rozvojových trzích.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 18:37
Re: Za stejnou cenu ..
Mně by tedy jedna "rozvojová" Corvette v garáží asi NEvadila ;-)
PS: Rozlišovat auta JEN dle "národnosti" je bubost - prostě TOTO Camaro (i za tyto - proti USA trochu "větší" peníze) je "dnes a tady" SLUŠNÁ a ZAJÍMAVÁ nabídka (t.j. MŮJ názor :-)
PPS: Já za "pár chvil" byla v Italy a tam občas GENIÁLNí nápady mají, ale zase ta realizace (někdy "trochu vázne" ;-)
18. 10. 2011 19:53
Re: Za stejnou cenu ..
Mě svého času uchvacoval Saleen S7 a Mosler MT900, jenže se ukázalo, že na auta tohoto formátu je (i v USA) třeba rodokmen.
18. 10. 2011 22:19
Re: Za stejnou cenu ..
Klasický Superb se mi nelíbí a je mi celkem jedno, kdo vymyslel dvojité otevírání dveří - jako řada jiných věcí, je to myšlenka stará desítky let. Já mám liftbacky rád - kombi nevyužiji a sedan mi občas nestačí. Liftback je pro mě zajímavý kompromis. Pokud automobilka nechce dělat sedan a liftback, tak je pro mě dvojité otevírání přijatelné. Jediné negativum, které vnímám, je složitější mechanika. To byla také logika, kterou Škoda uváděla za tímto systémem - sedan je elegantnější, ale někdy je potřeba lepší přístup. Za to BMW, pokud mi něco neuniklo, hlavně argumentovalo garáží a snad i odhalením cestujících na zadních sedadlech (což je většinou uváděný důvod, proč reprezentativní vozy nemají zadní dveře). Argumentačně na to šli z opačných stran, protože jde o odlišné vozy. A systém BMW je jinak řešený, takže tu žádný problém není (z patentového hlediska).

Deštník ve dveřích je podle mě dobrý nápad a mělo by ho mít každé auto. Nechápu, proč by to měla být výsada RR. Měl ho i Passat a předpokládám, že o něj v nové "generaci" nepřišel. Minimálně ve dveřích řidiče má být. V F segmentu a výš neuškodí ve všech dveřích. (Nemusí tam nutně být z výroby, ale mělo by tam pro něj být vyhrazené místo a měl by být v nabídce příslušenství.)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 22:37
Re: Za stejnou cenu ..
Je pravda že já jeden (NE-ORIGINÁLní) deštník vozím ve voze "pravidelně" :-)
19. 10. 2011 19:56
Re: Za stejnou cenu ..
Spíš jde o to dostat se k němu a nezmoknout. K čemu je mi deštník v kufru? Já také vozím kompaktní deštník tak, abych se k němu pohodlně dostal. Ale potěšilo by mě, kdyby měl nějakou šikovně vyřešenou přihrádku - nesleduji, jak to kde je, ale ta v Passatu má, jestli se nepletu, odtok pro vodu. To je ta hlavní výhoda vyhrazeného prostoru.
18. 10. 2011 12:24
Re: Za stejnou cenu ..
Neodvážil bych se tvrdit, že BMW 5 GT dává vůbec nějaký smysl. A zadní dveře jsou opravdu poslední problém...
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 13:33
Re: Za stejnou cenu ..
Ó je! BMW 5GT rozhodně DÁVÁ smysl! ;-)
Dokonce si myslím, že takových auto PŘIBUDE! ROZHODUJíCí ale asi je, KOLIK vám je (let :-)
PS: Já osobně si pro sebe a svou druhou půlku takové auto "na důchod" (když už člověk nikam nespěchá a chce pohodu klid prostor) DOVEDU představit ;-)
18. 10. 2011 13:42
Re: Za stejnou cenu ..
Superb byl opravdu prvním jak představeným, tak sériově vyráběným vozem ( v moderní éře ) s dvojitým mechanismem otevírání dveří zavazadlového prostoru... Nevím, jak dlouho sleduješ Kylie auta, já přibližně 15 let a troufám si tvrdit, že "vím" ;-) U BMW určitě nekopírovali ani dveře,ani deštník... Z dat představení, je jasné, že tyto prvky museli vyrábět paralelně. Nicméně první nakonec byla Škoda :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 14:26
Re: Za stejnou cenu ..
Vzhledem k tomu, že jsem se (už to pár let bude :-) ) "rozhodla" že mi "už nafurt" bude 27, tak NEvím jestli mohu říci že "já tedy už DÉLE" (než 15 let ;-)
18. 10. 2011 14:38
Re: Za stejnou cenu ..
Od 12cti?

A proc by ne? :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 15:54
Re: Za stejnou cenu ..
No to máte vlastně PRAVDU! ;-)
PS: Ve 12ti jsem za sebou mělu vlastně už i "autotátaškolu" :-)
18. 10. 2011 16:37
Re: Za stejnou cenu ..
Stastna to zena!

Ja jsem si ve 12cti jen cetl Svet Motoru (na zadni strane bylo vzdy nejake auto s technickymi udaji), snil, a koukal na kamarady, jak si strkaj do zadniho kola sveho bicyklu Velamos poskladany kelimek od jogurtu, kterej mel pri jizde prdet jako Harlej >:D
18. 10. 2011 23:37
Re: Za stejnou cenu ..
jj, to byly časy..
18. 10. 2011 15:40
Re: Za stejnou cenu ..
BMW 5 GT dává smysl maximálně pro nějakýho zamindrákovanýho ...
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 15:44
Re: Za stejnou cenu ..
??? :-|
Co je TOHLE za "argument"? 8-s
JAK to myslíte?? ;-)
COžeto má být na vozu typu 5GT "zamindrákované"?!? :-)
PS: Vidím se (v křišťálové kouli) jako "přiměřeně zabezpečená NEzamindrákovaná" důchodkyně - a vůz typu 5GT mi na toto období života příjde "naprosto v pohodě" :yes: :-)
18. 10. 2011 22:18
Re: Za stejnou cenu ..
Sakra ženská, nebudu se tu do toho míchat ale ty vaše příspěvky se tak debilně čtou (já vím, nemusím je číst)! Caps Lock, shift a uvozovky si vytrhněte hned z klávesnice.
18. 10. 2011 15:59
Re: Za stejnou cenu ..
Naopak. BMW 5GT nedává smysl nějakému zamindrákovanému....
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 16:10
Re: Za stejnou cenu ..
Tak to máme "bod do PLUSu" :yes: :-)
18. 10. 2011 16:38
Re: Za stejnou cenu ..
...italofila?
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 20:12
Re: Za stejnou cenu ..
Zamindrákovanej člověk nejezdí v 5GT, ten píše podobné příspěvky jako ty.
19. 10. 2011 08:08
Re: Za stejnou cenu ..
Akorat jsem zvedavy jak stim Camarem pojedes na parkoviste ke sjezdovce po silnici pokryty snehem.... Superb 4x4 je trochu nekde jinde :-)
18. 10. 2011 13:31
Re: Za stejnou cenu ..
No to davas k sobe nesrovnatelne...

Co takhle Nissan 370Z versus Camaro 6,2?
18. 10. 2011 14:30
Re: Za stejnou cenu ..
Nejel jsem ani jedno (jen Nissan 350Z), ale nevídím žádnou výhodu pro Nissan.
U mě jednoznačně vede Camaro:
- silnější
- hezčí zvenku i zevnitř
- použitelná zadní sedadla
18. 10. 2011 14:37
Re: Za stejnou cenu ..
Tak to jsme na tom stejne, krome ciste mechaniky mne na tom Zedovi nic nezaujalo a to je dost malo...
18. 10. 2011 15:17
Re: Za stejnou cenu ..
Použitelná zadní sedadla? Tys v tom asi ještě neseděl ... Použitelná jsou možná akorát tak jako odkládací prostor, anebo, že by sis tam sedl napříč
18. 10. 2011 16:19
Re: Za stejnou cenu ..
Ale seděl. S-Klasse Lang to není, ale proti 370Z je tam místa ještě celkem dost... ;-)
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 20:13
Re: Za stejnou cenu ..
Tyhle dva vozy se vůbec nedají srovnávat.
18. 10. 2011 22:20
Re: Za stejnou cenu ..
Proč ne? Obě jsou to kupé popř. kabriolety, silné zadokolky, za podobnou cenu a nehrají si na nějakou technickou high-tech, jsou spíš takové "macho". Pravda, Camaro je daleko víc retro, zle 370Z se taky hlásí k tradici Datsunu Z.
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 23:15
Re: Za stejnou cenu ..
370Z je lehký a hbitý sporťáček. Camaro je prostě camaro to těžko budeš s EU produkcí porovnávat. Svez se v kamaru, hodně to napoví. 370Z jsou zatáčky a ostrá jízda, camaro pouze síla a spálené gumy o sportovní jízdě nemůže být moc řeč. Tolik moje osobní zkušenost.
19. 10. 2011 09:06
Re: Za stejnou cenu ..
To je právě problém s definicí slova sportovní ve vztahu k automobilům. Stačí se podívat, co je dnes nazýváno sportovní a nebo přívlastkem sportovní. Stačí stovka pod 7s. Z toho pohledu může být Camaro klidně sportovní.
18. 10. 2011 11:08
Muscle car
Prostě tohle amíci umí! Nádhera , jen mít na to šošolky :-) exteriér :yes: interiér :yes: motor :yes: image :yes:
šel bych do něj...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 11:32
Re: Muscle car
No prosím - a to (geni3ds) není ani holka.. ;-)
(viz bender rodriquez výše - v 11:11 :-)
18. 10. 2011 23:40
Re: Muscle car
správně, není a má rád osmivály :-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 10:17
Re: Muscle car
Cena je slušná, za tuhle cenu tu nic se stejnými výkony, motorem V8 a výbavou nekoupíš. Navíc thle je i s ofiko zárukou.
Avatar - Bristol
18. 10. 2011 11:47
camaro
je perfektní....chevy :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2011 12:09
Americke ceny osemvalcov
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jenik1
18. 10. 2011 12:12
Jo to dělo
Je to dělo, ale ta spotřeba :-(
Rozbalit vlákno
3
18. 10. 2011 13:24
Re: Jo to dělo
Takhle kdyby mel pod kapotou 1,3 JTDm!
Znacku 6,2 V8 by sis pak na zadek nalepil uz sam, co?
18. 10. 2011 23:42
Re: Jo to dělo
cože? briketu do camara??
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 10:18
Re: Jo to dělo
Spotřeba je značně zásvislá na ttom, co se nalézá mezi pedály a volantem. Jde s tím v pohodě jezdit za 10 na sto, jen se to musí umět >:-[]
18. 10. 2011 12:22
Pochvala
Tak především velká pochvala Chevroletu, že se k oficiálnímu dovozu Camara do Evropy odhodlal a že udržel velmi rozumné ceny. Asi nikdo nepředpokládá nějaké velké objemy prodejů, Camaro má především zlepšit image Chevroletu.

Ale ať je důvod jakýkoliv, buďme rádi že tu Camaro je a že doplňuje celkem chudou nabídku čtyřmístných kupé za dostupnou cenu, o těch s náhonem na zadní kola ani nemluvě.

Takže: Chevrolet :yes: :yes: :yes:

Mimochodem, Ford a Dodge (resp. dnes Fiat-Chrysler) by se klidně mohli přidat. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 15:57
Re: Pochvala
Dovolím si malou OPRAVU, máte v textu (zřejmě) "překlep", správná verze je:
".. by se klidně MĚLI přidat" :-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 10:19
Re: Pochvala
Fiat to sliboval, prodeje Dodge v Evropě s modely Challenger, charger a někde RAM. Skutek ovšem utekl, jak je u italů typické...
18. 10. 2011 12:59
Ševy
Camaro Convertible SS v červený jsem měl toto léto půjčené v Americe a projel jsem s ním celou západní část států. Musím říct, že i v Americe budilo slušnej respekt a lidi se za ním otáčeli. Nejdřív jsem měl zamluveného Cruze, ale paní za přepážkou Avisu v San Diegu mi řekla, že mělo nehodu a jako satisfakci mohu mít místo něj červené Camaro za stejnou cenu 100 $ za den. Neváhal jsem ani vteřinu a na měsíc mi říkalo pane. Sice to mělo na dvě veci kufr, ale bagáž přítelkyně jsme naházeli na zadní sedačky. Ačkoliv jsem byl do července odpůrce americkejch aut, tahle kára mě vyvedla z omylu.

Ten zvuk V8 slyšim dodnes, jen auto zůstalo ve vzpomínkách a na fotkách... Za tuhle cenu kolem milionu bych to opravdu nečekal. Jen se bojím, že jich tu díky tomu za 5 let bude jezdit víc než dost. Obdobně se stává tuctovka z mého nejoblíbenějšího auta - 911. Stačí se projít v Praze v Pařížský - jako malej kluk jsem těsně po revoluci viděl Porsche max 2x do roka. Dnes vídám 911 v Praze několik denně.
Rozbalit vlákno
2
18. 10. 2011 13:03
Re: Ševy
Četnoství výskytu se mi "zprotivil" třeba Mustang. To auto pro mne ztratilo kouzlo vyjímečnosti. ;-\
18. 10. 2011 23:45
Re: Ševy
tož se odstěhuj na moravu, tady nám toho moc nejezdí >:D >:D >:D
18. 10. 2011 13:40
US vs. ČZ verze
Lidi nevíte náhodou někdo jak moc odlišné jsou tyhle 2 verze? Proože když beru, že ikdyž je to za rozumné peníze v porovnání s konkurencí, tak v USA se dá Camaro pořídit od 22tis. dolarů a tím pádem jestli když si člověk doveze US verzi sem -se záruka asi neuznává? A díly - budou stejné ve většině případů nebo takové ty základní typu (tlumič, brzdové destičky, atd.) můžou být jiné?
Rozbalit vlákno
18
18. 10. 2011 13:57
Re: US vs. ČZ verze
V autorizovanom servise ti neuznajú záruku na vozidlo dovezené z US.
EU verzia bude mať iné zadné svetlá, nárazniky, blinkre budú v sp. zrkadlách.
Tých 22 tis. je ale 3,6 ktorá sa nebude u nás ani predávať takže asi náhradne diely pasovať nebudú.
18. 10. 2011 14:09
Re: US vs. ČZ verze
Dobře, tak ikdyž vezmu 2SS, která je za 35 tis. dolarů, pořád je to rozdíl nějakých 400tis. - což mě právě zajímá, že by stálo za to ušetřit (teoreticky by se nic pokazit nemělo a ne kor v této hodnotě;o) ) ...
18. 10. 2011 14:56
Re: US vs. ČZ verze
JEste si k tomu pripocti DPH a Clo, prepravu k pristavisti pak kontejnerem na lodi a pak az k tobe domu a s tim souvisejici pojisteni, dale pripravu na technickou a samotnou technickou (prizpusobeni pravidlum v EU) a marži toho kdo se o to stará nebo hodiny tvého času a uvidíš jaká bude finálni cena.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2011 15:46
Re: US vs. ČZ verze
.. ale kdyby se tu Camaro začalo prodávat v množstvích jako (třeba) Superb.. ;-)
.. to bychom se HNEDle dostali na "jinou" cenu :-)
18. 10. 2011 17:29
Re: US vs. ČZ verze
pravda pravda ;) Je fakt že když si to člověk spočítá se všema nákladama tak to tak výhodné není - jestli ne naopak..
18. 10. 2011 18:15
Re: US vs. ČZ verze
To je pořád otázka. I se všemi vícenáklady se pořád dotáváme na zajímavou cenu, když uvážím, kolik to auto ( a i Mustang a Challenger ) na sebe umí strhnout pozornosti, jaký má výkon a motor a i styl mu také nelze upřít.
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 19:26
Re: US vs. ČZ verze
Holt pro někoho je cena zajímavá i kdyby ušetřil jen 1000,- kč. Ať počítám jak počítám....nevychází to tak aby to stálo za možné problémy.
18. 10. 2011 19:56
Re: US vs. ČZ verze
Jsou společnosti, které přivezou auto "na klíč". A navíc, zde se bavíme o autě, které se začalo oficiálně dovážet.
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 20:04
Re: US vs. ČZ verze
Jsou a nechají si za to zaplatit. Je zajímavé zadat cenu tohoto auta v USA to té tabulky denkeru. Vyleze zajímavá částka. Kdysi jsem uvažoval dovézt z USA motorku. Tady stála 550, tam asi 320. Chtěl jsem si jí dovézt sám. Po započítání všech výdajů a nutných přestaveb bych ušetřil 10.000,- a to za to rozhodně nestálo. Ale v některých případech se to možná skutečně může vyplatit.
19. 10. 2011 09:08
Re: US vs. ČZ verze
Mě to "dává smysl" právě u trojky Mustang, Camaro, Challenger. Když je někdo nadšenec a chce strhávat pozornost. Proč ne.
Avatar - Katikakus
18. 10. 2011 19:36
Re: US vs. ČZ verze
Tady [odkaz] je kalkulator. Samozrejme je to vcetne provize pro dovozce. Pokud si clovek zorganizuje dovoz sam, vyjde to levneji.
18. 10. 2011 22:32
Re: US vs. ČZ verze
Tvůj čas zadarmo snad není, ne? Levněji může být opravdu velmi diskutabilní.
Avatar - Katikakus
19. 10. 2011 06:43
Re: US vs. ČZ verze
To uz si kazdy musi zpocitat sam...
19. 10. 2011 19:59
Re: US vs. ČZ verze
Právě. Řada lidí to opomíjí.
anonym
18. 10. 2011 23:06
Re: US vs. ČZ verze
Zadal jsem a...cena o několik malo tisic menzi nez oficiální = nestojí to za ty možný trable se servisem atd.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 10:27
Re: US vs. ČZ verze
Tak tak, je nutný si k ceně v USA připočíst dopravu (cca 70-90 tisíc) pak clo a DPH a ještě tak 50 ne překopání na EU předpisy.
Otázka je kolik pak ušetříš, pokud méně jak 100 tis, tak to nemá smysl.
Avatar - Peto02
18. 10. 2011 14:02
Re: US vs. ČZ verze
Ja by som povedal ze CZ verzia bude mat metricky system a US tie ich ince a mile ;-) Ale mozem sa mylit. Ak by to tak nebolo tak by som rozmyslal nad novym Chevroletom Malibu (ktory ma prist ku nam zaciatkom buduceho roka) z USA s V6 kedze v Europe uz tieto motory skoncili...
Dnes akurat v Korei zahajili vyrobu [odkaz]
30. 11. 2011 00:08
Re: US vs. ČZ verze
Budou jiné tlumiče, zadní světla, přední blikače, přední maska a snad trochu jiné ale charakterně stejné řízení. Do čr se bude dovážet jen 6,2 V8...aspoň budou mít češi jen to nej >:D
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 19:31
Camaro
Kdysi jsem prodával 530D...dovozci aut z USA který jej ode mne koupil tam stálo Camaro. Koukal jsem na to a říkám se že koupit si to třeba na rok na blbnutí by mohlo být fajn. Chlapík mi na to řekl, že pokud do toho sednu z pětkového bavoráku tak budu hodně rozladěn. Půjčil sem si od něj druhý kus který pronajímali a byla to pravda. Jako auto se kterým uděláš dojem na náctiletou holku nebo si dojedeš s velým stylem na kafe je to výborný. Na sportovní jízdu to ale není a na běžné přesuny také ne. O interiéru a použitých materiálech ani nemluvě...Ale je fakt, že i dneska se za ním otočím aje to pořád pěkný, asi už jen tím že to nikdo nekupuje a tím pádem není šance aby se to okoukalo.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Camaro427
18. 10. 2011 23:14
Re: Camaro
Nic ve zlim, ale to je tim, že Camaro je opravdu auto... a na to musis umet ridit uplne sam. >:-[]
Tohle auto musis umet skrotit. To je ten poradnej pozitek z jizdy. A ne BMW, u kteryho muzes cestou po dalnici zklopit sedacku a zavrit oci...
Avatar - MAP2009
18. 10. 2011 23:30
Re: Camaro
Nic ve zlém. Tohle jsou řeči puberťáků.....pak už nastoupí jen to, že kdo má v autě moderní techniku je vůl a neumí řídit a následně vzdychy nad tím jáká to byla doba když bylo v autě všechno mechanické .... To je jako kdybych řekl, že matiz nemá z 0 na 100km/h za pět vteřin proto že seš špatnej řidič a nezvládáš ho. Existujou ostrý a přitom jedovatý auta na která musíš skutečně něco umět, alespoń se to říká. Camaro je ale jen auto se silným motorem a špatnými jízdními vlasntostmi a to je rozdíl. ;-)
Avatar - Camaro427
19. 10. 2011 19:11
Re: Camaro
Aha, tak prestan machrovat a nelzi tu, protoze ty si nikdy v camaru nesedel ;-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 10:30
Re: Camaro
Ty špatné jízdní vlastnosti se projeví ve venici kde jedeš 50 a nebo při 80 na okresce, hehe, nenech se vysmát.

A na okruhy sou jiný auta. Jde o to, že drfitovat s BMW nebo Camarem a rozjezd z křižovatky s Camarem za 1 mega a novým BMW za 1 mega je ku*evsky velkej rozdíl. Bohuže v neprospěch BMW >:D >:D >:D
Avatar - Camaro427
21. 10. 2011 21:41
Re: Camaro
Cože????? Ty bereš nějaký léky ? Už se prosimtě prober s tý diskotéky. >:D >:D >:D >:D >:D :no:
Avatar - Nerez
18. 10. 2011 23:35
Přihodil bych 70 navrch a měl bych...
Mitsubishi EVO. Kde jen na to ty prachy schrastit >:D
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2011 08:20
Re: Přihodil bych 70 navrch a měl bych...
Přihoď mega a máš 911...to jsou myšlenkové pochody :-)
20. 10. 2011 07:19
Asi takhle
Asi bych si tohle nekoupil, ani kdybych ten milión bokem měl.
Ale rád bych se v něčem takovém někdy svezl. Možná to někdy zkusím v půjčovně, jestli pojedu do Států... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
20. 10. 2011 10:30
Re: Asi takhle
Lepší je VW široko-daleko vid. >:D :-)
30. 11. 2011 00:06
Bůh
Ježiš, takový auto, hodný chrámu v každým městě, krásnější než nejkrásnější bohyně starých bájí, a vy se tady bavíte o Superbech apod. Superb (II.) je sice mý nejoblíbenější auto z mnoha pohledů, král mezi limuzínama atd., ale Camaro je bůh i bohyně. Je to všechno, po čem může kluk i holka, muž i žena, stařec i stařenka toužit. Miluju ho, snad ho budu jednou mít...
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2015 12:00
Nejhorší prodejce
CAR FOR YOU - Tuklaty 186, Úvaly u Prahy, 250 82
Nejhorší prodejce jakého jsem poznal, kupte si auto jinde!
Od 30. 3 .2015 kdy jsem vrátil vůz, samé výmluvy a několik termínů o zaplacení, ke kterému doposud nedošlo. Rozmyslete si kde auto kupujete!!!
Rozbalit vlákno
0