135 kW je v kompaktním SUV už vysoký nadstandard. Kia s takovým motorem pro Sportage čekala, ale teď už je tady jako pomyslná špička žilinské produkce.
konkretne v bielej sa mi sportage naviac paci ;-) dokonale auticko :yes:
na cestach ich jazdi uz dost z coho usudzujem ze ta hnusna skareda korea sa predsa len musi predavat, asi sa najdu aj taki tupci co ju kupia >:D to mi hlava neberie >:D
Co to znamená v praxi "lineární zátah"? Je to výsledek dieselu s mizerným kompresním poměrem, nízkými vstřikovacími tlaky (jak je u CR zvykem) a tím pádem nízké energetické účinnosti (viz takové základní fyzikální záležitosti jako je termonydamický zákon). K tomu všemu ještě napomáhá výfuk, zašpuntovaný DPF filtrem... :no:
Zlatý TDI PD s jeho úžasnou dravostí s jakou se nadšeně vrhal do otáček a zatahoval s plnou silou již od 1800RPM při spotřebě okolo 6-ti litrů nafty. Někdo prostě motory dělat umí a jiný jen čumí... :yes:
Překvapuje mě, že vytahuješ PD a ne ještě starší 1.9 TDI, na kterou jsem slyšel větší chválu. Ale to ponechme stranou. Stejně je jasné, že to není ani tak o tom kdo umí dělat motory, jako spíš rostoucími nároky na emisní limity.
Ale ja jsem nepsal o tom, jaky TDI... samozrejme, ze 1,9 TDI PD byl lepsi motor, nez 2,0 TDI PD, protoze mel vyssi kompresni pomer a tim take vyssi energetickou ucinnost :yes:
Mam v aute 2.0TDI PD, jazdil som s firemnou Kiou Ceed 1,6 CRD a musim povedat, ze ten motor v Kii ma nieco do seba, plynuly zatah, tichy chod, akceptovatelny vykon a sialene nizka spotreba. Moje 1500kg auto do prace 6,6l/100km, Ceed 4,15l/100km! Mozem okaslat nejake energeticke neucinnosti, ked vysledok je lepsi. Zivotnost Kia motora riesit nebudem, lebo neviem, ale ako novy je super. Takze predpokladam, ze aj tento 2.0 CRD bude podobne dobry. Vlastne som este ine auto s 2.0 turbo diesel motorom a 135kW nevidel...
Presne tak ako vravis. Nemam s nijakou znackou väcsie skusenosti ako prave s autami od kia a od koncernu, pricom je skoro u vsetkych diesel. Sice taku malu spotrebu ako mas ty nedosahujem, ale ten 1,6 CRDI sa mi v mnohych aspektoch javi ako lepsi.
Tezko uveritelne ze bys byl tak naivni ze bys veril tomu, ze kdyz srovnas dve auta stejne vahy, cca stejneho vykonu, cca stejne generace, tak ze by jedno zralo o vice nez 50% vic. Mozne to je asi jen v katikakus svete s Kiou Ceed :-! , realita je ale opravdu nekde jinde.
Ano, tento prý "křečovitý úsměv klauna" ovšem vyhrál v mnohých oceněních designu!!! Prostě se to líbí! A není nic jednoduššího, než dokázat toto i uznat! Nemohu souhlasit s komentáři typu: prý dokonce mimořádně hnusné auto, mínus a další... Pro mě i pro další mnohé recenzenty (a testery) zajímavé, hezké a dobré auto! Zvítězila např. testy Euro NCAP jako nejlépe hodnocený vůz v kategorii SUV. Aby zvítězila ve své třídě, musela Sportage kromě kýžených pěti hvězdiček získat také nejlepší celkové skóre... získala! V hodnocení výsledků nárazových testů Euro NCAP překonala Kia Sportage ostatní vozy SUV podrobené bezpečnostní zkoušce v loňském roce. Sportage dosáhla lepšího výsledku než BMW X1, Hyundai ix35, Mercedes GLK a Mazda CX-7!
V lednu si připsala vítězství v anketě Auto roku 2011 v ČR v kategorii SUV!
V Británii dokonce se stala vítězem jako nejlepší Crossover (Diesel Car)! "Kia Sportage Claims Diesel Car Award for Best Crossover!"
Za design získala mnoho ocenění! Prestižní ocenění za design, jako např. cenu ´red dot´! Dále ocenění iF product design award!
ked tam ten motor casom bude som zvedavy co si zase potom vymyslis >:D
ved i40tka casom tiez rozsiri ponuku o silnejsi diesel to je myslim kazdemu kto sa autami trosku zaobera a ma prehlad uplne jasne
ja mam pocit ze skor tvoj prispevok mi pripada totalne nepochopitelny kedze sam dobre vies ze ponuka mototrov v i40 sa bude rozsirovat ;-)
nuz ale dalo sa cakat ze rypalkovia sa tu zbehnu akovcely na med ;-) kedze je tu clanok o korejskom aute a korea lezi kazdemu hlboko kdesi v zaludku kedze korejci boli odjakziva nasi najvacsi a uhlavni nepriatelia na zivot a na smrt a preto ma clovek 1000 dovodov vzdy na koreu nadavat ale ja to chapem ja sa na tom takisto odbavujem pri americkych srotoch ako vcer ana tom dodge chargery, tiez som sa tam pekne odbavil na tom crepe
Jenže mi se i40 líbí, ale nejsem nadšený naivníček. To že nemá i40 pořádnou naftu je pro start krutý nedostatek a sráží image hodně dolů. Prostě největší slabčáček ve třídě.
Minulý týden jsem jel kombi s CRDi a automatem a jediná výtka směřuje k nedostatečnému výkonu. Jinak nevidím jediný důvod, proč by se neměl vě větším množství prodávat.
Četl jsem, že i40 nemá dvoulitrovou naftu z důvodu vysoké poptávky v ix35 a Sportage, automobilka nemá volné kapacity. Částečně by mělo být řešeno dvouturbovým 1,7CRDi se 117kw.
Je to pouze můj názor,ale Hyundai s dvoulitrovou naftou v i40 vůbec nepočítá.V Evropě jede downsizing a chtějí být v popředí.Nemyslím si,že by byla ta 1,7 tak tragická,jak se zde všude píše.
[odkaz]
[odkaz]
Teplotně jiné podmínky,ale v obou případech sucho.Samozřejmě něco udělají zimní pneu.
Jak píšu o příspěvek výš, minulý týden probíhala vedle mé kanceláře nějaká marketingová akce Hyundai, tak jsem se svezl. A můžu svědomitě říct, že ačkoliv papírový výkon 1,7CRDi vypadá dobře, reálné výkony za evropskými dvoulitrovými motory zaostávají.
A u 2,0CRDi je zřejmě opravdu skutečnost taková, že linka není dimenzovaná na takové počty, které by dokázaly pokrýt i i40 nebo novou Kiu.
může mi někdo na tomto příkladu vysvětlit proč si někdo kupuje tu odpornou naftu? Tady už padá i argument o spotřebě. Ve 130 8,8 litru. Se svým plně naloženým autem jedu také kolem 9 litru benzinu. Když mrknu do ceníku, tak rozdíl mezi nejsilnějším benzinem 2.0 120kW a dehťákem 135kW je cca 90.000. Tak proč, lidi proč?
Já nechápu, že to někdo nechápe. 8,8 je odečteno z palubáku, může to být i 8,3 ve skutečnosti. Dehet jede od zhruba 2t otáček, benzín bez turba od 5t otáček. Takže ušetříš 90tisíc, ale máš auto co je líné a nebo žere jak tank. Že do gazíku patři nafta chápou i lidi co dají za takové auto 2 mega.
Tvrdý direkt. stačí se podívat na pohotovostní hmotnost, zkonstatovat aerodynamiku krychle, porovnat točivé momenty v otáčkách a normálnímu člověku to doteče. ;-)
no to teda byl direkt >:D >:D Připlatíš 90k jen za to, abys na semaforech mohl ostatní řidiče ohromovat svou bleskovou akcelerací >:D >:D Ale máte pravdu. Hlavně, že to táhne vocspoda, co:-)) Hnusný chrochtavý zvuk, odporná oblaka dehtu za výfukem....Ale hlavně, že jsem machr co to na zelené dokáže pěkně odpálit. A za tenhle dětinský nesmysl zaplatíš 90k. Tak teda ok, gratuluju >:D >:D >:D
Ještě jednou, rozdíl v akustice je samozřejmě u čtyřválců znát, přesto je u moderních motorů už na velmi slušné úrovni. Auto s řidičem vážící 19 metráků pro pohodové udržení cestovních rycklostí a bezproblémové předjíždění potřebuje kromě výkonu hlavně točivý moment a toho se mu u atmosferických zážehových čtyřválců jednoduše nedostává.
Nejde ani o dětinskost, ani o virtualitu, ale o praxi.
ok, točivý moment má nafta znatelně vyšší, o tom žádná. Ale rozhodně nesouhlasím, že atmosféře se točivý moment nedostává. Opět mohu porovnávat se svou atmosférou. Není to sice žádný super tahoun, jen 1,8 140hp, ale s předjetím jsem nikdy problém neměl. Když se podívám na křivku výkonu, tak vidím, že od cca 2000 rpm do 6000rpm mám krouťák v rozmezí 160 - 175 Nm. A to ti na předjetí opravdu stačí ;-) A tady se bavíme o 2.0 120kW. Takže tvé tvrzení o nedostatku výkonu k předjetí jaksi pokulhává ;-)
Nepokulhává, předpokládám, že mluvíš o Opeláckém motoru a jeho zástavbě v Astře nebo Vectře. Tedy s hmotností kolem 1,4t, představ si, že vezeš v autě další 4 pořízky s hmotností 100kg á persona a můžeme se bavit o krouťáku a výkonech na silnici ;-)
mám Zafiru. Hmotnost 1,5t + 4 osoby + plný kufr. Takže nějakých 1,8t. No pochopitelně, že s plně naloženým autem se musí u předjíždění trochu přemýšlet, nicméně je třeba zvažovat, jak často auto jezdí takhle naložené a jestli mi navýšení výkonu v těchto situacích stojí za 90k. Je to pochopitelně věc volby. Já říkám, že ne. Protože ten výkon je opravdu jediná výhoda. Nic dalšího tam není. Žádná další přidaná hodnota. A za 90k mi to přijde drahé
tomu moc nerozumim. Kolik si myslíš, že to auto stálo mě:-)) S benzínem o něco méně, ale s naftou je to stejná cenová hladina. I když stojí 3/4 mega, tak 90k je pořád 90k. ;-)
A zvlášť, když to platíš ze svého ne z firemního eráru ;-);-)
Firemní erár už nějakou dobu neznám, dokonce u vozů, kde se nepředpokládá větší nájezd a jsou klasické, ne SUV nakupuji benzínové motory, pokud se mi to přehoupne přes 40kkm/rok, nemá smysl cokoliv řešit. Navíc, papírová cena je věc jedna, skutečná pak druhá ;-)
Neporovnávaj len hodnotu maximálneho výkonu. Ako ti už bolo písané, najdôležitejší je moment, resp. jeho priebeh. Strmá krivka a plochá krivka reprezentujú dve diametrálne odlišné charakteristiky motoru. 90 k s benzínom a 90 k s naftou sú dve rozdielne veci.
To je jasné, bojuješ za to co máš. Jenže já mám M6 2,0 benzín a vím jak to jezdí. Napřed jsem chtěl Civic 1,8, ale ten motor byl do 3tisíc mnohem línější než v té době má Corolla 1,6 a poznala to i manželka po ujetí 200 metrů.
Jak si psal o křižovatce, tak to si použil nejhorší případ, protože tam na pružném zrychlení nezáleží. Jde o to, aby se ti z autem dobře jezdilo, to znamená, že když chceš svižně zrychlit tak u diesla přidáš plyn a jedeš za chvíli tak jak se ti líbí. U atmosféry to nejde, na pětku nebo šestku to nezrychluje a tak musíš podřadit a hrát si na závodníčka i když nechceš.
se vším souhlas až na tu první část. Nebojuju za to co mám. Rozhodně netvrdím, že Opel má nejlepší atmosféru. Určitě je mnoho lepších. Jen tvrdím, že nafta kromě o něco vyššího výkonu nemá jinak žádnou další přidanou hodnotu. Jen to smrdí, chrochtá, je to dražší a ještě k tomu starosti s filtrem...Toť vše. Jen beru plusy a mínusy
Správně udržovaný vůz ať už je naftový nesmrdí, chrochtá v rámci mezí a třeba mám stále Audi s DPF, 3 roky starou a nájezdem 210kkm...problém s filtrem neznám ;-)
Jen to smrdí, chrochtá, je to dražší a ještě k tomu starosti s filtrem...- to je úplná pravda. Já mám najeto za 4 roky 60tisíc, tak bych ani neušetřil. Leze mi na nervy, jak se to neumí posbírat na dálnici do kopce. Oturbený benzín by mi při mém stylu žral tak 10. Naděje je jedině sky-active 2,5i, jestli vůbec něco takového bude, jinak budu chrochtat.
Jojo, je to subjektivni. Ja zas jezdim od 1500-2000 nemam potrebu nikam tocit, me prekvapil zatah v nizkych otackach, i to ze indikator razeni doporucuje kolikrat 6 pri rychlosti okolo 50km/h. Pri testovani Aurise 1,6, 92kW jsem se zase videsil ja, jak je to liny v porovnani s 1,5 66kW. Hold to kazdy vnima jinak. ;-)
Ja jsem se Civicem spokojen. Nekoukam na indikator razeni, pac radim dle prvni cislice na rychlosti, 30-39 km/h - 3, 50-59km - 5,... Kultivovanost chodu vyborna, tah v nizkych otackach dobrej. Kdyz to porovnam se sluzebni Fabii 1,6 TDI, bych rekl i lepsi, s tim ze se nemusim bat co se stane ve vyssich otackach ;-)
tomu ja tiez nechapem a tiez by som si v ziadnom aute diesel nekupil nie to este s automatikou ktora opat pridava na spotrebe, ale je to trend vyrobcov hodit tam silny diesel s automatikou do tych vacsich aut a potom zazracne nizka spotreba je zrazu prec ;-)
autor clanku pise ze spotreba je este oproti konkurentom realtivne dobra nechcem teda vediet kolko zeru konkurenti s podobne silnym motorom v automatike
dobru spotrebu dieselov vseobecne v takychto autach kazi automaticka prevodovka ktora pridava aj pol litra na spotrebe na 100km a potom su to siroke pneumatiky vacsi odpor vzduchu, vyssia hmotnost, ked to potom vsetko zratas zistis ze takyto diesel zerie v takomto aute viac ako benzin rovnakeho objemu napr v sedane strednej triedy.
dnes je to celku uplne bezna vec ze dobry diesel v autach zabijaju automatikou takze v kii tento pocin nie je ziadnou novinkou a takto sa to praktizuje skoro vsade
Pak srovnáváme nesrovnatelné ;-) Mám Tigiho na firmě pro kolegu se sníženou hybností, který jezdí po stavbách, tedy podmínky, které splňuje jen SUV, pravověrný off-road už má většinou sedačky vysoko.
Nevím jak to funguje u Kie, mě takto fungují obě přední okna. Ale i u Kie jsou všechna ovládaná elektricky, přesto jeu ostatních oken potřeba vyvíjet tlak nebo tah po celou dobu pohybu skla.
Tzv. impulzivní otevírání oken jak se tomu říká se i u evropských vozů dává většinou jen dopředu.
u mě to funguje na dlouhé a krátké přidržení tlačítka od řidiče. Podržím to trochu déle a okno jede nahoru/dolu. Od řidiče na všechna okna. Na zadních oknech samostatným tlačítkem jsem to nezkoušel. Tam nejezdim :-)
V M6 dosáhli japonci vrcholu debility. Pokud zamknu ovládání zadních oken tak nejde ani okno u spolujezdce :no: , vrchol je, že to neumím ovládat ani já šofér :no::no: .
Mal si namysli zrejme -impulsní- . To impulzívne by bolo dosť nevyspytateľné. Robilo by asi náhle, prudké pohyby. Keď sa elektronika "zblázni" je všetko možné. :-)
chytráku,chytráku, nevím jak posuzuješ "plnohodnotný značky" >:D ale stejnou politiku uplatňje Toyota- největší automobilka světa!!! Má služební nová Corolla trpí stejnou "vymožeností". a vůbec si nemyslím, že to není plnohodnotné auto.
Takže-neplácej nesmysly! Ono, VW nemusí být vždy etalon, který ostatní kopírují.Zaplaťpánbůh!
...je to hodně dobré, ale osobně pro mě je rozdíl jeden a to zcela zásadní, byť tato Kia se mi líbí neskutečně moc. Do tiguanu sednu a jsem doma.... tady sednu a musím si zvykat....
Sice jen 3 kusy, ale prumer 8,3 neni zadna hitparada. Ten prvni priznava lehkou nohu a sporeba kolem 7,5, ten posledni naopak asi tlaci na pilu a prumery pres 10 nejsou vyjimkou... Celkove tedy nic moc.
[odkaz]
O tom zadna. Ale od moderniho usporneho naftoveho ctyrvalcoveho motoru bych asi chtel vic... Muzu porovnat s mym 10 let starym benzinovym sestivalcem se 154kW s permanentnim 4x4, starym automatem, 21cm svetlou vyskou a 200tkm na hrbu, kde byly prumery 9.9 v lete a 10.4 v zime a to najezdil polovinu na kratkych trasach do 12ti km. Ted s plynem to dela mezi 11-12 LPG + litr benzinu.
To je přesně ono,starší motory měli horší papírové spotřeby a nebyl žádný problém s touto spotřebou jezdit,nebo pod ní.
Jenže papír má dnes přednost před realitou.
tak jak pise Johnn, je treba si to porovnat jestli je nekdo z konkurecne lepsi. V prumeru jezdi 140k tiguan za 8L (s lepsim automatem), Kia/Hyundai s 184k za 8,5 (s horsim automatem). V tomto kontextu je ten se spatnou spotrebou Tiguan a jelikoz VW dlouhodobe dela dobre dieslove motory tak vysledek Kia skutecne nebude nikterak spatny ani ve srovnani s dalsi konkurenci. ;-)
Nevím,podle čeho si zjistil,která převodovka je horší na spotřebu,ale když se podíváš na manuály,tak tiguan ji má taky lepší(a dokonce o více,takže je to naopak než píšeš).Jenže vzorek 2 aut u ix35 nic moc,ale dobrá.Větší výkon o 44koní nemůže být zadarmo.A verze tiguanu 125kw zase není s automatem,ale v manuálu má zase horší spotřebu než ix35 v manualu.
Na to, že je to SUV, klasický automat který přidává litr a 184 k je spotřeba tohoto motoru slušná, podívej na konkurenci která nemá automat, motor je chcípák a spotřeba je vyšší:
[odkaz]
Nebo na špičku třídy která nemá spotřebu o moc lepší a přitom má nižší karoserii s lepší aerodynamikou a převodovkou která spotřebu nenavyšuje:
[odkaz]
V tom pripade musim povazovat spotrebu myho auta za v pravde zazracnou >:D Takhle tu planetu od strasliveho CO2 neosvobodime - maximalne tak hodnotami na Internetu >:D
Tak z tvého popisu usuzuji, že jezdíš:
[odkaz]
Což je velmi slušný turbobenzín, ale dej k němu ještě klasický automat a zvedni o deset čísel kastli a jsi na 12,5 litrech, určitý rozdíl vůči 8,5 tu je. Diesel umí jezdit za 4,5 litru ale úplně v jiných kastlích, s jinou hmotností, pohonem jedné nápravy, samozřejmě bez automatu. Fyziku neošálíš:
[odkaz]
...no nevim nevim, ve 100vce OK, ale ve 130 skoro 9 litru v dehtu ??? Nas RX450h zere 10L ve 130 a to ma 3.5L benzin automat 4x4...mne se to zda tedy dost.
Jenze to mas ten stary model, ten novy bere tak o 1L mene. Pravda na dalnici mozna rozdil nebude, ale ve meste je o dost uspornejsi nez stara generace. A radeji dam o 1L na sto vic, nez jezdit v nafte ;-) I kdyz i ta ma svuj smysl, ale v tomto aute to nejak zere...
Tak já také raději benzin, ale u něčeho co má lehkost (řekněme 1er, 3er, roadstery atp.) a ne zrovna u SUV, tam mi nafta přijde vhodnější, za úplnou zvířeckost považuji X5M nebo pětilitr v Range (zákazníci to sice kupují ale já preferuji silný benzin v takovém autě ve které se dá ten výkon využít, což suv rozhodně nejsou).
;-) Zvedání zádě při brždění je strašné mínus. >:D Když vemu ,že je z toho do zádu houby výhled ,tak je možné,že přes průzor je vidět obloha >:-[] Je to šílená Godzilla :no: Horší výhled vpřed,šikmo i dozádu hovoří za vše. :no::no::no:
Mne sa Sportage síce páči, ale k tomu zadku. Dnes som za jedným šiel a všimol som si, že zadné smerovky má v nárazníku. Myslím, že na tom mieste sa budú v zime dosť špiniť.
za tu cenu? to už Kugu s dvojspjkou a 160 konikama...ma to stejne parametry pri zrychleni ..i maximalce....lepsi spotrebu....a rekl bych, ze uz pomalu i vybavu :-)
To mozna rikaji, ale toto jeste vyvyjeli s Fordem a platforma je uplne stejna, dej si vedle sebe novou Kugu a CX5, auta jsou skoro stejna. Mazda ma jen jinou techniku - motory, prevodovky, jinak podvozek je stejny, mozna jinak ladeny. Auto se totiz nevyviji 2 roky, ale dost dlouho...
[odkaz]
Ano přiznam že v některych detailech Kuga pusobi kyčovitě ale jako celek je to podle mě jedno z nejhezčich SUV a určitě se mi libi vic než Tiguan kde se podle mě nepovedla hlavně zadni čast. Jinak na zada tu jsou jini adepti. :-)
Nemohu souhlasit s komentáři typu: prý dokonce mimořádně hnusné auto, mínus a další... Pro mě i pro další mnohé recenzenty (a testery) zajímavé, hezké a dobré auto! Zvítězila např. testy Euro NCAP jako nejlépe hodnocený vůz v kategorii SUV. Aby zvítězila ve své třídě, musela Sportage kromě kýžených pěti hvězdiček získat také nejlepší celkové skóre... získala! V hodnocení výsledků nárazových testů Euro NCAP překonala Kia Sportage ostatní vozy SUV podrobené bezpečnostní zkoušce v loňském roce. Sportage dosáhla lepšího výsledku než BMW X1, Hyundai ix35, Mercedes GLK a Mazda CX-7!
V lednu si připsala vítězství v anketě Auto roku 2011 v ČR v kategorii SUV!
V Británii dokonce se stala vítězem jako nejlepší Crossover (Diesel Car)! "Kia Sportage Claims Diesel Car Award for Best Crossover!"
Za design získala mnoho ocenění! Prestižní ocenění za design, jako např. cenu ´red dot´! Dále ocenění iF product design award!
Na Fabii u nas clovek nenarazi jak je rok dlouhy.
Ti, co ji v pomateni smyslu koupili, jezdi zasadne v noci se zhasnutymi svetly, rano ji schovaj do garaze a pres den rajtuji radeji i10 - at sousedi zavidej!
Česky se jinak píše správně "abys"! (:D s vykřičníkem)... a ne "aby jsi"... to jako, aby někdo pro příště nevyhrál nej cenu za největší počet gramatických chyb na Auto.cz (kde se jinak bavíme o autech a ne vykřičnících). Jinak vykřičník se v češtině, mimo jiné, užívá k zdůraznění jisté skutečnosti ve větě oznamovací. U mého komentáře tak posloužily ke zdůraznění argumentace, že není to auto obecně "hnusné, mínusové" atp. ;-)
"Především v kontrastu s nedávno testovanými VW Tiguan 2,0 TDI o výkonu 125 kW a Chevroletem Captiva 2,2 VCDi se 135 kW vynikne, jak dobré jízdní dynamiky dosahuje nejsilnější Sportage."
Podle udaju to nevypada Sportage nejak oslnuje dynamikou proti ostatnim:
Tiguan 125kW 8.9MT
Sportage 135kW 9.8MT/AT
Captiva 135kW 10.1AT, 9.9MT
Ja rozumim tomu ze nizsi hodnota je lepsi, mozna to je u vas v katikakusove jinak. Jake jsou hodnoty te skutecne jizdni dynamiky kdyz tvrdis ze je lepsi? Kdo ji meril? Jak? :-!
Snad je poznámka, v testu Tiguana 2.0TDI na jiném webu naměřili reálné zrychlení za 9.81. V podstatě jsou tedy výsledky shodné. Jinak je mnohem důležitější pružnost motoru, použitelný rozsah otáček atd. Samotné zrychlení z 0 na 100 je jen takové základní info.
To souhlasim ze to neni jediny parametr, viz tvuj vycet, ale celkem podstatny ukazatel. Na kterem webu to namerili? Zrychleni si vyrobce nemuze vycucat z prstu.
V jinem testu jsem se ted dival namerili Tiguanu 9.1s.