Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat Exclusive: Lidový luxus z Emdenu

VW si pro zájemce o Passat, kterým nestačí současný vrchol nabídky s označením Highline, připravil ještě luxusnější verzi pojmenovanou Exclusive.
Zpět na článek
19. 10. 2011 09:10
19. 10. 2011 09:16
19. 10. 2011 09:39
19. 10. 2011 10:14
19. 10. 2011 13:35
19. 10. 2011 10:51
19. 10. 2011 13:37
19. 10. 2011 15:24
neregistrovaný "fandadoaut"
19. 10. 2011 16:35
19. 10. 2011 19:35
19. 10. 2011 19:39
neregistrovaný "fandadoaut"
20. 10. 2011 14:28
Avatar - -TEAC-
19. 10. 2011 09:10
Passat
už zase "porno"pro GTI - ho! >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2011 09:16
Hnědá barva
Pamatujete nedávné blití jednoho vwguru nad hnědou barvou? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
19. 10. 2011 09:22
Kola jsou opticky příliš velká
a palubku hyzdí šílené hodiny :no: Přes to všechno je Passat variant 4 notion rozhodně hezčí, než designově nepovedený Superb kombi s ošklivým čumákem a nepovedenou kulatou budkou.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Glaukos
19. 10. 2011 09:38
Re: Kola jsou opticky příliš velká
kecy, kecy, kecy :no:
Avatar - miromen
19. 10. 2011 11:55
Re: Kola jsou opticky příliš velká
Zni to sice tvrdě ale u mě je to stejne a u nekombi verzy je rozdil ve prospěch Passata ještě větši.
Avatar - Choochoo
19. 10. 2011 11:59
Re: Kola jsou opticky příliš velká
Me osobne prijde spis nepovedeny ten hlinik, na me pusobi trochu lacine. Nez velikost kol, mi nesedi ten design. Pristrojovka Superbu LK, vcetne tunelu mi teda prijde o dost luxusnejsi. U passata vyhodit to drevo a myslel bych ze je to nejlacinejsi zaklad :no:
19. 10. 2011 13:39
Re: Kola jsou opticky příliš velká
Hmmm, to koukam jak se profilujes:

Libi se ti novej Civic (ostatne i ten predchozi, ze?) a v interieru mas rad drevo...

Co takhle jeste nahoru na palubovku nastrihat seslapanej koberec z predsine jako to ma sofer v autobuse, co jim kazdy rano jezdis do skoly?
Avatar - Choochoo
19. 10. 2011 19:15
Re: Kola jsou opticky příliš velká
Na to drevo si prisel jak? Nepatrim mezi oblibence dreva, ikdyz ho nekdo vnima jako znamku luxusu. Proto take rikam, kdyz u passata vyhodis to drevo, tak to na me pusobi jako nejlacinejsi zaklad. Ty kola vypadaj jak puklice z autokelly ;-\ Ikdyz zase ty vyplne dveri u superba, to je taky des.
Civic je nadhera, jen ho asi jeste doladim spoilerem z Type-Ra, pac to se hodne povedlo ;-)
Kam jezdis do skoly, kdyz o tom mluvis tak zasvecene >:D Nepriotravil ses bufikem, kdyz se ted ochladilo? Podle prispevku bych to tak videl >:D
19. 10. 2011 20:10
Re: Kola jsou opticky příliš velká
...a k tomu spojlery ala F&F, jo?

No tak ale potom bacha, aby ti ten kivik s kridylkama neulit >:D
Avatar - Choochoo
19. 10. 2011 22:42
Re: Kola jsou opticky příliš velká
neprehanej, to neni tuzing Golfa ;-)
Avatar - white label
19. 10. 2011 20:17
Re: Kola jsou opticky příliš velká
"Nepatrim mezi oblibence dreva,..." - takže už ani to dřevo tě nemusí...? >:D
Avatar - Choochoo
19. 10. 2011 22:30
Re: Kola jsou opticky příliš velká
ale ;-)
Avatar - Emel
19. 10. 2011 09:39
Cena
820k, to není zase taková pálka... pokud to není s 1.6TDI... Superb se na takové peníze dostane bez velkých problémů
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2011 09:52
kolesa ,interier krasa
je mi jasne,že vw je tu za šrot,ale tento passat je viac ako podareny za mna :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2011 10:14
GÝČ!
Tak nového Passata už celkom často stretávam ne cestách. Neviem si pomôcť, ale z celkom vydarenej predchádzajúcej verzie nakoniec spatlali auto, ktoré na ceste ničím nevyniká, pôsobí lacno a s tým chrómom "všude, kam se podívaš" je z toho až gýčovitá záležitosť. A mal by som dať za gýč nejaký milión? NIE! Superb valcuje tento počin absolútne s prehľadom! Ale nie je sám. Uprednostnil by som úplne s radosťou aj krásnu Insigniu, Mondeo alebo C5 atď. Mne sa jednoducho fest nepáči! A nenapraví to ani nejaká lištička na prahoch alebo krajšie nalakované drevo na palubke.

Passat :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Matt26
19. 10. 2011 13:35
Re: GÝČ!
Úplne súhlasím...je absolútne otrasný! Dizajn tejto generácie sa nepodaril :-|
A narozdiel od teba Zinko si myslím, že to drevo na palubke je absolútne odporné >:D .
19. 10. 2011 10:51
APOŠTOL EXCKLUSIVE
Přiznám se, ani vlastně nevím proč mě to napadlo, asi nějakým intuitivním garážovým přetlakem jsem dospěl k závěru, že PASSAT, nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě, by si zasloužil nějaký ucelenější pohled, vždyť co si pamatuji i na diskuzích vyvolává každý článek o Passatovi neumdlévající proud tu nadšených tu doslova oslavných příspěvků. Sem tam se samozřejmě najde i nějaký ten garážový hnidopich, ale jistě se na úvod všichni shodneme, že jestli něco Passat je, pak samozřejmě vynikající vůz.

V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.

Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.

Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.

Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.

Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř spičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.

Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…

Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.

Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.

Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví, PASSAT CC, VOLKSWAGEN PASSAT CC.

Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.

Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.

Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.

Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém Passatu CC…

I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.

Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž PASSAT CC.

Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje Passat CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.

Pasat CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.

Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li Passat CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.

Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.

Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.

Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.

Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.

Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně asbsolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace:

„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“

Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
82
Avatar - kari.laz
19. 10. 2011 11:05
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Vůbec nevím, co jsi psal, protože jsem jenom zascroloval a když jsem viděl tu délku, tak jsem se do toho ani nepustil. Až si dám pak v klidu kafíčko, tak to zkusím přelouskat. >:D
19. 10. 2011 11:16
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Tak to máš odvahu a asi moře času :-) Nemá to smysl číst...zase stejné kecy a zbytečně dlouhé...tentokrát extréémně dlouhé >:D
19. 10. 2011 11:31
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Také já tu dýlku keců před obědem nestrávil. Nechutnalo by mi pak... >:D
GTI by mohl psát seminárky, rigorózky, atp., určitě by vše ukecal tou délkou, i kdyby obsah jako tady stál za .....
19. 10. 2011 12:44
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Apoštol si to zaslouží... :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2011 12:51
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Prosím zkráceně, co tam píšeš? ;-)
19. 10. 2011 12:57
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Je to epochální shrnutí významu Apoštola v dějinách garáží, současně je tam velmi otevřený pohled na najkrásnější auto třídy (CC) a konečně je tam i pohled jaksi třídního charakteru. Myslím garážového třídního charakteru, to se snad rozumí ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2011 13:03
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jestli jsi tam napsal, že Passat má ze všech třídních aut nejmíň ,,ale", největší možnosti konfigurací, prostě nejlépe namíchaný mix pro zákazníky s designem ne moc zajímavým, ale bez výstřelků typu velká tlama, pevný volant, siluety kakajícího rybníku a podobně, tak jsi to trefil.
19. 10. 2011 13:07
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Přečti si to, koukám, že to potřebuješ přesně stejně, jako tvoje garáž drbání...
19. 10. 2011 13:22
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jinak řečeno: není tam NIC, co by stálo za to číst. V podstatě špatně přežvýkaná "reklamština" VW.
19. 10. 2011 17:22
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
To co tobě připadá jako "reklamština" těm, co o Passatovi ví více, považují za odraz reality.
Avatar - Ondore
19. 10. 2011 22:38
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jedného Passata som mal, najazdil na ňom vyše 1/4 milióna kilometrov a teda myslím, že o "Passatovi vím více". A som si istý, že v Tvojom texte odraz reality nie je ani omylom :-)
Avatar - Ham.
19. 10. 2011 12:11
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Méně bývá někdy více, jo a technická, jsi si jistý, že „Excklusive“ v nadpisu se píše zrovna takto? Mám pocit, že to není ani česky, ani anglicky, ale prostě blbě.
19. 10. 2011 12:21
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jo, nadpis, ten jsem zvládl přečíst taky. V tom slově bude překlep, x a c jsou vedle sebe, asi má GTI trošku tlustší prstíky. >:-[]
19. 10. 2011 12:43
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Píšu nohou... >:D
19. 10. 2011 13:05
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
No tak to až začneš psát rukama, to bude teprve tanec. >:D Tipuju to na 2 až 3 infarkty diskutujících denně. I když vlastně ve zdejší společnosti spíše počátek nočního pomočování.
19. 10. 2011 13:06
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
>:D
19. 10. 2011 12:42
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Přes to se elegantně přenes, nebo chceš, abych tu též odsledovával tvé budoucí překlepy? Někdy možná kratší text je více, ale když mi dovolíš, budu přesto délku svých príspěvků určovat sám...
Avatar - Ondore
19. 10. 2011 22:44
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Dovolím si malý rozbor psaného textu, v podobnom duchu ako sme to videli pod Perunovym blogom. Autor si je dobre vedomý každého majstrovského ťahu svojou klávesnicou a v žiadnom prípade sa nejedná o preklep, nýbrž už v nadpise vyjadruje istú prekombinovanosť, neuchopiteľnosť modelu a vyjadril to samozrejme kapitálkami, lebo to je nosná idea celého posolstva >:-[]
Avatar - kari.laz
19. 10. 2011 12:48
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Už je mi jasný, proč není tvůj příspěvek první v diskuzi. Ikdyž jsi byl určitě první v diskuzi pod článkem, tak než jsi to napsal, tak tě dost lidí předběhlo.

PS: Stále ještě jsem si nenašel čas se do toho začíst.
19. 10. 2011 12:52
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Nestojí to za to, já zkusil první dva odstavce a je to jen otravné PR Volkswagenu, jako obvykle. :no: :no: :no:
19. 10. 2011 12:58
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Nerouhej se, například pro tebe by takový Passat CC byl dokonalým naplněním životních garážových snů.
19. 10. 2011 13:19
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
>:D >:D >:D

Tak hluboko jsem opravdu ještě neklesl a dá-li Bůh ani neklesnu, abych snil o Lidových vozech.
19. 10. 2011 13:37
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ty považuješ vlastnictví Passata CC za něco k smíchu? ;-\ ;-\ Speciálně pro tebe by to CC bylo životním majstrštykem, tak si tu nehraj na onasise...
19. 10. 2011 13:39
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ne, přišlo mi jen velmi směšné, že bych o takovém autě měl snít. >:D

Auto samo o sobě je OK, ovšem rozhodně ne z kategorie "snových".
19. 10. 2011 13:44
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
No jistě, CC je auto ke snům, a speciálně na tebe to přece sedí dokonale. Vždyť, kdyby sis ho jednou koupil, byl bys doslova v sedmém nebi. A nebyl bys v tom jistě sám... Ty snad máš nějaké výhrady k CC?
19. 10. 2011 13:46
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Pár výhrad by se našlo. Ostatně proto jsem si Passata CC ani jiného Passata nekoupil, přestože moje současné auto stálo zhruba stejné peníze a je v podstatě přímou konkurencí Passatu Variant.

Moje sny se týkají proklatě jiných kategorií aut než Passat CC a jiných značek než VW.
19. 10. 2011 16:28
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Nemyslím ten sen v rovině plakáta, vím, že nejsi plakát, takže to myslím tak, že ti prostě přistane ten třistakoňovej CC zítra v garáži. Ještě mi tvrď, že bys opovrhnul. Jako malinu, magistře, jako malinu... Tak se tu nekasej...
19. 10. 2011 16:36
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jistě, zadarmo bys ovšem nepohrnul ani ty Dacií Logan, že.

Takže: Ne, nepohrdnul bych, ale Passata bych obratem prodal a koupil něco jiného. Něco snového :yes:
19. 10. 2011 16:51
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Neprodal bys ho, a nekoupil by sis nic nového, jezdil bys v Passatu CC, patřil bys k opravdové silniční (super)mainstreamové elitě a popravdě bys měl (mimo prémiové reprezentace) to opravdu nejlepší, co lze jezdit. To nejlepší v komplexním slova smyslu. Buď upřímný a neplácej tu pohádky o tom, že bys ho prodal. Nikdo, kdo sem dnes přispěl příspěvkem by to CC neprodal, a naopak, mnozí (99%) by zažili své životní automobilové nebe, a pokud se mezi ně nadmyšleně nepočítáš ty, pak bys i tak CC miloval, neb těch 300 koní v takovémto autě by ti učarovalo. Ale proč ti to píši, když to víš sám...
19. 10. 2011 16:59
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jako obvykle kdákáš nesmysly o věcech, o kterých nic nevíš. Pár 300 koňových i silnějších aut už jsem řídil a CC ani jiný Passat mě naprosto neláká, neoslovuje mě, jinak bych si ho klidně mohl koupit. Šlo by z domu, ani by se neohřálo, rychleji než ten Logan od tebe... ;-)
19. 10. 2011 17:08
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jo, je mi jasný, že ty kupuješ tři sta koňové vozy jako deset deka kabanosu, je to pro tebe vlastně taková garážová brnkačka. No tak já přesně takovejm týpkům jako ty píšu, že kdyby ti přes noc přistál v garáží, tak bys ráno doslova zvencnul.

P.S. Já bych ale toho Logana neprodal... Nejsem typ jako ty, abych si tu ploše hrál na krále okresu...
19. 10. 2011 12:54
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
To neva, Apoštol má čas... ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2011 12:57
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Je to delší než smlouva a tam ty právnické kličky taky nikdo nečte.
19. 10. 2011 12:59
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
No jo, ale když doj(e)de na lámání, pak jde hlavně o ty kličky...
19. 10. 2011 13:21
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Tady je to naštěstí naopak: je daleko lepší to NEČÍST ;-)
19. 10. 2011 13:24
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Podívej, jakou dizkuzi vzbudil příspěvek GTIho. Z toho vyplývá, že tě tu stejně nikdo neposlechne, nevím, proč se namáháš.
19. 10. 2011 13:34
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ale zase nikdo nemůže říct, že nebyl včas varován ;-)
19. 10. 2011 14:04
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Nech ostatní, ať si rozhodují za sebe.
19. 10. 2011 17:31
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Zamysli se nad tím co jsi právě napsal.. Jdi před zrcadlo a řekni to taky sám sobě >:D
19. 10. 2011 18:27
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Já se tady do role mluvčího imaginární většiny nestavím.
19. 10. 2011 19:05
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
No.. někdy tak zníš :-) Ale nic ve zlém...
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2011 13:04
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Generačně nebylo jednoduché navázat - no a taky se to nepovedlo. Dokud se bude dělat Superb, platí zejména pro verzi kombi, tak není co řešit. U sedanu je to tak 1:1 uvidíme, co se Superbem provedou při faceliftu.
19. 10. 2011 13:05
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Souhlas.
19. 10. 2011 14:50
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Tiež som to len prescrolloval a nemal som síl to čítať. Jediné čo som spravil, že som ti to trochu prepočítal. Výsledky:

5 strán A4 - písmo TNR 12, riadkovanie 1,5 (klasické rozvrhnutie pre VŠ práce)
1360 slov
počet znakov: 9332 (vrátane medzier), 7939 (bez medzier)

GTI, to fakt myslíš vážne? Nechceš mi písať seminárky a práce do školy? :-O
19. 10. 2011 16:40
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Pokud studuješ dopravní školu a tématem je vliv VW na svět plakátů, žádnej problém. Běžná taxa je euro za dlouhý a padesát centíků za krátký slovo.

P.S. Fakt to má pět stran normotextu? No, vidíš, Passat si to zaslouží... ;-)
19. 10. 2011 17:12
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Áno, 5 strán. Ak by som to dal na normu pre seminárky, tak ich je viac. Tam je riadkovanie 2,0.
19. 10. 2011 19:02
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
:-) :yes:
19. 10. 2011 15:18
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Po tom, co jsem polovinu přelouskal (na druhou fakt nemám) bych měl jeden dotaz - proč sis vlastně toho Passata nekoupil a máš pokud se dobře pamatuji Outlandera ? ;-)
19. 10. 2011 16:41
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Outlander... 8-s co to je? >:D ;-)
19. 10. 2011 17:06
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
To doufám víš, když nás tu pokaždé oblažuješ tím, že VW je prakticky v každé třídě tím nejlepším, ne ? >:-[] Pokud se mýlím, tak čím tedy jezdíš ?
19. 10. 2011 15:55
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Kdyby jsi tolik času věnoval své ženě(pokud teda máš) jako ho věnuješ diskuzním žvástům o vvw, tak by byla ta nejšťastnější
19. 10. 2011 16:45
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Copak, problémek v mezilidských kopulacích? V tvém příspěvku cítím výrazné tápání... Normálně se z toho vyspi, já v tvých létech také považoval každej rozchod za životní trágu. Časem pochopíš, že to nejdůležitější je čistá, vybílená garáž... co si do ní postavíš, to už (v tvém případě bohužel) závisí jen na tobě... Kdybych mohl, postavil bych ti tam třista koní v Passatu CC :yes:
19. 10. 2011 18:42
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
To ani ne, nevím jak ty, ale já jsem velice spokojený muž. A myslím, že já už jsem v takovém věku, kdy rady od nějakého diskutéra, onanujícího pod každým článkem o vw opravddu nepotřebuji. Já se vyspat potřebuji, to jo, ale ty by ses měl raději léčit příteli, pokud ovšem nejsi za tyto žvaniny placený.
19. 10. 2011 18:46
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Podle mě jsi puberťák, co mu dala holka poprvý vale a nějak si tu odreagovává první milostnej infarkt, jinak si tvůj žalm vysvětlit nedovedu. Večer si o té své spokojenosti v klidu pouvažuj, uvidíš, že dospěješ k závěru, že vůbec nejlepší je si nelhat veřejně do kapsy, nesvalovat vinu za své nedostatky na diskusní kolegy a věnovat se tu autům. Jestli tedy vůbec víš, co je auto... Podle toho, jak jsi tu nedávno nazíral na MB C-klasse bych to viděl zatím na garážovou pomocnou, viď.
19. 10. 2011 18:55
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
A čím příteli svaluji vinu za své nedostatky na diskusní kolegy? Rád budu poučen pane učiteli >:D Co jsem si tak všiml, tak jsi na místní diskusi oblíbený jako v ř*ti ostnatý drát, ale to nic, třeba se z toho jednou vyspíš.
K těm autům: Já se u nich motám od mala, ale tvá otázka by spíše seděla na tebe. Jestli tedy vůbec víš, co je auto? Podle toho, že zde onanuješ nad passatem, tak by se o tom dalo velice pochybovat
19. 10. 2011 18:59
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ještě chvilku piš o tom, jaký je Passat. Myslím, že si mi tu naposled psal, že je tvrdý jak prkno a podobný žvásty a nakonec z tebe vylezlo, že si v podstatě ani neřídil žádné většáí auto, než právě Pasaat. A že ten Passat vlastně není vůbec špatný. >:D
19. 10. 2011 19:09
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Kašpar číslo 2. A jezdit ve větších autech je nějaká povinnost, abych těm autům rozumněl? Zkus popřemýšlet, než něco vyplodíš. Passat je dobré auto, docela i pěkné, ale jak jsem řekl, do pohodlí má daleko. Před týdnem jsem měl možnost vyzkoušet si fiat freemont a věř mi, že passat mu může akorát tak závidět, co se týče celkového pohodlí. Taky si vyzkoušej a porovnej oba vozy a pak se zde tupě směj
19. 10. 2011 19:13
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jsi jen ten, co nezná mapu. Z Freemontu ses posadil na * a já stojím na nohou i když se svezu v Skovém Mercedesu. :-!

Zkus víc aut, máš VELKÉ mezery a tím pádem i minimální rozhled.
19. 10. 2011 19:14
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ty si taky sedíš na vedení že?
19. 10. 2011 19:23
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ano, sedíš, poposedni si.
19. 10. 2011 19:35
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
No vidím, že diskuze s tebou je ztráta času. Až trošku dospěješ, potom spolu můžeme diskutovat, ale dohadovat se s mladým uchem je mi už tak nějak pod úroveň
19. 10. 2011 19:38
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Seš možná starší, protože mě na padesát ještě netáhne, ale uvědom si, že neexistuje přímá úměra mezi inteligencí a věkem. :-!
19. 10. 2011 20:26
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
To máš jistě pravdu, bohužel pro tebe, dneska ta úměra platí :-!
19. 10. 2011 20:28
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
>:D Bavit umíš. Dělat ze sebe osla - taky.
19. 10. 2011 21:52
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
To mi šlo vždy dobře ;-) Bohužel pro tebe, ten osel jsi tu ty. Já oproti tobě v životě už něco dokázal, ale ty akorát tak umíš urážet lidi pod zástěrkou přezdívky na internetové diskuzi, ale doopravdy jsi nula. Radím ti dobře, zamysli se nad sebou a zkus popřemýšlet nad tím, proč ti tohle vše píši.
19. 10. 2011 19:27
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Víš, mě spíš auta zajímají z pohledu, aby mi vidělávali peníze, ne abych s nimi uspokojoval svoje ego. Já než načančané auto preferuji pohodlný dům se saunou a bazénem, ale každý máme jiné priority. A prve si zjisti, jak se živím, než o mě napíšeš, že neznám mapu. Z freemontu jsem se na * neposadil, ale je prostě pohodlnější, než gtim tolik vychvalovaný passat.
19. 10. 2011 19:41
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Asi se cítíš jako jediný na světě, co má dům s bazénem a saunou, že? Se koukni kolem sebe.
Tipuji, že ten tvůj barák bude při nejlepší vůli katalogový podnikatelský hnus.
19. 10. 2011 19:54
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ne, proč bych měl? Já se ti jen snažil slušně vysvětlit to, že pro mě není určitou prioritou se vozit v luxusních autech a za ty ušetřené peníze za takové auto jsem si raději pořídil tu saunu a bazén. Říkáš podnikatelský hnus...možná je tvůj šéf nějaký bastard, co na svůj dům nakradl, ale já takový nejsem
19. 10. 2011 20:01
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Takže jsem se opět trefil. :-!

PS: Já žádného šéfa nemám.
19. 10. 2011 20:19
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Nemáš slušný plat, nemáš šéfa..hmm, zajímavý. Jak to tak vypadá, nemáš rád podnikatele, kteří si slušně vydělali na svůj dům se saunou a bazénem. Jestli tolik závidíš a nemůžeš to přenést přes srdce, běž na městský úřad a založ si svou živnost...stojí to nějakých 5tisíc. Přeji hodně štěstí, aby jsi též měl ten dům či velké auto, které když budeš řídit, tak budeš hned rozumnět autům jak ty říkáš.
19. 10. 2011 20:23
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Opět jsi mimo. :-!

A opět se cítíš jako jediný, co podniká, že?
19. 10. 2011 20:29
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Když myslíš :-! Kdybych si myslel, že jsem jediný, co podniká, tak si nevidělám ani to kuloví. Snažíš se být drsný, ale vůbec ti to nejde
19. 10. 2011 20:32
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Nemyslím, vím.
Doufám, že jsem ti to zde několikrát demonstroval svým poměrně přesným odhadem. :-!
19. 10. 2011 20:42
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Ty víš akorát tak velké prd příteli. Dobře jsi mě pobavil. Znovu se mi potvrdilo jedno pořekadlo:"čím více v hlavě vymeteno, tím větší frajér". Nauč se trochu slušnosti a až pak se veřejně projevuj
19. 10. 2011 20:45
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Přečti si svůj první příspěvěk, co si napsal do této diskuze, když začínáš s tou slušností. Akorát si tu kálíš do držky.
19. 10. 2011 20:53
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Mluv slušně chlapče. Ty jsi nepoučitelný. Ohledně gti jsem to už vysvětlil. Znovu opakuji, když na to nemáš, nepoužívej drsná slova. Je mi tě líto
19. 10. 2011 21:01
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Zapomněl si, že to tys zde první i na mou adresu, použil urážky a nestandardní slova? Já si dobře pamatuju. A oplacím to stejnou mincí. :-!
19. 10. 2011 21:42
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
A já reaguju od minulejška příteli. ale jak říkám, třeba jednou pochopíš, jak se věci mají
19. 10. 2011 19:01
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Zde se tomu neříká onanování, zde se tomu říká psaní příspěvků, možná jsi zatím v zajetí pubertálních šťáv a ta onanie (podruhé ve dvou příspěvcích) ti do textu padá zcela spontánně. Tohle chápu, i já byl kdysi v tvých letech.

Pamatuji si na tvůj nedávný odsudek Mercedesu C-klasse. Jo, ty se kolem aut určitě motáš, s tím souhlas. Večer jim ale nezapomínej otřít písek z koleček... >:D :no:
19. 10. 2011 19:13
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Jo, pamatuji si, jak jsem o c-klasse uvedl, že jeho interiér je nehezký a lacině vyhlížející a za tímto názorem jsem nebyl sám. ale tak to je věc osobního vkusu. Chlape, jestli jsi alespoň trochu rozumný, tak přestaň psát hloupé řeči o nějakých puberťácích či garážových prost´áčků. Podle inteligence tvých příspěvků na toho puber´táka pasuješ sám sebe
19. 10. 2011 20:40
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Opravdu nechutný canc nad faceliftovaným passatem. Škoda času tohle číst, rozumnej člověk se zdravým rozumem nemůže auto povyšovat na modlu. A když už, tak třeba Porsche, Ferrari nebo Bentley...Jsou ale mezi námi podivíni, kteří si takovouhle duševní onanii nad masově vyráběným VW neodepřou několikrát denně. :no:
19. 10. 2011 21:41
Re: APOŠTOL EXCKLUSIVE
Asi tak. Ale to by ani nevadilo, jak to, že uráží kohokoliv, kdo nesouhlasí s jeho názorem, stejně jako jossalitto
19. 10. 2011 13:37
"Lidový luxus"
Mimochodem, ten nadpis "lidový luxus" mi hned připomněl Jiřího Paroubka (brrr!), navlečeného v nějakém drahém obleku 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2011 13:40
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragan.

Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.

Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar
:yes: :-!
Rozbalit vlákno
4
19. 10. 2011 13:41
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
To bylo na toho Jiřího Paroubka, kterého jsem zmiňoval výše? :-O No fuj...! 8-s
19. 10. 2011 14:48
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Teda vysmivat se nekomu, ze si koupi Camaro, ale takto verejne onanovat (ano, nic jineho to neni, vsechny aspekty ukajeni tvuj prispevek splnuje) nad lidovym kombikem za vlastne stejnou cenu jako to Camaro, trosku bych nad sebou zapremyslel. Nastesti ja tu nic takoveho nepredvadim, tak se me to premysleni nad timto netyka, ty bys ale mel.
19. 10. 2011 16:38
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Jakbych se mohl někomu smát, že si koupil camaro? Neuhodil ses? ;-\
Avatar - deolator
19. 10. 2011 15:24
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Jdu si vyvětrat mozkový závity na čerstvej vzduch, tohle už je opravdu znak nebezpečně závislý ironie... :-)
neregistrovaný "fandadoaut"
19. 10. 2011 15:24
MŮJ POSTŘEH - VŠIML SI NĚKDO?
Snad to tu už někdo nepsal - všimli jste si "nových ovladačů klimatizace? Ty v golfu VI mi přijdou horší, než jsem měl v golfu V, toto je zase posun dpředu. :-) Je to jen můj mikropostřeh jakožto fandy VW, prosím netrefujte se do mne, že se jedná o kravinu. :-)
Jinak auto gut, bral bych!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rysguf.
19. 10. 2011 18:48
Re: MŮJ POSTŘEH - VŠIML SI NĚKDO?
Ano ano, tiez som si vsimol, najskor som myslel ze to je manualna klima, pre tie velke kolecka co tam pri automate povodne neboli , hovorim si ze to je teda "Exclusive" a potom pozeram v rohu na tie displeje s teplotou... >:D :-!
19. 10. 2011 20:46
Re: MŮJ POSTŘEH - VŠIML SI NĚKDO?
Ty seš blázen, rybáři! to je kravina! :-) šetři si radši na barák! .... :yes:
19. 10. 2011 16:35
PASSÁTNÍ PASSAT
Nový PASSAT, celý v černou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, co je žena...

Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při waltzu. Umíš tančit, tak lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.

Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Ano, točíš plnou tři, svět se zavírá, před tebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.

Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna...

To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - dicky
19. 10. 2011 17:32
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Tebe bych tipoval na pracovnika bezpectnostni agentury co ve chvilich nudy sklada tyto ody a marne doufa ze si ho z koncernu nekdo vsimne a pak snad i nejakou tou korunkou zaplati.
Ale GTI ver ze takto si ten vedlejsi prijem nevybojujes si uz bidny a vycichli a ani tve ody uz nemaji ten spravny glanc >:D
Si za zenitem a nikdo si te nevsiml a uz asi nevsimne 8-s
Tak si vem jednu 24 hodin sluzbu navic a ten psaci plevel co tu sazis uz nech chcipnout.
Jo a camaro nech spat ten je od vozu vis zminovaneho koncernu na hvezdne roky jinde je pro radost a poteseni a uzivani si zivota.
Coz je pravy opak toho koncernu a i auta vyse..
Nevim co tady furt mas a mate s nejakym VW je to prumerny levny obycejny znacka za par dolaru ..
Obycejne prumer premystovadlo nic min nic vic >:D
19. 10. 2011 17:47
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
No a co, jsem vobyčejnej kluk z poldovky, fachčím v železnejch prutech, mimochodem, ohýbám šest dvacítek najednou, za šichtu dám i tunu, a jsem kluk, co má rád auta a co si je po večerech maluje. Nemyslím tu zrůdu, co máš v profilu >:-[] :no: myslím auta s velkým "A".
19. 10. 2011 18:49
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Na tohoto člověka nemá smysl reagovat...když někomu šplouchá na maják, tak mu není pomoci. Někdo rád pěkná auta, krásné ženy no a jsou tací, co každý den s erekcí píší obdivné bludy o vw ;-\ Inu, proti gustu žádný dišputát
19. 10. 2011 19:00
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Ještě sám sebe nezapomeň zařadit mezi ty jediné pravé "znalce".
Pak se zvedni a jdi se kouknout do svý garáže.

Tristní pohled, co?
19. 10. 2011 19:18
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Prve se zkus podívat sám na sebe a pak zde někoho posuzuj jako "znalce" ty namachrovaný "odborníku". A když víš prd, co mám v garáži, tak též nemluv o nějakém tristním pohledu. Jsi docela směšný
19. 10. 2011 19:26
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Hele, tipnu si, sice tě neznám, ale odhad nějaký mám.

Máš doma auto segmentu C, italské provenience. Alfa to nebude, na to nemáš koule, Lancia už vůbec ne. Takže zbývá Fiat a jeho podprůmerné Bravo.

Tak co? Trefil jsem se? :-!
19. 10. 2011 19:31
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Jo, trefil a já se za něj vůbec nestydím. Jsem s ním velice spokojený, krásně jede, krásně vypadá.. ;-) ještě mám mazdu mx-5, taky velice výborné auto. a čím soudíš, že je bravo podprůměrné? To by mě zajímalo. Já bych tebe tipoval na mladého frajéra, co má celkem slušný plat a tak si koupil hezké auto a z celé radosti se snaží dělat chytrého na diskuzi
19. 10. 2011 19:36
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Bravo má dobrý leda tak motor. Jeden. Zbytek (auta) stojí za starou belu. Ty ses pro změnu netrefil. Možná jen s tím, že jsem mladý, protože se osobně mladým stále cítím. :-!
19. 10. 2011 19:49
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
I ty základní multijety patří pořád mezi špici. Říkáš stojí za starou belu? kolik si s tím autem najezdil? Já s ním mám za necelé 4 roky najeto nějakých 90tis km a stále bez problému, bez vrzání jakékoliv části interiéru, ujedu s tím kdejakému machru s octavii rs, pro kterého je bravo šunt. Nebo to soudíš podle toho, že využívá výrazně upravené platformy fiatu stilo? Na tom je něco špatného? Když i sám vw používal jednu techniku 20 let dokola. Já se též cítím mladý a jestli jsem se trefil pouze mladím, tak je to na tvoji škodu. Když ale nemáš tučný plat a prima káru, která je podle tvých slov to nejdůležitější, tak potom nechápu, proč se neustále snažíš ze sebe dělat odborníka přes automobilový průmysl?
19. 10. 2011 19:59
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Znovu opakuji, vyzkoušej i jené auta, ať ti to otevře oči. Octavii RS neujede žádný Bravo, možná si tak narazil na někoho, kdo se nechce honit s nějakým dýchavičným Fiatem. Bravo má v benzínu max 150 koní, Octavia RS jich má 200. V naftě má Bravo 165 koní a naftová RS má 170k. Podvozek Brava je čistě podprůměrný a z mého pohledu z těch polotuhých na trhu nejhorší. Zbytek ani nehodnotím, tam je to ještě horší.
V autech se vyznám, mám je rád a s mnoha jezdím. V tomhle mám větší přehled než ty. Máš o sobě moc vysoké mínění. :-!

Nic o sobě jsem nepsal, to jsou čistě tvoje mylné dedukce.
19. 10. 2011 20:14
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
No já vím svoje, ty si myslíš svoje ;-) Víš o těch autech leda tak kuloví. Možná mám o sobě vysoké mínění, ale na tvoje ego opravdu nemám. Zkus to příště. Já nejsu namachrovaný, spíše je mi pod úroveň se hádat s klukem, co nemá ani na to základní bravo
19. 10. 2011 20:15
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Jó, vidělávat, kuloví... To jsi celý ty... :-!
19. 10. 2011 20:21
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Když myslíš ;-) nechám tě v tom příteli.
19. 10. 2011 20:24
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nejsem tvůj přítel.
19. 10. 2011 20:31
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
To bylo myšleno ironicky
19. 10. 2011 20:35
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nic, už mě nebavíš. Jdi si plnit odznak zdatnosti někam jinam. Tady se akorát zbytečně odhaluješ a co víc, není ani na co "koukat".
19. 10. 2011 20:39
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Ty mě nebavíš už od začátku. Pouze jsem se ti snažil vysvětlit, jak jsi malý. Nesnaž se neustále někoho urážet, když na to nemáš, tím nemám na mysli pouze dnešek, ale reaguji i na tvé dřívější diskuze. Bez takových, jako jsi ty, by zde bylo mnohem líp
19. 10. 2011 20:44
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Mě je úplně jedno, jak se na mne dívá primitiv, jako jsi ty. To ti tady píšu už asi půl roku. Bohužel, nepochopil si to doteď. :-!
19. 10. 2011 20:51
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nj, člověk co má iq houpacího koně, mi bude říkat primitiv. No,s tebou je to oprvadu ztráta času chlapečku. Doufám, že jednou vyspěješ po psychické stránce
19. 10. 2011 20:56
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Tvá starost o druhé je dojemná. Leč není na místě. Taháš tu za ten kratší konec. Už od začátku.
19. 10. 2011 20:37
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nevím, o co se zde snažíš s pár tobě podobnými. Já jsem si myslel, že si na místní diskuzi slušně pobavím o autech, o jízdních zážitcích a podobně. Bylo by tu pár takových lidí, co by si rádi popovídali na této úrovni, ale bohužel k tomu ztratí chuť, jakmile se zmíní o jiném voze, než je vw a následně se mu dostane zesměšování ze tvé strany od gtiho a dalších takových "odborníků".
19. 10. 2011 20:42
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
To je neskutečné, podívej se, co sem píšeš ty sám. Jedna trapárna za druhou, nejdřív se navezeš do GTIho a jeho rodinných záležitostí, to je opravdu ubohost nejhrubšího zrna, co nemá s auty společného vůbec nic a když už máš světlejší chvilku, tak zase píšeš kraviny o tom, jakej je "Passat prkno". Když ti tady někdo vysvětlí, jak se věci mají, tak obrátíš o 180° a začneš zase o něčem jiném. Korunu tomu nasadíš, když prohlásíš, že největší auto, v kterém si se svezl, byl Passat.

Jo, tvůj rozhled, tvé zkušenosti, tvé... (bez) komentáře. 8-s
19. 10. 2011 20:48
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Do mistra gti jsem se navázal, neboť on tu neustále někoho uráží, jen za to, že s ním někdo nesdílí nadšení ze značky vw. A co jsem mu řekl, bylo pro jeho dobro, protože to, co píše je prostě tragické. Passat je prostě tvrdý a tím to zhasne..pro tebe je třeba passat modla, ale jsou pohodlnější auta ve kterých jsem jel a tím to hasne. A zkušenostech se můžeš bavit se svými kamarády u piva, ale se mnou opravdu ne příteli. Zkus to příště a u někoho jiného. Já už na tebe nemám čas, ani náladu. Takových machírků, kteří mají rozumu jako šafránu, ale myslí si o sobě, že snědli půl zeměkoule potkávám denně mnoho. Já ti řekl, jak se věci mají a třeba jak dospěješ, tak to jednou pochopíš.
19. 10. 2011 20:58
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Uvědom si, že se svými nulovými zkušenostmi v oblasti osobních vozů si tu za toho, co nic neví, nezná a ani netuší.

Dál to nemá smysl rozebírat. Prostě nemáš potřebné znalosti, tím to hasne. A že si myslíš opak? Mysli. Tvůj boj. Já tě mám přečtenýho poměrně dobře.
19. 10. 2011 21:39
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Ty usuzuješ mé zkušenosti podle toho,že jsem řekl, že nejezdím ve velkých vozech. Já usuzuju podle toho, že ročně najezdím okolo 40tis. kilometrů(do toho tahrnuji i firemní vozy). Takže až si někdy našetříš na nějaké auto a najezdíš s ním, co já nacouvu, tak mi potom napiš, jinak naše diskuze opravdu nemá smysl příteli
19. 10. 2011 19:16
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nebyt toho "y" tak bych rekl, ze ses se svym nickem trefil sam sobe rovnou na...zalud?!
19. 10. 2011 19:35
VW exclusive?
Myslim, ze pouzivat slovo EXCLUSIVE pri znacke VW je trochu prehnane. Je to fajn, ze sa snazia. Ale vzdy to bolo a vzdy aj bude "ludove auto". Ved to aj VW v preklade znamena, tak netreba to znasilnovat.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
19. 10. 2011 20:11
Re: VW exclusive?
S tuto velmi omezenou logikou, bys měl spoustě firem vysvětlit, že by měly dělat jen to co mají v názvu/jménu a jen to s čím začínaly.
Takže třeba Muller by to měl co nejdřív zabalit s jogurtama a dělat raději do mouky, co? :-O :*) ;-)
19. 10. 2011 20:13
Re: VW exclusive?
A Nokii gumáky! >:-[]
Avatar - white label
19. 10. 2011 20:28
Re: VW exclusive?
Třeba..., navíc Nokia byla ještě před "gumou" papírna... ;-)
19. 10. 2011 20:36
Re: VW exclusive?
Já chtěl prvně napsat toaletní papír, ale přišlo mi to jako příliš velká degradace. >:-[]
neregistrovaný "fandadoaut"
19. 10. 2011 19:39
GTI - kdo je to? Ví někdo?
Když pročítám příspěvky od GTI, tak mně napadá, zda autor nepracuje přímo pro auto.cz, aby jim zvyšoval návštěvnost stránek.
Jinak (ZDŮRAZŇUJI) nejsem pro jakékoli hromadné lynčování jednotlivce přesilou, takže nic ve zlém proti Tobě GTI. :-)
Rozbalit vlákno
6
19. 10. 2011 20:49
Re: GTI - kdo je to? Ví někdo?
je tam nasazenej přímo od Axel Springer Verlag, regulérní zaměstnanec, protože nic jiného než ty svý cancy celej den nedělá.... :yes:
Avatar - Deutsch
19. 10. 2011 21:51
Re: GTI - kdo je to? Ví někdo?
Neřekl bych :-) GTI je zapálený talent do aut s perfektní schopností shrnout celkoví dojem z auta, automobilové znacky atd :-) Jen tak dál ..tyto diskuze mají uroveň. ;)
20. 10. 2011 00:33
Re: GTI - kdo je to? Ví někdo?
Doufám, že to myslíš ironicky, protože diskuze pod GTIho příspěvky mají obrovskou úroveň, viz dnešní pokec a vulgární nadávky jossalita a italia... :no:
Avatar - Ondore
19. 10. 2011 22:55
Re: GTI - kdo je to? Ví někdo?
Lynčovanie? Si tak krutý! Jeho šťastie, že žije uprostred oázy tolerancie, ale aj v takom modernom arabskom svete sa dnes už používajú menšie kamene, aby to tak nebolelo >:-[]
Avatar - Rysguf.
20. 10. 2011 02:21
Re: GTI - kdo je to? Ví někdo?
No, uz som tu nejaky piatok a zalovil som v historii testov...

Nasiel som toto: [odkaz]

Na par foto je nieco vidiet...
[odkaz]

[odkaz]

Je to on, resp. si to ty? :-)
20. 10. 2011 04:28
Re: GTI - kdo je to? Ví někdo?
Jasne, tohle je GTI [odkaz]
20. 10. 2011 14:28
Nicméně...
Tak v tomhle zahrál VW na mojí notu, nicméně u snímku prahové lišty jsem myslel, že se mi roztrhne bránice >:D Nápis "VW Exclusive" působí zhruba stejně jako plechovka fazolí v luxusní dárkové kazetě, zkrátka takovým smíšeným trepně-zoufalým dojmem. Vážně směšné....
Rozbalit vlákno
0