Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kuko
Signum, VelSatis a teď 608... Prostě vyšší střední (ani v mainstreamu) hatch nefunguje. Rád bych se sice mýlil, ale myslím, že dříve nastane vyrovnaný rozpočet Řecka než úspěšný (detto mainstreamový) hatch v této třídě.
Souhlas, sportovní SUV, kupésedany, klasické limuzíny, to všechno funguje, ale mamutí hatch prostě ne a u francouzů už tím tuplem ne! Nic proti francouzům, jejich auta mám celkem rád, v několika jsem jezdil, ale ve vyšší třídě opravdu nemají celkem žádnou šanci a prodeje velkých sedanů typu Latitude nebo C6 to jen potvrzují.
Chtít více, než jedenačtvrt mega za Peugeota, je bláhové. Za tu cenu koupím raději německou prémii.
přesně tak...a uplně stejný osud má i přehnaně drahá C6...i když je to bezesporu krasný a dobrý auto..za mega a půl už člověk koupí německou nebo švédskou premii...
PS: dyt i takový SAAB 9-5 začiná o půl mega méně... >😁
PS: dyt i takový SAAB 9-5 začiná o půl mega méně... >😁
Saab 9-5 začíná tuším o skoro 3/4 mega míň 😉 Akorát že fabrika už skoro půl roku stojí.... v pátek jsem ale potkal na D1 kamion naložený novými 9-5, asi prohledali i zapadnutné haly a našli ještě pár kousků >😒]
chtěl jsem napsal to samé...ale budiž napsal jsi to ty a máš pravdu 😉
hatch ve vyšší střední je prostě odsouzen k neuspěchu obzvlášt když má na kapotě subpremiový znáček... :no:
mít alespon opravdu přímého nástupce 607...takovou větší a luxusnější 508 a zajimavou cenovku někde od 700 tisíc tak proč ne... 😉
ale tohle bude mít stejně nerealnou cenu jako C6 a nikdo to kupovat nebude...ač to bude bezesporu nádherné a dobré auto...
zdá se že individualismus ještě nevymřel...ale prodejní trhák to jistě nebude...ani 607 jím nebyla...
hatch ve vyšší střední je prostě odsouzen k neuspěchu obzvlášt když má na kapotě subpremiový znáček... :no:
mít alespon opravdu přímého nástupce 607...takovou větší a luxusnější 508 a zajimavou cenovku někde od 700 tisíc tak proč ne... 😉
ale tohle bude mít stejně nerealnou cenu jako C6 a nikdo to kupovat nebude...ač to bude bezesporu nádherné a dobré auto...
zdá se že individualismus ještě nevymřel...ale prodejní trhák to jistě nebude...ani 607 jím nebyla...
suhlas 607 predajny trhak nebola ale uspesne auto to bolo a o to tu ide, peugeot nerata s tym ze to bude trhak 😉
inak casy sa menia, ked prichadzal qaskai miesto almery kazdy tu pisal ze je to hovadina a nakoniec sa predava genialne aj ked ma inu koncepciu ako klasicky hatch.
nechajme sa prekvapit,
ani passat coupe ani medak cls ani ine nezvykle masiny nie su predajne trhaky tak necakajme ze peugeot chce tymto modelom urobit rekordy v predaji, tu ide o nieco ine
inak casy sa menia, ked prichadzal qaskai miesto almery kazdy tu pisal ze je to hovadina a nakoniec sa predava genialne aj ked ma inu koncepciu ako klasicky hatch.
nechajme sa prekvapit,
ani passat coupe ani medak cls ani ine nezvykle masiny nie su predajne trhaky tak necakajme ze peugeot chce tymto modelom urobit rekordy v predaji, tu ide o nieco ine
ta záď vypadá velmi dobře, alespoň u konceptu. [odkaz] Tu by měli použít u nástupce P 308
K té nepoučitelnosti: já bych to tak beznadějně neviděl, nejde o to že by se hatchback nedal ve vyšší střední prodat, pokud by takové auto udělalo Audi nebo MB, tak byste mluvili jinak 😉
Problémem Vel Satise byl podle mě hlavně velmi ošklivý krabicový design, který prostě nebyl dobře přijat + hodně vysoká cena (na francouzské auto). Stejná analogie potkala Citroen C6, i když C6 je sedan a ne hatchback, v jeho případě jde hlavně o přemrštěnou prodejní cenu nikoliv o ošklivý vzhled.
U Opel Signum to bylo ale něco zcela jiného, Signum to byl vyloženě přešlap. U něj všichni očekávali nějakého pokračovatele Omegy v moderním tradičním kabátě (tříprostorový sedan), což Signum nesplňoval. Navíc Signum narozdíl od extragavandního Vel Satisu působil až moc tuctově.
Proto rozhodnutí Peugeotu celkem chápu, klasické sedany okupuje německá prémie, vyrobit další běžný sedan (po neúspěchu 607) nedává z tohoto pohledu smysl. Musí tedy přijít nějaká alternativa. Dříve se mluvilo o nástupci 607, že to bude něco jako 4 dveřové kupé (ala Mercedes SLK).
Tohle je další možná varianta a myslím si, že pokud Peugeot přenese z konceptu většinu designových prvků podobně jako se to podařilo u P508, tak šanci(narozdíl o výše jmenovaných) má. Za předpokladu, že to nepřežene moc s cenou 😉
K té nepoučitelnosti: já bych to tak beznadějně neviděl, nejde o to že by se hatchback nedal ve vyšší střední prodat, pokud by takové auto udělalo Audi nebo MB, tak byste mluvili jinak 😉
Problémem Vel Satise byl podle mě hlavně velmi ošklivý krabicový design, který prostě nebyl dobře přijat + hodně vysoká cena (na francouzské auto). Stejná analogie potkala Citroen C6, i když C6 je sedan a ne hatchback, v jeho případě jde hlavně o přemrštěnou prodejní cenu nikoliv o ošklivý vzhled.
U Opel Signum to bylo ale něco zcela jiného, Signum to byl vyloženě přešlap. U něj všichni očekávali nějakého pokračovatele Omegy v moderním tradičním kabátě (tříprostorový sedan), což Signum nesplňoval. Navíc Signum narozdíl od extragavandního Vel Satisu působil až moc tuctově.
Proto rozhodnutí Peugeotu celkem chápu, klasické sedany okupuje německá prémie, vyrobit další běžný sedan (po neúspěchu 607) nedává z tohoto pohledu smysl. Musí tedy přijít nějaká alternativa. Dříve se mluvilo o nástupci 607, že to bude něco jako 4 dveřové kupé (ala Mercedes SLK).
Tohle je další možná varianta a myslím si, že pokud Peugeot přenese z konceptu většinu designových prvků podobně jako se to podařilo u P508, tak šanci(narozdíl o výše jmenovaných) má. Za předpokladu, že to nepřežene moc s cenou 😉
čím vyšší třída, tím konzervativnější zákazníci, to za prvé, a za druhé, časy se změnili.
Začnu tím druhým - časy, kdy mainstream měl významný trhový potenciál ve vyšší střední jsou nenávratně pryč. Jednak se tam výrazně vyprofilovala prémie, která nabízí špičkovou techniku, které mainstream za rozumnou cenu není schopen konkurovat, minimálně ne celoplošně, někde ano. A investice do motorů, platforem, technických hračiček jsou tak enormní, že jim to pár prodaných kousků prostě nepokryje.Takže úvaha jestli třeba Bávo za 1.5mega, nebo Pažouta za 1.2 má v 95% případech jasný konec....
Spousta zákazníků tohoto segmentu prostě v mainstreamu přešla na SUV, velká MPV, nebo i aktuální přerostlou střední třídu. Osobně nevidím moc prostoru, jak by se mohl mainstreamový výrobce v této kategorii vyprofilovat.
Znak na kapotě, ať chceme nebo ne, je výrazný faktor pro koupi vozu. A v této cenové kategorii ještě výraznější.
Konzervativizmus - tohle je prostě fakt, který okusili i prémiový výrobci. R-Class nebo 5GT jsou nejaktuálnější příklady. Ano, je to ještě o ligu výš, ale ani vyšší střední moc rozdílná není. Málokterá firma to koupí pro management jako služebáky (kombi ještě možná, hatch skoro určitě ne). A kolik lidí si to může dovolit jako invidiuální nákup? Ano, z druhé ruky je to super kauf, soused má taky Signum jako rodinný vůz a nemůže si ho vynachválit.
Takže bohužel, ač bych jim to přál, nemyslím že to bude úspěch.
Začnu tím druhým - časy, kdy mainstream měl významný trhový potenciál ve vyšší střední jsou nenávratně pryč. Jednak se tam výrazně vyprofilovala prémie, která nabízí špičkovou techniku, které mainstream za rozumnou cenu není schopen konkurovat, minimálně ne celoplošně, někde ano. A investice do motorů, platforem, technických hračiček jsou tak enormní, že jim to pár prodaných kousků prostě nepokryje.Takže úvaha jestli třeba Bávo za 1.5mega, nebo Pažouta za 1.2 má v 95% případech jasný konec....
Spousta zákazníků tohoto segmentu prostě v mainstreamu přešla na SUV, velká MPV, nebo i aktuální přerostlou střední třídu. Osobně nevidím moc prostoru, jak by se mohl mainstreamový výrobce v této kategorii vyprofilovat.
Znak na kapotě, ať chceme nebo ne, je výrazný faktor pro koupi vozu. A v této cenové kategorii ještě výraznější.
Konzervativizmus - tohle je prostě fakt, který okusili i prémiový výrobci. R-Class nebo 5GT jsou nejaktuálnější příklady. Ano, je to ještě o ligu výš, ale ani vyšší střední moc rozdílná není. Málokterá firma to koupí pro management jako služebáky (kombi ještě možná, hatch skoro určitě ne). A kolik lidí si to může dovolit jako invidiuální nákup? Ano, z druhé ruky je to super kauf, soused má taky Signum jako rodinný vůz a nemůže si ho vynachválit.
Takže bohužel, ač bych jim to přál, nemyslím že to bude úspěch.
Dobře píšeš, jen bych jemně upřesnil tu přímou úměru mezi velikostí auta a mírou konzervativnosti majitele. Ono to tak je, avšak pouze částečně. Ta větší auta jsou zpravidla dražší, a kupují je vesměs lidé, kteří tedy umí jaksi vydělat více než ti jiní. Jsou to lidé vzdělaní, lidé, kteří se orientují v životě, v estetice. Tedy to rozhodné ve velkých třídách není prioritně konzervatismus, nýbrž designová vyzrálost, jednoznačný vizuální signál, signál s přesahy do širších vjemových souvislostí (kultura, umění obecně atp.)
Máš pravdu, ale nie výhradne. Dosť peňazí na drahé autá nemajú len ľudia vzdelaní a so všetkými tými prednosťami, čo píšeš.
Je to však podstatne užší okruh zákazníkov ako u lacnejších áut, preto príliš e😜erimentovať v tejto triede sa nepríliš vypláca. 😉
Je to však podstatne užší okruh zákazníkov ako u lacnejších áut, preto príliš e😜erimentovať v tejto triede sa nepríliš vypláca. 😉
otázka úspěchu je sporná věc, jde o to , jaký si automobilka nastaví cíl. Souhlasím s tím, že časy, kdy každá evropská (nebo japonská) automobilka měla svého zástupce vyšší střední jsou pryč. Ale proč to tak je ? převážně proto, že dnešní střední třída se natolik rozrostla, že ve spoustě aspektů prostě tu bývalou vyšší střední třídu velmi dobře supluje. A co je nad ? už jen luxusní automobily za prémiové cenovky.
Pokud chce mít PSA svého prestižního "image makera" v hierarchii ostatních vozů, proč ne ? Peugeot si jistě nebude dávat za cíl prodat ročně 40.tisic těchto vozů.... Pokud se bude bude jednat jen o nějakou omezenou sérii luxusnějšich Peugeotů a nabídne oproti běžným 508 a starším 607 přidanou hodnotu ve výbavě a jízdím pohodlí, tak si to své kupce najde a nebudou to určitě ti, kteří kupují Audi A8 nebo Mercedes Benz S 😉
Já osobně budu rád za každé rozvíření vody na automobilovém trhu a pokud si na tom Peugeot nevyláme zuby bude to jedině dobrým příkladem toho, že i konzervativní trh se může změnit.
Pokud chce mít PSA svého prestižního "image makera" v hierarchii ostatních vozů, proč ne ? Peugeot si jistě nebude dávat za cíl prodat ročně 40.tisic těchto vozů.... Pokud se bude bude jednat jen o nějakou omezenou sérii luxusnějšich Peugeotů a nabídne oproti běžným 508 a starším 607 přidanou hodnotu ve výbavě a jízdím pohodlí, tak si to své kupce najde a nebudou to určitě ti, kteří kupují Audi A8 nebo Mercedes Benz S 😉
Já osobně budu rád za každé rozvíření vody na automobilovém trhu a pokud si na tom Peugeot nevyláme zuby bude to jedině dobrým příkladem toho, že i konzervativní trh se může změnit.
jasně, je to otázka nastavení reálných prodejních čísel. Jenže ty reální prodejní čísla budou sakra nízko, aby se vývoj/výroba zaplatili, jestli to teda budou brát vážně a neudělají jen rebranding alá Latitude. Pak je otázka, jestli si PSA může dovolit investovat do imagemakeru (vlastně už i C6 je v podstatě tato kategorie, jeho prodeje jsou minimální), nebo by se měl zaměřit na segmenty kde mu to jde líp.
A vyšší střední nevymizela kvůli přerostlé střední, ale právě naopak. Nejdřív postupně mizely modely vyšší střední kvůli nízkým prodejům a vysokým nákladům na nástupce a pak dostali pomazané hlavy nápad, co takhle nafouknout Mondeo nebo 508 a zabijeme dvě mouchy jednou ranou (nebo spíš 1.5). Takže nabídly prostor +/- na úrovni vyšší střední, za cenu +/- střední, akorát vymizeli top motorizace v podobě šestiválců... čest výjimkám.
Osobně se mi víc líbí studie Citroenu (Metropolis nebo jak se to jmenuje), to si myslím by mohlo mít reálnější šanci na úspěch.
A vyšší střední nevymizela kvůli přerostlé střední, ale právě naopak. Nejdřív postupně mizely modely vyšší střední kvůli nízkým prodejům a vysokým nákladům na nástupce a pak dostali pomazané hlavy nápad, co takhle nafouknout Mondeo nebo 508 a zabijeme dvě mouchy jednou ranou (nebo spíš 1.5). Takže nabídly prostor +/- na úrovni vyšší střední, za cenu +/- střední, akorát vymizeli top motorizace v podobě šestiválců... čest výjimkám.
Osobně se mi víc líbí studie Citroenu (Metropolis nebo jak se to jmenuje), to si myslím by mohlo mít reálnější šanci na úspěch.
už to, že o tom vůbec uvažují dokazuje, že si to Peugeot zřejmě dovolit může. Žádná automobilka přece dobrovolně nespáchá ekonomickou sebevraždu 😉 (obzvláště v dnešní době ne)
Jinak souhlas s tím, že Metropolis je povedenější, však si taky ten peugeoťácký koncept z Metropolisu hodně půjčuje, avšak rozvíjí v něm dál svoje typické prvky.
PS😒br />
s tou vyšší střední to není tak úplně jak píšeš. Tyto velké automobily měly daleko delší cyklus obměny než bežná střední třída v té době.Takové velké auto bylo ve výrobním programu daleko déle než menší modely. Běžný výrobní cyklus byl déle než 10 let.( ani 15 let nebyla vyjímkou ) Už jen proto, že ty automobily byly dražší a reprezentativnější než střední třída ( dražší pro zákazníka ), zároveň vzhledem k nižším výrobním počtům i mnohem výrobně nákladnější pro automobilku
( sdílení bylo tehdy něco neznámého ), nepočítalo se s tak častou obměnou jako u menších aut. Proto se střední třída
změnila /rozrostla mnohem dříve, než vyšší střední. V té době si už automobilky začínaly uvědomovat to co jsem popsal výše.
Že zvětšená střední třída s nějakou luxusnější výbavou vlastně tu vyšší střední pokryje a ušetří se tím náklady. A proto hodně z nich své rozpracované projekty na nástupce vyšší střední třídy prostě zrušilo. A kdo chtěl opravdu velké auto raději si koupil nějakou německou limuzínu. Německé automobilky navíc významně investovaly do kvality, nových motorů a technologií a to byl ten moment, kde si ty ostatní automobilky nechaly ujet vlak.
Buď některé z nich žily v představě, že stačí postavit trochu větší auto, dát do něj kožené sedačky a klimatizaci a nabastlit tam nějaký čtyřválec ze střední třídy a můžeme to prodat jako "luxusní limuzínu" s prémiovou cenou, nebo stavěly ty svoje velká auta poctivě "po staru", tzn. vlastní platforma, vlastní interiér, vlastní motory, vše extra vyvíjeno jen pro tyto automobily, což tato auta hodně prodražovalo.
To také ukazuje, že auta střední třídy byla modernější a dříve vybavená novými technologiemi než jejich větší sourozenci se starším rodokmenem. Proto také upadal zájem o větší auta, protože si zákaznící mohli koupit skoro stejně velké, ale modernější auto dříve a hlavně levněji. Navíc se objevila nová konkurence z vlastních řad a to velkoprostorové vozy typu MPV/SUV. Ale to už je jiný příběh 😄
Jinak souhlas s tím, že Metropolis je povedenější, však si taky ten peugeoťácký koncept z Metropolisu hodně půjčuje, avšak rozvíjí v něm dál svoje typické prvky.
PS😒br />
s tou vyšší střední to není tak úplně jak píšeš. Tyto velké automobily měly daleko delší cyklus obměny než bežná střední třída v té době.Takové velké auto bylo ve výrobním programu daleko déle než menší modely. Běžný výrobní cyklus byl déle než 10 let.( ani 15 let nebyla vyjímkou ) Už jen proto, že ty automobily byly dražší a reprezentativnější než střední třída ( dražší pro zákazníka ), zároveň vzhledem k nižším výrobním počtům i mnohem výrobně nákladnější pro automobilku
( sdílení bylo tehdy něco neznámého ), nepočítalo se s tak častou obměnou jako u menších aut. Proto se střední třída
změnila /rozrostla mnohem dříve, než vyšší střední. V té době si už automobilky začínaly uvědomovat to co jsem popsal výše.
Že zvětšená střední třída s nějakou luxusnější výbavou vlastně tu vyšší střední pokryje a ušetří se tím náklady. A proto hodně z nich své rozpracované projekty na nástupce vyšší střední třídy prostě zrušilo. A kdo chtěl opravdu velké auto raději si koupil nějakou německou limuzínu. Německé automobilky navíc významně investovaly do kvality, nových motorů a technologií a to byl ten moment, kde si ty ostatní automobilky nechaly ujet vlak.
Buď některé z nich žily v představě, že stačí postavit trochu větší auto, dát do něj kožené sedačky a klimatizaci a nabastlit tam nějaký čtyřválec ze střední třídy a můžeme to prodat jako "luxusní limuzínu" s prémiovou cenou, nebo stavěly ty svoje velká auta poctivě "po staru", tzn. vlastní platforma, vlastní interiér, vlastní motory, vše extra vyvíjeno jen pro tyto automobily, což tato auta hodně prodražovalo.
To také ukazuje, že auta střední třídy byla modernější a dříve vybavená novými technologiemi než jejich větší sourozenci se starším rodokmenem. Proto také upadal zájem o větší auta, protože si zákaznící mohli koupit skoro stejně velké, ale modernější auto dříve a hlavně levněji. Navíc se objevila nová konkurence z vlastních řad a to velkoprostorové vozy typu MPV/SUV. Ale to už je jiný příběh 😄
signum zprasilo marketingove oddeleni, z vyroby slo dobre auto, ale nabizet ho jako vyssi stredni byla chyba
To je dost možný, protože až se Bruselká verze RVHP rozpadne, tak už jim nikdo nepůjčí, zkrachují a začnou od nuly. :-!
rene.raul
Zajímavé jsou spíše informace o nových motorech jmenovitě naftový motor o výkonu 275 koní či hybridní naftový a elektrický motor o výkonu 299 koní. Můžeme jen doufat, že se opravdu někdy dostanou do výroby. Byla by to lahůdka 😄
HYbrid4 s 200 koňmi na bázi 2,0 HDI se již delší dobu vyrábí a můžeš si ho objednat v 3008 a 508, brzy také ve 2 řadách DS. Tudíž není žádný problém zkombinovat motor 2,2 HDI a silnější elektromotor. Zkušenosti z výroby již mají.
To samozřejmě vím 😄. Ale jde o to, že PSA se nikdy nepouštěla do motorizací převyšující 240 koní. Takže to beru z tohoto pohledu, že 275 či 299 koňské motory aby se dostaly do výroby bude zázrak.
Srdecny pozdrav z Japonska zasiela Mazda MX Sport Tourer
Hiroshima, 2001
[odkaz]
[odkaz]
Hiroshima, 2001
[odkaz]
[odkaz]
3_diamanty
a otvori nove obzory ako kedysi to urobilo twingo, qaskai, espace a dalsie legendy
pisat 3 roky pred premierou kedy na obrazkoch su len nejake retusovane fotky studie ze to auto bude neuspesne je skor na smiech ako na nejaky hlbsi usudok.
trh sa meni, prichadzaju 4dverove kupatka crossovery shootbrake bude od cls, juke,prichadzaju nove automobilove smery dizajny koncepcie, prave teraz treba to zachytit a ponuknut nieco co iny nema a nasledne z toho spravit legendu, nie vzdy to vyjde ale nevidim dovod aby to nevyslo.
peugeot nie je dacia alebo vw ze sa pozera len na to aby urobil auto ktore preda tolko a tolko kusov, peugeot je legenda a jedna z najstarsich znaciek na svete a jej priority su inde ako si mnohi myslia
do troch rokov ponuknu ine znacky tolko roznych modelov a tolko variacii karoserii ze tento velky peugeot nebude uz stejne nicim zvlastny, takze v pohode bude to velke pekne auto
😉
inak hatch je ovela praktickejsi ako sedan a je len otazkou casu kedy klasicke sedany zacnu vymierat, ale to uz som daleko v buducnosti 😉
na tohto levieho krala menom 608 sa uz teraz tesim :yes:
pisat 3 roky pred premierou kedy na obrazkoch su len nejake retusovane fotky studie ze to auto bude neuspesne je skor na smiech ako na nejaky hlbsi usudok.
trh sa meni, prichadzaju 4dverove kupatka crossovery shootbrake bude od cls, juke,prichadzaju nove automobilove smery dizajny koncepcie, prave teraz treba to zachytit a ponuknut nieco co iny nema a nasledne z toho spravit legendu, nie vzdy to vyjde ale nevidim dovod aby to nevyslo.
peugeot nie je dacia alebo vw ze sa pozera len na to aby urobil auto ktore preda tolko a tolko kusov, peugeot je legenda a jedna z najstarsich znaciek na svete a jej priority su inde ako si mnohi myslia
do troch rokov ponuknu ine znacky tolko roznych modelov a tolko variacii karoserii ze tento velky peugeot nebude uz stejne nicim zvlastny, takze v pohode bude to velke pekne auto
😉
inak hatch je ovela praktickejsi ako sedan a je len otazkou casu kedy klasicke sedany zacnu vymierat, ale to uz som daleko v buducnosti 😉
na tohto levieho krala menom 608 sa uz teraz tesim :yes:
Quasqai je sice úspech, ale opustenie nižšej strednej určite pre Nissan nie je výhra. Zákazníkom je často fuk, že proste v rámci koncernu si tento trh vzal Renault, keď oni chcú auto od Nissanu. A je to vlastne nový segment, 608 žiadny nový segment tvoriť nebude.
euro89
Vel Satis, Signum, Croma... V minulosti se jasně ukázalo, že hatchbacky od střední třídy nahoru nemají šanci na úspěch. Nechápu, proč to pořád někdo zkouší. Nejhezší vlajkovou lodí Peugeotu byla 604. :yes:
Myslíš tú ťažkopádnu hranatú krabicu? [odkaz]
Najkrajšia vlajková loď Peugeot? Čo takto 402, [odkaz] [odkaz]
Mimochodom, odkedy je Croma hatchback? A zabudol si na Avantime, ale neviem, bolo to kupé, hatchback, či niečo iné? >😁
Najkrajšia vlajková loď Peugeot? Čo takto 402, [odkaz] [odkaz]
Mimochodom, odkedy je Croma hatchback? A zabudol si na Avantime, ale neviem, bolo to kupé, hatchback, či niečo iné? >😁
Croma byla spíše kombi než hatchback, Avantime zase něco jako lajfstylové třídveřové MPV coupé >😒]
EricCartman
Vůbec to nevypadá špatně. Působí to jak z jiné planety. Hned po zhlédnutí pár fotek jsem si vybavil určitou podobnost s MB Shooting Brake. Je tu ovšem asi dost velký rozdíl. Ty fotky MB už budou zřejmě téměř finální podobou sériového auta, ale zajímalo by mě, kolik toho skutečně zůstane na nové 608 z tohoto konceptu. Myslím, že to bude dost umírněné. A co ta Francouzka na zadním sedadle? 3 roky jsou docela dlouhá doba >😒]
krultheking
bez ohledu na historickou zkusenost a cenu to bude paradni kus auta :yes:
takovy ten kousek, za kterym na ulici vzdycky otocis hlavu >😁
takovy ten kousek, za kterym na ulici vzdycky otocis hlavu >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
uz nech je rok 2014 a leviky 608 nech sa mnozia 😉 :yes😒br />
mam z peugeota radost, stare zlate casy sa vracaju