Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo S80 T6 AWD – Severní vítr

Pokud se ve vyšší střední třídě nechcete potkávat s podobnými auty na každém stranickém kongresu a oželíte trochu pohodlí vzadu, není lepší volba.
Zpět na článek
20. 10. 2011 10:26
Re: R6
tohle si koupí na sportování jen totální blázen. Dálnice je jeho rajón.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 10. 2011 18:37
Re: Cena mimo misu
Pravda, u nás Volva poměrně jdou vidět. Nicméně mohly být vidět i víc, kdyby šli pod úroveň D3, neb teď jsou zhruba na ní (taky nemám u sebe tabulky všech modelů, myslím to obecně).
S okoukatelností designu nových Volv taky souhlas. XC60 mi už taky nic neřekne a nová S60 se mi líbila snad týden díky wow efektu.
24. 10. 2011 16:17
Re: Cena mimo misu
hehe...a já si to samé myslím o BMW >:D >:D mno jo no.. až vyrosteš, třeba pochopíš ;-)
Avatar - kosmonaut
23. 10. 2011 22:54
Re: Cena mimo misu
Já tedy nemám u pracek žádné tabulky a grafy, ale co vidím na silnicích, tak se Volva prodávají nadmíru dobře, tak proč jít dolů s cenou? Navíc ten obývák (ačkoliv už taky bohužel dostal barevnou televizi na palubku a čudlíky podřizující se společně nějakému zbytečnému tvaru ;-\ ) je někde jinde než D3. Nemyslím blíž, nebo dál, jen jinde.
Na druhou stranu mě čím dál více sere jejich nová šedesátková řada (S,V,XC). Ta auta se mi líbila tak týden, úplně se bojím, co provedou s V70. :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
23. 10. 2011 21:52
Re: Cena mimo misu
Přesně. Kdyby šli o něco níž, tak tím nic nezkazí.
Avatar - Machýrek
22. 10. 2011 20:43
Cena mimo misu
Nejvetsim problemem Volva je cena, nebot tou se cpe nekam, kde by se rado videlo, jenze neni.
Avatar - eLzyx
21. 10. 2011 20:36
Re: VOLVO "Š80"
předchozí generace S80 s motorem T6 tratí na ceně kvůli obstarožnímu (4q) a nepříliš spolehlivému automatu. I když jeho spolehlivost po faceliftu se výrazně zlepšila.
Avatar - eLzyx
21. 10. 2011 20:34
Re: R6
žádný. Ze strany rozvodů je stejně místa jako u pětiválce. Pokud měníš spojku, tak se vyndá rám pod motorem, motor se svěsí a převodovka "vypadne" levým podběhem. Easy. Dokonce je fajn, že nemusíš sundavat výfuk, jako je zvykem u spousty aut.
Avatar - gld
21. 10. 2011 20:22
Re: R6
Volvo montuje naprieč aj osemvalce. Z jedného veľmi pádneho dôvodu- pasívna bezpečnosť. Oproti pozdĺžnej montáži to ušetrí pár cm k dobru, aby ťa pri totálke neprišiel pozrieť motor na návštevu. Ale to už páni asi viete, že.
21. 10. 2011 15:38
Re: R6
Spíš mi osvětli, jaký je problém servisovat podélně uložený šestiválec. ;-)
21. 10. 2011 15:23
Re: R6
tak ono rozvody neměníš každý den že ;-)
21. 10. 2011 13:31
Re: R6
Jistě, měnit rozvody na příčně uloženým šestiválci v řadě, to je fakt žůžo. >:D
21. 10. 2011 09:35
Re: VOLVO "Š80"
no nevím, na hodnotě to znova začne získávat až za hoooooodně dlouhou dobu, a že Volvo neutaháš? Už to zdaleka nejsou ty "švédské" tanky jak to bejvávalo. Na druhou stranu to není jen problém Volva, všichni výrobci šetří...

Když jsem nedávno viděl jak dlouho se nabízela a za jak směšnou cenu se nakonec prodala jedna T6 předchozí generace ve výborné kondici a výbavou od výmyslu světa.... kam ten svět spěje....

Ani si nepamatuji, jestli jsem už vůbec v provozu potka S80T6. V8 ano, několikrát, V70T6 taky občas, ale tuhle kombinaci asi zatím skutečně ne.
Avatar - Bristol
20. 10. 2011 23:06
S80
je moc hezké auto... :yes: :yes: ale chybí mi majestátnost té předchozí S80ky, toto vypadá jak nějaký sedan střední třídy...opticky vypadá velmi malý
20. 10. 2011 17:36
VOLVO "Š80"
Přečtu dvě věty a... jasně, klasická "šuchovština" (mistr promine) - dokonalá stavba vět, brilantní myšlénky, celý testový příběh je absolutně (a vždy, sakra...) dokonale sevřenej, nic, ani písmenko nepřebývá, a ani tečku člověk nepostrádá. Tomu se říká mistrovství péra v praxi :yes:

A auto? Na tohle musíš mít roky, na to ti nestačí empétrojka za uchem a vysmátá žvejka na pysku. Když tak o tom přemýšlím, jak kolegové nahoře kreslí tu motorovou budoucnost... Asi by mělo význam tu horní osmdesátku v předmětné konfiguraci pořídit... Volvo neutaháš, bude získávat jen a jen na hodnotě :yes:
Avatar - eLzyx
20. 10. 2011 16:08
Re: R6
ale budou. To co teď Volvo prodává se 4, případně s 5ti válci, bude zanedlouho 3 válcové. A ty prémiovější motory jako je T6 budou nahrazeny 4 válcem. Hnus.
20. 10. 2011 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2011 13:02
Re: R6
Tak tomu se neubráníme, buďme rádi, že tam necpou tři válce. Já jsem tak rád, že jich mám pět. :-)
20. 10. 2011 12:28
Re: R6
prostě je tam málo místa, tak to musí takhle montovat. Nejsou první ani poslední. Kromě většího rejdu, což je opruz hlavně při parkování, tam nijaký zásadní fail nevidím. Jasně, nejezdí to jako Bávo, ale to snad ani nikdo nečeká že?

Naopak z pohledu servisu/údržby je to podle mě asi lepší řešení.
Avatar - eLzyx
20. 10. 2011 12:24
Re: R6
oni Volva nemají ani s pětiválcem bůhví jaký rejd. Jezdit s tím v podzemních garážích je za trest. Nicméně pozitiva silně převažují nad negativy a tak v podstatě celá rodina jezdíme ve Volvech.
Každopádně tenhle test je taková derniéra, Volvo bohužel oznámilo, že od roku 2013 s šestiválci končí a nahradí je trapným čtyřválcem :no:
20. 10. 2011 10:46
Re: R6
Proč? S tím poloměrem otáčení máš asi pravdu, ale jinak? Perfektní vyvážení motoru a kultivovaný chod zůstává a na výkon, spotřebu a spol. nemá příčná poloha vliv.
Snad ještě rozdělení hmotnosti na nápravy, ale to je u tak naprosto ne-sportovního auta skoro jedno...
20. 10. 2011 10:40
Re: R6
Tak nejde jen o sportování.
Všechny výhody R6 se příčnou montáží do jisté míry negují.
20. 10. 2011 09:56
R6
Auto hezké, ale šest válců napříč? >:D
Bizarní.
Když si vzpomenu na podobně velikou AR166, která měla u R5 poloměr otáčení podobný Pendolinu, tak tohle bude taky zábava.