Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volvo S80 T6 AWD – Severní vítr

24 komentářů

kuko
tohle si koupí na sportování jen totální blázen. Dálnice je jeho rajón.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Pravda, u nás Volva poměrně jdou vidět. Nicméně mohly být vidět i víc, kdyby šli pod úroveň D3, neb teď jsou zhruba na ní (taky nemám u sebe tabulky všech modelů, myslím to obecně).
S okoukatelností designu nových Volv taky souhlas. XC60 mi už taky nic neřekne a nová S60 se mi líbila snad týden díky wow efektu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
?? 8-s
britas1
hehe...a já si to samé myslím o BMW >😁 >😁 mno jo no.. až vyrosteš, třeba pochopíš 😉
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Já tedy nemám u pracek žádné tabulky a grafy, ale co vidím na silnicích, tak se Volva prodávají nadmíru dobře, tak proč jít dolů s cenou? Navíc ten obývák (ačkoliv už taky bohužel dostal barevnou televizi na palubku a čudlíky podřizující se společně nějakému zbytečnému tvaru ;-\ ) je někde jinde než D3. Nemyslím blíž, nebo dál, jen jinde.
Na druhou stranu mě čím dál více sere jejich nová šedesátková řada (S,V,XC). Ta auta se mi líbila tak týden, úplně se bojím, co provedou s V70. :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Přesně. Kdyby šli o něco níž, tak tím nic nezkazí.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Nejvetsim problemem Volva je cena, nebot tou se cpe nekam, kde by se rado videlo, jenze neni.
Avatar - eLzyx
eLzyx
předchozí generace S80 s motorem T6 tratí na ceně kvůli obstarožnímu (4q) a nepříliš spolehlivému automatu. I když jeho spolehlivost po faceliftu se výrazně zlepšila.
Avatar - eLzyx
eLzyx
žádný. Ze strany rozvodů je stejně místa jako u pětiválce. Pokud měníš spojku, tak se vyndá rám pod motorem, motor se svěsí a převodovka "vypadne" levým podběhem. Easy. Dokonce je fajn, že nemusíš sundavat výfuk, jako je zvykem u spousty aut.
Avatar - gld
gld
Volvo montuje naprieč aj osemvalce. Z jedného veľmi pádneho dôvodu- pasívna bezpečnosť. Oproti pozdĺžnej montáži to ušetrí pár cm k dobru, aby ťa pri totálke neprišiel pozrieť motor na návštevu. Ale to už páni asi viete, že.
jossalito
Spíš mi osvětli, jaký je problém servisovat podélně uložený šestiválec. 😉
kuko
tak ono rozvody neměníš každý den že 😉
jossalito
Jistě, měnit rozvody na příčně uloženým šestiválci v řadě, to je fakt žůžo. >😁
kuko
no nevím, na hodnotě to znova začne získávat až za hoooooodně dlouhou dobu, a že Volvo neutaháš? Už to zdaleka nejsou ty "švédské" tanky jak to bejvávalo. Na druhou stranu to není jen problém Volva, všichni výrobci šetří...

Když jsem nedávno viděl jak dlouho se nabízela a za jak směšnou cenu se nakonec prodala jedna T6 předchozí generace ve výborné kondici a výbavou od výmyslu světa.... kam ten svět spěje....

Ani si nepamatuji, jestli jsem už vůbec v provozu potka S80T6. V8 ano, několikrát, V70T6 taky občas, ale tuhle kombinaci asi zatím skutečně ne.
Avatar - Bristol
Bristol
je moc hezké auto... :yes: :yes: ale chybí mi majestátnost té předchozí S80ky, toto vypadá jak nějaký sedan střední třídy...opticky vypadá velmi malý
GTI
Přečtu dvě věty a... jasně, klasická "šuchovština" (mistr promine) - dokonalá stavba vět, brilantní myšlénky, celý testový příběh je absolutně (a vždy, sakra...) dokonale sevřenej, nic, ani písmenko nepřebývá, a ani tečku člověk nepostrádá. Tomu se říká mistrovství péra v praxi :yes😒br />
A auto? Na tohle musíš mít roky, na to ti nestačí empétrojka za uchem a vysmátá žvejka na pysku. Když tak o tom přemýšlím, jak kolegové nahoře kreslí tu motorovou budoucnost... Asi by mělo význam tu horní osmdesátku v předmětné konfiguraci pořídit... Volvo neutaháš, bude získávat jen a jen na hodnotě :yes:
Avatar - eLzyx
eLzyx
ale budou. To co teď Volvo prodává se 4, případně s 5ti válci, bude zanedlouho 3 válcové. A ty prémiovější motory jako je T6 budou nahrazeny 4 válcem. Hnus.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pipoun
Tak tomu se neubráníme, buďme rádi, že tam necpou tři válce. Já jsem tak rád, že jich mám pět. 😄
kuko
prostě je tam málo místa, tak to musí takhle montovat. Nejsou první ani poslední. Kromě většího rejdu, což je opruz hlavně při parkování, tam nijaký zásadní fail nevidím. Jasně, nejezdí to jako Bávo, ale to snad ani nikdo nečeká že?

Naopak z pohledu servisu/údržby je to podle mě asi lepší řešení.
Avatar - eLzyx
eLzyx
oni Volva nemají ani s pětiválcem bůhví jaký rejd. Jezdit s tím v podzemních garážích je za trest. Nicméně pozitiva silně převažují nad negativy a tak v podstatě celá rodina jezdíme ve Volvech.
Každopádně tenhle test je taková derniéra, Volvo bohužel oznámilo, že od roku 2013 s šestiválci končí a nahradí je trapným čtyřválcem :no:
Magistr
Proč? S tím poloměrem otáčení máš asi pravdu, ale jinak? Perfektní vyvážení motoru a kultivovaný chod zůstává a na výkon, spotřebu a spol. nemá příčná poloha vliv.
Snad ještě rozdělení hmotnosti na nápravy, ale to je u tak naprosto ne-sportovního auta skoro jedno...
Cara Binieri
Tak nejde jen o sportování.
Všechny výhody R6 se příčnou montáží do jisté míry negují.
Cara Binieri
Auto hezké, ale šest válců napříč? >😁
Bizarní.
Když si vzpomenu na podobně velikou AR166, která měla u R5 poloměr otáčení podobný Pendolinu, tak tohle bude taky zábava.