Testy
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přečtu dvě věty a... jasně, klasická "šuchovština" (mistr promine) - dokonalá stavba vět, brilantní myšlénky, celý testový příběh je absolutně (a vždy, sakra...) dokonale sevřenej, nic, ani písmenko nepřebývá, a ani tečku člověk nepostrádá. Tomu se říká mistrovství péra v praxi :yes😒br />
A auto? Na tohle musíš mít roky, na to ti nestačí empétrojka za uchem a vysmátá žvejka na pysku. Když tak o tom přemýšlím, jak kolegové nahoře kreslí tu motorovou budoucnost... Asi by mělo význam tu horní osmdesátku v předmětné konfiguraci pořídit... Volvo neutaháš, bude získávat jen a jen na hodnotě :yes:
A auto? Na tohle musíš mít roky, na to ti nestačí empétrojka za uchem a vysmátá žvejka na pysku. Když tak o tom přemýšlím, jak kolegové nahoře kreslí tu motorovou budoucnost... Asi by mělo význam tu horní osmdesátku v předmětné konfiguraci pořídit... Volvo neutaháš, bude získávat jen a jen na hodnotě :yes:
no nevím, na hodnotě to znova začne získávat až za hoooooodně dlouhou dobu, a že Volvo neutaháš? Už to zdaleka nejsou ty "švédské" tanky jak to bejvávalo. Na druhou stranu to není jen problém Volva, všichni výrobci šetří...
Když jsem nedávno viděl jak dlouho se nabízela a za jak směšnou cenu se nakonec prodala jedna T6 předchozí generace ve výborné kondici a výbavou od výmyslu světa.... kam ten svět spěje....
Ani si nepamatuji, jestli jsem už vůbec v provozu potka S80T6. V8 ano, několikrát, V70T6 taky občas, ale tuhle kombinaci asi zatím skutečně ne.
Když jsem nedávno viděl jak dlouho se nabízela a za jak směšnou cenu se nakonec prodala jedna T6 předchozí generace ve výborné kondici a výbavou od výmyslu světa.... kam ten svět spěje....
Ani si nepamatuji, jestli jsem už vůbec v provozu potka S80T6. V8 ano, několikrát, V70T6 taky občas, ale tuhle kombinaci asi zatím skutečně ne.
je moc hezké auto... :yes: :yes: ale chybí mi majestátnost té předchozí S80ky, toto vypadá jak nějaký sedan střední třídy...opticky vypadá velmi malý
Nejvetsim problemem Volva je cena, nebot tou se cpe nekam, kde by se rado videlo, jenze neni.
Přesně. Kdyby šli o něco níž, tak tím nic nezkazí.
Já tedy nemám u pracek žádné tabulky a grafy, ale co vidím na silnicích, tak se Volva prodávají nadmíru dobře, tak proč jít dolů s cenou? Navíc ten obývák (ačkoliv už taky bohužel dostal barevnou televizi na palubku a čudlíky podřizující se společně nějakému zbytečnému tvaru ;-\ ) je někde jinde než D3. Nemyslím blíž, nebo dál, jen jinde.
Na druhou stranu mě čím dál více sere jejich nová šedesátková řada (S,V,XC). Ta auta se mi líbila tak týden, úplně se bojím, co provedou s V70. :no:
Na druhou stranu mě čím dál více sere jejich nová šedesátková řada (S,V,XC). Ta auta se mi líbila tak týden, úplně se bojím, co provedou s V70. :no:
Pravda, u nás Volva poměrně jdou vidět. Nicméně mohly být vidět i víc, kdyby šli pod úroveň D3, neb teď jsou zhruba na ní (taky nemám u sebe tabulky všech modelů, myslím to obecně).
S okoukatelností designu nových Volv taky souhlas. XC60 mi už taky nic neřekne a nová S60 se mi líbila snad týden díky wow efektu.
S okoukatelností designu nových Volv taky souhlas. XC60 mi už taky nic neřekne a nová S60 se mi líbila snad týden díky wow efektu.
Bizarní.
Když si vzpomenu na podobně velikou AR166, která měla u R5 poloměr otáčení podobný Pendolinu, tak tohle bude taky zábava.
Všechny výhody R6 se příčnou montáží do jisté míry negují.
Snad ještě rozdělení hmotnosti na nápravy, ale to je u tak naprosto ne-sportovního auta skoro jedno...
Naopak z pohledu servisu/údržby je to podle mě asi lepší řešení.
Každopádně tenhle test je taková derniéra, Volvo bohužel oznámilo, že od roku 2013 s šestiválci končí a nahradí je trapným čtyřválcem :no: