Novinky
tak takto si ja nepredstavujem supersport >😁 tvar mi pride ako keby bol navrhnutý niekedy v roku 1994. velmi velmi slabučky design
FORZA FERRARI 458ITALIA!!! :no: >😁
FORZA FERRARI 458ITALIA!!! :no: >😁
Neviem, preco kladies do protikladu Italiu a MP4-12. Podla mna hovoria velmi podobným dizajnovým jazykom: [odkaz]
a
[odkaz]
alebo😒br /> [odkaz]
a
[odkaz]
a
[odkaz]
alebo😒br /> [odkaz]
a
[odkaz]
Malinko jsem si do italské konkurence rýpl i v článku, byť jsem neměl na myli Ferrari, ale spíš Lambo. Velmi zjednodušeně: pokud zadáte počítači: vytvoř mi návrh kompaktního supersportu s motorem uprostřed, dostanete velice podobné tvary. Ovšem - ztvárnění zadních partií včetně pásů z LEDek a výfuků se pánům (a případným dámám, pokud tam nějaké pracují) z designu McLarenu opravdu hodně povedlo. Každopádně obdivuji McLaren, že se do něčeho takového vůbec pustili. Ale ani první polovina devadesátých let supersportům příliš nepřála (problémy Porsche, neúspěch Bugatti) a jim se podařilo prorazit.
zase treba brat moj prispevok trošku z nadhladom.. a humorom. je jasne že som to trochu popreháňal, ale faktom ostava že mi pride na italii design o dost popredu. samozrejme sa nebranim tomu,že každy to tak vidiet nemusi
Slabúčký si ty...
nik nemože napisat nazor bez toho aby ho nasledne primitiv neatakoval? 😄
Mně se teda opravdu moc líbí....A ten motor je opravdu zajimavý 3.8l, 2 turba a točí 8.500? To bude pěkně dlouhé svištění....
Ale jinak se mi fakt líbí
Ale jinak se mi fakt líbí
Motory, jejich vykony a dalsi sledovane parametry jsou samozrejme nekde jinde nez v 90-tych letech, ale co se vzhledu tyce, povazuji McL F1 za designove neprekonany, minimalne svym nastupcem. Pryc je cistota tvaru a hladkost karoserie, ktera dodnes pusobi zcela moderne. Novy "Mac" mi bohuzel prilis pripomina americky Saleen...
Mě Saleen nepřipomíná, snad jen barvou. F1 nemá, logicky, aktuální design. Ten dnes bohužel s celkovou hladkostí nepracuje.
To nasilne zabrovani na bocich, nevyrazny predek a trictvrtecni celni pohled. Pro me ma F1 naprosto nadcasovy a to znamena aktualni vzhled. A ze to jde s relativne hladkou karoserii ukazalo Ferrari Italia
Nevýrayný? S7 má právě krásný předek, dokonce právě světla Saleenu docela připomínají F1. Jinak S7 je delší za kokpitem, F1 je kompaktnější. Pro mě aktuální neznamená nadčasový, mě přišla F1 vždy až moc uhlazená, ve smyslu kultivovaná. To mě na ní vždy trochu dráždí..
Co se týká designu, já v tom vidím, když budu chtít mix - Evora, R8. Gallardo
Co se týká designu, já v tom vidím, když budu chtít mix - Evora, R8. Gallardo
Dosť pochybujem o úspechu v takom merítku ako mal predchodca...nový mclaren už nebude mať nálepku "najrýchlejší" a to mu zobere kupcov
Ropných šejkov a miliardárov ani tak nezaujíma že to má ultimatívne jazdné vlastnosti, tým sa zle chváli na koktejl párty. Ale s takým koenisengom (či jak sa to píše 😲 ) to má lepšie-"mám najrýchlejšie sériové auto, dobré čo?" >😁
Ropných šejkov a miliardárov ani tak nezaujíma že to má ultimatívne jazdné vlastnosti, tým sa zle chváli na koktejl párty. Ale s takým koenisengom (či jak sa to píše 😲 ) to má lepšie-"mám najrýchlejšie sériové auto, dobré čo?" >😁
No ja by som naopak s F1 neporovnával. Jednak tá bola svojho casu najdrahsím supersportom a hrala úplne inú ligu. MP4-12 stojí zlomok ceny F1ky, je cenovo plne porovnatelný s Ferrari ci Lambom a zároven ponúka vyssiu mieru exkluzivity. A najrýchlejsie sériové auto prekonávat uz moc nemá zmysel, tá prestíz by sa len tazko zaplatila (musel by byt výkonnejsí a urcite i drahsí ako Veyron, a tých sa nepredá rocne na tisíce).
Naprosto souhlasim ono je to jina LIGA kupovat auto za Ł 170 tisic nebo za Ł1milion.
To se vubec neda porovnavat, obzvlaste kdyz u Veyrona vymena pneumatik musi byt po kazdych 2500mil a jedna pneumatika stoji okolo Ł 6500.
To se vubec neda porovnavat, obzvlaste kdyz u Veyrona vymena pneumatik musi byt po kazdych 2500mil a jedna pneumatika stoji okolo Ł 6500.
to by som chcel vidieť tú pneu za 6500 libier...pozlátená?
Ta cena je správně, ale ne za kus, nýbrž za set. I tak, bezmála 50 tisíc Kč za jednu gumu je dost i pro méně movité movité. A odpovídá zhruba ceně jednoho průměrně kvalitního setu třeba pro F430 atd.
veyron má nejaký ojedinelý rozmer kolies alebo ako?
Ináč ak len poistka na také auto stojí ročne ako garáž v centre prahy tak gumy už nikoho nerozplačú..to je len jedna z historiek na "padanie sánok obyčajných ľudí"
Ináč ak len poistka na také auto stojí ročne ako garáž v centre prahy tak gumy už nikoho nerozplačú..to je len jedna z historiek na "padanie sánok obyčajných ľudí"
Tím bych si nebyl jistej. Nevím, kolik přijde pojistit Veyron. Ale 200k Kč jen za sadu gum, pokud by si projel dvě za rok a musela se měnit v tom intervalu jak naznačuje příspěvek výše, pak to není málo a ukazuje to na to, že mít Veyron nebo třeba F1 je úplně jiná liga, nesrovnatelná s tímhle novým počinem od McLarenu.
Edit: A to nemluvím o tom, že se musí při každé třetí výměně měnit i kola... >😁 >😁 8-s
Přečti si to sám... [odkaz]
Edit: A to nemluvím o tom, že se musí při každé třetí výměně měnit i kola... >😁 >😁 8-s
Přečti si to sám... [odkaz]
to co predvedl puvodni Mc ve svete uz podle me nikdo nezopakuje, pamatuju si jaky auto z jinyho sveta to byla, dnes uz to tak nevyzni, ale tenkrat jako by spadlo z mesice..smazalo konkurenci na dlouhy roky..a dodnes je to legenda, tahle hracka bude technologicky urcite vyborna, ale design pusobi jakoby ucelem bylo spis nikoho neurazit a ne poslat vetsinu velkych kluku do kolen.. a to je trochu skoda..jde o to ze uz po par dnech co zverejnili fotky mi prijde trochu okoukanej..a to neni dobry kdyz se jeste ani nevyrabi..ale jinak jsem rad ze jeste stale zijeme v dobe kdy jhe legalni neco takovyho postavit😄
Zajímavý je, že ve videu říká, že to má být jen jeden z řady budoucích aut, které během 4 let chtějí představit. Z toho plyne, že nástupce F1 ještě může přijít, pokud ovšem tohle není to nejlepší co umí a ona řada aut nebudou jen odvozené verze.
Hmm, nevím, je to tuctovka jako ferrari apod. Není nad noblesní F1 GTR, pokaždé když slyším pojem Mclaren, tak si představím právě F1 GTR, prostě klasika 😄
Toto je cesta, ako prezijú malosériové automobilky i v kízových casoch. Bravo McLaren. :yes: