Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Policejní stíhací vozy: Změna parametrů výběru, nabídky do 9. listopadu

90 komentářů

Avatar - Aspire
Aspire
Škoda, VW, to jsou velcí favorité z pohledu ceny a co za to nabídnou.
Avatar - kari.laz
kari.laz
😉
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
scooter_x (AlkoholixXx)
Nejlepší volba je Insignie OPC, protože tu na dálku pozná i méně automobilově obeznámaný člověk. Dobrá volba byly i ty současné R36ky, ale jak to bude u FL Passatu, to nevim. 😉
RS
Zrovna dneska jsem měl tu čest. Telefonoval jsem (handsfree) a přehlédl vpravo stojící stříbrnou R36. Na 70 jsem jel něco málo přes 80. Hned zamnou vyrazil a sledoval mě několik minut. Pak to naštěstí vzdal a zastavil na jiném odpočívadle 😄
Avatar - KubikCv
KubikCv
Vždycky jsem si myslel,že nejrychlejší polda je vysílačka...neboli,dostatek lidí a aut jakékoliv kategorie.Čemu pomůže rychlý Passat? Za cenu Pašíka jsou 3 lowendová auta.Místo zbytečných aut víc policistů :yes:
Avatar - Nerez
Nerez
Lidí je dost, jen většina jich sedí za stolem a dělá nekonečný stohy zbytečných papírů. Vyházet zbytečný papaláše z kanclů ven, ulehčit policajtům od papírů a uvidíš, že jich venku hned bude víc. Nových vozů stačí polovina, co sem viděl toho Passata, tak má najeto už přes 200 tisíc a obsluha říkala, že šlape furt jak novej. Nevím teda na co tolik nových aut.
_MT_
Pokud vím, mají nějaký vnitřní předpis, který určuje, kdy je auto zastaralé. Mě osobně náhrada Passatů také překvapila. Čekal bych, že peníze potřebují na jiných místech.

:yes: Lidí je dost, ale alokace je špatná.
Faenord
Audi 3,0 TDI BiT quattro, 8A 4x4, 250, Zrychlení 0-100 km/h [s]: 5,3, Komb. spotřeba [l/100 km]: 6,4, 1.496.600,-

..pri jejich km najezdu by se jim to rychle vratilo (myslim cena)
Avatar - R32
R32
Nabudúce si prečítaj článok a zadanie... V technických podmínkách se například dočteme, že nové stíhací vozy mají mít benzinové motory o výkonu nejméně 190 kW, ak si to prehliadol tak ešte raz BENZÍNOVÉ... 😉 Nehovoriac o tom kde by v tejto súťaži skončil kvôli cenovke. :no:
_MT_
1) Musí to být benzín - Policie snad diesely mít nemůže (něco takového jsem slyšel, nevím, kde je zakopaný pes) a v zadání je benzín specifikovaný.
2) Cena musí obsahovat veškerou speciální výbavu. Tohle by se tam vešlo horko těžko.
Avatar - Nerez
Nerez
Všechny novější VW Transporter jsou 2.5 TDI. Škody Yeti jsou také 2.0 TDI. Policie naftu mít může, ale v tomhle případě chce benzín.
_MT_
Nevím, jestli se něco změnilo, na která auta to platilo, ale bylo mi řečeno, že nemohli. Octavie nakupovali 1.8 TSI. Yeti nakupovali jako "terénní vozidla," takže tam mohly být jiné podmínky, ale myslel jsem, že také mají 1.8 TSI. Předpokládám, že dodávky budou mít jiná pravidla. Jestli o tom něco víš, tak to napiš. Policie má tunu vnitřních předpisů a moje parketa to rozhodně není. Rád se něco přiučím.
Avatar - Nerez
Nerez
Je to tak, že běžné osobní vozy jsou všechno benzíny. Octavie 1.6 MPI a 1.8 TSI. VW Transporter jsou 2.5 TDI, Yeti 2.0 TDI. Spousta Krajských ředitelství má v dílnách svoje čerpací stanice, kde je ale pouze benzín, možná proto chtějí do běžných aut benzíny. Naftáky jezdí tankovat přes CCS různě na benzínky.
Faenord
...jasně, ale je to nesmysl....policie v UK pužívá Hondu Civivc 2.2 i-Ctdi...a mám kamaráda policistu a je spíše smutné, než vtipné, že jezdí k případům MHD...ja umím číst...jen říkám, proč??...díky cenovce asi nejlépe vychází PASSAT...i díky spolehlivosti, nepřeplňovaného 3,6 a nejlepším zrychlení...jen jsem chtěl poukázat na to, že šetřit se dá...i tady
_MT_
Pominu-li otázku benzínu, největší problém bude cena speciální výbavy. Teoreticky se tam vejít může, ale bude určitě jedno z nejdražších. Když diesel, tak 335d je zajímavá volba, ale nemá pohon všech kol (není důvod, aby BMW nemohlo udělat výjimku). A 335xi stojí zhruba 1,15 milionu za sedan (v Německu). To by byl můj horký kandidát. U dieselů máš problém se 190 kW, to ve střední třídě moc značek nenabízí. A ve vyšší střední budeš mít problémy s cenou.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
U těch stíhaček je benzinový motor proto, aby nehrozilo zničení motoru nebo nepoužitelnost auta zrosolovatělou naftou při nízkých teplotách. Sice by to "zimní" nafta měla v našich podmínkách vydržet, ale jeden nikdy neví...
Avatar - skejpa
skejpa
Nezapomen, kolik taky stoji vymena takoveho rozbiteho turba. Diesel ma obecne dost drahy servis. A to nepocitam zakladni cenu.
peterka85
spotreba 6,4 jedine ak v mokrom sne a v katalogu distributora
peterka85
spotreba 6,4 jedine ak v mokrom sme a v katalogu distributora
Avatar - Anonym
Anonym
500 tisíc příplatek vůči ostatním autům by se jim nevrátil nikdy. A navíc dle zadávacích podmínek to vypadá, že chtějí co nejvíce bezproblémový provoz i v zimě, takže diesel nepřipadá v úvahu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
Bristol
tak si dej pozor ať tě u baráku taky nečapnou...nezaponeň že máš Hyper Turbo Power... :yes: >😁
Avatar - miromen
miromen
Hije Ty Potvoro 😄
LudaBaxa
Proč?
Měkké plasty uvnitř dělají až 30% adheze navíc, zejména u tuzemské a německé produkce ...
galerida
:yes: ...neviem, čo k tomu dodať 😄
sebinko
:yes:
esenbe
Dvě nejlepší auta co se dají koupit. A na policejní práci jako stvořená. Navíc je lze snadno zamaskovat do nenápadného a levného sedanu ... Odstranění insignií a výměna spojlerů .
Cyrosh
automat...a kombik.... 😉
karlitto00
Tak tak 😄 A myslim, ze by je origo STI / EVO jezdci zrovna nemilovali za zajisteni neustale pozornosti 😉
Avatar - Nerez
Nerez
A navíc bych jim ta auta strašně záviděl a to není dobře >😁
MariAchi
Dalsi teoretik, co s temi nejlepsimi auty nemel tu cest jinak, nez na monitoru.

Takze: Servis (cena + cetnost), kraval, nepohodli, spotreba, citlivost na palivo, oleje (zachazeni obecne)...
esenbe
nebudeme se hádat ,kde jsem ty auta řídil a kde jsem je viděl a kdo je měl ... Protože to jsou jen slova vedle na internetu. Tento názor není jen můj ,ale řekne ti ho 90% lidí co jezdí rallye .O nové generaci tyto informace nemám ,nicméně o předchozích to platilo. EVO/STI jsou nejlepší auta proto ,že za podobné peníze neseženeš nic co by se vyznačovalo takovou odolností , spolehlivostí a provozními náklady a naopak di dávalo takový výkon ,trakci a požitek z jízdy. Stejně jako ferrari apod. vychází přímo s poznatků ,které nazbírala stáj v F1 ,vychází tyto stroje z poznatků v rallye. A pokud chceš auto na běžné ježdění co tě nikdy v žádné situaci nemůže zklamat a nemáš na 911 tak si kup něco z tohodle... Jak říkám ,zkušenosti s novou WRX STI nemám ,takže se to mohlo změnit ,ale nemyslím ,že nějak brutálně.
figurka
Jasně, o rally není sporu. Jen si nejsem jist jestli jsi zaznamenal, že ty auta mají fungovat jako dálniční stíhačky.
EVO/STi v ostrém nasazení mají náklady jako skot. Jako auto na běžné ježdení a hlavně ježdení pro zábavu a hlavně mimo hlavní tahy jsou to jedny z nejlepších možných voleb, ale opět, bavíme se o dálničních stíhačkách, což je velmi specifické od běžného ježdění, nebo drcení okresek.
esenbe
Ale jo na dálnici to asi není to pravé ořechové... I když ty české dálnice kolikrát vypají hůře jak okreska 😄 .
Avatar - Nerez
Nerez
Souhlas, tyhle auta se na požadovanou práci nehodí.
MariAchi
Mozna sis nevsiml, ze se nebavime o autech pro rallye, ale pro policaty.

Videls nekdy Lancera Evo, kterej mel natoceno pres 100 tisic?

A Imprezu Sti?

A pokecals s majitelem ohledne poctu vymenenych spojek, poloos, turbodmychadel, svicek (mimochodem Impreza: vymena svicek = motor ven, minimalne u WRX 2003 to platilo)?
Poreferoval ti nekdy stastny majitel o ceste Praha - Brno, kdy si v dobre nalade nevzal sluzebni diesel, ale jel to s rally-like okreskovym killerem a dva dny pak neslysel? A jak cestou 4x tankoval plnou?

Tohle samozrejme nemuzes ani tusit, pokud te v tom nekdo jen provezl kolem baraku...
esenbe
Svého času měl táta GTčko tak vím asi jak to probíhalo , žralo to kolem 12 - 14 ti . Spojka se měnila asi více jak u například legacy ,ale i tak nic hrozného. Jinak pokud vím se nic nepokazilo. Kupoval ji když měla najeto 80tkm a prodával ji při 170tkm. Jeho kolega vlastní už 5 let STI 2005 ročník a jezdí s ním doteď ,vzhledem k tomu ,že mají ještě jedno auto a to Forester S turbo s kterým jezdí jeho žena tak s ním jezdí denně a to i Prahu a jiné. Aktuálně má na něm natočeno přes 200 000 a mluvil jen o jedné výměně turba. Hlučnost v autě je sice vyšší ,ale nic hrozného. Myslím ,že nová generace na tom bude podstatně lépe ,prý se s ní díky s-drive dá jezdit v pohodě okolo 9-10 litrů po dálnici na tempomat. Zatím ho má v okolí jeden člověk tak se ho půjdu optat. Asi si narazil na značně olítaný a zatěžovaný kus.
Tajda
Chlapče, prober se z té diskotéky. Tohle mají být auta pro policajty, které jsou zapřaženy 20 hodin denně a jejich hlavní působiště jsou rychlostní komunikace a dálnice. Tohle nemají být auta se kterýma si člověk vyjede o víkendu a nejede 10 tis ročně. Tyhle auta mají fungovat bez problémů s nájezdem okolo 80 tisíc. A opravdu pokud si myslíš, že s Evo a nebo STI jezdí bez problémů za 9-10 litrů...ehmm toto hovoří za vše >😁 :no:
esenbe
Za prvé komu říkáš chlapče bl*bečku a za druhé píšu Prý !! To znamená ,že jsem to viděl v testu na autowebu a slyšel z doslechu ,psal jsem ,že s novou STI nemám zkušenosti ,ale díky S-drivu (google) se s tím dá jezdit pod deset. Za třetí jsem asi o tři přízpěvky napsal ,že na dálnici se to fakt asi nehodí. Tak než začneš do někoho prudit tak si to prosím přečti.
Tajda
Než tady začneš dělat flame tak pouvažuj hlavou než něco napíšeš.
MariAchi
No to ses ted predvedl :no😒br />
Dalsi diskuse s tebou je evidentne zbytecna...
figurka
Tak zrovna tyhle 2 jsou jako dálniční stíhačky nic moc. Nad 200 už to žádná sláva není. Na okresce téměř nepřekonatelné.
GS
Upozorňuji, viz níže, ale dle posádky prý právě to rozšíření má být na jedničky a obtížené dvojky, v žádném případě to nemá být posílení našich skvělých drnkaček, to by raději C5 hydroactive 10 !! 😄
esenbe
a
MariAchi
...no tak s tim nelze nez souhlasit >😒]
vojtak4
Nechápu jak je možný že ještě nikoho nenapadla varianta Audi S4, to přece splňuje uplně vše a 30 mil. by na to mohlo stačit. Nějakej superb je podle mě uplná blbost, Bmw 330 v běžnym provozu nijak zázračně nejede, jedno nám stojí v garáži tak to vim moc dobře, volvo je podle mě úplná utopie a mercedes taky. Na passaty 3.6FSI bych taky moc nevsázel protože mi nejde do hlavy proč by měli utrácet 30 míčů za obyč model když za R36 zaplatili jen okolo 18mil. Přiklánim se k variantě S4 a nebo OPC..
vojtak4
Jo a vlastně BMW 330i už se nedělá to mi netrklo, leda 335.
webpaja
330i se samozřejmě dělá, resp. je ještě ve výrobě...a pravda 272 koní v běžném provozu "nejede". Shodou okolností jsem tento model asi před 2 měsíci pár dní testoval.

Nevím, co si představuješ pod pojmem nejede.
MariAchi
Proste nejede - jakobys neznal BeeMWe >😁
webpaja
To je fakt, lháři jsou to atp. 😉
MariAchi
Tak tak, moje rec - nechapu, jak si to muze nekdo koupit.
Jesteze aspon u korejcu ma clovek jistotu na seduuuuuuum >😁
MariAchi
BMW - v tabulce je uvedeno 6M.
Insignia - taky uvadite 6M.

Pokud se nezmenil pozadavek na 6A, tak bych s temito dvema nepocital.
_MT_
V textu je uvedeno, že cena nemusí zahrnovat požadovanou výbavu (tedy ani převodovku).
MariAchi
OK
_Dave
Z pohledu normalniho ridice bych si pral ty Insigine, nejezdi jich mnoho a jak zminil kolega vyse, clovek ji pozna hned, ted zpomaluju u kazdeho passata s hruzou, co jsem provedl. V zaplave koncernovych vozu na nasich silnicich by to byla prijemna zmena, prece jen je to i krasne auto.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přesně tak. A přidal bych růžovou barvu. Passatů jezdí moc. Ale ono to VW stejně vyhraje, to není o parametrech, ale o vlivu a známostech atd.
Avatar - Bristol
Bristol
...tak třeba na poště má víc známostí ford...je to asi různé...současné policejní stíhačky jsou taky poladěná mondea...pokud vim...
pandan
Hlavně nenápadně! 😄
nuvolari
Nech kupia Lexus IS F. Kazdy pako v tunenom koncernovom pekaci si dvakrat rozmysli, ci bude pred nimi utekat. IS F, sice cenovo mimo misu , ale parametre bezkonkurencne na sedan pozadovanej triedy - 8 stupnovy automat, 4,8 sec.na 100 km/h. A hlavne kazdy ich bude hned vidiet, takze auto bude mat silny prevencny ucinok. :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
:yes: :yes: to rozhodně není špatné...ale tak víš co...lexus asi nenabízí tučné provize...narozdíl od koncernu... >😁
Avatar - white label
white label
"Prevenčný účinok" by to mělo (na rozdíl od Passatu) naopak mnohemn menší, brzdit (pro jistotu) u "každého" Passata je pro mnohem "preventivnější", než u "každého" IS, který je u nás až exoticky řídce se vyskytující...
Avatar - Bristol
Bristol
ty mondea co maj už jim nejsou dost dobrý?? však s nima údajně skoro nejezdili ne?? já myslel že toto je vláda rozpočtové odpovědnosti, a ne že se zase zbůhdarma nakoupí 20 superaut aby stáli na dvorku kvůli vysokým provozním nákladům... :no:
Avatar - Bristol
Bristol
nebo jsem se o jednu generační výměnu sekl...?? teď nevim...moc vozovej park PČR nesleduji
Tajda
No zaspal jsi asi 7 roků, ale to je detail >😁 Passaty mají cca 200 tis.nejeté...takže Mondea budou atakovat 300 tis minimálně..
Avatar - Bristol
Bristol
a co dotáhnout ty chargery?? 😄 ty jsou docela levný na to co nabízej za výkon...
XTad
Takova auta ale docela zerou 😉
GS
mluvil jsem se dvěma, na dnu NATO v Ostravě, na tom pašíku už bylo 266 tis.km, nestěžovali si, byli to profíci, jaké si přejeme mít, auto je to??? dle nich tvrdé jako ***-uznávají, že mají z D1 nejlepší flek OL-OV. nicměné, motorka 256Km/h u Frýdlanru nad Ostravicí směr Beskydy, a .....Audi R7 v Ostravě 260Km/h pod
ÚAN u AAA.....myslím, že kdo ví, nepotřebuje komentář více. Jo, mimochodem, ta zadní kametra je funkční na 100 péro a omezovač nemají!! Hlavně pro nás, prý do 155 Km/ h to neřeší....ovšem nebudu to fakt na sobě zkoušet! ¨
Avatar - white label
white label
Audi R7?
MariAchi
Jako R8, ale ma vidlicovy sedmivalec
MariAchi
Jo a jen tak mimochodem - u toho UANu nemas sanci rozjet na 260 snad ani Veyrona.
Avatar - v3jc3
v3jc3
vím po čem koukat, už jsem si na ně zvyknul, není velký problém je poznat i na velkou vzálenost a přizpůsobit tak jízdu maximální povolené rychlosti :yes:
CenturionCz
jak tu mohou někteří lidé psát, že Passata R36 nepoznají a že zpomalují u každého. Já se nechci nějak vychloubat, ale R36ku bych poznal i po čuchání toluenu s 3,5 promile alkoholu v krvi. Asi takhle - černý proužek na převisu kufru (spoiler), dvě kruhové koncovky výfuku, modré odrazky na zadním nárazníku. Když je pak ještě v oné modré (která se myslim na normální verzi nedává, nebo jsem ji tedy v ní neviděl), tak je jasno. Vzhledem k tomu, že si jinak R36ku v ČR koupilo asi tak 5 lidí (možná ani nepřeháním), tak je to jistota...
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
scooter_x (AlkoholixXx)
Ono za krásného slunečného dne jde R36 poznat krásně, o tom žádná, má to ale své háčky.

1) R-line pakety - i normální passat může mít vzadu v nárazníku odrazky plus nějaké to R-ospojlerování., takže to někdy mate.

2) Verze 2.0FSI 4Motion, 3.2FSI a možná i jiné - mají taky na každé straně jednu koncovku výfuku. Vím, jsou slabší/menší, ale z dálky to člověk nepozná.

3) V noci - zkuste si v noci tipnout, jestli ty xenony, co svítí zezadu, je Passat, nedejbože Passat R36. Pokud je auto před vámi, je to o hodně jednodušší, díky passatovsky typickým světlům plus odrazkám, ale odrazky viz výše.

Jinak souhlasím, R36ka je dobře poznatelné auto. Nevím, jestli už je ale na světě poFL R36ka, které by se policejní výběr týkal. Jestli je stejně tak rozpoznatelná nebo více nenápadná.

Já bych byl pro Insignie OPC, to auto se přehlédnout nedá, je to ještě lepší než R36ka...Hlavně ne BMW, protože to se poznat prostě nedá, navíc jen 330tek (s dvěma koncovkami) jezdí milion...
Avatar - Radkos
Radkos
Proc jim nekoupej rovnou Gallarda jako v Italii, kdyz maj tolik chechtaku...? nebo Veyrony, kdyz dostali 700 mega z*i z****y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… akorat buzerujou, koupil bych jim taty nano a prejizdel je na potkani!!!!
Tajda
Tak a teď val spát, zítra jdeš na 8 do školy a máte písemku z vlastivědy !
milanSUV
osobně bych zastavil veškerou výstavbu radarů a za ušetřené peníze bych nakoupil víc těchto(nějakých) aut. No ono vzhledem k tomu že si ty auta na sebe a na svůj provoz bezproblému vidělají, tak nechápu proč jich nakupují jenom dvacet.
Trochu matematiky😒br /> 1.5mil jedno auto,
když budou dávat pokuty za 2000kč, tak aby si na sebe za jeden rok vidělali, tak jich musí rozdat 750 což je 2 každý den. Což není problém
ALE
ty auta vydrží více než jeden rok a náklady na údržbu, provoz a platy "pilotů" se bezproblému také pokryjou. Takže mě příjde že tato investice je silně zisková, takže více takových.
Proč ve srovnání není místo 2.8 T Insignia OPC? Jako u většiny ostatních je to vrchol..
villeneuves2
Vrchol ??? u BMW je to taky stred... este je 335i a M3... C class to iste...
Avatar - Sosa
Sosa
ako pozeram 335 sa robi aj ako X, len potom stoji 1,2 mil Kc s DPH. a M3 jednak neni 4x4 a jednak je cenou uplne inde
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
scooter_x (AlkoholixXx)
Asi chyba autora článku. Ona Insignie 2.8T 4x4 6A 191kW se stejně do výběru nevejde, protože v automatu má zrychlení na 100 za 7,1s. V tabulce uvedených 6,9s platí pro manuální převodovku.
OPC má výkon 239kW (325k), k tomu 435Nm. Slušná porce, ovšem s automatem se neděla od začátku, ale až od roku 2011, tak jestli nebude problém v tomto. Jinak 0-100 za 6,3s, Vmax 265km/h, spotřeba 10,7l. Toť čísla. Nevím přesně cenu, ale bude asi o dost vyšší než 191kW Insignie a ještě vyšší než Passat. Bohužel.
XTad
Ja bych bral Passat CC 3.6. Je o neco levnejsi, nez normalni a sluzbu udela stejnou, navic lip vypada. Zajimave ale je, ze se vsichni ohani nedostatkem penez, ale 30 milionu na nova auta se najde. Pritom neni ucinnejsiho reseni, nez silnicni zataras.
Schnitzel
Charger Hemi AWD splnuje vsetky kriteria, 4x4 stoji 33 000 USD co je asi 570 000kc, z dovozom (kedze policia neplati dane, clo atd) je to na 650 000kc/kus s tym ze pri objednavke 20 aut cenu bude urcite mozne zrazit na 30 000 USD.
Nahradne diely na tie auta nestoja skoro nic.
a ked teraz este jeden m.a.g.o.r. spomenie sportrebu tak nech ide do *.
Ceska policia by mala 20 schopnych aut, ktore zeru trochu viac ako Passaty alebo BMW, na rozdiel od nich nahradne diely stoja tak o 50-70% menej. Nuz a na kolko by to vyslo?
20*650 000 = 13 000 000 😄 a mame 27 000 000 kc usetrenych ktore sa daju do rozumnejsi veci...ako napriklad skolstvo alebo veda...

Krasa...
XTad
...a na kazdej stoubek budou cekat mesic, nez to poslou, vid? Ty si pane vizionar! >😒]
iFrankie
Ať počítám jak počítám, tak 13 000 000 + 27 000 000 mi dohromady dává 40 000 000. Požadavek je 30 000 000... někdo tu neumí moc počítat 😄

Jinak já jsem pro Mercedesy, nejlepší volba. Rychlé, spolehlivé, splňují všechny parametry, jejich spotřeba bude patřit k nejnižší ze všech modelů a ty motory vydrží půl milionu km bez problémů. Navíc jich jezdí spousta, takže nebudou tak dobře rozeznatelné.
Schnitzel
Ou sakra >😁 preklp ma tam byt 17 000 000 >😁
@xta😜 myslim si ze na 17 000 000 si nahradnych dielov dovezies az az. ved to by stacilo na dalsich 10 chargerov v pripade ze sa 10 naraz pokazi pane "rozmyslam 5minut do predu".
ktomu by sa to dalo vykuktit. v pridpade ze by fizli kupili 20 chargerov tak jedna pobocka fiatu ktora by tie chargery servisovala by si mohla zohnat zakladny "arzenal" nahrandych dielov.

Tak ci onak, pokial by policia uvazovala ekonomicky tak ine auta si proste nekupi lebo ekonomicky ine auta zmysel nedavaju...
XTad
Nevim, jak je to se spolehlivosti amerik, takze nebudu hodnotit, ale predpokladam, ze to nevi ani policie, tudiz nebude riskovat, ze ta auta nebudou jezdit, ale budou stat u nejblizsiho dealera fiatu, ktery nakoupil nahradni dily do zasoby. Stejne tak je pro dalnicni policii stezejni dojezd, protoze uprostred honicky budou moci jen stezi tankovat. S tim, ze by policie nemala rozhazovat souhlasim, ale pokud by ta auta mela zrat a potrebovala by neustale investice, asi by se cenovy rrozdil rychle srovnal. Proto bych volil Passat CC 3.6. Z aut uvedenych v clanku je nejlevnejsi, nejvykonnejsi a VW nabidne jiste vyhodnou cenu.
Schnitzel
1.Spolehlivost: nizsi litrovy vykon, nizsie otacky a plnacie tlaky zivotnosti len prospeju. Nie nadarmo sa ten motor dava aj do RAM-ov ktore maju nalietane stotisice mil. HEMI je urcite jeden z najlepsich motorv sucastnosti. Dalej ma o niekolko koni vyssi vykon a omnoho vyssi tocivy moment, tym padom mas stale dostatocny vykon. A v pripade ze sa nieco posere su tie diely tak smiesne lacne

2. Spotreba. Papierove hodnoty su iba o nieco vyssie ako u Passata. Je to dane urcite aj vypinanim valcov a pod. takze aj keby sme brali spotrebu +-2-3l vyssiu ani zdaleka sa to nevyrovna 2 nasobnej passata, za 600 000kc si kupis pri rozdiely +3l dost benzinu na pol miliona KM >😁
3. Passat CC je male hovienko na cestach a do zadu sa NIKTO NORMALNY (mam 183 a 100kg) nezmesti. Charger: vid clanok [odkaz] )
4. Cena: VW ti neznizi cenu o 50%, mozno o 10% ajtak to nie je 500 000kc >😁

A slovo na zaver: ked niekto vobec pre policiu obhajuje nieco ako passat CC tak bud neplati dane, alebo je rad jak stat jeho peniaze mina. Najekonomickejsia viarianta je najlepsia, a najekonomickejsiu variantu ponukaju USA hlavne z dvovodu nizkeho dolaru. Dalsm dovodom je ze PCR nemusi platit ziadne dovozne dane, cla a ine kravoviny. Takze nech uz sa policia rozhodne pre ktorekolvek z hore menovanych aut, su to dalsie vyhodene peniaze von z okna pricom 17 000 000 kc sa daju vyuzit ovela lepsie...
maxbiaggi
No nevím možná je taky dobrý dodat, že pokud USA opustí takto auto i když nové ztrácí záruku tudíž pokud chce člověk Chevy se zárukou tak jedině z oficiálního zastoupení ...... 2-3 litry navíc jo v rychlostech papírovejch, ale co ty auta budou jezdit realný rychlosti jako passat tak si klidně vemou o 10 - 15 litrů víc jak cc má to kámoš tak vím .......... takže pokud někdo chce nový auta bez záruky (nepočítaje náklady na přizpůsobení pro provoz po eu. aj. které tu počítané nebyly ) .... co se týká náhradní dílů tak i když tu je info s fiatem tak vím jaké jsou problémy s ND. na běžné vozy v čr tohle bude ještě horší, ale pokud se zamlčí tyto informace tak v pohodičce 😁😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.