Síce trochu mimo misu (mnohí Lancii odklon k rely vyčítali), ale bola to svojbytná Lancia. Aj Lybra bola zaujímavým vozom, aj keď technicky nič na veľkú chválu. Thesis považujem za krásne auto. Ak nie technicky, tak minimálne vzhľadovo by Lancia mala dostať novú vlastnú tvár, keď už tú jej Fiat prakticky zničil.
pre mna je to tiež to iste ked uvažim,že to nieje nič nove velke mpv ktore ponukaju 2,3 automobilky a pritom su tie auta rovnake,ale zasadny rozdiel je ten že napriklad vw a seat či tebou spominana francuzko-talianska trojka,bol vyvoj od počiatku oboznameny z faktom,že to budu ponukať 2,3 značky tym padom aj dizajn bol navrhovany tak,aby v tom bol kusok každej značky,aby to bol taky unisex ,že fanušik peugeotu v tej 807čke našiel to svoje čo ma rad ...zatial čo voyger nema s lanciou nič spoločne ako freemont/journey s fiatom...
ještě dodám...nebyla to trojka ale čtyřka...807, C8, Phedra, Ullysee...jinak souhlasim...807 vypadala jak peugeot, C8 jak citrouš, Phedra jak tehdejší lancie...tohle hold bohužel vypadá jak chrysler ale s nálepkou lancie a jinym volantem...a to je dost ujetý...i když u takového typu auta se na design moc nekouká...hlavně aby to mělo 7 míst a kufr jak od karavanu :yes:
ale ten naftovej dvoulitr je v evropě celkem nutnost...nechápu fiat že ho tam nedaj...tohle si s 3.6V6 prostě tady nikdo nekoupí
jinak ta flavia je fakt pěkné auto s těma lancia retušema...bohužel to furt vypadá jak americkej koráb...a k tomu mu italskej "fajnšmekr" moc nesedí prostě...a v takto vysoké a prestižní třídě se již plagiát nenosí...bude to mít proti německé trojce těžké...ale tak to má každej...od saabu po renault latitude...
.... je škoda že nabídka zahrnuje jen tu nejluxusnější verzi.... Určitě je na trhu místo i pro velké MPV bez kůže, bez couvacích kamer atd.... za nižší cenu....
A trošku neitalský je i výbě barev.... Šedá, černá, bílá, stříbrná.... Nějaká ta vínově červená atd. by tomu autu určitě slušela.... ;-\
no jo...ale kdo si to chce koupit jako alternativu k R-classe?? k tomuto autu budou spíše přecházet zákaznici galaxy nebo sharanu případně transporteru...a tam by to chtělo 2.0 diesel...by mě zajimalo kdo si takové auto koupí s 3.6 V6...tohle zavání stejným propadákem jako phedra...
A čo na tom, že maximálne? Jedine že by mali veľmi podobné priebehové krivky.
Maximálne hodnoty výkonu veľa nepovedia, max. hodnoty krútiaceho momentu o čosi viac, ale jednoduchými číslami charakter a reálnu výkonnosť auta proste nepopíšeš. Prirátaj ešte aspoň podiel prevodovky, prirátaj rozdielne hmotnosti - napriek číslam môže byť realita dosť rozdielna.
pokud sis nevšim tak ta 2.8 docela dostává od současných evropských 2.0 celkem na budku ;-) od VW počínaje...a o premiových dieselech snad už ani nemluvim...
navíc zaplatíš kotel na povinnym...oproti 2.0...nevim jestli to bude pro našinec lákavá nabídka...a flotilám je celkem jedno jakej to je sportovec...kvůli tomu to auto nevzniklo...
čoveče já si nemyslím, že by Fiat Lancii teď chtěl cpát do prémie....
Ceny Themy rozhodně prémii nekonkurují a třeba o Flavii Cabrio si nikdo ani na vteřinku nemůže myslet, že by mohla mít prémiové ambice....
(a pokud v Itálii konenčě pochopili, že na prémii prostě nemají, tak je to jen dobře. Nebylo větší bláznovství, než Thesis za 1,5 míče, která chtěla konkurovat MB a spol.)
Jistě, Lancia určitě nebude běžná značka jako Fiat, ale určitě bude orientovaná (zejména u větších aut) taky na slušný poměr cena/výkon.... (předražovat si můžou dovolit tak možná "Y", to jim italové ještě vemou....)
ono by chtělo vymyslet nějakou třídu mezi prémií a subpremíí...nebo spíš cenovou mezeru...ono konkurovat německé trojce je prakticky nemožné...
a narvat tam lancie, saaby, volva, citroen s divizí DS, alfy, buicky, chryslery
nic lepšího mě s tímto nenapadá...
a mercedes, bmw, audi, jaguar, infinity, lexus, accuru, cadillac??, lincoln?? bych nechal jako prémii
bylo by dobré to takhle nějak řadit...pak by nevznikli zažité omyly že lancie je konkurence pro mercedes atd...pak si to lidi zažijou a budou to porovnávat...neporovnatlené...
Ale jo, k 1,5 mega se blíží modely SRT8 - tedy 300C SRT8 a Charger SRT8. Proč ne. MB, BMW a audi totiž s obdobnými parametry stojí 3 mega, proč by Chrysler, resp. chrysler s blbým logem nemohl stát 1,5 mega >:D
Vínově červenou dělal dřív chrysler a cihlově červenou Dodge, určitě by tedy nebyl problém jí udělat.
Ale hodně jich je právě bílých, stříbrných, černých a zelených.
moc sa mi to nepáči ,ale čo už možno to pomože oživit a možno aj nie...vymeniť znaky a ponukať to ako novy model nieje nič nove sice,ale niektory sa snažia trošku viac...investovať do prednej ,zadnej časti zmeniť vzhlad a bol by som spokojnejši takto je to ozaj len voyage s maskou ala Lancia...
Tenhle model má zachránit zančku Lancia spolu s malý Ypsilonem. Voyager se pod Chryslerem prodával velmi dobře, fiat doufá že zákazníci přejdou k Lancii.
Otázka zda přejdou nebo půjdou ke konkurenci....nebo zvolí šedý dovoz z usa*can kde jsou koupit i nižší verze výbav a za poměrně menší peníz a místo nafty jezdit na LPG či E85.
Na německý trhu za to chtěj 40 000 EUR, to je cca 1 mega.
Dodge jde přes šedý dovoz o cca 150 táců levněji..individuálně i o něco přes 200...
ja mať finančne možnosti a zaujem o velke mpv,idem do alhambry či sharanu,aaaale kedže sme tu pod člankom k Lancii kupil by som radšej ameriku,ako ameriku s talianskym plastovim logom...lebo neverim,že bude lepšie zmontovane,kvalitnejšie atd...radšej pôvodny model ako prebrandovane pseudotalianske velke mpv
Však se to montuje ve stejný továrně v Kanadě (Windsor) a montují to stejný dělnici.
chrysler, dodge, lancii i VW(Routan). Všechny 4 modely stejný lidi v jedný továrně >:-[]
no to mi je jasne,a tiež mi je jasne,že Routan je take americka z nudze cnost...nemam nejake usa komplex,ale myslim,že američania maju trošku inypodhlad na kvalitu,resp.my sme rozmaznany ?neviem.
apropo routan takto sa robi ked bereš cudzie auto pod seba [odkaz] či?
priority to je to slovo ,ktore som hladal heh. to že su nekvalitne samozrejmne ani netvrdim kvalita vyrazne stupla ...kuba to je proste kuba ,niečo krasne
Bude ještě Fiat někdy dělat auta, nebo se změní na lisovnu plechových Log a bude jen přelepovat? Výrobní závod Lancie se změní na lisovnu.
Přijde mi, že U fiatu zbydou poslední mohykáni Fiat Panda, Lancia Y a aý jim skončí životní cyklus, tak bude přelepený chrysler už asi všechno.
suhlasim ,ked už sa ma jednať o nejaku zachranu tak by som čakal aspon minimalnu investiciu ...ale ani najlahšie je zobrať už hotove a hodiť na to znak...
že by se z Pandy měl dělat nějaký Jeep je hovadina, kdes na to přišel? A ikdyby, tak je to něco jiného, než vzít si auto z améru a přelepit na něm logo.... (jak tady tak strašně moc vadí Karíkovi).
A že Opel nemá dodávku a tak si ji komplet bere od Fiatu je spíš problém Opelu.... Pokud zejména v Německu chtějí mít lidi pocit, že kupují německé auto, tak ať si toho přelepeného Fiata klidně koupí.... Však on Opel určitě Fiatu za ty Dobla slušně platí....
[odkaz] panda jeep 8-s .opel spolupracuje na svojich lahkych užitkačoch s aliancou renault-nissan preto je to čudne,že ople berie skor doblo od fiatu...
no, moc se mi to nezdá, ale i kdyby to byla pravda, v čem je problém?
Má si Jeep vyvíjet mikro-offroad sám, kdy v Itálii už jeden parádní mají?
Já furt nechápu, co tady řešíte....
Všichni chtějí co nejlevnější auta, tak jim je výrobci nabídnou. Panda 4x4 je dobré náčiní, žádná ostuda pro Jeep z toho nebude....
jedna se o lehce modifikovany Chrysler Town County. Vuz, ktery je v USA lety a generacemi overeny a velmi oblibeny. Vyrabel se ve trech modifikacich - jako Plymouth Voyager (jiz neexistuje), Dodge Caravan, Grand Caravan a Chrysler Town Country (do lonska existovala i kratsi verze, ktera se pro maly zajem prestala od modeloveho roku 2011 nabizet).
V USA se prodava i verze od VW, u nas zcela neznama - VW Routan. Vuz zcela identicky s Chrysler Town Country, pouze s jinou celni maskou, zadnimi svetly a modifikaovanou palubni deskou. Detail: [odkaz]
V posledni generaci se nabizely motory primo spojene se stupnem vybavy - zakladni model Lx mel motorizaci 3.3. V6, Touring byl vybaven motorem 3.8 V6 a Limited mel motor 4.0 V6. To je od modeloveho roku 2011 minulosti, nyni maji vsechny modely a stupne vybavy jediny motor - Pentastar 3.6 V6. Americke verze maji na palubni desce zelene tlacitko "eco", po stisknuti vuz dosahuje nejnizsi spotreby. Pentastar 3.6 je vynikajici motorizace, s Town Country se da jezdit kolem 10l/100 km, navic je originalni "FlexFuel" (da se tankovat E85), eventuelne pro sporive zakazniky se da poridit LPG.
Ctyrstupnove automaty mely v USA pouze motorizace 3.3 (zakladni typ Town Country Lx). obe lepsi vybavy (Touring a Limited) mely sesistupnove automaty. Obe prevodovky mely moznost rucniho razeni - myslim proto, ze soucasny automat nevznikl uravou ctyrstupnove automaticke prevodovky z dilny Chrysleru, ale ze je tam sestistupnovy automat, ktery Chrysler pouziva od modeloveho roku 2008.
Skoda, ze je Lancia nabizena pouze s jednou urovni vybavy. Americka verze ma v Limitedu vyssi vybavu za nizsi cenu - napr. moznost otocnych sedacek Swivel n´ Go, vysuvny stolek, elektricke sklapeni sedacek ve treti rade, pricniky, stresni okno, chromovana zrcatka s blikaci a dalsi chromovane doplnky atd...
Detail vybavy Chrysler Town Country 2008 se Swivel n´ Go: [odkaz]
Jeste k sedadlum - novy system sklapeni sedacek do podlahy Stow n´ Go je pohodlnejsi, nez byl ve starsich vozech (sedacky jsou o neco vetsi, hlavne operadlo). Presto ale otocna sedadla Swivel n´ Go jsou o dost pohodlnejsi (jsou vetsi). Kvuli velikosti je nelze sice sklapet do podlahy, ale lze je pomerne snadno vyjmout. Podlahova skupina je u vsech provedeni shodna a ulozne boxy pro sedadla jsou ve vsech verzich, slouzi vetsinou jako dalsi zavazadlovy prostor.
Obecne je Chrysler Town Country vynikajici vuz, motory 3.8 byly vyhlaseny svou jednoduchosti a prakticky nulovymi servisnimi naroky (nedelaly se napriklad ani rozvody). Na rozdil od problemovych dieselovych verzi majitel benzinoveho 3.8 V6 jezdil do servisu pouze na vymeny oleju a rozdil v provoznich nakladech mezi dieselovymi a benzinovymi motorizacemi nebyl zadny.
Majitel vozu bude spokojen, poridi si pohodlny, velky vuz s jistou davkou charismatu. Zbyva jen prat, aby Lancia byla stejne spolehliva jako Chrysler Town Country a aby v budoucnu uvolnila i vyssi prvky vybavy.
Znova pisu, ze si tady asi nikdo nemysli, ze by to bylo spatne auto, jen je to spatna Lancia.
Respektive - kdyz se rekne Lancia, urcite si nepreju a nepredstavuju preznackovany Chrysler (jakkoliv muze byt dobry).
Pochvala nas tesi.
Obecne mame Town Country radi pro jeho variabilitu, pohodli a nenarocnost na udrzbu - nemalo jsme jich prodali (v celem spektru vybav/motorizaci), mame je i jako rodinna auta a myslim, ze o nich ledasco vime.
Kdyby byla nejaka otazka na niz budeme znat odpoved, radi ji zodpovime.
No třílitr se tam asi nevejde no. Jinak tu hydru dělá VM Motori, stjeně jako ten 3,0 V6....Takže být tebou, lepší je být zticha, protože VM má obecně mohutné renomé, už od dob 2,5 TD, to byl etalon spolehlivosti, emisí a klidného chodu, jako proti Iveco Turbo Daily....to byl snad jediný soupeř co se týče zvuku >:-[]:-)
Myslím že i některé moderní traktory sou na tom líp >:-[]:-) >:D
Už se ta diskuze vskutku nedá číst. Promiňte, ale ty tlachy a nesmysly už lezou na nervy.Kdyby Voyager převzal někdo takový, jako Váš zázračný VW, bylo by tu v diskuzi zřejmě kladů až na půdu. Proto, že to udělali Italové, tak je to v našich maličkých Čechách "hnus". No jen si vzpomenout na diskuze, když se tato generace Voyageru objevila(pod taktovkou Američanů)-vše bylo O.K. Faktem zůstává, že prodejně úspěšný byl, a to ještě měl ten americky laciný interier. Italové vůz jen doladili na evropské poměry a bez debat interiér je podstatně kvalitnější.Karoserie je stále pohledná(v rámci MPV), tak co na ní zatím měnit. Kdyby tento facelift měl v rukou třeba onen slavný VW, tak by to auto "zdobytčil" jako vše, co v nabídce má. A můžete si Vážení tlachat dál.
A další pako italiano.....jestli jsou Čechy maličké, pak je vidět, co tady máme za dalšího "znalce". Jenom v Evropě je dvojnásobek zemí menších, než je Česká republika, nicméně někteří zakomplexovanci pořád trpí stihomamem, jak žijou v maličký a příšerný zemičce. Ve skutečnosti jenom podobnými výlevy dokazují, že nevystrčili zobák přes hranice a ostatní svět znají tak možná z pokleslých médií a výlevů podobných chudáků na internetových diskuzích. Zajímavé je, že tohle se objevuje na AUTO.cz znovu a znovu u diskuzí o italských autech....
Jinak představa, že taliáni ˇ"dolaďují" vůz na evropské poměry a že interier je oproti originálu kvalitnější, je zase jeden z italofilských nesmyslných blábolů. Ten auťák se dělá od a až do zet kdesi v Kanadě. V tomto případě by mělo být pro potencionáílní zákazníky uklidňující, že ruka "pracujícího" Itala se auta při výrobě ani nedotkne.
Nicméně, ono to už dlouho trvat nebudem a tomu FIATu nezubde nic jiného, než prodávat v Evropě přebouchaná americká auta, pak opravdu vystačí s firmičkou, kde jim ty znáčky a nálepky budou tisknout.
Ta radici paka je skutecne unikum. V modelovych letech 2008-2010 byla jina, pomerne elegantni. Ale od modeloveho roku 2011 je nove provedeni radici paky (pritom na stejnem mista jako byla ta drivejsi) a doted si nedovedu vysvetlit, proc ji ztvarnili zrovna takhle.