Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jaguar XF a XFR: První jízdní dojmy

Modelový rok 2012 přichází na český trh. Co všechno funguje jinak, jsme zkoumali v okolí rakouského Salzburgringu.
Zpět na článek
21. 10. 2011 13:26
21. 10. 2011 13:29
21. 10. 2011 13:36
21. 10. 2011 13:39
21. 10. 2011 13:44
21. 10. 2011 13:33
21. 10. 2011 14:15
21. 10. 2011 14:35
21. 10. 2011 14:40
21. 10. 2011 19:20
22. 10. 2011 14:02
22. 10. 2011 16:56
22. 10. 2011 17:33
22. 10. 2011 21:22
23. 10. 2011 07:44
23. 10. 2011 10:13
23. 10. 2011 14:31
23. 10. 2011 15:05
23. 10. 2011 15:24
23. 10. 2011 16:50
23. 10. 2011 14:27
23. 10. 2011 15:06
23. 10. 2011 15:17
23. 10. 2011 15:28
23. 10. 2011 16:51
21. 10. 2011 14:44
21. 10. 2011 15:41
21. 10. 2011 20:22
21. 10. 2011 22:15
21. 10. 2011 22:50
21. 10. 2011 23:30
21. 10. 2011 23:39
21. 10. 2011 23:47
22. 10. 2011 00:12
22. 10. 2011 00:16
22. 10. 2011 22:32
22. 10. 2011 22:41
22. 10. 2011 22:54
22. 10. 2011 23:01
22. 10. 2011 23:09
22. 10. 2011 23:59
23. 10. 2011 00:19
23. 10. 2011 00:28
23. 10. 2011 10:54
23. 10. 2011 10:39
24. 10. 2011 13:16
21. 10. 2011 23:44
21. 10. 2011 23:54
22. 10. 2011 00:10
22. 10. 2011 00:14
22. 10. 2011 00:21
22. 10. 2011 13:56
22. 10. 2011 15:00
22. 10. 2011 17:49
22. 10. 2011 18:58
22. 10. 2011 23:15
23. 10. 2011 00:06
23. 10. 2011 00:37
23. 10. 2011 10:52
23. 10. 2011 15:48
23. 10. 2011 15:51
23. 10. 2011 02:04
23. 10. 2011 20:42
23. 10. 2011 08:44
22. 10. 2011 11:02
22. 10. 2011 20:14
22. 10. 2011 00:11
22. 10. 2011 00:14
22. 10. 2011 00:19
22. 10. 2011 19:03
22. 10. 2011 08:49
22. 10. 2011 13:59
22. 10. 2011 10:08
22. 10. 2011 14:04
22. 10. 2011 14:15
22. 10. 2011 14:34
22. 10. 2011 15:43
22. 10. 2011 17:13
22. 10. 2011 17:19
22. 10. 2011 17:38
22. 10. 2011 19:00
22. 10. 2011 20:11
22. 10. 2011 21:24
22. 10. 2011 17:59
23. 10. 2011 08:48
22. 10. 2011 18:22
22. 10. 2011 15:48
22. 10. 2011 18:05
22. 10. 2011 19:06
22. 10. 2011 19:06
22. 10. 2011 19:13
22. 10. 2011 20:05
22. 10. 2011 20:13
22. 10. 2011 19:44
22. 10. 2011 20:10
22. 10. 2011 20:28
22. 10. 2011 20:45
22. 10. 2011 22:06
22. 10. 2011 20:35
22. 10. 2011 20:49
22. 10. 2011 12:40
22. 10. 2011 18:25
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2011 13:26
nadhera
pre mna osobne najkrajsi sedan vo vyssej strednej triede navyse s povestnou jaguarovskou charizmou a eleganciou :yes:

mat prachy beriem XFR ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - jazva
21. 10. 2011 13:29
Re: nadhera
To je ten tvoj najväčší problém tiahnuci sa všetkými príspevkami. Mať prachy... >:D
21. 10. 2011 13:39
Re: nadhera
>:D
Ale ber to pozitivně, aspoň si to (veřejně) přizná. ;-)
21. 10. 2011 13:44
Re: nadhera
Trochu mi to připomíná lidi s nataženou rukou na ulici, ty to říkají každému stokrát ;-)
Avatar - CHerokee
21. 10. 2011 13:33
Re: nadhera
Moc pěkné a hlavně neokoukané auto. Doufám, že jich budu potkávat více. Mít ty prachy volné, tak koupím E 63 AMG, které je jiné kafe. Ale jinak dobré. Nejlépe se jeví asi ten dieselový silnější V6. Hodnoty zrychlení by měly být malinko lepší.
21. 10. 2011 14:15
Re: nadhera
Na druhou stranu, vkus máš, ne že ne :-)
21. 10. 2011 13:43
Pro druhou generaci
Jag se dokázal vrátit modelem XF zpět mezi elitu a naprosto smazal nepovedený S-Type. Nevím, zda v této generaci přijdou ještě další novinky (mluví se o pohonu 4x4 a kombi verzi), nicméně by obě neměly chybět u té druhé, plánované na rok 2014.
Verzi 2,2d jsem ještě nejel a na tvrzení novinářů nedám, co se týká třílitrové nafty, tak ta v obou verzích jede přesně tak, jak by člověk od auta s podobným výkonem očekával.
Ale hlavně, i přes relativně vysokou hmotnost auto neztrácí v rámci třídy agilitou a oproti německé trojce umí být při stejně velkých kolech o něco pohodlnější.
Chybou jsou některé chybějící prvky výbavy, které by měly být alespoň jako extras. Vyhřívání zadních sedadel, čtyřzonová klima a elektrické ovládání víka kufru. Sice se zavírá lehce...ale přece jen ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 10. 2011 13:50
Re: Pro druhou generaci
4x4 by měl Jaguar začít prodávat v modelovém roce 2013. Akorát nevím, jestli přijde rovnou i do XF
21. 10. 2011 13:53
Re: Pro druhou generaci
Ano, říkali mi, že na konci příštího léta, ale jen do XJ.
21. 10. 2011 21:19
Re: Pro druhou generaci
Jednoznačne najkrajší dizajn pre mňa robí momentálne Jaguar, či už XF alebo XJ. V tejto triede je to to najkrajšie, kúsok za ním je u mňa dizajnovo MB E-Klasse Ale tá neprítomnosť 4X4 je zatiaľ vážnou chybou. Preto ma teší, že vidím, že sa chystá štvorkolka a chcem sa spýtať, keď ti už o nej vraveli, či náhodou nespomínali, aký bude princíp toho chystaného 4X4 - bude to medzinápravová spojka alebo sa dočkáme milého prekvapenia v podobe medzinápravového diferenciálu?
Avatar - Barrichello
24. 10. 2011 13:20
Re: Pro druhou generaci
XF se mi líbí moc. Velmi povedený Jaguar nové doby. Ovšem XJ už se mi příliš nelíbí, tam bych rozhodně voliv předchozí generaci, tj. ještě kasický "doutník". To byl pravý XJ tak jak má být, ten aristokrat.
Avatar - Sysoj Psojič
21. 10. 2011 14:35
Konečně
Konečně je na trhu pěkné auto, které není trapně zprofanované falešným machrovstvím pozérů, kteří tahají z německa ojeté Audi A6, Bmw 5 a E klassy, aby v nich pak imitovali výrazy v obličeji a celkový dojem mistrů světa.
Tohle je opravdová paráda. 3.0D 275PS nebo XFR si umím představit jako příští rodinné auto.
Pochopitelně po implantaci 4x4.
Vše designově super až na tu jednu oválnou koncovku u nafty, to je divné.
Rozbalit vlákno
39
21. 10. 2011 14:40
Re: Konečně
Vdyt uz rodinne auto 4x4 mas, ne? :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
21. 10. 2011 17:52
Re: Konečně
To jo ale X6ku má právě kdejaký imbecil...
Navíc XFR je XFR :yes:
21. 10. 2011 19:20
Re: Konečně
Svatá pravda ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
21. 10. 2011 23:56
Re: Konečně
Aspoň na něčem se shodneme >:D
Ono když sis v 2008 (krize právě propukla) objednával do výroby X6, tak to s cílovkou tak trystně nevypadalo, dnes v tom fakt bohužel jezdí z 95% P I Č E
22. 10. 2011 11:20
Re: Konečně
A ty se řadíš mezi tu 5% menšinu? >:D
Avatar - Sysoj Psojič
22. 10. 2011 12:08
Re: Konečně
Pokud vybíráš auto podle jízdních vlastností a designu a kašleš na to, jak to auto vnímají druzí a co tím říkáš světu, tak se dá říct, že ano.
22. 10. 2011 14:02
Re: Konečně
Jojo, všichni jsou p..e a ty jsi borec:-) hrabě z Otrokovic s papírovou espézetkou:-) ostatní chudáci jezdí v ojetinách a ty už jsi tento měsíc kupoval Panameru, Bentley a XFR >:D
a to všechno manželce....
jak říkává moje maminka: "Když se stane *** hnojem chce se vozit na voze"
22. 10. 2011 17:33
Re: Konečně
a ještě píše "trystně" ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
22. 10. 2011 20:38
Re: Konečně
Všichni určitě ne, o Tobě se to ale dá říct celkem s jistotou ;-)
A nejsem z Otrokovic a RZ (ne SPZ) mám plechovou, ale to je asi stejně jedno :-!
Navíc nic nekupuju, X6 funguje skvěle. Ale jednoho dne za pár let bude obměna a to, cos výjmenoval, je v hledáčku a něco z toho to bude. Ještě navíc včetně Evoque, pokud tam dají aspoň 6tiválec se 2ma turby ;-)
BTW výtečné přísloví, já ho doposud neznal, ale sedí to >:D
Tak se snaž, taky se časem povozíš...
22. 10. 2011 21:22
Re: Konečně
A ještě říkala, že "Když sedlák zpanští, žere kafe vidličkou" :-)
No nic truhlíku, běž si louskat měkké a tvrdé a nevotravuj slušný lidi...
Avatar - Sysoj Psojič
22. 10. 2011 22:14
Re: Konečně
OK díky...
Jen bych rád podotknul, že chybu v gramatice udělám tak jednou za rok. To, že se ta debata odklonila k ní, je pro mně jasným znamením, že Ti došly argumenty, takže bude lepší to dál nerozebírat :-)
23. 10. 2011 07:44
Re: Konečně
Argumentovat člověku, který řekne, že 95% lidí, kteří jezdí ve stejném autě jako on (či manželka) jsou pi.če lze jen těžko. Tomu se dá jenom zasmát.
Ale co tak pozoruju, styl diskuse " já mám GT-R a ty jsi úplná nula" provozuješ velmi často, z čehož usuzuju, že tomu jaká jsi hvězda opravdu věříš. No u vás na vesnici jsi asi fakt nejlepší.
Hlavně nejezdi do nějakého většího města, to by ses mohl z té iluze rychle probrat....
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 09:53
Re: Konečně
Máš zajímávé dedukce... Trošku hospodské.
Myslím, že popisuješ spíš sebe a své skvělé BMW, ona ta cílovka BMW je totiž dost komplikovaná nejen na vesnici >:D
23. 10. 2011 10:13
Re: Konečně
Asi proto jsi ho pořídil své paní:-)
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 11:03
Re: Konečně
Jak poznamenal pán níže, jsem divný a vím to.
Odhlédněme tedy od neustále se opakujících blbých keců a přejděme k tomu hroznému osočení majitelů X6. To bys mohl jako člověk se Z3 1,9i pochopit. Vlastně tím spíš nemohl, ale to je jedno.
Auto, které je postaveno na technologiích, je musí mít nainstalovány. Bohužel jsou příplatkové. Má je tam jen málo procent lidí. Klíčový je adaptive drive a active drive. Bez prvního je auto tvrdé jako trakař a naklání se. Bez druhého vodí ve vyjetých kolejich. Pak tu máme HUD, dovírání dveří, koženou palubku a navi. Tedy spíše věci pro vnitřní pohodu. Taky tam často nejsou.
Proto lidem, kterým je jedno, jak auto funguje a není jedno, jak vypadá, nemůžu přijít na chuť.
Proto jsem je osočil.
Pro mně je BMW pouze běžná lepší značka, žádná snobárna. Bentley Supersports, to je značka a pocit vyjímečnosti. Ne BMW...
Když to shrnu, takto vidí problematiku X6 vesničan. Možná, že u Vás ve městě je to pozérství jiné, ale tady je to pro strojaře, který vidí pod kapotu, celkem tristní
>:D
(konečně se to slovo někam hodilo) >:D
23. 10. 2011 14:31
Re: Konečně
Ty nejsi divný. Ty jsi z 95% stejný jako všichni čeští zbohatlíci ;-) Víš jak je to s tím hnojem...
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 14:48
Re: Konečně
Všiml sis na sobě, že Tě nezajímá konstruktivní debata a jen se snažíš řešit něco osobního? To je fakt dobrá zábava >:D
23. 10. 2011 15:05
Re: Konečně
Dobře, konstruktivní debata: pro tebe je pi.ča člověk, který si nedá do SUV elektronické systémy, umožňující s ním jezdit sportovně. Já zase nerozumím člověku, který tyhle vlastnosti od auta chce a přitom si koupí SUV:-)
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 15:18
Re: Konečně
Ta X6 umí obojí. Aktivní podvozek a stabilizátory v jednu chvíli vyžehlí zaplátovanou cestu a pak v režimu sport dovolí zrychlený přesun s velmi příjemným pocitem jistoty bez náklonů a plavání.
SUV není můj šálek čaje, ale je pro manželku a dítě vhodné kvůli bezpečnosti a kvůli typicky ženskému pocitu být výš.
Proto jsem při nákupu intervenoval, aby to pěkné vysoké auto i sedělo a fungovalo stejně jako aby mělo všechny věci, které posádce zpříjemní život
:-)
23. 10. 2011 15:24
Re: Konečně
A manželka s ním na okreskách prohání Imrezy a Eva a vedle spí v dětské sedačky malej:-))))
A lidi co si tam ty systémy nedají jsou pi.če a ubožáci... a ty jsi BOREC :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 16:31
Re: Konečně
Hrubku udělat je hnus, ale nepochopit smysl textu zrychlený přesun a nahradit jej závoděním na okreskách s Evem a Imrezou, to je horší.
BTW co je Imreza? Nějaké maďarské křestní? >:D
23. 10. 2011 16:50
Re: Konečně
To první je nadsázka a to druhé je vynechané písmenko. Už mně unavuješ... Pořád jsi mi ještě nedokázal vysvětlit, proč je člověk, který si do SUV nepořídí systémy pro sportovnější jízdu, pi.ča... Dokážeš to?
Avatar - white label
23. 10. 2011 10:42
Re: Konečně
josyS je (nejen tady) profláklý, až učebnicově ryzí, příklad sebestředně nevyzrálé osobnosti..., někdy mám pocit, že je s tím už i částečně smířený, což je snad ještě horší.
23. 10. 2011 14:27
Re: Konečně
Nebudu odpovídat přímo jemu, protože to stejně nemá smysl. Jeho osobnost je typická pro člověka, který peníze neměl odjakživa. Nelze mu to zazlívat, žili jsme v jiném režimu a mít prachy prostě nešlo. Myslím tím opravdu velké peníze. Čest vyjímkám, které se s tím faktem dokážou srovnat a nedávat to najevo desetkrát denně.
Chodil sem jeden pán co tu měl CLS 63 AMG a potom CL 63 AMG, což jsou káry okolo (hlavně CL) 4-5 M a choval se naprosto přirozeně a normálně. A pak máš člověka jako je Sysoj, který píše do Autocaru, že ho pronásleduje úředník z magistrátu Otrokovic, a komentuje to (když bude potřeba oscanuju ten dopis) tím, že ten člověk je na něho vysazený a že mu jenom bohapustě ZÁVIDÍ >:D A to proto, že jezdil s neoriginální značkou a chtěli mu za to vzít papíry...
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 14:47
Re: Konečně
Zase vedle, ale pokračuj, třeba objevíš něco zajímavějšího :-!
23. 10. 2011 15:06
Re: Konečně
Až budu doma tak ten dopis oskanuju a přidám k lepšímu:-) a uvidíme kdo je vedle :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 15:14
Re: Konečně
Pochybuju. BTW jsem do Carauta psal mail kvůli radě bez otištění, asi měli málo pisatelů :-)
23. 10. 2011 15:17
Re: Konečně
Už to o něčem vypovídá. U nás ve městě takové věci řešíme s právníkem:)
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 15:21
Re: Konečně
Jo, vypovídá to o mé neznalosti a naivitě, že tam v té jejich poradně plné kuchařek pro jednání s PČR něco mají.
Právník to pak samozřejmě v našem městě vyřešil a skvěle :yes:
Bylo pro mně nové a velmi poučné... Pokud je právník elita, tak je to vlastně vždycky předem vyhrané >:D
23. 10. 2011 15:28
Re: Konečně
Takových bylo co si to mysleli... a pak šli bručet...
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 16:30
Re: Konečně
Taky pravda, naštěstí se mně žádné podvody nebo jiné nekalé aktivity netýkají :-!
23. 10. 2011 16:51
Re: Konečně
Vidíš, já jsem myslel třeba na autonehodu...
21. 10. 2011 14:44
Re: Konečně
Ta jedna koncovka u nafty je jen pro R4 a druhá se dá za příplatek (falešná).
Avatar - Sysoj Psojič
21. 10. 2011 17:53
Re: Konečně
Tak to je paráda :no:
Tím pádem padá volba na XFR.
Nesnáším falešné koncovky >:D
Avatar - Barrichello
24. 10. 2011 13:21
Re: Konečně
Já si to umím představit velmi době i bez 4x4. XFR nebo XF 5,0 atmosféra. Prostě klasika.
Avatar - Sysoj Psojič
25. 10. 2011 01:36
Re: Konečně
Asi jsem zaslepený účinností 4x4, možná že máš pravdu.
Dnes jsem se projel v kamarádově 7 let staré E500 a ten 8mivál s "pouhými" 306PS mě prostě dostal :-)
Sám mám 620koní ale to svezení s tím autem mělo rozhodně své kouzlo :yes:
Teda jen do doby, kdy jsem se na tom MB automatu pokusil volit sám rychlosti...
Po pár sekundách bez reakcí jsem tento nápad zavrhl a dál plul nerušeně krajinou.
XF 5,0 RWD ok, ale nástup 500PS pěkně odspodu na zadní kola bude u XFR síla.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2011 09:37
Re: Konečně
elektronika to pohlídá a musíš utoho myslet.

Jo já byl taky překvpaen když sem jel ve staré BMW 7, jak to krásně plnule řadilo a na tu dobu to bylo pohodlný auto. A to měl tenhle kousek 400 tis a ještě jako služebák.
21. 10. 2011 15:41
Vinova metla...
...tak ta je :yes:
Rozbalit vlákno
3
21. 10. 2011 17:24
Re: Vinova metla...
Jedině British racing green. :-! :yes:
22. 10. 2011 16:58
Re: Vinova metla...
Zrovna zelena je barva, ktera mi na auto - a to prakticky jakekoliv - nesedi.
I kdyz tradice je tradice, tak na XF mi nejlepe sedi ta vinova metla a pak tmave modra.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2011 13:24
Re: Vinova metla...
Jj, lahvově zelená, pak ještě modrá, červená a slonová kost.

co určitě ne je klasická bílá, černá a nedejbože stříbrná. Stříbrný Jaguar - katastrofa.
21. 10. 2011 20:22
JAKOČKA
Velmi chvalme zlepšení jízdy. Pokud však zaměříme garážovou optiku na karoserii, začíná se to obracet, jakmile přišel do třídy BMW 5, je prostě designově takzvaně vymalováno. Horní XF je oproti pětce jak autíčko z pískoviště, a to i po vizuální modernizaci. A to nepíši o CLS...

Co je však (kupodivu) přitažlivé - Jaguar, to již dnes vizuálně není ten uhrančivej aristokrat, ten absolutní originál, k němuž se sbíhalo celé náměstí, jaguar je dnes na silnici vlastně nenápadný vůz. A to by právě mohlo přilákat nové, další zákazníky. Můj osobní pohled na tuto skutečnost je zásadně pozitivní. Ale... kdo by ještě před deseti roky čekal, že například VOLVO S80 bude mít větší šarm než konkurenční produkt od jaguaru... jo, časy se mění - [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
104
21. 10. 2011 22:15
Re: JAKOČKA
To zlepsenie jazdy je len "placebo": na podvozku sa faceliftom ziadna zmena neudiala.

Inak osobne to vidim designovo uplne naopak ako Ty: do finale vyberu auta sa mi dostalo BMW 550iX a Jag XFR. A uprednostnil som Jaga: kvoli designu exterieru (BMW ma prilis okukanu tvar stracajucu sa v dave: chapem ju ale ako designovy etalon pre Teba ako milovnika Passatu) ako aj interieru (BMW na mna stale posobi ako by bolo konstruovane s dorazom na to, aby sa interier dal umyt hadicou: Jag ma naopak vsadepritomnu kozu: napr. na vrchu palubovky). Takisto je Jag komfortnejsi na zlych cestach (XFR ma adaptivne tlmice a aj na 20" dobry komfort). Zatialco technicky a jazdou su na tom auta rovnako, obetoval som za (mojmu oku lahodiaci) design a lepsi komfort tak lepsiu kvalitu spracovania (Jag ma svoje odflaknute miesta, napr. tapacirung v kufri; k tomu krutiacu sa karoseriu), lepsi infotainment (asi najvacsia slabina XF: pomaly a zastaraly interface) aj niektore v clanku spomenute extra ficurky vybavy. Takze doma je biele XFR a kupu nelutujem ani ked vedla mna stoji sefova F10 530d.
21. 10. 2011 22:44
Re: JAKOČKA
Dobrý výběr, jen ať jezdí XF, XFR a XJ co nejvíc.
21. 10. 2011 22:50
Re: JAKOČKA
Za tuto vetu mas :yes:

A uprednostnil som Jaga: kvoli designu exterieru (BMW ma prilis okukanu tvar stracajucu sa v dave: chapem ju ale ako designovy etalon pre Teba ako milovnika Passatu)

Takto elegantne to GTI-mu tu este nikto "nenandal" :yes: :yes: >:-[]
21. 10. 2011 23:30
Re: JAKOČKA
Všechno špatně, dabeli. Nevím, kde jsi koupil ten nesmysl, že jsem milovník Passata? Kdybych byl milovník passata, tak si ho koupím a jezdím v něm. Ale zpět k "duelu" BMW Jaguar. BMW 5 v aktuálním designu je právě přesně ukázka toho,jak karoserie dokonale koresponduje s tím, co je pod ní. Naproti tomu XF je všechno jenom ne jaguar - postrádá rys aristokrata, a významně ho vjemově ponižují až tuctové křivky, to auto nemá svůj jedinečný výraz, jedinečnou siluetu (viz. CLS), jedinečný charakter, a pokud se mám vyjádřit speciálně k barvě, pak bílého jaguara, to snad ani nemůžeš myslet vážně. Vlastně můžeš... neboť přesně tohle je aktuální jaguar XF - bílé auto. A to doslova.

Ještě snad se vrátím k BMW5. To je dnes tak dokonalý vůz, že si člověk vlastně vůbec nedokáže představit, že by mohl kdy mít nástupce. Popravdě je nutno i přiznat, že před absolutoriem BMW 5 se dnes jemně s uznáním klaní i E-klasse. Jaguar hraje nikoliv třetí třídní housle, ale je dnes designem nejen za BMW a Mercedesem, ale i za subprémiovým Volvem, jak píši nahoře. V podstatě si jaguar svým vizuálním charakterem podává ruku se Saabem 9-5, avšak, že by snad jaguar dnes promlouval modelem XF do designu doby, to ani náhodou. Je to jak píši nahoře - nenápadný, přehlédnutelný, avšak pohledný vůz. Ikona ani náhdou. Větší koule má dokonce i o třídu menší Passat CC.

P.S. Bílý jaguar... mokrý hadry jsou za rohem v kýblu... 8-s
Avatar - iudex
21. 10. 2011 23:39
Re: JAKOČKA
Márne sa snažíš, stačí jediný pohľad a je jasné, že ďábel volil správne: [odkaz] :yes:
21. 10. 2011 23:47
Re: JAKOČKA
Špatně iudexi, tohle jedině v klasické zelené či v té vínové nahoře. Jinak se to auto dokonale rozplizne (rozmázne) po silnici. XF dotváří vizuálně především chromové prvky, které v té světlé bílé barvě zanikají. Pro barvoslepce je ovšem každá barva dobrá...
Avatar - iudex
22. 10. 2011 00:12
Re: JAKOČKA
Správnou voľbou som myslel auto ako také. S vínovou červenou máš pravdu. Každopádne tento Jag je zriedkavá situácia v tom, ako dokonale mu sadne každá farba.
[odkaz]
22. 10. 2011 00:16
Re: JAKOČKA
Každá ne, sednou mu tmavší laky (černou také ovšem nebrat). Jediná vyloučená je bílá, to jako opravdu ne...
22. 10. 2011 22:32
Re: JAKOČKA
Bílou vnímají v USA a zejména na dálném východě jako luxusní. Já jako evropan bych u vozu z UK volil "British racing green". Nechci nikomu nic podsouvat ale fajnšmekr bere zelenou :-) :yes: Nicméně ta bílá mu také sluší, ale auto to posouvá do kategorie bling bling. Ještě velká kola černé okna a hlasitý hip hop (bože hip hop v JAGu) a máme jasno. Tedy myslím že jsi to shrnul báječně :yes: bílá barva posouvá tento vůz do jiné kategorie. To je jako nechtít Mercedes ve stříbrné. Říct u John Deeru že chceš jinou barvu než zelenou tak tě vyhodí a ukážou prstem kde se prodávají Zetory. >:D Myslím že debata na téma charakteristická barva pro různé automobilky je živnou půdou pro blogovou diskusi. ;-) :yes:
22. 10. 2011 22:41
Re: JAKOČKA
Tak fakt neviem, ci mam nejaky odlisny vkus, ale vidiet v tomto rapersku karu mi pride uz trosku scestne...

[odkaz]
22. 10. 2011 22:54
Re: JAKOČKA
Být ty kola v chromu a černý okna je to jasný. Nevím mě ta barva připadá na JAGu nepatřičně ale proti gustu... neposloucháš hip hop? >:D
22. 10. 2011 23:01
Re: JAKOČKA
A videl si uz zeleny XF? A ako Ti pripada napriklad biela X5 alebo X6?

Jo, primyslime si tam 22" kolesa, dvihneme to o 10 cisiel hore, k tomu extra tmave okna, zopar modrych lediek a fakt to bude pomaly hiphoperske... A ked tomu urezeme strechu, tak potom to uz bude uplne dokonale :-)

ad hip hop: hladas kolegu? ;)
22. 10. 2011 23:09
Re: JAKOČKA
X5 je v bílé přesný případ bling bling auta a X6 jsem doposud nezačal vnímat jako vůz... je to hromada odporně tvarovaného plechu která není hodna loga BMW... třikrát fuj. :-)
ad hip hop... ne to opravdu ne
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2011 23:32
Re: JAKOČKA
"Říct u John Deeru že chceš jinou barvu než zelenou tak tě vyhodí a ukážou prstem kde se prodávají Zetory." >:-[] >:-[] :yes: PS. debata, jestli je bílé XF pro hoppery je celkem vo *, protože Jag není značka pro hoppery. Přesto se občas v klipech objevuje, a Jaguar (resp. marketing) to obvykle nezapomíná sdělit na své fb stránce, i když je to třeba jen účast na 2 vteřiny. Navíc to co se obecně dnes nazývá hip hop v představě většinové populace, jsou komerční sr4čky z (ala) MTV
22. 10. 2011 23:59
Re: JAKOČKA
Jim je to jedno! Je to velký, drahý a když se to oblepí zlatou chromovou fólií od tintek-u tak je to hustokrutopřísnej ghetokár. >:D

edit: krásný příklad [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 00:09
Re: JAKOČKA
Jak říkám, to čemu se tady obecně nadává hiphop už vlastně nemá s kořeny hiphopu co dělat, je to prostě popík. Tzn. něco, co je "in". Stejně jako bílá barva, aktuálně s černou (nálepkou) na střeše. To se Jaguaru naštěstí netýká, ale už jsem takto viděl mnoho Audi, BMW, i MB, včetně proslaveného MB ML "2222".
23. 10. 2011 00:19
Re: JAKOČKA
Mě ty rýmovačky o vlastní velikosti a jinak bezobsažných rýmů taky nic neříkají.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 00:22
Re: JAKOČKA
Ale to s tím přece nemá nic společnýho. >:D PS. už vím, kde se vzala inspirace pro nedávno zde uveřejněné video s bůčkem. [odkaz] - tímto se marketing Jaguaru snaží prezentovat na fb ;-\
23. 10. 2011 00:28
Re: JAKOČKA
Já narážel na dnešní ikony puboš ala Rytmus.... vedle toho tento pop-rnb je jako balzám na uši. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 01:40
Re: JAKOČKA
Rytmus... Jestli se chceš zasmát, pusť si [odkaz] ;-) >:D
Avatar - white label
23. 10. 2011 10:54
Re: JAKOČKA
Je to neskutečný ***... 8-s >:-[]
23. 10. 2011 10:39
Re: JAKOČKA
Podle mně není přirovnání s John Deerem úplně přesné, protože u zemědělských strojů, traktůrků apod. je pouze několik silných firem, jejichž hlavním poznávacím znakem je právě barva... Když se řekne John Deer, nepředstavím si logo firmy, ale jakýkoliv zelený traktor, stejné to je třeba i u Zetoru, New Hollandu a dalších... U aut je situace trochu jiná a nechť si zde každý zvolí tu barvu, která se mu líbí nejvíc... Ale abych nebyl takový hnidopich - taky jsem se zasmál ;-) :yes: ...
PS: Moje barevná volba - pro XF bílou, pro XFR červenou...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 15:21
Re: JAKOČKA
Dobrá volba a souhlas, u zemědělských strojů je to jiné.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2011 13:16
Re: JAKOČKA
Bílá (slonová kost) je vcelku velmi oblíbená barva. majitelé lexusů v USA by ti mohli vyprávět. >:-[]
21. 10. 2011 23:44
Re: JAKOČKA
Istotne, s nijakou inou odpovedou v Tvojom podani som ani nemohol pocitat. Myslim, ze naozaj iba milovnik Passatu moze napisat to, ako je CC designovo nad XF. Nehovoriac o Volve, ktore hlavne v podani S80 je mimoriadne siva myska: to znesie porovnanie mozno s tym Passatom.

Ale plne akceptujem Tvoj nazor, nejdem Ti ho vyvracat - a som rad, ze si svojou odpovedou nesklamal a viac-menej potvrdil to, co som ako Tvoju reakciu ocakaval -, kedze design je tvrdo subjektivna zalezitost (vid. kybel) a Tvoja obsesia F10 je znama aj pre mna ako sporadickeho citatela tohto servera. Btw stale nerozumiem, preco si ho doteraz nekupil: byt osobne takto nadseny autom, idem hned zajtra prenho do autosalonu.

Este k CLS: Velmi velmi som sa tesil na novu generaciu. Prve CLS je pre mna aj teraz skutocne auto, ktore ma "gule". Ani neviem, ako sa vobec mohlo pri vtedajsej (2004) designovej linii Mercedesu dostat do vyroby a stale ho povazujem za jeden z NAJ designov v auto priemysle. Tomu hovorim elegantna linia... Ale druha generacia bola pre mna trpkym sklamanim. Mierne vyfuknuta S-klasse s radoby sportovy nadychom? Prec je nadcasovost prvej generacie.

(osobne pre mna najvacsim sklamanim bolo Infi M, kde som si velmi zelal, aby sa mi pacilo. Ale nech som pozeral z ktorejkolvek strany, nenasiel som v nom "zalibeni")
21. 10. 2011 23:54
Re: JAKOČKA
Ale já jsem tu o vnitřním vztahu k BMW 5 zatím nenapsal ani čárku, mylně proto píšeš, ostatně stejně jako v případě Passata, že snad já jsem zamilovaný do BMW 5. Máš nějaký problém s chápáním napsaného textu, nebo žiješ poměrně nudný život a chválit umíš jen to, co máš v garáži?...

Ano, lidem jako ty, kteří jsou schopni si pořídit bílého jaguara, samozřejmě neharmonizuje nové CLS. Dabeli, pochop, pro lidi tvého vkusu přece Mercedes ta auta, a speciálně CLS nevyrábí... Umíš si představit ten rajc, kdyby na silnicích jezdili jen lidé se vkusem? :-)

P.S. Tady se podívej na BMW 5 - [odkaz] abys viděl, jak vypadá nejlepší auto třídy. Pozor ať to s tebou nepraští - [odkaz] >:D
Avatar - Sysoj Psojič
22. 10. 2011 00:03
Re: JAKOČKA
Nechápu, jak může být někdo zamilovaný do úředníka.
Avatar - iudex
22. 10. 2011 00:10
Re: JAKOČKA
No a teraz postav vedľa tej fotky 5er toto: [odkaz]
Nepríde Ti po tejto konfrontácii päťka tak nejak... Fabiovsky úzka? ;-)
22. 10. 2011 00:14
Re: JAKOČKA
Úzká? :-) Ty u toho psaní popíjíš, ne :-)
22. 10. 2011 00:21
Re: JAKOČKA
Super, prislo aj na nechapavost piseneho textu a moju zaostalost :-) Neboj, o mna fakt nemaj obavy. Bavime sa teraz ale o autach a ich designe. Ako si si mozno vsimol, spomenul som dost negativ auta, s ktorym jazdim a kde uznavam, ze BMW 5 je na tom lepsie (skus tiez citat trosku pozornejsie)

Nemilujes BMW5? Ako inak nazvat tieto rozkosne eufemizmy ako "To je dnes tak dokonalý vůz" ci "...před absolutoriem BMW 5..."? Neviem, par aut som uz vystriedal, vo vela sa viezol, ale toto by som si naozaj netrufol napisat na ziadne z nich. Na kazdom totiz vnimam tak silne ako aj slabe stranky.

Ale spat k Jaguaru: ked bol kedysi Jaguar na vyslni pokroku, jeho tvary neboli tradicne, ale praveze vzdy vrcholom moderny. Bohuzial, casom sa stal "tradicnym" a generacie XJ vyzerali jedna ako druha (abstrahujme prosim od nevydarenych X a S-typov). Takze progresivnym designom ala aktualne XK, XF a XJ sa vracia k odkazom z minulosti viac ako neviemkolkatou variaciou na temu "placate" XJ. Rovnako je to aj s farbami: z mojho pohladu biela svedci XFku mimoriadne dobre. Videl si uz zelene XF? British racing green hore alebo dole, zelene je pekne hnusne.

Inak musim Ta za jednu vec naozaj pochvalit: ako vzdy vies vybrat krasne fotky v plnej vybave pre auto, ktore chces spropagovat - a autu, ktore chces "zadupat" vyberies nieco otrasne. Vid Tvoje dva odkazy :-) Ale nemusis mi linkovat fotky, obidve auta doverne poznam a nadalej pre mna plati to, co som pisal.
22. 10. 2011 13:56
Re: JAKOČKA
Jo, proste jsou lidi, co zijou takovej ten nudnej zivot a chvalej to co maj v garazi, a apk jsou tady lidi, jako ty, co chvalej jen auto, co nemaj ani v tom garazi.
Promin, ale tvoje moralni a mentalni uroven uz asi dal klesnout nemuze. CO se vychovanosti tyce, sve nazory na bile jaguary, nebo jakekoli auta jakekoli barvy si bud muzes nechat pro sebe, nebo je tady tapetovat, ale ve spojeni s urazlivim tonem a zhazovanim jinych lidi se jen sam dostavas na nizsi lidskou uroven.
Kazdopadne, ac me do toho nic neni, a vubec mi to zily netrha, mam takovej dojem, ze tvuj nejvetsi problem je, ze paradoxne rozhodovani mezi Jagem a 5er neni tvuj problem, tak ti zbyva kritizovat kazdeho. Tolik o nudnych zivotech nekterych lidi... ;-)
22. 10. 2011 15:00
Re: JAKOČKA
:yes: :yes: :yes:
22. 10. 2011 17:49
Re: JAKOČKA
Možná je tvůj dojem ve vztahu ke koupi vozu správný a nemám ani na logana. Co to má ale společného s barvou jaguara? Vkus přece člověk nezískává tím, že má tučné konto. Nebo ano?

Měl bys takhle nandávat i těm co bílého jaguara chválí, ne? O těch máš také dojem, že nemají ani na logana, nebo jsou to pro tebe potenciální vlastníci Rollse? Máš to volaké zmetěné... Jaký je rozdíl, mezi tím, kdo bílého jaguára nechválí a tím, co ho chválí? Žádný. Oba vyjadřují názor na bílého jaguara. Já patřím k těm kteří bílého nechválí a tím věc končí. Co mám nebo nemám v garáži, či zda jezdím metrem není přece v předmětné věci vůbec důležité. Důležité však je to, že ty jsi evidentně člověk, kterému se bílý jaguar líbí... :-) tedy člověk, který nemá vkus. K bílému Jaguaru to chce i bílé adidas tepláky, nějaké pěkné tretry (jasně adidas) případně skorozlatej řetěz. Na krk.

Chceš-li vědět v podstatě jedinou možnou barevnou alternativu u tohoto modelu, pak to je ta vínová. Tedy, možnou... v případě, že věcem rozumíš.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
22. 10. 2011 18:47
Re: JAKOČKA
Hlavní slabinou tohoto postoje je, že XF na rozdíl od mnoha jiných aut v "módní" bílé vypadá opravdu dobře :-)
22. 10. 2011 18:58
Re: JAKOČKA
:-) Popravdě, bílý jaguar, to prostě tak nějak z principu nejde. Přes tu vínovou nejede vlak. A jak tu někde píši nahoře, to jediné, co XF zparádňuje, tedy ty chromové doplňky, ty v té bílé dokonale zanikají.

Snad znáte můj slogan, že bílá je dobrá na sanitky... >:D Ale uznávám, jsou auta, jimž bílá, lépe řečeno jemně hozená do smetanovo-krémového odstínu sedí. Například jsem ve čtvrtek viděl MB-R a zíral jsem, jak mu to sluší.

Jaguar, to vyžaduje těžkou barvu. XF o to více, že na něm není nic moc ke koukání ;-) Jinak souhlas, "módní" bílá si zaslouží náležitý objekt.
22. 10. 2011 23:15
Re: JAKOČKA
Přesně moje slova viz reakce na tvůj příspěvek výše. Bílej JAG brrr
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2011 23:59
Re: JAKOČKA
XF, XKR - klidně. XJ - může být.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2011 23:52
Re: JAKOČKA
Jedna pro tebe. [odkaz]
23. 10. 2011 00:06
Re: JAKOČKA
Ten bílej je tam jen aby to ladilo s názvem skupiny >:D Ale jinak prudce poslouchatelný :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 00:27
Re: JAKOČKA
No tak možná uvažovali i o Blacksnake, ale asi by se to v US nehodilo.. PS. myslím, že oba kousky patří D.Coverdalovi (zpěvák).
Avatar - white label
23. 10. 2011 00:37
Re: JAKOČKA
Taky jsem na okamžik uvažoval nad nickem black label, ale to by se ani u nás moc nehodilo..., lidi by si tu pletli gramofonovou desku s chlastem (J.W. B.L.)
>:-[]
Jinak nový Jaguar ani v bílé, ani v zelené, obojí je svým způsobem "profláklé" až moc... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 00:50
Re: JAKOČKA
Tak XF jsem v bílé viděl jen jednou... Takže jako kombinace to profláklé nebude, ono koneckonců, těch XF moc není ani tak. Ale většina je tmavá, asi černá (z dálky bez slunce těžko soudit} a ta mu určitě nesluší, minimálně ne před FL modelům, protože z ní opticky více vystupují přední světla, i ta chromová lišta, na zadním oblouku dost masivní, se příliš dere ven. Tzn. předfacelift v antracitu (myslím, že Lunar Grey), současnou variantu pak bílou, XFR pak buď modrou co je na fotkách (Kyanite?), nebo červenou (ta Italian RR na XKR-S vypadá náramně, jestli je k dispozici i pro XFR nevím), nebo klidně také bílou, ale s XFR spíše s černými koly.
Avatar - white label
23. 10. 2011 10:52
Re: JAKOČKA
Nemyslel jsem proflákle bílou na XF, ale na prémii obecně.
To, že chrom k bílé barvě více splývá považuju rozhodně spíš za přednost, takže XF ta bílá opravdu sluší víc, než většině z D3. Černou bych taky nebral a antracitem rozhodně nic nezkazíš, naopak. Na XF pře FL jsem naživo viděl nějakou temně modrou perleť a ta vypadalo mnohem líp, než tahle modrá na fotkách v galerii.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 14:29
Re: JAKOČKA
Každá doba má asi svoji módní barvu, faktem je, že na bílou musí být auto "udělané", těžko to definovat nějakými pravidly. Třeba 5er pro mě v bílé nefunguje, doslouživší generace 3er jako kupé ano, jako 4dv. méně. Tak to že se ti střední a světlé modré (metalické) nelíbí, to už si pamatuji od Mini. Mě na XFR přijde pěkná, i když asi bych volil metalickou červenou (ne vínovou), na XF bílou nebo antracitovou. XK je sporťák, tam bych se barev nebál, záleží jestli by to byla atmosféra, Rko, nebo R-Sko.
Avatar - white label
23. 10. 2011 15:48
Re: JAKOČKA
Metalickou červenou na XFR ještě ano, ale vínovou už určitě ne, na tom se shodnem, podobně jako na antracitu a bílé...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 16:53
Re: JAKOČKA
Vínovou bych nevzal ani XF, zmínil jsem ji jen proto, že nevím, jak moc velký máš v těch barvách přehled.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 10. 2011 15:32
Re: JAKOČKA
To bude Spectrum Blue s mírným nádechem do fialova. Před faceliftem to byla jedna z nejoblíbenějších barev (dokonce před zelenou) a občas je k vidění i na Land Roverech. Teď už v nabídce není, nahradila ji nejspíš Amethyst Black (černá s fialovým nádechem)
Avatar - white label
23. 10. 2011 15:51
Re: JAKOČKA
Asi jo, ta modrá z ní "lezla" hlavně na místech, kde dopadalo více světla...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 16:08
Re: JAKOČKA
Spectrum je myslím viditelně modrá. Odhadoval bych to spíše na Indigo. Azurite Blue nevím zda byla na pre fl modelech dostupná. Spectrum Blue XF [odkaz] Jak znám WL, tak tohle by naň bylo moc "ultra". Indigo - [odkaz]

Edit: tak tohle vydá za celý originál vzorník, proč se mi vždycky líbí (ta nejdražší) L SS verze... >:D [odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 10. 2011 19:51
Re: JAKOČKA
Spectrum Blue je taková ta obtížně vyfotitelná barva...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 10. 2011 00:49
Re: Whitesnake
Tento klip ve všem naprosto dokonale ztělesňuje moji představu o 80tých letech (v západní polovině světa)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 00:54
Re: Whitesnake
Však ano. Utahaný a lehce vyčerpaný rock, monster účesy, velký světelný park. Snad jen to "preXJ40" XJ nevypadá dost "eighties". XJ40 zejména s hranatými světly, vypadá zvenčí o dost víc osmdesátkově, než XJ ser. III (subjektivní názor).
Avatar - da_b0mb
23. 10. 2011 02:04
Re: Whitesnake
:yes: výborná
23. 10. 2011 20:42
Re: Whitesnake
Jelikoz rad akcentujes ne moc vyvinute schopnosti lidi porozumet psanemu textu, rad bych Ti vyzvedl tu hlavni myslenku meho prispevku:
"Co se vychovanosti tyce, sve nazory na bile jaguary, nebo jakekoli auta jakekoli barvy si bud muzes nechat pro sebe, nebo je tady tapetovat, ale ve spojeni s urazlivim tonem a zhazovanim jinych lidi se jen sam dostavas na nizsi lidskou uroven."
Jak sam vidis, ja ti tvuj nazor neberu, co vic, jeste me ani vyjadeni Tveho nazoru nijak neirituje, ale ve spojeni s urazenim jinych uz to dosahuje urovne hospodskych debat.
O tom, ze psat umis, a vyjadrit svoje myslenky taky dokazes na dost vysoke urovni, nepochybuji, ale pokazde, kdyz te nekdo tak trosku virtualne chytne za koule, se uchylujes k tomu vyse popsanemu tonu.
Jinak co se vahy nazoru tyka, stav penezenky ani bankovniho konta zadnou roli nehraje, jde spis o inteligenci cloveka, resp. rozhled v dane veci. Ta narazka byla jen lehka odplata, kdyz uz jde navostro, tak ocekavej podobnou reakci ne? ;-)
23. 10. 2011 08:44
Re: Whitesnake
Tvým stylem jsi schopen prezentovat i lejno jako božský pokrm...přestaň kličkovat jako zajíc, chovej se jako chlap a když dáváš snímky a píšeš o velkorysém fotozdroji, pak ho využívej.
Jinak bílá na XF zrovna famózně pasuje, stejně jako sluší všem velkým sedanům, vyjma E bez AMG, které po čase vypadá jako parodie sebe sama ;-)
Avatar - Machýrek
22. 10. 2011 11:02
Re: Whitesnake
Resil jsem totez, XF nebo F10 a nakonec zvitezila F10: hlavne kvuli interieru, ktery se mi u BMW libi vic a zivot s autem bez el. ovladani kufru si neumim predstavit. Ale kazdopadne gratuluji, XF je nadherne ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
22. 10. 2011 18:44
Re: Whitesnake
Dobrý večer, kde berete jistotu, že se nastavení podvozku nezměnilo? Čtyřválec jezdí značně líp než šestiválcový diesel před faceliftem a není to jen o menším zatížení přední nápravy. U V8 to (nejspíš kvůli orientaci na americký trh) zůstalo při starém.
22. 10. 2011 20:14
Re: Whitesnake
Na technike a konštrukcii podvozku sa nič nezmenilo. Skôr to pripisujem kombinácii väčšich kolies (pozerám, že ste testovali XF na 18") a menšieho motoru. Aj keď... možno 2.2 naladili na tvrdšie, aby stavili na "pseudošportovnosť" a odlákali zákazníkov BMW a MB-E.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
22. 10. 2011 20:34
Re: Whitesnake
Rozdíl je opravdu jednoznačný. Nejde o konstrukci, ta je u Jaguarů stálá a příliš se nemění ani z generace na generaci. Velkou změnu chování může způsobit jiné sladění pružin a tlumičů, jiná tvrdost silentbloků, větší průměr stabilizátorů, nemluvě o geometrii... Zde je to naprosto evidentní. Kam se posunulo naladění třílitru, to teprve budeme muset zjistit.
PS: jen jediná značka na podvozcích průběžně nic nemění - Lotus
Avatar - Sysoj Psojič
22. 10. 2011 00:01
Re: Whitesnake
GTI> Odkaz odkaz odkaz... je.be je.be je.be? Volvo je odpad pro odpadlíky.
Piš o tom, čemu rozumíš :-)
(nadat GTImu je sranda, stejně se na to vy se re)
Až bude mít ve své garáži GTI pár superaut z těch, které propaguje, budiž.
Do té doby bude u mně virtuální pisálek, jak jsem ho vždycky bral...
22. 10. 2011 00:11
Re: Whitesnake
Tak jestliže se tu najde prosťáček, který je schopen prezentovat názor, že Volva jsou auta pro odpadlíky, pak co s tebou na diskuzi? :-) Pochop, nyní se tu řeší design aut, a tedy v tomto pohledu to VOLVO nandavá jaguaru opravdu tou levou zadní.

Vůbec nechápu, co má společného moje garáž (kdybych třeba nejakou i měl) s tím, jaké karoserie dnes jaguar vyrábí. To se jako domníváš, že o designu jaguaru mohou psát jen jeho vlastníci? >:D Co bys tu pak mohl psát ty, nic. Neuhodil ses do hlavy? 8-s
Avatar - iudex
22. 10. 2011 00:14
Re: Whitesnake
Malá pomôcka: ten avatar nemá len tak, ani ako nesplniteľný sen. ;-)
22. 10. 2011 00:19
Re: Whitesnake
To je BMW1 ne? Jo, víme, parádička.
Avatar - Sysoj Psojič
22. 10. 2011 12:09
Re: Whitesnake
GTI> Není důležité, co mám já v garáži, ale co Ty tam nemáš. Lidi tu ví, čím jezdím, to neokecáš :-!
22. 10. 2011 19:03
Re: Whitesnake
Není ani tak důležité, co má kdo z nás v garáži, jako to, co má kdo z nás na kru... :-!
22. 10. 2011 20:24
Re: Whitesnake
no pockej, snad jsi nez co tvuj vuz, tady pro krk nevidim misto 8-s
Avatar - Sysoj Psojič
23. 10. 2011 02:32
Re: Whitesnake
GTI> Přesně tak! Ve většině případů to ale úzce souvisí >:D
22. 10. 2011 08:49
Re: Whitesnake
Mala pomocka: GTR neni ani Jaguar ani Volvo.
A co se tyka designu je to krec.
Tim samozrejme nezpochybnuji kvalitu techniky.
22. 10. 2011 13:59
Re: Whitesnake
Co se Volva tyce, jses teda dost vedle. Nevim cim by melo byt odpadem pro odpadliky, ale co se uhlazeneho designu a vkusnych interieru tyce, nechci te urazit, ale jakykoli nissan je jen petlahev vedle Volva. Jasne, v pripade GT-R rozhodujou jine parametry, ale taky to neni sedan.
22. 10. 2011 10:08
Re: JAKONAZOR
Tak tohle je tvůj nejslabší text GTI za poslední dobu.

Alespoň, že jsi schopen vnímat BMW5 jako krásný vůz, pak už jen tápeš v pokrouceninách a jakýchsi představách.

Stejně jako BMW5 i XF vyznává krásné, klasické a ladné tvary sedanu a naprosto definují jak mají sedany vyšší střední vypadat.

BMW5 je spíše technokratický krasavec, zatímco Jag aristokratický.

Dokonce i S80 se stále tváří velmi povedeně...ale u hodnocení XF si jaksi ujel. Zkus to ještě jednou, po ránu ;-)
22. 10. 2011 14:04
Re: JAKONAZOR
Mno nevim, ja 5er vnimam jen jako krasavec, jakysi zlaty rez tridy, predstavujici skoro dokonalost, ale design XF (ktery mimochodem vnimam ruzne, ale jako aristokraticky vubec ne, spis jen zase necim vybocujici z davu) da potazmo cele auto prave mozna diky nekterym nedostatkum je mi sympatictejsi.
Jestli clovek rozhoduje mezi tema autama, tak asi v porovnani vsech smysluplnych argumentu by mel vyhrat 5er, ale pri vyberu srdcem ta skoro, uz temer vypocitava dokonalost je trosku nudna.
22. 10. 2011 14:15
Re: JAKONAZOR
Hlas lidu - hlas boží - zkus prodat ojeté BMW a zkus prodat ojetý Jag... a je po těžkém rozhodování:-)
22. 10. 2011 14:34
Re: JAKONAZOR
To se nejlíp řeší...protiúčtem ;-)
22. 10. 2011 15:43
Re: JAKONAZOR
Jelikoz nejsem bazarovej kovboj, ani majitel AAAcek, nevim proc by me mel zjimat afterlife auta. Mluvim o nakupovani, ne o prodeji, a z pohledu vybraneho auta, mi prijde stejne stupidni rozhodovat o nejake domnele prodejni cene, jako o moznosti casteho servisovani vozu, jak to v pripade skodovek vytahujou majitele teto znacky... Ok, ty si zrejme teda kupujes auta, abys je pak mohl dobre prodavat, stejne jako skodovkari, aby je pak mohli casto servisovat v rozsahle servisni siti... ze to je dost absurdni argument... ;)
22. 10. 2011 17:13
Re: JAKONAZOR
Ne, já si prostě radši koupím německé auto než anglické. Ale máš recht, koupit si Jag bez toho, abys měl servis za humny, to je docela hazard:-)
Já si nové auta nekupuju, byl by hřích koupit si nové auto a po roce ho prodávat, tak jako to dělám s ojetýma... Koupit si nové auto znamená s ním vydržet aspoň po dobu záruky.
Takže jsem bazarovej kovboj jak ty říkáš.
22. 10. 2011 17:19
Re: JAKONAZOR
I Arnie je bazarový kovboj:-) [odkaz]
22. 10. 2011 17:38
Re: JAKONAZOR
Chlapi, u Jaga plati pockat si na prvu technicku modernizaciu. Cize nekupovat prve dva-styri modelove roky. Potom je uz spolahlivost OK. U XF prisla modernizacia vychytavajuca detske choroby po dvoch rokoch s prichodom novych motorov (5.0, 3.0d), odvtedy zmizli detske choroby ako problem s volicom automatu a otvaranim uzaveru nadrze a auto je spolahlivostou na urovni konkurencie. Najvacsi problem je DPF u dieslov, ale to asi u vsetkych znaciek.

Inak tiez som si pockal na prvy velky prepad ceny v prvom roku a kupil XFR s 10 tisic kilometrami na krku. Takze sa hlasim k bazarovym kovbojom ;)

Ale zase nikdy by som nekupoval auto masovo rozsirene len kvoli lahkemu dalsiemu predaju.
22. 10. 2011 19:00
Re: JAKONAZOR
Kolik ti žere ten motor s kompresorem? Uvažoval jsem nad atmosférickou verzí u XF, prakticky jsem se rozhodoval mezi XF 5.0 a 650i před rokem a půl...
22. 10. 2011 20:11
Re: JAKONAZOR
Je to kompresor, takže veľmi záleží od nohy... kľudná jazda 10l, diaľnica 150-160 12l, krátke "***čky" po meste 16-17l. Hlavným limitujúcím faktorom je malá nádrž - len 64l.
22. 10. 2011 21:24
Re: JAKONAZOR
To je dost málo... známý má de facto totéž co ty - CLS 55 AMG, tj. osmiválec s kompresorem a jezdí kombinovanou za 16...
22. 10. 2011 17:59
Re: JAKONAZOR
Je to stejný text jako desítky jiných. Pravděpodobně jsi neviděl naživo XF, nebo neznáš pojem "aristokratický." Hodnotíme nyní design. Trvám tedy na tom, že XF je pohledné, avšak zcela přehlédnutelné, nenápadné auto, tedy je to všechno, jenom ne jaguar, jak bys ho měl z minulosti znát. Současně pak to není karoserie, která by někam šla, někam značku posouvala.

BMW 5 je naproti tomu démant, skvost, břit. Auto, které vznešene řečeno, přepisuje dějiny sportovních sedanů. A jak píši nahoře, je to tak dobrá karoserie, že si člověk vůbec nedokáže představit to, co by mohlo vůbec přijít po této generaci. A platí to o obě mutace, jak sedan tak kombi.

Nenápadnost Jaguaru pak ovšem může být prodejním kladem, může přitáhnout jiné než tradiční zákazníky. Například můj vkusový garážový naturel mě táhne více k jaguaru než k novému BMW5. To však v předmětné věci není důležité. Asi jsem právě pěkně zamotal šišky těm diskusním prosťáčkům nahoře :-) ale tohle jim vysvětlovat nemá žádný význam...

Tedy nikoliv, že bych to zkusil znovu jinak, jinak ty zkus však znovu o věci popřemýšlet.
23. 10. 2011 08:48
Re: JAKONAZOR
Na rozdíl od jiných jsem XF nejen jel, ale dokonce i v jeden den s 520d porovnával. Vedle BMW jde o nejpůsobivější sedan vyšší střední.
Neřekl bych nenapádnost, spíš nesmírná nevtíravost, asi jako pár vět schwarzenberga proti jeho politickým soupeřům. ;-)

P.S.: právě XF restartoval Jaguar jako žádný jiný model ;-)
Avatar - Emel
22. 10. 2011 18:22
Re: JAKONAZOR
Souhlas :yes: . Jaguaru se podařilo najít svou novou tvář, která úžasně míchá sportovní charisma a aristokratickou eleganci.

Obě auta momentálně stojí tam, kde stát mají... BMW jde se sportovní agresivitou na hranu toho, co si může dovolit velkosériová prémiová automobilka, aby neodradila masy konzervativních zákazníků. No a Jaguar jde dál, protože se nutně všem zalíbit nemusí... a dokáže z toho těžit.
22. 10. 2011 14:21
Re: JAKONAZOR
dneska ses nam tu odprezentoval jako typicky bychar, ktery samozrejme mnohem lepe vi, co si ma premiovy clovek koupit za sve penize - a on se nasel nekdo, kdo si sve penize dovolil utratit jinak - popiras sam sebe

p.s. mokry hadry jezdci paradniho kusu xf kvuli barve, to vypada, jakoby sis je zapomnel vymenit
22. 10. 2011 15:48
Re: JAKONAZOR
Tak ho pochop, je tady jedinej arabac s tema hadrama na hlave, tak se jen snazi najit spojence a kazdyho premlouva, at si uz konecne jde vzit taky ty mokry hadry... >:-[]
22. 10. 2011 20:21
Re: JAKONAZOR
jo, je to takovy uderny vecny argument, ktery definitivne ukonci jakoukoliv diskusi ;-)
22. 10. 2011 18:05
Re: JAKONAZOR
[odkaz] Pokus se pochopit, že tu píši názor na bílého jaguara. Ano, bílý jaguar XF je volba nevkusu. Ideál, jak píši nahoře - bílé adidas tepláky, tretry a zlatej řetěz...

XF výhradně ve vínové metalíze. To tu ví každej, kdo nemá problém se vkusem a s barvoslepostí.
22. 10. 2011 19:02
Re: JAKONAZOR
jiste, mas pravdu
akorat tvuj dnesni nazor neni konzistentni s nazory minulych dnu, mesicu, let...
ale pokud se z toho do rana nevyspis, tak zitra zavolej do indie a rekni jim, ze delaji nevkusny krap, na to tam cekaji
pochop, clovek, co da za auto neco pres dva mice ma jakesi vzdelanostni, kulturni zazemi a rozhled, s nimz se dobry vkus jaksi automaticky poji (nebo jak to bylo...)
22. 10. 2011 19:06
Re: JAKONAZOR
Pamatuješ si to velmi dobře, pochvala :yes: Ano, přesně tak to je. V 99,9 % případů. Bílá XF v garáži, to je právě ten zanedbatelný zbytek. Ještě bys měl dodat, že tu bílou chce mít ovšem s pěkně tmavými skly... 8-s >:D
22. 10. 2011 20:14
Re: JAKONAZOR
jiste zanedbatelny zbytek, stejne jako
[odkaz]
nicmene abych neutikal od tematu, muzes jeste pripsat hodnoceni vkusu zakazniku tohodle
[odkaz]
22. 10. 2011 19:06
Re: JAKONAZOR
Ono to bude tym, ze XF je dost nefotogenicke auto. Ze si este nazivo biele XF nevidel? Ak pojdes nahodou okolo Bratislavy, tak sa stav, mozes si ho popozerat nazivo a mozno zmenis nazor.

Inak prosim negeneralizovat Tvoj osobny (dost okrajovy vzhladom na reakcie okolia) nazor za tej jediny spravny: tym dost zhadzujes Tvoje prispevky, ktore inak povazujem za prijemne citanie. OK, Tebe sa paci vo vinovej a nepaci v bielej. To akceptujem a nemam s tym problem. Ale prezentovat, ze jedine Tvoj nazor je ten spravny, ts-ts-ts, to zavana tym, ze prave Ty budes mat ten zivot dost nudny ;) Biele teplaky a retaz? To bude skor pasovat k F10 o par rokov...
22. 10. 2011 19:13
Re: JAKONAZOR
Na tu bílou mě nepřemluvíš ;-) Oceňuji, že si to nevztahuješ osobně, není to také samozřejmě ani mým cílem. Člověka vždy při psaní povzbudí, když si tu přečte ty příspěvky plakátů, kteří mají poprvé v životě možnost diskutovat s člověkem, který vlastní Jaguar. Když si ty příspěvky přečteš, úplně z toho kape ta nebetyčná úcta, daná vedomím... nemožného. Je to jako když na portál o muzice zabrousí Karel Gott, tak tam (pop)plakátům koktá i klávesnice... :-)

Tedy v mých očích to chtělo tu vínovou, prostě "těžkou" barvu, která dá zvýraznit chromům a auto vizuálně sevře.
22. 10. 2011 20:05
Re: JAKONAZOR
Tak pod názormi okolia som samozrejme nemyslel internetové diskusie, ale názory ľudí, ktorých by som mohol označiť Tvojím obľúbeným slovom "eurodrzci" a jazdiacich na autách nemeckej prémie (ktorí napr. na moje ex Infiniti FX45 nemohli nájsť pekné slovo)

Problém tmavého odtieňa je, že pekne vyzerá naleštený, ale keď sa bavíme o bežnej "tvári v dave", tak mierne zašpinený čierny alebo bordový - obzvlášť na 18" kolesách - jednoducho zapadne v dave. Jedného bordového (najnižšia výbava 2.7d) pravidelne stretávam... a tá tvár zhruba zodpovedá "vyčnievaniu" BMW E60. V bielej... je to auto jednoducho neprehliadnuteľné, aj keď priznávam, že svoje čaro robia aj doplnky R verzie.

Moja ponuka inak platí: auto si v kľude prelezieš (môžeme nájsť aj F10 a zaparkovať vedľa neho), povozíme sa a následne môžeš napísať svoju recenziu na blog: rád si ju potom prečítam.

Ozaj, fólie nemám :-)
22. 10. 2011 20:13
Re: JAKONAZOR
:-) Děkuji za nabídku, vážím si toho :yes: Ano s tou potřebou větší péče u tmavších laků, souhlas, to je holt ta "odvrácená" tvář této vizáže.

A za to, že nemáš fólie :-) velká pochvala :yes:
22. 10. 2011 19:44
Re: JAKONAZOR
Design je samozrejme veci osobniho vkusu, ale rikat ze XF je proti BMW5 jako auticko z piskoviste? A ze S80 ma vetsi sarm???? Volva mam rad, ale tohle je totalni ulet. Vy snad ta auta znate jen z obrazku, jinak byste nikdy nemohl rict, ze XF je na silnici nenapadny vuz (a to narozdil od S80). Kdyz kolem me projede XF, tak ho proste zaregistruju, od toho velkyho grilu, pres ten profil. Kdyz projede S80 nebo BMW5, tak je to proste jen, no, Volvo, BMW.

Pro me je spis skoda, ze zrusili ten benzinovej sestivalec. Bohuzel i v UK se ale proda skoro 90% v nafte (soude podle nabidky ojetin), tak jim zrejme nic jineho nezbylo. Ale je to skoda. Osm valcu je na me uz trochu moc. A Jaguar by mel byt v benzinu.
22. 10. 2011 20:10
Re: JAKONAZOR
Už jen ten tvůj úvod v první části první věty je dokonale špatná rozehrávka. Ty to stavíš tak, že každý má vkus, a že těch "vkusů" (stejně vyspělých, kvalitních) je hodně, vyrábí se také hodně modelů. Dále už si samozřejmě klasicky odporuješ, když mě sice kritizuješ za to, že sem "tlačím" svůj vkus avšak ty bez blíže neurčitého důvodu můžeš, jak je vidět, sem asi svůj vkus tlačit zcela přirozeně.

Tedy, koxxxi, všechno špatně. Je to tak, že jsou lidé se vkusem a jsou lidé, kteří vkus nemají. Samozřejmě, že XF je nenápadný vůz (vztaženo ke klasické produkci Jaguaru minulých let, desetiletí), současně pak je XF nevýrazný i na té reálné silnici, vztaženo tedy ke konkurenční produkci (BMW, MErcedes-Benz, AUDI, především).

Jak, že Volvo je jenom Volvo, BMW je jenom BMW a Jaguar, vyrábějící s odřenejma ušima pár aut a pár modelů je jako co, jako něco? Kdes ten nesmysl koupil? Když jede kolem jaguaru XF pětka od BMW, tak ten jaguar stojí v pozoru. Tos nevěděl? Tedy napřed našprtej garážovou realitu a potom tu o tom můžeme diskutovat.

Jinak souhlas, ovšem nejen jaguar, takřka každé auto by mělo být v benzínu...
22. 10. 2011 20:28
Re: JAKONAZOR
:-O ja jen ziram. to nema smysl komentovat.
22. 10. 2011 20:45
Re: JAKONAZOR
Zatím jen uvažuj. Jestli víš, jak se to dělá.
22. 10. 2011 22:06
Re: JAKONAZOR
No tak to vyzaduje skutecne hlubokou uvahu, to mi chvili potrva. Clovece, vzpamatujte se, hrajete si tu na vsevedouciho arbitra vseho (cimz mi nekoho pripominate) a pritom obcas placnete uplny nesmysl. Tim, ze to rikate svym sveraznym jazykem, z toho jeste pravdu neudelate. Zkuste se trochu rozhlednout i mimo svuj omezeny obzor. Takhle to jen vypada, ze vsechno znate jen z obrazovky pocitace.
22. 10. 2011 20:35
Re: JAKONAZOR
Nesdílím příliš Tvůj designový názor a osobně považuji nové modely Jaguaru za designově velmi vydařené. Navíc podle mně i více odpovídají značce jako takové... Když se řekne Jaguar (myšleno zvíře), představím si plížící se šelmu s dravou tváří, ale naprostou elegancí pohybu. A přesně tyto mé představy splňuje i XF... Proto si myslím, že současný styl sedí Jaguaru více než dřívější "aristokrat s důchodem na krku"... Proto si myslím, že designové srovnání Jaguaru a Volva již není příliš na místě - dnes již obě značky (designově) míří na trochu jiného zákazníka (tím ovšem nechci S80 nijak zatracovat - jeho jednoduchá elegance a severský klid má určitě něco do sebe)... Srovnání s BMW 5 je (dle mého názoru) adekvátnější. Ovšem i zde je pro mě vítězem XF. Možná je to tím, že jsem se už příliš nabažil stylu BMW, který pracuje stále se stejnou myšlenkou (v různých modelech dostávající akorát trochu jiné finální zpracování), možná tím, že za vrchol bavorské značky považuji minulou generaci pětkové řady... Tak jako tak, designová volba je pro mě stejná - Jaguar XF... :yes:
22. 10. 2011 20:49
Re: JAKONAZOR
Cením, že máš hlavu a že jí používáš. Máme rozdílné pohledy na postavení designu předmětných aut v garážovém světě, ale to je zcela přirozené. Trefil jsi dobré téma, to vykročení jaguaru do nové doby, ano s tím souhlas, to se v obou modelech zdařilo (v XF však více).
Avatar - Barrichello
24. 10. 2011 13:25
Re: JAKONAZOR
Tady se s tebou dá vyjimečně souhlasit, ano XF je i dle mě zdařilejším produktem než XJ.
22. 10. 2011 12:40
:)
Chlapi, závidím vám vaší práci. Že jsem se já blbec líp neučil :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2011 18:25
Design XFR...
... je naprosto famózní, hlavně v té modré metalíze :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
24. 10. 2011 13:24
Re: Design XFR...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 02:24
Szilniki
0.36 - 0.43 >:D >:-[] [odkaz]
Rozbalit vlákno
0